Şu anda arşiv sayfalarında bulunmaktasınız. Konunun orjinali için tıklayınız:

Hiç Arkadaşım Yok Kimseyi Tanımıyorum Diyenler Gelin Tanışalım Kaynaşalım;);)


prospectingkit
5-04-13, 06:04
Renitsa
kötüyüm yaa. düğün yaklaştı ev bulamıyorum. ortada hiçbişey yok. iyice moralim bozulmaya başladı :KK19:
kiralık mı satılık mı ?birde nerede arıosun semt olarak

Renitsa
5-04-13, 06:04
prospectingkit
kiralık mı satılık mı ?birde nerede arıosun semt olarak
kiralık canım. bakırköy istiyorum. ama gaziosmanpaşa yada bayrampaşayı da kabul edebilirim çaresizlikten :KK14:

prospectingkit
5-04-13, 06:04
Renitsa
kiralık canım. bakırköy istiyorum. ama gaziosmanpaşa yada bayrampaşayı da kabul edebilirim çaresizlikten :KK14:
dugun tarıhın neydı ?

Renitsa
5-04-13, 06:04
prospectingkit
dugun tarıhın neydı ?
24 ağustos rabbim nasip kısmet ederse. ama nikah önce olacak gibi.. mobilya baktığım yer de 1 ay önceden sipariş verin dedi. sıkıştım iyice :KK14:

senbirdeBanaSor
5-04-13, 06:04
Renitsa
kötüyüm yaa. düğün yaklaştı ev bulamıyorum. ortada hiçbişey yok. iyice moralim bozulmaya başladı :KK19:
düğündaşımm yaa bozma moralinii ama insan bir hafta içinde neler hallediyor neler

prospectingkit
5-04-13, 06:04
Renitsa
24 ağustos rabbim nasip kısmet ederse. ama nikah önce olacak gibi.. mobilya baktığım yer de 1 ay önceden sipariş verin dedi. sıkıştım iyice :KK14:
3 ay var ev için erken degıl mı?1 1 bucuk ay kala halledersın bosuna kıra odemeyın derım ben .
Emlak Ofisinden 2+1, 90 m2 Kiralık Daire 700 TL'ye sahibinden.com'da - 120504966
bu fena degıl ben hemen baktım senın yerıne cok severım ev bakmayı:)
butcen nedr buarada

prospectingkit
5-04-13, 06:04
Emlak Ofisinden 2+1, 95 m2 Kiralık Daire 650 TL'ye sahibinden.com'da - 114031308

buda var:)

senbirdeBanaSor
5-04-13, 06:04
prospectingkit
3 ay var ev için erken degıl mı?1 1 bucuk ay kala halledersın bosuna kıra odemeyın derım ben .
Emlak Ofisinden 2+1, 90 m2 Kiralık Daire 700 TL'ye sahibinden.com'da - 120504966
bu fena degıl ben hemen baktım senın yerıne cok severım ev bakmayı:)
butcen nedr buarada
canım birçok esya eve göre alınıyor ama onu da düşün

prospectingkit
5-04-13, 06:04
kirmiizi
düğündaşımm yaa bozma moralinii ama insan bir hafta içinde neler hallediyor neler
senın evın hazırdı dımı kıs fotografları yok mu ?

prospectingkit
5-04-13, 06:04
kirmiizi
canım birçok esya eve göre alınıyor ama onu da düşün
ben o sekılde yaptım cnım 1bucuk ay kala tuttum esyaları aldım 1 2 hafta ıcınde zaten son 1 ay vardı hazırdı hersey kıracı olunca her eve uyan esyaları secıosun mecburen.

senbirdeBanaSor
5-04-13, 06:04
prospectingkit
senın evın hazırdı dımı kıs fotografları yok mu ?
yok yavrum ya hazır değil biz 6. ayda evi halledicez cunkü benim gitmem 10. ayı bulcak gibi

