Şu anda arşiv sayfalarında bulunmaktasınız. Konunun orjinali için tıklayınız:

2013 Ocak Anneleri....


sahra_211283
21-06-12, 08:06
hiranurm
slm kızlar bende ocak annesı olacam ınsallah bennde katılablr mıym sıze...
hoşgeldin tatlım aramıza:KK1:

ocwmays
21-06-12, 08:06
Tontirik
selam kızlar.
ben bebegin hareketini hissettim.doktorun usg ye baktıgı yerde dün bi hareketlilik bi kıpırtı oldu.cok güzeldi
başka hisseden varmı
ya benim ilk gebeliğim ve tam emiin değilim ama dün içeriden anlık bir kıpırtı hissettim
içerden bişy tık diye vurdu ama geçti hemen
daha önce hissetmediğim bişeydi ama çok heyecanlandım
benim bugün 12. haftam bitti, olabilir mi kızlar?

derennnnn
21-06-12, 08:06
nasılsınız nasi gidiyo,kızlar size bişi sorucam ben yatak odamdan yastık yorgan kıyafet kokuları beni mahvediyo koltuklarımdan huylandım,yatağıma afedersiniz öğürerek giriyorum:KK43:fanalaşıyorum yani akşamları deliriyorum,içinizde veya çevrenizde böle olan varmı bendemi bi anormallik var:KK43:geçenlerde ablamda kaldım 3,4 gün iyiyidim orda ,eve gelince kötü ouyorum..Rabbim şifa versin hepimize

Tontirik
21-06-12, 08:06
ocwmays
ya benim ilk gebeliğim ve tam emiin değilim ama dün içeriden anlık bir kıpırtı hissettim
içerden bişy tık diye vurdu ama geçti hemen
daha önce hissetmediğim bişeydi ama çok heyecanlandım
benim bugün 12. haftam bitti, olabilir mi kızlar?
evet olur tabi neden olmasın.bebek şuan hareket edebiliyor, bizimde bunu hissetmemiz gayet normal.

pembetoka
21-06-12, 08:06
Tontirik
selam kızlar.
ben bebegin hareketini hissettim.doktorun usg ye baktıgı yerde dün bi hareketlilik bi kıpırtı oldu.cok güzeldi
başka hisseden varmı
çok erken canım hissetmen için
ay_she
selam canım hoşgeldın :)
ayşem hoşbuldum:)))
hiranurm
slm kızlar bende ocak annesı olacam ınsallah bennde katılablr mıym sıze...
hoşgeldin aramıza canım...

yaprak__
21-06-12, 08:06
slm kızlar nasılsınız

Ayşe face de hangi grup'a üye olcaz cnm ismi ne? Kurucusu senmiydin?

pembetoka
21-06-12, 08:06
derennnnn
nasılsınız nasi gidiyo,kızlar size bişi sorucam ben yatak odamdan yastık yorgan kıyafet kokuları beni mahvediyo koltuklarımdan huylandım,yatağıma afedersiniz öğürerek giriyorum:KK43:fanalaşıyorum yani akşamları deliriyorum,içinizde veya çevrenizde böle olan varmı bendemi bi anormallik var:KK43:geçenlerde ablamda kaldım 3,4 gün iyiyidim orda ,eve gelince kötü ouyorum..Rabbim şifa versin hepimize
bende öyleyim canım ya mutfak hep kokuyor bana:KK43:
camlar sürekli açık halbuki
birde sağlık sorunları yaşadığımız için evdeyken kendimizi dinleme durumu oluyor ama dışarıda birisindeyken muhabbet derken zaman geçiyor ve kendini dinleme fırsatın pek olmuyor

ocwmays
21-06-12, 08:06
derennnnn
nasılsınız nasi gidiyo,kızlar size bişi sorucam ben yatak odamdan yastık yorgan kıyafet kokuları beni mahvediyo koltuklarımdan huylandım,yatağıma afedersiniz öğürerek giriyorum:KK43:fanalaşıyorum yani akşamları deliriyorum,içinizde veya çevrenizde böle olan varmı bendemi bi anormallik var:KK43:geçenlerde ablamda kaldım 3,4 gün iyiyidim orda ,eve gelince kötü ouyorum..Rabbim şifa versin hepimize
geçmiş olsun ben rahatsızlığım yüzünden annemdeyim çok çektim mide bulantısından ama sanki geçti gibi. İnşaAllah seninki de geçer
ben de evde banyodan çok tiksindim, hasır bir kirli çamaşırlık var kokusu banyoya sinmiş iğrenç kokuyo
mutfaga sinen kokudan da tiksindim, bir de sabun kokusunu duydugum anda afedersin hemen çıkartıyorum
geçecek elbet böyle kalacak değil, bekliyorum sabırla iyi olmayı


