PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bepanthene tam olarak ne kremi ?



Sayfa : [1] 2

bilgisayarcı
13-11-2007, 10:47
selam arkadaşlar. şu aralar çok sık rastlıyorum "bepanthene kullandım geçti" lafına. ama sadece tek şey için değil bir çok sorun için kullananlar var sanırım. sivilce, kuruluk, nemlendirme falan falan. merak ediyorum bu bepanthene tam olarak ne kremi. benimde yüzümde sivilce izleri var belki bu mucize ilaç onuda geçirir.:)

yarennkara
13-11-2007, 12:10
ben bepanthene yi nemlendirici olarak kullandım mavi tüpde olanını..sarı tüp de olanlarda yaralar için iyi geliyoo..bide güneş yanıkları için satılanlarıda var..

bilgisayarcı
13-11-2007, 12:45
teşekkürler canım ben sivilce için kullanabilirmiyim acaba birde bunu merak ediyorummmm

elif59
13-11-2007, 12:50
ben bepanthen i sivilce için tedavi gördüğüm zaman dudaklarımda oluşan kuruluk için kullanmıştım .

beyaz toprak
13-11-2007, 22:32
emzirme döneminde göğüs uçlarındaki çatlak ve yaralar için vrdi doktor ayrıca pişik içinde kullandık yani pişik ufak dereceli yara çatlak ve yanıklar için kullanılıyo a.s

mehtapelif
13-11-2007, 22:34
benim bildigim bepanthen yanik kremi ,baska bi amacla kullanildigini bilmiyordum ..

cakra4
13-11-2007, 23:11
BİLGİSAYARCI
bepanten hücre yenileyici bir krem yara, yanık ,cilt kurulugu gibi şeylerde kullanılır.yüzde fazla kullanılmamalı diye düşünüyorum çünkü tüylenme yapabilir. BİLGİSAYARCI arkadaşım şu aralar herkes sivilce için sarı kantoran yagı veya biberiye kremi kullanıyor cilt lekelerinede iyi geliyor diyorlar,bende sarı kantoran kullanıyorum bu 3. kullanışım fazla sivilcem yok ama iyi geldi.

karakiz88
15-11-2007, 20:29
asıl amacı pişik için kullanılır ama çatlaklarada ii gelir tüylenmede yapar evet sıcakta göğüs altlarında veya bebeklerde boyunlarda oluşan pişiklerede süper gelir plus formu daha etkilidir

ilgin0707
16-11-2007, 07:54
bende bebeğimi emzirirken kullandım mavisi dudak kuruluğuna çok iyi geliyor arkadaşlar

sweetgirl00
16-11-2007, 14:47
ben bepanthen i sivilce için tedavi gördüğüm zaman dudaklarımda oluşan kuruluk için kullanmıştım .



a.s cnm sen bepanthen in hangi rengini kullanmistin???

gulçehre
16-11-2007, 15:40
BİLGİSAYARCI
bepanten hücre yenileyici bir krem yara, yanık ,cilt kurulugu gibi şeylerde kullanılır.yüzde fazla kullanılmamalı diye düşünüyorum çünkü tüylenme yapabilir. BİLGİSAYARCI arkadaşım şu aralar herkes sivilce için sarı kantoran yagı veya biberiye kremi kullanıyor cilt lekelerinede iyi geliyor diyorlar,bende sarı kantoran kullanıyorum bu 3. kullanışım fazla sivilcem yok ama iyi geldi.

canım bu yağ nasıl kullanılıyor.. benimde cildim sivilceli, cilttipim yağlı..
nasıl kullanıldığını ne kadar zamanda bi yapıldığını yazar mısın?

cildini daha çokyağlandır dı mı peki?

:((

periprensesi
18-11-2007, 16:16
grip olunca insanin burnu silmekten yara olur ya, bepanthene ona da iyi geliyor.

AŞKA_KÜSKÜN
12-04-2008, 17:20
Kızlar nemlendirici olan bephanten yeşil tüptekimi?CADIARZU

fk3009
14-04-2008, 15:24
Ben yeşil tüpte olanını nemlendirici olarak kullanıyorum 15 gündür.lekelerimi açtı biraz.ama başka ürünler de kullanıyorum
kurumuş yüze,ellere,dudaklara...yanıklara,pişiklere,çizikl ere,ufak yaralara vs....herşeye sürülür bepanthen
Ailemizin kremi :)

KeLeB3K
09-05-2008, 18:50
bepathene'in 3 cesidi var;

1.bepathen krem: nemlendirici olarak kullanıyorum. ben yuzume 2 yıldır kullanıorm herhangi bi tuylenme yapmadı.

2.bepathen plus: kremin biraz daha yogun kıvamı (kullanmadım yorum o yuzden yorum yapamayacam:)

3.bepathen merhem: cok yogun ve yaglı ,dudak çatlaklarını ve yanıklarını anında iyileştiriyor. ben ozellikle kısın dudaklarıma cok suruyorum ,hatta surunce herkes rujunun markası ne diye soruyor cunku surunce dogal parlatıcı gibi de duruyor :)))))

çokoprens
09-05-2008, 18:54
bebek pişiklerinden,yanıklara, emziren annelerde göğüs ucu çatlaklarına kadar birçok soruna iyi gelen bir kremdir

fk3009
19-05-2008, 20:15
bende bepantheni hiç eksik etmem yıllardır..am onun yerini frklı birürün aldışimdi:)ondan çokk daha memnunum

canım daha çok memnun olduğun kremi söyle de biz de alalım ;)
hametan da ii diyolar ama bilmiyorum kullanmadım

MâÇâkızı
08-06-2008, 21:07
bende nemlendirici olarak kullandım memnun kaldım

BenLiLa
18-06-2008, 15:39
eşim krem diye merhemini almış gelmiş :(
bende onu yanıklar için kullanıyorum (kızartma yaparken koluma sıçrayan yağ yanıkları için)
birde topuklarımı yumuşacık yaptı merhemi yani ayağada iyi geliyor...
ve bu gün gittim kremini aldım o ne hoş kokudur öyle yaaaa sürer sürmez cildimde bi yumuşaklık bi serinlik...
ben sevdim bepanthene kremi kullanmaya devam...
tüylenme yapsa bile devam :)

