TEST

iSViCRE Paylasim Alani(Tanisma)


serapselen
20-07-06, 21:07
selam ben bielde yasiyorum. 27 yasinda bir kiz cocugu annesiyim. Isvicrede yasayan arkadaslarla tanismak isterim.

sevgiler
serap

anabell
20-07-06, 22:07
selam serapselen..bende isvicre sinirinda kücük bir kasabada yasiyorum..yani komsuyuz...misafir kabul edermisin?...

serapselen
21-07-06, 11:07
Kabul etmemmi kiz :laugh: Buyur gel bana kahve icelim :) Tam olarak nerede oturuyorsun? Ismin ne ? Bebis varmi ?
Amma soru sordum ha :laugh:

denize
21-07-06, 14:07
bende fransa lyon dayim geliyimmi kafe icmeye ,davetsiz misafir

serapselen
21-07-06, 19:07
Sende gel, kapim acik herkese :wink:

anabell
23-07-06, 13:07
bu icten yürekten davetine cok tesekkürler...mutlaka gelirim sende gel..beklerim..ben bodensee gölünün avusturya kismindayim..evliyim..bir kizim var..15 yasinda...ve ..ben yasadigim yerde mutlu yarinlardan umutluyum..
birde yaz aksamlari su gök gürültüsü olmasa ..(cook korkarimda..)sevgiler...:yes:

serapselen
28-07-06, 21:07
Bodensee yi gezmek hic nasip olmadi ama duyumlarim guzel oldugu kanaatinde. Insallah bir gun gorusme imkanimiz olur.
sevgiyle
serap

samyeli34
16-08-06, 22:08
gızlıyara teşekkur ederım ıyıyım ya sen

samyeli34
16-08-06, 22:08
şuanda bızden başka kımse varmı

sell_inn
25-08-06, 10:08
selam bende isvicrede yasiyorum
burda yasayan
arkadaslarla tanismak isterim!
iyi olur ayni dilde konusur birbirimizi anlariz:wink:

Lereenim
30-09-06, 14:09
Arkadaşlar çok imrendim size ne mutlu ,isviçreyi çok beğenir ve merak ederim ,nasıl bir yer?

halek
12-10-06, 19:10
Bende isviçrede yaklaşık bir yıl kaldım..artık türkiyedeyim..isviçre lozandaydım.2006 mart ayında kesin dönüş yaptık...ama nasip olursa 2008 başında tekrar bir yıllığına tekrar geliyoruz...işallah görüşürüz arkadaşlar..isviçreyi ben çok sevmiştim..güzel ülke...

sell_inn
19-10-06, 12:10
walla artik eskisi kadar guzel degil malesef cunku sartlar yabancilar icin cok zorlasti ve buda agzimizin tadini bozuyor.ama ulke guzel gezilecek yerleri cok hos.alistik simdi buraya turkiyede yapabilir miyiz acaba?

pero
13-11-06, 23:11
Arkadaslar bende isvicrenin aargau stadt inda oturuyorum.Spreitenbach yani bana yakin arkadaslarla tanismak isterim....

yildizaya
9-01-07, 14:01
Merhaba Arkadaslar bende isvicrede yasiyorum, Zürichte sizlerle tanismak isterim.Ben tah yeni buraya üye oldum.Evliyim ve 5 cocuk annesiyim.

yildizaya
9-01-07, 14:01
:teytey: :teytey: Merhaba Arkadaslar bende isvicrede yasiyorum, Zürichte sizlerle tanismak isterim.Ben tah yeni buraya üye oldum.Evliyim ve 5 cocuk annesiyim.:a015:

balerina
3-03-07, 20:03
merhaba bende isviçreden yeni geldim.isviçre schafhausende güzel bir tatil yaptık.çok güzeldi.

besnili
6-03-07, 12:03
benim kuzenim isvicrede cenevrede yasiyo cok guzel bir yer oldugunu duydum...belki gelecek yila bende gidebilirim.

sila17
10-03-07, 10:03
Herkese selam.Bende isviçrede yasiyorum bern de evliyim 2. sinifa giden bir kizim var.Dün üye oldum buraya yani yeniyim henüz:mymeka:

isvicreli
11-03-07, 10:03
Selam bende 6 aydan beri isvicrede yasiyorum. Buraya gelin geldim. Almanyayi cok özlediyorum cünkü isvicrede cok yanlizim. Insallah yeni kisilerle tanismak mümkün olur. Kendinize iyi bakin

sila17
26-03-07, 21:03
bende isviçrede yasiyorum Bern de.12 yildan beri burdayim evliyim bir kizim var 2 ye gidiyor.simdilik bu kadar:sm_confused:

sila17
26-03-07, 21:03
buraya 2 kere yazi yazmisim pardonnn:sm_confused: acemilik iste:)

yildizaya
27-03-07, 19:03
:teytey: bende isvicrede yasiyorum,cok eskilerden sayilirim,simdi yaklasik 35 sene oldu.birkere mesaj yazdim,sizlerle kontan korma ümüdiyle,malesef ulasamadim:sm_confused: sizleri yakindan tanimak cok isterim:1yes2: bende evliyim ve 5 cocuk annesiyim,simdi dersiniz isvicre gibi bir yerde nasil 5 cocuk büyütülür:uhm: benim ikikere ikizlerim oldu,o nedenle cocuk sayisi 5 cikti:1yes2: sizlerle görüsme ümidiyle hepinize saygilarimla selamlar

AH VATAN VAH VATAN

Insan gurbette,yurtan ayri kalinca
özlemini ceker, ah vatan,ah vatan
Bülbül kafese konulmus,yillar boyunca
Salinca feryadi,Ah vatan,Ah vatan

