PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 6. Takım / CUMA Zayıflama Yarışması



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 [154] 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851

Mopsy
06-08-2009, 14:27
nazlıcım bu sorumluluk duygusundan kaynaklanıo,biz en iyisi biraz sermaye toplayıp kendi işimizi kuralımmzemuszemus


evet ben de o kıvırcık saçlı hatunun şişman halini de begenmiştim canım.ama digerlernde ne kadar fark var degil mi...






canım Allah korumuş bi sadaka filan verin bence nolur nolmaz ben çok korkarım böle şelerdenn:1ninca:


ay evt ya sadaka vereyim koca lamba başıma düşseydi((((eşimde diyo sehit olurdun))))ayy daha yaşamak istiyorum yaa....çok şükür allahtan....bi sadaka vereyim bari...

bende merak ettim şimdi link verinde ben ve merak eden arkadaşlar okuyalım.

bende bi okuyayım ya mrk ettim..


ben susamaya başladım ..... biraz oyalanıyım hele
hiç acıkmadım ...
allah kabuletsin canm..

doracım 3. bebiş mi geliyo yoksa :)

özgeyi merak ettim şimdi adet tarihi ne zamandı ya?

ayy bende mrk ediyorum özgeyi..hamilemi acaba??:emir_bebek:

Dora
06-08-2009, 15:09
doracım 3. bebiş mi geliyo yoksa :)

özgeyi merak ettim şimdi adet tarihi ne zamandı ya?

allah korusun. allah sana ve olmayan herkeze versin.opuyorumnanaktan ama bana değilkaydirigubbakcemile2
memleketten midemi üşütüp gelmiştim. etkisi halen devam ediyor sanırım.
üstelikte 1.5 kilo vermişim pazartesiden bu güne kadardelikafadulden

kirazz_z
06-08-2009, 15:09
kızlar çok kötü bişey oldu ya...moralim çok bozuk

bizim kamyonlardan biri kaza yapmış...ve karşı tarafta 1 ölü 2 yaralı var

elim ayağım titriyo...herkes te kaza yerine gitti...kaldım tek başıma

Mopsy
06-08-2009, 15:10
bende yorum yazdım doracım...
ya faceye herkez üye zaten bi arkadaş onu garip bulmuşta bende onun öyle düşünmesini garip buldum...)))orası yıllardır görüşmediğin arkadaşlarını buluyorsun falan öçyle bi site..heleki ayrı şehirlerde okuyup büyüdüysen....
belki o tip bi tanışıklığı vardır..amann ben pek önemsemedim yaşadığın durumu çok büyütme..bana göre normal yaa..ufak bişii....
tabi baştan önlemini al ki büyümesin sonradan üzülmemek için baştan ayağını denk aldırcan.zaten sende gayet güzel yapmışsın bitanem..uzatma...bu tip şeyler güveni sarsmaz dahada güçlendirir vbak dahada sadık olcek kocan)))))gerçektennnnn.....sen 1-0 öndesin artık ...

Mopsy
06-08-2009, 15:12
kızlar çok kötü bişey oldu ya...moralim çok bozuk

bizim kamyonlardan biri kaza yapmış...ve karşı tarafta 1 ölü 2 yaralı var

elim ayağım titriyo...herkes te kaza yerine gitti...kaldım tek başıma

ayyy inanmıyorum((((((((((((((((((((((
offff ne denir kii...ay allah rahmet eylesin yaralılarada şifa versin canım....
güçlü olmaya çalış...çok üzüldümmmmmmmmmmm((((((((((((((((((((

asi_bulut
06-08-2009, 15:16
kızlar çok kötü bişey oldu ya...moralim çok bozuk

bizim kamyonlardan biri kaza yapmış...ve karşı tarafta 1 ölü 2 yaralı var

elim ayağım titriyo...herkes te kaza yerine gitti...kaldım tek başıma

çok geçmiş olsun. valla ne diyeceğimi şaşırdım ben de
allah şifa versin yaralılara. ölene de rabbim rahmet eylesin. mekanını cennet etsin

BenElse
06-08-2009, 15:17
kızlar çok kötü bişey oldu ya...moralim çok bozuk

bizim kamyonlardan biri kaza yapmış...ve karşı tarafta 1 ölü 2 yaralı var

elim ayağım titriyo...herkes te kaza yerine gitti...kaldım tek başıma

ay Allah'ım bugün hep kaza haberleri aldım
çok geçmiş olsun

Dora
06-08-2009, 15:17
kızlar çok kötü bişey oldu ya...moralim çok bozuk

bizim kamyonlardan biri kaza yapmış...ve karşı tarafta 1 ölü 2 yaralı var

elim ayağım titriyo...herkes te kaza yerine gitti...kaldım tek başıma

canım çok geçmiş olsun. allah ölen kişiye rahmet eylesin ailesine sabırlar versin. yaralılarada acil şifalar diliyorum.:çok üzgünüm:

asi_bulut
06-08-2009, 15:17
nilücüm sana da çok geçmiş olsun canım. allah korumuş seni. sen bir sadaka ver bence de. allah beterinden korusun

asi_bulut
06-08-2009, 15:18
aebenim senin orucunu da allah kabul etsin inşallah
ramazana çok az kaldı. hakkıyla yerine getirmek nasip olsun hepimiz için

Naz
06-08-2009, 15:21
kızlar çok kötü bişey oldu ya...moralim çok bozuk

bizim kamyonlardan biri kaza yapmış...ve karşı tarafta 1 ölü 2 yaralı var

elim ayağım titriyo...herkes te kaza yerine gitti...kaldım tek başıma

AYYY ÇOK KÖTÜ OLDUM ALLAH RAHMET EYLESİN KÖTÜ BİR DURUM .:teselli:

cceylin
06-08-2009, 15:25
kirazcımmm çok geçmiş olsun canım yaaa:(((

kirazz_z
06-08-2009, 15:27
ayyy inanmıyorum((((((((((((((((((((((
offff ne denir kii...ay allah rahmet eylesin yaralılarada şifa versin canım....
güçlü olmaya çalış...çok üzüldümmmmmmmmmmm((((((((((((((((((((


çok geçmiş olsun. valla ne diyeceğimi şaşırdım ben de
allah şifa versin yaralılara. ölene de rabbim rahmet eylesin. mekanını cennet etsin


ay Allah'ım bugün hep kaza haberleri aldım
çok geçmiş olsun


canım çok geçmiş olsun. allah ölen kişiye rahmet eylesin ailesine sabırlar versin. yaralılarada acil şifalar diliyorum.:çok üzgünüm:


AYYY ÇOK KÖTÜ OLDUM ALLAH RAHMET EYLESİN KÖTÜ BİR DURUM .:teselli:


çok sağolun kızlar...keşke kamyona bişey olsaydıda böyle olmasaydı...daha öncede çok kazalarımız oldu ama ilk defa ölümlü kaza oluyo....bizim şoförüde hemen tutuklamışlar zaten....daha yeni girmişti işe....

sizinde canınızı sıktım ama arkadaşlarımla paylaşmak istedim...burda böyle kalakaldım

kirazz_z
06-08-2009, 15:29
kirazcımmm çok geçmiş olsun canım yaaa:(((

saol ceylinim

Naz
06-08-2009, 15:33
[ı]çok sağolun kızlar...keşke kamyona bişey olsaydıda böyle olmasaydı...daha öncede çok kazalarımız oldu ama ilk defa ölümlü kaza oluyo....bizim şoförüde hemen tutuklamışlar zaten....daha yeni girmişti işe....

