TEST

Bir erkeğin yanaktan dudaktan öpmesi yaklaşmak istemesi sarılması normal m?i


blackgirl3434_34
6-04-12, 15:04
kızlar düşündüm düşündüm çıkamadım işin içinden. :26: nolur herkes fikir versin bana.ilişkilerde bi erkeğin yanaktan dudaktan öpmesi yaklaşmak istemesi sarılması normalmi?:26: erkek arkadaşım yalnız kaldıgında opmek ıstıyo bende dudaktan degılde yanaktan opmesıne ızın verıyorum .:KK19: ama ben ızın vermeddıkten sonra zorla falan opmeye calısmıyo ama ıstıyo yaklasıyo falan:44: .aslında erkek arkadasıma guvenıyorum ama bazen aklım karısıyo erkegın bunları ıstemesı normalmı yoksa benı kullanıyomu dıyorum :44:nolur bı akıl versın kızlar nolur:44:

belle8
6-04-12, 15:04
kaç yaşındasın canım en?her erkek kız arkadaşınla öpüşmek ister ne var bunda?ileri gitmesine izin verme sadece .

blackgirl3434_34
6-04-12, 15:04
belle8
kaç yaşındasın canım en?her erkek kız arkadaşınla öpüşmek ister ne var bunda?ileri gitmesine izin verme sadece .
28:KK17: ama bı erkek opmek ısteyınce hemen kotu dusunuyorum nıyetı kotumu cıddı degılmı acaba dıye kuruyorum:26: :KK43:

ebrutolga
6-04-12, 16:04
Korkacak bir durum yok :KK76: Herkes sevdiğini öpmek ister canım ya, sende istiyorsan öp tabi :KK9:

blackgirl3434_34
6-04-12, 16:04
ebrutolga
Korkacak bir durum yok :KK76: Herkes sevdiğini öpmek ister canım ya, sende istiyorsan öp tabi :KK9:
bende öpmek istiyorum ama ya hakkımda yanlış şeyler düşünürse:26:

belle8
6-04-12, 16:04
blackgirl3434_34
28:KK17: ama bı erkek opmek ısteyınce hemen kotu dusunuyorum nıyetı kotumu cıddı degılmı acaba dıye kuruyorum:26: :KK43:
kız bende 18 falan sandımdı .e ister yani oda o yaşlarda biridir .ama dedğim gibi çok ileri gitmesine izin verme .öpüşmekten brişey olmazzz...

belle8
6-04-12, 16:04
blackgirl3434_34
28:KK17: ama bı erkek opmek ısteyınce hemen kotu dusunuyorum nıyetı kotumu cıddı degılmı acaba dıye kuruyorum:26: :KK43:
kız bende 18 falan sandımdı .e ister yani oda o yaşlarda biridir .ama dedğim gibi çok ileri gitmesine izin verme .öpüşmekten brişey olmazzz...

burcu777
6-04-12, 21:04
ne kadardir birliktesiniz??

pin_up_girl
6-04-12, 23:04
Bende 18 yaşındasın diye düşündüm. Sen öpmek istemiyor musun sevgilini? İnsan birini sevince hep dokunmak, sarılmak, öpmek filan ister. Sevgilinde senin yaşlarındaysa ve ilişkiniz uzun süreliyse öpüşmek istememe kararlarına saygıyla yaklaştığına göre sana ciddi anlamda değer veriyor demektir bence. Bana eski bir erkek arkadaşım öyle sokak ortasında öpme filan demişti, sinirlenip kavga çıkarmıştım :KK70: Hem kaç yaşında sevgilin kullanmak istese, kullanacak birilerini bulur kendine bence.

lar
6-04-12, 23:04
28 yasındasın ben 13-14 falan zannetmiştim okurken :) peki neden öpmesinden rahatsızlık duyuyosun dini inancına mı ters geliyor?

