PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Cilt Beyazlatıcı ve leke giderici maske tarifleri



Sayfa : 1 [2] 3 4 5 6

nur_bozkurt
09-08-2008, 20:28
cok sagolasın bende bı eczanelere bakıyım

esmer_guzelim
10-08-2008, 12:20
yhaa ark.lar bn esmerimde cidden beyazlatırmı?

23yn3ph
10-08-2008, 16:34
arkadaşlar pakface diye bir ürün var. tek tek paketli farklı cilt tipleri için doğal yuz maskeleri. görünce ismiyle alay ettim fakat ama kullandım, şaşırdım :) gerçekten çok iyi birşeymiş. ben hassas cilt için defne özlü ürünü kullandım. bulursanız deneyin bence.

ewt bnde bi kere kullandım wede çok memnun kaldım.kaydirigubbakcemile2

EU1
11-08-2008, 14:02
kızlar dün akşam domates+un maskesini yaptım acaba bu maske nezaman etkisini gösterir?

EU1
11-08-2008, 14:04
buarada cildim ne çok kuru nede çok yağlı allaha şükür normal ama bide rengini açabilsem kil sabunu da denemek istiyorum ama domates maskesinden sonra

EU1
11-08-2008, 14:17
karbonat ve yoğurt maskesini kaç gün hangi aralıklarla uyguluyoruz arkdaşlar çok sordum ama beyazlamam lazımm

gülizz_82
11-08-2008, 14:45
hakkatten süper olmuş..Beyaz günlerr.Ben de arap kızı diye bişey duydum bi dergide okuduğuma göre nicole kidman,demi moore,hande ataizi bu kremi kullanıyomuş.Doğala dönüş diyolar ama denemedim arkadaşlar.ama güzel paylaşımdı canım saolll a.s.

TaRrÇıNn
11-08-2008, 19:57
kızlar dün akşam domates+un maskesini yaptım acaba bu maske nezaman etkisini gösterir?

kişiden kişiye değişir ama en az bi 4 hafta düzenli kullanman lazım canım

atıka81
11-08-2008, 20:09
hepinizde güzel bilgiler vermişsiniz bende deneyeceğim saolun

Lavanta
12-08-2008, 13:25
arkadaşlar ben bikere domates maskesini denedim bikere yaptığım için bi fayda görmedim ama yumsacık olmuştu size tavsiyem tv izledim yeşim salkım önerdi maden suyuyla yüzünüzü yıkayın dedi ben yıkadım iki gündür ewt ben beğendim yüzümdeki lekeler var sivilceleri sıkmıştım onlardan kalan lekelerin koyulukları açıldı ve yüzüm yumşacık oldu ayrıca benim gözeneklerimde geniş onlarıda küçülttü soğuk olarak maden suyuyla yıkayın öyle dedi yeşim ablamız soda değil maden suyu maden suyu tamamen doğal arkadaşlar aklınızda olsun ve arkadaşlar size tanışayım yüzüm çok yağlanıyo sabunla yıkamadan yağını arındıramıyorum sanki sana yağ bulaşmış yağ dengeleyici bildiğiniz bi yöntem varsa yazarsanız sevinirim allah herkese bebek gibi cilt nasip etsin

EU1
12-08-2008, 15:26
kişiden kişiye değişir ama en az bi 4 hafta düzenli kullanman lazım canım

tarçıncım sen denedinmi bu maskeyi 2 gün oldu kullanalı haftada 3 gün sürüyoruz değilmi?

EU1
12-08-2008, 15:27
domates maskesi yumuşacık yaptı kızlar özellikle ellerimi ama beyazlık fazla yok şimdilik bakcez artıkk

TaRrÇıNn
16-08-2008, 21:34
tarçıncım sen denedinmi bu maskeyi 2 gün oldu kullanalı haftada 3 gün sürüyoruz değilmi?

canım haftada 2-3 kez yapabiliirsin rahatça, tabi eğer hassas bi cildin yoksa.. ben yaptım canım ama çok uzun bi süre değil.. cildimde başka sorunlar belirdi, bırakmak zorunda kaldım..

EU1
17-08-2008, 14:40
bende bi sorun olmadı ama bırakıyorum galiba yaa fayda etceğini sanmıorum

GuerillaTanya
19-08-2008, 14:18
kizlar benimde yüzümde akne problemi var 14 yasiman beri var ama ben henuz yeni dermatologa gittim benim hatamdan dolayi ):
suan 19 yasindayim ve gerceken görünümümden cok rahatsizim. doktor bana diferin ve skinoren kremi yazdi 3 hafta sonra sonucu almaya baslarsin dedi fakat pek bi sonuc alamadim :( 3 hafta sonra randevum var.

ve ben makyaj yapamiyorum fondoten felan korkuma süremiyorum daha da beter olur diye.
bende beyaz tenliyim dogal olarak sivilceler daha cok göze carpiyor.
bu domates maskesini benim kullanmamda bir sakinca var midir?
yada en guzel nsl makyaj yapabilirim bana yardimci olurmusunuz

TaRrÇıNn
19-08-2008, 14:38
kizlar benimde yüzümde akne problemi var 14 yasiman beri var ama ben henuz yeni dermatologa gittim benim hatamdan dolayi ):
suan 19 yasindayim ve gerceken görünümümden cok rahatsizim. doktor bana diferin ve skinoren kremi yazdi 3 hafta sonra sonucu almaya baslarsin dedi fakat pek bi sonuc alamadim :( 3 hafta sonra randevum var.

ve ben makyaj yapamiyorum fondoten felan korkuma süremiyorum daha da beter olur diye.
bende beyaz tenliyim dogal olarak sivilceler daha cok göze carpiyor.
bu domates maskesini benim kullanmamda bir sakinca var midir?
yada en guzel nsl makyaj yapabilirim bana yardimci olurmusunuz

canım biran önce sonuç alırsın umarımm :teselli: biraz sabırlı olmak gerekiyo sanırım sivilce tedavisinde.. kullandığın ilaçları bilmiyorum ama doktorun verdiği ilaçlar dışında başka bişey uygulama bence. dediğin gibi fondoten falan da kullanma. yalnızca hafif bi göz ve dudak makyajıyla da çok hoş olursun zaten bu yaşta. hem bi sürü insanda sivilce var canım az veya çok. çok fazla üzme kendini olur mu :1hug: bir aya kadar gözle görülür bi azalma olur zaten a.s

babys07
19-08-2008, 14:38
kıslar bvişcoq sei deneim ama hala lekelerim war ne yapmalıyım bilmiorm :(

