PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Sabahları Ağız kokusu



Sayfa : [1] 2 3 4

EU1
14-11-2007, 22:29
arkadaslar fıkırlerınıze cook ıhtıyacım war... sewgılımle sabah uyanınca agızım cok kotu kokuo we rahatsız oluo:( sabah agzımın kokmaması ıcın napabılırım:( noolur bısıler onerın:( ewde yapabılecegım bısı warmı.. yada urun:(

demabel
14-11-2007, 22:31
%90 dişeti problemin yüzünden. çok acil dişçiye gitmeni öneririm kalıcı sonuç için. onun dışında da gece yatmadan mutlaka dişlerini fırçala sabah uyanır uyanmaz su iç

ama dişçi en önemlisi

EU1
14-11-2007, 22:33
pekı bu agız gargararaları ıse yaraıomu.. dıscıye gıtmeden baska napabılırım

jewel
14-11-2007, 23:22
gargaralar işe yarayabilir canım.bir eczacıya sor istersen.

ANGEL84
14-11-2007, 23:48
İYİ DE HEMŞİREYİM DEMİŞSİN SENİN BİLMEN VE BAŞKALARINA YARDIMCI OLMAN GEREKMİYOR MU ????? :1closedeyes:

*thalia*
15-11-2007, 03:01
aynı sorun bende de var.çok kötü bişey.hemen dişçiye gidip diş taşlarını temizletyosun.ertesi gün koku kalmıyor gargarayı bundan sonra kullanıyosun.dişçiye gtmeden olmaz

MENAR
15-11-2007, 18:52
mide ile ilgili sorunlarınız varsa bu da ağız kokusu yapıyormuş

iremsu
15-11-2007, 18:56
ağzınız kokuyo diye ayrılacaksa defolsun zaten biran öncede sizde kurtulun

epruh
15-11-2007, 23:15
diş hekimliğinde okuyorum.. birçok nedenden olabılır diş hekimine gitmeden tam olarak halledemezsin çünkü birçok sebebi olabılır cnm..

burcumm23
19-11-2007, 16:21
önce diş hekimine gitmelisin herkesin dediği gibi ama önlemek içinde şunu yapabilirsin.

1.2 çay kaşığı tarçını 1 çay kaşığı nişastayla dişlerini sabah akşam fırçala faydasını göreceksin yatmadan öncede karanfil çiğnemeni tavsiye ederim

benefse
20-11-2007, 13:37
ipanol ağız suyu kullan canım yatarken birde sensondy diş macunu umarım doğru yazmışımdır..geçmiş olsun.

dolores
20-11-2007, 17:21
sabah oluşan ağız kokusunun nedeni büyük ihtimalle ağızdaki bakterilerdir.diş fırçalamak yada ağız bakım suyu çözüm olmayabilir.Bunun için koku testi yapılıyor ve bakteriler yok ediliyor bence kesin çözüm bu.En kısa zamanda diş doktoruna gitmenizi tavsiye ederim..

butterfly
20-11-2007, 20:07
dişini fırcalarken dilinide fırcala. Agızdaki bakteriler de koku yapıuyor ve dilde cok fazla...

semsem
24-11-2007, 00:14
dilini fırçalamanı tavsiye ederim canım eger dişlerinde yada midende sorun yoksa bu senin için yeterli olucaktır sanırım.bendede aynı sorun vardı dilimi fırçalamaya başladıktan sonra büyük ölcüde yok oldu.
sevgilinin kokmuo demekki birde ona sor bakalım o neler yapıomuş kokmaması için :)

axi
25-11-2007, 15:02
mide ile ilgili sorunlarınız varsa bu da ağız kokusu yapıyormuş

ben arkadasa katiliyorum cok kez agiz kokusu mideden kaynaklaniyor yada faranjit olma durumu vardir bilgin disinda disci ye ve birde miden icin gitmelisin bence ayrica arkadasin biri defolsun gitsin agiz kokundan rahatsizsa demis cok yanlis bence tedavi edilebilcek bir sey varsa bu yapilmali..agiz kokusu cok rahatsizlik veren bir durumdur öyle görmezlikden gelincek bir durum degil onuda anlamalisin gecmis olsun ayrica dis temizligine cok özen göster

satiye
06-12-2007, 22:02
selam kızlar bendede var aynı sorun dok gittim dişten olmadıgını söyledi sinizütten olabilir dedi temizletttirdim ama hala aynı yardımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Asortie
09-12-2007, 21:00
canım bence bu sorun sadece sende yok insanların çoğunda vardır bu sorun çünkü gece boyunca ağzımız kapalı oluyor ya da bişeyler yiyip içmediğimize göre bu sorun doğal bence sevgilinin ki de kokuyordur ama sen yinede bi doktora git eğer dayanılmaz bir kokuysa bence bunları dert etme nasıl kahvaltı yapınca koku falan kalmıyorsa bu geceyle alakalı bence

ilsenim
10-12-2007, 00:20
her insanda olan bişey bu ama normal zamandada sürekli varsa bi doktora görünmek en doğrusu bunun bir çok sebebi oluyo çünkü

Hürrem Sultan
10-12-2007, 13:22
sabahları olan ağız kokusu çok az miktarda normalde olur çünkü gece konuşulmuyor ve ağızda tükürük salgılanmıyor ağızda salgılanan tükürük kokuyu ve agızı temizliyor bu normal ama aşırı derecede koku varsa bu gerekli temizliğin yeteri kadar yapılmadığını ve özellikle dilde biriken bakteriler tarafından oluyor dilini kazı ve diş ipi kullan

DENİZKOYDUMADIMI
10-12-2007, 13:31
bu yöntemler başlıca olanlarıymış bi dene ararştır bakalım canım..geçmiş olsun