EU1
26-06-2008, 11:19
bepanteni ben güneşte çok kalınca kremlenmeden durduğumda özellikle yüzüm gözüm şişince kullanıyorum, beyaz tenli insanların ciltleri cabuk şişip kızarıyor maselef bepanten cok yararlı,
yaşı geçkin bir tanıdğım vardı kadın durmadan bu kremi sürüyordu çok da genç gösteriyordu sanırım sandığımdan daha yararlı

Lady34
26-06-2008, 11:42
sivilceye iyi geleceğini düşünmüyorum kuru cilde kullanırım nemlendiriyor..makyaj öncesi kullanırım ..güneşten sonra kullanırım..

annekuzusu
26-06-2008, 11:52
selam arkadaşlar. şu aralar çok sık rastlıyorum "bepanthene kullandım geçti" lafına. ama sadece tek şey için değil bir çok sorun için kullananlar var sanırım. sivilce, kuruluk, nemlendirme falan falan. merak ediyorum bu bepanthene tam olarak ne kremi. benimde yüzümde sivilce izleri var belki bu mucize ilaç onuda geçirir.:)

ben bepanthene kremi güneş yanığına uçuğa ve izi kalmış yaralar kabuk tutmuş yaralara kullanıyorum gerçekten çok iyi geliyor çok güzel bir krem

CakmaKleopatra
27-06-2008, 07:17
bephantene cilt kuruluğu yanık ve yara tedavisinde kullanılır sivilceli olan bölgelere kullanıldığında yağlandırma özelliği olduğu için cildini daha beter duruma getirirsinn
kulaktan dolma bilgilerle yola çıkma cildin için mutlaka bi cildiye doktoruna görün
yoksa benim gibi ağır tedavilere ihtiyaç duyabilirsin...
sevgiler a.s.

LayLayLomHop
26-07-2008, 14:25
ya ben bacagımda bulunan benekler batıklar için kullanmayı düşünyorum kırmızı kırmızı pütürlükler var bi faydası olur mu acaba :uhm:

berfin21
28-07-2008, 10:15
arkadaşlar bende kulandım süper anında etki yapıyr şidetle tafsiye ediyorum

Taşbebek
28-07-2008, 15:07
benim bildiğim yanık ve güneş ışınlarından korunmak için kullanılıyor:)

Afro
30-07-2008, 01:25
BEPANTENE YAĞLI BİR KREM OLDUGU İÇİN YÜZÜNDE TÜYLENEM YAPABİLR AMAN DİKKAT!

cnm o nun merhemı cok yaglı kremı degıl ıkısı farklı ben yuzume laser yaptırıyorumm dr um hkulan dedı gercekten cok etkılı sivilce izlerıen bırebbırr yerimseniben

Afro
30-07-2008, 01:28
bephantene cilt kuruluğu yanık ve yara tedavisinde kullanılır sivilceli olan bölgelere kullanıldığında yağlandırma özelliği olduğu için cildini daha beter duruma getirirsinn
kulaktan dolma bilgilerle yola çıkma cildin için mutlaka bi cildiye doktoruna görün
yoksa benim gibi ağır tedavilere ihtiyaç duyabilirsin...
sevgiler a.s.
cnm benımn dpktorum önerdı merhemı degıl sıvılce ıcın ama kremı cok güsel ıcındekı okursanız zatenn anlarnızzz gözenklere bıle ıyı gelıyoo cildi yenılıyo tatlımsüprizzzzz:enbuyukkk:

askprensesi
30-07-2008, 15:32
valla o krem bence yara kremi ben sordum bugun ben onu gogsumun ucuna kulaniyorum bebek emzirdigimde

DilaNaz
30-07-2008, 15:50
valla ben kızıma pişik kremi diye kullanıyorum.........
dr.önermişti................
çokda iyi geliyor...........

keighburne
30-07-2008, 16:00
kollarıma sir ağda yaptırdıktan sonra sivilce gibi kırmızı noktacıklar oluşuyor
kremini özellikle 2-3 gün kullanıyorum hemen geçiriyor
nerdeyse 2-3yıldır kullanıyorum tüy artışı olmadı bende
kişiden kişiye değişir tabi
mutlaka dok.sorup kullanmakta fayda var

melek23
30-07-2008, 16:03
canım genelde yara ve dudak çatlaması işte kaş konturu yaptıranlara lazer yaptıranlara iz yapmadan vitamin destekli nemlendirici e vitaminli

..hazan..
30-07-2008, 16:09
bepanthene krem ve merhem olmak üzere iki formda çeşitli tedavilerde kullanılmaktadır.merhemi yağ bazlı,kremi su bazlıdır.hücre yenileme özelliği sayesinde her türlü cilt rahatsızlıklarının tedavisinin yanısıra,sadece cildin nemini koruma,cildi yumuşatma amacıylada kullanılmaktadır.benim tavsiyem piyasada var olan kremleri kullanacağınıza bepanthene kullanın derim.:lepi:

-ışık-
30-07-2008, 16:36
bepanten tüylenme yapıyomu gercekten...

fk3009
31-07-2008, 19:07
Bepanthen'in tüylenme yaptığı ve güneşte leke yaptığı söyleniyo.BENCE KÜLLİYEN YALAN!!
herkes duyduğunu yazıyo ama ben kullandım ve güneş lekelerimi geçirdi,cilt yenileyici bi krem..
sivilce lekelerini de geçiriyo..
hem ucuz,hem süper kokusu ve dokusu var,hem de piyasada ki diğer nemlendiricilere beş basar..
Zaten artık güneş koruyucusuz güneşe çıkmamak gerek.BEPANTHEN VEYA BAŞKA KREM HEPSİ LEKE YAPABİLİR...
Şu kreme çamur atılmasın artık..
Roaccutane kullananlara bile doktorlar bepanthen veriyo..
Sivilce yapıyosa neden roaccutane gibi sivilcede son çare bi ilacın yanında verilsin ki??