TaRrÇıNn
19-08-2008, 14:45
kıslar bvişcoq sei deneim ama hala lekelerim war ne yapmalıyım bilmiorm :(

neleri denedin bilmiyorum canım ama uyguladığın yöntemi bıkmadan düzenli uygulaman gerekiyo sonuç almak için. elma sirkesi lekelere iyi gelir mesela..
ya da seni çok rahatsız ediyosa bu durum, en sağlıklısı bi doktora danış canım a.s

j3r3n
21-08-2008, 18:00
kizlar benimde yüzümde akne problemi var 14 yasiman beri var ama ben henuz yeni dermatologa gittim benim hatamdan dolayi ):
suan 19 yasindayim ve gerceken görünümümden cok rahatsizim. doktor bana diferin ve skinoren kremi yazdi 3 hafta sonra sonucu almaya baslarsin dedi fakat pek bi sonuc alamadim :( 3 hafta sonra randevum var.

ve ben makyaj yapamiyorum fondoten felan korkuma süremiyorum daha da beter olur diye.
bende beyaz tenliyim dogal olarak sivilceler daha cok göze carpiyor.
bu domates maskesini benim kullanmamda bir sakinca var midir?
yada en guzel nsl makyaj yapabilirim bana yardimci olurmusunuz

cnm skinoren adlı krem bendede vardı sürünce sivilceler dahada tahriş oluodu çok kızarıodu o yüzden sürmeyi bıraktım zaten düzenlide kullnamadım olduğu gibi duruo.inş.sende işe yarar bi süre kullandıktan sonra yazarsan sevinirim sende işe yararsa bende düzenli kullnacam.mirmirmirmir

zeynepberre
22-08-2008, 22:22
peki bu beyazlatıcı maskeyi elimize sürsek aynı faydayı görürmüyüz benim ellerimde sorunum war cvplarınız bekliyprum

TaRrÇıNn
23-08-2008, 00:57
peki bu beyazlatıcı maskeyi elimize sürsek aynı faydayı görürmüyüz benim ellerimde sorunum war cvplarınız bekliyprum

işe yarar diye düşünüyorum canım ben a.s

zeynepberre
23-08-2008, 14:29
teşekkürler tarçıncım deneyecem sonucu bildiririm tatlım

rosay
23-08-2008, 18:27
koltuk altına uygulayıp beyazlayan varmı hemen yapacam

angell19
25-08-2008, 17:29
ben teşekkür ederim a.s. umarım işinize yarar

benimde yuzümde akne lekeleri var ve biraz esmer tenliyim domatesi bende denemek istiyorum sanırım en basiti o yağlı ciltlere iyi gelir mi fisfisfis

rocker_girl
25-08-2008, 20:31
arkadaşlar bişey sormak istiyorum ya benim cildimde böle kırmızılıklar var genel bi renk gibi yani ama ben tam beyaz olmak istiyorum acaba bana hangi maskeyi önerirsiniz bunlar arasındann

ruby81
25-08-2008, 20:37
Selam kızlar, benim de vücudum süt, ama yüzüm kızarıktı baya, ergenlikten kalma sivilcelerin fln çok hafif izleri vardı. Yaklaşık 3 haftadır, haftada 3 veya mx. 4 kere, bal artı limon suyu yapıyorum maske olarak, ve elbette evde bile oturuyor olsam 50 faktör korumalı krem kullanıyorum. İnanın işe yarıyor, ama sabretmeniz lazım, o beyazlattığını iddia eden haplar bile en az 2 aylık kullanımdan bahsediyodu, araştırmıştım bir süre önce. Ama kesinlikle içeriğini bilmediğiniz, ne olduğu belli olmayan kremler ne olur kullanmayın. Ben bu laflara çok sinir olurdum eskiden:)) kullanma , etme vs.. Ama şimdi görüyorum ki gerçekten doğru, çevremde yaşanmış olaylardan. Kimyasal her zaman kötüdür..Aman diyim:)) Neyse, bal limonu yapın, 15 dak. fazla bekletmeyin ve soğuk suyla yıkayın yüzünüzü, ayrıca maden suyunu buz kalıbına doldurup, dondurun. Her gece TV izlerken, bir tanesini eriyene kadar yüzünüzde gezdirin. Hem soğuk, hem maden suyu..Etkisi süper:))

küçük böcük
25-08-2008, 20:48
Selam kızlar, benim de vücudum süt, ama yüzüm kızarıktı baya, ergenlikten kalma sivilcelerin fln çok hafif izleri vardı. Yaklaşık 3 haftadır, haftada 3 veya mx. 4 kere, bal artı limon suyu yapıyorum maske olarak, ve elbette evde bile oturuyor olsam 50 faktör korumalı krem kullanıyorum. İnanın işe yarıyor, ama sabretmeniz lazım, o beyazlattığını iddia eden haplar bile en az 2 aylık kullanımdan bahsediyodu, araştırmıştım bir süre önce. Ama kesinlikle içeriğini bilmediğiniz, ne olduğu belli olmayan kremler ne olur kullanmayın. Ben bu laflara çok sinir olurdum eskiden:)) kullanma , etme vs.. Ama şimdi görüyorum ki gerçekten doğru, çevremde yaşanmış olaylardan. Kimyasal her zaman kötüdür..Aman diyim:)) Neyse, bal limonu yapın, 15 dak. fazla bekletmeyin ve soğuk suyla yıkayın yüzünüzü, ayrıca maden suyunu buz kalıbına doldurup, dondurun. Her gece TV izlerken, bir tanesini eriyene kadar yüzünüzde gezdirin. Hem soğuk, hem maden suyu..Etkisi süper:))

ya ben bir kalıbı bitiremem ki... yüzüm su içinde kalıyor elim de donuyor :)

