PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : gebelikte iğne olanlar



yaren76
22-05-2008, 12:13
arkadaşlar gebelik boyuna pıhtılaşma iğnesi kullanan var mı tecrubelerinizi paylaşırmısınız.

deniz1634
22-05-2008, 12:28
canım bu iğne nasıl bi iğne benim ablama verdi dr.u 9 ay boyunca göbeğe vuruluyo bunumu kastettin anlamadım ama..

yaren76
22-05-2008, 14:15
2 düşüğüm oldu yapılan test sonucu kanımda pıhtılaşma olduğu saptandı. şimdi tekrar gebeyim ve iğne kullanacağım çok endişeliyim.

celen35
22-05-2008, 14:33
yarencim endişelenicek hiç bişi yok tatlım..hergün 1 tane sağ ve sol göbekten dönüşümlü olarak vurukuorum ben bu iğneleri..doktorumun söölediğine göre 34. veya 35, haftaya kadar vurulucamm..bu bnm 8. hamileliğim..ancak bulundu bu sorun bende..bunu bulan doktorumdanda allah bin kere razı olsun..tatlım bunun yanında doktorun buyuk ihtimal sana coraspin veya bebe aspirini vericek..kan pıhtılasmasında heterezigotum ben..senn ne??yani bnm sorunum mthfr heterezigot..

celen35
22-05-2008, 14:35
buarada bnm göbek biraz gerilmeye basladı..oyuzden göbeği baş ve işaret parmağımla kıstıramıyorum..bunun alternatifi kol veya bacaktan vurulmak..ama kasa denk getirmemek..buarada iğneler insülin iğnesi gibi canım..minicik..tek kötü yanı ilacı sıkarken biraz yakıor :) e o da olucak ;) bana komsum vuruyor iğneyi..ama coğu arkadas kendi veya eşi vuruyormus :)

deniz1634
22-05-2008, 14:40
ewet arkadaşlar benim ablamda aynı iğneyi vuruluyo doğuma kadar kullanacakmış sanırım benim ablam kendi vuruyo iğnesini göbeğinden...

yaren76
22-05-2008, 22:40
yarencim endişelenicek hiç bişi yok tatlım..hergün 1 tane sağ ve sol göbekten dönüşümlü olarak vurukuorum ben bu iğneleri..doktorumun söölediğine göre 34. veya 35, haftaya kadar vurulucamm..bu bnm 8. hamileliğim..ancak bulundu bu sorun bende..bunu bulan doktorumdanda allah bin kere razı olsun..tatlım bunun yanında doktorun buyuk ihtimal sana coraspin veya bebe aspirini vericek..kan pıhtılasmasında heterezigotum ben..senn ne??yani bnm sorunum mthfr heterezigot..

HPA-1a/b geninde heterozigot mutasyon saptanmıştır. ACE Ins/Del genotipi ve PAI 4G/4G genotipi saptanmıştır. APO E alleli 3/3 bulunmuştur. bu sonuca göre calexane 60ml iğne kullanacağım ve coraspın 100.

cingenem06
22-05-2008, 23:00
bak canım benim 2tane cocugum karnımda öldü sebebini yeni ögrendim senin dedigin gibi kanda pıhtılasma oldugundan dolayı biraz acayım anlaman için cocuga giden besin damarları tıkanınca cocuk gelişmiyor vede ölüyor ama korkma hamilelik boyunca igne vuruyorsun ama aynı sebebi olan arkadaslarada tavsiyem hep aynı yere vurmayın cünkü hep aynı yere yaptıgınız igneler zamanla sertlestiriyor o kısmı iysallah busefer nbidaha hamile kalınca aynı seyleri yasamassın biliyorum cünkü cok zor rabbim hepimizin yar ve yardımcısı olsun umudunuzu kesmeyin

celen35
22-05-2008, 23:33
HPA-1a/b geninde heterozigot mutasyon saptanmıştır. ACE Ins/Del genotipi ve PAI 4G/4G genotipi saptanmıştır. APO E alleli 3/3 bulunmuştur. bu sonuca göre calexane 60ml iğne kullanacağım ve coraspın 100.