nem
26-10-2008, 20:08
yaaaa tüylenme yapar diye korkuyorumm..zaten yüzümde tüylenme sorunu var iyicene çoşmasın yüzümm..kimi o bi ilaçtır nemlendirici diye kullanılmas dio kimisi çok iyi dio...alıp deniycem bakalım inş iyi işe yarar

EU1
27-10-2008, 19:01
bepanthen kremi,merhemi,.... var küçüklüğümden beri evimizden eksik olmayan özellikle tatile giderken asla almayı untmadığımız bi kremdir(merhemi yanıklara dha ii gelir ama dha yağlıdır) bi çok şey için kullanılır ama her işe yarıo die abartmamak lazım =)

gizem66
27-10-2008, 19:08
Cakra4 kantoron yaği demişsin arkadaşim biberiye yaği nerde bulabilirim sivilce ve leke için kullanicam hangisini kullanmam gerek yardimci olursan sevinirim tşk

julyet_
28-10-2008, 09:30
bepanthen kremini tanıdığımız olan bi doktor güneş ve diğer cilt lekeleri için kullanmamız gerektiğini tavsiye etmişti..

mucella1955
29-10-2008, 12:10
selam arkadaşlar. şu aralar çok sık rastlıyorum "bepanthene kullandım geçti" lafına. ama sadece tek şey için değil bir çok sorun için kullananlar var sanırım. sivilce, kuruluk, nemlendirme falan falan. merak ediyorum bu bepanthene tam olarak ne kremi. benimde yüzümde sivilce izleri var belki bu mucize ilaç onuda geçirir.:)

Selam,


Yara ve yanık kremi.

mucella1955
29-10-2008, 12:23
Selam,


"Yara ve yanık kremi.

aspirinin krem versiyonudur .

dövme yapıldıktan sonraki ilk hafta günde 4 kere sürülmesi gereken krem.
Plus'u vede yağsız olanıda bulunmaktadır

en acık renk olan tüpe sahip olanı (plus değil, turuncu da değil, acık mavi) yüze nemlendirici olarak kullanılarak cilde çok iyi bir şey yapılan, ucuz ve hücre yenileyici özelliğiyle vichylerin yapamadığını beceren mükemmel krem.
ayrıca ampul olanı da vardır.

sürtünmeden mütevellit yanıklara iyi gelen merhem.
pastil olanı pek çok kimse tarafından sevilmese de en etkili pastil türüdür.

plus olan merhem türü dudak çatlaklarına çok iyi gelmektedir. sürekli bi yerlerimi yaktığım için çocukluğumdan kalma anestolle karıştırılma durumu var, süper i$e yarar. her eve lazım bir ilaçtır.

Ampul şekli aylardır hiçbir depoda ve eczanede bulunamayacan ilaç. Boşyere aramayın.
Dövme üzerinde kullanilacagi zaman, kesinlikle fazla sürülmemesi gereken, sürülürse dövmenin rengini acan merhemdir..

mavi, yeşil ve sarı renkler de ambalajı olan ve sarı ambalajlısının saç diplerine sürülmesiyle saçları canlandıran merhemdir. mavi olanı güneş yanıklarına ve sivilcelere birebirdir. yeşil olanı nemlendirici olarak idealdir.
cilt yanıklarına, kızarıklıklarına ve pişiğe iyi gelen merhem.


skatrizan etkili merhemdir. yara iyileşmesini hızlandırır. merhem formunun yanı sıra ; paranteral uygulanan ampul formu da mevcuttur.
iki türlüsü vardır.. mavi kaplı olan ve yeşil kaplı olan..
bir tanesi yağlıdır, iğrençtir,berbattır..
bir diğeri ise daha çok tercih edilen ve yağsız arko tipinde güzel bir kremdir..
birçok alanda açık yara iyileştirilmesinde kullanılır..

dudak çatlamalarına karşı en iyi krem. güneş yanıkları içinde ağrı kesici içeren turuncu kesinlikle alınmalıdır. ayrıca kim ne derse desin bir kez deneyin dünyanın en iyi aftershave'idir.
vitamin b5 ile aynı etkiye sahip pantotenik asit içerir. pantotenik asit metabolik faaliyetlerin sürdürülmesinde çok önemli rol oynar. organizmada deri ve mukozanın oluşması ve yenilenmesini sağlar.

- küçük yaraların (küçük yanık ve sıyrıkların), tahriş olmuş derinin, pişiklerin, kronik ve dekubitus ulseri nin, anal fissur lerin iyileşmesi ve epitelizasyonun hızlandırılması,
- emziren annelerin meme bakımında, ve ağrılı, çatlamış meme başlarının tedavisinde pek faydalıdır.

pantotenik asit insan vücudunda yakılmaz, bu nedenle oral dozun %60-70'i idrar yoluyla, geri kalan bölümü de dışkıyla değişmemiş olarak atılır. erişkinler idrarla günde 2-7 mg. çocuklar ise 2-3 mg. pantotenik asit atabilirler.

göze uygulanmaz.
gebelik döneminde kullanılmasının bir riski yoktur.

plus olanı** * çatlamış dudaklar için birebirdir.
burnundan nefes alamayanlar gece yatarken bol miktarda dudaklarına sürdükleri vakit sabah dudaklarında hiçbir kuruma olmadığını görecektir.
bir de manikür ve pedikür sonrası sürülmesini tavsiye ederim.*
pişiğe, sivilce izlerine, yara berelere,kulak deliklerine kisacasi bulduğunuz heryere güvenle sürebileceğiniz mucizevi krem.
banyo sonrası cildi nemlendirir.fondotenin altina sürüldüğünde doğal bir görünüm kazandirir.
derinin üst tabakasının iyileştirilme sürecine katkıda bulunan ilaç. kremi var bunun, yanıklarda ve su toplamış derilerin kendini toparlaması için aracı olan bir nimet işte." Alıntıdır.
süprizzzzz

mltm87
29-10-2008, 12:32
bende bepanthene i ayak topuklarıma sürüyorum ponzaladıktan sonra yumuşacııık oluyo. bepanthene herşeyin kremi:)

armoni
29-10-2008, 21:01
arkadaşım sarı ve turuncu diye ayrı ayrı mı ve yoksa ikisi aynı mı

mucella1955
31-10-2008, 17:55
arkadaşım sarı ve turuncu diye ayrı ayrı mı ve yoksa ikisi aynı mı

Selam,

Arkadaşım ben Bepanthen Plus krem olanınını kullanıyorum.Mavi tüplü.
(Enfeksiyon riski olan her türlü deri lezyonu için antiseptik) olanı. Ben yararını gördüm.Özellikle evde kimyasal peeling yaptıkdan sonra hemen hergün günde iki defa olmak üzere kullanıyorum.

