TEST

eylül 2012'de tüp bebek tedavisine başlayacak olan arkadaşlar!Yola birlikte çıkalım..


gamzear
2-09-12, 16:09
birsenbirbenbirdebebek
merhaba arkadaşlar.tedavıye başlayan arkadaşlar allah yardımcınız olsun.ınşallah bol bol yumurtalarınız olsun veeeeeeeeee sıfır yan etkı.morlallerımızde guzel olur ınşallah.stressız bır donem geçırırız
listeye baktım da biz seninle aynı gün tedaviye başlamışız kaçıncı iğneni yaptın

havin_su
2-09-12, 16:09
YS88
canlarım mrb...transferim oldu 3 tane bebişim var...inşallah tutarlar tıbben tutmama sebebi yok dedi dr um...gerisi allaıma kalmiş...zor girdim nete ilk 3 gün önemliymiş radyasyon olayları yani..sıra sizde hayırlısıyla tedaviniz bitsin ve güzelce sonuççlansın hepinizin...bebeklerimi alıp geldim çok mutluyum hiç umutsuzluk yok içimde....her zmn olumlu düşünelim..szleri seviyorum öptüm hepinizi iyi akşamlar
sevgili arkadaşım senin adına çok sevindim rabbim bebişlerinin sana sıkı sıkı tutunmasını nasip etsin rabbim güzel gönlüne göre versin rabbim kucağına aldığın günüde bu başlıklarda okumamızı nasip etsin

tubadefekti
2-09-12, 17:09
benim tek tüpüm tıkalı nasıl oldu diye sormayın bilmiyorum bilmiyoruz... aynı zamanda pcosluyum hiç gebe kalmadım bi aşılama bi tüp bebeğim var ve zaman zaman özellikle adet sonrasında sıvı akıyo tüpte sıvı da görülmüyo tüp bebeğimde de doktorum sıvı görülmese de akan bi sıvının var olduğunu onun için tüplerin klemlenerek kapatılması gerektiğini söyledi evet o sıvı toksik etki yaparak tutunmayı engelleyen bi faktör

aylardır hep sorayım diyorum bi şekilde soramıyorum en sonunda hoş sorsam ne değişirdi başka birileriyle konuşup başka çareler ararmıydım bilmiorum... başka bi çare arasam da tutmadığında hep aklımda keşke olacaktı... bugün konuştum doktorum kapatmayla almanın aynı şey olduğunu kapatılan tüpün tekrar açılamayacağını söyledi... ama ikisinin de kapatılmasının iyi olacağını söylüyor ben de sağ tüpüm sağlıklıysa küçük de bi umut doğal hamilelik olursa diye kapatılmasını istemiyorum çok çaresizim ne yapacağımı bilmiyorum ama acilen karar vermem lazım...

havin_su
2-09-12, 17:09
tubadefekti
benim tek tüpüm tıkalı nasıl oldu diye sormayın bilmiyorum bilmiyoruz... aynı zamanda pcosluyum hiç gebe kalmadım bi aşılama bi tüp bebeğim var ve zaman zaman özellikle adet sonrasında sıvı akıyo tüpte sıvı da görülmüyo tüp bebeğimde de doktorum sıvı görülmese de akan bi sıvının var olduğunu onun için tüplerin klemlenerek kapatılması gerektiğini söyledi evet o sıvı toksik etki yaparak tutunmayı engelleyen bi faktör

aylardır hep sorayım diyorum bi şekilde soramıyorum en sonunda hoş sorsam ne değişirdi başka birileriyle konuşup başka çareler ararmıydım bilmiorum... başka bi çare arasam da tutmadığında hep aklımda keşke olacaktı... bugün konuştum doktorum kapatmayla almanın aynı şey olduğunu kapatılan tüpün tekrar açılamayacağını söyledi... ama ikisinin de kapatılmasının iyi olacağını söylüyor ben de sağ tüpüm sağlıklıysa küçük de bi umut doğal hamilelik olursa diye kapatılmasını istemiyorum çok çaresizim ne yapacağımı bilmiyorum ama acilen karar vermem lazım...
canım senin işinde zor ben tedaviye başladığımda tüpe bakılmadı demek sıkıntı yokki doktorum tüplerle alakalı bişey demedi tüp bebek yapmayı düşünüyorsan kapattır ve allahın izniyle al bebeğini kucağına ne karar verirsen canım hakkında hayarlı olan karar olsun

demet05
2-09-12, 17:09
kızlar yarın doktora gidiyorum toplama günüm belli olacak biraz heyecan var dua edin oluur mu?

demet05
2-09-12, 17:09
havin_su
canım senin işinde zor ben tedaviye başladığımda tüpe bakılmadı demek sıkıntı yokki doktorum tüplerle alakalı bişey demedi tüp bebek yapmayı düşünüyorsan kapattır ve allahın izniyle al bebeğini kucağına ne karar verirsen canım hakkında hayarlı olan karar olsun
Allah yardımcın olsun canım...

