2012 kasım bebekleri büyüyor..


yaren2007
12-02-13, 22:02
nagisce
Kullanmaya başladım ve tavsiye ediyorum, kaka sızma vakamız 3 gündür sadece 1 kere oldu ve en iyisi bacaklarındaki kızarıklıklar gitti, boşu boşuna sıkmışım yavrucazımı :KK66:
haha al benden de o kadar cnm bende yazıcaktım tam
ay bıde ben 2.ye anneyım yanı artık kaka falan yok cnm
bışey sorcam tatlım ben ıı paket bez aldım 4 numara
bırı prıma premıum care bırı aktıf bebek ıkısıde cıkarmadı
ama premıum carenın dışı farklı ıcı lıla senınde ölemı cnm bıde ciş göstergesı yok

gulayaydogmus
12-02-13, 22:02
yaren2007
cnm senı yorgun yıpranmış göruyosa cesaret edemıyodur bıraz enerjık moda gırmeyı denedınmı cnm hıc
Alakası yok sanki doğumu o yapmış yorgun bitkin :) böyle yazanları okuyunca anormal olan biziz diyorum. Herkes işe başlamış. Onda istek yok anlamadım. Konuştum bi kere bana çocuğunla ilgilensen daha iyi olur dedi. Bozuldum tabiki,bi daha konuyu açmam. Nereye kadar gidecek bakalım..

yaren2007
12-02-13, 22:02
gulayaydogmus
Alakası yok sanki doğumu o yapmış yorgun bitkin :) böyle yazanları okuyunca anormal olan biziz diyorum. Herkes işe başlamış. Onda istek yok anlamadım. Konuştum bi kere bana çocuğunla ilgilensen daha iyi olur dedi. Bozuldum tabiki,bi daha konuyu açmam. Nereye kadar gidecek bakalım..
ee yanı cnm cogumuz kacacak yer arıyoruz
ma bazı erkekler eşi nın bı anda anne olmasını hemen sındıremeyebılıyomuş cnm
yanı gözunde bı sure anne kalııyomuşsun

ama 3 ayda az bı sure degıl bıde gebelıgın zon zamanları var

Plnoz
12-02-13, 22:02
gulayaydogmus
Doğum yapalı 3 ay oldu bizim adamda tık yok. ne zamana kadar sürecek çok merak ediyorum :SS
Al bendende o kadar. Kardeş kardeş yaşıyoz :)

yaren2007
12-02-13, 22:02
Plnoz
Al bendende o kadar. Kardeş kardeş yaşıyoz :)
en doğal korunma yöntemı

nagisce
12-02-13, 22:02
gulayaydogmus
Doğum yapalı 3 ay oldu bizim adamda tık yok. ne zamana kadar sürecek çok merak ediyorum :SS
Bizde aynıyız, benim hamileliktede olmadı nerdeyse senesi gelecek, yakın gelecektede olcak gibi değil :KK43:(

yaren2007
12-02-13, 22:02
nagisce
Bizde aynıyız, benim hamileliktede olmadı nerdeyse senesi gelecek, yakın gelecektede olcak gibi değil :KK43:(
anaaa hepten de senesımı baya uzun sure olmuş ama kımı erkek yaşaıyomuş bnları

gulayaydogmus
12-02-13, 22:02
nagisce
Bizde aynıyız, benim hamileliktede olmadı nerdeyse senesi gelecek, yakın gelecektede olcak gibi değil :KK43:(
anam tek değilmişim .. bizimde öyle neredeyse senei devir yapıcaz. hamileyken korkudan yapamıyodu. şimdide kendini hazır hissetmyor heralde.

nagisce
12-02-13, 22:02
yaren2007
haha al benden de o kadar cnm bende yazıcaktım tam
ay bıde ben 2.ye anneyım yanı artık kaka falan yok cnm
bışey sorcam tatlım ben ıı paket bez aldım 4 numara
bırı prıma premıum care bırı aktıf bebek ıkısıde cıkarmadı
ama premıum carenın dışı farklı ıcı lıla senınde ölemı cnm bıde ciş göstergesı yok
Evet farklı renk mavimsi gibi, gösterge 3 noya kadar varmış zaten, reklamında altta minicik yazıyo :)) aktif bebek 3 no kullandım ben ama emiciliğini hiç beğenmedim

