Şu anda arşiv sayfalarında bulunmaktasınız. Konunun orjinali için tıklayınız:

Çam Terebentin Yağı kullananlar


buweke
25-01-08, 20:01
umarım bn kurtulmak ıstıorum cunku bu yanık sactan ama cozum buldum kaynak yaptrcam cok tesekkur ederım denızlıde mı oturuosun

PastelBoya
26-01-08, 17:01
saç analizi die bi konu açtım arkadaşlar bakarsanız saçınız için en uygun en doğal ürünü daha çabuk bulur rahatlarsınız..çamterebentini bende kullandım çok iiyidi gerçekten saç döklmem durmuştu hızlıda uzadı ama gürleşmesine etki etmediii...inş.istediğinz sonuçlara ulaşırsınızŞeniz

brc_brn
27-01-08, 10:01
arkadaşlar ben iki yıldır kullanıyorum...çam terebendini..ilk zamanlar şişenin yarısını koyuyodum kazık gibi oluyodu..sonra öğrendim bir kapak yetiyomuş..saçlarımda hızlı uzuyo..rahat rahat model değişilkliği yapabiliyorum..kışın başında kestiriyorum yaza bellerime iniyo..geçen sene aralıkta katlı kestirdim çamaşır çizgisinin üztündeydi..mayıs haziran gibi bel kıvrımlarıma gelmişti..bu senede değişlik olsun diye düz kestirdim..yine çamaşır çizgimin üstünde..iki ayda 4cm uzadı..bakalım ne zaman bellerime iner...uzattım lafı kusura bakmayın ama faydasını anlatmakla bitiremem işte...

buweke
27-01-08, 16:01
julyet_
arkadaşlar ben iki yıldır kullanıyorum...çam terebendini..ilk zamanlar şişenin yarısını koyuyodum kazık gibi oluyodu..sonra öğrendim bir kapak yetiyomuş..saçlarımda hızlı uzuyo..rahat rahat model değişilkliği yapabiliyorum..kışın başında kestiriyorum yaza bellerime iniyo..geçen sene aralıkta katlı kestirdim çamaşır çizgisinin üztündeydi..mayıs haziran gibi bel kıvrımlarıma gelmişti..bu senede değişlik olsun diye düz kestirdim..yine çamaşır çizgimin üstünde..iki ayda 4cm uzadı..bakalım ne zaman bellerime iner...uzattım lafı kusura bakmayın ama faydasını anlatmakla bitiremem işte...
gercekten mı umarım bnde cabuk sonuc alırım artık kısa sactan sıkıldım onceden saclarım saglıklı we cabuk uzuodu ama su yanma snrası bı duzene grmıo saclarım cam terentınden baska ne koyuodun içine:uhm:

alyazma
29-01-08, 19:01
sweetzeynep
slm arkadaşlar ben sitede yeniyim.size bişey sorcam bu çemterebentin yağı aldım nasıl kullancam bana yardımcı olursanız sevinirim
canım benim çam esansı yada yağı farketmio aktara git 3ytl ,ye al sonra 200ml şampuana 5çay kaşığı çam esansı karıştır normal şampuanla nasıl banyo yapıyon aha işte öyle 1ayda 4cm uzatıyomuş bende bugün 29ocak 2008 tarihinde aldim tamamtatlicadiarzu:enbuyukkk:

medinella
29-01-08, 20:01
bende bugün aldım ve şampuanıma bir kapak kattım bakalım .sonuç nasıl olacak benim saçlarım çok dökülüyor,inşallah işe yarar yaaa...

Surperi
30-01-08, 19:01
ben de entele'ye cesaret edemeyenlerdenim. en ufak bir kanser riski bile varsa ayda 1 cm fazla uzayacak diye o riske giremem açıkçası.
yarın pek çok kişiden duyduğum çam terebentini alacağım, sonuçları yazarım. ayrıca yarın hint yapı da alıcam zaten evde yılan yağı var, karıştırıp sürerim. hızlı uzasın da :)

fstklsekey
3-02-08, 00:02
hay bu entele mucizesinini arkında olmamızı sağlayan arkadaş sana ne kadar teşekkür etsem azdır saçlarım öyle bir göze çarpıyorki yani ama naza değmesin deneyin hanımlar şiddetle tavsiye edilir

buweke
3-02-08, 10:02
fstklsekey
hay bu entele mucizesinini arkında olmamızı sağlayan arkadaş sana ne kadar teşekkür etsem azdır saçlarım öyle bir göze çarpıyorki yani ama naza değmesin deneyin hanımlar şiddetle tavsiye edilir
gercekten işe yarıyomu canım anlatrmısın nasıl kullanıosunjeyyar

fstklsekey
3-02-08, 15:02
buweke
gercekten işe yarıyomu canım anlatrmısın nasıl kullanıosunjeyyar
boş bir kavanoza tarif edilen şekilde hazırlanan entele bitkisini, 2şer tüp bepanthen ve bemiks ve aktardan hazır alınan saç bakım kürleri bi güzel karıştırılıp bir kaç gün bekletilir. Gliss şampuanın içine birz saç terebentin ve çam kozalağı esansı karıştılıp saçlar bu şampuanla yıkanır. ve sonra beklenen son 10 gün olmasına rağmen saçlarım 3 parmak rahatlıkla uzadı sağlıcakla kalın:dance:

smeagol
4-02-08, 08:02
Birşey sormak istiyorum arkadaşlar, bu saç bakım yağları boyalı saçlara da uygulanabiliyor mu ve fayda ediyor mu?..Ya da boyaya bir zararı oluyor mu?..

