Gezi Parkı eyleminin sonuçları ;


Cudana
1-06-13, 13:06
Twittera giriyorum face açılmıyor.

bu arada eylemde bdpliler de boş durmuyor,
fırsat kollama peşindeler

kadesa
1-06-13, 13:06
faceye giremiyorum ben..sayfa açılmıyor şu anda.

parkon
1-06-13, 13:06
Bir avuç insan diye küçümsediğin kalabalığın içine gitsene kolaysa:KK47:

tburcu
1-06-13, 13:06
kızlar biliyorum hepimşzin sinirleri bozuluyor ama bu adam konuşmaya devam ediyor..

trt turk te canlı yayında.

eflatun06
1-06-13, 13:06
Yaaa utanmadan bide diyorkii biraz gaz bombalarını fazla kullanmış olabilirler ama uyarıldılarr diyorr ulann halaa atıyorlarr senn kimee palavraa uyduruyorsunn uyananlarıı uyutmayamıı çalışıyorsunnn artıkk çoookk geçççç uyuyann herkess uyandıııııı artıkk bizi kandıramıcaksınnn :KK47: :KK47: :KK47:

TariElensar
1-06-13, 13:06
A-TA-MAZ .
Geri adım atarsa bugün bu olaylar karşısında yıkılmış demektir.
Güç kaybetti demektir.
Dedim tekrar diyorum , şuan kale almıyor.
Sözde özgüvenli duruyor.
Pes etmeyelim , direniş bitmesin.
Bu ve bunun yardakçıları yıkılacak.
Geri adım attığı an işi bitti demektir.

jeanneCdarc
1-06-13, 13:06
limon1988
okuyamayan varsa lütfen bi ara george orwellin 1984 isimli kitabını okusun. Ülkemizin şu andaki halini anlatıyr. Ve artık balık hafızalı olmayalım. Yıllardır haksızlık oluyor ama 2 gün sonra unutuluyor. Unutma unutturma diyorum.
bilen varmıdır diye düşünüyordum .... 1984, matrix, V for vendetta dan sahneler geliyor gözümün önüne...en çok da hayvan çiftliği...orwell in yıllar önce kurguladıklarını bir bir yaşıyoruz bugün...gerçekte olan ve yansıtılan...yorumlardan anlaşılıyor...

Mascara
1-06-13, 13:06
ihracat diyor hala
sinirden kafayı yicem

beni beni bihterini
1-06-13, 13:06
kışkırtmaya çalışanlara prim vermeyın bu olaylarda hala başbakanı savunuyorsa zaten söylencek sözde yoktur bırakın ezberledıklerını söylemeye devam etsınler

belin87
1-06-13, 13:06
NeMeSiS98235
belin87 senin hali hazırda bi ilişkin bi flörtün vs yok mu yaa bdv'ye gitsene valla
buda benim sevgililerime takmış kim neci bu kadın bilmiyorum . yüz tane sevgilim olsa sanane bacım . seni neden gerdi özelim .

gwencooper
1-06-13, 13:06
[​IMG]..........................................

chess
1-06-13, 13:06
elit ve kaymak tabaka olarak dağılalım artık, akşama ingiliz kraliyet ailesiyle yiyeceğimiz yemeğe hazırlanma vakti:KK53::KK53:

Busra
1-06-13, 13:06
Ortada cok fazla bilgi kirliligi var milletimizin sahili selameti huzue ve refahi icin herkezi daha dusunceli davranmaya davet ediyorum . Bu ulke hepimizin .

Mune
1-06-13, 13:06
Lütfen sakin olun...