Sizinde canınızı sıktım ama arkadaşlarımla paylaşmak istedim...burda böyle kalakaldım[/ı]

aşk olsun neden bizi sıkasın biz iyi kötü herşeyimizi paylaşıyoruz burda böyle düşünme sakın.

kirazz_z
06-08-2009, 17:34
aşk olsun neden bizi sıkasın biz iyi kötü herşeyimizi paylaşıyoruz burda böyle düşünme sakın.

canımmm çok saolŞenizŞeniz

Naz
06-08-2009, 17:48
[ı]canımmm çok saolşenizşeniz[/ı]

kirazcığım varmı bir haber .

kirazz_z
06-08-2009, 17:51
kirazcığım varmı bir haber .

canım şimdilik iyi haber yok...yaralıların ikiside ameliyata alınmış...durumlarıda ağırmış
allahım inşallah onlar kurtulurlar...ölen 70 yaşında yaşlı bi amcaymış...diğerleride 50 nin üstünde yaşları...ve hatalı olanda bizim şoför

Naz
06-08-2009, 17:55
canım şimdilik iyi haber yok...yaralıların ikiside ameliyata alınmış...durumlarıda ağırmış
allahım inşallah onlar kurtulurlar...ölen 70 yaşında yaşlı bi amcaymış...diğerleride 50 nin üstünde yaşları...ve hatalı olanda bizim şoför

offf çok üzüldüm ALLAH yaralıların yardımcısı olsun ailelerine bağışlasın inşallah. ölen amcayada ALLAH rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah. şöför içinde çok zordur şimdi ALLAH sabır versin.

kirazz_z
06-08-2009, 17:58
offf çok üzüldüm ALLAH yaralıların yardımcısı olsun ailelerine bağışlasın inşallah. ölen amcayada ALLAH rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah. şöför içinde çok zordur şimdi ALLAH sabır versin.

olmazmı nazlım ...zaten onu apar topar jandarma almış hemen....dua etmekten başka yapacağımız bişey yok şu anda maalesef

Naz
06-08-2009, 18:00
olmazmı nazlım ...zaten onu apar topar jandarma almış hemen....dua etmekten başka yapacağımız bişey yok şu anda maalesef

öyle canım ALLAH hepsinin yardımcısı olsun sabır versin hepsine .

referans
06-08-2009, 18:22
Kirazcım çok çok geçmiş olsun sizin kamyın şöförü suçlu denin ya söz meclisten dışarı ama hayvan gibi kullanıyorlar tır ve kamyın sürücüleri araçlarını yani arabaları büyük diye pis pis gülüp üstümüze sürüyorlar bunu bilerek yapan her kimse umarım o zarar görür tüm kazalarda acil şifalar hastalara ölen amcaya allah rahmet eylesin o kadar üzüldüm ki anlatamam :(

referans
06-08-2009, 18:27
Nazlıcım montiye başladın mı canım???

referans
06-08-2009, 18:28
Monti mucize canım başlamanı tavsiye ederim ben bu sabah 72.200 çıktım :)) ama yarına garanti vermem...

kirazz_z
06-08-2009, 18:36
Kirazcım çok çok geçmiş olsun sizin kamyın şöförü suçlu denin ya söz meclisten dışarı ama hayvan gibi kullanıyorlar tır ve kamyın sürücüleri araçlarını yani arabaları büyük diye pis pis gülüp üstümüze sürüyorlar bunu bilerek yapan her kimse umarım o zarar görür tüm kazalarda acil şifalar hastalara ölen amcaya allah rahmet eylesin o kadar üzüldüm ki anlatamam :(

saol refimm...söylediğinde haklısın canım... bazıları gerçekten dediğin gibi...belki bizimkide öyleydi...daha çok yeni bizde..
olan karşı tarafa oldu...maalesef ateş düştüğü yeri yakıyo...
şimdi onları düşündükçe iyiice kahroluyoruz...rabbim sabır versin

kirazz_z
06-08-2009, 18:40
Monti mucize canım başlamanı tavsiye ederim ben bu sabah 72.200 çıktım :)) ama yarına garanti vermem...

canım süpersin...:lepi:senle aynı kiloyduk biz...umarım bende 72 leri görürüm yarın...72,900 de razıyım...ama karnım ağrımaya başladı..sanırım regl olucam..daha 4 gün var ama belli olmuyo bazen erkenden geliyo
bu durum yarına etki etmez inşallah...çok dikkat ettim bu haftazemuszemuszemuszemus

referans
06-08-2009, 18:47
Kirazcım sağol ama sen hiç tartıldın mı kaçsın ???????? merak ettim şimdi benim yarın daha çok çıkar yaa aynı çıkmaz görürsün bu işler böyle ya bir aşağı bir yukarı

kirazz_z
06-08-2009, 18:56
Kirazcım sağol ama sen hiç tartıldın mı kaçsın ???????? merak ettim şimdi benim yarın daha çok çıkar yaa aynı çıkmaz görürsün bu işler böyle ya bir aşağı bir yukarı

yok canım tartılmadım....aralarda tartılınca bi kaç kere fazla çıktığım oldu benimde hemen moralim bozuluyo tabi...o yüzden sabrediyorum...ama ben şimdi regl olmuşum...umarım tartıya çok yansımaz..

kütahya
06-08-2009, 21:23
ben geldimm kızlarrr yarın uzun uzun görüşürük inş. öptüm hepiciginiziii

aeben
06-08-2009, 22:00
iyi akşamlar kıslar isterimi yaptım geldim gözüm açıldı .....

ne yedim karpuz . üzüm . hoşaf . ayran .....az peynir 2 dl ekmek .

gözüm yemek falan görmedi yediklerimdende belli dimi ....

eger ramazanda böyle geçerse ben yemek yerine sulu şeylere veririm artık kendimi ..
tabi tatlı faktörünüde unutmaya lim ama almıştım şöbiyet hiç canım istemedi . yemedim .....