üff demek clexane 0,6lık vurulucaksın:1shok:..şimdiye kadar duyduğum en yuksek doz sennki oldu..genelde 0,2 0,4 lşük vuruluor bu iğneleri kullananlar..benm iğnemde 0,4 ha buarada clexane suan turkiyeye ithal edilemediği için eczanelerde yoktu..o yuzden benm doktorum fraksiparin die bi iğne verdi..amaç aynı..sadece adı farklıyerimseniben

yaren76
23-05-2008, 10:56
üff demek clexane 0,6lık vurulucaksın:1shok:..şimdiye kadar duyduğum en yuksek doz sennki oldu..genelde 0,2 0,4 lşük vuruluor bu iğneleri kullananlar..benm iğnemde 0,4 ha buarada clexane suan turkiyeye ithal edilemediği için eczanelerde yoktu..o yuzden benm doktorum fraksiparin die bi iğne verdi..amaç aynı..sadece adı farklıyerimseniben

korkuttun beni şimdi bugün başlıyacağım iğnelere ben birazdan iğne olacaktım dozaj yüksek mi gerçekten yaa.. günde 1 kere olacağım. günde 3 kere olan da var onlara düşük doz veriliyordur. içeriğindüe düşük molekül ağırlılı heparin yazıyor.

yaren76
25-05-2008, 17:58
3 gündür iğne oluyorum karnımdan pek acımıyor ama sonradan morarıyor herkese aynı şey olmuşmutdu acaba?

iipekk
30-05-2008, 21:11
benımde tahlıllerım cıktı
faktor 5 leıden mutasyonunda heterozıgot mutasyon saptandı dıyor bu sanırım kam pıhtılasması henuz dr a gostermedım ama
yarencım gecmıs olsun cok:((((

nisa77
31-05-2008, 11:30
canım ben de her gün iğne oluyorum ama göbekten cesaret edemediğim için koldan oluorum.fragmin 2500 benim ilaç.kanda pıhtılaşma çıkmadı ama 5 düşüğüm var tedbir olarak dr.um önerdi.korkma sakın tereddüt etme yani.benim kollar mosmor tatlım normal. geçmiş olsun

cemremm
31-05-2008, 11:51
2 düşüğüm oldu yapılan test sonucu kanımda pıhtılaşma olduğu saptandı. şimdi tekrar gebeyim ve iğne kullanacağım çok endişeliyim.


güzelim bende seninle aynı durumdayım.benimde 2 tane bebeğim karnımda öldü bu yüzden,şuan aşağıyukarı 2 haftalık gebeyim dün bende başladım iğneye ama benimkisi sabah akşam 12 saatte bir olucak.fraxiparine0.3ml.kullanmaya basladım.bebek canlanınca bilmiyorum değiştirecekmi dr.'um.çünkü 10 günlük kullanılması gerekiyormuş ve gebelere önerilmemelidir diye okudum.başlangıç olduğu içinmi verdi bilmiyorum.ama bu iğnenin ucu kalın biraz zor batırıyorum acıyor.senin iğnenin ismi ne güzelim,farklımı?

kardelenk
31-05-2008, 18:56
ben de fragmin 5000 kullanıyorum. koldan eşim yapıyor günde 1 defa,
iğneden sonra bir süre bastırırsan çok morarma olmuyor.
benim de 2 düşüğüm olduğu için verdi dr.um, herhangi bir test yapılmadı...

yaren76
03-06-2008, 14:48
benımde tahlıllerım cıktı
faktor 5 leıden mutasyonunda heterozıgot mutasyon saptandı dıyor bu sanırım kam pıhtılasması henuz dr a gostermedım ama
yarencım gecmıs olsun cok:((((

kaç düşük yaşadın bu tahliller yapıldı.
benim 2 düşük 2. si 21 hftlık karnımda öldü.
şimdi hamilemisin.
ben 9 hftlık hamileyim.

yaren76
03-06-2008, 14:51
canım ben de her gün iğne oluyorum ama göbekten cesaret edemediğim için koldan oluorum.fragmin 2500 benim ilaç.kanda pıhtılaşma çıkmadı ama 5 düşüğüm var tedbir olarak dr.um önerdi.korkma sakın tereddüt etme yani.benim kollar mosmor tatlım normal. geçmiş olsun
sanada çook geçmiş olsun inşallah bu sefer bebişini sağlıkla kucağına alırsın :nazar:

eda1982
03-06-2008, 15:59
canım benim arkadaşım kullanıyor daha önce 2 kere düşük yapmıştı.göbeginden hergün igneyi uyguluyor 8 aylık hamile.bebege bir zararı yok bu ignenin korkma kullanmazsan kanda yine pıhtılaşma olur Allah korusun yine düşer bebegin.

iipekk
03-06-2008, 19:28
kaç düşük yaşadın bu tahliller yapıldı.
benim 2 düşük 2. si 21 hftlık karnımda öldü.
şimdi hamilemisin.
ben 9 hftlık hamileyim.

