TEST

Inşaat temizliği yapacam püf noktalarınızı benimle paylaşırmısınız???


mertnaz
27-11-12, 13:11
Arkadaşlar evim yeni bitti çalışıyorum .... Elde para bitti yeni ev alalım derken temizlikçi tutamam. Bana inşaat temziliğini kolaylıkla yapabileceğim noktalarını payşaırsanız sevinirim....

simurgmina
27-11-12, 14:11
öncelikle kolay gelsin..ilk önce bezle yada süpürgeyle camların üzerindeki kaba tozları al..sonra bütün evi ve balkonların kaba kirini ot süpürgeyle al.ben kaba kirleri aldıktan n sonra bütün evi elektrikli süpürgeyle aldım..yani şöyleki,ev biraz yüzüne bakılır hale geldi..çok kaba harç kiri için inşaat spatulası kullanabilirsin..damlayan boya ve harç kalıntısı için en incesinden mutfak teli kullanabilirsin..camlardaki boya için tiner ve plastik spatula kullanabilirsin..en zoru camlar,tuvalet banyo ve fayanslı yerler..ayrıca etkili temizlik maddeleride kullanabilirsin..ben fazla kullanmamayı tercih ettim..cif,çamaşır suyu ve kireç çözücü yetti..

mertnaz
28-11-12, 08:11
Canım çok teşekkür ederim önerilerin için ....eve girince nerden başlayacağını şaşırıyor insan....bende banyo tuvaletleri silmeden önce patates çuvalı ile kireci dökmem gerekiyormuş yoksa yapışıyor. Kimsemde yok eşimle yapacaz akşamları mecburen...

yayaya
28-11-12, 08:11
mertnaz
Canım çok teşekkür ederim önerilerin için ....eve girince nerden başlayacağını şaşırıyor insan....bende banyo tuvaletleri silmeden önce patates çuvalı ile kireci dökmem gerekiyormuş yoksa yapışıyor. Kimsemde yok eşimle yapacaz akşamları mecburen...
Önecelikle hayırlı olsun yeni eviniz, güle güle oturun:nazar:


Banyo fayanslarındaki derzlere sakın ıslak bez sürmeyin, sildikçe dağılıyor, kuru bi bez ya da fırçayle dökün onları, sonra silip kurulaayın, harçlar için spatula, tel kullanabilirsiniz, kolay gelsin

bulca
28-11-12, 08:11
Günaydın arkadaşım bizimde evde inşaat pislikleri vardı hep elektrikli süpürge ile tüm evi baştan aşağı süpürdük istersen önce normal süpürge ile süpürebilirsin boya gibi kalıntılı olan yerleri spatula ve bıçak yardımı ile yaptık evi süpürdükten sonra sildik ıslak zeminlerde yüzey temizleyici parkeleri de ahsap temizleyici ile sildik tuvalet banyo gibi yerleri cifle temizledik bir komşumuz evi temizlemek için yıkamak istemişti ama yönetici izin vermemişti sizede kolay gelsin arkadaşım

mertnaz
28-11-12, 14:11
Sağolun arkadaşlar bu hafta sonu başlıyorum ..dediğiniz gibi önce inşaat kabasını alayım sonra makinayla çekeyim sonra balkonları yıkarım...banyo tuvalet kreçleri döküp temizlerim ahşap yerleri en sonda mutfağı yaparım çamaşır suyu yüzey temizleyici falan lazım olur ilk etapta .....daha önce bir evde tel kullanmıştım çıkmayanlar için hep çizdi yüzeyi

sibelburak
29-11-12, 21:11
aynı dertten bende muzderibim yakında aynı şeyleri yapıcam biraz kabasını aldık eşimle,ama koridordaki ve mutfaktaki fayans kenarlarında alçı ve boya lekeleri kaldı onlar sorun işte en kolay ne ile temizlenir birde pencere altı mermerleri nasıl temizlenir? :44:

beyazlale1
30-11-12, 19:11
şu permatik jiletlerin ucundaki naylon yeri kırın sonra onunla kireç lekelerini filan kazıyabilirsiniz.ben öyle yapmıştım.demir spatulada baya işe yarıyordu. :nazar::nazar:

sibelburak
30-11-12, 21:11
beyazlale1
şu permatik jiletlerin ucundaki naylon yeri kırın sonra onunla kireç lekelerini filan kazıyabilirsiniz.ben öyle yapmıştım.demir spatulada baya işe yarıyordu. :nazar::nazar:
peki çizmior mu?