aeben
06-08-2009, 22:00
ben geldimm kızlarrr yarın uzun uzun görüşürük inş. öptüm hepiciginiziii
bediş hoş geldin . tarlalarda nohut bırakmadın kıs ..laelaelaelaelae

aeben
06-08-2009, 22:07
kızlar çok kötü bişey oldu ya...moralim çok bozuk

bizim kamyonlardan biri kaza yapmış...ve karşı tarafta 1 ölü 2 yaralı var

elim ayağım titriyo...herkes te kaza yerine gitti...kaldım tek başıma
delikafadulden ay bugünlerde neçok kaza oluyor . amcaya allahdan rahmet yaralılarada acil şifalar inşallah şu mubarek günlerde ......

bende yorum yazdım doracım...
ya faceye herkez üye zaten bi arkadaş onu garip bulmuşta bende onun öyle düşünmesini garip buldum...)))orası yıllardır görüşmediğin arkadaşlarını buluyorsun falan öçyle bi site..heleki ayrı şehirlerde okuyup büyüdüysen....
belki o tip bi tanışıklığı vardır..amann ben pek önemsemedim yaşadığın durumu çok büyütme..bana göre normal yaa..ufak bişii....
tabi baştan önlemini al ki büyümesin sonradan üzülmemek için baştan ayağını denk aldırcan.zaten sende gayet güzel yapmışsın bitanem..uzatma...bu tip şeyler güveni sarsmaz dahada güçlendirir vbak dahada sadık olcek kocan)))))gerçektennnnn.....sen 1-0 öndesin artık ...
bak doram nilü ne güzel yazmış başkabi bakış açısı . o topikteki hatunlar çok ilginç ya yangına körükle gidiyolar ....:1no2:

Dora
06-08-2009, 22:22
bak doram nilü ne güzel yazmış başkabi bakış açısı . o topikteki hatunlar çok ilginç ya yangına körükle gidiyolar ....:1no2:

:lepi::1hug:Şeniz


kütom hoş geldin canım.Şeniz

Mopsy
06-08-2009, 23:28
kızlarr huu huuu kimse yokmuu?????
buakşam kocam yok şehirdışında....3 gün sonra yıldönümüz kızlar...ne çabukta geçti 1 senemiz inanamıyorum gerçekten..dahadün taze gelindim ama modam geçiyo bu bir seneyle)))))
neyse bende eşim yokken işten çıkıp alışverişmerkezine gittim eşime hediye aldım...3 saat gezmişim oralarda ayaklarıma karasular indi)))valla ben evde olsam hergün alışveriş merkezlerini gezerim diye düşündüm )))anlamadan spor yapıyo insan...
1 beyaz gömlekle çok şık siyah bi ayakkabı aldım..ama ayakkabıyı almam çok komıkti...indirimdeymiş bende 10 lira daha indşrmeye çalıştım düz olsun şöyle böyle yok anacım inmiyo...bini kırmayın 10 liğra için didimm yokk..neyse ben bi düşüneyim dedim kasada bıraktım çıktım...döndüm dolaştım bulamadım başka.aklım ötekinde.....ay gururumu ayaklar altına almak istemiyom oraya dönüp))hahahaaa))))
aman nilü boşver git al bidaha nerde görcen adamları dedim gitim..... ay ben bunu çok beğendiğimi anladım döndüm dedim))hahahaaaaaaaa))))aldım çıktım)))
bakalım beğencekmi benimki....

Naz
07-08-2009, 09:06
günaydınlar 6. takımın çıtırları . malesef ben bu hafta aynı kilodayım.

kirazz_z
07-08-2009, 09:40
günaydın nazlıcım
kilom 73,100 gr...tabi bunda reglinde etkisi var...ama yinede 1600 gr vermiş durumdayım

Naz
07-08-2009, 09:47
günaydın nazlıcım
kilom 73,100 gr...tabi bunda reglinde etkisi var...ama yinede 1600 gr vermiş durumdayım

alkisalkisalkisalkisalkisalkisalkisalkisalkis TEBRİK EDERİM KİRAZCIĞIM .

kirazz_z
07-08-2009, 09:52
alkisalkisalkisalkisalkisalkisalkisalkisalkis TEBRİK EDERİM KİRAZCIĞIM .

takıma daha fazla katkı sağlamak isterdim nazlıcım ama inşallah haftaya daha iyi olucak...reglimde bitmiş olur...sporada başlayabilirsem sonuç çok daha güzel olucakzemuszemuszemuszemus

Naz
07-08-2009, 09:59
takıma daha fazla katkı sağlamak isterdim nazlıcım ama inşallah haftaya daha iyi olucak...reglimde bitmiş olur...sporada başlayabilirsem sonuç çok daha güzel olucakzemuszemuszemuszemus

bu bile çok güzel kirazcığım bana baksana yerimde saydım bu hafta .

Mopsy
07-08-2009, 10:01
günaydın şekerlerr....
benim kilom 65 canlarımhihoyyythihoyyythihoyyyt
1,5 kg kadar gitti geçen haftaya göre

kirazz_z
07-08-2009, 10:16
günaydın şekerlerr....
benim kilom 65 canlarımhihoyyythihoyyythihoyyyt
1,5 kg kadar gitti geçen haftaya göre


alkisalkisalkisalkisalkisalkisalkisalkisalkis

Naz
07-08-2009, 10:23
günaydın şekerlerr....
benim kilom 65 canlarımhihoyyythihoyyythihoyyyt
1,5 kg kadar gitti geçen haftaya göre

tebrik ederim nilüüü opuyorumnanaktan

Mopsy
07-08-2009, 10:25
sağolun canım..

aeben
07-08-2009, 10:32
kızlarr huu huuu kimse yokmuu?????
buakşam kocam yok şehirdışında....3 gün sonra yıldönümüz kızlar...ne çabukta geçti 1 senemiz inanamıyorum gerçekten..dahadün taze gelindim ama modam geçiyo bu bir seneyle)))))
neyse bende eşim yokken işten çıkıp alışverişmerkezine gittim eşime hediye aldım...3 saat gezmişim oralarda ayaklarıma karasular indi)))valla ben evde olsam hergün alışveriş merkezlerini gezerim diye düşündüm )))anlamadan spor yapıyo insan...
1 beyaz gömlekle çok şık siyah bi ayakkabı aldım..ama ayakkabıyı almam çok komıkti...indirimdeymiş bende 10 lira daha indşrmeye çalıştım düz olsun şöyle böyle yok anacım inmiyo...bini kırmayın 10 liğra için didimm yokk..neyse ben bi düşüneyim dedim kasada bıraktım çıktım...döndüm dolaştım bulamadım başka.aklım ötekinde.....ay gururumu ayaklar altına almak istemiyom oraya dönüp))hahahaaa))))
aman nilü boşver git al bidaha nerde görcen adamları dedim gitim..... ay ben bunu çok beğendiğimi anladım döndüm dedim))hahahaaaaaaaa))))aldım çıktım)))
bakalım beğencekmi benimki....
:roflol::roflol:kıs sen akrep mısin ...... yada yükseleninmi akrep ..

günaydın nazlıcım
kilom 73,100 gr...tabi bunda reglinde etkisi var...ama yinede 1600 gr vermiş durumdayım
kız bu bu hafta verdigin bize merhaba dedigin kilon var du hele ..:jeyyar:

günaydın şekerlerr....
benim kilom 65 canlarımhihoyyythihoyyythihoyyyt
1,5 kg kadar gitti geçen haftaya göre
nilüm süperrrrrr.alkisalkisalkis

nazlım üzülme canım . ama gözümden kaçmadı sen diyeti sallıyorsun . nerden bildin dersen menü vermiyorsun ...şakkıdıkaydirigubbakcemile

aeben
07-08-2009, 10:33
Günaydın .Günaydın .Günaydın .......

hayırlı cumalar olsun fıstıklı kurabiyelerim .......