demet05
2-09-12, 17:09
YS88
miss angel cnm çok rahat geçti transferim karanlık ve kırmızı ışıklı romantik bir ameliyathanede :KK9: usg ekranında izledim bebeklerimi yerleştirirken çok heyecan vericiydi tarif edilmez bir duydu...sonra hüngür hüngür ağladım...
inşallah bebişlerin doğduğundada duygulanıp ağlarsın:)))

suer
2-09-12, 17:09
YS88
canlarım mrb...transferim oldu 3 tane bebişim var...inşallah tutarlar tıbben tutmama sebebi yok dedi dr um...gerisi allaıma kalmiş...zor girdim nete ilk 3 gün önemliymiş radyasyon olayları yani..sıra sizde hayırlısıyla tedaviniz bitsin ve güzelce sonuççlansın hepinizin...bebeklerimi alıp geldim çok mutluyum hiç umutsuzluk yok içimde....her zmn olumlu düşünelim..szleri seviyorum öptüm hepinizi iyi akşamlar
Canım hadi hayırlısı olsun çoğunu atlattın azı kaldı seninle sonucu merakla bekliycem

Yeşim sana neden 3 tane transfer edildi ben dr rica ettim nasıl olsa tutmuyo 3 tane bari yerleştir dedim merkeze kilit asarlar dedi güldü olmaz dedi
İkinciyi bile risk alarak koyuyorum dedi

demet05
2-09-12, 17:09
ben doktorumla bu konuyu konuşmadım büyük ihtimal oda bir tane diyecek bana...

havin_su
2-09-12, 17:09
demet05
kızlar yarın doktora gidiyorum toplama günüm belli olacak biraz heyecan var dua edin oluur mu?
sevgili arkadaşım ne mutlu sana sende sona azar azar yaklaştın rabbim gönlüne göre versin inş seninde kucağın dolar bizimde

demet05
2-09-12, 17:09
havin_su
sevgili arkadaşım ne mutlu sana sende sona azar azar yaklaştın rabbim gönlüne göre versin inş seninde kucağın dolar bizimde
inşallah canım inşallah o günleride göreceğiz:)))

havin_su
2-09-12, 17:09
demet05
Allah yardımcın olsun canım...
amin cümlemizin yardımcısı olsun bu süreçte

havin_su
2-09-12, 17:09
demet05
inşallah canım inşallah o günleride göreceğiz:)))
hepbirlikte inş göreceğiz o günleri bu başlıkta mutluluktan ağlayıp konuşuruz inş hepimizin bebişleri sıkı sıkı tutunur bize

demet05
2-09-12, 17:09
havin_su
hepbirlikte inş göreceğiz o günleri bu başlıkta mutluluktan ağlayıp konuşuruz inş hepimizin bebişleri sıkı sıkı tutunur bize
inşallahhhh:)))

tubadefekti
2-09-12, 18:09
havin_su
canım senin işinde zor ben tedaviye başladığımda tüpe bakılmadı demek sıkıntı yokki doktorum tüplerle alakalı bişey demedi tüp bebek yapmayı düşünüyorsan kapattır ve allahın izniyle al bebeğini kucağına ne karar verirsen canım hakkında hayarlı olan karar olsun
dua ediyorum ne sonuç çıkarsa çıksın kucağımabebeğimi almama sebep olsun benim için hayırlı olan yapılsın çünkü ne karar verirsem vereyim sonuç bi şekilde olumsuz olursa keşke demek kaçınılmaz... :KK43: teşekkür ederim canım ama aklında bulunsun sorunun ne bilmiyorum ama hsg çektirmek iyi olur en azından bişey olmadığından eminolursun bilinmeyen düşünülmeyen durumlar tekrarlayan başarısıklıkları getirmesin

demet05
Allah yardımcın olsun canım...
allah razı olsun ::KK43:

havin_su
2-09-12, 18:09
tubadefekti
dua ediyorum ne sonuç çıkarsa çıksın kucağımabebeğimi almama sebep olsun benim için hayırlı olan yapılsın çünkü ne karar verirsem vereyim sonuç bi şekilde olumsuz olursa keşke demek kaçınılmaz... :KK43: teşekkür ederim canım ama aklında bulunsun sorunun ne bilmiyorum ama hsg çektirmek iyi olur en azından bişey olmadığından eminolursun bilinmeyen düşünülmeyen durumlar tekrarlayan başarısıklıkları getirmesin
QUOTE]

canım bende evlendiğimden beri sıkıntı yoktu eşimdeydi sonra benim sağ yumurtalıkta 11cm ur olduğu saptandı ve ameliyat oldum eşimin hücreleri zayıf doktor ne şekilde olursa olsun tüp bebekten başka şansınız yok dedi bu benim ilk deneyimim inş ilk ve tek olur bebeğim olur sizlerinde duam hep bu yönde rabbim çabalarımızın ecrini versin

tubadefekti
2-09-12, 18:09
havin_su
tubadefekti
dua ediyorum ne sonuç çıkarsa çıksın kucağımabebeğimi almama sebep olsun benim için hayırlı olan yapılsın çünkü ne karar verirsem vereyim sonuç bi şekilde olumsuz olursa keşke demek kaçınılmaz... :KK43: teşekkür ederim canım ama aklında bulunsun sorunun ne bilmiyorum ama hsg çektirmek iyi olur en azından bişey olmadığından eminolursun bilinmeyen düşünülmeyen durumlar tekrarlayan başarısıklıkları getirmesin
QUOTE]

canım bende evlendiğimden beri sıkıntı yoktu eşimdeydi sonra benim sağ yumurtalıkta 11cm ur olduğu saptandı ve ameliyat oldum eşimin hücreleri zayıf doktor ne şekilde olursa olsun tüp bebekten başka şansınız yok dedi bu benim ilk deneyimim inş ilk ve tek olur bebeğim olur sizlerinde duam hep bu yönde rabbim çabalarımızın ecrini versin
canım benim adetlerim oldumolası düzensiz kanamam bir gün olur sonra çamur gib olur adet sonrasında sıvı akar ve bi sürü şey defalarca gittim bişeyin yok dendi ama ısrarla içgüdüsel olarark bulamıyorsunuz var dedim ve nitekimm öyle çıktı... kadında sorun olmayınca erkekte tek bi sperm olsa bile alınıp dölleniyo ve tutuyo ama kadında gebeliği engelleyen bi sorun varsa çok daha zor...allah hepimizin yardımcısı olsun ama umutsuzluğa kapılma biçoğumuzdan daha şanslısın... inşş ilkinde olur da bizim gibi yorulmazsın...