mertnaz
3-12-12, 07:12
günaydın arkadaşlar hafta sonu eşimle temizliğe başladık fırçayla odaların kabasını süpürdük. tuvalet banyonun kirecini soğan çuvallarıyla önce kirecini döktüm .sonra silmesi kolay oluyor. aman ha kireci kuru kuru dökmeden ıslatmayın lavabonun önündeki fayanslar ıslanmıştı kireç yapışmış çıkmıyor.....o kadar toz vardıki ancak kabasını alabildik yavaş yavaş yaparım bşey soracaktım duvarlar hep toz oldu. duvarlara zarar vermeden nasıl silebilirim

bulca
3-12-12, 08:12
Duvar boyanız nasıl arkadaşım su bazlı silenebilir mi eger öyleyse ıslak bezle silebilirsin bizim duvarlar ıslak bezle siliniyor

sibelburak
3-12-12, 09:12
mertnaz
günaydın arkadaşlar hafta sonu eşimle temizliğe başladık fırçayla odaların kabasını süpürdük. tuvalet banyonun kirecini soğan çuvallarıyla önce kirecini döktüm .sonra silmesi kolay oluyor. aman ha kireci kuru kuru dökmeden ıslatmayın lavabonun önündeki fayanslar ıslanmıştı kireç yapışmış çıkmıyor.....o kadar toz vardıki ancak kabasını alabildik yavaş yavaş yaparım bşey soracaktım duvarlar hep toz oldu. duvarlara zarar vermeden nasıl silebilirim
canım temizliğe başlamışsın kolay gelsin.bende yakında başlarım ama nasıl gidicek o alçı lekeleri bilmem çok uğraştıracağa benziyor :KK43: benimde duvarlarım tozlantı kuru bezle silmeyi düşünüyorum.canım tecrübelerini burda paylaşırsan yardımcı olursun :)

mertnaz
4-12-12, 13:12
Hafta içi bir kaç akşam gidip bütün kabasını alıp makinaya verecem. Hafta sonu silmeye başlarım beni korkutan tuvalet taşı kolay nasıl temizlenir.......taşın çizilmesini istemiyorum

sibelburak
4-12-12, 14:12
mertnaz
Hafta içi bir kaç akşam gidip bütün kabasını alıp makinaya verecem. Hafta sonu silmeye başlarım beni korkutan tuvalet taşı kolay nasıl temizlenir.......taşın çizilmesini istemiyorum
kimse cvp vermiyor bize canım :KK43:

mertnaz
4-12-12, 14:12
evet canım yaaaaa... akşama gidip biraz yapacam yardıma gelirmisin bende sana gelirim

sibelburak
4-12-12, 14:12
mertnaz
evet canım yaaaaa... Akşama gidip biraz yapacam yardıma gelirmisin bende sana gelirim
keşke mümkün olsaa gelirim canım birde benim 15 aylık bebeğim var onla ev işi yapmak çok güç :KK43: evimin daha bitmeyen işleri var bir bitse temizlik yapıcamda

sibelburak
10-12-12, 16:12
mertnaz
evet canım yaaaaa... akşama gidip biraz yapacam yardıma gelirmisin bende sana gelirim
temizlik bitti mi? canım nereyi ne ile temizledin yazarsan bilgi ediniriz :)

m.joYy
11-12-12, 13:12
kızlar allah yardımcınız olsun.bende tasıncam yenı ev aldık.benı korkutan camladakı pmapenlerdekı etıketler.
nasıl cıkar:KK5:

YenidenDogdum
11-12-12, 13:12
m.joYy
kızlar allah yardımcınız olsun.bende tasıncam yenı ev aldık.benı korkutan camladakı pmapenlerdekı etıketler.
nasıl cıkar:KK5:
tiner ile

bende 15-20 ıcınde tasınıcam
bende yandımm
ALlah yardım etsın kocam annelerı cagırmayalım dıyor bı kadın tutalımd ıyor bılemıyorum

sibelburak
11-12-12, 15:12
m.joyy
kızlar allah yardımcınız olsun.bende tasıncam yenı ev aldık.benı korkutan camladakı pmapenlerdekı etıketler.
Nasıl cıkar:KK5:
bu hiç aklıma gelmemişti nasıl çıkar acep :KK1:

m.joYy
12-12-12, 11:12
YenidenDogdum
tiner ile

bende 15-20 ıcınde tasınıcam
bende yandımm
ALlah yardım etsın kocam annelerı cagırmayalım dıyor bı kadın tutalımd ıyor bılemıyorum
:KK16: benım esımde aynısını dusunuyor.kaça gelır tahmını?100 den asaga olmaz herhalde.
bırde daırenız kacıncı kat? bızımkı gırıs ustu bırıncı kat.
guvenlık ıcın ne yapıcaz bılmıyom.yada yapmalımıyız?demır korkuluk dıyor esım ama ben hıc sevmıyom.alçakta degıl ama yanlız kalcaz zaman zaman 3 yasında kızımla:KK55:pımapene takılan guvenlık aparatları varmıs bılgınız varmı?:26:he bırde elektrık su kaç gunde acılıyo ve dogalzgaz tabe:KK25:sogukta kalmak ıstemıom:2:

YenidenDogdum
12-12-12, 12:12
m.joYy
:KK16: benım esımde aynısını dusunuyor.kaça gelır tahmını?100 den asaga olmaz herhalde.
bırde daırenız kacıncı kat? bızımkı gırıs ustu bırıncı kat.
guvenlık ıcın ne yapıcaz bılmıyom.yada yapmalımıyız?demır korkuluk dıyor esım ama ben hıc sevmıyom.alçakta degıl ama yanlız kalcaz zaman zaman 3 yasında kızımla:KK55:pımapene takılan guvenlık aparatları varmıs bılgınız varmı?:26:he bırde elektrık su kaç gunde acılıyo ve dogalzgaz tabe:KK25:sogukta kalmak ıstemıom:2:
ben suanda gırıs katta oturuyorum kıracıyım ve haftanın 3 aksamı yalnızım ve cok korkuyorum
suan oturacagımız kat gırısın ustunun ustu
orta kat oluyor yanı ara katta denıyor
bende pimapenlere kilit taktırdım
http://www.aslanpen.com/media/k2/items/cache/077ab55046ce80eaf9a3ddea999597ca_XL.jpg için Google Görsel Sonuçları

soyle oda benımde 2 ay sonra 3 yasına gırecek oglum var benden habersız balkonlara atmasınd ıye kendını
kadın valla aslında yanı yenı bına ıse veya sıfır tadılat yapılıyorsa cok aman aman pıslık olmaz duvarlar badanalı yerler lamınat
benım sabahtan aksama gırıssem ama 2-3 kısı 2 gunluk ısım var bence
ama esım olmaz dıyor kadın tutucam kadın bence 100den asagı gelmez ee fayanslarda ıllakı boya ızlerı oluyor bılmıyorum acagrırmıyım
su elektrık acık bızım
dogalzda 3 gune acılıyormus bızım oralarda daha basvurmadık bu aya odemesı gelmesın dıye ama basvurmak lazım sanırım 6 ay 90 lıra guvence bedelı odenıyor