Naz
07-08-2009, 10:34
:roflol::roflol:kıs sen akrep mısin ...... yada yükseleninmi akrep ..

kız bu bu hafta verdigin bize merhaba dedigin kilon var du hele ..:jeyyar:

nilüm süperrrrrr.alkisalkisalkis

nazlım üzülme canım . ama gözümden kaçmadı sen diyeti sallıyorsun . nerden bildin dersen menü vermiyorsun ...şakkıdıkaydirigubbakcemile

HAKLISIN AEBENCİĞİM SALDIM DİYETİ UTANDIĞIM İÇİN MENÜ VERMİYORUM :kedi::kedi: AMA BUGÜNDEN İTİBAREN MONTİYE ÇAŞLADIM TEKRAR ARTIK YAZARIM MENÜLERİMİ .

BenElse
07-08-2009, 10:35
günaydın 6. takım bu hafta benden 150 gr gitmiş sadece :kedi:

70,15 / 70,00 / 0,21

Naz
07-08-2009, 10:35
Günaydın .Günaydın .Günaydın .......

hayırlı cumalar olsun fıstıklı kurabiyelerim .......

sanada hayırlı cumalar aebenim kapnanım.

BenElse
07-08-2009, 10:36
günaydın nazlıcım
kilom 73,100 gr...tabi bunda reglinde etkisi var...ama yinede 1600 gr vermiş durumdayım


günaydın şekerlerr....
benim kilom 65 canlarımhihoyyythihoyyythihoyyyt
1,5 kg kadar gitti geçen haftaya göre

alkisalkisalkis alkisalkisalkis alkisalkisalkis alkisalkisalkis alkisalkisalkis

Naz
07-08-2009, 10:41
günaydın 6. Takım bu hafta benden 150 gr gitmiş sadece :kedi:

70,15 / 70,00 / 0,21

ben okadarını bile veremedim elifçiğim

BenElse
07-08-2009, 10:45
ben okadarını bile veremedim elifçiğim

sen ne kilolar verdin nazlım bu hafta da böyle olsun
nazar boncuğu olsun :nazar: :nazar:

aeben
07-08-2009, 10:47
fıstıklar ramazan galiyo şöyle ramaana uygun güzelbi diyet bulun yada kilo bari almayalım ben geçen sene ramazanın son günlerinde kilo vermiştim dimi ya .nasıldıki bi notlarıma bakayım . ..

hatırladıgım kadarıyla . lahana çorbası yemiştim akşamları . ve geçen ramazan son hafta 2. 3 .kilo vermiştim galiba .... hey gidi günler hey ... ben yerime kazık çaktım diyet falanda yok . maşallah siz beni sollayıp geçiyorsunuz .
yapgıgınız diyetlerin haklı mukafatı olarak tabi ..

BenElse
07-08-2009, 10:49
ben ramazanda yanlız iftar yaptığım mafoldumben için bişey yiyemiyorum zaten aebencim
geçen sene hep bi çorbayla geçiştirmiştim tek başıma olduğumda
hayret ki tatlı falanda yememiştim

referans
07-08-2009, 10:54
Merhaba tattişkolarrrrrrrr malesef bu gün dünden baya bir fazlayım ama cumadan baya bir az çok şükür 72.800 Nazlıcımmmmmmmm

aeben
07-08-2009, 10:56
kıslar 8. takımda bi yeni arkadaş var . 5. kilo vermiş bu hafta ne diyim yeni üyelerin sayesine 1. onların . hadi hayırlı olsun şimdiden ......


nazlım kirazın ta ilk merhabaki kilosunu al hesapta canım ...bu onun diyet guruplarındaki ve analizlerinde önemli çünkü hakkı geçmesin .....ilerisi için ..

kütahya
07-08-2009, 10:57
gunaydın kızlar 77 kiloyumm

kirazz_z
07-08-2009, 11:03
[QUOTE=aeben;8354737]

nazlım kirazın ta ilk merhabaki kilosunu al hesapta canım ...bu onun diyet guruplarındaki ve analizlerinde önemli çünkü hakkı geçmesin .....ilerisi için ..


aebenciğim zaten size ilk merhaba dediğim kiloya göre 1600 gr vermiş durumdayım...aslında daha fazla olması lazımdı ama regl olduğum için böle oldu:sinifsinif::sinifsinif:

aeben
07-08-2009, 11:03
fıstıklar bu hafta henginiz hazırlıyor listeyi . elifim musait misin ..

aeben
07-08-2009, 11:08
aebenciğim zaten size ilk merhaba dediğim kiloya göre 1600 gr vermiş durumdayım...aslında daha fazla olması lazımdı ama regl olduğum için böle oldu:sinifsinif::sinifsinif:
nazlım not almıştır sen merak etme ..

Naz
07-08-2009, 11:08
sen ne kilolar verdin nazlım bu hafta da böyle olsun
nazar boncuğu olsun :nazar: :nazar:

ben hiç veremedm aynı kilodayım yine

referans
07-08-2009, 11:09
Kızlar kilo verenleri tebrik ederim geçmişi okudum baya iyiyz veremeyenlerde haftaya 2 katı verir inşallahh. Bende ramazanda en az 1 veya 2 kilo alanlardanım malesef o yüzden de çok korkuyorum ramazanın gelişinden açıkçası :)

aeben
07-08-2009, 11:10
kızlar ...

melek .... nilü ..... ve kiraz ..... bu hafta sizlerden liste hazırlmanızı istiyorum . hepinizden birden . musaitmisiniz ....

haftaya nazlı yok . büyük ihtimal bende .......


birinin listeyi hazırlaması lazım ..

bu hafta sizin liste hazırlamada deneme haftanız olsun . hadi bakalım .........


takıldıgınızı sorun ....
nazlım şimdiye kadar not oldıgın kiloları yazarmısın şeker .....

