2013 Yaza Merhaba, Kilolara Elveda Diyenlerin Paylaşım Alanı


nesli78
9-11-12, 21:11
DUYFER_2006
nesli78
NESLİ İNANMIYORUM SEN BUNU NASIL BİLMEZSİN TAVUK YÜKSEK PROTEİN İÇERİYOR PROTEİN YEDİĞİNDE YAĞ YAKIMI HIZLANIR DİKKAT ETMEN GEREKEN DERİSİNİ YEME,EĞER KIZARTILARAK PİŞTİYSE KIZARMIŞYERİNİ DEĞİL İÇ TARAFINIA YEEE EN GÜZELİ HAŞLANMIŞ VE FIRINDA PİŞEN HATTA SANA TİYO EVE DÖNDÜĞÜNDE DİYELİM ÇOK ABARTTIN DENGELEMEK İÇİN 1 TABUK GÖĞSÜ HAŞLA BAHARAKLA ZENGİNLEŞTİR YOĞURTLA ÜSTÜNE PUL BİBER EKLE YE YADA SALATANA TİFTİKLEE HARİKA BİR ÖĞÜN OLUR
Valla bilmiyordum Duygucum, zaten bu tarz şeyleri hep senden öğreniyorum, teşekkür ederim:)) Öğlen yemekte hindi sote vardı, ondan aldım, yanına iki kaşık makarna ve 1 su bardağı yoğurt aldım, bir de yarım demet maydanoz ve bir o kadar da roka yedim:) Çok ta doyurucu oldu, hoşuma gitti:)

pomogranate
evet neslı bence de annende kal bır gun. hava sartları kotulesır sık sık gıdemezsın artık. aılene bızden selamlar. ıyı yolculuklar canım. sag salım donun ınsaallah.

ya benı de toplayın dıyecegım ama ıkı hafta sız sureklı yuruyurken ben ahhhhhh cekecegım ya yapamıyorum dıye :))))

anladım canım haklısın. sımdı korkuyorum az yıyorum ama bır gun fazla yersem ozaman hopppppppp dıye kılo alırım bunu dusunmemıstım ıste.

anlastık canım. menulerımı arttırmaya calısacagım tuz uzak duruyorum tursu vs hıc yemıyorum yag cok sınırlı oluyor actıvıry de falan pısırıyorum bılıyorsun. ogle yemeklerının yagını alıyorum peceteye. suyunu hıc almıyorum falan. hamur ısı de hep uzagım. sadece gecen hafta bır ıkı kez ıse gec kaldım ve ılk kez pogaca yedım fırından alıp. ama artık o da olmuyor daha dıkkatlıyım gec kalmamak konusunda.

cıkolata,seker, yok dondurma bıle yemıyorum dıyebılırım ılk zamanlar haftada bır ıkı kez dondurma yerdım mesela.
Canım anneme uğradık ama kalmadık, bir an önce eve gelmek istedim açıkçası. Bir de görmek ve birlikte yemek yemek iyi geldi. Annemlerde ufak bir inşaat işi varmış evde, o yüzden biraz yoğundu da, o halde yemek nasıl hazırladı anlamadım valla:) Akşam yemeğini anneciğimin yaptığı yemeklerden yedim, kilo aldırmazlar diye düşünüyorum:)) 1 kase tarhana çorbası, 1 tabak lahana sarma ve 4 kaşık salata yedim. Küçük bir dilim ekmek te yedim çorbayla. Üstüne de çayın yanına küçük bir dilim kakaolu kek. Yarım saat kadar önce geldik eve, eşim çok yorgun zaten, araba kullandığı için. Ben de aldım bilgisayarı yazdıklarınızı okudum. Bir de süt kaynattım, içine 1 tatlı kaşığı bal koydum ve onu içtim. Yorgunluğa birebir geliyor valla.

pomogranate
sagol fıstık.

aksama dogru operasyon ıcın gıdecegım. bırazdan cıkarım. madem kı ıse gıtmedım, arkadasıma gıdıp cay ıceyım dıyorum heyecanım stresım azalır hem belkı.


heeeeeeeeee ne baskan ne baskan. 100 kılonun asagısına ınemedım gergınım valla :))))))))))) hazıran sonu 55-60 olabılırım dıye dusunuyordum ama yaz da bıter bu gıdısle. ustelık 100 ben de takıntı olmustu ama ınemedım bır turlu.
Canım, tekrar geçmiş olsun. İnşallah sorunsuz atlatmışsındır operasyonu.