ebruli68
2-09-12, 18:09
iyi aksamlar kizlar bugun giremedim hic topige yesimcim transferin hayirli olsun bebislerin seni hic birakmasin ucuz olur insallah hepsi tutar:):) benimde yarin yumurta toplama islemim var cok stres ve heyecan var hayirlisi olur insallah..
dua eden arkadaslarima tesekkur ediyorum allah razi olsun bende ilknur icin okudum allahim kabul etsin

gamzear
2-09-12, 18:09
demet05
kızlar yarın doktora gidiyorum toplama günüm belli olacak biraz heyecan var dua edin oluur mu?
kaç gündür iğne kullanıyorsun canım

gamzear
2-09-12, 18:09
ebruli68
iyi aksamlar kizlar bugun giremedim hic topige yesimcim transferin hayirli olsun bebislerin seni hic birakmasin ucuz olur insallah hepsi tutar:):) benimde yarin yumurta toplama islemim var cok stres ve heyecan var hayirlisi olur insallah..
dua eden arkadaslarima tesekkur ediyorum allah razi olsun bende ilknur icin okudum allahim kabul etsin
canım seninde şimdiden allah yardımcın olsun kaç gün iğne kullandın bi de kaç mg kullandırdı doktor

havin_su
2-09-12, 18:09
tubadefekti
havin_su
canım benim adetlerim oldumolası düzensiz kanamam bir gün olur sonra çamur gib olur adet sonrasında sıvı akar ve bi sürü şey defalarca gittim bişeyin yok dendi ama ısrarla içgüdüsel olarark bulamıyorsunuz var dedim ve nitekimm öyle çıktı... kadında sorun olmayınca erkekte tek bi sperm olsa bile alınıp dölleniyo ve tutuyo ama kadında gebeliği engelleyen bi sorun varsa çok daha zor...allah hepimizin yardımcısı olsun ama umutsuzluğa kapılma biçoğumuzdan daha şanslısın... inşş ilkinde olur da bizim gibi yorulmazsın...
canım ben adet olmaya başladığım günden beri 21 22 etmez günüm saatim bellidir hiç şaşmaz adetlerim düzenliydi düşün koca bir ur var yumurtalıkta ona rağmen günüm bozulmadı adettim düzenliydi adet sancısı nedir bilmem adetim gayet normaldi yani ilk gittiğim doktora bunları anlattığımda benimle dalga geçmişti çok paran var heralde para harcamak için geldin diye 13 yıl boyunca eşime ameliyat dediler hep ama onda da yüzde yüz olur demediler işte bu son gittiğimiz doktor inceledi ve eşinin ne şekilde olursa olsun tüm bebek yapmaya uygun hücreleri dedi bizde öyle başladık işte rabbim diyorumya hepimizin yardımcısı olsun zor bir süreç her insan kaldıramaz gerçekten isteyen evladı bunlara katlanır rabbim böyle uygun görmüş inş tedavilerimizin sonucu pozitif olcak ve bebeklerimizin doğacağı günü bekleyeceğiz

havin_su
2-09-12, 18:09
ebruli68
iyi aksamlar kizlar bugun giremedim hic topige yesimcim transferin hayirli olsun bebislerin seni hic birakmasin ucuz olur insallah hepsi tutar:):) benimde yarin yumurta toplama islemim var cok stres ve heyecan var hayirlisi olur insallah..
dua eden arkadaslarima tesekkur ediyorum allah razi olsun bende ilknur icin okudum allahim kabul etsin
canım benim sende son aşamalara gelmişsin inş yumurtaların güzel sağlıklı döllenir ve sanada sıkı sıkı tutunurlar hiç stres etme bu kadar gelmişsin ne güzel sonunda inş bebişlerini kucağınada alırsın

tubadefekti
2-09-12, 19:09
havin_su
tubadefekti
canım ben adet olmaya başladığım günden beri 21 22 etmez günüm saatim bellidir hiç şaşmaz adetlerim düzenliydi düşün koca bir ur var yumurtalıkta ona rağmen günüm bozulmadı adettim düzenliydi adet sancısı nedir bilmem adetim gayet normaldi yani ilk gittiğim doktora bunları anlattığımda benimle dalga geçmişti çok paran var heralde para harcamak için geldin diye 13 yıl boyunca eşime ameliyat dediler hep ama onda da yüzde yüz olur demediler işte bu son gittiğimiz doktor inceledi ve eşinin ne şekilde olursa olsun tüm bebek yapmaya uygun hücreleri dedi bizde öyle başladık işte rabbim diyorumya hepimizin yardımcısı olsun zor bir süreç her insan kaldıramaz gerçekten isteyen evladı bunlara katlanır rabbim böyle uygun görmüş inş tedavilerimizin sonucu pozitif olcak ve bebeklerimizin doğacağı günü bekleyeceğiz
hayırlısı canım artık sözün bittiği yerdeyiz... hepimiz için hayırlısı...

