karbonatlı su


_nazan_
21-05-12, 14:05
Karbonatlı su ile zayıflama olayı ülkemizde Diyetisyen Gül kaynak ile popülerlik kazanmıştır. Gül Kaynak katıldığı bir tv programında karbonatlı su ile zayıflama tarifi verdikten sonra zayıflamak isteyenlerin sıkça başvurduğu bir zayıflama yöntemi karbonatlı su olmuştur.

Tarife göre günde ortalama 4 litre su içilmelidir ve içilecek suya karbonat katılması gerekmektedir. Dozaj olarak 1 litre suya 2-3 çay kaşığı karbonat eklemeniz yeterlidir.

Karbonat içtiğimiz suyun pH değerini artırır. Tükettiğimiz gıdalardan geçen asitleri ve atık maddeleri pH değeri yükseltilmiş su içerek vücudumuzdan atabiliriz. Normal suyun pH değeri içine karbonat eklenerek yükseltilebilir.

Bu bilgiyi kilo kontrolü ve zayıflama içinde kullanabiliriz çünkü vücudumuzdaki yağları toksinleri karbonatlı su ile atabiliriz. Karbonatlı suyun hazımsızlık için de kullanıldığını herkes bilir. Karbonatlı Su Yediklerimizi daha rahat sindirmemize de yardımcı olur.

arkadaşlar tavsiye ederim bn sabah akşam denyrm metabolizmayı inanılmaz çalıştryr

kurtluelma
21-05-12, 14:05
İlginç denemek lazım ne çok şeye yararlı birşey bu karbonat.

_nazan_
21-05-12, 14:05
bn 2 gündr denyrm metabolizmayı süper çalştryr zaten eskiden insanlarda çok denerlermiş bnde arkadaşımdan duydum 2 litre suya katmş sürekli elinde içyrdu gercekten göbeği erimişti

hawana
14-06-12, 12:06
ben de bu gün başladım fakat şimdi aşırı derecede midem bulanıyor :KK43:

Karbonatlı sudan mı yoksa başka bir şeyden mi bilemiyorum ama :KK43:

sudelveda
23-06-12, 17:06
4 litre su az degil okadar suyu icsem sudan sogurum:KK50: insanin migdesi bir yere kadar aliyor onuda:KK1: ne demisler bal yiyen baldan usanir

leylak24
2-01-13, 15:01
Merhaba,
Bugün Melek Baykal'ın programında Gül Kaynak vardı.Zayıflamanın 10 altın kuralından bahsetti.Karbonatlı suyu anlattı.Zayıflamada etkisi çok büyükmüş.Aynı zamanda vücut için çok faydalıymış.Dün de İkbal Gürpınar programında karbonatlı su içiyorum,sizde için lütfen demişti.Bizde az önce annemle ilk defa denedik.Evet lezzeti bir garip geliyor ama içilmeyecek gibi değil.Merak ettim deneyenler,tecrübe edenler varsa sonuçlarını yazabilirler mi? :)

month
2-01-13, 20:01
nasıl içmemiz doğru acaba 4 lt suya 12çay k. karbonat falan koymamız gerekiyo ozaman sürahiye hazırlayıp gün içinde bitirmekmi yoksa su içicemiz zaman 1bardak suya 3çay k. karbonatımı koyup içmeliyiz karbonat kabarttığı için midemize bi zararı yoktur insallah midemiz delinmesin:26: bide ben asla günde 4lt su içemem 3 lt içicem

merveess
3-01-13, 18:01
tadı çok mu kötü denemek istiyorum ama 4lt suya yazık olur eğer çok kötüyse:S kullananlara soruyorum katlanılmıcak gibi mi yoksa idare eder bi tadı mı var?

Green33
4-01-13, 11:01
yazın bende içiyordum bıraktım sonra unuttum daha doğrusu
kışın çok fazla su tüketemiyorum ben aklıma gelmişken tekrar içiyim:)
içtiğim dönemlerde göbek bölgem sıkılaşmıştı cidden
birde idrarda düzeliyo ne akıntı ne koku hiçbirşey kalmıyo
içimine gelince 1 lt suya çay kaşığının ucuyla karbonat atılıyo
inanın tadını bile değiştirmiyo
özellikle soğuk su ile çok güzel oluyor ben doyamıyordum içmelere
4 lt su ile başlamayın sizde 1 lt suya koyun deneyin önce
ama korkulacak bişi yok yani ben de herşeyi içemem öyle ama bu içiliyo merak etmeyin