Renitsa
5-04-13, 06:04
kirmiizi
düğündaşımm yaa bozma moralinii ama insan bir hafta içinde neler hallediyor neler
ya evi bulsam herşey yoluna girecek de ev yok:KK14:

prospectingkit
3 ay var ev için erken degıl mı?1 1 bucuk ay kala halledersın bosuna kıra odemeyın derım ben .
Emlak Ofisinden 2+1, 90 m2 Kiralık Daire 700 TL'ye sahibinden.com'da - 120504966
bu fena degıl ben hemen baktım senın yerıne cok severım ev bakmayı:)
butcen nedr buarada
canım çok teşekkür ederim sağol ama mahallesi uymuyo o evin. tramvay hattına yakın olması gerekiyo. bide o yüksek giriş. ben en az 2. kat istiyorum.evi bulursam hemen çıkcam ben şimdiki evi boşaltıp. nikah olunca da nişanlım gelecek yanıma. 800 e kadar gözden çıkardım. dün baktım bi şimdi oturduğum mahallede 900 istiyo. 100 liradan nolcak dedik başta ama bi kere verilmiyo ki sonuçta. her ay vericez o parayı. öyle olunca da vazgeçtim. dur bak evi göstereyim bi. mutfağıo küçücüktü Emlak Ofisinden 3+1, 130 m2 Kiralık Daire 950 TL'ye sahibinden.com'da - 114037322

morinci
5-04-13, 06:04
günaydın kızlarrrr

Renitsa
5-04-13, 06:04
morinci
günaydın kızlarrrr
günaydın tatlım. nasılsın konuştun mu annenle:26:

kartal1126
5-04-13, 06:04
g
morinci
günaydın kızlarrrr
günaydın canım naptın konustunmu

prospectingkit
5-04-13, 06:04
Renitsa
ya evi bulsam herşey yoluna girecek de ev yok:KK14:



canım çok teşekkür ederim sağol ama mahallesi uymuyo o evin. tramvay hattına yakın olması gerekiyo. bide o yüksek giriş. ben en az 2. kat istiyorum.evi bulursam hemen çıkcam ben şimdiki evi boşaltıp. nikah olunca da nişanlım gelecek yanıma. 800 e kadar gözden çıkardım. dün baktım bi şimdi oturduğum mahallede 900 istiyo. 100 liradan nolcak dedik başta ama bi kere verilmiyo ki sonuçta. her ay vericez o parayı. öyle olunca da vazgeçtim. dur bak evi göstereyim bi. mutfağıo küçücüktü Emlak Ofisinden 3+1, 130 m2 Kiralık Daire 950 TL'ye sahibinden.com'da - 114037322
sende kıradaydın zaten dımı cok pardon cnım ozaman beklemenın geregı yok tabı.uzme kendını havalar ısındı sımdı veler sureklı boalır sen takıp et duzenlı bulursun inş.
cnım ev guzelmıs ama ck pahalı pazarlık yapmıo mu?
bırde mutfagı kucukmus gerckten bırz sorun yaratabılır

Renitsa
5-04-13, 06:04
prospectingkit
sende kıradaydın zaten dımı cok pardon cnım ozaman beklemenın geregı yok tabı.uzme kendını havalar ısındı sımdı veler sureklı boalır sen takıp et duzenlı bulursun inş.
cnım ev guzelmıs ama ck pahalı pazarlık yapmıo mu?
bırde mutfagı kucukmus gerckten bırz sorun yaratabılır
yaa benim hayalim zaten mutfağı biraz daha büyük bi ev. benim için banyosu ve mutfağı güzel olsun başka bişey önemli değil. ben insanların temizliğini mutfağa vew banyoya göre yorarım da :KK1: söylemesi ayıp.. 900 verince de daha güzel bişey istiyo insa. ve zaten 100 lira bile fazla olsa benim bütcemi sarsıyo maalesef :KK50: adam 1 lira bile inmem sıfır ev diyo. odasını da yeşile boyamış ne akla hizmetse. bide boya masrafı var

morinci
5-04-13, 06:04
Renitsa
günaydın tatlım. nasılsın konuştun mu annenle:26:
günaydın canım iyiyim sağol. evet konuştum çok şükür. yani daha konuşmaya başlamadan ağladım bi yarım saat kadında meraktan çatladı .).. ama anlattım .. ilk başta onun yalan atmasına çok öfkelendi yalancıyla olmaz falan dedi ama sonra ben konuştum empati yaptırmaya çalıştım bayağı neredeyse sabaha kadar beyin fırtınası yaptık ama sonuç olarak yanımda olacak ben onu söyliym size. babana kabul ettirmemiz çok zorrr diyor oda ama yinede beraber konuşacağız. şuanda o bir yolunu düşünüyor. birde bi fikri var. ''o'' babanla yemeğe çıksın kendisi anlatsın dedi. bizim konuşmamız babanı daha fazla sinirlendirir belki dedi akıl akıldan üstündür işte ama emin değiliz.
sizce nasıl fikir bu ?