soguknevale
4-02-08, 09:02
kızlar,ben bu çam terebentin yağini,badem yağini,susam yağini,hint yağini ve yılan yağini alıyım diyorum..hepsinden az bişey şampuanıma katsam olur mu sizce?
benim saçlarımda inanılmaz dökülüyor ve çok cansız :KK43:

zühallll
4-02-08, 09:02
evet çam terebentin yağı işe yarıyor ama kokusu çok kötü şampuana fazla koymuşum sanırım ama işe yarıyor

merwee :)
5-02-08, 09:02
çam terebenti harika bişey bence herkes kullanmalı yıkandıktan sonra sapır sapır dökülen saçlarım artık dökülmüo ama hergün yıkamayın saçlar yağlanıo :)

gizemm56
6-02-08, 20:02
kesinlikle yaa
çam terebenti buyuk nimet.
ben ilk başta badem yağıyla beraber saçıma surup bekletmiştim
ama dokulmede hiç bir değişiklik olmadı
bu da işe yaramadı dedim
tam çöpe atıyordum ki şişenin dibinde az çam terebentin kaldığını gordum
şampuana koydum

banyo yaptığımda inanamadım
bir avuç dökülen saçlarım şimdi 10-15 telden ibaret
ve artık saçımla oynadığımda dökulmuyor
uzaması hızlandı
çam terebenti buyuk nimet
tek sorun saçları hızlı yağlandırıyor

fstklsekey
6-02-08, 23:02
soguknevale
kızlar,ben bu çam terebentin yağini,badem yağini,susam yağini,hint yağini ve yılan yağini alıyım diyorum..hepsinden az bişey şampuanıma katsam olur mu sizce?
benim saçlarımda inanılmaz dökülüyor ve çok cansız :KK43:
emin ol bütçen el veriyorsa sonucu hayal edebiliyorum. mükemmel :dance: hem bakım hem temizlik yanlız aklında bulunsun bir kez şampuanlıyorsan bir dahaki sefere saçlarını hakiki zeytinyağı sabunuyla yıka ve sonucundan haberdar et olur mu? sağlıcakla kal... :1rolleyes:

mahsunmenekse
7-02-08, 12:02
kızlar ya bu çam terebentibi gerçekten işe yarıyomu?benim saçlarım dökülüyo ama aşırı değil uçları çok inceliyo senağlama uzatamıyorum bi türlü iyice cansızlaştı gerçekten işe yaıyomu ?bi yardım etseniz:a015:

ozlemkurul
7-02-08, 14:02
mahsunmenekşe
kızlar ya bu çam terebentibi gerçekten işe yarıyomu?benim saçlarım dökülüyo ama aşırı değil uçları çok inceliyo senağlama uzatamıyorum bi türlü iyice cansızlaştı gerçekten işe yaıyomu ?bi yardım etseniz:a015:
Evet canım işe yarıyor özellikle saç uzatması konusunda,bende denedim ve ne kadar çabuk uzattığına şahit oldum,bence denemekte hiç bir sakınca yok,sende dene derim,şampuanına koyarak kullan,ama şampuanımı mahvetti diye panik yapma çünkü çam terebenti şampuanı sulandırıyor kullanması zorlaşıyor ama denemeye değer diyorum

mahsunmenekse
7-02-08, 16:02
teşekkürler cnaım şimdi saçıma bi güzel masaj yapıp badem yağı sürdüm ilk olarakta 400 ml 1 kapak koygum çam terebentinini umarım işe yarar bence çok hoş kokuyo yada ben çam kokusunu seviyorum diye galiba umarım yarar den3eyim sonucu yazcam :KK46:

medinella
8-02-08, 06:02
kızlar bende ocagın 29 dan beri kullanıyorum...dökülme bayağı bi azaldı,çok az dökülüyor...vallahi gerçekten çam terebentin büyük bir nimetmiş...

mahsunmenekse
8-02-08, 07:02
ya canım şoka girdim ya ben inanamadım vallahi bu sabah ilk defa yaastıktan saç olmadan kalktım süper bişey umarım kullandıkça daha etkili olur sırnaşık şeysırnaşık şeysırnaşık şey:sm_cool::sm_cool:

qsd
8-02-08, 22:02
peki dökülmeye bu kadar etkili de uzamaya etki ediyor mu arkadaşlar?
bir de aktarda mı eczanede mi bulabiliriz?

medinella
9-02-08, 07:02
qsd
peki dökülmeye bu kadar etkili de uzamaya etki ediyor mu arkadaşlar?
bir de aktarda mı eczanede mi bulabiliriz?
ben yeni kullanmaya başladığım için henüz uzatıp uzatmadığının farketmedim...ama uzamasındada etkili olduğunu söyleyen arkadaşlar var...aktarlarda bulabilirsin canım...