bu arada direkt yüzüne buzu temas ettirme kılcal damarlara zararlıymış sanırım... bir tülbentle filan sür... :)

ruby81
25-08-2008, 20:54
Evet, özellikle kışın daha dikkatli davranmak lazım, haklısın ama yazın zaten hemen eriyor...:)) Ben yaklaşık 1 yıldır yapıyorum buz olayını, sadece faydasını gördüm ki; cildim çok incedir...Ama tabiki nemlendirme, temizlik vs..hepsi birlikte olunca süper oluyor, yoksa hiç bir anlamı yok...Yine de saol cnm:))

küçük böcük
25-08-2008, 21:08
Evet, özellikle kışın daha dikkatli davranmak lazım, haklısın ama yazın zaten hemen eriyor...:)) Ben yaklaşık 1 yıldır yapıyorum buz olayını, sadece faydasını gördüm ki; cildim çok incedir...Ama tabiki nemlendirme, temizlik vs..hepsi birlikte olunca süper oluyor, yoksa hiç bir anlamı yok...Yine de saol cnm:))

peki maden suyunu sürdükten sonra yıkıyormusun ?
hani gece yatarken de jel + tonik + nemlendirici yapıyoruz ya... maden suyu ne zaman uyguluyorsun ?

ruby81
25-08-2008, 21:12
Canım , yıkamıyorum, olduğu gibi kalıyor.. Dediğin gibi tek sorun akması, ama yazın bunu hiçççççççççççççççç sorun etmiyorum, pek ii geliyoo:))) Bunu da gece kullanıyorum, yüzümü temizledikten sonra...Öyle güzel geriliyor ki, anlatamam...Önce biraz kızarır gibi olabilir soğuktan ama geçer o hemen.

TaRrÇıNn
26-08-2008, 01:39
arkadaşlar bişey sormak istiyorum ya benim cildimde böle kırmızılıklar var genel bi renk gibi yani ama ben tam beyaz olmak istiyorum acaba bana hangi maskeyi önerirsiniz bunlar arasındann

canım hassasiyetten falan kaynaklı bi kızarıklık mı :uhm:

sisil
26-08-2008, 14:34
Ben herşeyi denedim ama nafile size önerim kesinlikle expigmenti kullanmayin

olu_gelin
28-08-2008, 17:43
2güne bir domates maskesini deniyeceğim 1 ay boyınca.... bakalım verim alabilecekmiyim..
ayrıca birde şey var kızlar.. maydonozun saplarını az bişey su da kaynatın. soğusun sonra içine azcık süt ekleyin we bi pamukla yüzünüze 15 dakika boyunca sürün onu.. batırıp batırıp sürün pamuğu.. inanılmaz güzel yapıyor cildi. we siyah noktaları küçültüyor.. yumusacık oluyo cilt bebek gibi.. sevgilim bayılıyodu o haline yüzümün:)

elitu
28-08-2008, 17:59
kızlar yaş mayayı bildiğimiz hamur mayası ama kuru maya değil işte. ılık su ile krem kıvamına getirin. ve parmaklarınızla yüzünüzün tamamına göz çevresi hariç. yedirin. o belli bir süre sonra 10 dk falan. kuruyup pul pul dökülme aşamasına gelcek. sonra yüzünüzü yıkayın. cilt yumuşacık ve yağlı bölgelerin siyah noktaların gittiğini göreceksiniz. doğal bir yöntem sonuçta hamur mayası her ciltte ve bir yan etkisi yok.
bir de elma sirkesini biraz sulandırıp, pamukla bolca yüzünüze sürdüğünüzde de buna benzer etkisi oluyo. keskin olduğu için sulandırarak kullanın. içine bal da koyabilirsiniz.

elitu
28-08-2008, 18:01
:sm_cool:kızlar yaş mayayı bildiğimiz hamur mayası ama kuru maya değil işte. ılık su ile krem kıvamına getirin. ve parmaklarınızla yüzünüzün tamamına göz çevresi hariç. yedirin. o belli bir süre sonra 10 dk falan. kuruyup pul pul dökülme aşamasına gelcek. sonra yüzünüzü yıkayın. cilt yumuşacık ve yağlı bölgelerin siyah noktaların gittiğini göreceksiniz. doğal bir yöntem sonuçta hamur mayası her ciltte ve bir yan etkisi yok.
bir de elma sirkesini biraz sulandırıp, pamukla bolca yüzünüze sürdüğünüzde de buna benzer etkisi oluyo. keskin olduğu için sulandırarak kullanın. içine bal da koyabilirsiniz:sm_cool:

elitu
28-08-2008, 18:07
kızlar yaş mayayı bildiğimiz hamur mayası ama kuru maya değil işte. ılık su ile krem kıvamına getirin. ve parmaklarınızla yüzünüzün tamamına göz çevresi hariç. yedirin. o belli bir süre sonra 10 dk falan. kuruyup pul pul dökülme aşamasına gelcek. sonra yüzünüzü yıkayın. cilt yumuşacık ve yağlı bölgelerin siyah noktaların gittiğini göreceksiniz. doğal bir yöntem sonuçta hamur mayası her ciltte ve bir yan etkisi yok.:enbuyukkk:
bir de elma sirkesini biraz sulandırıp, pamukla bolca yüzünüze sürdüğünüzde de buna benzer etkisi oluyo. keskin olduğu için sulandırarak kullanın. içine bal da koyabilirsiniz

elitu
28-08-2008, 18:09
kızlar yaş mayayı bildiğimiz hamur mayası ama kuru maya değil işte. ılık su ile krem kıvamına getirin. ve parmaklarınızla yüzünüzün tamamına göz çevresi hariç. yedirin. o belli bir süre sonra 10 dk falan. kuruyup pul pul dökülme aşamasına gelcek. sonra yüzünüzü yıkayın. cilt yumuşacık ve yağlı bölgelerin siyah noktaların gittiğini göreceksiniz. doğal bir yöntem sonuçta hamur mayası her ciltte ve bir yan etkisi yok.
bir de elma sirkesini biraz sulandırıp, pamukla bolca yüzünüze sürdüğünüzde de buna benzer etkisi oluyo. keskin olduğu için sulandırarak kullanın. içine bal da koyabilirsiniz.