morinci
5-04-13, 06:04
Renitsa
yaa benim hayalim zaten mutfağı biraz daha büyük bi ev. benim için banyosu ve mutfağı güzel olsun başka bişey önemli değil. ben insanların temizliğini mutfağa vew banyoya göre yorarım da :KK1: söylemesi ayıp.. 900 verince de daha güzel bişey istiyo insa. ve zaten 100 lira bile fazla olsa benim bütcemi sarsıyo maalesef :KK50: adam 1 lira bile inmem sıfır ev diyo. odasını da yeşile boyamış ne akla hizmetse. bide boya masrafı var
900 o ev için fazla zaten cnm .. o yeşili birkere en başta değiştirmen lazım birsürü masraf .. sen daha araştır ayrıca evet mutfak hayaline hiç uymuyor pişman olursun boşver onu

Renitsa
5-04-13, 06:04
morinci
günaydın canım iyiyim sağol. evet konuştum çok şükür. yani daha konuşmaya başlamadan ağladım bi yarım saat kadında meraktan çatladı .).. ama anlattım .. ilk başta onun yalan atmasına çok öfkelendi yalancıyla olmaz falan dedi ama sonra ben konuştum empati yaptırmaya çalıştım bayağı neredeyse sabaha kadar beyin fırtınası yaptık ama sonuç olarak yanımda olacak ben onu söyliym size. babana kabul ettirmemiz çok zorrr diyor oda ama yinede beraber konuşacağız. şuanda o bir yolunu düşünüyor. birde bi fikri var. ''o'' babanla yemeğe çıksın kendisi anlatsın dedi. bizim konuşmamız babanı daha fazla sinirlendirir belki dedi akıl akıldan üstündür işte ama emin değiliz.
sizce nasıl fikir bu ?
benim tek bildiğim sen konuşma. ya annen konuşsun yada erkek arkadasın. ben kendim konuşarak mahvetmiştim herşeyi. annenin yanında oolmasına sevindim canım. bak annen anlamış seni. herşey yoluna girecek ha ne dersin :KK34::KK54:

morinci
5-04-13, 06:04
Renitsa
benim tek bildiğim sen konuşma. ya annen konuşsun yada erkek arkadasın. ben kendim konuşarak mahvetmiştim herşeyi. annenin yanında oolmasına sevindim canım. bak annen anlamış seni. herşey yoluna girecek ha ne dersin :KK34::KK54:
ya ayyyy Allahım inşallah inşallah inşallah inşallah yaaaaaa.....:) :) :)
evet annemde tepki verdi ama o ilk tepkiyi bende vermiştim sonuçta insan şoktan saçma tepkiler verebiliyor ama mantıklı düşününce birazda empati yapınca biraz hak verebiliyor tabi ben olsam yinede saklamazdım bukadar zaman ama insan anlayabiliyor işte... babamda bilse izin verse yeter bana başka kimse bilmek zorunda değilki zaten .. ama doğru sanırım ben konuşmasam daha iyi olacak gibi geliyor banada zaten ben ağlamaktan konuşamam. sulugözlü bişeym işte nefrt ediyorum :s

morinci
5-04-13, 06:04
kartal1126
g

günaydın canım naptın konustunmu
evet evet konuştumm renitsaya yazdım baksanaaa sende fikrini söyle. sence onun direk babamı alıp konuşması dahamı iyi olur acaba? ..

prospectingkit
5-04-13, 06:04
morinci
günaydın canım iyiyim sağol. evet konuştum çok şükür. yani daha konuşmaya başlamadan ağladım bi yarım saat kadında meraktan çatladı .).. ama anlattım .. ilk başta onun yalan atmasına çok öfkelendi yalancıyla olmaz falan dedi ama sonra ben konuştum empati yaptırmaya çalıştım bayağı neredeyse sabaha kadar beyin fırtınası yaptık ama sonuç olarak yanımda olacak ben onu söyliym size. babana kabul ettirmemiz çok zorrr diyor oda ama yinede beraber konuşacağız. şuanda o bir yolunu düşünüyor. birde bi fikri var. ''o'' babanla yemeğe çıksın kendisi anlatsın dedi. bizim konuşmamız babanı daha fazla sinirlendirir belki dedi akıl akıldan üstündür işte ama emin değiliz.
sizce nasıl fikir bu ?
babanı tanımadıgım ıcın pek yorum yapamıorum amaa en azından durust oldugunu dusunupte kabul edebılır bana daha mantıklı geldı .tabı yıne sız dusunun ölçün en uygun yolu budur dediğinizdir.