scarlett_
6-04-12, 23:04
ne kadar süredir birliktesiniz kaçıncı buluşmada öpmek istedi bunlar önemli :KK9:

gladthat
6-04-12, 23:04
Yanımda olsa da öpsem ah ah :) Şaka bir yana dini inancınıza filan ters değilse eğer bu çok normal canım. Seven insan öpmek ister, ben de seviyorum ve öpmek istiyorum. Seven adam bakmaya bile kıyamaz filan lafları bence hikaye :)

zeyno855
6-04-12, 23:04
e çok normal bişey bu :) insan sevdiğini öpmek ister, niyeti kötüyse bi şekilde belli eder zaten..

gladthat
7-04-12, 00:04
Konu sahibinden ses yok. Öpmeye gitti galiba :)

Lindsey
7-04-12, 00:04
bebekle bluşma öpme anlamadım alaksını

nilsun36
7-04-12, 00:04
normal tabı opusmekte ne var

nilsun36
7-04-12, 00:04
:)
cok normal bu

pin_up_girl
7-04-12, 00:04
Lindsey
bebekle bluşma öpme anlamadım alaksını
Bebekle derken? Nerede bebekten bahsedilmiş?

nilsun36
7-04-12, 01:04
opusmekten korkma ılerı gıtme yeterr

nilsun36
7-04-12, 01:04
tabunu yık bu ayıp degıl

Rosemaryy
7-04-12, 08:04
Ahh ahh, benimki de böyle olsa keşke, ama nerde, bunlar gayet normal şeyler canım, insan sevdiğini öpmek ister, sarılmak ister, sen tam benim sevgilimin kafasındansın, ben adam ilgisiz diye dert yanıyorum, sen ise adam fazla ilgili diye.:KK31:

eski_bir_masal
7-04-12, 10:04
Tabiki normal ama seni rahatsız eden bir durum varsa, içine sinmiyorsa öpmesin.

blackgirl3434_34
7-04-12, 10:04
burcu777
ne kadardir birliktesiniz??
2 ay olcak

lar
28 yasındasın ben 13-14 falan zannetmiştim okurken :) peki neden öpmesinden rahatsızlık duyuyosun dini inancına mı ters geliyor?
yok dini inançtan değil ama kullanılmak istemiyorum

scarlett_
ne kadar süredir birliktesiniz kaçıncı buluşmada öpmek istedi bunlar önemli :KK9:
1 ay sonra öpmek istedi

zeyno855
e çok normal bişey bu :) insan sevdiğini öpmek ister, niyeti kötüyse bi şekilde belli eder zaten..
umarım öyledir

nilsun36
:)
cok normal bu
Rosemaryy
Ahh ahh, benimki de böyle olsa keşke, ama nerde, bunlar gayet normal şeyler canım, insan sevdiğini öpmek ister, sarılmak ister, sen tam benim sevgilimin kafasındansın, ben adam ilgisiz diye dert yanıyorum, sen ise adam fazla ilgili diye.:KK31:
sürekli yaklaşması bazen kafamda soru işaretleri yaratıyo

eski_bir_masal
Tabiki normal ama seni rahatsız eden bir durum varsa, içine sinmiyorsa öpmesin.
öpmek için yalnız kalmaya çalışıyo bazen

Rosemaryy
7-04-12, 11:04
Canım peki konuştun mu sevgilinle, bu durumdan rahatsız olduğunu söyledin mi, madem çok rahatsız oluyorsun, konuş bakalım bi, nasıl bi tepki vercek ?

blackgirl3434_34
7-04-12, 11:04
Rosemaryy
Canım peki konuştun mu sevgilinle, bu durumdan rahatsız olduğunu söyledin mi, madem çok rahatsız oluyorsun, konuş bakalım bi, nasıl bi tepki vercek ?
uzun uzun konuşmadım ama cokda opturme taraftarı olmadıgımı bılıyo. senı sevdıgım ıcın opuyorum yanında tutamıyorum kendımı .sadece yanaktan opuyorum ne var bunda falan dıyo. zaten dudaktan opme ımkanı oldugu halde hıc zorlamıyo opmuyo aniden falan

