PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Adetten sonra kahverengi akıntı



PITRCIK
11-02-2008, 23:26
kızlar adetim 2 gün önce bitti ama bugün kahverengi akıntım var ve kasıklarım ince ince ağrıyo böylwe bişeyle karşılaşan var mı?

nur82
12-02-2008, 13:29
kızlar adetim 2 gün önce bitti ama bugün kahverengi akıntım var ve kasıklarım ince ince ağrıyo böylwe bişeyle karşılaşan var mı?
canım aynı durum bu ay bende de oldu.kahverengi akıntı var.benneyaptımkiayrıca adet bittikten bir sonraki gün beyaz akıntıyla kan da geldi.sanki hiç adet olmamış gıbı kasıklarım şiş.batma oluyor.bu yüzden korkuyorum ben de ilk fırsatta bu durumdan dolayı dr a gıdıcem.
benneyaptımki

yuvam82
27-03-2008, 17:26
kızlar adetim 2 gün önce bitti ama bugün kahverengi akıntım var ve kasıklarım ince ince ağrıyo böylwe bişeyle karşılaşan var mı?

canım adettin bitiminden sonra gelen kahverengi akıntı normalmiş.doktoruma sormuştum.ama adetten önce gelen kahverengi akıntı iltihap olabileceğini söyledi

gelincik_01
27-03-2008, 17:39
Canım adetten 2 gün sonra geldiyse belki tam anlamıyla bitmemiştir adetin o yüzden olabilir. ama ağrılıysa ve uzun süre devam ederse iltihaplanmışda olabilir.

bedef
27-03-2008, 17:51
Canim Bence Lekelenmenin Devamini Falan Hiç Bekleme En Erken Ne Zaman Firsat Bulursan Dr Git Derim Ben...

nur82
27-03-2008, 22:05
Canim Ayni Sey Bende De Oluyor Demiştim Ya Ben Dr A Gittim.normal Oldugunu Söyledi.ama Ihmal Etmeye Gelmez Bu Tip Seyler.

ARMAĞANIM
27-03-2008, 22:10
bence bu tip akıntılar ihmal edilemmeli.. aynsıı bende oldu.. bu akıntılar bitmedi.. ve malesef dış gebelikdi:(herkeste aynısı olur diye demiyorum ama ihmal etmemekde fayda var derim..

ballı tatlı
19-04-2008, 17:35
meraba kızlar bendede aynı sorun var.adetimin 13.günü hala bitmedi.ben ginera kullanıyorum.dün dr.aradım doğum kontrol hapının yan etkisi endişelenmene gerek yok dedi.bi kez daha kullanmıştım böyle olmamıştı.kistim var geçmesi için verdi ilacı.kistle alakalı bişey olmasından korktum dr.öyle diyince kaldım.bitmesini bekliyorum ama bitecek gibi gözükmüyo.kasıklarda ağrı yapıyo aynen.

malatayalım ne oldu geçtimi kistin?bendede yumurtlama sağlayıcı ilaçtan sonra-ganophane-kist oluştu.doktor ginera verdi ama ben başka bir doktorun verdiği diane 35 kullandım.şimdi 2 gündür kahverengi akıntım var.ağrım yok.doktora gitsemmmi bilmiyorum.şimdi birde senin doktor haplardan dolayı olduğunu söylemiş ama benimkide o nedenden olabilir mi diye düşündüm

giznur
19-04-2008, 17:42
bende de bittikten sonra tam banyomu falan yaparım 2 gün sonra haydi yine gelir nşallah poroblem yoktur doğaldır ama her ihtimale karşı bi dr a git bence . hani aklında soru işareti kalmaz

nesine
30-11-2009, 14:51
mrb benim adetime 6 gün var kahverengi akıntı geldi ağrısz sancısız ir durumdu ...adet gibi değil...bilen varsa lütfen yardımcı olsun

gamzepelin
18-08-2010, 09:24
mrb benim adetimden 3 gün sonra kahve rengi kan geldi ilk başlarda ağrı yoktu bittikten sonra kasık bölgelerimde çok fazla ağrı oldu 1 hafta sürdü bu ay adetim 16 gün erken oldu ben evliyim bana yardımcı olursanız sevinirim CADIARZUbilmiyorumkismile

gamzepelin
18-08-2010, 09:30
mrb benim adetimden 3 gün sonra kahve rengi kan geldi ilk başlarda ağrı yoktu bittikten sonra kasık bölgelerimde çok fazla ağrı oldu 1 hafta sürdü bu ay adetim 16 gün erken oldu ben evliyim bana yardımcı olursanız sevinirim CADIARZUbilmiyorumkismile

gulcel
16-09-2010, 12:59
arkadaşlar adeetn sonra gelen pembe renklerdeki kanın sebebi nedir öğrenen var mı

hamilemiyim
20-09-2010, 21:53
Bende bilmiyorum. dün bende de aynı oldu. hamilelik belirtisi olabilirmi acaba?

IRMAK09
26-09-2010, 16:09
Kahverengi akıntılar bazen hamilelik belirtisi olabiliyor ama çoğu zaman kistlerden kaynaklı oluyor bende de var ondan biliyorum

biozard
26-09-2010, 18:03
arkadaşlar adeetn sonra gelen pembe renklerdeki kanın sebebi nedir öğrenen var mı

yumurta çatladığı zaman pembe akıntı olabiliyormuş doktor öyle demişti.seninde yumurtan çatlamıştır.

burcinbsl
14-12-2010, 17:52
selam. ben dün doktora gittim mantarım vardı diye doktor hiçbişey olmadığını söyledi. ayrıca 8aydır doğum kontrol hapı kullanıyodum bu ay bıraktım. neyse akşam eve geldiğimde kahverengi akıntı gördüm bugün de bi nokta vardı. adetime daha 7 8 gün var neden olabilir acaba? yardım edebilir misiniz?

gizem123
02-07-2011, 00:04
kızlar benim adetim 2 hafta önce bitti ama 4 gündür ara ara kahverengi ve kan gibi akıntılar geliyorr neden acaba:((

11angel
10-08-2011, 14:18
bnm tamamen adetten bağımsız geldi iki hafta sonra falan işte. . daha oncede oldu 2 3 gun az az geliyo sonra bitiyo adet devamı desem değil ne olablr bu acabaa :((

11angel
10-08-2011, 14:19
kızlar benim adetim 2 hafta önce bitti ama 4 gündür ara ara kahverengi ve kan gibi akıntılar geliyorr neden acaba:((

bizim durumumuz aynı :(