2 aylık evliliğim bitiyor :(


gzdem
2-10-12, 05:10
Tek suçlu eşin! Seni evden gönderirken kayınvaliden yanında değildi. Dur konuşalım bile dememiş. 9 gün ayrı kalmışsınızı bu adam hiç mi işe gitmedi ailesinden uzaklaşmadı kendiyle başbaşa kalıp düşünmek için? Bence yol yakınken ayrıl yeni evlisin adamın yaptığına bak. Kendi payına düşeni almış, bu adamın derdi evlenip yuvar kurmak değil, evlenip gelir kapısı elde etmekmiş herhalde..

Kaynanana falan sakın suç bulma. Ben bu konularda eşleri suçlu buluyorum. Allah herkese akıl fikir vermiş. Kullanmayıp gazla çalışıyorsa kendi kabahati!!

YenidenDogdum
2-10-12, 05:10
yapılan yorumlara baktımda benım gıbı dusunen yok
sız 2000 lıea ıcın adamdan bosandıgınızın bılıncındeysenız pekalada kendınıze yenıden hayat kurarsınız tenekelerle mutluluklar dılerım

ayrettenn ; namussluk yapotım gıbı 9 gun aramadı dıyorsun evden gıden sensın bende olsam asla aramam

radyologg
2-10-12, 05:10
yuva kolay kurulmuyor,ne kadar kolay ayrıl diyorsunuz diyen arkadaşlar otursun çeksin o zaman burda niye konu açtı ki cocukları olsun sanki mutlu bir evliliği varmış gibi bebek kurtarıcı olur belkı yuva tek taraflı düşünülmez 2 kişiyle kuruluyorsa 2 kişide yıkılmaması için mücadele vermesi gerek

mikrosoft
2-10-12, 05:10
yazık çok yazık, maddiyat için bir çırpıda evlilikler bitiyor
nerde kaldı aşk, sevgi, anlayış, hoşgörü, hastalıkta sağlıkta,iyi günde kötü günde bir yastıkta !

benim düğünümde takılan altınların ,paraların nekadar olduğundan dahi haberim yoktu
6 ay sonrada arsa almak için bozdurdular, (üç kardeş ev yapmak için)
inan hiç gözüm görmedi, ben eşimle mutlu olayım altınmış paraymış umurumda olmaz
şimdide eşimin ne kadar paar aldığını bilmiyorum, sormam da ,ihtiyacım kadarını veriyor ,gerisine karışmam
ister ailesine versin ,ister yatırım yapsın,kalkıpta sen bu paraları ne yapıyorsun diye sorarsam kavga ederiz
ne gerek var maddiyat için huzurumuzu bozmaya,katılmayanlar olacaktır ama bu benim görüşüm üç günlük dünyada mal mülk derdine düşmek ........!

radyologg
2-10-12, 05:10
birde düğünde takılanlar gelin ile damadındır,ortak karar alıp nereye kime verilcekse verilir öyle başına buyruk satıp bozdurmak olmaz

mikrosoft
2-10-12, 05:10
radyologg
yuva kolay kurulmuyor,ne kadar kolay ayrıl diyorsunuz diyen arkadaşlar otursun çeksin o zaman burda niye konu açtı ki cocukları olsun sanki mutlu bir evliliği varmış gibi bebek kurtarıcı olur belkı yuva tek taraflı düşünülmez 2 kişiyle kuruluyorsa 2 kişide yıkılmaması için mücadele vermesi gerek
canım ne demişler ,yuvayı dişi kuş yapar. evet insanlar arası bütün ilişkilerde olduğu gibi evlilikte tek taraflı yürümez,
ancak kadın sabırlı ve anlayışlı olunca ,erkekte zamanla kendine çeki düzen veriyor ,ben ne yapıyorum diyor
fakat bizler yapımız itibari ile en küçük tartışmayı ayrılığa götürebiliyoruz neyazıkki,
ayrıca çekilmeyecek dertdeğil, konu sahibi aç değil , açıkta değil ,şiddet ,küfür ,içki kumar ,aldatma vs vs yok
kalkıpta binbir güçlükle kurulan yuvayı bir çırpıda hemde maddiyat yüzünden yıkmak akıl karımı sence ?