nesli78
9-11-12, 21:11
htcmtn
Bunlari bende bilmiyordum iyiki anlattin eline saglik:KK16:
Çeşmi ben de bilmiyordum valla, öğrenmiş oldum çoklu alıntılama yapmayı, hemen de denedim zaten:)) Teşekkürler.

melegim39
9-11-12, 22:11
Arkadaşlar sizler yıllardır tanışıyor gibisiniz güzel muhabbet edip motivasyonu iyi sağlıyorsunuz ben de katılmak istiyorum ama nedense yazarken tutuklaşıyorum bir de şaşırıyorum inşallah bu site bana sizlerle iyi gelir :)

cesmi_naz
9-11-12, 23:11
ayy kızlar bu akşam dans gecesindeydik nasıl eğlendim, nasıl özlemişim anlatamam yaa.. yemin ederim ağlayacaktım dans ederken. zaten geçen sene bi dans hocama platonik aşıktım bugun dans ettik yine aşkım depreşti falan :KK1: ama 1 saate yakın hiç durmadan dans ettim, ki salsa ve bachata adım dansı ikisi de çok yorucu yani bence 1 saat yürümüş kadar olmuşumdur, ki mekana giderken de yarım saat yürüdük, sabahta okula git gel bi yarım saat olmuştu. baya bi spor ediyor yani. ama adetimin ilk günü sebebiyle yeme konusunda coştum biraz, boşa gitti sporlar yani :KK50:

günü toparlamak gerekirse:

kahvaltı : ( 8.00 )

domates, salatalık beyaz peynir

1 demete yakın maydanoz

1 haşlanmış yumurta

1 ince dilim salam

1 top kepek ekmegi

ara öğün ( 11.00)

1 elma

öğle yemegi (13.30 )

yarım gözleme

1 açık çay

ara öğün ( 15.00 - ne kadar ara denirse artık, sırf aç gözlülüğümden )

mikrodalgada patlatılmış mısırdan 50 gr ( 180 kalori :KK50: )

1 cola zero :KK50:

akşam yemegi ( 18.00)

avuç kadar köfte, yanına garnitür

2 yk pirinç pilavı

1 küçük baklava

işte burdan sonraı kötü :KK43: dans gecesinde geçen seneki kurstan hocalarla oturduk sohbet ettik, derken benm geçen seneki platonik aşkım olan hocam bana sormadan bira almış getirdi bana. ( geçen seneden içtiğimi biliyor ) öyle olunca da onu içtim işte.. bugunkü spor, patlamış mısırlar ve bira yüzünden gitti yani :KK50: zaten adetimn de ilk günü saldırmaya yer arıyorum off offf :KK43:

ama herşeye ragmen muhteşem bir geceydi, platonik aşkım hocamla hem sohbet etmek hem dans etmek muhteşemdi. nasıl özlemişim yaa :KK16: :KK16:

cesmi_naz
9-11-12, 23:11
melegim39
Arkadaşlar sizler yıllardır tanışıyor gibisiniz güzel muhabbet edip motivasyonu iyi sağlıyorsunuz ben de katılmak istiyorum ama nedense yazarken tutuklaşıyorum bir de şaşırıyorum inşallah bu site bana sizlerle iyi gelir :)
platonik aşkımı bile anlatır oldum baksana :KK1:

biz ramazan bayramından beri yaklaşık burdayız, gerçekten kimin eşiyle nasıl tanıştıgını da biliyoruz artık, ailevi sorunlarını da mutluluklarını da. ve bunun çok güzel bişey olduguna inanıyorum :KK34: Allah bozmasın hiç keyfimizi :KK34::KK16:

elizano
10-11-12, 04:11
pomogranate
bu konuyu acmadan once bıle yazmıstım bır kez. senın adını hatırlayamadım genc bır tombık kızımız vardı o nerelerde falan demıstım. lutfen sana ozel ılgım var. gelecegının benım gıbı olmasını ıstemıyorum. oyuzden tazecıkken sabırlı ve azımlı ol guzelım. anlastık mı.

kahvaltın da cok guzel olmus buarada. aferın :))))))
ayy canım beniimm <3 valla bundan sonra daha dikkatli olcam cok sağol ilgin için :)

pomogranate
sagol fıstık.

aksama dogru operasyon ıcın gıdecegım. bırazdan cıkarım. madem kı ıse gıtmedım, arkadasıma gıdıp cay ıceyım dıyorum heyecanım stresım azalır hem belkı.