havin_su
2-09-12, 19:09
tubadefekti
havin_su
hayırlısı canım artık sözün bittiği yerdeyiz... hepimiz için hayırlısı...
aynen öyle sözün bittiği yerdeyiz biz bize düşeni yapıp verici olan rabbime sığınacağız rabbim yoktan var edendir inş bizimde gönlümüze göre verecek hepimizin kucakları dolacak

zhlsay
2-09-12, 19:09
YS88
canlarım mrb...transferim oldu 3 tane bebişim var...inşallah tutarlar tıbben tutmama sebebi yok dedi dr um...gerisi allaıma kalmiş...zor girdim nete ilk 3 gün önemliymiş radyasyon olayları yani..sıra sizde hayırlısıyla tedaviniz bitsin ve güzelce sonuççlansın hepinizin...bebeklerimi alıp geldim çok mutluyum hiç umutsuzluk yok içimde....her zmn olumlu düşünelim..szleri seviyorum öptüm hepinizi iyi akşamlar
canım allah tamamını erdirsin inşallah hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde bebişlerini kucağına alırsın darısı başımıza bol bol kabak çekirdeği ye

mirage79
2-09-12, 19:09
ilknurlevent
kızlar ben geldim ama yumiler yine büyümeemiş 4 üde 6 mm di. salı ya kadar iğnelere devam dedi. bugün 7 .gündü iğnelerin.. sakin olmayı çok istedim sabır diledim.. dualar ettim ama bugün kendimi hakim olamadım tut tut patladım ufak çaplı bir sinir krizi geçirdim:KK43:( sonrada yumurtalarımı öldürdüm diye ağladım:KK43: :KK43: 6 saat yol git gel 5 dak muayene asık suratlı doktor ve yıkılan hayaller... ruhum daha fazla dayanamadı.. şimdide sızlanıyorum çok mu etkilendiler.. küçülürler mi diye:KK43:(( neyse canınızı sıkmayayım.. ben kaçıom:KK43:(
çok normal ilknurcum bu ruh halin. zor bir süreç olacağını biliyoruz zaten. bunların hepsi geçecek. ne kadar üzmüşüm kendimi diyeceksin. zor da olsa sükunetini korumaya çalış arkadaşım. bu şekilde başarıya giden yol daha kısa olacak tahminimce.

YS88
canlarım mrb...transferim oldu 3 tane bebişim var...inşallah tutarlar tıbben tutmama sebebi yok dedi dr um...gerisi allaıma kalmiş...zor girdim nete ilk 3 gün önemliymiş radyasyon olayları yani..sıra sizde hayırlısıyla tedaviniz bitsin ve güzelce sonuççlansın hepinizin...bebeklerimi alıp geldim çok mutluyum hiç umutsuzluk yok içimde....her zmn olumlu düşünelim..szleri seviyorum öptüm hepinizi iyi akşamlar
YS88
miss angel cnm çok rahat geçti transferim karanlık ve kırmızı ışıklı romantik bir ameliyathanede :KK9: usg ekranında izledim bebeklerimi yerleştirirken çok heyecan vericiydi tarif edilmez bir duydu...sonra hüngür hüngür ağladım...
harikasın canım. anlattıklarınla içim kıpır kıpır oluyor. çok heyecanlanıyorum. seninle ilgili iyi hisler var içimde. olacak bu iş Allahın izniyle. test günün belli mi?

tubadefekti
benim tek tüpüm tıkalı nasıl oldu diye sormayın bilmiyorum bilmiyoruz... aynı zamanda pcosluyum hiç gebe kalmadım bi aşılama bi tüp bebeğim var ve zaman zaman özellikle adet sonrasında sıvı akıyo tüpte sıvı da görülmüyo tüp bebeğimde de doktorum sıvı görülmese de akan bi sıvının var olduğunu onun için tüplerin klemlenerek kapatılması gerektiğini söyledi evet o sıvı toksik etki yaparak tutunmayı engelleyen bi faktör

aylardır hep sorayım diyorum bi şekilde soramıyorum en sonunda hoş sorsam ne değişirdi başka birileriyle konuşup başka çareler ararmıydım bilmiorum... başka bi çare arasam da tutmadığında hep aklımda keşke olacaktı... bugün konuştum doktorum kapatmayla almanın aynı şey olduğunu kapatılan tüpün tekrar açılamayacağını söyledi... ama ikisinin de kapatılmasının iyi olacağını söylüyor ben de sağ tüpüm sağlıklıysa küçük de bi umut doğal hamilelik olursa diye kapatılmasını istemiyorum çok çaresizim ne yapacağımı bilmiyorum ama acilen karar vermem lazım...
tubacım aynı şeyleri başka doktor da tekrarladı mı, yoksa bir doktorun söyledikleriyle mi ilerliyorsun?

suer
Canım hadi hayırlısı olsun çoğunu atlattın azı kaldı seninle sonucu merakla bekliycem

Yeşim sana neden 3 tane transfer edildi ben dr rica ettim nasıl olsa tutmuyo 3 tane bari yerleştir dedim merkeze kilit asarlar dedi güldü olmaz dedi
İkinciyi bile risk alarak koyuyorum dedi
bana ikiyi de koymuyor :KK43:

demet05
ben doktorumla bu konuyu konuşmadım büyük ihtimal oda bir tane diyecek bana...
demetcim seni listeye eklemiş miydik, eklemediysek bilgilerini ver de ekleyeyim. yoksa herkes birbirinin durumunu unutuyor, epeyce kalabalıklaştık.