elitu
28-08-2008, 18:17
kızlar yaş mayayı bildiğimiz hamur mayası ama kuru maya değil işte. ılık su ile krem kıvamına getirin. ve parmaklarınızla yüzünüzün tamamına göz çevresi hariç. yedirin. o belli bir süre sonra 10 dk falan. kuruyup pul pul dökülme aşamasına gelcek. sonra yüzünüzü yıkayın. cilt yumuşacık ve yağlı bölgelerin siyah noktaların gittiğini göreceksiniz. doğal bir yöntem sonuçta hamur mayası her ciltte ve bir yan etkisi yok.
bir de elma sirkesini biraz sulandırıp, pamukla bolca yüzünüze sürdüğünüzde de buna benzer etkisi oluyo. keskin olduğu için sulandırarak kullanın. içine bal da koyabilirsiniz.

elitu
28-08-2008, 18:19
kızlar yaş mayayı bildiğimiz hamur mayası ama kuru maya değil işte. ılık su ile krem kıvamına getirin. ve parmaklarınızla yüzünüzün tamamına göz çevresi hariç. yedirin. o belli bir süre sonra 10 dk falan. maya kuruyup pul pul dökülme aşamasına gelcek. sonra yüzünüzü yıkayın. cilt yumuşacık ve yağlı bölgelerin siyah noktaların gittiğini göreceksiniz. doğal bir yöntem sonuçta hamur mayası her ciltte ve bir yan etkisi yok.
bir de elma sirkesini biraz sulandırıp, pamukla bolca yüzünüze sürdüğünüzde de buna benzer etkisi oluyo. keskin olduğu için sulandırarak kullanın. içine bal da koyabilirsiniz.

elitu
29-08-2008, 10:46
kızlar kusura bakmayın ard arda böye sıralandı ama bir sorun vardı msj gitmiyor görünüyordu. sorun bittikten sonra bir baktım böyle sıralanmış. açıklama yapmak istedim

uhuvvet
30-08-2008, 22:54
bu msj kac kez yazılms böyle yaahu

olu_gelin
01-09-2008, 03:54
domates maskesini uyguladım hiç bir fark olmadı..

limonkabugu
01-09-2008, 16:30
ben domatesli olanı da karbonatlı olan tarifi de denedim
yazları korunmama ve güneşlenmeme rağmen yüzüm hemen yanar benim
karbonat limon yoğurt tarifini kullandım hergün ve rengim açıldı ama normal rengime dndüm yani
güneş lekelerim çok azıcık açıldı
bence güneş lekelerine kesin bir çözüm yok
lanonin nereden buluyorsunuz
aktarlarda satılıyor mu?

Bide onu deniyim bakalım
ama bu lanonin kimyasal bi madde değil mi yahu

EU1
01-09-2008, 23:39
ya arkadaşlar domates maskesini deneyip de sonuç alanlar lütfen yazsınlar.:uhm::uhm:

olu_gelin
03-09-2008, 05:44
domates maskesini denedim ben bi kaç kez.. bi sonuc alamadım..hiç bir değiliklik olmadı..

EU2
03-09-2008, 20:07
arkadaşlar ben bugün duş alırken duş jeli yerine loreal pure zone yüz yıkama jelimi döktüm lifime ve vucudumu bastıra bastıra onunla ovdum.Kollarımda biraz güneş lekeleri vardı beyaz tenli olduğum için beni rahatsız ediyordu çok olmasada.. ve sonucunda baya baya renklerinin açıldığını gördüm hatta bakmaya doyamadım gün içiresinde:) sanki pürüssüz oldu gibi bişey..
ben denedim iyi sonuç aldım bu dertten muzdarip olanlarla paylaşmak istedim..
sonuçta zararlı birşeyde değil yüzüme kullanıyoruz daha hassas yer olmasına ragmen;)

TaRrÇıNn
04-09-2008, 01:05
domates maskesini denedim ben bi kaç kez.. bi sonuc alamadım..hiç bir değiliklik olmadı..

canım tarifi aldığım yerde üç-dört hafta boyunca, haftada üç kez düzenli uygulayın sonuç almak için yazıyodu..

tekiz
04-09-2008, 01:18
arkadaşlar pirinçte yüzü çok güzel beyazlatıyor.ben sürekli kullanıyorum.pirinci suda haşlayın o suyu yüznüze sürün harika yapıyor.bir güzellik uzmanından öğrenmiştim.

TaRrÇıNn
04-09-2008, 01:19
ben domatesli olanı da karbonatlı olan tarifi de denedim
yazları korunmama ve güneşlenmeme rağmen yüzüm hemen yanar benim
karbonat limon yoğurt tarifini kullandım hergün ve rengim açıldı ama normal rengime dndüm yani
güneş lekelerim çok azıcık açıldı
bence güneş lekelerine kesin bir çözüm yok
lanonin nereden buluyorsunuz
aktarlarda satılıyor mu?

Bide onu deniyim bakalım
ama bu lanonin kimyasal bi madde değil mi yahu

eczaneden alabilirsin canım. aktarlarda da bulunuyo sanırım..

koyun yününden elde edilen merhem gibi sarımsı bi yağ canım..

NightWish
04-09-2008, 02:31
arkadaşlar pirinçte yüzü çok güzel beyazlatıyor.ben sürekli kullanıyorum.pirinci suda haşlayın o suyu yüznüze sürün harika yapıyor.bir güzellik uzmanından öğrenmiştim.

yüz kıllarında bi hareketlenme oldumu ? :1ninca:

küçük böcük
04-09-2008, 10:09
arkadaşlar pirinçte yüzü çok güzel beyazlatıyor.ben sürekli kullanıyorum.pirinci suda haşlayın o suyu yüznüze sürün harika yapıyor.bir güzellik uzmanından öğrenmiştim.

tekizcim ; peki bu beyazlatma lekeler için de geçerli mi ? yoksa sadece tenin genel görünümünü mü beyazlatıyor ?

ne sıklıkla yapıyorsun... bir de su soğukken kullanıyorsun değil mi?

teşekkürler :)

olu_gelin
05-09-2008, 05:40
canım tarifi aldığım yerde üç-dört hafta boyunca, haftada üç kez düzenli uygulayın sonuç almak için yazıyodu..




hala uyguluyorum canım.. ama basladıgım günden beri hiç bir değişiklik olmadı.. en ufak bir fark bile yok...