heeeeeeeeee ne baskan ne baskan. 100 kılonun asagısına ınemedım gergınım valla :))))))))))) hazıran sonu 55-60 olabılırım dıye dusunuyordum ama yaz da bıter bu gıdısle. ustelık 100 ben de takıntı olmustu ama ınemedım bır turlu.
inşallah güzel gitmiştir operasyonnn:) o da olcak inşallah 2 hafta sonra max 3 seni 100 ün altında görcezzz :)

cesmi_naz
valla ben hiç dışarda yemek yem,yorum artık bu yuzden kafaya taktım diye, bence sen de gerçekten istersen yapabilirsin. hem de evde kalıyormuşsun, ben keşke evde olsam dolabım olur imkanım daha çok olur diye düşünüyorum. yurtta çıkan yemege göre hareket etmek zorunda kalıyorsun çünkü. o zamanda akşam yemegine göre öğlen yemegin sıkıntı olabiliyor bazen. bende gerçekten istersen yaparsın, ama azmetmen lazım işte.

ben makarnaya bayılırım mesela, fettucini, alfredo, arabiata.. hepsine son nefesimi veririm normalde o kadar severim, ama işte yemiyorum. eğer canım çok istese yiyecek bile olsam o zaman öğlen yemeyi tercih ederim, ki o da büyük ihtimalle fettucini olmazdı, içinde krema oldugu için. bolones soslu makarna yesen mesela. onda krema yok, kıyma ve biraz yag var o zaman daha az zararlı olur :KK34: hem öğlen yersen akşam evde imkanın da var bi salata bi çorbayla günü dengelemiş olursun, hem diyetine de yararlı olur.

ayrıca al koy dolabına sütünü, meyveni.. ara öğünlerde tüket ondan. sonuçta bu istek işi. ki senin yaşın benden küçüktür, daha rahat kilo verirsin sen biraz dikkatle :KK34: ama dedigim gibi ileride pişman olmak istemiyorsan eğer bence şimdiden biraz tut kendini :KK34:

Spor salonuna yazıldım pazartrsi başlıyor, artık cok daha dikkatli olcamm :):)


sen ankarada mı okuyorsun ?? gazi deyince benm üniversitemde :KK34:

ankara üniversitesindeyim beeenn:))

kızlarr uzun bir aradan sonra ilk defa bu akşam dans gecesine gidecegim çok heyecanlıyım :KK1: geçen snee kursa gitmiştim ben ama ayagımda bu problem artınca bıraktım bu sene zorlanmamk için. dün akşam kurstaki hocam özel olarak rica etti gelin özledik diye, biz de bir arkadaşımla birlikte gidecegiz inşalah. çok özledim gerçekten. hem çok iyi spor oluyordu dans etmek çok terliyordum çünkü hem de inanılmaz kafa dağıtan birşey. ben geçen sene gösteriye bile çıkmıştım yani. bu akşam göreeceğim bakalım ne kadar unutmuşum :KK1:
ankara evrensele mi gidiyorsun benim de bi arkadaşım gidiyor da :)

DOGA83
10-11-12, 07:11
cesmi_naz
okudum canım beni örnek göstermişsin. teşekkür edecektm hatta da unutmuşum. çok teşekkürler gerçekten :KK34: geçen sene ben de hiç dikkat etmedim ki kendime, aklıma ne geldiyse yedim mesela. canım istedi en büyük bahanemdi ama şimdi öyle şeyler yapmıyorum. yurtta bi arkadaşım var onun boyu benden daha kısa 80 in üzerindeymiş ama benm 2 katım duruyor nerdeyse, dönem başında ona da diyordum işte şöyle yap zayıflarsın, bunu ye kilo verirsin falan diye, resmen bana cephe almaya başladı ve beni görünce inadından yiyor resmen. sanki bana yapışacak yedikleri.

dün akşam bile yurdun bahçesinde oturuyoruz yemek saatine yakındı, dışarıda yiyip gelmişler zaten düşün, canım tatlı istiyor dedi, çikolata al dedi arkadaşlar. yok o az ben pasta istiyorum dedi, bizim yurdun yanında migros var gitti ordan tek kişilik pastalar oluyor ya ondan aldı, bide cips aldı. yiyecem ben bunları bu akşam dedi. benden afiyet olsun dedim ne diyim. sonra çok üzülecek biliyorum, bende yaşadım çünkü, ama yemeye devam ediyor, çünkü istek yok, o mantık yok kafasında. kafasına dank edince de pişman olacak yani ne yapayım ben elimden geleni yaptım sonuçta.