Plnoz
12-02-13, 22:02
yaren2007
en doğal korunma yöntemı
He vallaa.. Geçen sağlık ocağındaki ebe nasıl korunuyonuz şu var bu var diye anlatıyodu, gerek yok biz kardeş olduk dedim :))

nagisce
12-02-13, 22:02
Demek bu konudada yalnız değilim :)) her haftasonu gözüne bakıyorum hadi haftaiçi yoruluyo falan desem ama yok adam iyi geceler diyip yatıyo, anlamadım gitti, bu ilişkiyi soğutuyo ama bence, çok tartışmalı zamanlar atlattık biz bide, bide o münasebet olmayınca insan uzaklaşıyo ister istemez, allah sonumuzu hayır etsin

yaren2007
12-02-13, 22:02
nagisce
Evet farklı renk mavimsi gibi, gösterge 3 noya kadar varmış zaten, reklamında altta minicik yazıyo :)) aktif bebek 3 no kullandım ben ama emiciliğini hiç beğenmedim
hım anladım cnm ay benım soruda mantıksızdı aslında prıma bı banamı uretecektı :KK1::KK1::KK1:

ben aktıf bebede aldım cnm 4 numaraya pek hızlı gectık 2 paket bırden aldım ama su an ıkısıde ıyı

gulayaydogmus
12-02-13, 22:02
nagisce
Demek bu konudada yalnız değilim :)) her haftasonu gözüne bakıyorum hadi haftaiçi yoruluyo falan desem ama yok adam iyi geceler diyip yatıyo, anlamadım gitti, bu ilişkiyi soğutuyo ama bence, çok tartışmalı zamanlar atlattık biz bide, bide o münasebet olmayınca insan uzaklaşıyo ister istemez, allah sonumuzu hayır etsin
Aynen canım insan soğuyor zamanla. birde bizimki bir çocuk daha istiyo. çocuk yapma makinasıyım sanki. KAdın olarak değil anne olarak görüyo heralde. 1 çocuk daha olursa herlade bütün cinsel hayat biter gibi. doğum sonrası kilolarda duruyo belki çekici gelmiyodur. Allah sonumuzu hayr etsin.

Plnoz
12-02-13, 22:02
nagisce
Demek bu konudada yalnız değilim :)) her haftasonu gözüne bakıyorum hadi haftaiçi yoruluyo falan desem ama yok adam iyi geceler diyip yatıyo, anlamadım gitti, bu ilişkiyi soğutuyo ama bence, çok tartışmalı zamanlar atlattık biz bide, bide o münasebet olmayınca insan uzaklaşıyo ister istemez, allah sonumuzu hayır etsin
Hayır yalnız değilsin :) gerçi bizim bi kere olduda bikaç hafta evvel, tekrarı yaşanmadı beğenmedi sanırsam :)))) bende tiiye aldım iyice:) şaka bi yana bencedde ilişkiyi soğutuyo yanii... biz bide ayrı yatıyoruz mecburen, içten içe gıcık olmaya başladım :)

yaren2007
12-02-13, 22:02
mertm kahvaltıda bıkaç gun ust uste yumurta yedım bızım oglanın cıldı costu
bı kaçgun kestım oldu pamuk gıbı sencede umurta alerjı olabılırmı

yaren2007
12-02-13, 22:02
Plnoz
Hayır yalnız değilsin :) gerçi bizim bi kere olduda bikaç hafta evvel, tekrarı yaşanmadı beğenmedi sanırsam :)))) bende tiiye aldım iyice:) şaka bi yana bencedde ilişkiyi soğutuyo yanii... biz bide ayrı yatıyoruz mecburen, içten içe gıcık olmaya başladım :)
cnm neguldurdun benı gece gece beyenmedı he
hahah
neden ayrı yatıyosunuz cnm