TaRrÇıNn
05-09-2008, 21:55
hala uyguluyorum canım.. ama basladıgım günden beri hiç bir değişiklik olmadı.. en ufak bir fark bile yok...

anladım canım.. peki sen cilt rengini açmak için mi uyguluyosun yoksa lekeler için mi?

bi de güneş kremi kullanıyo musun canım? ne çok soru sordum de mi (:

olu_gelin
06-09-2008, 02:11
anladım canım.. peki sen cilt rengini açmak için mi uyguluyosun yoksa lekeler için mi?

bi de güneş kremi kullanıyo musun canım? ne çok soru sordum de mi (:


canım benim tenim beyaz.. ama daha beyaz ve pürüssüz olsun diye yapıyorum.. ayrıca güneşe çıkmıyorum ben.. krem falan da kullanmıyorum dolayısıyla=)
ama eger güneş kıremi istiyosan seba-med inki cok güzeldi.. benim güneşe karsı alerjim var.. fakat yazın tatile gittiğimde sürdüğüm zaman etkilemiyordu güneş beni.

tekiz
07-09-2008, 01:27
tekizcim ; peki bu beyazlatma lekeler için de geçerli mi ? yoksa sadece tenin genel görünümünü mü beyazlatıyor ?

ne sıklıkla yapıyorsun... bir de su soğukken kullanıyorsun değil mi?

teşekkürler :)

canım yüzün geneli için bu tarif haftada bir yapıyorum.lekeler için yulalı bir maske öneriyorlardı.bir araştır istersen.ama pirinç maskesi de iyi gelebilir.

tekiz
07-09-2008, 01:30
yüz kıllarında bi hareketlenme oldumu ? :1ninca:


yok canım bir hareketlenme.ben seviyorum bu maskeyi cildi de yumuşatıyor.yüzü genelde yağlar,yağlı kremler kıllandırıyor.gerçi ben sürekli kayısı yağı kullanıyorum ama kıllanma falan yok.

BULUTT
08-09-2008, 00:37
kızlar aktardan nişadır aldım ve suyda beklettim ve bu suyu 3 gündür sürüyorum lekelere sanki biraz açılma var.bakalım ilerleyen günlerde görcez.

EU3
08-09-2008, 12:04
arkadaşlar önerileriniz için teşekkürler hepsi muhteşemler

efsane_berrak
11-09-2008, 11:26
slm kizlar size cok basit bi tarifff makkaj yapmadan önce bunu yapin ve göze carpan bi yüzünüz olsunn 1 kaşik yogurt 3-4 damlada limon suyu damlatin kariştirin yüzünüze sürün ve gerekirse 2 saat bekleyin bütün cilt o maskeyi emsin ve sonra suyla yikyip güzelce havluyla durulayin cildinize uyan güzel bir pudra sürün kafaniza göre makkajinizi yapin ve sevgilinizle buluşmaya gdin bakin o bile farkina varacak denemek bedava yorumlari bekliyorum sonuc=kaymak gibi bir yüz bebek gibi bir güzellik bende öle oluyor sizde mutlaka deneyin:)

efsane_berrak
11-09-2008, 11:30
+unuttugum birşey bu maske yüzü parlak yapiyor temiz pürüzsüz ve bembeyazzzzzzzzz (uzun süreli deil beyazlik 1-2 gün sürekli yapilirsa güneşten korunulursa uzun sürelii olur)

efsane_berrak
11-09-2008, 11:38
Kizlar esmerleşmek istemiyorsaniz uzmanlarin dedigi birkac ayrinti-----------)
havuc yemeyin +düzenli olarak hergün 1 kase yogurt yiyin düzgün beslenin vitaminli yiyecekler yiyin ten rengi cok canli parlak ve beyaz oluyormuşş cilt uzmanii tvdeeee söylemişti:)

EU3
15-09-2008, 13:37
sevindim senin adına... bende denicem bendede işe yarar mı acaba

EU3
15-09-2008, 13:39
umarım yarar canım...bence çillere limon suyu +su karıştır yüzüne kompres yap bide öyle gör suratını

hera^^
16-09-2008, 02:05
umarım yarar canım...bence çillere limon suyu +su karıştır yüzüne kompres yap bide öyle gör suratını
iyi bişey mi demek istedin fisfisfis
ben de yapıyorum bunu birkaç gündür. çillere iyi geliyor mu gerçekten?

aysima01
16-09-2008, 11:33
bana iyi geldi canım. ufak çillerim belirmişti güneşte renkleri açıldı gibi.. cilt tonunu da daha güzel yapıyo. ama güneşte korunmadığımdan sanırım henüz bi beyazlaşma yok

bu domates maskesini rendeledikten sonra çıkan suyunu kullansak olmuyomu bisim blenderimiz yok bis fakiriz senağlama

TaRrÇıNn
17-09-2008, 16:37
bu domates maskesini rendeledikten sonra çıkan suyunu kullansak olmuyomu bisim blenderimiz yok bis fakiriz senağlama

:) olur tabii canım neden olmasınn :1hug: rendeleyip ezersin çatalla öyle kullanırsın cokacimcoook

kays
20-09-2008, 15:06
ya ben bu domates bu ayın dokuzunda başladım yapmaya, 3 günde bir yapıyorum ama hiç bir değişiklik yok aslında bu kadar çabuk sürede belki biraz sabırsız davranıyorum ama azıcık olsun değişmez mi ya , şimdi ben limon sulu salatalık sulu olanını yapıcam, bir değişme olursa sizinle paylaşırım.

chiRqiN
24-09-2008, 01:12
seLam kızLaR ben aRanıza yeni geLdiimmm..Bu site süpeR bişhii yhaa :) BeniMde yüzümdee çok beLiRqin oLmasadaa çiLLeR vaR...Kesinn ve net biR çözüm biLen vaRmıı Hiç seVmiyoRum ayRıcaa yüzüm bembeeyaSs pamuk gibi oLsun istiYoRum :)