1-Dişlerinizi ve dişetlerinizi koruyun

2-Ağızda var olan protez ve köprüleri kontrol ettirin

3-Sakız çiğneyin

4-Tarçın kullanın

5-Daha fazla su için

6-Asla burnunuz tıkalı uyumayın

7-Basit şeker tüketiminizi azaltın

8-Lokmaları iyi çiğneyin

9-Diş ipi kullanın

10-Sigara içmeyin

tatlicadiarzu
10-12-2007, 14:35
Bunlar geçiçi çözümler mideden kaynaklanıyorsa uzmana gidin...

tricky
28-05-2008, 16:25
arkadaşların hepsinin dediklerini dikkate al,fazladan bir de kakule çiğne ferah bi nefes veriyor

ıtır&buse
28-05-2008, 20:39
arkadaşlar bende de bu sorun vardı ağızınızdaki koku ya çürükten ya da vucudunuzda iltihap vardır bende öyle oldu göğsümde iltihap birikmiş ameliyat oldum koku falan kalmadı bu dr erkenden gitmenizi şiddetle öneriyorum

ecrin16
30-05-2008, 01:33
arkadaşların dediği gibi mide rahatsızlığından,diş etinden olabilir.ayrıca dil temizliğide önemli diş hekimleri günde 2defa dilin temizlenmesini öneriyor.ağız spreyi işe yarıyor tavsiye ederim.

delidiyez
03-06-2008, 12:29
Bazen gece çok baskılı bir şkilde dişlerimi fırçalayıp birşey yemeden içmeden uyuyunca çok fazla olmuyor bende.. Ama sabahları olması herkeste normaldir .Ama normalden fazlaysa eğer, ya mideden yada diş etleri probleminiz varsa onun yüzündendir diye düşünüyorum ben.

rüzgardakitoz
03-06-2008, 13:04
gece uyumadan 1 saat önce yenilen yemekelrde koku yapabiliyor çünkü mideye tam inmiyormuş

ARKADAŞŞŞ
03-06-2008, 14:38
bendede aynı sorun vardıve koku bana gelirdi midem bulanırdı kendi kokumdan diş hekimine gittim ağzımda cürük yok dedi dişlerimi yatarken fırcalardım bazen uyku bağır basıp uyurdum dişlerine gece yatarken 5 dk süreyle veye daha fazla sürede fırcala dedi ve yatarken 1 saat önceden yemek yeme dedi ve ben aynısın yaptım ağızımda koku kalmadı dene istersen bi canım

EU1
14-06-2008, 20:47
ya uyanınca ağız kokuyor ya kokmaması için birşey yapılabilir mi acaba???bilen varsa lütfen cevaplasın çok sevinirim:dance:

EU1
14-06-2008, 20:52
a bununla ilgili konu varmış ya ama şey ben diş fırçalama tekniğini biliyorum dilimi falan da fırçalıyorum ama sabah o koku yine oluyor fakat ben herkes de olur diye biliyordum.herkes te olmaz mı bu???

enamel82
15-06-2008, 11:49
canım sistemık rahatsızlıgı olanlar,asırı baharatlı yıyecek tuketen,dişlerini az fırcalayan,yada dışınde curuk dış olanlarda gorulur genelde

bicirkiz
18-06-2008, 13:47
bu konuyla ilgili ben de yardım istemiştim ve dilin fırçalanması ile ilgili bir konuda cevabbını buldum..sarımsak soğan gibi maddelere yememeye dikkat edeceksin yada pişmi yiyeceksin ve eczanede satılan dil kazıyıcısı ile dilini akşam yatmadan ve sabah kalkınca kazıyacaksın aradaki farkı göreceksin.kolay gelsin..

Feyza79
18-06-2008, 17:10
bu konuyla ilgili ben de yardım istemiştim ve dilin fırçalanması ile ilgili bir konuda cevabbını buldum..sarımsak soğan gibi maddelere yememeye dikkat edeceksin yada pişmi yiyeceksin ve eczanede satılan dil kazıyıcısı ile dilini akşam yatmadan ve sabah kalkınca kazıyacaksın aradaki farkı göreceksin.kolay gelsin..

aynen katiliyorum canim özel olan dil kaziyici olcak bu kimileri dislerini fircalyinca dis fircasini sürüyor diline bu yeteri kadar temizlemiyor dili mutlaka dil icin olan özel aziciyla yapilmasi lazim bu islem.eczanede var iki tane oluyor biri günlük temizleme icin digeride haftalik daha derinlemesine oluyor.disleri fircalamakta yetmiyor.dis ipi ilede aralarini iyice temizlemek lazim.bunlardan önce dis fircalamayi bilmek lazim renkli tabletler oluyor disini fircaladiktan sonra birtana alip agzinda cigne ve agzini calkaliyorsun suyla ve gercekten fircalama islemi dogrumu bir bak,renkin yogun kaldigi yerlerde hala artik kaldigini göreceksin dis fircalama teknigin dogru degilse canim.gercekten farkkedeksin bu sekilde yaparsan aradaki farki.

EU1
26-06-2008, 16:49
ya çok sağolun arkadaşlar dişlerimi tamamen bi tedavi den geçirmek istiyorum çürükleri falan halletmek istiyorum yaptıktan sonra da tavsiyelerinize uyacağım inş. işe yarar. çok sağolun

EU1
26-06-2008, 16:49
yalnız şey eczaneden dil kazıyıcısı deyipte mi alıyoruz. nasıl bişi bu bi de ne kadardır acaba.şimdiden teşekkürler

EU1
29-06-2008, 18:00
ee kimse cevap vermeyecek mi bana yaa

EU1
29-06-2008, 18:00
sağolun çok yardımcı oluyorsunuz...

oyacık
30-06-2008, 16:34
ya çok sağolun arkadaşlar dişlerimi tamamen bi tedavi den geçirmek istiyorum çürükleri falan halletmek istiyorum yaptıktan sonra da tavsiyelerinize uyacağım inş. işe yarar. çok sağolun
Güzelim zaten diş çürükleri koku yapar.çürüklerinden kurtulduktan sonra belkide koku kalmayacak ağzında.çürüklerin çok kötü koku yaptığını biliyorum.
ama mide problemi ve bağırsaklardaki enfeksiyonlarda ağız kokusu yapar.
bence genel bir kontrolden geç.
sorunun mide ve bağırsaklardan kaynaklanıyorsa benim sana tavsiyem freshies yatmadan önce 2tablet al.bu doğal bir ürün içeriğinde nane kekik maydanoz yağı var. bakalım sorun mide ve bağırsakmı önce bunu bulmak lazım.bu ürünü eczane ve marketlerde bulabilirsin.umarım bir an önce sorunundan kurtulursun.a.s.