Umarım sizede yararı olur.

Hoşçakalın,kaydirigubbakcemile5

armoni
01-11-2008, 15:26
Selam,

Arkadaşım ben Bepanthen Plus krem olanınını kullanıyorum.Mavi tüplü.
(Enfeksiyon riski olan her türlü deri lezyonu için antiseptik) olanı. Ben yararını gördüm.Özellikle evde kimyasal peeling yaptıkdan sonra hemen hergün günde iki defa olmak üzere kullanıyorum.

Umarım sizede yararı olur.

Hoşçakalın,kaydirigubbakcemile5

bende de mavisi var ama sen şöyle bir şey yazmışsın.
skatrizan etkili merhemdir. yara iyileşmesini hızlandırır. merhem formunun yanı sıra ; paranteral uygulanan ampul formu da mevcuttur.
iki türlüsü vardır.. mavi kaplı olan ve yeşil kaplı olan..
bir tanesi yağlıdır, iğrençtir,berbattır..
bir diğeri ise daha çok tercih edilen ve yağsız arko tipinde güzel bir kremdir..
birçok alanda açık yara iyileştirilmesinde kullanılır.. bu yazdığın bepanthene mavi için mi geçerli

EU1
01-11-2008, 16:03
bende de mavisi var ama sen şöyle bir şey yazmışsın.
skatrizan etkili merhemdir. yara iyileşmesini hızlandırır. merhem formunun yanı sıra ; paranteral uygulanan ampul formu da mevcuttur.
iki türlüsü vardır.. mavi kaplı olan ve yeşil kaplı olan..
bir tanesi yağlıdır, iğrençtir,berbattır..
bir diğeri ise daha çok tercih edilen ve yağsız arko tipinde güzel bir kremdir..
birçok alanda açık yara iyileştirilmesinde kullanılır.. bu yazdığın bepanthene mavi için mi geçerli

canım belki arkadaşta eskisi vardır bi süre önce kutularının rengi değişti.bnde yeşili var o krem olan yenilerde ztn üstünde krem yada merhem yazıo

armoni
01-11-2008, 18:49
canım belki arkadaşta eskisi vardır bi süre önce kutularının rengi değişti.bnde yeşili var o krem olan yenilerde ztn üstünde krem yada merhem yazıo

sanırım öyle olmuş.çünkü maviyi kullanıyorum demiş ama bir de çok yağlı iğrenç demiş anlayamadım ondan sordum.

mucella1955
02-11-2008, 21:41
sanırım öyle olmuş.çünkü maviyi kullanıyorum demiş ama bir de çok yağlı iğrenç demiş anlayamadım ondan sordum.

Arkadaşım ben mavi olanınını kullanıyorum.Ben bu yazıyı bir yerden alıntı olarak yazmıştım.Sanırım Yazımın sonunda "ALINTI" yazısına dikkat etmemişsin.

EKİNOKS
13-11-2008, 10:24
benim aklım karıştıfisfisfis değişik renklerde var hangi renk neye iyi geliyor bilen açıklayabilirmi mesela ben yüzüm için kullanmak istiyorum hangisini almam lazım:sm_confused:

mucella1955
13-11-2008, 17:57
benim aklım karıştıfisfisfis değişik renklerde var hangi renk neye iyi geliyor bilen açıklayabilirmi mesela ben yüzüm için kullanmak istiyorum hangisini almam lazım:sm_confused:

Mavi tüplü plus olanı yüzün için kullanabilirsin canım.

eylül25
13-11-2008, 20:08
Bepantenin hücre yenileyici özelliğe sahip olduğunu biliyorum. Dolayısıyla yaralar, yara izleri leke vs.. gibi deri lezyonlarına iyi geliyor..Sivilce izleride bu kapsama girer mi bilmiyorum..

elifpr
22-11-2008, 13:24
mucella1955 adlı kullanıcı arkadaşımıza bi sorun olacaktı. sanırım bu krem hakkında bilgi sahibi bi kişisin. sorumu cvplarsan sevinirim.
benim bacak ve kalça bölgemde kilo alıp vermeden kaynaklanan vücut çatlakları var. 2aydır başka bi krem kullanıyorum ama artık onu alıcak maddiyata sahip değilim. bepanthene 'nin iyi geldigini duydum. sence hangi çeşidini kullanmalıyım. şu ana kadar ki yazılardan bepanthnene plus kullanmam gerektigini düşünüyorum. yanılıyormuyum sence. şimdiden teşekkür ederima.s.

efsunkar13
26-11-2008, 17:12
gercekten iyi bir ürün cildi yeniliyor yuzumden amel,yat olmustum dikişlerim alındıkdan sora vermişti doktorum cildim cok guzel oldu izler geciyor emin olabilirsiniz lekeler için cok iyii

tatlırüya
26-11-2008, 17:25
bu krem güneş lekelerine de iyi gelir mi. bir bilginiz var mı?

yagmur_tanesi
26-11-2008, 19:27
kızlar okudum ve karar verdim aldım bugün sürmeye başlarım yalnız bu mavi olan kremden aldım yenileyici özelliği oldugunu söylemişsiniz cildim yenileye yenileye çok yormasın kendini sonra :delphin: ne sıklıkla süreyim kullanan bilginlerin cvp larını bekliyorum

armoni
26-11-2008, 19:55
kızlar okudum ve karar verdim aldım bugün sürmeye başlarım yalnız bu mavi olan kremden aldım yenileyici özelliği oldugunu söylemişsiniz cildim yenileye yenileye çok yormasın kendini sonra :delphin: ne sıklıkla süreyim kullanan bilginlerin cvp larını bekliyorum

bunu ben de hep düşünmüşümdür.sürekli yenilemenin zararı olur mu diyefisfisfis
olayin bu yeni kreminde de diyor hücre hücre yeniliyor diye amaaan ne bileyim doğru mu bu acaba ya bilen varsa yazsın.ben de o yüzden 2-3 günde bir sürüyorum yüzüme bepantheni:Saruboceq:

sedna03
29-11-2008, 19:04
ner de bulunur bu krem..?marketlerde de bulabilir miyim sadece eczanelerde mi bulunur?cildim yağlı..hafif sivilce ve lekeler var...daha kötü yapmaz umarım..pahalı mı acaba?
teşekkürler..