ebruli68
iyi aksamlar kizlar bugun giremedim hic topige yesimcim transferin hayirli olsun bebislerin seni hic birakmasin ucuz olur insallah hepsi tutar:):) benimde yarin yumurta toplama islemim var cok stres ve heyecan var hayirlisi olur insallah..
dua eden arkadaslarima tesekkur ediyorum allah razi olsun bende ilknur icin okudum allahim kabul etsin
ebrulicim iyi şanslar canım...umarım sorunsuz geçer herşey...dualarımız seninle...

mirage79
2-09-12, 19:09
hayalcim sen napıyosun hiç sesin çıkmıyo, ne durumdasın?

tubaaa82
2-09-12, 19:09
YS88
canlarım mrb...transferim oldu 3 tane bebişim var...inşallah tutarlar tıbben tutmama sebebi yok dedi dr um...gerisi allaıma kalmiş...zor girdim nete ilk 3 gün önemliymiş radyasyon olayları yani..sıra sizde hayırlısıyla tedaviniz bitsin ve güzelce sonuççlansın hepinizin...bebeklerimi alıp geldim çok mutluyum hiç umutsuzluk yok içimde....her zmn olumlu düşünelim..szleri seviyorum öptüm hepinizi iyi akşamlar

hayırlı olsun canım Allah devamını getirir inşallah hayırlısıyla bebeklerini kucağına alırsın inşallah:) Allah hepimize yaşatır inş bugünü çok beklemeyiz.. bu arada sen nerede yaptırmıştın acaba bizde en az 2 tane koysunlar istiyoruz ama daha hiç görüşmediğim için ilkinde yaparlar mı bilmiyorum adana başkentte:KK43:çok öpüyorum seni çokkk dikkat et kendine:)))

tubadefekti
2-09-12, 19:09
havin_su
tubadefekti
aynen öyle sözün bittiği yerdeyiz biz bize düşeni yapıp verici olan rabbime sığınacağız rabbim yoktan var edendir inş bizimde gönlümüze göre verecek hepimizin kucakları dolacak

amin canım...

mirage79
çok normal ilknurcum bu ruh halin. zor bir süreç olacağını biliyoruz zaten. bunların hepsi geçecek. ne kadar üzmüşüm kendimi diyeceksin. zor da olsa sükunetini korumaya çalış arkadaşım. bu şekilde başarıya giden yol daha kısa olacak tahminimce.





harikasın canım. anlattıklarınla içim kıpır kıpır oluyor. çok heyecanlanıyorum. seninle ilgili iyi hisler var içimde. olacak bu iş Allahın izniyle. test günün belli mi?



tubacım aynı şeyleri başka doktor da tekrarladı mı, yoksa bir doktorun söyledikleriyle mi ilerliyorsun?



bana ikiyi de koymuyor :KK43:



demetcim seni listeye eklemiş miydik, eklemediysek bilgilerini ver de ekleyeyim. yoksa herkes birbirinin durumunu unutuyor, epeyce kalabalıklaştık.



ebrulicim iyi şanslar canım...umarım sorunsuz geçer herşey...dualarımız seninle...

canım laparoskopi histereskopi konusunda 3-4 doktor hem fikir ama tüp kapanması konusunda tüp bebek doktorum... doğumevindeki doktor arkadaşım ikisini de almaları gerekebilr dedi ama ameliyatı yapacak doktorun fikrini henüz bilmiyorum çünkü tüp bebek özelde ama maddi sebeplerden dolayı devlet hastanesinde olacak ameliyat o da kimin yapacağı yarın belli olacak...

YS88
2-09-12, 19:09
mirage79
çok normal ilknurcum bu ruh halin. zor bir süreç olacağını biliyoruz zaten. bunların hepsi geçecek. ne kadar üzmüşüm kendimi diyeceksin. zor da olsa sükunetini korumaya çalış arkadaşım. bu şekilde başarıya giden yol daha kısa olacak tahminimce.





harikasın canım. anlattıklarınla içim kıpır kıpır oluyor. çok heyecanlanıyorum. seninle ilgili iyi hisler var içimde. olacak bu iş Allahın izniyle. test günün belli mi?



tubacım aynı şeyleri başka doktor da tekrarladı mı, yoksa bir doktorun söyledikleriyle mi ilerliyorsun?



bana ikiyi de koymuyor :KK43:



demetcim seni listeye eklemiş miydik, eklemediysek bilgilerini ver de ekleyeyim. yoksa herkes birbirinin durumunu unutuyor, epeyce kalabalıklaştık.