Tontirik
evet olur tabi neden olmasın.bebek şuan hareket edebiliyor, bizimde bunu hissetmemiz gayet normal.
ya ilk gebeliğim oldugu için tam anlayamamıştım
hamdolsun Rabbime ya
Allah isteyen herkese yaşatsın bunu

ay_she
21-06-12, 09:06
Tontirik
benim bebiş erken döllenmeden dolayı 10 haftalık cıkıyor usg de şuan.
ben sat ı baz alarak yapmıştım takvimi
canım hala erken en erken 16-18 de başlar bebek cok kucuk ve su an kemıklerı sertmesmedı vurmaıs ve senın hıssetmen ımkansız

istersen doktoruna sor o hareketler gaz , bagırsak hareektleri veya damar atmalası oalbilir...

ocwmays
ya benim ilk gebeliğim ve tam emiin değilim ama dün içeriden anlık bir kıpırtı hissettim
içerden bişy tık diye vurdu ama geçti hemen
daha önce hissetmediğim bişeydi ama çok heyecanlandım
benim bugün 12. haftam bitti, olabilir mi kızlar?
canım 12 de erken 16. haftada hıssedersenız öpüp basınzıa koyun :)

yaprak__
slm kızlar nasılsınız

Ayşe face de hangi grup'a üye olcaz cnm ismi ne? Kurucusu senmiydin?
bence bu konulara girmeyelım :)

yaprak__
21-06-12, 09:06
ay_she
canım hala erken en erken 16-18 de başlar bebek cok kucuk ve su an kemıklerı sertmesmedı vurmaıs ve senın hıssetmen ımkansız

istersen doktoruna sor o hareketler gaz , bagırsak hareektleri veya damar atmalası oalbilir...



canım 12 de erken 16. haftada hıssedersenız öpüp basınzıa koyun :)



bence bu konulara girmeyelım :)
Pardon tatlım bilmiordum gerçektennnnnn sorryyyyy

pembetoka
21-06-12, 09:06
annemle babam geldi ben kaçıyorum herkesler kendine çok iyi baksın...

derennnnn
21-06-12, 09:06
ocwmays
geçmiş olsun ben rahatsızlığım yüzünden annemdeyim çok çektim mide bulantısından ama sanki geçti gibi. İnşaAllah seninki de geçer
ben de evde banyodan çok tiksindim, hasır bir kirli çamaşırlık var kokusu banyoya sinmiş iğrenç kokuyo
mutfaga sinen kokudan da tiksindim, bir de sabun kokusunu duydugum anda afedersin hemen çıkartıyorum
geçecek elbet böyle kalacak değil, bekliyorum sabırla iyi olmayı




ya ilk gebeliğim oldugu için tam anlayamamıştım
hamdolsun Rabbime ya
Allah isteyen herkese yaşatsın bunu
Rabbim yardımcımız olsun çok zor durumdayım:KK43: inanki evden gitmek istiyorum,annemler memlekete gidicekler ben çok istyorum 2 hafta önce dr sordum şimdi gidemezsin dedi son durumuna bakıcam dedi,çok sityorum psikolojim berbet durumda çok ihtiyacım var...