mahsunmenekse
9-02-08, 08:02
valla daha benimde yeni oldu 1 kere kulladım canım onu zamanla göreceğiz hele 1 ay geçsin bir sende kullan sonuçta yan etkisi yok başkalarının dediği gibi benim sdaçım öyle ssertleşmedi denemkteyatat var derim ben a.s.

qsd
10-02-08, 00:02
Evet kızlar bugün aldım daha denemedim üstünde çam terebentin esansı yazıyor birçok arkadaşınkinde de öyle yazıyormuş sanırım bu.
200 ml'e 1 kapak mı koymalıyız?
Bir de saçlarım kızıl acaba boyayı akıtır mı çok?Zararı olur mu?
fisfisfis

mahsunmenekse
10-02-08, 09:02
canım boyayı akıtırmı bilmiyourm ama ben 400 ml 1 kapak koydum sende 1 kapak koy istersen benimkinde yağı yazıyodu iyi de geldi bi dene sonra paylaş bizimle :KK46:umarım iyi gelir

qsd
10-02-08, 11:02
Benim saçım çok dökülmüyor normal dökülüyor ben uzamasını istiyorum çünkü çok yavaş uzuyor.
Dün karıştırdım şampuanlara kullandıkça burada paylaşacağım.
Sevgiler.

medinella
10-02-08, 11:02
qsd
Evet kızlar bugün aldım daha denemedim üstünde çam terebentin esansı yazıyor birçok arkadaşınkinde de öyle yazıyormuş sanırım bu.
200 ml'e 1 kapak mı koymalıyız?
Bir de saçlarım kızıl acaba boyayı akıtır mı çok?Zararı olur mu?
fisfisfis
benim aldığım çam terebentinin içinde bir kagıt vardı nasıl kullanılacağını anlatan onda 200 ml gr bir kapak yazıyordu ben o şekilde yaptım,boyayı akıtmıyor..bende siyah boya var hiç akmadı,ama kızılı bilemem kızıl çok çabuk akan bir renktir,,benimkinde de esans yazıyordu...

mahsunmenekse
10-02-08, 11:02
canım saç uzamasına hint yağı iyi geliyomuş bend ealdım deneyeceğim bugün sende bi dene istersen sevgiyle kal :sm_cool:

qsd
10-02-08, 11:02
Sağol medinella bilgilendirdiğin için benimkinden kağıt çıkmadı ama göz kararı yaklaşık o miktarda koydum.

medinella
10-02-08, 11:02
qsd
Sağol medinella bilgilendirdiğin için benimkinden kağıt çıkmadı ama göz kararı yaklaşık o miktarda koydum.
bişey değil canım inşallah işini görür,hint yagı gerçekten uzatmak için çok güzel,badem yağıyla eşit miktarda karıştırıp kullanıyorum ben uzatıyor o...

qsd
10-02-08, 11:02
Canım nasıl kullanıyorsun bunları ve hangi miktarda ? Bilgilendirir misin biraz?

medinella
10-02-08, 11:02
qsd
Canım nasıl kullanıyorsun bunları ve hangi miktarda ? Bilgilendirir misin biraz?
şimdi canım mesela ben şey yapıyorum küçük bir cezvenin içine 2 çorba kaşığı hint yağı ve 2 çorba kaşıgı badem yağını karıştırıyorum .sonra ocağın üzerinde dayanabileceğim sıcaklıga gelene kadar ısıtıyorum..sonra saçıma suruyorum...hani streç filmler varya mutfakta kullandığımız onunla sarıyorum başımı,1 saat bekletiyorum...sonra yıkıyorum...haftada 1 kez yapıyorum bunu ben....

qsd
10-02-08, 11:02
medinella
şimdi canım mesela ben şey yapıyorum küçük bir cezvenin içine 2 çorba kaşığı hint yağı ve 2 çorba kaşıgı badem yağını karıştırıyorum .sonra ocağın üzerinde dayanabileceğim sıcaklıga gelene kadar ısıtıyorum..sonra saçıma suruyorum...hani streç filmler varya mutfakta kullandığımız onunla sarıyorum başımı,1 saat bekletiyorum...sonra yıkıyorum...haftada 1 kez yapıyorum bunu ben....
Tamam canım teşekkürler.Uzatıyor mu bu etkili oldumu sende?
Çok teşekkür ederima.s.

medinella
10-02-08, 12:02
qsd
Tamam canım teşekkürler.Uzatıyor mu bu etkili oldumu sende?
Çok teşekkür ederima.s.
bende etkili olmuştu,inşallah sendede etkili olur..a.s.

canorman
12-02-08, 07:02
bende şampuanıma karıştırdım doğrusunu söylemek gerekirse etkili olacağıı düşünmedim bir sürü şey denemiştim. Ama sonuç çok güzel 2 günde 1 yıkıyorum evet dökülme nerdeyse hiç yok denecek kadar azaldı hem uzuz 5 ytl ye aldım 1 şişesini mutlaka deneyin inşallah siz benim gibi memnun kalırsınız.