Dr. Halil İbrahim Tekin ile Tüp Bebek yaptıranlar


yavrum34
16-06-12, 11:06
arkadaslar bu klınıkte yaptıranlar ve yaptıracak olanlar burda bılgılerımızı paylaşalım
ben ılkını yaptırdım orda ıkıncıyıde yaptıracan blast var
deneyımlı olanlardan paylaşım beklıyoozzz

yavrum34
16-06-12, 21:06
Bir kuruş para kazanmayalım ama bütün hastalarımız gebe kalsın.
( Dr. Halil İbrahim Tekin )

Şirketimizin politikası mutluluk ve memnuniyet üzerine kurulmuşdur.

2000 yılından beri PGD yöntemi ile cinsiyet belirleme yapmaktayız. Ayrıca PGD denilen yöntemle Dünyanın bir çok yerinde erken tanısı yapılamayan hastalıkların tanısını yapabilmekteyiz. PGD ile yapılan cinsiyet tayini işlemi, çok karmaşık , hata kaldırmayan,tecrübeye dayalı ve üstün ahlak ve yetenek istiyen bir işlemdir.

Öncelikle labaratuvarda yüksek kalitede embriyo elde edilmeli,düzgün biopsi yapılmalı,nucleuslar iyi değerlendirilmeli, tesbitedilmelidir. Genetik labaratuvarlarda yapılan iş çok hassas bir işdir.Nukleuslar çizilmemeli,ve boyama tekniğinde gerekli tecrübe ve bilgi ile leke oluşmayacak şekilde boyanmalıdır.

Çok sık rastlanan hatalar ,

1.Sinyal alınamaması
2.Bol miktarda çizik nukleus oluşması
3.Nukleusda lekeli alanlar oluşması.
Yukarıdaki durumlarla sık karşılaşan labaratuvarlar genellikle transfer edilecek istenen cinsiyette embriyo bulunamaz.

Bu işi KKTC de ilk başlatan ve 1000 den fazla gerçekleştiren ,başarı ve tecrübesi bilinen bir merkeziz. İnsan odaklı bir hizmet anlayışının temsilcileriyiz. Kliniğimizde çalışan uzmanlar uzun yıllar Türkiyedeki en tanınmış ve yoğun çalışan merkezlerde tecrübeedinmişlerdir.

Dr Tekin, Pakize Tarzi /İstanbul kliniğinde 1996 yılında tüpbebek yapmaya başlamiş ve 16 yıldır yoğun olarak bu konuda çalışmaktadır.

Sayın Ö Çoban 1996 yılında Bahçeci grubuyla Alman hastahanesinde başladığı Embrioloji kariyerini20 000 inüzerinde vaka yaparak taçlandırmış ve kendi bulduğu çok özel tekniklerle katkıda bulunmuşdur.

Sayın A Kızılkanat 2000 yılında Lefkoşa da başladığı kariyerini ,Alman Hastanesi Tüp bebek merkezi,Umut tüp bebek merkezinde sürdürmüş ve yaklaşık 4 yıldır Magosadaki merkezimizde sürdürmektedir.

Tüpbebek işlemi modern tıbbın en önemli parçalarından biridir.Teknolojik yenilikler takipedilmeli ve hızla uyum sağlanmalıdır.Kliniğimiz uluslararası bir tüp bebek grubu olan Bahçeci grubunun bir katılımı olup şirkette çalışan

100 den fazla tibbipersonel bilgi ve denyimlerini paylaşmaktadırlar. Kliniğimiz KKTC sınırları içersinde ilk ISO 9001 alan kuruluşdur. Ayrıca KKTC sınırları içinde tek ISO 27001 Sertifikası olan kuruluşdur. ISO 27001 bilgi Güvenliği Yönetimi Sertifikasıdır.

yavrum34
6-12-12, 07:12
7 SENEDIR BENI HIÇ KIMSE ANNE YAPAMADI takı halıl bey sagolsun benı anne yaptı her yonden yardımcı olduuuuuuuuuuuuuu ıyılıgını unutamammmmmmmm arkadaslar kıbrısta gıdılecek tek adres orası asılsız yazılara kulak asmayın ben ılkınde havalı soyle boyle dedıler dunyaya gıttım berk memnun kalmadım ama halıl bey hıçde oyle bır ınsan degıl mukemmelllllllllllllllll bır hekım ve ınsan

dafniya
25-12-12, 15:12
yavrum34
arkadaslar bu klınıkte yaptıranlar ve yaptıracak olanlar burda bılgılerımızı paylaşalım
ben ılkını yaptırdım orda ıkıncıyıde yaptıracan blast var
deneyımlı olanlardan paylaşım beklıyoozzz