_SakURa_
12-12-12, 12:12
Ara ara okuyorum burayı..
Sizler ne güzel evlerinizi almışsınız temizliği düşünüyorsunuz :KK16:
Biz daha ev bakıcaz, bulucaz, beğenicez, alıcaz da taşınmayı düşünmek bile istemiyorum artık :KK9:
Ama nasıl heyecanlı oluyor sizin telaşlarınızı okumak yaaa, Rabbim tez zamanda hayırlısıyla isteyen herkese nasip eder inşallah :KK16:

sibelburak
12-12-12, 14:12
m.joYy
:KK16: benım esımde aynısını dusunuyor.kaça gelır tahmını?100 den asaga olmaz herhalde.
bırde daırenız kacıncı kat? bızımkı gırıs ustu bırıncı kat.
guvenlık ıcın ne yapıcaz bılmıyom.yada yapmalımıyız?demır korkuluk dıyor esım ama ben hıc sevmıyom.alçakta degıl ama yanlız kalcaz zaman zaman 3 yasında kızımla:KK55:pımapene takılan guvenlık aparatları varmıs bılgınız varmı?:26:he bırde elektrık su kaç gunde acılıyo ve dogalzgaz tabe:KK25:sogukta kalmak ıstemıom:2:
evet hırsız emniyeti takılıyor biz taktırdık 2. kat olmasına rağmen tedbir bu :)

CKbeautyandsheer
12-12-12, 14:12
m.joYy
kızlar allah yardımcınız olsun.bende tasıncam yenı ev aldık.benı korkutan camladakı pmapenlerdekı etıketler.
nasıl cıkar:KK5:
aynen ben de en çok ondan korkmuştum ama beze tiner döküp sildik hepsi çıktı boya kalıntıları etiket izleri vs. pimapenlerdeki koruyucu bantlardan kalan izler için cif kullandım. biz bir hata yaparak evin kaba pisliğini süpürdükten sonra silmiştik ama alçı tozu koyu parkelerde kustu hep. sil sil başa çıkamadık. öncelikle duvarları temiz mümkünse yeni çalı süpürgeyle süpürüp, yerleri elektrikli süpürgenin parke ucuyla iyice çektirip ondan sonra silmek lazımmış.

iş işten geçtikten sonra öğrendik :)

kolay gelsin herkese.

CKbeautyandsheer
12-12-12, 14:12
benim her camım da ikişer tane var o kilitlerden. :)))

m.joYy
12-12-12, 16:12
kılıtler guzelmıs.yazın cam acılmaz ama:KK5: bızım salon frnsız.bırde mutfakta balkon var.balkona sart bısey.napçaz bılmıyom parmak ıstemıommm:KK5::KK5:tasınma ısınıde naklıyele hallcez sanırım topla topla bıtmıo dıger turlu.
ben ıstanbuldayım bu arada kızlar.siz ?

sibelburak
12-12-12, 21:12
m.joYy
kılıtler guzelmıs.yazın cam acılmaz ama:KK5: bızım salon frnsız.bırde mutfakta balkon var.balkona sart bısey.napçaz bılmıyom parmak ıstemıommm:KK5::KK5:tasınma ısınıde naklıyele hallcez sanırım topla topla bıtmıo dıger turlu.
ben ıstanbuldayım bu arada kızlar.siz ?
canım benimde fransız camım var o kilitleri içten kendin kapatıp açabiliyorsun.10 cm bile yok boyutu yani

YenidenDogdum
13-12-12, 06:12
bızde ıstanbuldayız
benım naklıyeye tutmama geek yok 2 sokak uste tasınıyorum
cumarteso pazar fayanslar yapılacak ınsallah banyo wc mutfak yer ve gomme rezervuar ıcın duvar orulecek asma klozetden dolayı

mertnaz
13-12-12, 07:12
Kızlar temizliğin bir kısmını bitirdim....tuvalet banyo duvarlarını ıslatmadan kirecini patates filesi iel döktüm sonra silmesi çok kolay oldu günlük temizlik gibi evin kabasını fırçayla alıp tüm evi makinaya verdim .....camlar beni çok zorlamadı.....yerlerin bazı yerleri spatula ile yaptım ama fayanslar çizildi.biraz. Eşime arkadaşı koçtaşta bir sıvı olduğunu onun kolayca çıkaracağını söylemiş.....bu arada camlara çocuk kilidi taktım çocuk için ......çok güzellll.....pimapenciye taktırdık 7 tanesi 55 lira