April
29-11-2008, 20:13
ner de bulunur bu krem..?marketlerde de bulabilir miyim sadece eczanelerde mi bulunur?cildim yağlı..hafif sivilce ve lekeler var...daha kötü yapmaz umarım..pahalı mı acaba?
teşekkürler..

eczanelerde vardır sadece canım. 2.5 ytl.cildin yağlıysa, mavi olanını alırsan daha iyi olur =)

elifpr
30-11-2008, 11:51
arkadaşlar ben eczacıyla konuştum bepanthen in her çeşidinde aynı iyileştirici etki varmış birisi normal yağsız krem birisi yağlı merhem biriside (pulus olanı)açık yaralara iyi gelicek antibiyotikli krem yani her birinin ayrı etkisi yok tercih meselesi cildinin yaglanmamasını isteyen normalini alır. yok önemli değil diyen merhem olanı da tercih edebilir.

immunn
31-12-2008, 13:05
bepanthen onarıcı cildi güzelleştiren bir bakım kremidir.ben size doktordan öğrendiğim bir tarifi vermek istiyorum; 1 adet bepanthen kremin tümünü 1 adet bepanthen merhemin yarısını redoxan- c 500 mg . ampulden 2 adet hepsini bir kabın içinde karıştır.sabah-akşam cildini temizledikten sonra sür,ve her zaman buz dolabında sakla. ben 5 yıldır sürekli kullanıyorum ayrıca gün içinde bepanthen kremi cildimi kuru hissedersem sürüyorum. 44 yaşındayım 35 gösteriyorum. öptüm....kaydirigubbakcemile5

immunn
31-12-2008, 13:20
mavi tüpteki normal krem, turunculu tüpte olan bepanthen pulus ; antiseptik etkili. sivilceleriniz var ise pulus olanı tercih etmelisiniz.

immunn
31-12-2008, 13:27
sevgili yağmur tanesi;bepanthen kremi günde en az 2 defa sabah akşam sürmelisin gün içinde cildinde kuruluk hissedersen yineleyebilirsin hiç bir zararı yoktur.cildini ne kadar nemli tutarsan o kadar az kırışır su içmeyide ihmal etme.

Filo
04-01-2009, 22:29
arkadaslar bnm cildim kuru merheminimi almalıyım...

nemida
05-01-2009, 12:30
ben mavisini aldım kışın soğuk havada mükemmel oldu, ayrıca diğer nemlendirici kremlerimi sürecek olsam bile bephantenle karıştırıyorum artık. Sanırım bundan sonra bephanten kullanıcam hep.. ama acaba tüylenme konusu gerçek mi? :uhm:

TaRrÇıNn
11-01-2009, 15:09
ben birkaç yıldır soğuk havalarda bepantene krem kullanıyorum yüzeme de sürüyorum. çok hafif bi yapısı var zaten. ufak tefek yaranın berenin de çabuk iyileşmesini sağlıyo. ben memnunum.. tüylerimi de ne azalttı ne arttırdı.. hihoyyyt

tosalak
18-01-2009, 00:11
arkadaşlar benim sağ yanağım pürüzsüzdü ama sol yanağım hep sivilce ve izleriyle doluydu ( tlf konuştuğum ve sürekli çıkan sivilceleri sıktığım taraf) kullanmadığım jel ilaç sabun doğal yöntem kalmamıştı 2 yıldır. ama en son annemin ısrarları üzerine ( kendisi baby face olup formülüde hacışakir sabun-limon-arko üçlüsüdür :D ) bende normal el sabunuyla yıkayıp gül suyuyla silip en sonda bepanthene plus krem (mawi olanı) kullanmya başladım we şuan cildim süper. inanırmısınız sol yanağımda böle karıncalanmalar hissediorum we ne sivilce kaldı nede iz. allık sürüp çıkıorum :)) herkese tawsiye ederim bepantheni..

tosalak
18-01-2009, 00:16
buarada cildim karma arkadaşlar ama yağlıya çok çok daha fazla yatkın..

prensesfb
26-03-2009, 16:48
vajinal yanmayada iyi gelirmi

merwe90
16-04-2009, 17:28
Valla ben plus olanı kullanıyorum.Sivilce yaralarının üstüne sürüyorum.Hemen iyileştiriyor hem de antisptik özelliği de olduğu için mikroplara karşı koruyor.

gulumsee
01-05-2009, 13:05
ay keske bir bilen kullanan resimleriyle gosterse

falanist
06-05-2009, 09:32
arkadaşlar sivilce ve izler için bephantenin hangi ürününü kullanıyorsunuz? ben losyon şeklinde olanını biliyorum, bir de mavi ve sarı tüpte olan varmış, hangisini kullanmalıyım

nezihemmm
07-05-2009, 07:10
kızlar merhaba.bende bepanten kullanıyorum.mavi tüpte olanı.üstünde krem yazıyor ama iyice inceledim plus falan yazmıyor.yanlışmı acaba benimki...bilen varsa yazsın lütfen :çok üzgünüm:

melizz
16-05-2009, 11:54
plus ı yaralara ii gelio mu ben kullanıorm umarım ii gelir bi de n kadarda geçirio dikkat ettinzmi kızlar :)

ginka
16-05-2009, 12:30
çok faydalı bir krem sivilcelere birebir mavi olanı üstüne krem yazanı kullanıyorum 3,5 aydır çok memnunum hiç bi yan etkisi yok

falanist
16-05-2009, 13:57
dudak çatlağım için bephantene plus kullandım çok fazla kabuk bağladı, eczacı plus un daha çok kurutacağını, bephantene merhem kullanmam gerektiğini söyledi. merhemden çok memnunum cildimdeki kızarıklıklara ve sivilcelere de sürüyorum

falanist
16-05-2009, 14:05
dudak çatlağım için bephantene plus kullandım çok fazla kabuk bağladı, eczacı plus un daha çok kurutacağını, bephantene merhem kullanmam gerektiğini söyledi. merhemden çok memnunum cildimdeki kızarıklıklara ve sivilcelere de sürüyorum

