Şu anda arşiv sayfalarında bulunmaktasınız. Konunun orjinali için tıklayınız:

2013 Ekim Anneleri


3_sevdalinka_3
13-03-13, 10:03
tac_yaprak
Valla canim evde yemek temizlik camasir hak getire hele son 2 haftadir. Kocis yapiyor elinden geldigince, ben zaten calisiyorum eve gidince tek istegim uyumak oda midem izin verirse aksamlari cadi kazani gibi fokur fokur valla..
valla kocişlerlerden Allah razı olsun, tekerlene yuvarlana gidiyo ev işleri, bebişler büyüyo :KK1:

3_sevdalinka_3
13-03-13, 10:03
tac_yaprak
Sorma bende acim susuzum. Su bile icince bir bardak hemen disarda, zorluyorum kendimi bisiler yemege bebis ac kalmasin diye ama yok anam girtlagim acidi ogurmekten..
bebiş aç kalmaz yeter ki sen kansız kalma, canın ne istiyorsa onu ye, bebiş bizim yediklerimizden çok etkilenmiyo henüz, kanımızdan besleniyo :KK16:

3_sevdalinka_3
13-03-13, 10:03
Catybaby
Jimer güzel de önceden sadece kadın ve doğum hastanesiymiş ama şimdi genelleşmiş,bir akşam aciline gittik jinekoloğumuz yok şuanda dediler çok şaşırmıştık,meğer adı hala kadın doğum ama farklı dalları da içeren bir hastane olmuş..Hizmet kalitesi ve hijyenikliği gayet güzel..
aaa, o kısmı kötü olmuş, ben hala eskisi gibi zannediyordum, ama zaten edoğumunu orda yapmıycakmışsın :KK1:

tac_yaprak
13-03-13, 10:03
3_sevdalinka_3
bebiş aç kalmaz yeter ki sen kansız kalma, canın ne istiyorsa onu ye, bebiş bizim yediklerimizden çok etkilenmiyo henüz, kanımızdan besleniyo :KK16:
Canim bisi yemeden o kan nasil oluscak, ac sussuz halsiz geziyom ortalarda. Ins. bu gunler cabucak gecer..:KK16:

Szn80
13-03-13, 10:03
3_sevdalinka_3
tatlım o bulantıları bile arıyor insan, her gün hissedilir derecede , ya yemek kokusuna ya otobüste vs. mutlaka bulanırdı yemek yiyemezdim, dün öğlen rahat yemek yedim, bulantı hissetmedim, akşama kadar korktum hep miniğim iyi mi diye, akşam yemeğinde başladı hoplatmaya çok şükür dedim, yemek yiyemesem de sen iyisin ya çok şükür, o yüzden bulantı sevindiyio dahi beni, miniğim iyi diye :KK1:
haklısın canım sanırım böyle düşünmek rahatlatır beni

canan82
13-03-13, 10:03
3_sevdalinka_3
tatlım o bulantıları bile arıyor insan, her gün hissedilir derecede , ya yemek kokusuna ya otobüste vs. mutlaka bulanırdı yemek yiyemezdim, dün öğlen rahat yemek yedim, bulantı hissetmedim, akşama kadar korktum hep miniğim iyi mi diye, akşam yemeğinde başladı hoplatmaya çok şükür dedim, yemek yiyemesem de sen iyisin ya çok şükür, o yüzden bulantı sevindiyio dahi beni, miniğim iyi diye :KK1:
evet canım ya benimde bulantılarım vardı sonra kusmaya başladım dün bulantım vardı ama akşam birden kesildi hepsi oh rahatladım bebişime doğru dürüst bişeyler yedireceğim diye ama bi yandan da burdaki yorumları okuyorum bulantı kusma kesilince endişe ediyor hamişler düşünmeden edemiyorum ya ama biliyorum inşallah bebişim iyi olur böyle farklılıklar dimi çok endişeye gerek yok inşallah bugün tekrar başladı bulantılar hafiften. çok stres yapmamak lazım rahat bırakalım bebişlerimizi dimi biraz :KK34:

neslihakan
13-03-13, 10:03
3_sevdalinka_3
kızlar şu an onlardan önemli hiçbirşey yok, normalde hepimiz temiziz ama bırakın bu kritik dönemde olduğu kadar olsun, %100 değil de % 90 temiz olunca ağlamıyor ya

Haklısın canım haklısın doğru söze ne hacet .