YenidenDogdum
13-12-12, 09:12
ben fayansları kuruyken telle ovmayı dusunuyorduma ma patates fileside nedır?

mertnaz
13-12-12, 10:12
Patates soğan çuvalları onlar kireci çok güzel döküyor.ayrıca tel fayansları çizmezmi .....

bulca
13-12-12, 10:12
YenidenDogdum
ben fayansları kuruyken telle ovmayı dusunuyorduma ma patates fileside nedır?
Arkadaşım bizde fayansları telle bıçakla vs yapmıştık ama patates filesi ile yapanda var hatta patates filesi ile halı yıkayanlarıda gördüm birde siz demissiniz ya pimapendeki bantları çıkarmak için tiner diye tinerin pvc zararı olmaz mı bizim pvc deki bantları müteahhit çıkartırmıştı bloklar bitince 3 tane adamını gönderiyor onlar bütün daireleri çıkarıyordu tiner falan kullanmıyorlardı elleriyle direkt söküyorlardı ev sahipleri ugraşmasın diye birde pvc bantlar güneş çok görürse çıkması biraz zaman alır evi satan bayan öyle demişti kalan lekeleri cifle temizledik biz.

bulca
13-12-12, 10:12
mertnaz
Patates soğan çuvalları onlar kireci çok güzel döküyor.ayrıca tel fayansları çizmezmi .....
Bizim fayanslar çizilmedi canım dedigim gibi tel,bıçak spatula hep bir elden yaptık:KK1:

mertnaz
13-12-12, 10:12
Tek korkum duvarlar kaldı onları sona bıraktım ama nasıl silecem bilmiyorum toz yapışmış kuru bezle dökeri herhalde

bulca
13-12-12, 10:12
Evimizin duvarlarını ıslak bezle silmiştik biz hiç bir zararı olmadı sizin duvar boyanız nasıl suya dayanıklı mı annem bütün duvarları ıslak bezle sildirdi bize

mertnaz
13-12-12, 10:12
Ya böyle yağlı gibi değil tozumsu

m.joYy
13-12-12, 11:12
gunaydın:KK6:
benım derdım de dogalgaz.ustumuze ıcıne gecıncemı basvaurcaz.
tasınmadan 2 gun önce basvursak 3 gunde acılıyomus ya.
hafta sonuna gelse?olurmu?

bulca
13-12-12, 11:12
m.joYy
gunaydın:KK6:
benım derdım de dogalgaz.ustumuze ıcıne gecıncemı basvaurcaz.
tasınmadan 2 gun önce basvursak 3 gunde acılıyomus ya.
hafta sonuna gelse?olurmu?
Doğalgaz konusunda bir fikrim yok çünkü yaşadıgımız şehirde henüz tam anlamıyla yok ama elektirik ve su aynı gün açılmıştı bizde babam aboneyi üstüne aldı ve aynı gün açılmıştı elektrik ve su