:nazar::enbuyukkk::nazar:

**LiL@**
02-07-2008, 19:16
bu dil kazıyıcıları kaç para kızlar?

dani26
02-07-2008, 21:00
arkadaşlar bu ağız kokusunun bence en büyük sebebi dişeti hastalığı, bence bir dişeti hastalıkları uzmanına gözükmenizde fayda var. dişeti hastalığım tedavi gördükten sonra ağız kokusu şikayetim tamamen ortadan kalktı.

yarennkara
04-07-2008, 13:19
bu koku mide rahatsızlığından olabilir..diş eti çekilmelerinden olabilir...diş arasındaki boşluklara yiyaceklerin birikmesinden olabilir..diş arası için ip kullan...yatmadan önce mutlaka fırçala dişlerini..
dişlerini doktora gidip bi temizlet..bak ozaman rahatlayacaksın bu konuda..

kuzeymila
08-07-2008, 18:10
silioum

bicirkiz
11-07-2008, 10:39
dil kazıyıcı tahminen 10 civarıdır...fazla değil herkese güzel kokulu nefesler.

bicirkiz
11-07-2008, 10:45
elma sirkesine biraz tuz atın(boğazınızı yakmayacak şekilde bakın tadına) ve yatmadan önce ve sabah kalkınca bununla gargara yapın..gargara süresini uzun tutun,BOĞAZINIZA ÖZELLİKLE TEMAS ETTİRİN YANLIZCA DİŞLERLE KALMASIN ve her gargarada 1 su bardağı sirke ölçütünüz olsun..
kolay gelsin..:enbuyukkk::nazar::nazar:

Dora
11-07-2008, 12:14
canım acaba her vhangi bir mide rahatsızlığın varmı. eğerki varsa buda ağız kokusuna sebeb olabiliyor.
ben oğlumdan dolayı biliyorum. 3.5 yaşında reflü hastası ve sabahları müthiş bir ağız kokusuyla uyanıyor:çok üzgünüm:
kendinin bile midesi bulanıyor bu kokudan:çok üzgünüm:

gulobaby
16-07-2008, 16:44
bunun diger cozumude dis ipidir dis aralarinda kalan yiyecekler koku yapar zamanla birkere dis ipini kullanin ve koklayin mideniz tutarsa tabi :))) ozellikle arka dislerin arasinda kalan artiklari iyice temizlerseniz buda etkili olacaktir hemde curukleri engeller

__zeynep__
16-07-2008, 18:10
ya çok sağolun arkadaşlar dişlerimi tamamen bi tedavi den geçirmek istiyorum çürükleri falan halletmek istiyorum yaptıktan sonra da tavsiyelerinize uyacağım inş. işe yarar. çok sağolun

canım bencede önce dişlerini hallet sonra gecer inş. çünkü çürük diş koku yapar

zingas
06-09-2008, 23:12
agiz kokusunu engellemenin bir baska etkili yontemi de agiz temizliginizi yaptiktan sonra, nemli temiz bir pamuga ya da tulbente karbonat ya da kabartma tozu dokerek dilin ustunu bastirarak temizlemek ve sonra calkalamak. inanilmaz ise yariyor dil uzerinde hicbirsey kalmiyor dolayisiyla koku da..

yorgun savaşçı
14-09-2008, 17:20
sinüzit nedeniyle bir ara sorun yaşamıştım, tedavi oldum ve o kokudan kurtuldum. Saman nezlesi olduğu için, burun tıkanıklığı problemi ağız açık uyumaya neden oluyor, bu da koku yapabiliyor. Bu yüzden fırsat buldukça burun spreyi kullanıyorum.

Ayrıca özellikle çok kahve tükettiğim için gece yatmadan önce dişlerimi fırçalarken mutlaka dilimi de fırçalıyorum, fırçanın arkasındaki özel bölümle, inanılmaz işe yarıyor.

Tabii çürük, mide rahatsızlıkları nedeniyle de koku sorunu yaşayanlar çok.

bicirkiz
28-10-2008, 15:54
ağzınız kokuyo diye ayrılacaksa defolsun zaten biran öncede sizde kurtulun
rahatsız olmak kadar normal bir durum yok..bunu belirtmesi de ayrıca güzel.. demekki seviyor ve sevgilisinin bu konuda uyarma gereği duymuş bu da ilgilendiğini gösterir..ayrıca burdaki konu ağız kokusu..

bicirkiz
28-10-2008, 15:57
http://www.kadinlarkulubu.com/dith-sadhlydhy-ve-dith-bakymy/191582-uyanynca-olan-adhyz-kokusu.html

sütlü gayfe
28-10-2008, 16:03
kahvaltı yap geçerr
karnın aç ondan kokuyordur

EsTaMania
28-10-2008, 17:16
dilini fırçalamanı tavsiye ederim canım eger dişlerinde yada midende sorun yoksa bu senin için yeterli olucaktır sanırım.bendede aynı sorun vardı dilimi fırçalamaya başladıktan sonra büyük ölcüde yok oldu.
sevgilinin kokmuo demekki birde ona sor bakalım o neler yapıomuş kokmaması için :)

sevgilinin kokmuo demekki birde ona sor bakalım o neler yapıomuş kokmaması için :) su cumlene cok güldüm semsem :roflol: harika ya..agız kokusu bende hiç semem agzı kokan birinden de soğurum ister istemes sinir olurum o kişiye..

