Hürrem Hamam Otu Yağı (Kesin çözüm)


ayse21
8-05-12, 13:05
Yağ formunda cildinize zarar vermeden tüylerinizden kurtulmanıza yardımcı olan Hürrem Hamam Otu Yağı, cildinizin daha temiz, daha parlak ve daha pürüzsüz olmasını sağlıyor. Tamamen bitkisel ve doğal olan Hürrem Hamam Otu Yağı, içerisinde hiçbir kimyasal madde barındırmamaktadır. Bitkisel içeriği ile tüylerinizi kökten yok eden, tüylerinizin kırılıp sertleşmesini ve tekrar çıkmasını engelleyen Hürrem Hamam Otu Yağı, tüy dökücü yöntemler arasından doğal olması nedeniyle de sıyrılmaktadır.
Günümüz epilasyon yöntemleri, kadınları ciddi anlamda rahatsız etmektedir. Tüylerden acısız bir şekilde kurtulmak istiyorsanız Hürrem Hamam Otu Yağını kullanabilirsiniz.
Kullanımı bilgisi ; Hürrem Hamam Otu Yağı’nın kullanımı son derece kolay ve pratiktir. Öncelikle tüylü bölgeyi jilet veya ağdayla temizleyin. Ardından Hürrem Hamam Otu Yağı’nı cildinize sürünüz ve 5-10 dakika kadar bekleyiniz.Bu işlemi 4-5 gece boyunca tekrarlamanız gerekiyor. Sonrasında tüyleriniz çıkana kadar bekleyin ve çıkınca tekrar aynı işlemi yenileyin.

-Kızlar bu bilgilere bugün internette rastladım kesin çözüm diyorlar kullanıcı yorumlarını felan okudum kötü bişey söyleyen yok herkes memnun sizlerden kullanan varmı? Varsa paylaşalım fikir olur, bende almayı düşündüm ama kararsız kaldım..

BerilinAnnesi
8-05-12, 13:05
ben kullanmadım ama merak ettim şimdi fiyatı nedir bunun?

ayse21
8-05-12, 13:05
BerilinAnnesi
ben kullanmadım ama merak ettim şimdi fiyatı nedir bunun?

1 şişesi 20 liraymış

guvercinkumru
8-05-12, 13:05
hamam otu tahriş edici acıtıcı. yağı öyle değildir umarım

ayse21
8-05-12, 13:05
guvercinkumru
hamam otu tahriş edici acıtıcı. yağı öyle değildir umarım
Orasını bilemiyorum ama sağlık bakanlığı onaylıymış

BerilinAnnesi
8-05-12, 13:05
netten baktım şimdi de bir adı da zırnık bu otun. uzun zaman önce toz halinde aktardan almıştım ben bu tozu. gerçekten tüyleri döküyor ama uzun süre kullanmak zorundasınız.

ayse21
8-05-12, 13:05
BerilinAnnesi
netten baktım şimdi de bir adı da zırnık bu otun. uzun zaman önce toz halinde aktardan almıştım ben bu tozu. gerçekten tüyleri döküyor ama uzun süre kullanmak zorundasınız.
Bunu daha önce hiç duymamıştım :KK52:

BerilinAnnesi
8-05-12, 13:05
bu arada çok kötü kokuyo annemin korkusundan ev kokmasın diye bacaklarıma balkonda sürdüm bide hortum çektim balkona ,işim bitince bacaklarımı yıkamak için :)))) üst kattaki yaşlı komşumuz ''ayyy bu ne kokuyo'' diye balkona çıktı allahtan görmedi beni :)))

ayse21
8-05-12, 13:05
BerilinAnnesi
bu arada çok kötü kokuyo annemin korkusundan ev kokmasın diye bacaklarıma balkonda sürdüm bide hortum çektim balkona ,işim bitince bacaklarımı yıkamak için :)))) üst kattaki yaşlı komşumuz ''ayyy bu ne kokuyo'' diye balkona çıktı allahtan görmedi beni :)))

Ama genelde toz tüy dökücüler öyle çok kötü kokuyolar :KK1:

BerilinAnnesi
8-05-12, 13:05
başka toz tüydökücü kullanmadım valla o son oldu. hala yaşarım öyle mutlu mesut tüycüklerimle. :)))

ayse21
8-05-12, 15:05
BerilinAnnesi
başka toz tüydökücü kullanmadım valla o son oldu. hala yaşarım öyle mutlu mesut tüycüklerimle. :)))
En güzeli o zaten mutlu olalım yeter :KK1:

BerilinAnnesi
9-05-12, 13:05
epilasyon yapılan nerem olursa olsun tüyler çıkarken ızdıraba dönüşüyor, tüyler derinin altından çıkmakta zorlanıyor ve müthiş bir kaşıntı başlıyor; bacaklarım bile bu yaralar yüzünden lekeli kaldı. lazer hariç denemediğim yöntem kalmadı, bundan kurtulamadım bi türlü :KK17:

ayse21
9-05-12, 14:05
BerilinAnnesi
epilasyon yapılan nerem olursa olsun tüyler çıkarken ızdıraba dönüşüyor, tüyler derinin altından çıkmakta zorlanıyor ve müthiş bir kaşıntı başlıyor; bacaklarım bile bu yaralar yüzünden lekeli kaldı. lazer hariç denemediğim yöntem kalmadı, bundan kurtulamadım bi türlü :KK17:
Aynn bende bıraktım artık epilasyonu ağdaya döndüm bakalım bunuda denemeyi düşünüyorum artık son çare lazer :KK1:

ubo
9-05-12, 16:05
bir zamanlar karınca yumurtası yagı diyorlardı bu yağ sayesinde tüyleri baya azalan arkadaşlr tanıdım ama uzun süre kullanmaları gerekiyormuş acaba bu yagı kaç zaman kullanmak gerekli bir ay bir yıl ne kadar

ayse21
9-05-12, 18:05
ubo
bir zamanlar karınca yumurtası yagı diyorlardı bu yağ sayesinde tüyleri baya azalan arkadaşlr tanıdım ama uzun süre kullanmaları gerekiyormuş acaba bu yagı kaç zaman kullanmak gerekli bir ay bir yıl ne kadar
Hayır canım ay yıl olduğunu sanmıyorum çünkü diyorki tüyleri temizledikten sonra üst üste 5 gün yağı sürüceksinz sonra zaten azaldığını göreceksiniz yani hemen etki ediyor diye biliyorum ay olabilrde yıl sanmıyorum henüz kullanmadım bende bildiğim kadarıyla konuşuyorum :KK9:

tubbili
9-05-12, 19:05
canım senin açtığın başlığı görmemişim bende açtım aynı konudan. bugün baktım netten biraz hamam otunun yağa dönüştürülmüş haliymiş. 5 saenas sonra tamamen tüyler yok oluyomuş. burda bi arkadaş başlık açmıştı. tüylerini kökten aldıktan sonra hamam otu tozunu sürüyorum yazmıştı zamanla azalmış ve incelmiş tüyleri.bana mantıklı geldi aslında şuan tanıtım kampanyasında olduğu için 20 liraymış .benim zaten çok tüyüm yok olanıda ben üşengeçliğimden jiletle alarak çoğalttım.ama ağda yaptığım zaman hemen azalıyo tüylerim. acaba işe yarar mı almayı düşünüyorum

ayse21
9-05-12, 20:05
tubbili
canım senin açtığın başlığı görmemişim bende açtım aynı konudan. bugün baktım netten biraz hamam otunun yağa dönüştürülmüş haliymiş. 5 saenas sonra tamamen tüyler yok oluyomuş. burda bi arkadaş başlık açmıştı. tüylerini kökten aldıktan sonra hamam otu tozunu sürüyorum yazmıştı zamanla azalmış ve incelmiş tüyleri.bana mantıklı geldi aslında şuan tanıtım kampanyasında olduğu için 20 liraymış .benim zaten çok tüyüm yok olanıda ben üşengeçliğimden jiletle alarak çoğalttım.ama ağda yaptığım zaman hemen azalıyo tüylerim. acaba işe yarar mı almayı düşünüyorum
Vala canım bende almayı düşünüyorum ama hiç bilmediğim bir ürüne 20 lire vermek gözüme geliyo bide 8 lira kargo ücreti ben önce gidip burdaki aktarlara sorucam bakıcam varmı yokmu yoksa artık en son burdan alıcam :KK1:

SimbuL
9-05-12, 21:05
Denemek isterim

estoda
10-05-12, 11:05
Ben internetten siparişimi verdim kızlar gelmesini bekliyorum..

ayse21
10-05-12, 11:05
estoda
Ben internetten siparişimi verdim kızlar gelmesini bekliyorum..

Çok iyimiş canımm artık bizimle paylaşırsın sonucu :KK9:

ubo
10-05-12, 14:05
evet ya şöyle kullanıpta memnnkalmış arkadaşla,rı görsek gönül rahatlıgıyla alırız ne güzel olur kurtuluruz bu ,türy,lerdn
,,,,,,,,,,,,,,

ayse21
10-05-12, 21:05
ubo
evet ya şöyle kullanıpta memnnkalmış arkadaşla,rı görsek gönül rahatlıgıyla alırız ne güzel olur kurtuluruz bu ,türy,lerdn
,,,,,,,,,,,,,,
Aynen mükemmel olur :) du bakalım arkadş sipariş vermiş en fazla 1 aya etkisini görür inş. bizlede paylaşır :KK9:

karbeyaz
15-05-12, 15:05
günceeellll....

redfruits
18-05-12, 08:05
BerilinAnnesi
epilasyon yapılan nerem olursa olsun tüyler çıkarken ızdıraba dönüşüyor, tüyler derinin altından çıkmakta zorlanıyor ve müthiş bir kaşıntı başlıyor; bacaklarım bile bu yaralar yüzünden lekeli kaldı. lazer hariç denemediğim yöntem kalmadı, bundan kurtulamadım bi türlü :KK17:
aynı srun bende de var ağda veya epilasyon yapim o tüyler çıkana kadar inanılmaz bir kaşıntı yara bere içinde bütün bacaklarım ama ben bunun bu olaylardan olduğunu geç fark ettim hiç bi yaz üfül üfül etekler elbiselr giyemedim şimdi tüy dökücü aldım onlardan kullanıcam artık .

EbOn2010
18-05-12, 10:05
BerilinAnnesi
epilasyon yapılan nerem olursa olsun tüyler çıkarken ızdıraba dönüşüyor, tüyler derinin altından çıkmakta zorlanıyor ve müthiş bir kaşıntı başlıyor; bacaklarım bile bu yaralar yüzünden lekeli kaldı. lazer hariç denemediğim yöntem kalmadı, bundan kurtulamadım bi türlü :KK17:
canım lekelerin varsa ve tüyler çıkmakta zorlanıyorsa ozonlanmış kantoron yağı kullan tavsiye ederim.
ben kullanıyorum, lekelerim açıldı ve tüyler daha kolay çıkıyor.
sanki kusturma yöntemi yapıyor gibi. ben daha ilk şişeyi kullanıyorum zamanla görcem ne olduğunu.