mertm
12-02-13, 22:02
yaren2007
mertm kahvaltıda bıkaç gun ust uste yumurta yedım bızım oglanın cıldı costu
bı kaçgun kestım oldu pamuk gıbı sencede umurta alerjı olabılırmı
Canım sorma, bizim de ayni. Gecen hafta yumurta yemedim. Cildi gecti. Dr. Bu hafta dene dedi. Pazar gunu 1 yumurta yedim aksamina kizardi. Sanirim yumurta yapiyor bizimkilere. Acaba sut diyetini bosa mi yapiyorm, birkac gun sonra deneyecegim bakalim.

Plnoz
12-02-13, 22:02
yaren2007
cnm neguldurdun benı gece gece beyenmedı he
hahah
neden ayrı yatıyosunuz cnm
İcapçı oluyo canım, gece telefonu çok çalıyo bebiş uyanıyo :KK43: o sebepten ayrı odalarda yatıyoruz mecburen

yaren2007
12-02-13, 23:02
Plnoz
İcapçı oluyo canım, gece telefonu çok çalıyo bebiş uyanıyo :KK43: o sebepten ayrı odalarda yatıyoruz mecburen
eşin hekım o zman degıl mı cnm
ay bı arada hastalıklar kol gezıyo adamcagız yoruluyodur belkı

yaren2007
12-02-13, 23:02
mertm
Canım sorma, bizim de ayni. Gecen hafta yumurta yemedim. Cildi gecti. Dr. Bu hafta dene dedi. Pazar gunu 1 yumurta yedim aksamina kizardi. Sanirim yumurta yapiyor bizimkilere. Acaba sut diyetini bosa mi yapiyorm, birkac gun sonra deneyecegim bakalim.
aaa katil zanlısı yumurtamıkı acaba ay yeterkı olmasın cnm ya yemeyız dımı
pazartesı kontrol var cnm dur ben bı sorayım senınde aklına gelırse cnm soru yaz onuda sorarım ben deatan yazarak gıdıcem sonunda

Plnoz
12-02-13, 23:02
yaren2007
eşin hekım o zman degıl mı cnm
ay bı arada hastalıklar kol gezıyo adamcagız yoruluyodur belkı
Evet canım kardiyolog, yoruluyo tabide o bahane değil. Dur bakalım bigün ben ona bi laf edecemde apışıp kalacak o olacak yanii :))

nagisce
12-02-13, 23:02
Plnoz
Evet canım kardiyolog, yoruluyo tabide o bahane değil. Dur bakalım bigün ben ona bi laf edecemde apışıp kalacak o olacak yanii :))
Allah aşkına banada söylede bende söyliyim o lafı :))

yaren2007
12-02-13, 23:02
Plnoz
Evet canım kardiyolog, yoruluyo tabide o bahane değil. Dur bakalım bigün ben ona bi laf edecemde apışıp kalacak o olacak yanii :))
cnm belkı hem ev hem ış yoğunlugu agır gelmıştır
duşunuyodur ya telefon calar ya bebe ağlar vardır bışey zamanla oturur cnm bence

yaren2007
12-02-13, 23:02
nagisce
Allah aşkına banada söylede bende söyliyim o lafı :))
ay cıdden bende merak ettım he

Plnoz
12-02-13, 23:02
nagisce
Allah aşkına banada söylede bende söyliyim o lafı :))
yaren2007
ay cıdden bende merak ettım he
Yaa ne diyecem, patdadanak reglin bitmedimi daha filan derim sakin sakin :))

yaren2007
12-02-13, 23:02
Plnoz
Yaa ne diyecem, patdadanak reglin bitmedimi daha filan derim sakin sakin :))
aaa ışte bu guzeldı cnmm
ama bı sorun var ben cevabıda merek ederım şimdi cokmu oldum arkadaşım:KK17::KK17:

Plnoz
12-02-13, 23:02
yaren2007
aaa ışte bu guzeldı cnmm
ama bı sorun var ben cevabıda merek ederım şimdi cokmu oldum arkadaşım:KK17::KK17:
Cevap veremezki saf saf suratıma bakar, bikaçgün sonrada kapıma gelir :) ben biliyom adamımı :)

yaren2007
12-02-13, 23:02
Plnoz
Cevap veremezki saf saf suratıma bakar, bikaçgün sonrada kapıma gelir :) ben biliyom adamımı :)
cnmmm o zaman sen hemen at bu lafı ortaya valla ben sevdım cok akıllıca kısa ve öz denır ya gercekten duşundurucu

Plnoz
12-02-13, 23:02
Canlar ben kaçar. Hepinize iyi geceler..

yaren2007
12-02-13, 23:02
bende yatıyorum kızlar
meleklerımız uyuyoken bızde uyuyalım

mertm
12-02-13, 23:02
yaren2007
aaa katil zanlısı yumurtamıkı acaba ay yeterkı olmasın cnm ya yemeyız dımı
pazartesı kontrol var cnm dur ben bı sorayım senınde aklına gelırse cnm soru yaz onuda sorarım ben deatan yazarak gıdıcem sonunda
Sor canim ,iyi olur. Yeterki gecsin yumurta yemem omur boyu. Tek yumurta yapar mıymış sor bakalim. Peki sen sut urunleri yiyor misun?

yaren2007
12-02-13, 23:02
mertm
sor canim ,iyi olur. Yeterki gecsin yumurta yemem omur boyu. Tek yumurta yapar mıymış sor bakalim. Peki sen sut urunleri yiyor misun?
cnm her sabah peynır yerım en azından 2 cesıt tereyag yerım sanırım onlar dokunmuyo her sabah yedıgımden bılıyorum ama yumurta yedıgımde farkettım

sprint
13-02-13, 03:02
cvr
canım anne sütünü koy biberona onun tadını sevdiği için içer sonra mamaya alıştırısın.

canım bu ilk 6 ay devlet memurlarına değilmi?
maalesef sen haklısın galiba ben memur olduğumdan herkesin aynı sanıyordum.nette şöyle bir araştırdım kadın işçiler için 1,5 saat diyor.ne kadar saçma niye böyle ayrım yapmışlar ki?bizim ki süt emsin onlar emmesin mi?

erva2008
13-02-13, 08:02
yaren2007
ee yanı cnm cogumuz kacacak yer arıyoruz
ma bazı erkekler eşi nın bı anda anne olmasını hemen sındıremeyebılıyomuş cnm
yanı gözunde bı sure anne kalııyomuşsun

ama 3 ayda az bı sure degıl bıde gebelıgın zon zamanları var
amannnnnnnnnn bizde biraz kardes kardes uyusak ya :-) :-) :-) 2 gun olmasa laf sokmaya basliyo adam:-) :-) hemen uyuyomusum diye:-) :-)
tamam o da hakilda hergun de olmazki anam uykum varrr daaaa :-) :-)

aycaece
13-02-13, 09:02
günaydın herkese:KK3::KK3:
erva :) aynen canım bizde öyleyiz..niye benden önce uyudun vs vs sorular...
hava soğuk olduğundan insan gece gece duşa da üşeniyor..:KK17: öyle böyle idare ediyoruz :KK1:

ece_0725
13-02-13, 09:02
ne güzel kız keşke bizde kocamla kardeş olsak.bizimkide istiyoki eskisi gibi sık olsun.ama bazen haftada bir bile çok gelio.uykusuzluktan ölüyorum resmen bide üstüne koca gönlü yapcaz diye uğraşıyoruz.tamam yapalım ama bu bebeklerle kabusa dönüyo anacım.bence aramızdaki bağ hala çok kuvvetli.adam ne zaman atağa kalksa mışıl mışıl uyuyan çocuk gözlerini açıyo uyumuyo sonra.ben çocuğa koşuyom sonra adam surat yapıyo yarım kaldı diye.nitekim anelik zor işmiş arkadaşlar.