EsTaMania
28-10-2008, 17:19
ağzınız kokuyo diye ayrılacaksa defolsun zaten biran öncede sizde kurtulun

canım sen yanlış anlamışsın galiba..arkadas ayrılmaktan falan bahsetmemiş ki sadece rahatsızlıgını dile getirmiş ve yardım istiyor

tatlırüya
28-10-2008, 17:29
bende de aynı sorun var. ister istemez kendini o an yanında ki insandan uzak tutuyorsun.:çok üzgünüm:

Nadas
31-10-2008, 09:35
canım şimdi burda bir konu açılmıştı dil kazıma ile ilgili ben de denedim evde gerçektren çok faydasını gördüm yatmadan önce dişlerimizi zaten fırçalıyoruz bu esnada dilimi de hafifçe bastırmadan bikaç kere kazıdım biraz mide bulndrıcı oldu ama değdi çünkü sabah kalktığımda kokudan eser yok ayrıca benim mide problemimde var düşün yani gün içinde de koku yok denecek kadar aza indi dilimde hafifleme oldu sankii denemeni şiddetle öneririm ben çok faydasını gördüm

addicted
31-10-2008, 11:35
Günde 1 litreden fazla su içmek , tarçınlı sakızlar çiğnemek , tarçın çayı içmek karanfil çiğnemek, denildiği gibi dil fırçalamak, sabahları maydonoz yemek bu soruna çözümler yaratabilir.. ağzı kokan insan çevresinde kötü bir izlenime sahip olur ama bu tamamen bir sağlık sorunu aslında bu yüzden ağzı kokan insanları sevmemm , tiksinirim falan gibi yorumlar çok ayıp kaçmış arkadaşlar

ashkmeleği
08-11-2008, 19:54
bu sorununun bırcok nedenı olabılır.Aynı problem bndede var sabahları acı bır tat ve kokuyla uyanıyorum doktorumla gorustugumde dişlermde olusan tartar ve plak yuzunden olabılecegını soyledı.Senı anlıyorum suan ıcın bı operasyon yapılacak ama oncesınde doktorum listerine adında bır gargara yazdı faydasını gordum yıne de doktora gitmenı onerıyorum.Kendıne iyi bak.:teselli::teselli:

kisstherain
15-11-2008, 01:06
cnm gargarayı her fırçalamadan sonra mı yapıyosun, yoksa sadece yatmadan önce mi?

elif_a_k_
05-12-2008, 22:28
arkadalar ürün ismi önerebilecek olan varmı

Nadas
13-01-2009, 14:32
diş eti rahatsızlıklarından kaynaklanıyormus
ama sabah zaten herkeste bir ağız kokusu olur.
çok aşırı olmadıkça sorun yok sonuçta sabah kadar ağzımız
kapalı oluyor..aşırıysa eğer biran önce diş hekimine görünmekte fayda var

EU3
13-01-2009, 17:06
ağzınız kokuyo diye ayrılacaksa defolsun zaten biran öncede sizde kurtulun

canım öncelikle bu konuda sana katılmadıgımı belirteyim .ağız kokusu bazen çok rahatsız edici bir boyutta olabiliyor. hem agzı kokuyor diye sevgilisinden uzaklaşmaktansa medeni bir şekilde uyarmış sevgilisini ne kadar güzell ..

gogito
13-01-2009, 18:58
acil danışman diş hekimine görünüp diş taşı temizliği yapıldıktan sonra doktorunun uygun bulacağı ağız gargarası ve diş macununu kullanman gerkıyor.bunun dısında 12 saat etkısını gösteren lısterıne ağız gargarasını tavsiye ederım tekrar geçmiş olsun...

özlemle
18-02-2009, 14:35
aynı sorunu yaşıyordum bende diş taşlarımı temizlettim ve kurtuldum bence sende en yakın zaman da bir diş hekimine görünmelisin canımkaydirigubbakcemile3

sema_1982
15-03-2009, 07:15
sevgilimle derken? onsuz kokmuyomu .?

triyandafil
19-03-2009, 09:08
Ya arkadaşlar bende de bu sorun var ve diş dr.da gittim tuttular sağlam hiç ağrımayan 4 dişimin çekileceğini söylediler bende çektirmedim, diş taşı temizliği yapıldı sadece?

Acaba diş eti hastalıklarımı?

derman
20-03-2009, 17:32
dişlerini çok iyi bak ayrıca aç kaldığın içinde oluyordur sende naneli sakız ya da şeker at hemen erkek milletinede yaranılmıyor

NeSlYSeRt
22-03-2009, 17:48
dislerini gece yatarken fircalamaya ozen goster cunku dil uzerinde cok bakteri oluyo ve dis aralarinda yemek artiklari kaldigi icin gecede konusulmuyo bunlar koku yapio gece yatarken dilinin uzerini kesinlikle fircala sabahlari fark etceksin koku olmadigini..

nazlee88
26-03-2009, 22:20
ağzınız kokuyo diye ayrılacaksa defolsun zaten biran öncede sizde kurtulun

bu güzelmiş yerinde bi tepki:dance::dance: arkadaşlar bende şey duydum hergün bir kase yoğur yenilince azalma oluyomuşş..