selenimo
4-01-13, 18:01
karbonat,suyun ph seviyesini yükseltir, 1 litre suya bir çay kaşığı atacağınız karbonat suyun ph'ını yükseltir.suyu alkali yapar, alkali suyla vücuttan asitleri atarız,bırakın zayıflamayı,sağlık için içmemiz gerekir. alkali vücut hasta olmaz. midemize hiç birşey yapmaz,midemiz yiyecekleri hazmetmemiz için sodyumbikarbonat üretir. Arkadaşlar karbonatın insan sağlığına çok faydaları var,kanserden bile korur. düzenli olarak hergün içiyorum. Bir litre suya bir çay kaşığı atıp eritiyorum, içemeyenler içine az limon yada pekmez atıp tadlandırabilirler. Ben sağlık için içiyorum. İçtiğiniz suyun ph derecesine bakın 7,5 tan az ise suyunuzu değiştirin. vücudumuzdaki ph seviyesi 7,5 ve üzeri olmalıdır, eğer altındaysa vücudumuz asidik demektir. bu da hastalıklara sebep olur.

merveess
4-01-13, 18:01
Green33
yazın bende içiyordum bıraktım sonra unuttum daha doğrusu
kışın çok fazla su tüketemiyorum ben aklıma gelmişken tekrar içiyim:)
içtiğim dönemlerde göbek bölgem sıkılaşmıştı cidden
birde idrarda düzeliyo ne akıntı ne koku hiçbirşey kalmıyo
içimine gelince 1 lt suya çay kaşığının ucuyla karbonat atılıyo
inanın tadını bile değiştirmiyo
özellikle soğuk su ile çok güzel oluyor ben doyamıyordum içmelere
4 lt su ile başlamayın sizde 1 lt suya koyun deneyin önce
ama korkulacak bişi yok yani ben de herşeyi içemem öyle ama bu içiliyo merak etmeyin
çok teşekkürler en kısa sürede deniyeceğim :)

esinasya
12-01-13, 17:01
Emzırıyorum bı zararı olur mu acaba kızlarrr karbonatlı suyun ???

biliosi
30-01-13, 21:01
esinasya
Emzırıyorum bı zararı olur mu acaba kızlarrr karbonatlı suyun ???
bende emziriyorum bir sorun yok ph seviyesini yükseltiyorsun suyun sütünde kaliteli oluyor dr ye sordum bebegine bile icirebilirsin dedi bir kac damla benim sipa 2 yasinda...bu arada alkali damlasini alan varmi oda ayni oluyomus diyolar

fndkkrdu
3-02-13, 19:02
bende deniceeem :-) cok heveslendim :-) ama ben 2,5 litre icicem normal su yerine susadikca bunu icerim :-)

dolunay78
5-02-13, 16:02
bende denesem diye düşünüyorum bakalım.. umarım işe yarar..

ELOR
5-02-13, 16:02
ayy valla bende hemen denicem bende bebek emziriorum 2 aylık kızım var kilom da dana gibi malum belkim işe yarar zaten süt olsun die cok su içiodum bide karbonatlı içeyim bakalım umarım işe yarar

yuxexes1453
8-02-13, 21:02
ilginç... 5 gündür soğan suyu içiyorum bunuda denmeliyim deneyen arkadaşlar bi faydasını göreniniz oldumu paylaşırsanız çok sevinirim :KK66:

biliosi
8-02-13, 22:02
yuxexes1453
ilginç... 5 gündür soğan suyu içiyorum bunuda denmeliyim deneyen arkadaşlar bi faydasını göreniniz oldumu paylaşırsanız çok sevinirim :KK66:
nerdese 1 ay olucak gunde 4 lt iciyorum yemeklerden yarim saat once 2 bardan yemeklerden 1 saat sonra 2 bardak bu cok onemli 1 ayda diyet yapmadan ama makul olculerde yiyerek 7 kilo verdim birde daha oncedende yazmisdim su gunde 500 gr verdiren yogurtlu zerdecal,tarcin,zencefil karisiminida yapiyorum sonuc super...emzirdigim icinde hizli vermis olabilirim ama asla ac kalmiyorum kizlar yani bende süper ise yaradi..bu arada hizli kilo alip veren bünyem var

tubatuanalubebetul
9-02-13, 10:02
ben aşağı yukarı 15 gundur karbonatlı su içiyorum bence tadı güzel...ama öğrendimki eczaneden ingiliz karbonatı almalıymışım.bugunden ıtıbaren ıngiliz karbonatıyla deneyeceğim...ben gerçekten kendimde farklılık gordüm abartmadan deneyin derim vucudumda toplanma oldu fark ediyorum..artık sureklı karbonatlı su içeceğim...