ebrulicim iyi şanslar canım...umarım sorunsuz geçer herşey...dualarımız seninle...
cnm benim hep umutlu olun olumsuz düşünmeyin tutmasında en önemli etken stresten uzak durmakmış...15 eylül saat 10 da randevum teyzesiiii sizlere umut oluyosam ne mutlu bana :KK16:

tubadefekti
2-09-12, 19:09
ilknurlevent
kızlar ben geldim ama yumiler yine büyümeemiş 4 üde 6 mm di. salı ya kadar iğnelere devam dedi. bugün 7 .gündü iğnelerin.. sakin olmayı çok istedim sabır diledim.. dualar ettim ama bugün kendimi hakim olamadım tut tut patladım ufak çaplı bir sinir krizi geçirdim:KK43:( sonrada yumurtalarımı öldürdüm diye ağladım:KK43: :KK43: 6 saat yol git gel 5 dak muayene asık suratlı doktor ve yıkılan hayaller... ruhum daha fazla dayanamadı.. şimdide sızlanıyorum çok mu etkilendiler.. küçülürler mi diye:KK43:(( neyse canınızı sıkmayayım.. ben kaçıom:KK43:(
canım gelişşir daha acele etme sonuçta var ve büyüyor yavaş büyüsün ama büyüsün öyle değil mi? bi de sanırım sen dokrotundan memnun değilsin? inşş bu tutar ama tutmazsa değiştirirsin doktorunu haa ben senin yerinde olsam bi dahaki gidişime bunu doktorla konuşur sıkıntılarımı anlatırım...

YS88
2-09-12, 19:09
suer
Canım hadi hayırlısı olsun çoğunu atlattın azı kaldı seninle sonucu merakla bekliycem

Yeşim sana neden 3 tane transfer edildi ben dr rica ettim nasıl olsa tutmuyo 3 tane bari yerleştir dedim merkeze kilit asarlar dedi güldü olmaz dedi
İkinciyi bile risk alarak koyuyorum dedi
Canım bnim benim doktorumda tedaviye başlamadan olmaz etmez dedi bugün bana transfere gittiğimde dr um sarıldı hazırmısın bebeklerini taşımaya dedi ewet dedim çok duygulandım sonra dedim hocam 3 tanesi döllendi sağlıklı 2 si transfr olupta diğerini çöpe mi aatalım dedim o zaman dedi kağıt imzalarsın çoğul gebeliği ben istedim die yaparız şansın 2 ye katlar dedi.yasal olarak ewet 1 tane ama merkezler el altından yapıyor bu işi...biz birde çok doktorumun arkadaşıyla tanışıyorduk o vasıtayla gittik başvurduk..ondan mı bilmiyorum :KK17:

YS88
2-09-12, 19:09
gamzear
canım yaaa senin adına çok sevindim inan senin yerine ben heyecanlandım Rabbim bize de hayırlısıyla bu duyguları güzel bi şekilde yaşatsın
amin güzelim cümlemize yaşatsın o güzel duyguyu...valla doktorum bebeklerini gönderiyorum ekrANA bak dedi o an dua ettim allahım bana,arkadaşlarıma ve isteyen herkese nasip eyle anneliği diye...hepinizi çok seviyorum rahatca hepiniz atlatın inş.

YS88
2-09-12, 19:09
miss_angel
çok mu romantikkkkti :KK1: kız allah iyiliğini versin emi neyse artık konuşmaya başla miniklerinle mutlusun ya şuan herşeye değer 12 gün sonra gelecek güzel haberlerin inş...
:)))))))) Çok romantikti canım konuşuyorum beni yarı yolda bırakmayın,ben her riski alıp 3 ünüzüde istedim çöpe atmaya kıyamadım sizde annenize kıymayın diye seviyorum...ewet şükür mutluyum hiç bu kdr yaklaşmamıştım bebeklerime...fotoğrafını bile basmışlar embriyonun arada ona bakıyorum :))

mirage79
2-09-12, 19:09
YS88
cnm benim hep umutlu olun olumsuz düşünmeyin tutmasında en önemli etken stresten uzak durmakmış...15 eylül saat 10 da randevum teyzesiiii sizlere umut oluyosam ne mutlu bana :KK16:
YS88
:)))))))) Çok romantikti canım konuşuyorum beni yarı yolda bırakmayın,ben her riski alıp 3 ünüzüde istedim çöpe atmaya kıyamadım sizde annenize kıymayın diye seviyorum...ewet şükür mutluyum hiç bu kdr yaklaşmamıştım bebeklerime...fotoğrafını bile basmışlar embriyonun arada ona bakıyorum :))
ayyy çok heyecanlııııı :))) ya transferden önce embriyoyu görme şansın olmuyor de mi? ben çok merak ediyorum da bu olayı.

hayal_32
2-09-12, 19:09
YS88
miss angel cnm çok rahat geçti transferim karanlık ve kırmızı ışıklı romantik bir ameliyathanede :KK9: usg ekranında izledim bebeklerimi yerleştirirken çok heyecan vericiydi tarif edilmez bir duydu...sonra hüngür hüngür ağladım...
Hayırlısıyla guzel haberı alıcaz hepbırlıkte sımdı dınlen guzelce, agır ısler de yapma...

mirage79
hayalcim sen napıyosun hiç sesin çıkmıyo, ne durumdasın?
Canım ıyıyım dısardaydım geldım gecmısı okudum buralardayım ben beklemedeyım 22 eylulu beklıyorum su an ama hepınızı takıp edıyorum hep dualarımdasınız keske yuzyuze de gorusebılsek dertlesebılsek degıl mı ınsan paylastıkca cok rahatlıyor...su aralar kafa dagıtmaya calısıyorum 3 haftam var haftaıcı yogun calısıyorum ama haftasonları gezıyorum bol bol dua edıyorum ama cogu zaman sure okuyarak olmuyo ıcımden ne gelıyorsa dıyorum rabbım duyar yıne de sesımı ınsallah, hepınız dehep dualarımdasınız canım sen ne zaman baslıyordun 20 eylul dıye hatırlıyorum yanlıs degılsem yakın olmalıyız....