semyonovna
28-03-2009, 23:12
Reflüsü olan insanlarda özellikle sabahları ağız kokusu fazla oluyor. Birde bazı insanların ağzı kokmuyor. Diş etlerinden kaynaklanıyormuş. Bir aktarcı bana kakule çiğnememi söylemişti ama alıpta hiç denemedim gerçekten. Deneyenleriniz varsa yazsın lütfen. Birde burnundan düzenli nefes alamayanlar, ağzı açık uyudukları için bakteri biriktiğinden dolayı sabahları ağız çok kötü kokuyor. Ben burnumdan ameliyat olduktan sonra ağzım daha az kokar oldu.

alv
07-04-2009, 23:42
sigara kullanan kişilerde bu şikayet daha fazlaymış..

akra
18-04-2009, 19:07
ağız kokusu mideden kaynaklanır. başucunda bi naneli ağız spreyi bulundur çok ferahlıcaksın

Tanem
19-04-2009, 14:43
.............................................

pharmascop
19-04-2009, 20:17
agiz kokusunu engellemenin bir baska etkili yontemi de agiz temizliginizi yaptiktan sonra, nemli temiz bir pamuga ya da tulbente karbonat ya da kabartma tozu dokerek dilin ustunu bastirarak temizlemek ve sonra calkalamak. inanilmaz ise yariyor dil uzerinde hicbirsey kalmiyor dolayisiyla koku da..

harikasın canım evet kesinlikle dili süper temizliyo a.s.a.s.

gogito
19-04-2009, 23:44
özel dil temizleme aparadlarıda var:)

hayrunisanur
25-04-2009, 15:52
arkadaşlar miğdedeki asitte yapıyormuş koku
dişlerde sorun yoksa muhakkak miğde ile alakalıymış
çözümüne gelince ben pek sonuç alamadım:(((senağlama

ArkeoS
25-04-2009, 15:58
ya arkdaslar karanfılde guzel sonuc verıyor ama sadece ertelemek ıcın,bıde maydanoz cıgneyın oda alıyor kokuyu senağlama

roseandsea
06-05-2009, 15:55
eğer yemeği tek tarafınla yiyorsan yemediğin tarafında diş tortusu mevcut olmuş olabilir benim öleydi dişçide temizlet hiçbişey kalmaz görüceksin

gülümse_21
07-05-2009, 11:46
arkadaşlar yanımdan karanfil ayırmaz oldum.acaba midede miki sorun ya hep var hep var napacam ben yaa.utanç ve tiksinç bi durum.inşallah geçer

nadideiris
09-06-2009, 09:42
ağız kokusunun sebepleri ve ne yapılmalı izle (http://www.uzmantv.com/agiz-kokusunu-gidermek-icin-nasil-bir-dis-bakimi-yapilmali)

LazSu
13-06-2009, 13:40
vallaha bende de aynı sorun vardı + bi de diş eti kanaması vardı doktor sensodyne diş macunu verdi ve her sabah akşam tuzlu su ile gargara yap dedi ve cidden herkese tavsiye ediyorum yerimseniben

EU2
18-06-2009, 12:04
benim eşimdede bu sorun var :S
ve dr a gitti midesinde bakteri oldugunu soylemiş
ilaç vermiş ama iki defa kullandı midemi mahfediyo diye kullanmıyor :S
dr zaten yan etkilerine katlanacaksın diye ozellikle belirtmiş ama dinleyen kim
agız kokusu cok itici bi durum ya
birileri boyle yuzume yuzume konusurken agızları kokuyosa nefes alamıyorum ya :umursamaz:
yani agız saglıgına cok dikkat etmiyorlar kimseyede soyleyemiyorsun
benim oyle bi sorunum yok şukur olsa eşim belirtir ama ben bile konusurken insanların yuzune yuzune konusmayı sevmiyorum
acaba hep böyle şeylerle karsılastıgım için mi bilinmez :(

sebnem42
18-06-2009, 12:25
tuzlu su ile gargaranın kesinlikle faydası oluyor arkadaşlar...

devrimc66
21-06-2009, 20:56
bademciklerde sorun varsa oda koku yapabilir....

kujum
27-06-2009, 16:34
arkadaşlar bu sorun bende tam 5 senedir var. dişlerimde sağlam görüküyordu doktora gittim film çekdiler dişlerim içinden çürümüş yuzeyde bışey yok diş taşlarını aldılar dişlerede çürükleri alıp dolgu yaptılar koku kalmadı ama 1 sene öncede gizlı şeker oldugu çıktı bende tukuruk benzlerim çalışmıyo azım kup kuru o yuzden koku oluyo şimdide kafamçokkarıştı

aysecikcik
27-06-2009, 16:38
arkadaşlar bu sorun bende tam 5 senedir var. dişlerimde sağlam görüküyordu doktora gittim film çekdiler dişlerim içinden çürümüş yuzeyde bışey yok diş taşlarını aldılar dişlerede çürükleri alıp dolgu yaptılar koku kalmadı ama 1 sene öncede gizlı şeker oldugu çıktı bende tukuruk benzlerim çalışmıyo azım kup kuru o yuzden koku oluyo şimdide kafamçokkarıştı

geçmiş olsun canım....tam da kurtuldum derken şimdi de şeker çıkmış..:çok üzgünüm: umarım bunu da atlatırsın canım....tekrar geçmiş olsun....

kujum
27-06-2009, 16:40
bu arada ağzında kuruluk olanlar şekerlerine bı baktırsınlar ama bunu endekrınolojı de baktırsınlar.şeker yuklemesı yapılarak. normal olarak bakılırsa çıkmaya bılıyo.şeker hastalarının da ağzı kokar

kujum
27-06-2009, 16:42
teşekkur ederim bır aylık evlıyım çok zor oluyo bu agız kokusu problemı.

denizz2000
29-06-2009, 01:24
merhabalar, ben ve eşim de ağız kokusu şikayetçiyiz. nette maydanoz önerileri vardı. onu uygulıuyoruz, faydası oluyo. az miktarda sıkça maydanoz çiğnemeniz iyi geliyor. fakat kalıcılık sağlamıyo.