radyologg
2-10-12, 05:10
mikrosoft
canım ne demişler ,yuvayı dişi kuş yapar. evet insanlar arası bütün ilişkilerde olduğu gibi evlilikte tek taraflı yürümez,
ancak kadın sabırlı ve anlayışlı olunca ,erkekte zamanla kendine çeki düzen veriyor ,ben ne yapıyorum diyor
fakat bizler yapımız itibari ile en küçük tartışmayı ayrılığa götürebiliyoruz neyazıkki,
ayrıca çekilmeyecek dertdeğil, konu sahibi aç değil , açıkta değil ,şiddet ,küfür ,içki kumar ,aldatma vs vs yok
kalkıpta binbir güçlükle kurulan yuvayı bir çırpıda hemde maddiyat yüzünden yıkmak akıl karımı sence ?


kadın nereye kadar sabırlı anlayıslı olacak peki sonu gelmez ki hadı bunu sineye çekti sonraki olacakları nasıl çekecek aldatma olmasa bile zamanla küfürde işitecek şiddette görecek evliliğinin ilk aylarını zehir etmeye değermi? diyorum ya tek taraflı mücadele olmaz ,ha bana göre konu sahibi zaten evlenerek hata yaptı ,birde bu kadar şey olduktan sonra ne kadar sağlıklı olur evlilik kadın evden gidiyor 9 gün gelmiyor 2 aylık evlilikte normal değil bana göre

elagam
2-10-12, 05:10
Boşan demek en kolayı,2 aylık evlilik ve yaş 22...
bu yüzden çok düşünüp,sağlam adımlar atmanız lazım.
siz altınları vermemekte ısrar ettiğinize göre eşinizle aranızda maddi konular çok aşılamamış demektir-ki eşinde suistimal etmiş-
bunlar ciddi sorunlar fakat boşan demek daha ağır.
eşinin bu tavırlarının altında yatan sebep kaynana faktörüyse eğer,suçu paylaştıracaksın.
eşinin tabiki buna fırsat vermemesi gerekti onun bahanesi yok.
senin yerinde olsam en çok evi terkettiğimde eşimin bunu yadırgamaması aksine normal karşılaması beni endişelendirirdi.
ve buna göre hareket ederdim.
gördüğüm kadarıyla maddi konular bi yana eşin sana ve evliliğinize sahip çıkmıyor,bu çok daha büyük bir sorun.
altın mevzusunu aştınız diyelim.peki eşinin bu tavrı ne olacak?

owner
2-10-12, 06:10
saft
maaşı konuşmaz olur muyum konuştuk elbet. güya ekmek bile alsa bana söyleyecekti. hesabımıza göre ev geçinebiliyordu. ama evlenince bana sürpriz sürpriz borçlar çıkardı. ne duygu sömürüleri yaptı bilemezsiniz.. yanına oturuyorum yanımdan kalkıp gidiyor... yatağımdan bile kalktı gitti adam sırf altın için...
canım aynen benim yaşadıklarım gibi nişanlıyken bahsedilen borçların kat be kat üzerinde meblağlarla karşılaştım..
önce tepki gösterdim altınları isteyince vermedim tatsızlık çıktı..
tartışmalar,kavgalar evi terkedip boşanmaya karar vermeler üstelik 1 aylık evliyken..
sonra baktım ki iş kötüye gidiyor daha da olsun eşimdir seviyorum öderiz beraber dedim
hem altınlardan oldum hemde aylardır çalışıp veriyorum eşime maaşımı
üstüne babamdan borç para aldık ama hala bitmedi bitmiyor borç harç..
bende tükeniyorum yavaş yavaş ama yinede sabrediyorum yuva kurmak zor yıkmak çok kolay..
ama sonunda da bize acısı derin izleri kalıyor en çokta bizim canımız yanıyor..
şuan beklemedeyim aileminde ısrarıyla umarım herşey çook güzel olur..
allah yardımcımız olsun..


