PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Sizce bir erkeğin sakal tıraşı nasıl olmalıdır?



BenBihter
16-05-2008, 20:16
Sizce bir erkeğin sakal tıraşı nasıl olmalıdır?süprizzzzz

MeDuSa
16-05-2008, 20:22
her erkeğin yüzüne göre farklı sakal yakışıo :icecream:
ama benim aşkıma kirli sakal çok yakışıo :asigim:

fatto
16-05-2008, 20:25
kirli sakal iyidir...karizma katıyor... sengözlerimebaksanab

BenBihter
16-05-2008, 20:31
Benim aşkımda ilk tanıştığımızda top sakallıydı :dilcikar: hiç sevmem şahsen top sakalı..8 senedirde kesmiyordu..Tabi tanıştıktan 2-3 ay sonra bi sözümle kesti :roflol: Şimdi kirli sakallı o zamandan beri :asigim:

mrsfreesia
16-05-2008, 20:40
kesinlikle kirli sakal aynen benim sevgiliminde sadece çenesinde şakal vardı ama aynen bi sözümle krli sakala döndü:))

linchen
16-05-2008, 21:05
benim esime sinekkaydi yakisiyor bende sakalsiz halini seviyorum zaten..

lirik güzel
16-05-2008, 22:37
Kirli...kirli...kirli...İlle de KiRLi naniknanik

Princess
16-05-2008, 23:13
kesinlikle kirli sakal :utangac::asigim::asigim:

damla05
26-05-2008, 08:34
ben top sakali cok seviyorum benim esime cok yakisiyor o yüzden öyle seviyorum

EU1
26-05-2008, 08:34
forever kirli sakal
askıma cok yakısıo :)

coyness
26-05-2008, 08:36
kesinlikle sinek kaydı
hem benim aşkıma çok yakışıyor:asigim:
hem de öperken batmıyor, nefret ediyorum sakaldan yaa çok batıyor

Lotus
26-05-2008, 20:36
ben mümkünse sakalsız alıyım,

minos
27-05-2008, 21:10
kirli sakal bence....................

waterlily
28-05-2008, 08:41
aslında sakalı hiç sevmem ama aşkıma kirli sakal çok yakışıyo :asigim:

Dishe
28-05-2008, 13:38
benım esıme kırlı sakal ve top sakal cok yakısıyor..:asigim:
ama yıllık ızın dısında sınek kaydı ..
o halıde cok gusel ama:asigim:

mavrulam
28-05-2008, 13:47
tabi ki kirli sakal.....:asigim:
ay aşkım olsa da baksam şimdi be.....

asistan27
28-05-2008, 13:49
tabiki sinekkaydı hem benim aşkımada yakışıyor öpmesi güzel oluyor ballı sankileeee:asigim:

nix
28-05-2008, 14:09
pasaklı sakal tabiki..
hatta dün bunu tartştık eşimle o sinekkaydının daha çok yakıştığını savundu ben kirli sakalın..........

Selenais
28-05-2008, 14:09
kirli sakal, bitaneme cook yakisiyo hem:asigim:

smhsmh
29-05-2008, 07:55
bende sinekkaydı yakıştırıyorum ama........şakkıdı

EU1
29-05-2008, 19:34
ya damat traşı işi nolcak kızlar ben öle istemem yüzü çocuk adam ben kirli sakal seviyorumm ama düğünde bişe derlermi ki

filiz_nill
30-05-2008, 09:42
Kirli Sakalllllllllllll

rockerx
30-05-2008, 18:00
sınek kaydı top sakal fln hıc sewmem ,ıyy hatta.
tabıkı kırlı sakal:1closedeyes:

blur
30-05-2008, 18:03
kirli sakal, kirli sakal, kirli sakal, kirli sakal, kirli sakal, kirli sakal, kirli sa.. :)))

cayvekahve
12-06-2008, 09:12
kirli sakal tabıkıde bıtıorm öle erkeklere yaa:asigim::asigim::teytey:

Tweety_09
12-06-2008, 18:48
aynen kirli sakal...