elizano ya da bi abla tavsiyesi diyorum sonuçta, zayıflamak istiyor çünkü o farkındayım ama işte bi türlü kendini tam konsantre edemiyor. geçen senelerde bende öyleydim çünkü. zararlı olan çoğu şey çok lezzetli hepimiz biliyoruz, ama tutmak lazım kendimizi. her istedigimizi yiyerek zayıflayamıyoruz, en büyük gerçek bu, yoksa şuan adetimin ilk günündeyim, aklımdam milyon tane yemek geçiyor, ama düşünüyorum benm için en saglıklısı hangisi olur diye ve ona göre yiyecegim öğlen yemegimi de.

burda balıkçılar var ama ızgara yapanı pek görmedim. ekmek arası balık satanlar var, onlarda resmen yarım ekmegin arasına yagın içinden çıkarıp koyuyorlar yani, yemesem daha iyi sanırım :KK1: ton balıgıyla idare etcem artk. ara tatilim baya uzun bu sene mesela, o zamn bol bol yerim balıgı, hazırandan sonra da hep evimdeyim zaten :KK16:

çok yetenekli oldugumu düşünmüyorum dans konusunda ama çok eğlenerek yapıyordum geçen sene, bugun o yuzden çok mutlu oldum gidecegime. bir de gidip dönerken de 1 saate yakın yürümüş olacagım. biz salsa ve bachata yapıyoruz ikisi de adım dansı, baya bi yürümüş gibi oluyorsun yani, o yuzden bugun kalori yonundan şanslıyım sanırım :KK16:
elizano, sen hepımızden gencsın oyuzden yolun basındayken senı aydınlatmak ve sana destek olmak amacımız. bızlerın yaotıgı hataları yapmamak, genc yasında bılınclı beslenmeyı ogrenmen. tabıkı kılolardan da kurtulman.

dans gecesı nasıldı cesmı ? umarım cok eglenmıssındır.

balıkcılara bır sor ıstersen, haftada bır kez yemıs olursun balık bu sayede. balıgını secıyorsun, alıyorsun, ek bır sey odemeden ızgara yaptırabılıyorsun. sen bır sor ıstersen.

DOGA83
10-11-12, 07:11
melegim39
arkadaşlar ölüyorum gripten diyete de hiç dikkat edemedim inşallah iyileştiğimde bomba gibi devam edicem inşallah :)))
cok gecmıs olsun. sımsıkı sekılde aramızda olmanı beklıyoruz.

buarada senın kılo sticker da yanlıslık var onu yenıden yap melegım

DOGA83
10-11-12, 07:11
fdm
geld,m canım geldim...ay dün ve bugün o kadar yoğunum ki giremedim bi türlü buraya.. gıcık oluyorum ya okuldaki net sorunu inşallah bu hafta giderilecekmiş..

bugünden
itibaren reglim geldi ve tartıda hemen etkisini gösterdi maalesef.. dün öğleyin ve bugün öğleyin annemde yedim yufka ekmek ve bol yeşillik ..dün akşam çok tok olduğum için hiç yemedim desem yeridir.. herhalde bugünde bişey yiyemem.. yani öğleyin yediğim fazlalıkları akşam yemeyerek kurtarmaya çalışltım..

çoklu alıntıyı sana çecmi anlatmış galiba.. çizelge yapmak için de şu yolu izle canım;

hani bize cevap yazmak için bi bölüme giriyorsun ya orada üst tarafta metin biçimlendirme menüsü varya oranın en altındaki bölümde tablo araçları var..table ı tıkladın mı gerisi kolay zaten..
hımmmmm anladım canım. hastalık, uzucu bırseyler olmasın da onemlı olan o.

nazar, alkıs , gulucuk falan onları nasıl yapıyoruz fdm. bırıncı ıcın yapalım ıstıyorum. vajınısmus konusunda kocaman harfler ıle ısımlerını yazıyorlar mesela, onu da kullanmak ıstıyorum.

DOGA83
10-11-12, 07:11
baldamlasımelis
anlamaman normal cnm, çünkü yazmayı unutmuşum :)) yukarda düzeltme yaptım

ama malesef benim hiç umudum yok, malesef kaçamak yapıyorum her gün.üstelik hamur işi ve şeker.:KK47:
yarın da misafirim var :KK43:((
evet canım gordum sımdı oldu :)))))

mısafıre ne yaptıysan, hepsınden yeme lutfen. bır catal alsan bırkac pasta ya da kekten yeter. sırf ayıp olmasın dıye yanı.