YenidenDogdum
13-12-12, 11:12
mertnaz
Patates soğan çuvalları onlar kireci çok güzel döküyor.ayrıca tel fayansları çizmezmi .....
yeliz_nur
Arkadaşım bizde fayansları telle bıçakla vs yapmıştık ama patates filesi ile yapanda var hatta patates filesi ile halı yıkayanlarıda gördüm birde siz demissiniz ya pimapendeki bantları çıkarmak için tiner diye tinerin pvc zararı olmaz mı bizim pvc deki bantları müteahhit çıkartırmıştı bloklar bitince 3 tane adamını gönderiyor onlar bütün daireleri çıkarıyordu tiner falan kullanmıyorlardı elleriyle direkt söküyorlardı ev sahipleri ugraşmasın diye birde pvc bantlar güneş çok görürse çıkması biraz zaman alır evi satan bayan öyle demişti kalan lekeleri cifle temizledik biz.
yeliz_nur
Bizim fayanslar çizilmedi canım dedigim gibi tel,bıçak spatula hep bir elden yaptık:KK1:
mertnaz
Tek korkum duvarlar kaldı onları sona bıraktım ama nasıl silecem bilmiyorum toz yapışmış kuru bezle dökeri herhalde
mertnaz
Ya böyle yağlı gibi değil tozumsu
m.joYy
gunaydın:KK6:
benım derdım de dogalgaz.ustumuze ıcıne gecıncemı basvaurcaz.
tasınmadan 2 gun önce basvursak 3 gunde acılıyomus ya.
hafta sonuna gelse?olurmu?
kaynanama temzılık yapmıstık onlarınkını tlle yaptık epey guzel yaptı ama ellerı cok asırı asıtıyor kanıyor eller :S
uzerınede bı kac kez cıflı sungerlerle yapmıstık anca cıkmıstı boya ızlerı

patates sogan cuval fılesınden yapayım bende madem parlak fayanslarım cunku cızılmeısnı hıc ıstemem

arkadasım duvarlardan neden korkuyorsun hangı sıralamayla yapıldı evler? yenı evd egılmı?

YenidenDogdum
13-12-12, 11:12
gaz bızede 3 gun dedıler vasburmadık ama zeyıtnburnunda bı ark taındı 1 aydır ıcındeler hala gazları acılmamıs :S

sibelburak
13-12-12, 17:12
YenidenDogdum
ben fayansları kuruyken telle ovmayı dusunuyorduma ma patates fileside nedır?
ben de telle yaptım kolay oldu çizilmede yok.

YenidenDogdum
14-12-12, 09:12
sibelburak
ben de telle yaptım kolay oldu çizilmede yok.
sız benı gectınız :KK16:

sibelburak
16-12-12, 20:12
YenidenDogdum
sız benı gectınız :KK16:
daha koridor ve ön balkon duruyor canım :)

YenidenDogdum
17-12-12, 09:12
sibelburak
daha koridor ve ön balkon duruyor canım :)
pazar gunu bıtecek tumn ıslerrr bızde 5 gun sonra tasınacagızz :KK53:

serapklclr
17-12-12, 09:12
Canım inşaat pisliğini temizlemek çok zor allah kolaylık versin.
Kapılar ve yerler için cif krem candır derim.

YenidenDogdum
18-12-12, 06:12
EV BERBAT HALDEYMISSS
bugun daha bugun 4 gun rotarlı gomme rezervuar ve fayanslar ıcın ustalar gırıyor 10.30da :S

sibelburak
18-12-12, 22:12
serapklclr
Canım inşaat pisliğini temizlemek çok zor allah kolaylık versin.
Kapılar ve yerler için cif krem candır derim.
çif çamaşır sulu olanı her yerde kullanıyorum çokta beğeniyorum valla :)

sibelburak
18-12-12, 22:12
YenidenDogdum
EV BERBAT HALDEYMISSS
bugun daha bugun 4 gun rotarlı gomme rezervuar ve fayanslar ıcın ustalar gırıyor 10.30da :S
hayırlısı olsun canım herşey planlandığı gibi gitmiyor malesef.bizim evde de terslikler üst üste hayırlı ne zamansa o zaman olsun diyoruz anahtar teslimi verdik ama herşeyiyle biz uğraşıyoruz arkadaş yamuğu oldu bizde de kendimiz yapsaydık daha çabuk biterdi çok zormuş elden biten iş :KK47:

m.joYy
22-12-12, 12:12
kızlar bugun evım temızlenıyorEn Büyük KK
sızler naptınız:KK46:
pazartesı dgaza basvurcaz.randevu verıolarmıs.ınş çok beklemeyız...