miss_angel
2-09-12, 19:09
YS88
:)))))))) Çok romantikti canım konuşuyorum beni yarı yolda bırakmayın,ben her riski alıp 3 ünüzüde istedim çöpe atmaya kıyamadım sizde annenize kıymayın diye seviyorum...ewet şükür mutluyum hiç bu kdr yaklaşmamıştım bebeklerime...fotoğrafını bile basmışlar embriyonun arada ona bakıyorum :))
inş..sonu güzel olur kuzucukların gelir sana bak hamilesin :KK49: sen şuan dua et bize hamilelerin duası kabul olurmuş:nazar:

mirage79
2-09-12, 19:09
hayal_32
Hayırlısıyla guzel haberı alıcaz hepbırlıkte sımdı dınlen guzelce, agır ısler de yapma...

Canım ıyıyım dısardaydım geldım gecmısı okudum buralardayım ben beklemedeyım 22 eylulu beklıyorum su an ama hepınızı takıp edıyorum hep dualarımdasınız keske yuzyuze de gorusebılsek dertlesebılsek degıl mı ınsan paylastıkca cok rahatlıyor...su aralar kafa dagıtmaya calısıyorum 3 haftam var haftaıcı yogun calısıyorum ama haftasonları gezıyorum bol bol dua edıyorum ama cogu zaman sure okuyarak olmuyo ıcımden ne gelıyorsa dıyorum rabbım duyar yıne de sesımı ınsallah, hepınız dehep dualarımdasınız canım sen ne zaman baslıyordun 20 eylul dıye hatırlıyorum yanlıs degılsem yakın olmalıyız....
benim de 19unda hayırlısıyla. düşünmeyeyim diye elimden ne geliosa yapıyorum gün içinde. sizden başka kimseyle konuşmamaya özen gösteriyorum bu konuyu artık. yoksa günler geçmez. hakkımızda hayırlısı inşallah. nasıl bir heyecanın içine düştük bilmiyorum yani :))

havin_su
2-09-12, 19:09
YS88
amin güzelim cümlemize yaşatsın o güzel duyguyu...valla doktorum bebeklerini gönderiyorum ekrANA bak dedi o an dua ettim allahım bana,arkadaşlarıma ve isteyen herkese nasip eyle anneliği diye...hepinizi çok seviyorum rahatca hepiniz atlatın inş.
inş canım inş rabbim senin bebeklerininde sana sıkı sıkı tutunmasını nasip etsin okadar pozitif yazıyorsunki eminim senin hayat doluluğun bebeklerine yansıyo ve onlar dahada sıkı sarılıyor sana rabbim hep güldürsün seni bu mutluluğun bebeklerini kucağına almanla taçlansın inş

hayal_32
2-09-12, 19:09
ilknurlevent
kızlar ben geldim ama yumiler yine büyümeemiş 4 üde 6 mm di. salı ya kadar iğnelere devam dedi. bugün 7 .gündü iğnelerin.. sakin olmayı çok istedim sabır diledim.. dualar ettim ama bugün kendimi hakim olamadım tut tut patladım ufak çaplı bir sinir krizi geçirdim:KK43:( sonrada yumurtalarımı öldürdüm diye ağladım:KK43: :KK43: 6 saat yol git gel 5 dak muayene asık suratlı doktor ve yıkılan hayaller... ruhum daha fazla dayanamadı.. şimdide sızlanıyorum çok mu etkilendiler.. küçülürler mi diye:KK43:(( neyse canınızı sıkmayayım.. ben kaçıom:KK43:(
canım benım Allah yardımcın olsun bıraz daha sabret daha ıgnen var son zamanlara dogru belkı daha cok buyurler en azından 2tane tam yumurtan olsa ben cok okudum ya tek yumurta ıle hamıle kalanları bana da cok umut oldular benım de rezervım az ınsllah ustesınden gelıcez sıkma canını nolur cıkmayan canda umıt kesılmez daha vakıt var sonucu gorene kadar hemen pes etme yapmak ne kadar zor olsa da canım aglama dıyemem cunku gozyasları ıstemesen de dokuluyor o sekıdle rahatlıyor ınsan hayırlı haberlerını beklıyoruz bız sonunakadar beklıycez senı burda....

tubadefekti
2-09-12, 19:09
mirage79
ayyy çok heyecanlııııı :))) ya transferden önce embriyoyu görme şansın olmuyor de mi? ben çok merak ediyorum da bu olayı.
oluyor canım belki merkezden merkeze değişir ama benim doktorumun transfer odasında muayene masasının sol tarafında kocaman bi ekran var oradan gösteriyor transfer yapmadan önce bak bunları veriyorum diye, hatta döllenen amakalitesi iyi olmadığı için transfer etmeyeceklerini de gösterdi bana sorduğum için sonrada transfer bilgileriyle embriyonun fotosunun olduğu çıktıyı vermişti...