senbirdeBanaSor
5-04-13, 06:04
morinci
günaydın canım iyiyim sağol. evet konuştum çok şükür. yani daha konuşmaya başlamadan ağladım bi yarım saat kadında meraktan çatladı .).. ama anlattım .. ilk başta onun yalan atmasına çok öfkelendi yalancıyla olmaz falan dedi ama sonra ben konuştum empati yaptırmaya çalıştım bayağı neredeyse sabaha kadar beyin fırtınası yaptık ama sonuç olarak yanımda olacak ben onu söyliym size. babana kabul ettirmemiz çok zorrr diyor oda ama yinede beraber konuşacağız. şuanda o bir yolunu düşünüyor. birde bi fikri var. ''o'' babanla yemeğe çıksın kendisi anlatsın dedi. bizim konuşmamız babanı daha fazla sinirlendirir belki dedi akıl akıldan üstündür işte ama emin değiliz.
sizce nasıl fikir bu ?
babanı tanımıyorum ama tepkisi sert olur mu canım sence ? yani birebir ikisi konustuklarında

Renitsa
5-04-13, 06:04
morinci
900 o ev için fazla zaten cnm .. o yeşili birkere en başta değiştirmen lazım birsürü masraf .. sen daha araştır ayrıca evet mutfak hayaline hiç uymuyor pişman olursun boşver onu
dimii benim hayalerim vaarr :KK9:
morinci
ya ayyyy Allahım inşallah inşallah inşallah inşallah yaaaaaa.....:) :) :)
evet annemde tepki verdi ama o ilk tepkiyi bende vermiştim sonuçta insan şoktan saçma tepkiler verebiliyor ama mantıklı düşününce birazda empati yapınca biraz hak verebiliyor tabi ben olsam yinede saklamazdım bukadar zaman ama insan anlayabiliyor işte... babamda bilse izin verse yeter bana başka kimse bilmek zorunda değilki zaten .. ama doğru sanırım ben konuşmasam daha iyi olacak gibi geliyor banada zaten ben ağlamaktan konuşamam. sulugözlü bişeym işte nefrt ediyorum :s
bende öyleyim canım. bide ben sinirleinince gözüm hiçbişey görmez. konuşma kavgaya döndü bizde. bi dünya laf söyledim. sonra onu toparlamak daha zor oluyo. sen konuşma. anneni at ortaya ben öyle yaptım :KK34::KK1:

morinci
5-04-13, 06:04
prospectingkit
babanı tanımadıgım ıcın pek yorum yapamıorum amaa en azından durust oldugunu dusunupte kabul edebılır bana daha mantıklı geldı .tabı yıne sız dusunun ölçün en uygun yolu budur dediğinizdir.
ya babam bize daha çok sinirlenir eminim. onu da zaten sırf memleketi yüzündensevmiyor :KK43::KK43: ama yinede bana o konuşsa dahamı iyi olur gibi geldi ay ne bileyim annem bi düşünsün bakalım akşama konuşacağız tekrar. şuanda oda hemen çocuklarımı düşündü ya çocukalrı askeriyeye siyasete bilmemne girmek isterse vicdan azabı çekeceksin falan diyor. o bile neredeyse vazgeç diyecek ama çokkkkkkkkkk sevdiğimi biliyor o yüzden yanımda olmaya çalışıyor :) ya o yanımda ya kızlar bugün bana bi rahatlık geldi anlatamam size sanki sorun çözülmüş gibi hissediyorum okadar rahatladım. içimdeki düğüm kalktı resmen oh yaa keşke bi haftadır beklemeseydim boşuna eziyet ettim kendime :)

Zerence
5-04-13, 06:04
Günaydın güzellikler :KK12: Nasıl keyifler ? :KK12:

Renitsa
5-04-13, 06:04
nazarboncugu05
Günaydın güzellikler :KK12: Nasıl keyifler ? :KK12:
günaydın süslüü. her sabah parfüm sıkmasan olmuyo dimi. :KK1:

dernsuu
5-04-13, 06:04
Günaydın arkadaşlar keyifler nasıl bakalım ...