CiciliBicili
25-09-2008, 02:06
tarifler gerçekten çok güzel bende dün gece acnelly kremi ,gündüz domates ve un karışımı en sonda limon sürüyorum :teytey:bukadar şeyden sonra düzelmesse yapcak bişi yok :oklava:

CiciliBicili
25-09-2008, 02:09
dün gece başladım yani birazcık düşük cümle olmuş :))

chiRqiN
26-09-2008, 00:51
kızLaR ben bu KiL masKesinii denediiMmm yani yeni başLadımM...SizzLeeRe iLeRLeyen zamandaa sonuçLaaRı aktaRıRım :) ama iLk yaptığımda yumuşacık oLduu ciLdiimmM :)

EU1
26-09-2008, 13:01
yavv tüm vucuda sürün diosun da TARÇINn ona bal ,limon mu dayanır be:D:D yazık bala yesem daha ii olacak:D:D

tempest
26-09-2008, 16:02
salaktalık suyu ve limon suyunu bir kavanoza koyup buzdolabında saklayın ve akşamları yatarken yüzünüze tonik olarak sürün ben bir ara her gece yapıyodum cildim inanılmaz güzeldi porselen gibi şimdi ipin ucunu kaçırdım ne yazıkki uğraşamıyorum fazla:/

chiRqiN
28-09-2008, 00:18
:nazar:kil yüzyıllar boyu hanımların cilt bakımında vazgeçilmez olmuş.bir kase toz halindeki beyaz kilin içine bir tatlı kaşığı zeytin yağı bir yemek kaşığı limon suyu ilave edip parmağınızla macun haline getirin kıvam alması için bir kaç yemek kaşıpı su ilave edin sonra yüzünüze uygulayın,göz çevresi hariç.45 dakika bekletip soğuk suyla yıkayın göreceksiniz çilleriniz azalmış,cildiniz beyazlamış,cilt altındaki siyah noktalar gitmiş olacak.unutmadan mutlaka temiz cilde haftada bir kez uygulayın.hepinize sağlıklı ciltlera.s.

CanımM Bunu 45 dk bekLeetices dimii biRisii yazMış 5 dk diee ama ben 45 dakika bekLEeTttiim biR sakıncasıınıda göRmedim geRçii..BiR sakıncası yan etkisi oLuRmuu =??:CüvCüv:

zelals
29-09-2008, 22:52
ya ben bir kalıbı bitiremem ki... yüzüm su içinde kalıyor elim de donuyor :)

bu arada direkt yüzüne buzu temas ettirme kılcal damarlara zararlıymış sanırım... bir tülbentle filan sür... :)

Sabahları yüzünüzü maden suyuyla yıkarsanız daha iyi olur.Buzu tercih etmezseniz.kaydirigubbakcemile2

EU1
06-10-2008, 01:59
benim gerçek ten rengim buğday ama küçüklükten beri güneşte olduğum için yandım ve araplar gibi oldum diyebilirim ben kendi ten rengime dönmek istiyorum bunun için önerileriniz ve çözümleriniz varmı acaba varsa lütfen esirgemeyin :(

princesss_su
06-10-2008, 22:55
arkadaslar yuzunuzun puruzsuz ve daha canli gorunmesini istiyosaniz ,bal surun ve 30 dakika bekleyin sonra yuzunuzu soguk suyla yikayin, ben yapiyorum cokta memnunum tavsiye ederim haftada 2 yada 3 kez uygulayin

ayla82
07-10-2008, 04:01
Kızlar arap kızı diye bi krem var konuda açılmış bunun için orayı bi inceleyin derim ben aldım kullanıyorum henüz bişi belli olmuyo çünkü dün aldım gelişmeleri sölicem size benim ten rengim çok açık hafif çillerim var bakalım gidicekmi tek korkum var cildimin rengi daha fazla açılırsa diye ama bakalım olumlu sonuç alanlar var . . yerimseniben

ARAP KIZI KREMİ DENEN ŞEY BİR İŞE YARAMIYO BOŞUNA ZAMAN HARCAMAYIN KIZLAR:1no2::teselli:

EU1
09-10-2008, 18:35
valla kızlar size bişey söleyeyim kolya ve basit bende burdan bi kaç maske uyguladım sonuç fıssssssss yok yani yine aynı ben hacışakir sabunu var ya yada dov sabunu anam bi beyazlatıo çok harika oluyo insan ama krem sürünce etkisi geçio misafir gelince karşılarına çıkmadan önce varsa dovv ile yıkıyorum yoksa hacışakirle yıkıyorum öle çıkıyorum karşılarına ya öle beyazlatıoki çok hoşuma gdio maskeleri yapıpta boşuna eziyet etmeyin kendinize derim tabi bu benim fikrim hacışakiri öle bu maskeler gibi bir ay da kullanmanız gerekmiyor istediğiniz zaman sürün anında beyaz gösterio ben çok memnununm ama özellikle dovn sabunundan

dyg_6
17-10-2008, 16:46
kızlar bakın bende bi tarif vereyim 1 çay kaşığı yoğurt 1 çay kaşığı karnonat soda yani kabartma tozu değil ama sonra birde limon sıkın bu karşıma yüzünüze sürün kurudukça kat kat yapabilirsiniz ben bunu lekeler için okumuştum dergide ama benim sivilcelerimide küçülttü hergün yapabilirsiniz bende hergün yapıyorum birde arap kremi falan almayın ben aldım çok iğrenç ve hiç bi etkisi olmayan dandik bi krem

EU1
27-10-2008, 20:06
kızlar bakın bende bi tarif vereyim 1 çay kaşığı yoğurt 1 çay kaşığı karnonat soda yani kabartma tozu değil ama sonra birde limon sıkın bu karşıma yüzünüze sürün kurudukça kat kat yapabilirsiniz ben bunu lekeler için okumuştum dergide ama benim sivilcelerimide küçülttü hergün yapabilirsiniz bende hergün yapıyorum birde arap kremi falan almayın ben aldım çok iğrenç ve hiç bi etkisi olmayan dandik bi krem

peki bu karşım nekadar sürede etki ediyo ben dün akşam başladımda ama limonsuz

EU1
29-10-2008, 19:57
bnde aynı şeyi uyguluorum yoğurt karbonat bnmde lekelerim açıldı =)

gökyüzüm16
29-10-2008, 21:20
ben de deneyeyim bakayım,kullanamadığım şey kalmadı salyangoz,arap kızı,maske... bilmem ne,hiç bir işe yaramadı