fefilifa
ya arkadaslar ne kadar basit soyluyorsunuz ayril diyorsunuz :KK43: kolay degil evlilik zorluk olmadan kolaylik mi olur mus?
sen esin icin 2000 nedir diyip kucumsuyorsun tatlim ama asil 2000 nedir hayatim ben sana omrumu vermisim laf mi diyip vermeliydin sonucta hayat musterek birlikte zorluklarin ustesinden gelmek adina evlenmediniz mi?
benim kayinvalidem bana yamali tul aldi 15 gun beyaz esyam olmadi dugunde taktiklari bileziklerin modelini bile hatirlamiyorum insan tok olmali kof olmamali 27 yasindayim gelinligim baskasinindi gelinayakkabim olmadi gelin cicegim yok kuafore bile gitmedim makyajimi evde yaptim paralari yok diye mi ? onlar teklif etmediler diye cingenelik yapmadim benim şanim benim toklugum hic kimse bana acgozlu demesin istedim kim neyin ne oldugunu bilsin istedim.. babamin annemin bana taktigi bilezikleri bile verdim hicbirseyde gozum yok dunya malini istemiyorum mutlu olalim yeter ki dedim cok da iyi demisim şanim var onurluyum bir "teneke parcasi" icin mutlulugumu satmadim cok da mutluyum zamani olunca borclari bitirince daha iyilerine sahip oldum sirtsirta verdik her engeli astik askimiz sayesinde ben tok gozlu oldukca hayran oldu esim
aman diyim guzelim hicbirsey kolay kurulmuyor ufak bir sirket bile ne zorluklarla ne cabayla kuruluyor ki bu evlilik en kutsal gordugumuz bir muessese yasin 22 sakin yikma yuvani "bilezik nedir ki helal hos olsun sana! ben mala mulke evlenmedim seninle" de TOK ol AÇ olanlar imrensin :KK16::KK16::KK16:
katılıyorum canım sana bende bu düşünceyle eşime katlanıyorum
herşey daha güzel olacak umuduyla
bende maddiyata önem vermiyorum önemli olan huzur..

mikrosoft
2-10-12, 06:10
radyologg
kadın nereye kadar sabırlı anlayıslı olacak peki sonu gelmez ki hadı bunu sineye çekti sonraki olacakları nasıl çekecek aldatma olmasa bile zamanla küfürde işitecek şiddette görecek evliliğinin ilk aylarını zehir etmeye değermi? diyorum ya tek taraflı mücadele olmaz ,ha bana göre konu sahibi zaten evlenerek hata yaptı ,birde bu kadar şey olduktan sonra ne kadar sağlıklı olur evlilik kadın evden gidiyor 9 gün gelmiyor 2 aylık evlilikte normal değil bana göre
bence kadın ömrünün sonuna kadar sabırlı olmalı
zamanın ne göstereceğini hiç kimse bilemez ,
gösterilecek özveriye bağlı, herşey unutulup dahada iyi olabilir
ayrıca 2 aylık evliler adamın huyunu suyunu bile öğrenememiştir (maddiyata önem verdiği hariç)
evliliğin içine küfür ,şiddet vs girince zaten gerekeni yapacaktır, konu sahibi

ya merak ediyorum allah korusun boşanmaya kalksalkar hakime ne diyecekler ?
şiddetli geçimsizlik mi?
hakim demezmi 2 ayda nasıl geçimsizliğiniz boşanmaya varacak kadar şiddetlendi diye
yoksa gerçekleri mi ?
3 5 bileziğim vardı onu paylaşamadık yazık çok yazık:KK50:

radyologg
2-10-12, 06:10
mikrosoft
bence kadın ömrünün sonuna kadar sabırlı olmalı
zamanın ne göstereceğini hiç kimse bilemez ,
gösterilecek özveriye bağlı, herşey unutulup dahada iyi olabilir
ayrıca 2 aylık evliler adamın huyunu suyunu bile öğrenememiştir (maddiyata önem verdiği hariç)
evliliğin içine küfür ,şiddet vs girince zaten gerekeni yapacaktır, konu sahibi

ya merak ediyorum allah korusun boşanmaya kalksalkar hakime ne diyecekler ?
şiddetli geçimsizlik mi?
hakim demezmi 2 ayda nasıl geçimsizliğiniz boşanmaya varacak kadar şiddetlendi diye
yoksa gerçekleri mi ?
3 5 bileziğim vardı onu paylaşamadık yazık çok yazık:KK50:


ben senin gibi düşünmüyorum,mikrosoft ila küfürün olması gerekmez ki boşanmak için adam maddiyatcı kadının eve giren cıkan paradan haberı yok fatura ödemek için altın bozdurmayu düşünen adam daha ne olsun bu durumda nasıl sabırlı olunur ,birlikle başlanılıyorsa birlikte mücadele edilir hakimin görevi boşamak evladım oturun barışın demez ki