Rosemaryy
7-04-12, 11:04
blackgirl3434_34
uzun uzun konuşmadım ama cokda opturme taraftarı olmadıgımı bılıyo. senı sevdıgım ıcın opuyorum yanında tutamıyorum kendımı .sadece yanaktan opuyorum ne var bunda falan dıyo. zaten dudaktan opme ımkanı oldugu halde hıc zorlamıyo opmuyo aniden falan
Anladım canım, bak kendi de söylemiş zaten, sevdiğim için öpüyorum diye, sevmese yapmak istemez ki, aniden dudaktan öpmüyor imkanı olduğu halde diyorsun, eğer öyle bişey yapmış olsaydı kesinlikle seni başka amaçları için kullanıyor derdim ama dudaktan öpmüyormuş zorla, seviyor bu adam seni bence, öyle düşünme.:KK31:

blackgirl3434_34
7-04-12, 11:04
rosemaryy
anladım canım, bak kendi de söylemiş zaten, sevdiğim için öpüyorum diye, sevmese yapmak istemez ki, aniden dudaktan öpmüyor imkanı olduğu halde diyorsun, eğer öyle bişey yapmış olsaydı kesinlikle seni başka amaçları için kullanıyor derdim ama dudaktan öpmüyormuş zorla, seviyor bu adam seni bence, öyle düşünme.:KK31:
ayyy içimi ferahlattın :KK34:

Rosemaryy
7-04-12, 11:04
blackgirl3434_34
ayyy içimi ferahlattın :KK34:
Ne demek canım :), ferahlasın zaten, adamları az çok tanıyoruz, ne amaçları olanlar var, bence seninkinin yok, kullanıldığımı falan düşünüyorum demişsin ama o hareketlerinden falan belli olurdu zaten, zorla öpmeye kalkışırdı, ama yokmuş öyle hareketleri, kendin söyledin, için rahat olsun o yüzden, size mutluluklar diliyorum canım. :)

blackgirl3434_34
7-04-12, 12:04
Rosemaryy
Ne demek canım :), ferahlasın zaten, adamları az çok tanıyoruz, ne amaçları olanlar var, bence seninkinin yok, kullanıldığımı falan düşünüyorum demişsin ama o hareketlerinden falan belli olurdu zaten, zorla öpmeye kalkışırdı, ama yokmuş öyle hareketleri, kendin söyledin, için rahat olsun o yüzden, size mutluluklar diliyorum canım. :)
sagol canım:KK34: :KK34: :KK34:

ayzeze
7-04-12, 17:04
Hhahaha ben de seni 13-14 yalındasın sandım.İyi de 28 yşında bir insanın sevgilim beni dudaktan öpmek istedi diye düşünmesi biraz tuhaf değil mi. Yani ne bileyim insan daha önce yaşamasa bile en azından tv deki filmleri falan da mı izledim cicim sen. Öpmek güzeldir, Aşık olmayıp da öpmeyen ne kadın var ne de erkek..İyi yada kötü niyetli olıp olmadığını anlarsın zamanla. Ama bence biraz rahat ol. İçinden geldiği gibi davran. Eyy aşkk sen ne güzel şeysin de:)))

KristaLBebeK
7-04-12, 20:04
lar
28 yasındasın ben 13-14 falan zannetmiştim okurken :) peki neden öpmesinden rahatsızlık duyuyosun dini inancına mı ters geliyor?
yanii dini inancına test gelmesi çok normal değilmi canım..sonuçta müslüman bir ülkede yaşıoruz..ve bu tarz şeyler aiilelerimiz tarafından sürekli uyarı aldığğımız hoş olmayan şeyler en azından kendim için söylüorum :)