serena_23
30-07-2009, 14:04
Bende bu dertten muzdaribim özellikle aç kaldığımda oluyo yani öle her dakika sakızlar şekerlede bulunmuyo insanın yanında ama daha kesin bi çözümünü bulamadım ben

kirazinsapiuzumuncopu
05-08-2009, 00:54
sigara içenler de daha fazla oluyor ağız kokusu...burda bahsettiğiniz yöntemleri deneyeceğim, ve hergün mutlaka yoğurt yemenizi tavsiye ederim...hem ömrü uzatır hem ağız kokusunu giderir, daha bir sürü faydası var...

loosergirl
05-08-2009, 09:38
ağzında dolgu veya kaplama tarzı orjinal dişinden farklı bişiler varsa onlar da koku yapabilio. özellikle kaplama ıyyy. bendeki iğrenç kokuyor

julia
05-08-2009, 10:30
Kokan bir çorabın üzerine ne kadar parfüm sıkarsanız sıkın asla kesin çözüm olmayacaktır.Ağız kokusunun sebebi ortadan kaldırılmadığı sürece uyguladığınız yöntemler hep geçici olarak kalacaktır.
Özellikle sabahları görülen ağız kokusu,tükrük akışının tüm gece boyunca azalmasına bağlı olarak çoğu kişide görülür.
Ağzınızda çürükler,yıpranmış dolgular ,diş eti uyumu bozulmuş protezler,diş eti hastalığı var ise kesinlikle bir diş hekimine gidip önce o sorunlarınızı hallettirin.Diyelim ki hekim size hiç bir probleminiz olmadığını söyledi.O zaman bir KBB uzmanına ya da Dahiliye uzmanına görünmenizde fayda var( diş hekimi de sizi yönlendirecektir)
Sinüslerde problemi olan kişilerde de ağız kokusu özellikle sabahları çok görülür.Sürekli geniz akıntısı olanlar mutlaka bir KBB uzmanına görünmelidir.
Bugüne kadar çoğu hastamın diş etindeki hastalığın aslında mevcut geniz eti problemine dayandığını farketmediklerini gördüm.
Doktora gitmekten çekinmeyin.Önce sorunun ne olduğunu öğrenin ,ona göre de doktorunuzun önerdiği tedavi seçeneklerini uygulayın.
Sağlıklı günler..

yesilpin
07-08-2009, 16:12
pınar ben diş asistanıyım diş etlerinde enfeksiyon baslamış detertaj yapılması lazım diş tası temizliği yanı









pekı bu agız gargararaları ıse yaraıomu.. dıscıye gıtmeden baska napabılırım

pelindemirci
15-08-2009, 10:42
kızlar kardeşim 20 yaşında son 1 aydır diyebilirimki günün 24 saati ağızında süreklibir koku ama tarif edilemez bir koku bu ve dilinin üstü bembeyaz ne yapsa ne etse geçmiyooo dişciye gitti sorun yok dedi k.b.b. iç hastalıklar hiçbiryerden sonuç alamadı fikri olan varsa lütfen paylaşsın

sosyal hayatını çok kötü etkiledi ve kimseyle konuşamıyo içine kapanık bir kız oldu bunalıma girdi bi hastalık yüzünden

Larosw
18-08-2009, 23:10
benimde yarın dişim çekilip diş taşlarım temizlencek şuan yusuf yusufum :teytey:
diş taşlarını hafifi temizlemişti geçen neydi o yaa çok gıcık bişey bayada kanattı sonucu için katlancaz

00papatya
19-08-2009, 07:29
bende bir hemşire adayıyım
ağız kokusu sabah uyanınca oluyor demişsin o zaman bunun diş ile alakası yok mide probleminden bendede sadece sabah uyanınca bide aç iken koku oluyor ben hissediyorum hiç hoş bi durum değil tabiki bu mide probleminden kaynaklanıyor

Orkide82
19-08-2009, 20:54
Bende bi dis tasi temizletmistim dislerimin eti kaniyor diye, keske yaptirmasaydim dislerimi mahvettiler, simdi hep aralikli ve her yedim sey arasina kaciyor :oklava:

Veya sunu önere bilirim agzinda bisey gevelemekten iyidir sanirim,hangi marka bilmiyorum ama kagit gibi damagina yapisiyor tadi sakiz gibi incecik bisey.Cogunuz bilir sanirim ne demek istedigimi.Her yerde satiliyor sakiz reyonunda.

xwyz
24-08-2009, 15:07
arkadaslar sakızmıs karanfilmiş maydonozmuş bunlar geçeçi çözümler sadece oan kokuyu gidermeye yarar ama etkisi geçtikten sonra koku yine devam eder.bence bi doktora gidin eğer varsa çürük dişlerin hepsini temizletin çünkü çürükler koku yapar.sonra doktorunuzun önerdiği bir diş macunuyla düzenli olarak dişinizi fırçalayın ve dil kazıcısıyla dilinizi mutlaka temizleyin.eğer başka sorun yoksa bakın koku kalıyomu

julia
24-08-2009, 16:36
Bende bi dis tasi temizletmistim dislerimin eti kaniyor diye, keske yaptirmasaydim dislerimi mahvettiler, simdi hep aralikli ve her yedim sey arasina kaciyor :oklava:

Veya sunu önere bilirim agzinda bisey gevelemekten iyidir sanirim,hangi marka bilmiyorum ama kagit gibi damagina yapisiyor tadi sakiz gibi incecik bisey.Cogunuz bilir sanirim ne demek istedigimi.Her yerde satiliyor sakiz reyonunda.