incir
2-10-12, 06:10
Önce 2 bilezik bozdurur, sonra kalan 4 ü de bozdurur. Sİz yine bugünkü şeyleri aynen yaşarsınız. Sorumsuz birine benziyor eşiniz :KK4:

zbzbzbzb
2-10-12, 06:10
boşver gitsin şu sümsük herifi ya bundan kocamı olur 2000 lira için 32 yaşında adam anasının peşinde mıy mıy konuşmaya gelmiş bu kocamı olur babamı olur bırak gitsin yaşın daha 22 üniversite mezunusun işini bul sen iyi oldunmu kocada çok olur

sovr86
2-10-12, 06:10
siz 2 teneke parçası için değil eşininnn davranışları yüzünden şu an bu durumdasınız

ben daha 2 haftalık evliyim böyle bir durum başıma gelse ne yapardım şu an kestiremiyorum. Ama düşündüğümde sanırım altınları verirdim vermek zor gelmezdi de acaba derdim her konuda eşim anasının dolduruşuna gelip beni ezicek mi. Hayırlısı olsun umaırm eşinizin aklı başına gelir de herşey düzelir....

simge91
2-10-12, 07:10
evliliklerde aileler araya girdiğinde onların aklı ile hareket edildiğinde sonuc bu şekilde oluyor. dediğin gibi suan onun aklındaki sey sen değil altınlar. seni kaçırdım bari altınları kaçırmayayım diye düşünüyor. o evlilikten hayır geleceğini hiç sanmıyorum canım. 2000 tl için evlilik bitirebilen adam yarın birgün cocugun oldugunda ne yapacak o altınlar bittiğinde ne olacak. bu kadar küçük birşeyin altından kalkamayan bi adamla sonun olamaz bende 22 yasındayım henüz evlenmedim önün açık

bulca
2-10-12, 07:10
ipods
2 ay bir evliliğe alışmak için, bir adamı tanımak için (evlilik kurumu içinde) az bir süre . iyi tarafından bakın olaya önce. kocanızı suçlamadan önce belki gerçekten zor durumdadır ihtiyacı vardır . kocanıza destek olmak zorundasınız girin bir işte çalışın altınları vermek istemiyorsanız. gaza gelip boşanmayın . çözüm yolu arayın. 22 yaşında kurda kuşa yem olursunuz. 2000 binlira nedir ki . hem ailesine verse ne olucak düşmanmıki onlar. ya ihtiyaçları varsa.onlar artık sizinde aileniz. geçenlerde biri forumda kendi ailesine para vermekten bahsetmişti herkez onaylıyordu şimdi aksi olunca herkez boşan diyor . evinize dönün güçlü olun mücadele edin .
artık bir yetişkin olup ailenizden ayrıldınız . bu sizin sorumluluklarınız ve özgürlüklerinizin olduğu gerçek hayatınız ve eviniz. bunu terk edip baba evine dönmek bu yetişkinlik mücadelesini kaybedip tekrar çocukluğun baba evine dönmek demek.
Dediklerinize katılıyorum geçen bir arkadaş dügünden sonra ailesine para vermek istedigini yazmıştı herkes onaylamıştı ne kadar hayırlı bir evlatsın diye ama konu erkek tarafı olunca hemen boşan oluyor çifte standarta karşıyım ben hem kız ailesine hemde erkek ailesine eşit davranılmalıdır.

uhde
2-10-12, 07:10
bir erkek kazancı ve borçları hakkında bilgi vermiyor sen karışamazsın diyor üstelik senden altın istiyosa bu erkeğe sabır edilmez bir ömür çekilmez hele birde annesinin dediği ile gidiyosa vay haline sen yapacagının hepsini yapmışsın zaten utanma olsa kalkıpta iki kuruşluk şeyin peşine düşmezlerdi..
evlilikte borçta kazançta ortaktır bu gerçek fakat ilk günden birşeyler gizleniyor eşe söylenmiyosa üstelik eşi gittiği halde halen altın derdindelerse bu evlilik değildir zaten...
daha gençsin bırak kurtul yeni bir hayat kur kendine hazır bebekte yokken.....