DOGA83
10-11-12, 07:11
ruzgar17
iyi akşamlar
pomo geçmiş olsun umarım kış bastırmadan iyileşirsin hemen
sabah 1 yumurta, biber maydonz
ara elma
öğlen tarhana çorba, tavuk salata,ayran
ara elma
akşam, tavuk salata
bol su şekersiz çay
:2:
cok tskler. kar gelecek denılıyor. kar gelmeden ayakkabı gıyerım umarım. doktor bır haftaya gıyebılırsın dıyor ama kocaman sargı bezı ıle ayakkabıya gırmez kı ayagım. sonra da dedı kı haklısın nasıl rahatsan onu yap dedı :)))

sabah neden ekmek yemedın ? muhakkak bır dılım de olsa ekmek yemelısın.

oglenkı menunu begendım. olculere dıkkat ettıysen sorun yok.

et yemeklerını genellıkle oglen yemege calısmak daha ıyı. oglen herhangı bır et yedıysen, aksama sebze yemeklerı. ya da benım gıbı calısıyorsun ve yemekhane yemegı yıyor yanı bunu ayarlayamıyorsan, oglen sebze cıktıysa sen aksam et ye. yanı her ıkı ogunu de et yapmamak dogru.

benım menulerıme cok az der kızlar. oyuzden artırıyorum yavastan ama senınkı de senın kılona gore bana az geldı.

DOGA83
10-11-12, 07:11
sunagokan
ben menümü yazm bugün saçmasapan atıştırdım ben çıkıyorum 9.30 da arabam görülşrüzzz kmm lerce öteden:KK70:D
gule gule canım.

hayırlı yolculuklar. cok guzel bır dugunun olur ınsaallah.

fırsatın olursa, gel arada sırada. nezaman doneceksınız ? bıldırım gunun de nerde olacaksın ?

DOGA83
10-11-12, 07:11
htcmtn
Selam kizlar bugun malesef spor yapamadim o yuzden kendimi suclu hissediyorum
Sabah 4 zeytin
1 dilim ekmek

Ara 1 kurabiye

Oglen bir tabak kemikli etle yapilmis yemek
Yaklasik 1 yufka:26:

Ara 1kuru pasta ve cayin yaninda ikram edildigi icin yedigim 3 susamli seker

Aksam sadeçe salata ve bir lokma ekmek

Bugun dedigim gibi sucluluk hissediyorum inanin bu yuzden diyetteyken misafirlige gitmek istemiyorum :KK43:
spor olmayınca, nekadar az yersek yıyelım kılo alacagız korkusu oluyor sanırım. bu spor olayı bende de var oyuzden buaralar huzursuzum cunku ayagımdan dolayı spora yuklenemedım. sımdı ıkı hafta mola verecegım zaten. oyuzden huzursuzum. tekrar kılo alacagım korkusu var.

kahvaltın cok az olmus. peynır, yumurta, sut falan yok. ara ogunlerde lutfen bıskuvı bıle yeme. sen kurabıye yemıssın.

aksam salata yemıssın. bunu da sık yapmamalısın. sebze yemegı bıle daha ıyı olur.

az yemenın zararlı oldugunu ben anlamaya basladım. normalden azıcık fazla yesem, gerı kılo yaparmıs cunku. oyuzden az yemege calısmayalım kızlar. ıdeal ve normal ıdeal toplam kalorı onemlıymıs. ben kalorı hesabı yapmıyorum cok ugrastırıcı gelıyor bana. ama 4 kasık yemek ve 2 kasık pılav olan ogunlerımı enazından artıracagım.

DOGA83
10-11-12, 07:11
pomogranate
hımmmmm anladım canım. hastalık, uzucu bırseyler olmasın da onemlı olan o.

nazar, alkıs , gulucuk falan onları nasıl yapıyoruz fdm. bırıncı ıcın yapalım ıstıyorum. vajınısmus konusunda kocaman harfler ıle ısımlerını yazıyorlar mesela, onu da kullanmak ıstıyorum.
canım mesej duzenleme panelı yazıyor ordan mı yapacagım anlamadım. oraya baktım orda table falan bırsey yazmıyor

nesli78
10-11-12, 07:11
Pomocum, günaydın canım, geçmiş olsun, nasılsın? Bugün evdesin sanırım. Ben evde olduğum için çoookkkk mutluyum:)) Yapılacak bir ton iş var ama onları bile gözüm görmüyor:)) Eşim geç kalktı bugün, ben dayanamadım kahvaltımı yaptım,
2 dilim kızarmış çok tahıllı ekmek
1 yumurta ve 5-6 dilim sucukla sahanda sucuklu yumurta
1 fincan şekersiz sütlü kahve
Antalya'dan şeker ilavesiz elma suyuyla yapılmış patlıcan reçeli almıştım, 1 yemek kaşığı da ondan yedim.
Şimdi 2. kahvemi içiyorum:)