sudelveda
9-02-13, 15:02
leylak24
Merhaba,
Bugün Melek Baykal'ın programında Gül Kaynak vardı.Zayıflamanın 10 altın kuralından bahsetti.Karbonatlı suyu anlattı.Zayıflamada etkisi çok büyükmüş.Aynı zamanda vücut için çok faydalıymış.Dün de İkbal Gürpınar programında karbonatlı su içiyorum,sizde için lütfen demişti.Bizde az önce annemle ilk defa denedik.Evet lezzeti bir garip geliyor ama içilmeyecek gibi değil.Merak ettim deneyenler,tecrübe edenler varsa sonuçlarını yazabilirler mi? :)

bir donem icmeye calistim ama karbonati bir litre suya bir cay kasigi atiyordum tadi bana pek iyi gelmedi icemedim.


merveess
tadı çok mu kötü denemek istiyorum ama 4lt suya yazık olur eğer çok kötüyse:S kullananlara soruyorum katlanılmıcak gibi mi yoksa idare eder bi tadı mı var?
suya aticagin miktara gore degisiyor.


biliosi
nerdese 1 ay olucak gunde 4 lt iciyorum yemeklerden yarim saat once 2 bardan yemeklerden 1 saat sonra 2 bardak bu cok onemli 1 ayda diyet yapmadan ama makul olculerde yiyerek 7 kilo verdim birde daha oncedende yazmisdim su gunde 500 gr verdiren yogurtlu zerdecal,tarcin,zencefil karisiminida yapiyorum sonuc super...emzirdigim icinde hizli vermis olabilirim ama asla ac kalmiyorum kizlar yani bende süper ise yaradi..bu arada hizli kilo alip veren bünyem var
yogurt bende yaptim yazin cok iyi geliyor gercekten tekrar basliycam bende ama karbonatli su icemedim ben bir litre suya bir cay kasigi katmistim icemedim, bir arkadas demis cay kasiginin ucuyla katmis acaba oyle denesek yinede faydasi olurmu.

BynPofuduk
12-02-13, 09:02
Sabah aç karnına 1 bardak içsek yinede faydası olur mu?

akrep76
12-02-13, 10:02
merhaba biliosi arkadaşım.verdiğin yoğurtlu karışımı günde nekadar yiyorsun .günde 1 defamı acaba

longest
12-02-13, 10:02
Yoğurtlu karışımın tarifi nedir acaba?

biliosi
12-02-13, 20:02
sudelveda
bir donem icmeye calistim ama karbonati bir litre suya bir cay kasigi atiyordum tadi bana pek iyi gelmedi icemedim.




suya aticagin miktara gore degisiyor.




yogurt bende yaptim yazin cok iyi geliyor gercekten tekrar basliycam bende ama karbonatli su icemedim ben bir litre suya bir cay kasigi katmistim icemedim, bir arkadas demis cay kasiginin ucuyla katmis acaba oyle denesek yinede faydasi olurmu.
olmazmi canim olur tabikide suyun ph seviyesini düzeltiyorsun...ödem atmak ve zayiflamak icin 1 tatli kasigi atiyorum ben
BynPofuduk
Sabah aç karnına 1 bardak içsek yinede faydası olur mu?
zaten ac karnina 2 bardak iciyoruzki temizlesin icini ama mutlaka yemeklerden yarim saat önce ve yemekten 1 saat sonra hemen yemekten sonra icme acayip hazmettiriyo 15 dakikaya aclikdan ölüyosun
akrep76
merhaba biliosi arkadaşım.verdiğin yoğurtlu karışımı günde nekadar yiyorsun .günde 1 defamı acaba
2 yemek kasigi ev yogurdu kullaniyorum ben aslinda lait yogurt daha iyi 1er cay kasigi zerdecal,zencefil tarcin her yemekden yarim saat önce yiyosun ilk haftalarda hizli kilo verdirecekdir ama sonrasinda yavasliyomus ben 3-4 gundur gr oynamadim ama ACAYIP SIKILASDIM kizlar bariz bir sekilde gören beni 15 kilo verdim saniyo ve göbek bölgesi SIKI lasiyo
longest
Yoğurtlu karışımın tarifi nedir acaba?
yukarda yazdim canim hadi hayirlisi mutlaka deneyenler gelisimlerini yazsinlar kizlarr

BynPofuduk
13-02-13, 09:02
Saolun size bişey daha sormak istiyorum kalçaları nasıl eritebiliriz acaba bir bilginiz var mı?