NeMeSiS98235
2-10-12, 08:10
bazı konuları ben mi yanlış anlıyorum burdaki bazı arkadaşlarmı bilemiyorum gerçekten, olay burda altın değil ki, bir kadın kocasının maaşını bilmez mi, sen karışamazsın sen necisin gibi bi tavır ne kadar çekilebilir, 22 yaşında kız niye çeksin bunu, bi arkadaş uzun uzun yazmış yok annemin aldığı altınları bile verdim yok makyajımı evde yaptım bilmem ne afferim çok iyi yapmışsın, adamın maaşı bellidir düğünden kalan borç harç vardır adam sıkışır verirsin ama kız zaten düğün yapmamış balayına gitmemiş masrafsız bi gelin olmuş, birden borcum var olmuş işin adı ne borcun var onada cevap yok, niye versin altınlarını yahu, kendine takılanları yemiş zaten, resmin büyüğünü görmek bu kadar zor olmamalı, yuva kolay kurulmuyo klişesine yapışıp kalan kadınlar çile çekmeye mahkumdur, o yuvanın kutsallığı sadece kadının boynuna değildir erkeğinde kafası basmalı

radyologg
2-10-12, 08:10
NeMeSiS98235
bazı konuları ben mi yanlış anlıyorum burdaki bazı arkadaşlarmı bilemiyorum gerçekten, olay burda altın değil ki, bir kadın kocasının maaşını bilmez mi, sen karışamazsın sen necisin gibi bi tavır ne kadar çekilebilir, 22 yaşında kız niye çeksin bunu, bi arkadaş uzun uzun yazmış yok annemin aldığı altınları bile verdim yok makyajımı evde yaptım bilmem ne afferim çok iyi yapmışsın, adamın maaşı bellidir düğünden kalan borç harç vardır adam sıkışır verirsin ama kız zaten düğün yapmamış balayına gitmemiş masrafsız bi gelin olmuş, birden borcum var olmuş işin adı ne borcun var onada cevap yok, niye versin altınlarını yahu, kendine takılanları yemiş zaten, resmin büyüğünü görmek bu kadar zor olmamalı, yuva kolay kurulmuyo klişesine yapışıp kalan kadınlar çile çekmeye mahkumdur, o yuvanın kutsallığı sadece kadının boynuna değildir erkeğinde kafası basmalı


birde olay kız tarafına takıları verınce sorun olmuyo erkek tarafına verınce sorun oluyor durumuna geldı halbukı alakası yok konu altın vermede olsa ortak verılır yapılır ne yapılacaksa ,yuva kolay kurulmuyoda sorumsuz adam yıkılsın dıye ugrasıyosa ben nıye mücadele edeyım kimin için ne için

onu annelerimiz yapmış ama ben cekmem

goncagul
2-10-12, 08:10
radyologg
birde olay kız tarafına takıları verınce sorun olmuyo erkek tarafına verınce sorun oluyor durumuna geldı halbukı alakası yok konu altın vermede olsa ortak verılır yapılır ne yapılacaksa ,yuva kolay kurulmuyoda sorumsuz adam yıkılsın dıye ugrasıyosa ben nıye mücadele edeyım kimin için ne için

onu annelerimiz yapmış ama ben cekmem
benim bildiğim takılar gelin ve damatta kalır ama paralar falan kıza takılan paralar kızın ailesine erkeğe asılan paralarda erkeğin ailesine verilir yani bizim buralarda öyle olur sizin oralarda nasıl bilmiyorum ama benim düğünde böyle oldu ve hiç bi sorun cıkmadı...

radyologg
2-10-12, 08:10
goncagul
benim bildiğim takılar gelin ve damatta kalır ama paralar falan kıza takılan paralar kızın ailesine erkeğe asılan paralarda erkeğin ailesine verilir yani bizim buralarda öyle olur sizin oralarda nasıl bilmiyorum ama benim düğünde böyle oldu ve hiç bi sorun cıkmadı...
adetler degişir,bizde öyle bir şey olmadı ne takıldıysa bizim oldu ,ama ben kayınpederıme teklıf ettım nakit lazımsa alabılırsınız dıye, yok kızım onlar sizin hakkınız biz sizin takılarınıza güvenerek düğün yapmadık dedi benıde mutlu ettı öyle cevap vermesı ama sımdı kendı içimden gelerek aylık yardım edıyorum mutfak masraflarına ihtiyacları yok ama olsun o günkü tavrından dolayı hakedıyor

shiningg
2-10-12, 09:10
Bazı arkadaşlar yuva kolay kurulmuyor, kadın ömrünün sonuna kadar sabretmeli gibi yorumlarda bulunmuş. Hatta dayak ve şiddet yok, kumarı, içkisi yok bence eşine destek ol diyenlerde var. Ben herkesin iyi niyetle yorum yaptığına gönülden inanıyorum fakat bu yorumlara zerre kadar katılmıyorum.