EU1
31-10-2008, 21:03
benim gerçek ten rengim buğday ama küçüklükten beri güneşte olduğum için yandım ve araplar gibi oldum diyebilirim ben kendi ten rengime dönmek istiyorum bunun için önerileriniz ve çözümleriniz varmı acaba varsa lütfen esirgemeyin :(
niçin hiç cevap gelmedimirmirmirmir

nurgulsila
31-10-2008, 22:36
kızlar bakın bende bi tarif vereyim 1 çay kaşığı yoğurt 1 çay kaşığı karnonat soda yani kabartma tozu değil ama sonra birde limon sıkın bu karşıma yüzünüze sürün kurudukça kat kat yapabilirsiniz ben bunu lekeler için okumuştum dergide ama benim sivilcelerimide küçülttü hergün yapabilirsiniz bende hergün yapıyorum birde arap kremi falan almayın ben aldım çok iğrenç ve hiç bi etkisi olmayan dandik bi krem

bu maskeyi ben biliyorum we tawsiye ederim çok iyi!

yarennkara
01-11-2008, 11:05
ayyyyy cildimizi güzelleştircez diye yüzümüze sürmediğimiz bitki,sebze-meyve kalmadı vallaa..

kimi
02-11-2008, 22:30
ayyyyy cildimizi güzelleştircez diye yüzümüze sürmediğimiz bitki,sebze-meyve kalmadı vallaa..

ya sürülen şey kimyasal omasın da yeter anacım
özellikle de expigmentten uzak durun derim
ben yaptım daha beter oldu yüzüm haberiniz ola:1no2:

şu yourtlu karbonatl olanı deniycem şu expigmentten oluşan tahribatın acısı geçince
bakalım inşallah işe yarar :Saruboceq:
çünkü bu rezil krem daha da artırdı :oklava:
ve yüzüm kaç gündür hala daha yanıyor kaşınıyor

kimi
03-11-2008, 12:45
ya millet bu expigment yüzümü çok kötü yaptı

başına böyle birşey gelmiş olup da bunun lekesinden kurtulabilen varsa
yardım edebilir mi lütfeeeeeeeen:Saruboceq:

EU1
05-11-2008, 14:28
bu yoğurt karbonat karışımıyla yüzü beyazlayan varmı???

swet2006
05-11-2008, 14:43
bu yoğurt karbonat karışımıyla yüzü beyazlayan varmı???

bu benim sürekli yaptığım bir maskedir. kesinlikle en az iki ton açıyor cilt rengini. mutlaka deneyin. üstelikte doğal. hepinize güzelliklerdiliyorum kızlar.a.s.:nazar:

ezoy
05-11-2008, 22:51
şimdi bis bu maskeyı bırer cay kasıgı malzemeyle yaptıgımızda tum yuze az kalmaz mı,çok ınce bı tabaka mı olmalı,bi de lşmon da mı bır cay kasıgı,bir de nekadar sure yuzumuzde kalıcak? Sanırım biraz fazla soru sordumm :D ozur dilerimmmm

küçük böcük
06-11-2008, 14:56
şimdi bis bu maskeyı bırer cay kasıgı malzemeyle yaptıgımızda tum yuze az kalmaz mı,çok ınce bı tabaka mı olmalı,bi de lşmon da mı bır cay kasıgı,bir de nekadar sure yuzumuzde kalıcak? Sanırım biraz fazla soru sordumm :D ozur dilerimmmm

bir çayı kaşığı yeterli canım... düşündüğünden çok oluyor... limonu birkaç damla damlatıyorum... a çay kaşığı limon koyarsan maske sıvılaşır... 15 dakika bekletiyorum... ama ilk deneme için daha az beklet belki cildin hassastır... bazen hassas bölgelerde yüzünü yıkadaıktan sonra kızarıklık oluşabiliyor... dene bakalım...

ezoy
06-11-2008, 15:15
.çok çok tesekkürler denedim ve gayet basarılıydıı :D

aysellk
07-11-2008, 14:25
niçin hiç cevap gelmedimirmirmirmir

kaydirigubbakcemile3
sanırım bu karbonat yoğurt maskesi işe yarıyor bi aralar bende yapmıştım...
Birde okumuşsunuzdur burdakiyazılarda vardı imex jel valla ilk seferlerde yüzünü akça pakça yapıyo sonra alışınca cildin ,pek etkisi olmuyo ara ver sonra gene kullan onuda tavsiye ederim ben:1hug:

EU1
08-11-2008, 21:03
ya kızlar bu karbonat yoğurt karışımı var ya nekadar sürede uygulamak gerekir bunu ayrıca şimdi ben yapıorum ufalanmaya başladığında suratımdan çıkarıyorum suyla yıkamazsam güzel beyaz duruo ama suyu sürünce hemen eski haline dönüo yaa az bilgi verebilirmisiniz

EU1
08-11-2008, 21:04
bu benim sürekli yaptığım bir maskedir. kesinlikle en az iki ton açıyor cilt rengini. mutlaka deneyin. üstelikte doğal. hepinize güzelliklerdiliyorum kızlar.a.s.:nazar:

nezamandır uyguladın il zamanlarda beyazlaşma görüldümü bende yeni yeni başladım da ufalandıktan sonra suyla yıkıyormusun

zerenim01
23-11-2008, 21:52
orijinal gülsuyu da cildi beyazlatıyorhihoyyyt

esma05
30-11-2008, 16:52
çok güzel bilgiler tşk ederim bende uyguluyacağım :))

EU3
30-11-2008, 19:32
yoğurt maskesi hergün yapıldıgında bi zararı olur mu acaba?
yoksa haftada 2-3 kez mi yapmak gerekir?