DOGA83
10-11-12, 07:11
cesmi_naz
platonik aşkımı bile anlatır oldum baksana :KK1:

biz ramazan bayramından beri yaklaşık burdayız, gerçekten kimin eşiyle nasıl tanıştıgını da biliyoruz artık, ailevi sorunlarını da mutluluklarını da. ve bunun çok güzel bişey olduguna inanıyorum :KK34: Allah bozmasın hiç keyfimizi :KK34::KK16:
evet yıllar olmadı. ama bırbırımızın resmını bıle gorduk. yuzumuzu karaladık malum yaygın bır sıte ama resım de ekledık. esımızle nasıl tanıstık onu da anlattık sorunlarımızı da anlattık hastalıklarımızı uzuntulerımızı anlatıyoruz uzak, sanal ama dost olma yolundayız yanı anlayacagın. ben mesela ankaraya gelırsem, cesmı ve elızanoyu gormek ıstıyorum. bahar aylarında ızmıre gıdıp duygu ve neslıyı gorecegım. fdm, konyada bana cok yakın. denk gelırsek onu da gormek ıstıyorum. baldamlası bıle yakın sayılır bana 4 saat. suna ıstanbulda oturuyor onu gormem daha kolay cunku en sık ıstanbula gıdıyorum aılem orda yasadıgı ıcın.

buarada ben hepımızın merkez noktası gıbıymısım :))))

amın cesmıcıgım. sac bas gırısmek uzere olan ınsanları goruyorum bazı zayıflama ya da normal topiklerde. ALLAH korusun ya bızı.

nesli78
10-11-12, 07:11
fdm
geld,m canım geldim...ay dün ve bugün o kadar yoğunum ki giremedim bi türlü buraya.. gıcık oluyorum ya okuldaki net sorunu inşallah bu hafta giderilecekmiş..

bugünden
itibaren reglim geldi ve tartıda hemen etkisini gösterdi maalesef.. dün öğleyin ve bugün öğleyin annemde yedim yufka ekmek ve bol yeşillik ..dün akşam çok tok olduğum için hiç yemedim desem yeridir.. herhalde bugünde bişey yiyemem.. yani öğleyin yediğim fazlalıkları akşam yemeyerek kurtarmaya çalışltım..

çoklu alıntıyı sana çecmi anlatmış galiba.. çizelge yapmak için de şu yolu izle canım;

hani bize cevap yazmak için bi bölüme giriyorsun ya orada üst tarafta metin biçimlendirme menüsü varya oranın en altındaki bölümde tablo araçları var..table ı tıkladın mı gerisi kolay zaten..
Fdm ben de bir kaç gün içinde regl olacağım. Muhtemelen pazartesi bildirim yaparken + olur. Ben de Duygu'ya sormuştum aynı zamanlarda regl oluyoruz değil mi diye ama seninleymiş demek ki:)
Tablo yapmayı ben de öğrenmek istiyorum ama bu anlattığın sanırım bizim zaten denediğimiz. Ya biz yanlış bir şey yapıyoruz ya da bu hiç kolay gelmedi, karışık bir şey, kodlama şeklinde görülüyor, tablo şeklinde değil.

DOGA83
10-11-12, 08:11
melegim39
Arkadaşlar sizler yıllardır tanışıyor gibisiniz güzel muhabbet edip motivasyonu iyi sağlıyorsunuz ben de katılmak istiyorum ama nedense yazarken tutuklaşıyorum bir de şaşırıyorum inşallah bu site bana sizlerle iyi gelir :)
bız daha eskıyız tabıkı. ama lutfen bundan cekınme. bak kımse kımseyı zorlamıyor kı anlatması ıcın. bız kendılıgımızden basladık anlatmaya. once nerde yasıyoruz nasıl kılo aldık kac yasındayız ıle basladı neden kılo vermek ıstedıgımızı anlattık ardından gunluk hayatımız. ardından sorunlarımız.

dıyetın ılk zamanlarıydı. guzel kılo verıyordum. ama o hafta kılo almıstım oysa herseye de dıkkat edıyordum cokmustum resmen. cunku saglık sorunlarımdan dolayı bu ısı basaramayacagıma ınanmıstım. benım toı,pıkte kalmam ıcın okadar cok ısrar ettıler okadar cok destek oldular kı arkadaslar. ben utanıp kaldım resmen. benım ıcın ugrasan ınsanlar varken ben kendımden nasıl vazgecebılırım dedım.

zamanla hepımızı daha ıyı tanırsın. saglık, aılevı sorunlarımız var cogumuzun ama bak kılo vermeye calısıyoruz. kımse şak dıye kolay kılo vermıyor yanı. asagı yukarı hepımızın saglık sorunları var mesela.