Jimer güzel bir hastane bende katılıyorum. Dopum orada çok pahalı olduğundan ben pek tercih etmedim. Cenk bey de çok iyi bi doktor.

arcdaisy
13-03-13, 10:03
canan82
evet canım ya benimde bulantılarım vardı sonra kusmaya başladım dün bulantım vardı ama akşam birden kesildi hepsi oh rahatladım bebişime doğru dürüst bişeyler yedireceğim diye ama bi yandan da burdaki yorumları okuyorum bulantı kusma kesilince endişe ediyor hamişler düşünmeden edemiyorum ya ama biliyorum inşallah bebişim iyi olur böyle farklılıklar dimi çok endişeye gerek yok inşallah bugün tekrar başladı bulantılar hafiften. çok stres yapmamak lazım rahat bırakalım bebişlerimizi dimi biraz :KK34:
bulantım kesildi diye korkamyı nbende nerdeyse hiç bulantı olmuo sırf koca bişey yutmusum gibi his var.. doktor herkeste bulantı oalcak diye bişey yok dedi bende aynısını sordumda

Catybaby
13-03-13, 10:03
neslihakan
Haklısın canım haklısın doğru söze ne hacet .

Jimer güzel bir hastane bende katılıyorum. Dopum orada çok pahalı olduğundan ben pek tercih etmedim. Cenk bey de çok iyi bi doktor.
Evet canım çok iyi bir doktor,hem ilgili bilgili hem de pozitif biri..Kocaelideki doktorum da fazla rahat biri,hasta değilsin hamilesin keyfini çıkar kısıtlama yok diyor o derece yani :))

2000dnf2000
13-03-13, 10:03
efsunn07
günaydınlar
sabah servisi kaçırıyordum çok koştum yetişmek için sonrada çok korktum ya birşey olursa diye.servise bindikten sonrada çok kötü oldum midem yani zor attım kendimi işyerindeki wce.işyerindekilerin haberi olmaması çok bağlıyor elimi kolumu haberleri olsa en azından gelmem böyle zamanlarda.ama kesinlikle söylemek istemiyorum1 ay daha.
şu ayları sağlıkla bir tamamlasaydık
Vallah canım söylersen rahat edersin aslında.

nacisss
13-03-13, 10:03
Kizlar nasilsiniz?
yha sanki hamile deilimde deprezyondayim bu bulantilar yuzunden hic biseyden keyif alamiyorum.bulantilar gecsede hamileligimizin tadini cikarsak rahatca.

2000dnf2000
13-03-13, 10:03
cullucann
kızlar günaydın, kızlar demiyim mi acaba artık annniişler mi diyim bilemedim:) bugün hava çok güzel, yaz geliyor içim içime sığmıyor böyle olunca:) ya ben bronzlaşmak istiyorum her sene bu zamanlarda ufaktan solaryuma başlardım hafif rengim kırılsın diye ama neyazıkki bu sene yapamıcam:KK43: solaryum zararlıymış hamilelikte diye duydum, varmı böle bir bilgisi olan?
Evet canm solaryum zararlıymis. Sakın girme. Vucuttaki folic asiti bile emiyormuş. Ben gecen okudum.

tac_yaprak
13-03-13, 10:03
nacisss
Kizlar nasilsiniz?
yha sanki hamile deilimde deprezyondayim bu bulantilar yuzunden hic biseyden keyif alamiyorum.bulantilar gecsede hamileligimizin tadini cikarsak rahatca.
Hepimiz ayni dertten muzdaripiz canim, Allah'in izniyle o gunlerde glicek ins. sabredicez.. :KK16:

Catybaby
13-03-13, 10:03
jasemin
Evet canm solaryum zararlıymis. Sakın girme. Vucuttaki folic asiti bile emiyormuş. Ben gecen okudum.
Ben de solaryumu düşünüyordum bir de lazer epilasyonu ama hayallerim hayal oldu :))

betyvilma
13-03-13, 10:03
ya benide hesaplayın nolur ya yapamadım bi türlü :26: ben 09.08.1990 eşim 17.05.1987 :KK52::KK52: bi yapıyom kız çıkıyo bi yapıom erkek :KK49::KK49: ikizde degilki anam o zamn neeeee:KK43::KK43:

birdemetnese
13-03-13, 10:03
adig_e
aç tok farketmiyo canım.
sağol güzelim.ayın 20sinde yapılacak banada.aç sokağa adım atamıyorum

tac_yaprak
13-03-13, 10:03
betyvilma
ya benide hesaplayın nolur ya yapamadım bi türlü :26: ben 09.08.1990 eşim 17.05.1987 :KK52::KK52: bi yapıyom kız çıkıyo bi yapıom erkek :KK49::KK49: ikizde degilki anam o zamn neeeee:KK43::KK43:
Canim bede beceremedim kendiminkini hesaplamayi , sorun su acaba 2013 yili hesaba katilabiliyormu yani 2013 yenileme oldu sayiliyormu.

betyvilma
13-03-13, 10:03
tac_yaprak
Canim bede beceremedim kendiminkini hesaplamayi , sorun su acaba 2013 yili hesaba katilabiliyormu yani 2013 yenileme oldu sayiliyormu.
sayılıyosa kız sayılmıyosa erkek benim :KK49::KK49: 1 ay sonra öreniriz artıkın sayılıyomu sayılmıyomu :KK52::KK52:

efsunn07
13-03-13, 10:03
betyvilma
sayılıyosa kız sayılmıyosa erkek benim :KK49::KK49: 1 ay sonra öreniriz artıkın sayılıyomu sayılmıyomu :KK52::KK52:
kız ya bu hesaba göre :)

cullucann
13-03-13, 10:03
jasemin
Evet canm solaryum zararlıymis. Sakın girme. Vucuttaki folic asiti bile emiyormuş. Ben gecen okudum.
sağol canım, doktoruma söyleyecektim ama hiç sormayayım bu durumda:) fırçalamasın beni:) neyse artık yaza güneşleniriz napalım

tac_yaprak
13-03-13, 10:03
betyvilma
sayılıyosa kız sayılmıyosa erkek benim :KK49::KK49: 1 ay sonra öreniriz artıkın sayılıyomu sayılmıyomu :KK52::KK52:
Aynen benimde sayiliyorsa Kiz sayilmiyorsa Erkek :KK16: Aman saglikla olsunlarda onemli degil zamani gelince onuda ogreniriz :13:

betyvilma
13-03-13, 10:03
efsunn07
kız ya bu hesaba göre :)
hep kız olcakmış gibi geliyo zaten :KK49::KK49: seniin ne çıktı

betyvilma
13-03-13, 10:03
tac_yaprak
Aynen benimde sayiliyorsa Kiz sayilmiyorsa Erkek :KK16: Aman saglikla olsunlarda onemli degil zamani gelince onuda ogreniriz :13:
sayılıyomuş canım :KK49::KK49:

efsunn07
13-03-13, 10:03
cullucann
sağol canım, doktoruma söyleyecektim ama hiç sormayayım bu durumda:) fırçalamasın beni:) neyse artık yaza güneşleniriz napalım
evvet kesinlikle zararlı solaryum bekle yaza kadar :)
betyvilma
hep kız olcakmış gibi geliyo zaten :KK49::KK49: seniin ne çıktı
benim kızımda kız çıkıyor yani tutuyor
bu minikte de erkek çıkıyor bakalım hayırlısı sağlıkla gelsin de

betyvilma
13-03-13, 11:03
efsunn07
evvet kesinlikle zararlı solaryum bekle yaza kadar :)


benim kızımda kız çıkıyor yani tutuyor
bu minikte de erkek çıkıyor bakalım hayırlısı sağlıkla gelsin de

amin canm en önemlisi o zatn saglıkla hayırlısıyla bi olsunda dogsunda cinsiyti önemli degil bende ikiside yok :KK49::KK49:

tac_yaprak
13-03-13, 11:03

betyvilma
sayılıyomuş canım :KK49::KK49:
Aaaaa kiz o zaman, ruyamda da kiz gormustum .. Annesine cay saati arkadasi geliyor desenize o zaman, aslinda icimden hep erkek geciyordu tum hayatim boyunca sanki erkek annesi olcakmisim gibi ama olsun yavrum saglikli olsun yeter.. :nazar:

arcdaisy
13-03-13, 11:03
betyvilma
sayılıyosa kız sayılmıyosa erkek benim :KK49::KK49: 1 ay sonra öreniriz artıkın sayılıyomu sayılmıyomu :KK52::KK52:
benim anladıgım 2013 ocak şubat ta dogduysa sayılıyo ama 13 marttan sonra dogduysa dogum günnüe kadar sayılmıo..
benimki sayılmazsa kız sayılrısa erkek

gulcanozturk
13-03-13, 11:03
emotionss
Merhaba arkadaşlar,

Ben bu sabah sağlık ocağına kan verdim, idrar testini ise yapamıyorlarmış. Gittiğim özel hastaneden yapmamı yada tanıdık bir dr.dan yardım istememi söyledi. Şimdi sgk ya gitsem, tam idrar tahlili yaptıramaz mıyım tanıdık doktor olmadan anlayamadım, neticede özel hastanede bu tür testler çok maliyetli oluyor. Yaptıran var mı tam idrar tahlilini ?
Mrb cnm,
Bende kan testlerimi sağlık ocağında, tam idrar testimide özel hastahanede yaptırdım. Nerden aldın o bilgiyi bilmiyorum ama idrar testi pahalı değil ya da benim gittiğim yer ucuzdu..
Avcılar Hospital de yaptırdım ben İstanbul. 7 tl ödedim sadece.

2000dnf2000
13-03-13, 11:03
tac_yaprak
Sorma bende acim susuzum. Su bile icince bir bardak hemen disarda, zorluyorum kendimi bisiler yemege bebis ac kalmasin diye ama yok anam girtlagim acidi ogurmekten..
Canım korkma bebisin ac kalmaz. O kanından besleniyor. Bende gecen Dr'uma dedim. Ama biz güçsüz kalabiliriz iste.

arcdaisy
13-03-13, 11:03
betyvilma bi de benimkine bakarmısın
15.5.1985 eşim
10.04.1984 ben

tac_yaprak
13-03-13, 11:03
arcdaisy
benim anladıgım 2013 ocak şubat ta dogduysa sayılıyo ama 13 marttan sonra dogduysa dogum günnüe kadar sayılmıo..
benimki sayılmazsa kız sayılrısa erkek
aaa o zaman erkek benim dogum gunude taaa 29 Ekim cocuk Allah'in izniyle ben yenilenmeden dogmus olcak :KK9::KK9::KK9:

arcdaisy
13-03-13, 11:03
tac_yaprak
aaa o zaman erkek benim dogum gunude taaa 29 Ekim cocuk Allah'in izniyle ben yenilenmeden dogmus olcak :KK9::KK9::KK9:
benim bebişte ya 28 ya 29 senle aynı taç yaprak :)
bende hep içime erkek doguyo gönlüm kız isiyo ama saglıklı olsun öncelikle

adaderenim
13-03-13, 11:03
herkese merhabalaaar:KK16:

şu ara inanılmaz bişeyler oldu bana sürekli ağlıyorum hemde sanırlar etimden et koptu:KK1:
vücudumda bu kadar su olduğunu bilmiyodum:KK53::KK49:

2000dnf2000
13-03-13, 11:03
Catybaby
Ben de solaryumu düşünüyordum bir de lazer epilasyonu ama hayallerim hayal oldu :))
Vallah bu hamilelik döneminde hersey hayal. Olsun ya bebeklerimiz sağlıklı olsunlar da gerisi boş. Sonradan yaptırırız herseyi. Lazeri okumadım ama bence o da tehlikelidir.

3_sevdalinka_3
13-03-13, 11:03
tac_yaprak
Canim bisi yemeden o kan nasil oluscak, ac sussuz halsiz geziyom ortalarda. Ins. bu gunler cabucak gecer..:KK16:
kan üzümü aldım ben, çok da yediğim söylenemez ama işe falan getirdim ağzım boş kalınca birkaç tane atıyorum. Çorba falan içebiliyorum, şimdi yemekten geldim, tavuk varmış direk böööğğ lük bir durum yaa, bi daha hiç tavuk yiyemiycekmişim gibi bi his oluşmaya başladı içimde :KK25::KK5:

2000dnf2000
13-03-13, 11:03
tac_yaprak
Canim bede beceremedim kendiminkini hesaplamayi , sorun su acaba 2013 yili hesaba katilabiliyormu yani 2013 yenileme oldu sayiliyormu.
2013 sayılmıyor diye okudum canım çünkü bizler Ocak ayında hamile kaldık.