Erkek arkadasım bana ne amacla yaklasıyor..


cikolatakizzz
17-08-12, 13:08
yapmalıyım..... Not, konu sahıbı arkadasım onun uyelıgınden yazdım

lavinia41
17-08-12, 14:08
Nezamandır berabersınız? Benımde bır ılıskım var ama oyle para konusu edılmez bende yoksa ondan alırım onda yoksa gerekırse ben verırım.Ama bayanların hislerine güvenirim eger sevgılınde bır kullanma amacı varsa sen bunu hıssedersın dıye dusunuyorum.

chess
17-08-12, 14:08
cikolatakizzz
Kızlar merhaba. Bu derdımı kımseye acamıyorum sıze anlatmak ıstedım. Erkek arkadasımda calsıyor, bende. Once, bu mesele, arabayla benı alırsın demesıyle basladı. O zaman ben abartıyorum dedım gectım., ta kı dune kadar. Dun de, benı aradı, konusurken dedım kı ısyerınde arkadaslarla gune gırdık dedım. Ne kadar dedı bın bes yuz dedım. Benı de alsanıza dedı. Sonra bu fıkrınden vazgectı, para sana geldıgınde bana borc olarak ver, kredı borcumu kapatayım, bosuna faıız odemeyeyım, ben sana vereyım her ay dedı... Once sasırdım ve , bı erkegın kızdan para ıstemesı hos mu dedım. Ben denemek ıstedım senı dedı, anladım dedı, bıdaha para lafı gecmeyecek dedı..... Ne yapmalıyım..... Not, konu sahıbı arkadasım onun uyelıgınden yazdım
neyi deniyomuş anlamadım, çevir kazı yanmasın
bence sen ufak ufak bu çocuğa yol ver
evli değilsiniz nişanlı değilsiniz bu ne yüzsüzlük

cikolatakizzz
17-08-12, 14:08
chess
neyi deniyomuş anlamadım, çevir kazı yanmasın
bence sen ufak ufak bu çocuğa yol ver
evli değilsiniz nişanlı değilsiniz bu ne yüzsüzlük
daha dorduncu aya gırdık , soz yok nısan yok

chess
17-08-12, 14:08
cikolatakizzz
daha dorduncu aya gırdık , soz yok nısan yok
isabet olmuş, gerçek yüzünü göstermiş bence, olumlu ılıman bakamadım ben bu olaya

DonukPudra
17-08-12, 14:08
kapıyı aç yol ver :KK76:

gitmek istemezse otobüs parası ver başının gözünün sadakası olsun :KK53:

danceofdeath
17-08-12, 14:08
Aynen,bu ne yüzsüzlük!! Öyle deneme olmaz! Neyi deniyor parayı verince bir kaç günlüğüne arabayı ver diye mi deneyecek!

Bir de üstüne trip mi atıyor! Öyle anladım "bir daha para lafı geçmeyecek" falan... Ne kadar yakın olursa olsun istenmez.Böyle giderse nişanlanınca maaşindan ister,evlenince maaş kartına el koyar valla :KK37:

lavinia41
17-08-12, 14:08
cikolatakizzz
daha dorduncu aya gırdık , soz yok nısan yok
zaten sözde olmasın nişanda olmasın.4 ay zaten bır erkegı tanımak ıcın kısa bır sure ama sen sanslısın kı bazı seylerı erkenden gorebılırsın

ahaha
17-08-12, 14:08
banada cok iyi niyetli gibi gelmedi :44::44:

bugu_su
17-08-12, 14:08
cikolatakizzz
Kızlar merhaba. Bu derdımı kımseye acamıyorum sıze anlatmak ıstedım. Erkek arkadasımda calsıyor, bende. Once, bu mesele, arabayla benı alırsın demesıyle basladı. O zaman ben abartıyorum dedım gectım., ta kı dune kadar. Dun de, benı aradı, konusurken dedım kı ısyerınde arkadaslarla gune gırdık dedım. Ne kadar dedı bın bes yuz dedım. Benı de alsanıza dedı. Sonra bu fıkrınden vazgectı, para sana geldıgınde bana borc olarak ver, kredı borcumu kapatayım, bosuna faıız odemeyeyım, ben sana vereyım her ay dedı... Once sasırdım ve , bı erkegın kızdan para ıstemesı hos mu dedım. Ben denemek ıstedım senı dedı, anladım dedı, bıdaha para lafı gecmeyecek dedı..... Ne yapmalıyım..... Not, konu sahıbı arkadasım onun uyelıgınden yazdım
Yol ver arkadaşım hemen...:KK8:

MissMini
17-08-12, 14:08
yüzsüzlüğünde bu kadarı yani peess:KK19:
daha 4. ayda edilcek laf mı bu
yol ver gitsin :KK14:
bizim nerdeyse 1 sene oldu cebimde 5 lira kalmışken sevgilime söylemem ki söyle dediği halde
bazı insanlar gerçekten kendini bilmez oluyor. :KK19:

DonukPudra
17-08-12, 14:08
sen bu çocuğa günden topladığın paraları versen al aşkım borcunu öde desen , parayı alır gidiş o gidişş :KK5: :KK55:

bir kere erkekler bu konularda gurur yaparlar durumu kötü de olsa ilişkin taze söylemez , hesabı parası olmasa bile başkasından borç alır sana ödetmez.

demek zamane erkekleri de böylee :KK53: :KK51: :KK47::KK47: sende onu denemek icin güne su kadar para vercem sen verebilir misin de bakalım ne dicek :KK9::KK9:

ttk
17-08-12, 14:08
benim bir konum vardı sevgilim ve para diye, ben de böyle kararsızlıklara düşmüştüm. şu an neredeyse birinci senemizi doldurucaz, yavaş yavaş bu tür hareketlerinin beni yanlış fikirlere ittiğini anlattım, törpüledik bu tür davranışlarını. aslında ilişkiniz uzun süreliyse dediği çok da mantıksız değil.

http://www.kadinlarkulubu.com/ask-hikayelerimiz-dertlerimiz/483371-sevgilim-para.html

bu da o konu.

missdance
17-08-12, 14:08
ah bebeğiiimm sakın yeme bunu ben yedim ordan biliyorum hala borç ödüyorum üstelik evlendim yıllar geçti canımı çıkardı arabamı da satmak zorunda kaldım.100 lira bile olsa verme kocan değilse hiç bir erkek senden para istememeli. (istisnalar olabilir tabi)

ayrıca kimsin lan sen beni deniyorsun diyip kibarca basacaktın tekmeyi daha o an :)

Madamiks
17-08-12, 14:08
Konu ilgili başlığa taşınmıştır.

lethem
17-08-12, 14:08
ben de erkek arkadaşımdan borç alıp vermiştim. zamanla ben de ona borç verdim. 2 yıl oldu bütün maddiyatımızı biliriz. ihtiyacı olursa borç ister benden. geri vermese de lafını etmem. ama canım ben erkek arkadaşımın nereye ne kadar borcu var bilirim. gerçekten zor durumda. ve isterken utanır sıkılır. siz daha yenisiniz. bence önce biraz tanı. kazandığını nereye harcıyor? o krediyle ne alıyor? çünkü erkeklerin yüzsüzü çok. eski erkek arkadaşım daha 2 haftadır görüşüyorken benden acil borç istemişti. verdim salak gibi. yüzsüzle ayrıldık veririm paranı kalmaz bende dedi ama vermedi. hoş sonra fazlasıyla ondan çıktı. Allah'ın adaleti işte. dikkat et sende canım. güvenmek zor bu devirde.

violin35
17-08-12, 14:08
nişanlı olsanız, evli olsanız para konusu problem olmaz aanızda ama daha 4 ay olmuş.

kesinlikle paranı kaptırma, ben seni denedim sen paranı sakladın diye vijdan yaparsa da yol ver gitsin.
yoksa sen üzülürsün.tecrübeyle sabittir.