eylul2089
21-06-12, 09:06
Kızlar sizde de zamanın geçmediği oluyor mu her gün bilgisayarı açıyorum bugün bebeğimde neler oluşuyo diye :KK9:

ocwmays
21-06-12, 09:06
ay_she
canım 12 de erken 16. haftada hıssedersenız öpüp basınzıa koyun :)
yaaa nerrden biliyosun belki benim bebeğimin canı bana gıdı gıdı yapmak istemiştir
çok heyecanlanmıştım ama:KK43:


derennnnn
Rabbim yardımcımız olsun çok zor durumdayım:KK43: inanki evden gitmek istiyorum,annemler memlekete gidicekler ben çok istyorum 2 hafta önce dr sordum şimdi gidemezsin dedi son durumuna bakıcam dedi,çok sityorum psikolojim berbet durumda çok ihtiyacım var...
benim gibi bulantı çeken kimse yoktur sanırım
hastahane yattım, çıktıktan sonra bile her gün hastahanelik olup serum aldım ve bana mısın demedi hiç geçmedi, 8 kilo verdim, zapzayıfım şuan
ve ben de bunalıma girmek üzereydim ki geçmeye başladı
bi ara da gecer gibi olmuştu gerçi sonra yine geldi ama
eskisi gibi 24 saat bulanmıyor, buna da şükür

fikirdelisi
21-06-12, 09:06
ilk gebelikte bebek hareketlerini 18-24 haftalar arası hissetmeye baslarsnız. 2.hamilelikse genelde 16. haftadan itibaren hissedilirmis...doktorumun bana dedigi bu..
10. haftada 12. haftada mumkun degilmis hissetmek. gaz olabilir o

aslihanm
21-06-12, 09:06
eylul2089
Kızlar sizde de zamanın geçmediği oluyor mu her gün bilgisayarı açıyorum bugün bebeğimde neler oluşuyo diye :KK9:
bende sadece ben böyleyim sanıyodum. gerçekten zaman nasıl geçecek. eşime diyorum bana ultrason hediyue et diye ne güzel hergün izlerim :) çok heyecanlıyım ya...

sahra_211283
21-06-12, 09:06
evet muayene zamanı geldi ben kaçıyorum inş hayırlı haberler ile döneceğim herkes kendine dikkat etsin

ay_she
21-06-12, 10:06
ocwmays
yaaa nerrden biliyosun belki benim bebeğimin canı bana gıdı gıdı yapmak istemiştir
çok heyecanlanmıştım ama:KK43:

[/b]
canım üzgünüm ama şöel söliym henuz kemıkleri kıkırdak yapısına bile ulasmamıs bı bebek

vursa dahı kı vuruyorlar carpıyoalr hıssedemeyız yanı yapcak bişi yok

ama merak etem bak ahanda imzmaı atarak söyluyorum tekmelerden bıkacagın çok tekmeleıo of

karnım yırtılıcak diyecegın günler cok uzakta değil :)

ay_she
21-06-12, 10:06
aslihanm
bende sadece ben böyleyim sanıyodum. Gerçekten zaman nasıl geçecek. Eşime diyorum bana ultrason hediyue et diye ne güzel hergün izlerim :) çok heyecanlıyım ya...
baen gunelr gecmıo gibi gelıo bazen de ne cabuk gecmıs ya dıyorum

yarın ınsallah 10. Haftamızı doldurucaz 11 e giricez :nazar: hala ınanamıyorum :)

ilk_ay_ilk
21-06-12, 10:06
slm kızlar açılmış topik ne güzel:)

aperpil
21-06-12, 10:06
tıp tarihinde yoktur sanmam 12. haftada kıpırtı :) bagırsak hareketleri yada gazdır canım ilk gebelikte daha gec hissedilir diyor doktorlar

wen
21-06-12, 10:06
Eki Görüntüle 448954 yerim ben bu bezelyeleri yahuuu

ay_she
21-06-12, 11:06
ilk_ay_ilk
slm kızlar açılmış topik ne güzel:)
selm canım evet :)

wen
Eki Görüntüle 448954 yerim ben bu bezelyeleri yahuuu
oyyy onlar ne öle yaaa :KK70:

civciv5019
21-06-12, 11:06
pembetoka
bende öyleyim canım ya mutfak hep kokuyor bana:KK43:
camlar sürekli açık halbuki
birde sağlık sorunları yaşadığımız için evdeyken kendimizi dinleme durumu oluyor ama dışarıda birisindeyken muhabbet derken zaman geçiyor ve kendini dinleme fırsatın pek olmuyor
o mutfak bir tek bana kokmuyormuş yaşasın ya resmen öğürüyorum oraya girince nefesimi tutuyorum çok kötü bişeymiş bu insanın kendi evinde yemek yiyememesi kızlar:KK43:

ay_she
21-06-12, 11:06
civciv5019
o mutfak bir tek bana kokmuyormuş yaşasın ya resmen öğürüyorum oraya girince nefesimi tutuyorum çok kötü bişeymiş bu insanın kendi evinde yemek yiyememesi kızlar:KK43:
canım ben de haftaalrdır ayak basmıyorum mutfaga gireceksem de ağzımı burnumu kapatıyorum :)

bulantılar ve koku hassasiyetım daha fazla sürerse eşim gaz amsksesi alacakmış :KK9:

civciv5019
21-06-12, 11:06
ay_she
canım ben de haftaalrdır ayak basmıyorum mutfaga gireceksem de ağzımı burnumu kapatıyorum :)

bulantılar ve koku hassasiyetım daha fazla sürerse eşim gaz amsksesi alacakmış :KK9:
burnuma şalları falan sararak girip buzdolabı açıor ya da bulaşıkları yıkıyorum, eşlerimizde zavallılar napsınlar onlara tuhaf geliyo tabi, yemeksizlikten diyete girdi benim eşim de:)
bende pazartesi gitcem ikili teste günler hiç geçmiyor sanki:)

ay_she
21-06-12, 11:06
civciv5019
burnuma şalları falan sararak girip buzdolabı açıor ya da bulaşıkları yıkıyorum, eşlerimizde zavallılar napsınlar onlara tuhaf geliyo tabi, yemeksizlikten diyete girdi benim eşim de:)
bende pazartesi gitcem ikili teste günler hiç geçmiyor sanki:)
ben de yaa aynen ama bulasık fln yıkamıyorum hıc yemekte yapmıyorum sadece ufak tefek bişi için girerken şapıyorum

bakaım 5. haftadan beri ne bulasık ne yemek 11. haftamıza gırıcez yaırn ıns baya ene yaptım yanı ama azalmıo canım

benımkı önceden de aynı seı yasadıgımzı ıcın tecrubeli :) canım ınsallah güzel temzı sonuclar alırsın ben de 2 temmuzda

kontrolum var bakalım zamanı gelmsı oluo :) bu arad tıcker yapmamıssın canım ???

melekce88
21-06-12, 11:06
yatak odası kokuları, mutfağın kokması, kasıkta batma..hepinizi okurken sanki kendimi buluyorum her yazıda :KK1: Allah'ım şu ayları kolaylıkla geçirmeyi nasib etsin de.. bu arad ben dün 11+1 olmam gerekirken 11+6 çıktı bebiş. iyi çok şükür :nazar:

EDA5600
21-06-12, 12:06
ben de alah nasip ederse14.01.2013 de doğum yapacağım.ama kasılkarım da hafif ağrı ve açık renkte akıntım var sizin de benzer şikayetleriniz var mı?bu ağrı normal mi?

ocwmays
21-06-12, 13:06
aperpil
tıp tarihinde yoktur sanmam 12. haftada kıpırtı :) bagırsak hareketleri yada gazdır canım ilk gebelikte daha gec hissedilir diyor doktorlar
ilk bebişimiz işte idrak edemiyoruz ne yaşadığımızı:KK1:



kkuzum
21-06-12, 13:06
Kızlar bugün bebeğimin gelişimini merak ettiğim için devlet hastanesine gittim, Allah'a şükür gelişimi çok güzel hatta 11+1 olmuş doktor 2 li testi bile yaptı. buraya kadar her şey güzelde, yalnız çok küçük kanama alanı olduğunu söyledi ve iğne verdi, özeldeki doktorumu aradım iğneyi kullanmama gerek yok dedi, arkadaşlar ben şimdi ne yapayım, kafam çok karıştı, bana yardım edin...

sebbnemm
21-06-12, 13:06
merhaba kızlar nasılsınız ??

bugün çok şükür 2li testimizin sonucu çıktı herşey yolundaymış .
darısı başınıza

bulantılarım geçmediği için iğne istedim inşallah etki eder

sebbnemm
21-06-12, 13:06
kkuzum
Kızlar bugün bebeğimin gelişimini merak ettiğim için devlet hastanesine gittim, Allah'a şükür gelişimi çok güzel hatta 11+1 olmuş doktor 2 li testi bile yaptı. buraya kadar her şey güzelde, yalnız çok küçük kanama alanı olduğunu söyledi ve iğne verdi, özeldeki doktorumu aradım iğneyi kullanmama gerek yok dedi, arkadaşlar ben şimdi ne yapayım, kafam çok karıştı, bana yardım edin...