2 dusuk yasadım
ılkı 6 ıkıncısı 10 haftalıktı
hamıle degılım henuz ama bu ay baslayacagız ıns golık asıt ve aspırın kullanıyorum
Alla sanada sıfalar versın canım hepımıze

seda13
05-06-2008, 20:48
merhaba arkadaşlar bende iğne kullanmak zorunda kalacakmışım hamileliğim boyunca. henüz hamile değilim ama coraspin ve folik asit alıyorum. hamile kalınca 0,6 clexane dedi doktorum burayı okuyunca çok gibi geldi doz. kullanan var mı aranızda 0.6'lık dozu.

yaren76
08-06-2008, 14:14
merhaba arkadaşlar bende iğne kullanmak zorunda kalacakmışım hamileliğim boyunca. henüz hamile değilim ama coraspin ve folik asit alıyorum. hamile kalınca 0,6 clexane dedi doktorum burayı okuyunca çok gibi geldi doz. kullanan var mı aranızda 0.6'lık dozu.

ben 0,6 doz clexane iğne oluyorum. bir hafta bu dozda oldum. 2. hafta dr. 3/2 sini olacaksın ve coraspın içeceksin demişti şimdi öyle yapıyorum. iğnenin üzerinde doz miktarları var 0,4 e kadar dışarı boşaltıyorum kalanınını karnımdan vuruyorum.

yaren76
08-06-2008, 14:20
güzelim bende seninle aynı durumdayım.benimde 2 tane bebeğim karnımda öldü bu yüzden,şuan aşağıyukarı 2 haftalık gebeyim dün bende başladım iğneye ama benimkisi sabah akşam 12 saatte bir olucak.fraxiparine0.3ml.kullanmaya basladım.bebek canlanınca bilmiyorum değiştirecekmi dr.'um.çünkü 10 günlük kullanılması gerekiyormuş ve gebelere önerilmemelidir diye okudum.başlangıç olduğu içinmi verdi bilmiyorum.ama bu iğnenin ucu kalın biraz zor batırıyorum acıyor.senin iğnenin ismi ne güzelim,farklımı?

canım ben günde bir kere clexane 0,6 iğnenein 3/2 sini oluyorum ve coraspıne içiyorum. iğnenein ucu çok ince saç teli gibi ve çok küşük iğnesi var ben kendim yapıyorum iğnemi.

celen35
08-06-2008, 18:14
evet clexanenın ucu fraksiparıne göre cok ince..ve doğal olarak acısıda cok cok az..buarada clexane gelmişmi piyasaya??

zeytohnm
08-06-2008, 20:36
herkeze çok çok geçmiş olsun bende 2 ay önce 5 haftalık düşük yaptım folıc asit içiyodum zaten hala devam ediyorum gyno ferro sanol içiyodum şimdi doktorum folıc plas verdi ve 2 günde bir çocuk aspirini içiyorum yeni başladım içimeye banada herhangi bi test yapılmadı doktorum kan pırtılaşmasıda var demedi ama sen 2 günde bir iç dedi önlem olarak herhalde RABBİM HERKEZİN GÖNLÜNE GÖRE VERSİN ALLAHA EMANET OLUNN

iipekk
08-06-2008, 21:20
herkeze çok çok geçmiş olsun bende 2 ay önce 5 haftalık düşük yaptım folıc asit içiyodum zaten hala devam ediyorum gyno ferro sanol içiyodum şimdi doktorum folıc plas verdi ve 2 günde bir çocuk aspirini içiyorum yeni başladım içimeye banada herhangi bi test yapılmadı doktorum kan pırtılaşmasıda var demedi ama sen 2 günde bir iç dedi önlem olarak herhalde RABBİM HERKEZİN GÖNLÜNE GÖRE VERSİN ALLAHA EMANET OLUNN