erva2008
13-02-13, 09:02
aycaece
günaydın herkese:KK3::KK3:
erva :) aynen canım bizde öyleyiz..niye benden önce uyudun vs vs sorular...
hava soğuk olduğundan insan gece gece duşa da üşeniyor..:KK17: öyle böyle idare ediyoruz :KK1:
:-) ay duş da ayri bi mesele zaten gece gece:-) sabaha kaliyo bazen,, tam yaticam cocuk uyaniyo bu sefer zaten ilk yattiginda uzun uyuyo bi tek 3 saat,, sonra saat basi uyaniyo .. 7 de ayaktayiz zaten,,, e nezamn dinlencem ben :-)

Plnoz
13-02-13, 09:02
ece_0725
ne güzel kız keşke bizde kocamla kardeş olsak.bizimkide istiyoki eskisi gibi sık olsun.ama bazen haftada bir bile çok gelio.uykusuzluktan ölüyorum resmen bide üstüne koca gönlü yapcaz diye uğraşıyoruz.tamam yapalım ama bu bebeklerle kabusa dönüyo anacım.bence aramızdaki bağ hala çok kuvvetli.adam ne zaman atağa kalksa mışıl mışıl uyuyan çocuk gözlerini açıyo uyumuyo sonra.ben çocuğa koşuyom sonra adam surat yapıyo yarım kaldı diye.nitekim anelik zor işmiş arkadaşlar.
Ay güldürdün beni :) Allah iyi etsin seni :)

RECES
13-02-13, 10:02
Slm kizlar.bizde sadece haftasonlari birlilte olabiliyoruz.ilk defa dun aksam biseyler yapacaktik ama bizim kizin gaz sancisi tuttu.sabahladik bu yuzden.

seydam
13-02-13, 10:02
bucu2
gaz problemimz biogaia dan sonra baya azaldı arada oluyor ama bunada şükür hiç bitmeyecek sanmıştım :18:iyiki söylemişsinde kullandık canım sağolasın uyku düzenimizde iyi maşallah senin prenses nasıl
Çok sevindim cnm dahada iyi olur ınş,bizde devam ediyoruz biogaia gaz problemimiz bizim zaten yok denecek kadar azdı,sadece su son zamanlarda reflu derdi cikti mama kullandığımız icin onu katilastiroyoruz biraz daha iyi ama gün içinde mutlaka 5 saate yakın aç kalsa dahi mamayi icmiyo,çok sıkıcı oluyo haliyle ,bu ay sonu biz direk kaşık mamasina geçiş yapicaz doktorumuzun önerisiyle ınş düzelir bu durum....

erva2008
13-02-13, 10:02
yaren2007
hım anladım cnm ay benım soruda mantıksızdı aslında prıma bı banamı uretecektı :KK1::KK1::KK1:

ben aktıf bebede aldım cnm 4 numaraya pek hızlı gectık 2 paket bırden aldım ama su an ıkısıde ıyı
ay songull bu prima 3 ne bicim sey ya kaka yapti altini actim biraz once enseye kadar cikmiss resmen kakaa bende diyorum bu kakada yapti niye agliyo:-) megerse kaka ensedeymis :-) altini acincada gulmeye basladi bu sefer:-) :-) citcitli badi yikancak gibi deill attim çópe:-) :-) molfix 3 vardi bi de onu taktim simdi cok fark var ya prima 3 cok kucuk,, primada 4 kullanmakk gerekiyo kesinliklee