cnm ne güzel iyi haberlerle geldin .

kanama varsa iğne yerine progestan alabilirsin cnm ben ilk hamileliğimde kullanmıştım içemezsen fitil olarakta kullanabilirsin .

ay_she
21-06-12, 13:06
kkuzum
Kızlar bugün bebeğimin gelişimini merak ettiğim için devlet hastanesine gittim, Allah'a şükür gelişimi çok güzel hatta 11+1 olmuş doktor 2 li testi bile yaptı. buraya kadar her şey güzelde, yalnız çok küçük kanama alanı olduğunu söyledi ve iğne verdi, özeldeki doktorumu aradım iğneyi kullanmama gerek yok dedi, arkadaşlar ben şimdi ne yapayım, kafam çok karıştı, bana yardım edin...
Canım maşallah bebıse....kucuk kanama alanı çok sorun değil ama dr kapansın dıye vermsıtır iğneyı

eğer bebegın daha kucuk olsaydı mesela 7-8 haftalık olsa ıdı hap yazardı ama bebegın 11+1 olmuş buyumus ve

ihtiyacı arttıgı ıcın iğne yazmıstır belki de ben olsam kullanırdım özeldkei doktorun nıye karsı cıktı ?????????????

ay_she
21-06-12, 13:06
sebbnemm
merhaba kızlar nasılsınız ??

bugün çok şükür 2li testimizin sonucu çıktı herşey yolundaymış .
darısı başınıza

bulantılarım geçmediği için iğne istedim inşallah etki eder
canım maşallah oh bir bir yapılıyo ıkılı testler :) ne güzel temızde cıkmıs :)

kkuzum
21-06-12, 13:06
ay_she
Canım maşallah bebıse....kucuk kanama alanı çok sorun değil ama dr kapansın dıye vermsıtır iğneyı

eğer bebegın daha kucuk olsaydı mesela 7-8 haftalık olsa ıdı hap yazardı ama bebegın 11+1 olmuş buyumus ve

ihtiyacı arttıgı ıcın iğne yazmıstır belki de ben olsam kullanırdım özeldkei doktorun nıye karsı cıktı ?????????????
ayşeciğim çok teşkkkürler canım kafam çok karışıktı hemen gidip alayım iğneleri, özeldeki doktorum bana yan etkileri olacağı için gerek görmediğini söyledi, neyse bebeğim sağlıklı olsunda... sevgilerimle....

sebbnemm
21-06-12, 13:06
ay_she
canım maşallah oh bir bir yapılıyo ıkılı testler :) ne güzel temızde cıkmıs :)

evet teyzesi biz azıcık büyüğüz sizden :) çok şükür temizde çıktı sağlıkla büyüsünler sıpacıklar inşallah :KK46::nazar:

meralsah
21-06-12, 13:06
wen
Eki Görüntüle 448954 yerim ben bu bezelyeleri yahuuu
ayy çok tatlılarrr.....:KK60:

ay_she
21-06-12, 13:06
kkuzum
ayşeciğim çok teşkkkürler canım kafam çok karışıktı hemen gidip alayım iğneleri, özeldeki doktorum bana yan etkileri olacağı için gerek görmediğini söyledi, neyse bebeğim sağlıklı olsunda... sevgilerimle....
canım progetsan ıgnesı dımı dr bana 7+5 de 100 mg lık vermıstı 9+5 de dozu ıkı kat arttırdı

bebek büyyo 100 mg az gelır ve kanamalanını kucultmez dedi yanı 200 mg dan fazlada doz olmadıgı ıcın canım

ilerki haftaalrdakı kanamalr ıcın iğne vermeleri çok normal bence...ama sen nasıl sitiyosan için nası rahat eıdcekse

öle yap canım :)

ay_she
21-06-12, 13:06
sebbnemm
evet teyzesi biz azıcık büyüğüz sizden :) çok şükür temizde çıktı sağlıkla büyüsünler sıpacıklar inşallah :KK46::nazar:
aminn canım aminn evet siz bizim abilerımız ablalarımzıolcakısnzı ınsallah ehehe :)

inşallah canım uslu uslu buyusunler yaa :)