Ben yaptırdım 10 aralıkta aldım sonucumu negatif oldu.Halil İbrahim Bey iyi bir doktor ilgisiz olduğunu hep yazıyorlar ya forumda abartmıyorlar gerçekten çok az zaman ayırıyor hastalarına adam seri üretime bağlamış işi biter bitmez hasta getirin diye bağırıyor hemşilere bu hali beni çok güldürüyor :KK52:ama ben rahim inceliği sorunum olduğunu bu merkezde öğrendim ilk 2 tedavimde başka merkezde doktor söylemedi hatta ilkinde estroferm bile vermemişti.Benim de 2 tane dond.blast var Hit de.İnşallah senin sonucun pozitif olur.Unutmadan meltem hanım var Hit in kız kardeşi rahim duvarını kalınlaştırmak için güya (sana tavsiyem başka bir merkezde rahim kalınlığını ölçtür oraya gitmeden önce) fizyoterapi uyguluyor 450TL ücreti var işe yarıyormu dersen bence yaramıyor

dafniya
25-12-12, 15:12
yavrum34
7 SENEDIR BENI HIÇ KIMSE ANNE YAPAMADI takı halıl bey sagolsun benı anne yaptı her yonden yardımcı olduuuuuuuuuuuuuu ıyılıgını unutamammmmmmmm arkadaslar kıbrısta gıdılecek tek adres orası asılsız yazılara kulak asmayın ben ılkınde havalı soyle boyle dedıler dunyaya gıttım berk memnun kalmadım ama halıl bey hıçde oyle bır ınsan degıl mukemmelllllllllllllllll bır hekım ve ınsan

Bende Hit in hastasıyım bir önceki mesajını cevaplamışım pardon tarihe bakmadım.Tebrik ederim sizi:nazar: Hit te 2.denemenizdi sanırım kendisi çok iyi bir doktor gerçekten 2 tane embriyom var orda umarım bende sizin gibi pozitif sonuç alırım.Bana bu rahimle dünyanın hiçbir yerinde hamile kalamazsın dedi diye biraz bozuğum kendisine ama adam napsın 15gün estroferm 2 tane bant kullanmama ragmen rahim 5,8mm :KK43:

yavrum34
27-12-12, 21:12
arkadasım deneyımıne üzüldüm inş bırdakı denemende ıyı sonuç alırsın bende meltenm hanıma fızyoterapı yaptırdım ve çook memnun kaldım ve halıl bey bana oyle ıyılık yaptı anlatammmmmmmmmm işindede ıyı yogun merkez iso su da hıçbır merkezde yook guvenırlık bır numaraaaaaaaa

dafniya
4-03-13, 15:03
yavrum34
arkadasım deneyımıne üzüldüm inş bırdakı denemende ıyı sonuç alırsın bende meltenm hanıma fızyoterapı yaptırdım ve çook memnun kaldım ve halıl bey bana oyle ıyılık yaptı anlatammmmmmmmmm işindede ıyı yogun merkez iso su da hıçbır merkezde yook guvenırlık bır numaraaaaaaaa
İnşallah canım sizin doğuma az kalmış hayırlı sağlıklı evlat olsun inşallah Allah onu size ve eşinize bağışlasın.

elvinnur
21-08-13, 08:08
Slm günaydın kimseler varmı konuşalım

guzel gozlu kizim
27-12-14, 18:12
yavrum34
arkadaslar bu klınıkte yaptıranlar ve yaptıracak olanlar burda bılgılerımızı paylaşalım
ben ılkını yaptırdım orda ıkıncıyıde yaptıracan blast var
deneyımlı olanlardan paylaşım beklıyoozzz

guzel gozlu kizim
27-12-14, 18:12
Ben de bugun halil ibrahim tekin beyde transferimi yaptirdim.ALlahin izni ile insallah bebegimi kucagima alirim.Bence kibrista Halil bey bir numara...tup bebek yaptiklarini bildigim uc cift var ucu de halil beyde yaptirmislar...bir cift kibris ici farkli merkezlerde bes kez basarisiz olduktan sonra halil bey de ilk denemede bebislerini kucaklarina aldilar...Bunun gibi baska yerlerde pek cok sefer denedikten sonra Halil beyle basariya ulasan bir duru cift var...

sunaece
16-02-15, 01:02
Arkadaslar pek anlamam uyelikten yeni yaptim msj geldimi bisey sorcam yardim edin

Ayseldemir241
8-06-15, 04:06
Evet arkadaşlar bence burayi da canlamdiralim. Daha önce halil ibrahim beyde tedavi görüp olumlu sonuç alan arkadaşlar lutfen tecrübelerinizi benim gibi tedavide olan arkadaslarla paylaşın. Bizleri yalnız bırakmayın. Şimdiden hepinize Teşekkürler.