SHADOWGİRL
26-05-2009, 22:38
bepantenin merhemini ayak topuklarım çatlamıştı banyodan sonra ponzalayıp 3 hafta düzenli bolca yedirerek kullandım çok güzel oldu çatlaklar gitti

kreminide oğlumun yüzü kurumuş ve sivilceler olmuştu kullandık bundada güzel sonuç aldık cildi daha iyi oldu memmunum arkadaşlar arada bende cildime sürerim

zehraalimansur
07-11-2009, 08:50
kızlar bu bepanteni ilişkiye greknde sürüyorlarmış kullanan varmı cidden.ilşkide ne işe yarıyr

dyslexia
09-11-2009, 15:29
bepanthen'in bir jenerik ismi (marka) diyebiliriz. Bütün ürünleri bir çeşit B vitamini olan dekspantenol içerir, bu epitelizasyona destek veren bir maddedir. Epitelizasyonu cildin en üst tabakasının kendisini yenilemesi olarak tanımlayabiliriz. Şimdi çeşitlerine gelelim.

Losyon: tüpte değil de şişelerde satılıyor, daha dermokozmetik tipi ürün günlük alıp elinize, vücudunuza kullanabilirsiniz. Güneşlenme sonrası soyulmalara karşı, soyulma durumunda cildin kendini yenilemesine destek olarak da kullanabilirsiniz.

Krem: (mavi tüp)losyondan biraz daha yoğun ama yine de nispeten su bazlıdır. Hafiftir yüze kullanılabilir. Aslında her şeyde kullanılabilir. Dediğim gibi cildin üst katmanının kendini yenilemesine destek verir. Eklemem gerekir ki mucizevi değildir!!

Plus krem: (Sarı tüp)Krem içeriğine antiseptik (mikrop öldürücü) eklenmiş halidir. Dudaklara iyi geldiğini yazan olmuş, evet gerçekten çatlamış iltihaplanmış dudaklarda çok işe yarar. Antiseptik özelliği çok etkili olmasa da küçük yaralarda iltihaplanmayı önler, yara iyileşmesini hızlandırır.

Merhem: (Pembe tüp)Yağ bazlıdır. Ben bunu gece yatarken dudaklarımda kullanıyorum. Çok yoğundur, emilmesi zordur. Emziren anneler meme başlarına, bebeklere pişiğe karşı, diz dirsek topuk gibi bölgelere kullanılabilir. Yüze sürmek için biraz fazla yoğundur, sivilce yapabilir.

Başka çeşidi de olabilir kızlar bunlar benim bildiklerim. Yardımcı olabildiysem ne ala kaydirigubbakcemile4

falanist
10-11-2009, 12:30
çok teşekkürler aydınlattığınız için:) plus kremi sivilcelere sürsek antiseptik olarak işe yarar mı acaba?

lalezar77
11-11-2009, 10:46
Ben kızımın poposuna kullanmıştımnaniknanikhemde doktor tavsiyesiyle:içelim:

dyslexia
11-11-2009, 14:19
çok teşekkürler aydınlattığınız için:) plus kremi sivilcelere sürsek antiseptik olarak işe yarar mı acaba?

onun yerine cleocin-t'yi tavsiye ederim, ama sivilce sönmeden bazı insanlarda sulanıp kabuk kabuk oluyor işte onun mikrop kapmaması için kullanılabilir.

melekgulsoy
27-01-2010, 01:02
kızlar bende yıllardır bu kremi kullanıyorum ve bence mükemmel bir krem
ama artık bütün kremlerin rengi ayrı ama üzerinde merhem, krem veya plus yazıyor ve hepside mavi kutuda ama evet eskiden herbiri farklı renkdeydi. siz eczaneden hangisini istediğinizi belirtin ona göre alın. ben yıllardır krem olanını yüzüm dahil herşeye kullanırım ve kesinlikle çoooook güzel bir krem. el kremi olarkda kullanıyorum yani kısaca heryere kullabilirsiniz hatta tahriş olmuş veya pullanmış cilde bile. renge takılmayın kısaca siz eğer su bazlı alacaksanız krem, yağ bazlı istiyorsanız merhem diyin ve ben plus olanını da kullandım o da birz yoğun . ama daha yoğun bir nemlendirme için kullanılabir.

melekgulsoy
27-01-2010, 01:13
bu arada sivilceli cildede kullanışabilir içindeki aktif madde bi çeşit b vitamini ve kesinlikle tüylenme yapmaz benım ablam çok tüylü birisi olğu halde o bile böyle bi sorun yaşamadı.içinde e vitamini var tüylenme yapıyor diyenler sallıyor ya da bilmeden yazıyorlar. e belki binde bir böyle bir etki görünmüştür ama benim gibi yılardır kulananları da dikkate alın

sekerkizz
02-03-2010, 11:03
arkadaslar bişe sorcam bepanten merhemi bana doktorum verdi rahim içindeki yara için kullanmamı onerdi sizce rahim yaralarındada kullanılan bı ilacmıdır bu şekilde kullanan varmı arkadaslar bilgilendirimisiniz ben

revindell
02-03-2010, 11:56
selam arkadaşlar. şu aralar çok sık rastlıyorum "bepanthene kullandım geçti" lafına. ama sadece tek şey için değil bir çok sorun için kullananlar var sanırım. sivilce, kuruluk, nemlendirme falan falan. merak ediyorum bu bepanthene tam olarak ne kremi. benimde yüzümde sivilce izleri var belki bu mucize ilaç onuda geçirir.:)

canım banyodan sonra haftada en fazla 2 kere olmak kaydı ile nemlendirici olarak kullanabilirsin ben öyle yapıyorum..