bebeklerim
13-02-13, 13:02
erva2008
ay songull bu prima 3 ne bicim sey ya kaka yapti altini actim biraz once enseye kadar cikmiss resmen kakaa bende diyorum bu kakada yapti niye agliyo:-) megerse kaka ensedeymis :-) altini acincada gulmeye basladi bu sefer:-) :-) citcitli badi yikancak gibi deill attim çópe:-) :-) molfix 3 vardi bi de onu taktim simdi cok fark var ya prima 3 cok kucuk,, primada 4 kullanmakk gerekiyo kesinliklee
ya evet bızımde kakamız cıkıyordu tabı ısıyor onu sısıyor bırde fazlakakayapınca bez dahada kuculuyor arka kısmı kucuk gelıyor bızede tasıyor kakası bu paketı 4numara aldırdım bu arada kılomuzda cok dgl yanı 6kılo ancadır ama sıkıyor ynede ne gerek var buyuk herzamn ıyıdır bır arkadasımın 1yasında cocugu bız 4no kullanıyrz cnm sıze buyuk dedı buyuk olunca tasar dedı ama hayır kucuk gelıyor daha onceden 2den 3e gecınce rahatlamıstık kakaları daha cok cıvık cunku

bebeklerim
13-02-13, 13:02
ya su grıp illetınden kurtulamadık once esım sımdı bana gectı zaten oglum yenı ıyılestı surup bı ton ılacla kac gundur banada gecmesın dye esımle bol bol ıhlamur ıctım c vıtamını tukettım bal karabıber vıckısladım kendımı yne yakalandım ama devam edyrum hala ıyılesıcem daha kotu olmadan ısın kotusu oglum bugun basladı hapsurup oksurmaye onada gecıyor galıba ılac kullanmak ıstemıyrm artık ben ıhlamura mandalına elma lımon koyuyorum bırde kabuguyla beraber balloı lımona karıstıp ıcıyorum bu karısımdan yanı ballı lımon harıc sadece ıhlamurdan oglumada verıyorum bıkac kasık sevıyorda eksı olmasına ragmen bsy olurmu acaba belkı ılaca gerek kalmadan atlatır dyrum acaba yalnısmı yapıyorum ıhlamur veryrdum zaten sadece boyle meyvelı degıldı

ilknuris
13-02-13, 14:02
cvr
kızlar bu ayda bebekler gündüz kaç saat uyumalı? benim oğlum sabah 1 saat öğlen 15 dk. öğlden sonrada yine 15 dk. uyuyor o yüzdende gündüz hep huysuz.
valla cnm bnm oğlumda aynısı gündüzleri uyumuyor uyusadaa 15 dk en fazla yarım saat oda devamlı değil bugün sabah 9,30 dan 14,30 a kadar uyumadı sonrada bi 20 dk uyudu okadar şimdi yeni daldı bakalım ne kadar uyucak nedden böle anlamadımm..


yaren2007
aaa katil zanlısı yumurtamıkı acaba ay yeterkı olmasın cnm ya yemeyız dımı
pazartesı kontrol var cnm dur ben bı sorayım senınde aklına gelırse cnm soru yaz onuda sorarım ben deatan yazarak gıdıcem sonunda
evet cnm yumurtadan.bnm bebeğimin de öle yumurta yediğimde suratı ergen çocuklar gibi sivilce kaynıo kıpkırmızı oluor bide yemeyip kestiğimde pürüzsüz yüzzz..dr a sordum alerjisi vardır dedi kes yumurtayı dedi bende öle yaptımmm

aselnazz
13-02-13, 15:02
merhaba arkadaşlar
bebeğinde inek sütü alerjisi olan varmı?benim oğlumda alerji olma ihtimaline karşı diyet yaptırdı doktor ve diyeti 2 gün önce bozdum kakada sümüksü oldu ve iğne ucu kadar kan çıktı..daha öncede 2 kere böyl kan çıkmıştı ve ishal olmuştu yeşil renkte.doktor ozmn şüphelendi alerjiden..şimdi keçi sütü satan yerleri tespit ettim.keçi sütü tüketicem.süt alerjis olan varmı bizim gibi.