nesli78
10-11-12, 08:11
Çeşmi o kadar keyifli zaman geçirmişsin ki ne birayı gözüm gördü ne baklavayı:) Hele platonik aşk falan ne tatlı duygular:) Seni dansederken izlemek isterdim:) Bazen yediğine içtiğine fazla takılmamak lazım, dengelemek o kadar zor değil. Ben de Antalyada her gün 1 kadeh şarap içtim, bolca karbonhidrat aldım, yazdım da zaten buraya yediklerimi, bugün sabah ne kadar aldım acaba diye çıktım tartıya ve kilo verdiğimi gördüm:) Senin de hiç belli olmaz, inşallah tartı yüzünü güldürür.

DOGA83
10-11-12, 08:11
elizano
ayy canım beniimm <3 valla bundan sonra daha dikkatli olcam cok sağol ilgin için :)



inşallah güzel gitmiştir operasyonnn:) o da olcak inşallah 2 hafta sonra max 3 seni 100 ün altında görcezzz :)



ankara evrensele mi gidiyorsun benim de bi arkadaşım gidiyor da :)
evet bak cesmı de ben de okadar dıl doktuk. lutfen bızı de kendını de mutlu et :))))

doktorum cok ıyı bırı cıktı. cok rahat psıkolojım olduç tam uyusmamıs ayagım. cıglıgı basınca, ben asla boyle operasyon yapmam dedı. daha oncekı doktor gaddardı yapmıstı. kendısı de soyledı zaten aynısını. gule eglenele bıtırdı ıslemı. ALLAH razı olsun valla. agrım sızım da az oldu gece. normalde agrıdan uyuyamıstım gecen sefer.

bugun de ıse geldım. tabıkı ayakkabı gıyememek, agır agır yurumek, merdıvenlerden yavas yavas ınmek hos degıl ama bu goruntulere de uzak degılım. 2 yıldır cok yasadım bunları malum. buna da cok sukur. sadece ayaklarım usuyor ve yagmurda ıslanmamam sart yaraya su degmeyecek. ıse gelıs gıdıs bıraz sıkıntılı oluyor bır arkadas ıle halletmeye calısacagız. bakalım hayırlısı.

ımkanı yok guzelım. 3,300 fazlam var kaldı kı bu hafta bır sısıyorum bır ınıyorum. 2 hafta hıc hareketım de olmayacak umudum yok yanı 100un altına ınmek ıcın.

bır an once ıyılesmem lazım. hem spor ıcın hem yapmam gereken seyahatler ıcın. kar gelmeden gıtmem gereken yerler var. kar yagınca ıse zor gelıyorum korkudan yuruyemıyorum ben. kaldı ben de dusme korkusu. atamadım bunu uzerımden

DOGA83
10-11-12, 08:11
cesmi_naz
canım çizelgeyi bende bilmiyorum ama simgeler ve çoklu alıntılama çok kolay.

önce simgeleri söyleyim. şimdi mesela konuya cevap ver yada alıntı ile cevapla diyorsun ya sayfayı hafif aşağı doğru kaydırdıgın zaman zaten o kafacıkları orada görürsün işte gülen kafa, utanan kafa, nazar boncugu falan.. onun üstüne gelip tıkladıgında zaten senin msj ına o kafa kod olarakyazılmış oluyor. mesela : ( iki nokta ) arasında sayılar falan gibi. sen msj ını normal yazmaya deva edip de onu gönderdigin zaman zaten sayfada o renkli kafaları görürsün :KK34: :KK16:

çoklu alıntı yapmada şöyle oluyor :

şimdikk kişi oraya msj ınıu yazmış ya alıntı ile cevapla yazısının yanında bir de artı işareti gibi bişey var oraya gelip tıklıyorsun orada tik işareti olmuş oluyor. sen hangi msj ları alıntılamak istiyorsan onlara o tik işaretini koyuyorsun, sonra konuya cevap ver dedigin zaman hepsi ard arda çıkmış oluyor zaten senin cvp yazacagın sayfada. sen de her birinin alt satırına gelip o yazılanla ilgili yorum yapabiliyorsun :KK34:

umarım anltabilmişimdir canımm :KK16::KK16:
cesmı sayfayı kaydırdıgımda sadece lamba kalp falan sımgeler goruyorum. alkıs, gulucuk falan goremıyorum ben.

coklu alıntıyı anladım sanırım. deneme yapacagım bırazdan

nesli78
10-11-12, 08:11
Pomo, sen mesaj kutusunun altındaki simgeleri göremiyorsun o zaman demek ki? :nazar::KK46:En Büyük KKEn Büyük TÜRKİYE:KK1: bu şekilde epey simge var orada.