aeben
07-08-2009, 11:11
gunaydın kızlar 77 kiloyumm
günaydın bediş nasılsın kıs iyde köye kapak attın ha ....sositososito

aeben
07-08-2009, 11:12
Merhaba tattişkolarrrrrrrr malesef bu gün dünden baya bir fazlayım ama cumadan baya bir az çok şükür 72.800 Nazlıcımmmmmmmm
alkisalkisalkistebrikler refim bak montinin meyvelerini topluyor sun ne güzel .....:nazar::teytey:

kütahya
07-08-2009, 11:14
günaydın bediş nasılsın kıs iyde köye kapak attın ha ....sositososito

ya sormaa dunya kadar iş vardı dahada teke bey sıkıldı cagırdı döndum bu yıl nohut yiyemem artık böggggg tonlarca nohut elimden gecti

Naz
07-08-2009, 11:15
6.takım 116. etap sonuçları

kütahya ( 77,0 / 77,0
referans ( 73,6 / 72,8
Naz ( 58,5 / 58,5
mmmf27 ( 62,0
yumukum (70,0
klementine ( 72,5
nilüfer 79 ( 66,5 / 65,0
nurhayatk ( 78,0
pınarım ( 88,5
ceylin ( 62,6
melek ( 70,2 / 70,0
kirazz_z ( 75,2 / 73,1

6. TAKIM TOPLAM KİLO ( 854,6

şimdiye kadar aldığım kilolar kızlar .

kütahya
07-08-2009, 11:18
kızlar özet gecin biraz neler oldu özge neden ayrıldı o toplantı ne oldu mesela

aeben
07-08-2009, 11:18
ya sormaa dunya kadar iş vardı dahada teke bey sıkıldı cagırdı döndum bu yıl nohut yiyemem artık böggggg tonlarca nohut elimden gecti
ben pek severim yaş nohutu ..cokacimcoook

aeben
07-08-2009, 11:25
kızlar özet gecin biraz neler oldu özge neden ayrıldı o toplantı ne oldu mesela
özkem işten ayrıldı ......
daha dogrusu çalıştıgı şube kapandı .....:gitme:

oda ev robotlugu yapıyor bu günlerde ...naniknanik
annesine geldiginde giriyor nete . net eve baglanana kadar . çıktı listeden onun yerine bu hafta kirazı yazıyoruz . izin aldık özkeden .....

pınarım geldi . 2 gün ayran yaptırdık zorla:roflol::roflol:silah dayayıp . dünden beridirde kendisinden haber alamıyoruz .....:roflol:


yumukum kaza geçirdi tatilde . arabaları takla atmiş . kolunda dikiş var evede yatıyor ....:çok üzgünüm: ginede ona şükür o arabadan bu dikişle kurtulmuşlar....delikafaduldenrabbım esirgemiş ...

nilünün kafasına az kalsın avize düşüyodu .-tatlicadiarzu- onunda verişmis sadakası varmış


maytabım misafirlerle geldi giremiyo nete . onlarla birlikte takrar gidiyor yok haftaya kadar .......

doram geldi ama . kötü bir süprizle . konu açti oku istersen ...:olmaz:

AzRASILAM
07-08-2009, 11:28
günaydın kardeş takıma.s.
bakalım kim birinci olcaak:jeyyar:

aeben
07-08-2009, 11:30
günaydın kardeş takıma.s.
bakalım kim birinci olcaak:jeyyar:
:roflol: ay bide gilip soruyomusun ....:nazar:
sizin arkadaş 5 kilo vermiş ayol ..:teytey:
şimdiden tebrik ederim .......1. ziii:hooray:

aeben
07-08-2009, 11:33
6.takım 116. etap sonuçları

kütahya ( 77,0 / 77,0
referans ( 73,6 / 72,8
Naz ( 58,5 / 58,5
mmmf27 ( 62,0
yumukum (70,0
klementine ( 72,5
nilüfer 79 ( 66,5 / 65,0
nurhayatk ( 78,0
pınarım ( 88,5
ceylin ( 62,6
melek ( 70,2 / 70,0
kirazz_z ( 75,2 / 73,1

6. TAKIM TOPLAM KİLO ( 854,6

şimdiye kadar aldığım kilolar kızlar .
evet elif .. nilü ...kiraz liste bu şekerler ......

kilo bildirim yapanlar yapacak olanlarıda siz ekleyin . ve yüzde hesaplarını yapın . sonrada tolamlarını toplayıp aynı yüzde hesabını toplamlar içinde yapacaksınız .....


kaydirigubbakcemile4

nazlım toplam kiloya kirazın kilosuda dahilmi . ekledinmi .bu toplama ..

aeben
07-08-2009, 11:34
bide kılemantinden ses soluk yok ne yapalım kızlar . takım olarak önerilerinizi bekliyorum ...

Naz
07-08-2009, 11:35
evet elif .. nilü ...kiraz liste bu şekerler ......

kilo bildirim yapanlar yapacak olanlarıda siz ekleyin . ve yüzde hesaplarını yapın . sonrada tolamlarını toplayıp aynı yüzde hesabını toplamlar içinde yapacaksınız .....


kaydirigubbakcemile4

nazlım toplam kiloya kirazın kilosuda dahilmi . ekledinmi .bu toplama ..

evet aebenciğim dahil

Naz
07-08-2009, 11:40
bide kılemantinden ses soluk yok ne yapalım kızlar . takım olarak önerilerinizi bekliyorum ...

aebenciğim klementine en son 109. etepta bildirimde bulunmuş ve ben klementiyi ondan sonraki etaplarda hep aynı kiloda yazmışım . bana kalırsa geri dönmek üzere ayrıldı yazalım ki bu hafta 116. taptayız . ve nerdeyse 2 ay olacak kızlar . tabi takım çoğunluğuna uyarım ben karar hepimizin kızlar .

aeben
07-08-2009, 11:41
liste hazırlayın dedik kıslar yok oldunuz . haftaya cumayada böyle yokmu olacaksınız .....:dilcikar::olmaz:
o zaman kilt vurup gidelim takıma ....kaydirigubbakcemile3:mymeka:

aeben
07-08-2009, 11:43
aebenciğim klementine en son 109. etepta bildirimde bulunmuş ve ben klementiyi ondan sonraki etaplarda hep aynı kiloda yazmışım . bana kalırsa geri dönmek üzere ayrıldı yazalım ki bu hafta 116. taptayız . ve nerdeyse 2 ay olacak kızlar . tabi takım çoğunluğuna uyarım ben karar hepimizin kızlar .
1 aylıgına gitmişti 2. aymı olacak . o zaman yapacak bişi yok . geri dömek üzere ayrıldı yazalım benım görüşümde . tabi diger kızlarda görüşünü yassınnnnnnn lütfen .