Yad eller yurt olmaz,ömür boyunca
Gurbet ellerde,ezan sesi duyunca
Birde yar hasretiyle kavrulunca
Yüregim daralir,Ah vatan,Ah vatan

Vatan hasreti cok,cekmeyenler bilmez
Gönül kör olunca,gözler hic görmez
Hayat cok fani,gidenler dönmez
Gidenlerin feryadi,Ah vatan,Ah vatan


:1rolleyes: BU siiri Hepinize arman ediyorum Arkadaslar::çiçek:

Zümmin
28-03-07, 08:03
ablacim, bende isvicrede yasiyorum, Liechtenstein tarafina yakinim. Avusturyaya 20 km uzaklikta oturuyorum. Buraya geleli 7,5 ay olcak. Alismak zor. Esim sag olsun ailemi özledim dedigim an beni almanyaya götüriyor. Allah kimseyi yanliz birakmasin.

1_sen
28-03-07, 09:03
sila17
buraya 2 kere yazi yazmisim pardonnn:sm_confused: acemilik iste:)
sevgili sila boyle durumlarda sag alt kosede edit yazan yere tiklayip yazdigin mesajlari silebilirsin:1yes2: aklinda olsun..

vanilya
28-03-07, 10:03
Bende Olten de 2 yıl kaldım. Isvicrenin en begendim yerleri basta Zurich olmak üzere Lugano,Luzern ve Biel

GurbetGuzeli
2-04-07, 14:04
bende aarau da yasiyom meraba

vanilya
2-04-07, 15:04
yetimkiz
bende aarau da yasiyom meraba

merhaba aarau da oturan arkadasım var

gul seha
9-05-07, 20:05
merhaba ben de weınfelden....

gul seha
10-05-07, 12:05
selam serap.hangi kantondasin?ben tg.weinfelden

silamercan
15-05-07, 09:05
ne güzel buralarda yanliz degilmisiz.bende isvicre basel de kaliyorum biel uzak degil ne zaman geliyorsun?.....

silamercan
30-05-07, 13:05
isvicreliler ne oldu size hepberaber tatileme gittiniz nerelerdesiniz??????????????

silamercan
31-05-07, 14:05
lawinn
slm kizlar bende geldim...isvicre kanton sg.den....hepinizle tanismak isterim...a.s
sonunda birileri cikti yaaaaaaaaaaa

merhaba ben de baselden tanisalim...........:teytey:

gul seha
21-06-07, 15:06
selam yani benle birlikte sadece 5 kisi miyiz.....:uhm:

nesesiz
27-06-07, 09:06
merhaba su anda alti olduk ben yeni üye oldum,baselde oturuyorum

gul seha
27-06-07, 09:06
hosgeldin canim..istanbullusun ha..ne guzel..isvicrede daha dogrusu avrupada pek istanbullu yok..ben de istanbulluyum...

nesesiz
28-06-07, 08:06
evet pendik de oturuyoruz.yazinda ayvalikta cunda adasindayim.tanisip arkadas olmak isterdim.

gul seha
28-06-07, 11:06
kımbılır canım belkı de gorusebılırız..

ocaliptus
28-06-07, 15:06
kizlar bende isvicreden Zug kantonundan.araniza yeni katildim,burda arkadasim filan da yok,sizlerle tanismak istiyorum.herkese merhabaaaaa

silamercan
28-06-07, 16:06
merhabalar ben de basel kantonundayım ama sun türkıyedeyım 2 ay buralardayım selamlar döndükten sonra görüselim

silamercan
28-06-07, 16:06
gul seha
selam yani benle birlikte sadece 5 kisi miyiz.....:uhm:
ben saymadım ama anca okadar çıkar ben dse ızmırlıyım basel de kalıyorum ama suan tatıldeyim yani izmirdeyim isviçreye selamlar:teytey:

demirberk
1-08-07, 08:08
arkadaşlar merhaba biz de 2008 yazında isviçre zürih e gitmeyi düşünüyoruz ama yabancı bir ülkede yaşamak beni tedirgin ediyor.lütfen bana yardımcı olun

ocaliptus
1-08-07, 14:08
gel gel buraya bekleriz.bende bunaliyorum burda arkadas oluruz:)burlarda yasam yanlizlik adina zor,ama bu ülke cok rahat ve güvenilir.ve hayran kalicagin kadar da cok guzel bi dogasi var.gezilip gorulcek yeri var.bende züriche yakin zug kantonunda yasiorum.ama her gun zürichteyim.zürich üniv. ögrenciyim

sipali_eschek
2-08-07, 13:08
merhaba silamercan

sipali_eschek
2-08-07, 13:08
yetimkiz
bende aarau da yasiyom meraba
ay bu ne tatli bebek böyle, yetim kiz yoksa senin bu.. allahini seversen kaldir su resmi. nazar degecek bebise. ( Allah Korusun) :nazar:

sipali_eschek
4-08-07, 09:08
serapselen
selam ben bielde yasiyorum. 27 yasinda bir kiz cocugu annesiyim. Isvicrede yasayan arkadaslarla tanismak isterim.

sevgiler
serap

serap bende zürih affolterndeyim, 25 yasinda ve kücük 8 aylik bir sipam var:):dance:

ROJIN
12-08-07, 17:08
merhaba arkadaslar bende zurichte yasiyorum sitenize yeni uye oldum

gul seha
17-08-07, 17:08
isvicreliler noldu ?sus pus oldukkk....kimsecikler yok buralarda..

PembeBeyaz
17-08-07, 17:08
Slm arkadaşlar basel de oturan varmı aranızda?

nesesiz
18-08-07, 20:08
evet var,ben baselde oturuyorum