Sizce dişleriniz neden aralıklı şu an ??
Diş taşlarınız temizlendiği için mi,yoksa oluşan diş taşlarının temizlenmediği için zamanla büyüyüp genişleyerek diş etlerini itip çekilmelere yol açtığı için mi??????
Hekimler gelen hastaların sağlıklarını mahvetmek değil iyileştirmek için çalışıyorlar.Hanımlar yorum yaparken biraz daha mantıklı olalım!!!
Unutmayın sizler biz hekimlere gelirken ağzınızdaki mevcut problemi biz oluştumamış oluyoruz.Diş taşlarınızın sebebi biz değiliz sadece sizi tedavi eden kişileriz.
Şu tarz yorumları okuduğumda onca sene okulda geçen yıllarıma ve emeklerime üzülüyorum.......

Orkide82
05-09-2009, 13:35
Sizce dişleriniz neden aralıklı şu an ??
Diş taşlarınız temizlendiği için mi,yoksa oluşan diş taşlarının temizlenmediği için zamanla büyüyüp genişleyerek diş etlerini itip çekilmelere yol açtığı için mi??????
Hekimler gelen hastaların sağlıklarını mahvetmek değil iyileştirmek için çalışıyorlar.Hanımlar yorum yaparken biraz daha mantıklı olalım!!!
Unutmayın sizler biz hekimlere gelirken ağzınızdaki mevcut problemi biz oluştumamış oluyoruz.Diş taşlarınızın sebebi biz değiliz sadece sizi tedavi eden kişileriz.
Şu tarz yorumları okuduğumda onca sene okulda geçen yıllarıma ve emeklerime üzülüyorum.......


Julinn,

Canim benim bende bi zaman dis asisitanligi yaptim okadar azda olsa bilgim var...
Dis taslarinin nasil alindigida önemli, acemi biri gecerse basina sonucuda belli oluyor ...

Slmlar

cottonlady
14-09-2009, 10:49
Kokan bir çorabın üzerine ne kadar parfüm sıkarsanız sıkın asla kesin çözüm olmayacaktır.Ağız kokusunun sebebi ortadan kaldırılmadığı sürece uyguladığınız yöntemler hep geçici olarak kalacaktır.
Özellikle sabahları görülen ağız kokusu,tükrük akışının tüm gece boyunca azalmasına bağlı olarak çoğu kişide görülür.
Ağzınızda çürükler,yıpranmış dolgular ,diş eti uyumu bozulmuş protezler,diş eti hastalığı var ise kesinlikle bir diş hekimine gidip önce o sorunlarınızı hallettirin.Diyelim ki hekim size hiç bir probleminiz olmadığını söyledi.O zaman bir KBB uzmanına ya da Dahiliye uzmanına görünmenizde fayda var( diş hekimi de sizi yönlendirecektir)
Sinüslerde problemi olan kişilerde de ağız kokusu özellikle sabahları çok görülür.Sürekli geniz akıntısı olanlar mutlaka bir KBB uzmanına görünmelidir.
Bugüne kadar çoğu hastamın diş etindeki hastalığın aslında mevcut geniz eti problemine dayandığını farketmediklerini gördüm.
Doktora gitmekten çekinmeyin.Önce sorunun ne olduğunu öğrenin ,ona göre de doktorunuzun önerdiği tedavi seçeneklerini uygulayın.
Sağlıklı günler..

değindiğin tüm noktalara katılıyorum ve de şunu eklemek üstüyorum: dişlerinizde ve diş etlerinizde bir problem olmadığı halde ağız kokusu çekiyorsanız şeker hastalığı riskini de göz önünde bulundurmalı ve bir hekime baş vurup test yaptırmalısınız. çünkü şeker hastası kişilerin de ağzı çok kokar. ayrıca tüm kalp damar uzmanlarının da uyardığı gibi ağzı ve diş sağlığıyla ilgili problemlerin çoğunun altında bir kalp problemi yatar, bir hekime danışın. gargaralar gibi 1 saatlik çözümler üreteceğinize sorunu kökten halledin :1hug:

shadowwomen
16-09-2009, 23:36
cnm ben diş hekimiyim nasıl bir koku bu yani sabah kaltığında olan değişik nefes kokusu gibi mi yoksa daha ağır çürük kokusu gibi mi bunu tadından az buçuk anlayabilirsin bana sorununu anlat yardımcı olayım

julia
17-09-2009, 14:12
Julinn,

Canim benim bende bi zaman dis asisitanligi yaptim okadar azda olsa bilgim var...
Dis taslarinin nasil alindigida önemli, acemi biri gecerse basina sonucuda belli oluyor ...

Slmlar

Bilginizin bir hekim kadar olmayacağı da kesin di mi!!
Bakın diştaşları ağızda oluşurken her plak yerleşiminde taş diş etini iterek kök yüzeyine doğru yerleşir.Bu durum zamanla daha da artacak ve dişeti çekilmeye devam edecektir.Hasta bunu anlayamaz çünkü ağızda bir boşluk olmaz,taş eti iterek yerine geçer hasta da anormal bişey yok gibi hisseder .Fakat taşlar temizlendiğinde her şey belirginleşir.Taş alınır ,kök yüzeyi açıkta kalır.
Sizin de taşlarınız temizlendiğinde oluşan aralık bu boşluktur,yani taşın vesile olduğu boşluk,bunu hekim yapmaz ,hekim oluşturmaz,siz de madem asistanlık yaptınız bunu biliyor olmanız lazım.Hekimin kimsenin ağzını mahvetmek gibi bir amacı da olmaz.
Heleki taş temizliğinde !!!!!!!
Arkadaşlar tekrar söylüyorum Diş taşı temizliğinden sonra oluşan boşluk hekimin yaptığı,oluşturduğu,mahvettiği bir durum değil ,alınan taşın boşluğudur.O taşları da hasta kendisi oluşturur,hekim ya da bir başkası değil!!!!