Naz
07-08-2009, 11:45
1 aylıgına gitmişti 2. aymı olacak . o zaman yapacak bişi yok . geri dömek üzere ayrıldı yazalım benım görüşümde . tabi diger kızlarda görüşünü yassınnnnnnn lütfen .

valla ikimizden başkası pek görüş bildirmiyor aebenciğim .:oklava:

kirazz_z
07-08-2009, 11:48
liste hazırlayın dedik kıslar yok oldunuz . haftaya cumayada böyle yokmu olacaksınız .....:dilcikar::olmaz:
o zaman kilt vurup gidelim takıma ....kaydirigubbakcemile3:mymeka:

aşkolsun aebenim...liste hazırlayın dediğin içinmi yok olduk
ben 2-3 gündür yoğun olduğumu sürekli söylüyorum zaten...üstelik başımızda kaza durumu var...hareketli günler yaşıyoruz büroda

ayrıca liste hazırlamayı ben bilmiyorum..ama bu öğrenmiycem anlamına gelmesin...yüzde hesaplama nasıl yapılıyo anlatırsanız seve seve yaparım...ama bu hafta mazur görün beni olmazmı

aeben
07-08-2009, 11:51
valla ikimizden başkası pek görüş bildirmiyor aebenciğim .:oklava:
aceba bu takım senle benden mi oluşuyor ...:dilcikar::dilcikar:
gene bani kızdıracaksınız alıp başımı gidicem ....şakkıdı
ben çıkıyorum .

liste hazırlama görevi verdigim kıslar ya mazeretlerini yada listeleri yazsınlar ....:olmaz:

nazlım sen dokunma . öyleden sonraya kadar ......vereliniortak


umarım cevap vermemenizin bi mazereti vardır kıslar ...:kahve:


takım üyelerinin kılementin konusundada görüşünü yazmalarını istiyorum ...şakkıdı

cceylin
07-08-2009, 11:52
canlarım günaydın bi sürü işim var ancak gelebiliorum,51.9 um gözümüz aydın :)

aeben
07-08-2009, 11:54
aşkolsun aebenim...liste hazırlayın dediğin içinmi yok olduk
ben 2-3 gündür yoğun olduğumu sürekli söylüyorum zaten...üstelik başımızda kaza durumu var...hareketli günler yaşıyoruz büroda

ayrıca liste hazırlamayı ben bilmiyorum..ama bu öğrenmiycem anlamına gelmesin...yüzde hesaplama nasıl yapılıyo anlatırsanız seve seve yaparım...ama bu hafta mazur görün beni olmazmı
kirazcım ille liste hazırlayın demedim musait seniz dedim ... mesajımı tam okumadın geliba yada bi mazeret cevabı istedim . buda takım kaptanı olarak bu takımı ayakta tutmak konusunda hakkım oldugunu düşünüyorum .....:kedi:

hatam varsa kusura bakmayın


. yazacagınız sadece arkadaşlar kusura bakmayım bu hafta musait degilim olcaktı a.s

referans
07-08-2009, 11:54
Sağol aebencim bu aralar iyice bozdum montiyi aslında :( ama yinede dikkat ediyorum ve iştahım hafif kapalı olduğundan pek zorlanmıyorum yoksa arada UFAK UFAK DÜN AKŞAM DONDURMA YEMEK GİBİ KAÇAMAKLARIM OLDU MALESEF :( Aebenim sen kilo verdin diye gördüm geçtiğimiz günlerde kaç oldun???????????

referans
07-08-2009, 11:57
Ben Klimentin arkadaşımız malesef pek katılmadığı için ve hala dönmediği için çıkmasını uygun buluyorum ....

Naz
07-08-2009, 11:57
canlarım günaydın bi sürü işim var ancak gelebiliorum,51.9 um gözümüz aydın :)

CEYLİNİM CANIM 61,9 OLMASIN KIZ KİLON 51,9 OLURSAN BİRİNCİ OLURUZ ....:1hug:

kütahya
07-08-2009, 11:59
kızlar ben kaçtım ablam cagırıyo doramla msn deydik okuyamıyorum gecmişi öptüm hepinisi bbyby

referans
07-08-2009, 12:00
canlarım günaydın bi sürü işim var ancak gelebiliorum,51.9 um gözümüz aydın :)

laelaelaelaelae tebrik ederim seni Ceylincimmmm :))) yeniden hoşgeldin diyet hayatınaaasüprizzzzz

BenElse
07-08-2009, 12:03
evet elif .. nilü ...kiraz liste bu şekerler ......

kilo bildirim yapanlar yapacak olanlarıda siz ekleyin . ve yüzde hesaplarını yapın . sonrada tolamlarını toplayıp aynı yüzde hesabını toplamlar içinde yapacaksınız .....


kaydirigubbakcemile4

nazlım toplam kiloya kirazın kilosuda dahilmi . ekledinmi .bu toplama ..

ya benim patron geldi o yüzden çıkmak zorunda kaldım

kirazz_z
07-08-2009, 12:03
liste hazırlayın dedik kıslar yok oldunuz . haftaya cumayada böyle yokmu olacaksınız .....:dilcikar::olmaz:
o zaman kilt vurup gidelim takıma ....kaydirigubbakcemile3:mymeka:


kirazcım ille liste hazırlayın demedim musait seniz dedim ... mesajımı tam okumadın geliba yada bi mazeret cevabı istedim . buda takım kaptanı olarak bu takımı ayakta tutmak konusunda hakkım oldugunu düşünüyorum .....:kedi:

hatam varsa kusura bakmayın


. yazacagınız sadece arkadaşlar kusura bakmayım bu hafta musait degilim olcaktı a.s

üstteki mesajına göre öyle söyledim aebenim...ŞenizŞeniz
tabiki takımın bütün yükünün 2 kişinin üstünde olmaması lazım...ben ne görev verilirse seve seve yaparım..mazeretimide bildirdim canım

klamentin ile ilgili benim bişey söylemem nasıl olur bilmiyorum...benim ilk haftam sonuçta

aeben
07-08-2009, 12:05
Sağol aebencim bu aralar iyice bozdum montiyi aslında :( ama yinede dikkat ediyorum ve iştahım hafif kapalı olduğundan pek zorlanmıyorum yoksa arada UFAK UFAK DÜN AKŞAM DONDURMA YEMEK GıBı KAÇAMAKLARIM OLDU MALESEF :( Aebenim sen kilo verdin diye gördüm geçtiğimiz günlerde kaç oldun???????????
refim ben anca cici aldklarımı veriyorum yani bir ileri bi geri ........:mymeka:-tatlicadiarzu-

Ben Klimentin arkadaşımız malesef pek katılmadığı için ve hala dönmediği için çıkmasını uygun buluyorum ....
görüş bildirdigin için teşekkürler refim ...vereliniortak