morinci
5-04-13, 07:04
kirmiizi
babanı tanımıyorum ama tepkisi sert olur mu canım sence ? yani birebir ikisi konustuklarında
her türlü sert olacağı kesin zaten kırmızım :KK43:
ama anneme yada BANA direk bitti bu iş diye kestirip atabilir bu sefer altından kalkamayız ama belki o konuşursa ne bileyim açıklar kendini babam vicdansız değil ya sevgisini görünce hak verir belki anlar ne bilm en azından düşünelim dese oda yeter ...( babamda direk çocuk mevzusunu söyleyecek onuda biliyorum ama tek meslek polislik bilmemne değilya bu hayatta ya! ya belki onla konuşsa şoku onun üstünde atsa yani daha mantıklımı olur bilemedim ya uf :s
hani ben diyorum onu benim savunmam babamı kızdırabilir ama o kendisini daha mantıklı ve gerçekçi savunur anlatır ozaman daha iyi anlar belki

morinci
5-04-13, 07:04
Renitsa
dimii benim hayalerim vaarr :KK9:

bende öyleyim canım. bide ben sinirleinince gözüm hiçbişey görmez. konuşma kavgaya döndü bizde. bi dünya laf söyledim. sonra onu toparlamak daha zor oluyo. sen konuşma. anneni at ortaya ben öyle yaptım :KK34::KK1:
evet büyük mutfak hayali bendede var bilirim onu ...)


aynen öyle canım bende öyleyim kesin kavgaya döner zaten :s ..... bende öyle yapim ya :)

Zerence
5-04-13, 07:04
Renitsa
günaydın süslüü. her sabah parfüm sıkmasan olmuyo dimi. :KK1:
I ııııhhhhh. Kokusu size kadar gelsin istiyorum :KK53:
Nasılsın bakalım güzellik? :KK23:

morinci
5-04-13, 07:04
dernsuu
Günaydın arkadaşlar keyifler nasıl bakalım ...
günaydın dernsuu. hoşgeldiin nasılsınn .)

senbirdeBanaSor
5-04-13, 07:04
morinci
her türlü sert olacağı kesin zaten kırmızım :KK43:
ama anneme yada BANA direk bitti bu iş diye kestirip atabilir bu sefer altından kalkamayız ama belki o konuşursa ne bileyim açıklar kendini babam vicdansız değil ya sevgisini görünce hak verir belki anlar ne bilm en azından düşünelim dese oda yeter ...( babamda direk çocuk mevzusunu söyleyecek onuda biliyorum ama tek meslek polislik bilmemne değilya bu hayatta ya! ya belki onla konuşsa şoku onun üstünde atsa yani daha mantıklımı olur bilemedim ya uf :s
hani ben diyorum onu benim savunmam babamı kızdırabilir ama o kendisini daha mantıklı ve gerçekçi savunur anlatır ozaman daha iyi anlar belki

aynen canım onu iyi düşünmüşsün seviyorum dedin bari savunma morinci dese cevap veremezsin hemde babanla da aran acılmış olcak canım.
Allah gönlüne göre versin ya inşallah hersey düzelir

senbirdeBanaSor
5-04-13, 07:04
kızzzzlaaaaar helllp mee :KK43::KK43:

kartal1126
5-04-13, 07:04
morinci
her türlü sert olacağı kesin zaten kırmızım :KK43:
ama anneme yada BANA direk bitti bu iş diye kestirip atabilir bu sefer altından kalkamayız ama belki o konuşursa ne bileyim açıklar kendini babam vicdansız değil ya sevgisini görünce hak verir belki anlar ne bilm en azından düşünelim dese oda yeter ...( babamda direk çocuk mevzusunu söyleyecek onuda biliyorum ama tek meslek polislik bilmemne değilya bu hayatta ya! ya belki onla konuşsa şoku onun üstünde atsa yani daha mantıklımı olur bilemedim ya uf :s
hani ben diyorum onu benim savunmam babamı kızdırabilir ama o kendisini daha mantıklı ve gerçekçi savunur anlatır ozaman daha iyi anlar belki
evet bence kendını daha ii ifade eder ama yanlız bırakmak ne kadar iibılmıyorum bence annenle sizde olsanız daha iyi gibi