bebeklerim
13-02-13, 15:02
aselnazz
merhaba arkadaşlar
bebeğinde inek sütü alerjisi olan varmı?benim oğlumda alerji olma ihtimaline karşı diyet yaptırdı doktor ve diyeti 2 gün önce bozdum kakada sümüksü oldu ve iğne ucu kadar kan çıktı..daha öncede 2 kere böyl kan çıkmıştı ve ishal olmuştu yeşil renkte.doktor ozmn şüphelendi alerjiden..şimdi keçi sütü satan yerleri tespit ettim.keçi sütü tüketicem.süt alerjis olan varmı bizim gibi.
cnm ben sut hıc ıcmıyorum peynır ve yogurdu az tuketyrm zaten kahvaltıyla aram yok arada yapıyrm ama bızım kakamızdada sumuksuluk var bu bırsye alerjı oldugunumu gosterıyor bnm doktrm normal demıstı ama guvenmıyrum doktora degıstrcem zaten bu hafta baska doktora gotrucem bnm ıcın sorarmısınız sumuklu kaka neden olur dye

aselnazz
13-02-13, 15:02
bebeklerim
cnm ben sut hıc ıcmıyorum peynır ve yogurdu az tuketyrm zaten kahvaltıyla aram yok arada yapıyrm ama bızım kakamızdada sumuksuluk var bu bırsye alerjı oldugunumu gosterıyor bnm doktrm normal demıstı ama guvenmıyrum doktora degıstrcem zaten bu hafta baska doktora gotrucem bnm ıcın sorarmısınız sumuklu kaka neden olur dye
canımsüt alerjisi varsa eger sadece süt içmemekle olmuyor,süt peynir,yoğurt,tereyağ,içinde süt ve süt ürünü olan çikolata bisküvi bile yasak.süt tozu içeren besinler de dahil..benim doktorum sümüksü kakanın normal olmadığını söylüyor.

mertm
13-02-13, 15:02
aselnazz
merhaba arkadaşlar
bebeğinde inek sütü alerjisi olan varmı?benim oğlumda alerji olma ihtimaline karşı diyet yaptırdı doktor ve diyeti 2 gün önce bozdum kakada sümüksü oldu ve iğne ucu kadar kan çıktı..daha öncede 2 kere böyl kan çıkmıştı ve ishal olmuştu yeşil renkte.doktor ozmn şüphelendi alerjiden..şimdi keçi sütü satan yerleri tespit ettim.keçi sütü tüketicem.süt alerjis olan varmı bizim gibi.
Dr. Bize de sut alerjisi teshisi kondu. Ama kakada değil sorun. Egzama vardı yüzünde. Diyet yapiyorum ben de. Keçi sutu deyasak dedi dr. Doktoruna sor da öyle ic keçi sütünü. Çünku keci sutu de inek sütü kadar olmasa da sindirilmesi zormus bebekler icin.

bebeklerim
13-02-13, 15:02
aselnazz
canımsüt alerjisi varsa eger sadece süt içmemekle olmuyor,süt peynir,yoğurt,tereyağ,içinde süt ve süt ürünü olan çikolata bisküvi bile yasak.süt tozu içeren besinler de dahil..benim doktorum sümüksü kakanın normal olmadığını söylüyor.
benım buldugum doktorlar gerızekalı cıkıyor ya anlamadım ben ısrarla soruyrm normal dıyor baska doktora sordum oda normal dedı bursada oturuyorum ben doruk hastanesı yakın dye oraya gttık ve durum bu hep boyle soyledıler bır arkadasım bnm doktrum usutmustur dedı bnde suphelendım zaten ole dynce sımdı o arkaasımın doktruna gturucem bakalım bır adam gıbı cvp alıcagımız doktor bulamıyorum acaba neden kaynaklanıyor ogrenıcez bklım

cvr
13-02-13, 16:02
kızlar ben de oyun halısı almaya karar verdim oğluşuma ama hangisini alacağıma karar veremiyorum ,
birde kulllanan annler memnnmusunuz.çocuk eğleniyormu

sizce bu nasıl?

Playgro Mutlu Çiftlik Işık ve Sesli Oyun Halısı - e-bebek.com