yeşimg
14-06-2008, 00:22
terciğim kirli sakal ama yakışanayerimseniben

Slogan
14-06-2008, 00:24
sakaldan hiç hoşlanmıyorum en güzeli sinek kaydı

iremsu
02-08-2008, 23:02
kirli sakal ve cücük :asigim:
ya ben o cücük denen sakal tipine hayranım yaa :asigim:

allesgute
02-08-2008, 23:07
kirli sakal bence tabi erkeğe göre değişir

Emine
02-08-2008, 23:09
kirli sakal .....................................

türkis
02-08-2008, 23:10
cücük olmasindan pala ya raziyim yani.illet oluyorum o tipe.

allesgute
02-08-2008, 23:12
cücük olmasindan pala ya raziyim yani.illet oluyorum o tipe.

layhayhoyneden öle diyosunkii yakışana yakışıyo demekki yawww

türkis
02-08-2008, 23:15
ben simdiye kadar yakisanina rastlamadim...öyle böyle ye benziyorlar....

Larkin
02-08-2008, 23:15
Herkesin zevki arkidişler...kim nasıl seviyorsa sevgilisine/eşine söylüyor veeee sağolsunlar tek bir sözle istenilen hale dönüşüyorlar(bu konuda)...
Ben kirli sakalıda severim normal sakalıda..ama arada bir sinekkaydıda severim...

Sakal bence çok başka bir hava katıyor erkeğe...helede yakışıyorsa...

iremsu
02-08-2008, 23:20
cücük olmasindan pala ya raziyim yani.illet oluyorum o tipe.

bende bayılıyorum ya hastasıyım o cücüğün :delphin::jeyyar:

türkis
02-08-2008, 23:22
düsünsenize bütün erkeklerin trasinin ayni oldugu bir dünya...ne komik olurdu

türkis
02-08-2008, 23:25
:icecream:zevkler ve renkler tartisilmaz

nightelf
02-08-2008, 23:28
benimkine kirli sakal güzel gidiyo ama diğerlerini bilemem tabi.herkese göre değişir..

iremsu
02-08-2008, 23:28
:icecream:zevkler ve renkler tartisilmaz

bencede sositososito:icecream:

cigdem_cicek
22-08-2008, 17:05
tabikide kirli sakal:asigim:

apdiri
09-03-2009, 13:11
ya aşkım ela gözlü minyon tipli çok tatlı ama tek kaş belli oluo :(:( alsan diyorum babası izin vermiyomus (lise 2)

Askisi
09-03-2009, 17:54
kirli sakal hosuma gidiyo, ve bunun icinde esim oyle yapiyo

chantyclarie
09-03-2009, 18:09
Kirli sakal

arzuca9432
10-03-2009, 14:25
Sinekkaydı sakal seviyorum.

Erkeğin sakalı yüzüme batmasın

istiyorum.

bhk
11-03-2009, 06:32
o traş ya sinek kaydı olacak ya da hiç olmayacak..
ben öyle yakıştırıyorum napiyim....
hiç hazetmem kirli sakalı falan...

Juliet
11-03-2009, 07:42
kirli kirli............

clochette
11-03-2009, 16:44
oncelikle kirli sakal ama top sakalda yakisiyor yakisana

seawitch
11-03-2009, 16:47
kesinlikle kirli sakal:1hug:

EU3
11-03-2009, 19:40
genelleme olarak sölüorum...kirli sakal:lepi:

ama uzun saçlı erkeklere keçi sakal çok yakışıor..

EU3
26-04-2009, 20:27
kirli sakal

boncuk84
26-05-2009, 22:50
kirli olsun tabeee çok yakışıo erkeklere

ilayda cem
26-05-2009, 23:20
bence bazen sakal traşı hiç olmamalıdır,

eşimi en çok o zaman beğeniyorum,ama ne yazık ki,bulunduğu ortamı ,işi bahane edip uzatmıyor,

incitanemtuana
26-05-2009, 23:45
her erkegin tipine farkli yakisir bence

ve zevklerle renklerde farklidir

ama benimkine top sakal cok yakisiyo:asigim:

gönülyarası
26-05-2009, 23:46
kirli sakal daha bi çekici yapıyor erkegi..