Meggieee
1-06-13, 13:06
okypete
kullanılan gazın biber gazına maruz kalanlar daha farklı olduğunu söylüyorlar.portakal gaz diyorlar..ı.kalbi sıkıştırıyormuş.
Kusma etkisi yapıyormuş o gaz.
Burnunuzdan nefes alınması gerekiyormuş etkiyi daha da azaltmak için.
radyoda haberlerde dinledim biraz önce. Tv de hiçbişi yok ne yazık ki..

lost87
1-06-13, 13:06
anakara Atatürk caddesine herkes arabalarını koyma çağrısı alındı
polis araçları girmesin diye

ODTÜ lüler Eskişehir yolunu kapadılar şuan dörtbin kişi oldukları açıklandı...

jooker
1-06-13, 13:06
DHA Doan Haber Ajans - son dakika haberleri - fla haber - gncel haberler - internet haber - doru haber - scak haber dha da canlı veriyor.

Bambino2013
1-06-13, 13:06
Arsızın yüzüne tükürmüşler, yarabbi çok şükür demiş.
En Büyük TÜRKİYE

chess
1-06-13, 13:06
şiddet kullanan polisler hakkında işlem yapılcakmışmış:KK53::KK53:

nili1984
1-06-13, 13:06
Face açılmıyor TV da iki üç kanal veriyor vay be kendi halkından bu kadar korkan bir hükümet
Ha birde polis bizim canımızı lkoruyo diyen arkadaş görevi o zaten bizden o nedenle vergi alınıyo o maaşıda onun için alıyor, haddini aşıp insanları biber gazıyla öldürsün sakat bıraksın diye değil okuduunuz kitaplar da bunlar yazmıyo mu

tburcu
1-06-13, 13:06
ODTÜ'lüler yaklaşık 4bin kişi ile Eskişehir yolunu trafiğe kapattılar:KK9:

MawidenKadin
1-06-13, 13:06
O kadar zarar gören yaralanan insana rağmen,
Bu millet nihayet böyle kenetlendi ya önemli olan bu.
Bir yazı dönüyor sosyal medya da.
Fenerliyi koruyan galatasaraylı , namaz kılan ülkücüyü koruyan devrimci, limon ve su dağıtan kerhane deki kadınlar , yemek dağıtan oteller , kol kola giren kürt - türk insanlar vs vs vs yani Atatürkün bütün çocukları uyandı.
Helal olsun hepsine herkese.

okypete
1-06-13, 13:06
Portakal gazı yerseniz su içmeyin ve süt kullanmayın! Sirkeli pamuk ile burnunuza baskı yapın! Ve en önemlisi; DUYURUN

Mascara
1-06-13, 13:06
portakal gazına mağruz kalanlar sirke tüketmeliymiş arkadaşlar su yerine
twitteri açık olanlar paylaşsın

belin87
1-06-13, 13:06
GunesinKizi35
bak arkadaşım seninle şahsi husumetim yok başkada cevap vermeyeceğim ama son olarak şunları söyleyeyim. senin dünya görüşün benim zerrece umrumda değil. ama sen yok ben şurada okudum burada şunu yaptım bunu ettim demekle insanları ezmeye çalışıyorsun. senin ne halt yediğini takmam bile ben anladın mı ? okuduğun kitap yazar da umurumda değil herkes bir şeyler okuyor. belki benimkileri de sen duymadım. yani bazen savunmanı yapıp susacaksın. hele insanlara had bildirmeye kalkıp haddini bilmiyorsan susmakla kalmayıp çıkıp gideceksin. birlik ve beraberliğe ihtiyacım var evet . o zaman bu ülkenin polisi bu halkın yanında olacak . olmuyorsa da adam gibi engeller koyacak. insanları öldürmek istercesine katliam yaparcasına müdahalede bulunursa polise herşey söylenir. askerde emir kulu polis de ama polisin bazı durumlarda emre karşı gelme hakkı var . halkı öldürme hakkını bir insanı öldürme hakkını imse kimseye vermez.ayrıca ben yarınlara belkide polis olacak adamlar yetiştiriyorum bilmeden konuşmayacaksın . ülkeyi polis koruyorsa askerde koruyor bunu da hatırlatırım
beni tehdit eden bir kadına cevap verdim .kimseyi ezmeye çalıştığım yok aksine cahil dedi bana biri haddini bilmeden . bende kendimi tanıttım okay