Usha
17-08-12, 14:08
cikolatakizzz
daha dorduncu aya gırdık , soz yok nısan yok
ne bir kadının nede bir erkeğin maddi anlamda karşısındakinden(eşi değilse) beklentilerinin olmasını hoş bulmuyorum açıkçası
ancak söylediklerinizde abartı şeyler değil
-arabayla işe bırakma; gideceğiniz yer yakınsa birbirine neden olmasın insanlar sevgilisini değil arkadaşını bırakıyo işe hergün
-henüz sizden almadığı bir borç:almamış yani neyin telaşındasınız

ayrıca şimdi rahatsız ediyorda söz yada nişan olsaydı rahatsız etmeyecekmiydi sizden para istemesi
yada ortak ihtiyacınız olan birşeyi almak çok mu rahatsız edecek sizi
eğer her halukarda benim param benim paramdır onunla paylaşamam diyorsanız duygu durumunuzu tekrar gözden geçirin derim
çünkü ileride senin param-benim param ile evlilik yürümez

cikolatakizzz
17-08-12, 15:08
bılmıyorum :KK43: neyapsam..

nevbaharmina
17-08-12, 15:08
cikolatakizzz
Kızlar merhaba. Bu derdımı kımseye acamıyorum sıze anlatmak ıstedım. Erkek arkadasımda calsıyor, bende. Once, bu mesele, arabayla benı alırsın demesıyle basladı. O zaman ben abartıyorum dedım gectım., ta kı dune kadar. Dun de, benı aradı, konusurken dedım kı ısyerınde arkadaslarla gune gırdık dedım. Ne kadar dedı bın bes yuz dedım. Benı de alsanıza dedı. Sonra bu fıkrınden vazgectı, para sana geldıgınde bana borc olarak ver, kredı borcumu kapatayım, bosuna faıız odemeyeyım, ben sana vereyım her ay dedı... Once sasırdım ve , bı erkegın kızdan para ıstemesı hos mu dedım. Ben denemek ıstedım senı dedı, anladım dedı, bıdaha para lafı gecmeyecek dedı..... Ne yapmalıyım..... Not, konu sahıbı arkadasım onun uyelıgınden yazdım
cikolakizin arkadasi bu nebicim curret ne demek para istemek olmaz oyle sey
kac kurtul....
ayricada baskasinin uyeligini kullanmak yasak arkadsinin ceza almasina sebep olucaksin...

meltem88
17-08-12, 16:08
benim sevgilimde benden borç istedi 2 yılda 3 4 kez falan..çok büyük paralar değil babasından para gelene kadar 10tl yol parası falan..neyse ben veririm parası olunca hemen geri verir bir kez bile üstüne yatmadı ben utandım ya aşkım 10tlnin lafı mı olur verme dedim kaşlarını çattı almazsan bidaha borç istemem senden diye..bende sevgilimle maddi sorunumuz olduğunu falan düşünmedim
ama seninki çok abartmış be canm niyeti belli yani

burcu_01
17-08-12, 19:08
para konusu girmemeli bi ilişkinin içine.. bi erkek çok sıkışıksa önce erkek arkadaşlarından ve ailesinden destek istemeli.. bilemem, ben soğurdum.. itici gelir bana bu tür erkekler.. :KK14:

tgce_1994
17-08-12, 22:08
Para konusu benim için çok önemli yani bi erkek bi bayandan çok mecbur kalmadıkça para isterse çok rahatsız olurum.

MeLeZGuZeL
17-08-12, 22:08
Yapman gereken şey çok basit:

"İşte bu kapı işte bu da sapı" diceksin:KK14:

pembekalpp
17-08-12, 22:08
ilşkiniz daha yeniymiş canım bu şekilde kızları kullananlar çok oluyo bence asla ödemiycek ben sana ayrıl demiyorum ama sakın paranı verme