Selinay_
8-04-12, 20:04
KristaLBebeK
yanii dini inancına test gelmesi çok normal değilmi canım..sonuçta müslüman bir ülkede yaşıoruz..ve bu tarz şeyler aiilelerimiz tarafından sürekli uyarı aldığğımız hoş olmayan şeyler en azından kendim için söylüorum :)
katılıyorum.. yaşı 14 28 olmuş ne farkeder bekar birisiniz sonuçta. aman ne olacak canım demişiniz, bu kadar da küçük görmemek lazım. bence dudaktan fln öpmek üstelik sadece sevgilin olan biriyle bence hoş değil..

dogunal
8-04-12, 20:04
ya abla... öpüşmek diyorsun yaa ırzına geçmedi ya... walla benım yaşadığım yerde 2.sınıfta cocuklar el ele ıkı sevgılı sınemaya gıdıyor.. deger yargılarına baglı bırazda ne dıyeyeım yanı...

blackgirl3434_34
10-04-12, 12:04
dogunal
ya abla... öpüşmek diyorsun yaa ırzına geçmedi ya... walla benım yaşadığım yerde 2.sınıfta cocuklar el ele ıkı sevgılı sınemaya gıdıyor.. deger yargılarına baglı bırazda ne dıyeyeım yanı...
Selinay_
katılıyorum.. yaşı 14 28 olmuş ne farkeder bekar birisiniz sonuçta. aman ne olacak canım demişiniz, bu kadar da küçük görmemek lazım. bence dudaktan fln öpmek üstelik sadece sevgilin olan biriyle bence hoş değil..
KristaLBebeK
yanii dini inancına test gelmesi çok normal değilmi canım..sonuçta müslüman bir ülkede yaşıoruz..ve bu tarz şeyler aiilelerimiz tarafından sürekli uyarı aldığğımız hoş olmayan şeyler en azından kendim için söylüorum :)
her iki düşüncede doğru:KK43:

lar
10-04-12, 19:04
KristaLBebeK
yanii dini inancına test gelmesi çok normal değilmi canım..sonuçta müslüman bir ülkede yaşıoruz..ve bu tarz şeyler aiilelerimiz tarafından sürekli uyarı aldığğımız hoş olmayan şeyler en azından kendim için söylüorum :)
Selinay_
katılıyorum.. yaşı 14 28 olmuş ne farkeder bekar birisiniz sonuçta. aman ne olacak canım demişiniz, bu kadar da küçük görmemek lazım. bence dudaktan fln öpmek üstelik sadece sevgilin olan biriyle bence hoş değil..

dini inancına ters gelebilir buna diyecegim olamaz da..bu kadar kapalı ve tutucu olan bi insan da bence gorucu usulu ile evlenmeli.normal ilişkilerde boyle şeyler illa ki olucaktır çünkü.ama gorucu usulunde aileler duruma mudahil olurlar ve niyetler en bastan bellidir,kullanılma durumu mevzu bahis olmaz pek..gerci arkadasın olayı dini inanc meselesi degilmis.kullanılmıs hissediyormus..eee o da haklı erkeklerin guvenilmezligi ona bu dusunceyi vermis.artık kimselere guven olmuyor.ama opusmekle de kullanmak olmaz canım hele ki 28 yasındaki adam icin:KK53:

senads
11-04-12, 22:04
2 aylık ilişkideyken daha alışmaya çalıştığın için çekiniyor olabilirsin, ''belki beni saf sandı,kullanmak istiyor'' , '' artık bu yaşa geldim kullanılmış,kandırılmış olmak istemiyorum'' diye de düşünebilirsin. Bence hafif mesafeni koru,öpsün arada bi ama çok izin verme. İlişkiniz ilerledikçe ve sevgilinden emin olunca daha iyi hissedersin,gerginliğin geçer. İlişkin daha yeni sayılır :) Nişanlım da öyleydi mesela. İlk haftadan itibaren öpmeye çalışırdı ben ama huzursuz olurdum. Daha yeni yeni alışıyoruz,lütfen izin ver elimi tutmana alışayım dedim. O zaman yanağından öperim dedi muzip muzip. Sen de ona söyle bunu. Daha yeniyiz,alışmama izin ver de. Değişik konular bul onun ilgisini çeken. Biraz ilgiyi üstünden dağıt ama aşırı da daıtma :)