edaozkrtl
18-09-2009, 13:52
diş taşlarını temizletirken bence iyi düşünün. aslında taşlar bir nevi diş köklerini koruyan zırh gibidir. bundan 4 yıl önce dayım diş taşlarını temizletti eve döndüğünde dişlerinin sızladığını söyledi zamanla ağzını açamaz oldu çünkü açılan boşluklardan hava geçiyordu ve buda ortaya çıkan diş köklerinin zarar görmesine neden oluyordu. sonuçta ön alt 4 dişi çekildi çünkü giren hava bakteriler dolayısıyla apse yaptı ve diş yaptırmak zorunda kaldı. bu bir istisna diyip bir dişçiye gittim çok fazla taş olmadığını az olduğu takdirde böyle bir uygulamaya gerek olmadığını sağlık olsun diye yapalım derken dişlerimden olabileceğimi söyledi. dikkat yani!!!!

julia
23-09-2009, 11:43
diş taşlarını temizletirken bence iyi düşünün. aslında taşlar bir nevi diş köklerini koruyan zırh gibidir. bundan 4 yıl önce dayım diş taşlarını temizletti eve döndüğünde dişlerinin sızladığını söyledi zamanla ağzını açamaz oldu çünkü açılan boşluklardan hava geçiyordu ve buda ortaya çıkan diş köklerinin zarar görmesine neden oluyordu. sonuçta ön alt 4 dişi çekildi çünkü giren hava bakteriler dolayısıyla apse yaptı ve diş yaptırmak zorunda kaldı. bu bir istisna diyip bir dişçiye gittim çok fazla taş olmadığını az olduğu takdirde böyle bir uygulamaya gerek olmadığını sağlık olsun diye yapalım derken dişlerimden olabileceğimi söyledi. dikkat yani!!!!

Bakın yine yanlış düşünüyorsunuz!
O taşlar zamanında alınsaydı böyle bir sonuç olmayacaktı.Taş asla sabit boyutta kalmaz,giderek büyür ve büyürken kök yüzeyine tutunur.Dİş eti de çekildiği için zamanla çevre dokularda hasar oluşur.Dişleri koruyacak yumuşak ve sert doku kalmayacağı için diş sallanır ve çekilmek zorunda kalınır.
Dayınızın dişleri taşlar alınmamış olsaydı bile çekilecekti.Yani bir de zararlı olduğunu bildiğiniz bir şeyin nasıl iyi olduğunu savunabiliyoruz anlayamıyorum!!

quebra
23-09-2009, 14:47
sabahları ılık suya biraz sirke katıp içince ağız kokusu sorunun neredeyse tamamen bittiğini duymuştum

HayyaL
24-09-2009, 13:49
Bende de sürekli ağız kokusu vardı, ne yaptıysam geçmedi.
Doktora gittim, endoskopi dediler... Oldum şakkıdı
Mide kapağım doğuştan açıkmış. ılaçlar verdi kullandım, şu an dişlerimi düzenli fırçalarsam ağız kokum hiç olmuyor, ve belini üşütmemeye düşük belli pantolon giymemeye dikkat et :smiley-cool:

grafikyorum
28-09-2009, 09:44
Ben bu ağız kokusu problemiyle çocukluğumdan beri uğraşıyorum,sürekli oluşan diş taşı problemi var ve tabiki neticesinde diş eti çekilmesi.Çocuken insanlar hep dişlerimin kanadığını zannederlerdi çünkü diş etlerim kıpkırmızıydı.Benimkinin ırsi olduğunu söyledi doktorum çünkü aynı durum babamda da var.Şimdi senede bir kere taş temizliği yaptırıyorum,fakat ağız kokum bununla geçmiyor.Düzenli diş fırçalıyorum,bir şeyler yiyip içmediğim zaman sürekli sakız çiğniyorum çünkü ağızda tükürük üretimi ne kadar az olursa o kadar koku oluyor. Gerçekten de mücadele edilmesi güç bir durum ,bu problemi yaşayan herkese geçmiş olsun.

fıstık
28-09-2009, 15:29
bazen dil üzerinde bulunan artıklarda kokuya neden olabilir..dişlerini fırçalarken orayada biraz sürebilirsin

hellangelnil
28-09-2009, 16:31
Yapmayın allah aşkına ağız kokusu kadar berbat birşey yok birde bayan olacaksınız doktordan korkacağınıza erkek arkadaşınızdan korkun :)

Mntha
09-10-2009, 21:23
agiz kokusu kesinlikle dis etleride bir rahatsiz oldugundan geliyor..
ne mide ne çoruk kac sene cektim bu illetten. ben dislerimi saglikli saniyordum curukde yoktu ama devamli bir koku ben bile rahasiz oldum bu illetden esim zaten oyle kendinden tiksinmistiM.
dr giitm dis etlerimde hastalik oldugunu kesinlikle tedavisi olacak dedi. baska bi dr giitm oda ayniisni dedi ama Gunde 15 dk dogru fircalamayi onerdi aynen dedigini yaptim. aksam da muhakkak DIS ipi ile temizledim gargarayida ardindan yaptim. ve sonucc mukemmel ne dislerimde kirmizilik kaldi nede koku nede fircalama esnasinda kanama Allah'a sukur!!!
dis sagligi her seyden onemli bizi guzellimizi yansitan dislerimiz. beslenmede yine onlar.

beyza88
18-10-2009, 13:31
ama kızlar normalde herkesin zaten sabahları ağzı kokmazmıı azda olsaa ben böle biliorumm bende hiç sorun yokk ne dişimde ne midemde yatarkende fırçalarım ama azda olsa sabah biraz kokar oda gece ağzımız kapalı kaldığı içinn

nimesaybycn
19-10-2009, 17:02
arkadaşlar ağız kokusu sadece ağız içindeki bi problemden dolayı olmaz mide de olan baze sorunlar da ağız kokusuna neden olabilir bunu da aklınızda bulundurun.endoskopiye girmeniz gerekebilir.