tsukino
02-03-2010, 12:13
Yaa şu tüylenme meselesine ne kadar takmışız arkadaşlar..
Herşeyde tüylenme yapıyor yaa yok artık..
Ben arko yağlı krem kullanıyorum yıllardır bişeyde olmadı..
Zaten hepimizin yüzünde kıllar var bu çok doğal..
Bence zaten olan tüyleri kreme bağlayıp rahatlama yapıyoruz galba..
Hani bende tüy yok ama bunu kullandım oldu..
Bence bunların çoğu tesadüf..
Ne kadr tüy yapabilir bu ilaçlar ki..sakal gibi yapacak değil ya..
Yılların ilaçları..kremleri..
Ve inanın bu ucuz kremler gibisi yok..
Benim cildim çok kuru mesela Arko yağlı kremden vaz geçemiyorum herşeye iyi geliyo neredeyse yaakaydirigubbakcemile3
75 kuruş en pahalı yani..50 kuruşa bile alabilirsiniz..
Bepanthene hiç kullanmadım ama eminimki süper bi krem o da hep duyuyorum..
Ondanda alıcam..merhemini..

aygün2008
30-04-2010, 14:19
bende yeşil olanı var.anal fissüre iyi gelirmi acaba?

dilben
17-06-2010, 17:27
ya bende sir agdadan snra yüzümde kalan lekeler var onun için aldım bugun bepanthen inşalalh işe yarar cnku cok ktü durumdayım ya

ay_82
17-06-2010, 17:36
hücre yenileyici olarak biliyorum ben .........ben sürekli nemlendirici olarak kullanıyorum çok memnunum cildimin kuruluğu,pütür pütürlüğü gitti....sivilce ve yara izlerinede çok iyi geldi ....

yaseminada
19-06-2010, 15:32
arkadaslar burda bırsuru cesıdı var bıraz kafam karıstı acıkcası.
benm dudagmn ustunde hafif bir leke var gunesten dolayı.T bölgem yaglı sadece. birde koltukaltımda biraz kararma var. hangı cesıdını kullanmalıym ?

chemist_pucca
29-07-2010, 20:19
Valla burda okuduktan sonra bende kullanmaya karar verdim sivilceler ve onlardan geriye kalan izler için... bakalım inşallah bi faydasını görürüm... ben de cildimi temizledikten sonra sabah akşam kullanarak başladım... ne olacak görecez...

purplepig
29-07-2010, 20:37
ben bepantheni dudaklarım çatlayınca bile kullanıyorum(.mavi olan)..gece sürüyorum sabah miss gibi oluyorlar..lekelre de kullanıorum aynısını...:hulya:

elan_vital
03-11-2010, 09:54
plus olanını ağda izi (korkun yara olup kemre tutmuştu) kullandım bir kaç gün içinde geçirdi korkunç yanık izi kalacak diye nasıl korkmuştum.. ben güveniyorum o yüzden.. sivilceleri ve lekeleri için su bazlı kremini almayı düşünüyorum henüz başlıcam...

dru
07-12-2010, 11:29
arkadaşlar bepanteni sabah sürmeyin güneşle etkileşmesi yüzde leke yapabilirmiş. gece kremim olarak da içine bir ampul e vitamini kırarak kullanabilirsiniz. ben öyle yapıyorum yüzüm ışıl ışıl oldu :66:

babyirmak
13-12-2010, 17:55
hamilelerin göbek çatlağı için kullanması uygun mudur arkadaşlar bilen varmı?

EkonunMelegi
04-02-2011, 18:55
aslında mavi olan turunce olan demesekte 3 çeşidi var sanırım krem,merhem,plus bunları kullansak

spring352009
05-02-2011, 17:23
arkadaşlar bu bepanthene krem merhem plus hepside etkili kremler...merhem olan öel durumlarda yara yanıklarda daha etkili..krem olan türü ise cilt ve doku yenileyici..plus olnada yine antibiyotikli olan..ancak hangisini ullanrsk kullanalım içinde ki aktif maddelerden dolayı güneşe çıkmamak gerekiyo...aslında geceden kullanmak doğru..cilt kendini gece yenilşyor biliyorsunuzz..sabah olunca mutlaka cildi suyla yıkanan bazlı bir temizleyiciyle temizleyin ve mutlaka en azından 30 faktörlü koruyucu sürüp çıkın derimm..eğer gündüz sürmek istiyorum derseniz ....ama geceden kullanmak en doğrusu..ve gün aşırı bir kere kullanmak kesinlikle yeterlii...fazlası zarar..

sevilak
20-02-2011, 13:06
Arkadaşlar Ben Sitenize Üye Oldum Ama Uzun Zamandır Takip Ediyorum O yüzden Sizlerde Daha Önce Konuşmuş Gibi Hissediyorum Tüm Yorumları Okudum.
Bepanthen İle Bepanthen Plus Arasındaki Fark Nedir?
Ben Bepanthen Kullanmaya Yeni Başladım Sivilce İzlerim İçin İyi Gelirmi Yoksa Bepanthen Plusmu Kullanayım Ne Diyorsunuz...:18:
Yardımlarınızı Bekliyorum.Şimdiden tşk.