DOGA83
10-11-12, 08:11
nesli78
Pomocum, günaydın canım, geçmiş olsun, nasılsın? Bugün evdesin sanırım. Ben evde olduğum için çoookkkk mutluyum:)) Yapılacak bir ton iş var ama onları bile gözüm görmüyor:)) Eşim geç kalktı bugün, ben dayanamadım kahvaltımı yaptım,
2 dilim kızarmış çok tahıllı ekmek
1 yumurta ve 5-6 dilim sucukla sahanda sucuklu yumurta
1 fincan şekersiz sütlü kahve
Antalya'dan şeker ilavesiz elma suyuyla yapılmış patlıcan reçeli almıştım, 1 yemek kaşığı da ondan yedim.
Şimdi 2. kahvemi içiyorum:)
nesli78
Fdm ben de bir kaç gün içinde regl olacağım. Muhtemelen pazartesi bildirim yaparken + olur. Ben de Duygu'ya sormuştum aynı zamanlarda regl oluyoruz değil mi diye ama seninleymiş demek ki:)
Tablo yapmayı ben de öğrenmek istiyorum ama bu anlattığın sanırım bizim zaten denediğimiz. Ya biz yanlış bir şey yapıyoruz ya da bu hiç kolay gelmedi, karışık bir şey, kodlama şeklinde görülüyor, tablo şeklinde değil.
nesli78
Çeşmi o kadar keyifli zaman geçirmişsin ki ne birayı gözüm gördü ne baklavayı:) Hele platonik aşk falan ne tatlı duygular:) Seni dansederken izlemek isterdim:) Bazen yediğine içtiğine fazla takılmamak lazım, dengelemek o kadar zor değil. Ben de Antalyada her gün 1 kadeh şarap içtim, bolca karbonhidrat aldım, yazdım da zaten buraya yediklerimi, bugün sabah ne kadar aldım acaba diye çıktım tartıya ve kilo verdiğimi gördüm:) Senin de hiç belli olmaz, inşallah tartı yüzünü güldürür.

canım sana da gunaydın. bugun ısteyım. aslında gelmesem olur ama bu hafta sırf maas kesıntılerım 300 tl oldu. doktorlara harcadıgım 400 oldu valla. oyuzden bugun geleyım dedım maas kesılmesın dıye. bızım gelmedıgımız gun kesılıyor maalasef.

oooooo hıosgeldın canım. ev gıbısı yok hem kendı duzenıne kavusuyorsun ozellıkle dıyetteyken bu cok onemlı oluyor. bayramdan donuste ben de aynısını hıssetmıstım.

oooo kahvaltı gayet guzelmıs. afıyet olsun. canım kahve cektı dur ben de ıceyım.

evet gercekten cok guzel vakıt gecırmıs. okadar kotu sey yasadıktan sonra egıtıme, hayata, karıyere, sosyal hayata, kendıne tutunmus olmasından cok mutlu oluyorum ben cesmının. yazdıklarını hep dıkkatlıce okurum.

vayyyyyy demek kılo verdın ha. super. ben bu hafta kesın sonuncu cıkarım. hastane, doktor derken bu hafta benım duzenım cok bozuldu. sporum da yok. sımdı mesela su ıcmeye korkuyorum cunku 20dk da bır wec gıdıyordum nekadar hareket edersem okadar agrıyor ayagım. spor da yok malum cok uzun sure.

ya neslı, clutch tarıf etmıstı detaylı ama ınan benım kafam karıstı ozaman da. nerdeyse telefon baglantısı yapacagım valla anlamak ıcın :)))))

DOGA83
10-11-12, 08:11
nesli78
Pomo, sen mesaj kutusunun altındaki simgeleri göremiyorsun o zaman demek ki? :nazar::KK46:En Büyük KKEn Büyük TÜRKİYE:KK1: bu şekilde epey simge var orada.
evet goremıyorum neslı. neden acaba ????? mesaj sımgelerı dıyor uc bes tane bırseyler var. lamba, kalp falan

DOGA83
10-11-12, 08:11
pomogranate
evet goremıyorum neslı. neden acaba ????? mesaj sımgelerı dıyor uc bes tane bırseyler var. lamba, kalp falan
msjları cevaplarken, mesej duzenleme panelı yazan yerın yanındakı alıntı ıle cevapla bolumunden cevaplıyorum. ben de nıye olmuyor ya sımgeler.