Bir kere biz kadınlar ömrümüzün sonuna kadar katlanmak zorunda değiliz. Biz de insanız. Hayallerimiz var, beklentilerimiz, duygularımız, isteklerimiz var. Evlilik sadece erkeklerin tekelinde olan, onların mutluluğu üzerine kurulan bir kurum mu? Bu kadar kolay mı bir ömrü kötü giden bir evlilik için heba etmek? Bir ömrümüz var arkadaşlar, tek bir yaşam hakkımız var, neden evlilikler kolay kurulmuyor diyerek heba edelim bu şansımızı?

Ayrıca konu sahibinin kocası sorumluluk sahibi değil. Madem evlilikler kolay kurulmuyor, madem hayat müşterek, o zaman karşılıklı fedakarlıklar olmalı. Bir eş kocasının maaşını nasıl bilmez yahu? Nasıl sormaz? Nereye para harcadığını nasıl merak etmez? Evlilikte gizli saklı olur mu? Kadın dediğin evin idaresini yapar, hesabını kitabını tutar, birikimini yapar. Konu sahibinin kocası zaten şeffaf değil. Maaşını saklıyor, evin ihtiyaçlarını karşılamıyor, üstüne bir de altın istiyor, PES artık!

Konu sahibi düğün istememiş, balayına gitmemiş, eşyalarını ucuzundan almış. Daha napsın bu kız? Zaten gözü, gönlü tokmuş, ben evime yuvama bakarım demiş. Dünya malına itibar etmemiş. Tepesine çıkmışlar. Yazık değil mi bu kıza?

Ben anlamıyorum neden gereksiz yere fedakarlık yapıyoruz ki? Tamam, düğünden kalan borç vardır, maaşı, harcamaları ortadadır, iki yaka bir araya gelmiyordur, o zaman derim ver altınlarını bak o kadar masraf yapılmış diye ama ortada masraf yok ki!

Perşembenin gelişi çarşambadan belli canım. Sen boşan bu adamdan, içimde gayet rahat söylüyorum sana bunu. Ben senin hayallerini, hayal kırıklıklarını düşününce inan çok üzüldüm burda. Kadın katlanmak zorunda diye bir şey yok. Daha doğrusu sabredilecek şey var sabredilmeyecek şey var. Sen sabredilmeyecek olaylara sabretmek, katlanmak, acı çekmek zorunda değilsin. Sana da yazık.

Evliliği sadece kadınlar yürütmüyor, her şey karşılıklı. Her şeye katlana katlana nereye kadar. Yazık etme kendine.Kocan değişmez, değişmeyecek. Adam 32 yaşında, daha büyüyemediyse, kendi fikri, düşüncesi yoksa bu yaşında, ilerde de olmaz. Yarın kucağında bebeğinle, kirası faturaları ödenmeyen bir evde, daha kötü eziyetlere katlanmak zorunda kalırsın. Malesef birçok kadın çekiyor bu sıkıntıları, sen güçlü ol ve kurtar kendini.

NeMeSiS98235
2-10-12, 09:10
bide tutturmuşlar 2 teneke 2 teneke, teneke değil kızlar altın, yani para yani yatırım yani rahatlık, ben niye varlık içinde yokluk çekicem elalemin borcu için, teneke diyenler çok rahat yaşıyolar galiba bilemedim

radyologg
2-10-12, 09:10
NeMeSiS98235
bide tutturmuşlar 2 teneke 2 teneke, teneke değil kızlar altın, yani para yani yatırım yani rahatlık, ben niye varlık içinde yokluk çekicem elalemin borcu için, teneke diyenler çok rahat yaşıyolar galiba bilemedim


2 teneke dedıgın en kötüsü 5000 tl yapar

NeMeSiS98235
2-10-12, 09:10
radyologg
2 teneke dedıgın en kötüsü 5000 tl yapar
millet zengin galiba, kendi haneme olsa neyse de nereye gittiğini bilmediğim yere niye altın vericem