JunondeDior
01-03-2011, 15:06
Bepanthene plus, enfeksiyon tedavi edici ozelligi olan bepanthen dir ozetle :). Yani olur olmaz yuze surulmez.
Bepanthen ne kremidir diye sorarsan icerigi yalnizca b vitamini olan cilt yenilenmesini saglayan, asagi yukari butun doktor hanimlarin guzel sirri olan kremdir :)

bir tupun icine 5 aspirin kirip birbirine yedirirsende en pahali ayak bakim kremlerini solda sifir birakacakbir karisim elde edersin:). Ancak bu aspirinli karisim, derin catlak ve acik yaralara asla surulmez. Normal cilde surulmeye devam edildiginde piril piril yumusacik ayaklarin olur, bebek gibi:):81:

kedicii
04-06-2011, 14:02
bapanten merhemimi kremimi çatlaklara ii gelir bilginiz warmı?:61:

yahs
04-06-2011, 14:05
bikaç çeşidi var yağlı olan var merhem gibi o ii gelir turuncu ambalajlı sanırım.ben bi ara yüzüme krem bazlı olanından sürüyodum mavi ambalajlısından. yeni deri oluşumuna etki ediyo sivilceler izler gitsin die kokusuda güzeldi.ama turuncu ambalajlısı iyi geliyodu annem dirseklerindeki çatlaklara sürüyordu sevmiştik biz birer tüp bittikten sonra almadık unuttuk gitti.ama çatlak için düşünüyorsan yağlı olanından yani merheminden almalısın.kokusu diğerine göre biraz daha kötü ama.en iyisi ikisindende al gece yağlısından gündüz kreminden sürersin çok bi para değil zaten kremini günlük krem yerinede kullnırsın yaraya falan sürersin

pilin
15-10-2011, 15:00
Bepantenhe nemlendiren yapılandıran bir krem..haliyle kuru cilt için leke için(yapılandırma etkisi nedeniyle) kullanılıyor..

ozluur
15-10-2011, 15:02
ben ameliyat olmustum doktorum verdı bır haftada sonrada yaralarım ıyılesmeye yuz tuttugu zamanda antıbıyotık vermıstı

kusursuz19
21-04-2012, 12:19
geçen gün eczaneden bepanthene ve madecassol krem aldım 13,5 tl verdim. geceleri cildimi temizledikten sonra 2 sini sürüyorum eczacıya bepanthene kremi de karıştırmak gerek mi diye sordum plustan bir farkı yok bepanthene plus ve madecassol yeterli dedi..cildimde gözle görülür bir değişim var tavsiye ederim kardeşime de önerdim bu kadar ucuza etkili bir sonuç olmaz diye kullanmak istemedi sonunda ikna ettim...1 haftada oldu bu değişim ayrıca öneririm arkadaşlar ancak doktora sorun danışın öyle kullanın yazdıklarımız tavsiye niteliğindedir tercih sizin

ua12
02-05-2012, 14:20
bephantene krem cildde tüylenme yapar ayrıca normal nemlendirici olarakta kullanmak sakıncalı diyorlar dermatologlar evet hücre yenileyici olabilir ama ben kullandım sivilce izlerim küllerinden doğdu resmen geçirdiğim izler sivilceye dönüştü tavsiye etmiyorum ben nemlendirici kullanmak istiyorsanız tavsiyem doğacı kayısı güzellik seti var kayısı sabunu yağı kremi ve kil veriyorlar hepsi özel yapım denemeni tavsiye ederim 20-25 tl birşey ama 1-2 ay felan gider hatta daha fazla gider

mrv85
02-05-2012, 16:01
Bildiğim kadarıyla gözenekleriniz açıksa mümkün olduğunca yoğun kremlerken uzak durmöalı

ruhumdahicran
03-05-2012, 22:10
bephantene krem cildde tüylenme yapar ayrıca normal nemlendirici olarakta kullanmak sakıncalı diyorlar dermatologlar evet hücre yenileyici olabilir ama ben kullandım sivilce izlerim küllerinden doğdu resmen geçirdiğim izler sivilceye dönüştü tavsiye etmiyorum ben nemlendirici kullanmak istiyorsanız tavsiyem doğacı kayısı güzellik seti var kayısı sabunu yağı kremi ve kil veriyorlar hepsi özel yapım denemeni tavsiye ederim 20-25 tl birşey ama 1-2 ay felan gider hatta daha fazla gider

ya b panten nemlendirici bir madde yaralarda falan çok iyi geliyor yaranın iz bırakmamasını sağlıyor, dövme yaptığınızda da kullanın derler, sebebi bölge yara kapmasın diye, ankaranın en ünlü dövmecisi cemal var ben onda yaptırdım. üstüne basa basa, kraliçe b panteni ihmal etme dedi. şimdi, yaraya iyi gelen leke bırakmayan birşeyin leke yapması tuhaf doğrusu. ama tüylenme yapabilir bunu okumuştum, birde panthene şampuan falan bundan yapılıyor ya ondan dedim. bu arada tavsiye ettiğiniz şey çok tuhaf, sabun bir kere cildi kurutur, yüzde kullanılmamalı, yağ derseniz o da öyle, ablam güzellik uzmanı onla konuştuğumda aman aman diyor, belki biraz argan ama o da çok az olmalıymış, diğer yağlar çok ağır yüzü mahveder dedi, tabi cildiniz kuru değilse. cildiniz kuruysa yağ sürebilirsiniz.

sibel27800
04-05-2012, 15:07
valla hücreleri yeniliyor yaraları iyileştiriyo pişige iyi geliyo.

noma_dic
01-08-2012, 11:54
Bepanthene bende sivilce yapiyor. Zaten non comedogenic bir urun olmadigi icin gozenekleri kapattigini dusunuyorum

buujuu
22-09-2012, 13:26
kızlar afişlerde gördüm bepantehene yüz kremi çıkmış.bepanthol el ve yüz kremi diye kullanan varmı aranızda bugün eczaneye sordum yoktu bulabilirsem alıcam. belki yüze uygun diye tüylenmede yapmaz bu versionu die düşündüm.kullanan oldugunda yorum yaparsa sevinirim.

Whitefairy
04-02-2013, 23:06
bepanthen benim kurtarıcımdır yahu :) benim cildim kuru olduğundan dudak çevresi burun kenarı gibi yerler de kuruma soyulma olurdu tahriş olurdu sürerdim bir gün sonra geçerdi dudak çatlağına da iyi gelir cildi güzel nemlendirir bir de bunun merhemi var oda bende var o yanıklara falan iyi geliyor yaraya bereye iyi geliyor güzel ürünler...Bir de bepanthol var şimdi dış kabı bepanthenin ikiz kardeşi olmuş isimleri değişik dış görünümü aynı onun da nemlendirmesi falan güzel o da tahrişe sivilce izlerine iyi geliyor düzenli kullanımda...

sistar
07-02-2013, 03:02
furucin cnm okunusu bu çok iyi