den_ge_siz
30-11-2008, 21:19
arkadaşlar elma sirkesi ve limon suyu karışımı sivilcelere iyi geliyomuş

küllümango
01-12-2008, 19:12
yazıldı mı bılmıyorum ama
beyaz kil(kesinlikle beyaz kil olmalı)
limon ve koyulan limon kadar oksıjen suyu
eger sıvılce varsa bır tne aspırın ve alabıldıgı kadar su. bunu uygulayın gerçektende cıldınızde gözle görulur bır açılma hıssedeceksiniz. ben haftada 2 3 kere uyguluyorum. mutlaka cildinin rengini duzeltmek ısteyen kışılere onerırım

camomille
04-12-2008, 15:06
Karbonat- yoğurt- limon maskesini ben de uyguluyordum çok faydasını gördüm cidden, gerçi güneş koruyucu da kullandım onun etkisi de büyük ama ilk kez bu yaz yüzümü çil basmadı, olanların da rengi açıldı,şu an çok göze batmıyorlar. Soyucu bi tedavi uyguluyorum şu sıralar, o yüzden bıraktım bu maskeyi ama bitince yine başlıycam. Tavsiye ederim, denemekte fayda var. Küllü mangocum, ben de kil maskesi yapıyorum arada ama benim kilim yeşilimsi bir kil. Beyazından alıp deniycem soyulmam bitince. Gerçekten kil cilde çok faydalı çok düzeltici bir şey. Özellikle sivilceye yatkın yağlı cildi olanların kullanması lazım.

dertlikız
04-12-2008, 22:59
Karbonat- yoğurt- limon maskesini ben de uyguluyordum çok faydasını gördüm cidden, gerçi güneş koruyucu da kullandım onun etkisi de büyük ama ilk kez bu yaz yüzümü çil basmadı, olanların da rengi açıldı,şu an çok göze batmıyorlar. Soyucu bi tedavi uyguluyorum şu sıralar, o yüzden bıraktım bu maskeyi ama bitince yine başlıycam. Tavsiye ederim, denemekte fayda var. Küllü mangocum, ben de kil maskesi yapıyorum arada ama benim kilim yeşilimsi bir kil. Beyazından alıp deniycem soyulmam bitince. Gerçekten kil cilde çok faydalı çok düzeltici bir şey. Özellikle sivilceye yatkın yağlı cildi olanların kullanması lazım.

soyucu tedavi ne canım Doktora mı gidiosun cilt bakımı mı yaptırıosuna.s.

buzdevri
05-12-2008, 00:18
arkadaşlar elma sirkesi ve limon suyu karışımı sivilcelere iyi geliyomuş

elma sirkesini yüzünüze öyle hemen uygulamayın derim ben .çünkü hassas ,narin ,yara ,sivilce .vb. gibi şeyler varsa yüzünüzde çok çok kötü sounçlar verebilir..uzun süreli tahrişler, su toplama gibi.. doktorum öyle dedi aslında..

camomille
05-12-2008, 13:17
soyucu tedavi ne canım Doktora mı gidiosun cilt bakımı mı yaptırıosuna.s.

Tretin diye bir ilaç kullanıyorum canım, sivilce ve sivilce izleri için. Cildi soyarak yeniliyor. Ondan soyucu tedavi dedimkaydirigubbakcemile3 Ama cilt hassaslaştığı için bunu kullanırken hiç maske falan yapmıyorum yüzüme.

mavi_siyah
13-12-2008, 13:14
domates maskesini yaptım dün.ben zaten beyazım ama svilce izleri için.kızardı yüzüm biraz ama geçti parladı yüzüm hemen =) bi de göz çevresine yaklaşmamaya çalştım ama olmadı galiba gözlerimin altında anime karakterler gibi kırmızılıklar oluştu :D:D 2 günde bir uygulamayı düşünüyorum bi zararı olmaz heralde dimi :S

buzdevri
15-12-2008, 14:05
bir reaksiyon olur mu diye düşnüyorum ...aslında bir ç oğu yediğimiz şeyler ..yediğin her şeyi yüzüne sürebilrisin derler...

susem
15-12-2008, 21:48
selam ben aranıza yeni katıldım ciltltki lelkeler için bir yumurtanın akına yarım limon suyunu karıştır cildine sür 45 dk beklet ılık su ile yıkayıp nemlendirici sürün sonuçlar harika

ecemnazz
17-12-2008, 20:21
arkadaşlar ben domates tarifini uyguladım cildimi acayip gerdi ve acıttı ama yıkadıktan sonra bişey kalmadı benim sadece cene gölgemde sivilce izleri var onlar için ve esmerim biraz beyazlamak için yapıyorum sizce etkisi olur mu deneyen arkadaşlar var mı cevap bekliyorum.... şimdiden teşekkürler

Slinn
19-12-2008, 22:25
emeginize saglik arkadaslar cok guzel paylasimlar ..

ecemnazz
21-12-2008, 20:12
arkadaşlar bende yoğurt tarifini uygulamak ixtiyorum ama nee olduğunu bilmiyorum yapan arkadaşlar içine ne katılıyo kaç günde bi uygulanıyo yazarlarsa sevinirim

Yaseminsel
24-12-2008, 10:33
kızlar elinize sağlık ne güzel paylaşımlar olmuş..:)

küçük böcük
24-12-2008, 10:43
arkadaşlar bende yoğurt tarifini uygulamak ixtiyorum ama nee olduğunu bilmiyorum yapan arkadaşlar içine ne katılıyo kaç günde bi uygulanıyo yazarlarsa sevinirim

1 çay kaşığı yoğurt ; bir çay kaşığı karbonat ve birkaç damla limon suyunu karıştırıyorum ben... yüzüme sürüp 20dk bekletiyorum... sonra da ılık suyla yıkıyorum... haftada 2 kere filan yapıyorum... yalnız ilk denemede biraz daha kısa tut istersen çünkü sonra yüzü kızaranlar da oluyor... gerçi geçiyor ama yine de tedbirli olmak gerek...

ben leke açısından pek fark göremedim çünkü her hafta haftada 2 kere gibi bir düzen oturtamadım henüz... ama yine de yüzümü yıkadıktan sonra hoş görünüyor...