tomvejerry
12-04-12, 01:04
Siz onu pek sevmiyorsunuz galiba?
Yani pek anlayamadim dini acidan dusunmuyorsaniz.. 28 yasinda saglikli bi bayanin sevgilisi onun yanagindan operken bunun kotu niyetli olmasini dusunmesi cok normal degil. hatta dini acidan dusunmuyorsaniz, 28 yasinda yanaktan opmekten fazlasini istemesi de "kotu niyetli" bi yaklasim yerine, bi ihtiyac olarak algilanmaliydi bana gore. Neyse bence gayet normal.

askicin
12-04-12, 12:04
senads
2 aylık ilişkideyken daha alışmaya çalıştığın için çekiniyor olabilirsin, ''belki beni saf sandı,kullanmak istiyor'' , '' artık bu yaşa geldim kullanılmış,kandırılmış olmak istemiyorum'' diye de düşünebilirsin. Bence hafif mesafeni koru,öpsün arada bi ama çok izin verme. İlişkiniz ilerledikçe ve sevgilinden emin olunca daha iyi hissedersin,gerginliğin geçer. İlişkin daha yeni sayılır :) Nişanlım da öyleydi mesela. İlk haftadan itibaren öpmeye çalışırdı ben ama huzursuz olurdum. Daha yeni yeni alışıyoruz,lütfen izin ver elimi tutmana alışayım dedim. O zaman yanağından öperim dedi muzip muzip. Sen de ona söyle bunu. Daha yeniyiz,alışmama izin ver de. Değişik konular bul onun ilgisini çeken. Biraz ilgiyi üstünden dağıt ama aşırı da daıtma :)
aynen katılıyorum

lilithepsycho
13-04-12, 08:04
eğer öpmek istememenin dini bir dayanağı yoksa, ki müslüman bir ülkede yaşıyoruz diye herkesin sizin gibi düşünmesini bekleyemezsiniz, korkmak ileride çok büyük sorunlara sebep olabilir. allah korusun vajinismusa kadar gider bu.. benim erkek arkadaşım ilişkimizin 10. gününden başlayarak 10. ayına kadar her görüştüğümüzde (takribi her gün) beni onlarca defa hem yanaktan hem dudaktan öptü. ne beni kullandı ne de başka birşey..

sedulu
13-04-12, 08:04
ilk okuyunca çocuk mu bu ya dedim sonra yaşın 28 olduğunu öğrendim :KK1:
tatlım sevgilisiniz öyle arkadaş gibi mi durcaksın tabi ki sarılacak öpecek bunlar sevgini karşındakine aktarmak için en güzel yöntemler bunda utanıp sıkılacak bişi yok ki
ama sen madem çok rahatsızsın bu durumdan güzelce konuş ki sana kırılmasın seni yanlış anlamasın...

Semblante
13-04-12, 08:04
Sizin düşünce yapınızda ya da mantığınızda bir terslik var!
Sevgilisi öptü diye insan kullanılmış olur mu hiç? Çok saçma.
Bu adam beni seviyorsa, arzuluyorsa öpmek ister, sarılmak ister..
Eğer bunları yapmazsa garip olur beni istemiyor mu, beğenmiyor mu diye düşünürüm ben.