DrHalilIbrahimTekin
18-06-15, 22:06
sunaece
Arkadaslar pek anlamam uyelikten yeni yaptim msj geldimi bisey sorcam yardim edin
Merhaba ;
Nasıl yardımcı olabilirim.

Ayseldemir241
19-06-15, 11:06
Mrb arkadaşlar nerelerdesiniz? Tedavileri olumlu sonuçlanan arkadaşlar ve doğum yapan arkadaşlar bebislerinizden firsat buldukca lutfen yazın. Bizlere umut olun...:KK68::KK24:

Kaptan48
19-06-15, 17:06
Selam;
Sanırım hepimiz aynı aşamadayız. Cinsiyet secimi ile ilgili bi Tecrübe de hiç okumadım . Yok mu yani yaptıran pozitif sonuç alan. Okudukça duydukça bu süreç bizim için daha keyifli geçecek . Pozitif paylaşımlar okumak istiyor insan .

sedabalim
19-06-15, 23:06
Halil beyle gorusmeye haftaya istanbula gidicem hayirlisiyla gormeye cagirdi bizim tedavi kibrisda olucak ileri asamada olan varmi cok fazla tutmiyo yazisi okudum bu cok sikmi karsilasiliyo

Ayseldemir241
20-06-15, 06:06
Anladığım kadarıyla bu sayfalari okumayan bilmeyen hasta sayisi ile alakali bir durum. Bazi dönemlerde okuyan kişilerden bikaç olumsuz gelince işte bu ay olumsuz ay demeye başlıyoruz. Çünkü halil beyin hemsireleri de öyle söylüyor biz istatistik tutuyoruz. Değerlendirme yapiyoruz diyor. Hiç olumsuz almadigimiz ay bile var diyorlar.. Bence Halil bey ve ekibi elinden geleni yapıyor. Bizler önce Allah in sonra doktorumuz ve ekibinin sayesinde annelik duygusunu tadacagiz. Allah hepimizin yar ve yardimcisi olsun arkadaşlar!!

sedabalim
20-06-15, 08:06
Amin inanin benim esim okadar tedirgin ben buna ragmen sole bole olur vs diye arastirmami yaptim devam ettim olumsuz oldu ilki cok zor zaman gecirdim lakin simdi ikinciye baslayalim diyen gene benim

Ayseldemir241
20-06-15, 11:06
sedabalim
Amin inanin benim esim okadar tedirgin ben buna ragmen sole bole olur vs diye arastirmami yaptim devam ettim olumsuz oldu ilki cok zor zaman gecirdim lakin simdi ikinciye baslayalim diyen gene benim
İlkini halil beyde mi yaptirmistin canm? Bak ne güzel yilmamissin zaten umutsuz olmak tedaviyide olumsuz etkiliyor diye düşünüyorum. Umut hep var. Var olmalı canm öpüyorum seni.

sedabalim
20-06-15, 11:06
Yok canim izmirde yasiyorum burda yaptirdim.sonrada arastirarak halil beyi buldum esimide ikna ettim haftaya istanbula gorusmeye gidicem.siz halil beyde tedavi oldunuzmu

Ayseldemir241
20-06-15, 17:06
Ben şuan tedavideyim canım. Pazartesi transferim olacak inşallah..

sedabalim
20-06-15, 18:06
Ayy cok guzel ins hayirli sonuc olsun canim.

sedabalim
23-06-15, 18:06
Ayyy rabbim guzellik nasip etsin

sedabalim
23-06-15, 21:06
Tedavisi bitip sonucu belli olan yok mu bizimlr paylasirmisiniz.

Ayseldemir241
24-06-15, 16:06
sedabalim
Ayyy rabbim guzellik nasip etsin
Sagol canm inşallah hepimiz icin sonu mutlu olur...