CEYLıNıM CANIM 61,9 OLMASIN KIZ KıLON 51,9 OLURSAN BıRıNCı OLURUZ ....:1hug:
:roflol: ALLAH syzdırdı bu kıza .....:lepi:

kirazım ben biraz gestapoyumdur alış :jeyyar:
ya degilse bu takım ayakta olmaz diger takımlar gibi sönük olurduk ....:1hug:
takımları ayakta tutmak kurallara balı bazı zamanlarda .... yogun oldugun gözümden kaçtı biraz kusura bakma ..sengözlerimebaksanab ama . takımın işlerinine 2 kişinin sırtına yıkmak haksızlık bence ..a.s


haftaya 2 mizde de yokuz listeyi kim yapacak ..?

aeben
07-08-2009, 12:08
üstteki mesajına göre öyle söyledim aebenim...ŞenizŞeniz
tabiki takımın bütün yükünün 2 kişinin üstünde olmaması lazım...ben ne görev verilirse seve seve yaparım..mazeretimide bildirdim canım

klamentin ile ilgili benim bişey söylemem nasıl olur bilmiyorum...benim ilk haftam sonuçta
Şeniz
ne demek sen takındasın ta nezandır . bu takımdaki her üyenin kaptan kadar söz hakkı vardır . o yüzden her zaman sizlerden görüş istiyorum ....yerimseniben

BenElse
07-08-2009, 12:11
nazlıcım listenin son halini koyarsan 10 dakika sonra hazırlarım ben
10 dk müsade bana ama olur mu?

aeben
07-08-2009, 12:12
ya benim patron geldi o yüzden çıkmak zorunda kaldım
zamanımız var elifim .3 4. de kadar . vaktiniz olussa deneyin liste yapmayaı ..
çünki özkede yok . liste yapacak kimsa yok haftaya . bu işi takımca ögrenmemiz lazımki sorun yaşamayalım .....

şükürki bu hafta cezamız bitiyor .....:1shok:

kirazz_z
07-08-2009, 12:14
zamanımız var elifim .3 4. de kadar . vaktiniz olussa deneyin liste yapmayaı ..
çünki özkede yok . liste yapacak kimsa yok haftaya . bu işi takımca ögrenmemiz lazımki sorun yaşamayalım .....

şükürki bu hafta cezamız bitiyor .....:1shok:

yaaa banada öğretin liste hazırlamayı

BenElse
07-08-2009, 12:15
zamanımız var elifim .3 4. de kadar . vaktiniz olussa deneyin liste yapmayaı ..
çünki özkede yok . liste yapacak kimsa yok haftaya . bu işi takımca ögrenmemiz lazımki sorun yaşamayalım .....

şükürki bu hafta cezamız bitiyor .....:1shok:

ben hep söylüyorum hazırlamasına hazırlarım
ama patrondan hiç belli olmuyo ki, pat diye çıkıp geliyo
bütün gün yanımda oturuyo bazen
evde olsam seve seve her hafta hazırlarım hiç sorun olmaz

Naz
07-08-2009, 12:16
6.takım 116. etap sonuçları

kütahya ( 77,0 / 77,0
referans ( 73,6 / 72,8
Naz ( 58,5 / 58,5
mmmf27 ( 62,0
yumukum (70,0
klementine ( 72,5
nilüfer 79 ( 66,5 / 65,0
nurhayatk ( 78,0
pınarım ( 88,5
ceylin ( 62,6 / 61,9
melek ( 70,2 / 70,0
kirazz_z ( 75,2 / 73,1

6. TAKIM TOPLAM KİLO (

LİSTENİN SON HALİ BURDA ELİFÇİĞİM.

Naz
07-08-2009, 12:20
KırazcıĞım mesela benım geÇen haftakı kılom 60 bu haftakı kılom 59 arada 1 kg fark var bu farkı geÇen haftakı kıloma bÖlÜp 100 ıle Çarpıyorsun canım bÖyelıkle yÜzdeyı bulmuŞ oluyorsun canım

Naz
07-08-2009, 12:22
KırazcıĞım aynen bÖyle yapıyorsun 60,0 / 59,0 / 1,0 / 1,67 % oluyor sonuÇ

kirazz_z
07-08-2009, 12:26
KİrazcıĞım aynen bÖyle yapıyorsun 60,0 / 59,0 / 1,0 / 1,77 % oluyor sonuÇ

canım ben 1,66 çıkardım yanlışmı yaptım acaba

Naz
07-08-2009, 12:27
[ı]canım ben 1,66 çıkardım yanlışmı yaptım acaba[/ı]

yok canım senin doğru ben yanlış tuşa basmışım 1,66 küsür çıkıyor sıfırdan sonra 3. Rakam 5 ve sonrasında yuvarlama yapıyoruz.

Naz
07-08-2009, 12:27
canım ben 1,66 çıkardım yanlışmı yaptım acaba

alkisalkisalkisalkisalkisalkis OLMUŞ KİRAZCIĞIM.

BenElse
07-08-2009, 12:31
6.takım 116. etap sonuçları

kütahya ( 77,0 / 77,0 / 0 /0 )
referans ( 73,6 / 72,8 / 0,8 / 1,09 )
Naz ( 58,5 / 58,5 / 0 / 0 )
mmmf27 ( 62,0
yumukum (70,0
klementine ( 72,5
nilüfer 79 ( 66,5 / 65,0 / 1,5 / 2,26 )
nurhayatk ( 78,0
pınarım ( 88,5
ceylin ( 62,6 / 61,9 / 0,7 / 1,12 )
melek ( 70,2 / 70,0 / 0,2 / 0,28 )
kirazz_z ( 75,2 / 73,1 / 2,79 )

6. TAKIM TOPLAM KİLO (854,6 /

BenElse
07-08-2009, 12:31
doğru mudur kızlar?

Naz
07-08-2009, 12:35
6.takım 116. etap sonuçları

kütahya ( 77,0 / 77,0 / 0 /0 )
referans ( 73,6 / 72,8 / 0,8 / 1,09 )
Naz ( 58,5 / 58,5 / 0 / 0 )
mmmf27 ( 62,0
yumukum (70,0
klementine ( 72,5
nilüfer 79 ( 66,5 / 65,0 / 1,5 / 2,26 )
nurhayatk ( 78,0
pınarım ( 88,5
ceylin ( 62,6 / 61,9 / 0,7 / 1,12 )
melek ( 70,2 / 70,0 / 0,2 / 0,28 )
kirazz_z ( 75,2 / 73,1 / 2,79 )

6. TAKIM TOPLAM KİLO (854,6 /

DOĞRU ELİFÇİĞİM. alkisalkisalkisalkisalkisalkis

kirazz_z
07-08-2009, 12:35
6.takım 116. etap sonuçları

kütahya ( 77,0 / 77,0 / 0 /0 )
referans ( 73,6 / 72,8 / 0,8 / 1,09 )
Naz ( 58,5 / 58,5 / 0 / 0 )
mmmf27 ( 62,0
yumukum (70,0
klementine ( 72,5
nilüfer 79 ( 66,5 / 65,0 / 1,5 / 2,26 )
nurhayatk ( 78,0
pınarım ( 88,5
ceylin ( 62,6 / 61,9 / 0,7 / 1,12 )
melek ( 70,2 / 70,0 / 0,2 / 0,28 )
kirazz_z ( 75,2 / 73,1 / 2,79 )