hayal_32
2-09-12, 20:09
mirage79
benim de 19unda hayırlısıyla. düşünmeyeyim diye elimden ne geliosa yapıyorum gün içinde. sizden başka kimseyle konuşmamaya özen gösteriyorum bu konuyu artık. yoksa günler geçmez. hakkımızda hayırlısı inşallah. nasıl bir heyecanın içine düştük bilmiyorum yani :))
sorma ya nasıl bır macera degıl mı sımdı esıme ys88 yesımın transferını anlattım karanlıkmıs ve de bebekelrını gonderıyorum demıs heyecanlanmıs ya okurken sankı kendım yasadım o anı ve esıme dedım bız sanslıyız ya bebeklerımızıın ılk dksından onları yasamaya baslıycaz nasıl annelerının karnınayerlestıklerını bıle gorucez obur turlu hıcbırseyın farkında olmuyorsun kı dogal yolla sımdı hepımız her dk sını yasıycaz boyle bakmaya calısıyorum ve esım de bazen der hep hangı ısımız kolay oldu kı bu da kolay olsun haklı....demek 19 eyluk senınkı de ınsallah ben de baslarım ve beraberıgnelerı vurunuruz baya ılerleyen arkadaslar var topıgımızıde ınsallah hepımızın yuzu guler cok fazla ugrasmadan bu macerayı tatlı hatırlarız bebıslerımızıe gulerek anlatırız ılerde....

havin_su
2-09-12, 20:09
hayal_32 sevgili arkadaşım sen hanki merkezde tedaviye nasipse başlıyacaksın

hayal_32
2-09-12, 20:09
havin_su
hayal_32 sevgili arkadaşım sen hanki merkezde tedaviye nasipse başlıyacaksın
ben samsundayım canım samsun tıp fakultesıne gıdıyorum...

mirage79
2-09-12, 20:09
hayal_32
sorma ya nasıl bır macera degıl mı sımdı esıme ys88 yesımın transferını anlattım karanlıkmıs ve de bebekelrını gonderıyorum demıs heyecanlanmıs ya okurken sankı kendım yasadım o anı ve esıme dedım bız sanslıyız ya bebeklerımızıın ılk dksından onları yasamaya baslıycaz nasıl annelerının karnınayerlestıklerını bıle gorucez obur turlu hıcbırseyın farkında olmuyorsun kı dogal yolla sımdı hepımız her dk sını yasıycaz boyle bakmaya calısıyorum ve esım de bazen der hep hangı ısımız kolay oldu kı bu da kolay olsun haklı....demek 19 eyluk senınkı de ınsallah ben de baslarım ve beraberıgnelerı vurunuruz baya ılerleyen arkadaslar var topıgımızıde ınsallah hepımızın yuzu guler cok fazla ugrasmadan bu macerayı tatlı hatırlarız bebıslerımızıe gulerek anlatırız ılerde....
doğru, ben doğak yoldan hamileliği de tecrübe ettim, ondan birşey anlamamıştım. ama masrafsızdı be gülüm :))

havin_su
2-09-12, 20:09
hayal_32
ben samsundayım canım samsun tıp fakultesıne gıdıyorum...
rabbim hayırlı sonuçlar almanı nasip eder inş

tubadefekti
2-09-12, 20:09
hayal_32
sorma ya nasıl bır macera degıl mı sımdı esıme ys88 yesımın transferını anlattım karanlıkmıs ve de bebekelrını gonderıyorum demıs heyecanlanmıs ya okurken sankı kendım yasadım o anı ve esıme dedım bız sanslıyız ya bebeklerımızıın ılk dksından onları yasamaya baslıycaz nasıl annelerının karnınayerlestıklerını bıle gorucez obur turlu hıcbırseyın farkında olmuyorsun kı dogal yolla sımdı hepımız her dk sını yasıycaz boyle bakmaya calısıyorum ve esım de bazen der hep hangı ısımız kolay oldu kı bu da kolay olsun haklı....demek 19 eyluk senınkı de ınsallah ben de baslarım ve beraberıgnelerı vurunuruz baya ılerleyen arkadaslar var topıgımızıde ınsallah hepımızın yuzu guler cok fazla ugrasmadan bu macerayı tatlı hatırlarız bebıslerımızıe gulerek anlatırız ılerde....
canım ben allah izin verirde olursa ilk embriyo halinden itibaren albüm yapmayı düşünüyorum şu anda da tedavi aşamalarında hissettiklerimi yazdığım minik bi cep ajandam var...

tubadefekti
2-09-12, 20:09
mirage79
doğru, ben doğak yoldan hamileliği de tecrübe ettim, ondan birşey anlamamıştım. ama masrafsızdı be gülüm :))
evet öylee eşim dio ki bari ikiz olsun mesela 10.000 harcamış olsak bitanesi 5000ne gelir diye hesap yapıo ::))

havin_su
2-09-12, 20:09
tubadefekti
canım ben allah izin verirde olursa ilk embriyo halinden itibaren albüm yapmayı düşünüyorum şu anda da tedavi aşamalarında hissettiklerimi yazdığım minik bi cep ajandam var...
ne güzel duygularınızı kağıda dökebiliyonuz ben hep içimde yaşarım bu aralar ara ara duygu gel gitlerim oluyo onuda kullandığım iğnelere bağlıyo rabbim yüzünü güldürsün sevgili arkadaşım bu sefer kucağın dolsun

hayal_32
2-09-12, 20:09
tubadefekti
canım ben allah izin verirde olursa ilk embriyo halinden itibaren albüm yapmayı düşünüyorum şu anda da tedavi aşamalarında hissettiklerimi yazdığım minik bi cep ajandam var...
ya benım de ne zamandır aklımda bılıyor musun ıctıgım ılacları bıle gun gun yazmak ıstıyorum aslında bebeklerıme gunluk tutmak ıstıyorum ben de yasadıklarımı hıssettıklerımı yazmak ve ılerde onlara vermek ıstıyorum okumaları ıcın....