Öptürmek istemezsiniz sizin seçiminizdir ama konuyu bir erkeğin öpmesi, sarılması normal mi diye sorarak açmışsınız.
Evet fazlasıyla normal.

lilithepsycho
13-04-12, 08:04
tabi bir de şu var, bu kadar kaçarsanız o adam muhtemelen başka kapılara doğru yelken açar, bu da sizi çok üzer sonra kendinizi kullanılmış hissedersiniz, erkeklere güveniniz kalmaz falan...

bellanisa
13-04-12, 08:04
daha karşınızdakinden de emin değilmişsiniz gibi geldi bana..sonuçta normal daha 2 ay olmuş.. sizle evlilik düşüncesi varmı yok mu birbirinizi tam tanıdınız mı,anlaştınız mı sonradan pişman olacağın bişey yapma..dini inancına ters gelmesi de var kendine olan saygını yitirmek de var..bi de yaşın öyle genç deil neden evlenmiyorsunuz..meşru daire keyfe kafidir..

MgeDgn
13-04-12, 08:04
28 yasındasınız bunlar düşünmeniz biraz tuhaf geldi bana. ayrıca kimin ne düşündüğü çokta umrunuzda olmasın siz kendinizi bilmiyor musunuz? hem bir insanın sevgilisini öpmesi sarılması gayet normal birşey :)

pin_up_girl
13-04-12, 08:04
Yalnız konu başlığı değişmiş yeni konu sandım, niye her hafta yeniden yeniden açılıyor bu konu diye düşünüyodum tam :KK70: Bir de şu kullanmak kelimesi garip geliyor bana, iki kişinin zevk aldığı bir olayda, ya da daha masumca sarılmak, öpmek gibi sevgi, arzu belirten bir olayda bir kişi diğerini nasıl kullanıyor olabilir bu mantığı kavrayamıyorum ben. Kullanmak için bir kişinin diğerine kendisine fayda sağlayacak öbürünün emeğini harcayacak bir olayı yaptırması lazım. Gel benim yerime işe git, ya da gel benim evimi temizle demiyor ki adam size.

blackgirl3434_34
13-04-12, 15:04
bellanisa
daha karşınızdakinden de emin değilmişsiniz gibi geldi bana..sonuçta normal daha 2 ay olmuş.. sizle evlilik düşüncesi varmı yok mu birbirinizi tam tanıdınız mı,anlaştınız mı sonradan pişman olacağın bişey yapma..dini inancına ters gelmesi de var kendine olan saygını yitirmek de var..bi de yaşın öyle genç deil neden evlenmiyorsunuz..meşru daire keyfe kafidir..

neden evlenmiyosunuz dedin işte bende onu bilmiyorum:KK43: o yüzden acaba kullanıyomu diyorum.bazen öpmek için başbaşa kalmamızı ayarlıyo

paylent
13-04-12, 16:04
blackgirl3434_34
neden evlenmiyosunuz dedin işte bende onu bilmiyorum:KK43: o yüzden acaba kullanıyomu diyorum.bazen öpmek için başbaşa kalmamızı ayarlıyo
Bence seni sevdiği için sana yakın olmak istiyo bunda kötü bişey yok bence gayet normal seven erkek sevdiği kadınla yakın olmak ister bence sıkıntı yok :KK34:

emyl55
13-04-12, 16:04
bence musade etmemekle en iyisini yapiyosun.ne guzel bunu yapabilmen.cunku hicbiseyin sonu belli degil.opuyosun sariliyosun filan sonunda noluyo pat ayrilik.sonra dusunuyorsun hic degermiydi.ben en azindan cok pismanim,kendi fikrimide sunmak istedim

lilithepsycho
13-04-12, 17:04
blackgirl3434_34
neden evlenmiyosunuz dedin işte bende onu bilmiyorum:KK43: o yüzden acaba kullanıyomu diyorum.bazen öpmek için başbaşa kalmamızı ayarlıyo
iki aylık ilişkiden evlenmemesi normal değil mi? millet senelerce ilişki yürütüyor da ancak evleniyor bi bismillah..

patsizcan
13-04-12, 21:04
Arkadaşım sevgilinden eminsen, ilişkiniz oturmuşsa gayet normal :) Ama emin olamıyorsan ondan birşey diyemeyeceğim...Çünkü Allah korusun ileride ayrılık olursa pişmann olabiliyor insan