6. TAKIM TOPLAM KİLO (854,6 /

elifcim hepsi doğru ama seninki bende 0,27 çıkıyo,bi kontrol edermisin canım

kirazz_z
07-08-2009, 12:36
ben yanlış yapmışım doğru elifcimmm...afedersin

BenElse
07-08-2009, 12:38
elifcim hepsi doğru ama seninki bende 0,27 çıkıyo,bi kontrol edermisin canım

ettim canım ama bende 0,28 çıkıyo yine

aeben
07-08-2009, 12:40
fıstıklar .. bu hafta listeden çıkaracagımız kılementini toplam hesaba katmıycaksınız . onun son lilosunu yanına not olarak yazıcaz .......






saat 11.5 geçti kimler bildirim yapmadı .......

takım kuralları gergi 1. uyarılarını alaçaklar.

kirazz_z
07-08-2009, 12:41
ettim canım ama bende 0,28 çıkıyo yine

evet elifim ben yanlış yapmışım...daha yeni öğrendim..hemen hata yaptım offff

aeben
07-08-2009, 12:43
evet elifim ben yanlış yapmışım...daha yeni öğrendim..hemen hata yaptım offff
kaydirigubbakcemile3ilahi kiraz yeni ögrendigin için zaten hata yapman normal . yerimseniben
o yüzden bu hafta alıştırıyorum sizi ....:jeyyar:

Naz
07-08-2009, 12:44
fıstıklar .. Bu hafta listeden çıkaracagımız kılementini toplam hesaba katmıycaksınız . Onun son lilosunu yanına not olarak yazıcaz .......






Saat 11.5 geçti kimler bildirim yapmadı .......

Takım kuralları gergi 1. Uyarılarını alaçaklar.

pınar ve nurhayat dünden beri yoklar . Maytap ben gelemezsem aynı yazın demişti . Yumukumda aynı yazın demişti yanlış hatırlamıyorsam.

aeben
07-08-2009, 12:49
nilüüüüü kıs sabah beri niye sesetmiyosun aşagıdasın ......sengözlerimebaksanab

yoksa bendenmı korktun ..:roflol::roflol::roflol::roflol:sırnaşık şey
kilo bildirdinmi . ay ben iyce balık hafızalı oldum ..-tatlicadiarzu-

Mopsy
07-08-2009, 12:58
:roflol::roflol:kıs sen akrep mısin ...... yada yükseleninmi akrep ..

kız bu bu hafta verdigin bize merhaba dedigin kilon var du hele ..:jeyyar:

nilüm süperrrrrr.alkisalkisalkis

nazlım üzülme canım . ama gözümden kaçmadı sen diyeti sallıyorsun . nerden bildin dersen menü vermiyorsun ...şakkıdıkaydirigubbakcemile
YOK ASLAN BURCUYUM CANIM YÜKSELENDE BOĞA SANIRIM...NEDEN Kı????

fıstıklar ramazan galiyo şöyle ramaana uygun güzelbi diyet bulun yada kilo bari almayalım ben geçen sene ramazanın son günlerinde kilo vermiştim dimi ya .nasıldıki bi notlarıma bakayım . ..

hatırladıgım kadarıyla . lahana çorbası yemiştim akşamları . ve geçen ramazan son hafta 2. 3 .kilo vermiştim galiba .... hey gidi günler hey ... ben yerime kazık çaktım diyet falanda yok . maşallah siz beni sollayıp geçiyorsunuz .
yapgıgınız diyetlerin haklı mukafatı olarak tabi ..
BENDE RAMAZANDA NE YıYECEĞıMı NE YAPACAĞIMI BıLMıYORUM:1ninca:


ben ramazanda yanlız iftar yaptığım mafoldumben için bişey yiyemiyorum zaten aebencim
geçen sene hep bi çorbayla geçiştirmiştim tek başıma olduğumda
hayret ki tatlı falanda yememiştim
BEN HER RAMAZAN MALESEF 5 KıLO KADARCIK YÜKLEME YAPIYORUM KENDıME((((((BU RAMAZAN ÖYLE OLMAYACAK UMARIM...

kıslar 8. takımda bi yeni arkadaş var . 5. kilo vermiş bu hafta ne diyim yeni üyelerin sayesine 1. onların . hadi hayırlı olsun şimdiden ......


nazlım kirazın ta ilk merhabaki kilosunu al hesapta canım ...bu onun diyet guruplarındaki ve analizlerinde önemli çünkü hakkı geçmesin .....ilerisi için ..
O NASIL OLMUŞ YAA(((1 HAFTADA 5 KG ıMKANSIZ..

liste hazırlayın dedik kıslar yok oldunuz . haftaya cumayada böyle yokmu olacaksınız .....:dilcikar::olmaz:
o zaman kilt vurup gidelim takıma ....kaydirigubbakcemile3:mymeka:
YOK YA YENı GÖRÜYORUM ıNANKı...YA BEN MAĞZADA YALNIZIM..NE OLACAĞI BELLı OLMAZ Bı MÜŞTERıDE GELDıMı BıZıM ALIŞVERıŞ UZUN SÜRÜYOR EN AZ 1-2 SAATT...YANIMDA DURAN SATIŞÇI ARKADAŞ ARTIK ıZMıR MANıSA TARAFLARTINA RUTA ÇIKIYOR..HATTA DÜN EŞıM ONU GÖTÜRDÜ OTARAFA..ARTIK HERHAFTA ÇARŞAMBA ÇIKIP CUMARTESı GELECEK..BENDE YALNIZIM...SÖZ VEREMEM AÇIKÇASI...ıŞ OLDUMU HERŞEYı UNUTUYORUM ÇÜNKÜ.
BıDE LıSTE YAPILIYOR BıYERLERE KOPYALANIYOR HıÇ ANLAMIYORUM VE ZATEN ONA DıKKATıMı VEREMıYORUM ...TOPPıĞıMıZE DÜZENLı TAKILMAYA ÇALIŞIYORUM..ZAMANIM KALMIYOR ONLARA BAKMAYA....



1 aylıgına gitmişti 2. aymı olacak . o zaman yapacak bişi yok . geri dömek üzere ayrıldı yazalım benım görüşümde . tabi diger kızlarda görüşünü yassınnnnnnn lütfen .
OLUR...

valla ikimizden başkası pek görüş bildirmiyor aebenciğim .:oklava:

YENı GÖRDÜM KUSURA BAKMAYIN CANIM..