Gecmıs olsun canım sanada
sende test yaptır ıstersen daha kesın bı tedavı ıle baslarsın
Rabbım saglılklar nasıp etsın hepımıze

yaren76
09-06-2008, 01:11
evet clexanenın ucu fraksiparıne göre cok ince..ve doğal olarak acısıda cok cok az..buarada clexane gelmişmi piyasaya??

clexane piyasada var ama biraz zor bulunuyor ben 20 kutu aldım. 10 tane eczane gezmişimdir sonunda buldum. eczacı önce 5 kutu verdi birkaç gün sonra 15 kutuyu getirtti depodan öyle aldım.

yaren76
09-06-2008, 01:17
herkeze çok çok geçmiş olsun bende 2 ay önce 5 haftalık düşük yaptım folıc asit içiyodum zaten hala devam ediyorum gyno ferro sanol içiyodum şimdi doktorum folıc plas verdi ve 2 günde bir çocuk aspirini içiyorum yeni başladım içimeye banada herhangi bi test yapılmadı doktorum kan pırtılaşmasıda var demedi ama sen 2 günde bir iç dedi önlem olarak herhalde RABBİM HERKEZİN GÖNLÜNE GÖRE VERSİN ALLAHA EMANET OLUNN

arkadaşım benim de ilk düşüğüm 5 haftalıktı. sonra tekrara hamile kaldım 21. hafta dr. kontrolüne gidene kadar çok güzeldi. ultrasona girdiğimde bebeğin yaşamadığını öğrendim 5 aylık bebek karnımda ölmüştü. sora üniversite hastanesinde tromboz paneli testi yapıldı ve kanımda pıhtılaşma olduğu saptandı. şimdi 10 haftalık hamileyim.
hamile kalmadan 1-2 ay önce coraspıne 100 içmeya başladım kanım sulansın diye folic plus da içiyorum. şimdi clexane 6000 0,6 ml iğnenein3/2 sini ve coraspıne 100 içiyorum.

zeytohnm
09-06-2008, 04:39
ee ben şimdi napıyım başka bi doktoramı gidiyim çünkü gittigim doktoruma ısrarla ne gerekitosa hangi testler eşimde bende yaptıralım dedim gerek yok bişeyin yok dedi ilk lerde olur dedi çünkü ben hamile oldugumu bilmiyodum çok şey başıma geldi ütü yaparken kablosu açılmış parmagım degdi elektirik çarptı sonra çamaşır suyuyla haddinden fazla kullandıgım için çok soludum parmagımı kesmiştim agrı kesici içitm bide emla diye bi kırem var lokal anestezi kremi agda yapılıyo onu sürdüm koltuk altıma 2 ssaat bekledim krem uyşturuyo o bölgeyi gerçi uyuştuda diyemem ama deniyim dedim ve buları yaparken hamile oldugumu bilmiyodum korunmayı yeni bırakmıştık ve 2.5 yıl korunduktan sonra hemen olmaz diye düşünüyodum grip oldum falan başıma gelmeyen şey kalmadı o ay anlıycanız sizce şimdi aspirini kullanıp folıc ait zatenn bayadır içiyom denemelere başlıyımmı belki doktorumda ignesini verir hamile kaldıgımda yoksa başka bi doktora gidip iyce tesleri yaptırıyımmı çünki ilk düşügüm ve ilk düşüklerde pek araştırmaya gitmiyolar doktorlar çok bide çok gezdim hiç dinlenmedim tabi kendime sebeb arıyorum halal neden diye sigarada kullanıyorum buda var ama hamileykenn çok çok azaltmıştım çok uzattım kusura bakmayınn özürr derdimden anlayan birilerini bulunca herşeyi anlatmak istiyorum böyle ALLAHA EMANET OLUN

iipekk
09-06-2008, 10:30
ee ben şimdi napıyım başka bi doktoramı gidiyim çünkü gittigim doktoruma ısrarla ne gerekitosa hangi testler eşimde bende yaptıralım dedim gerek yok bişeyin yok dedi ilk lerde olur dedi çünkü ben hamile oldugumu bilmiyodum çok şey başıma geldi ütü yaparken kablosu açılmış parmagım degdi elektirik çarptı sonra çamaşır suyuyla haddinden fazla kullandıgım için çok soludum parmagımı kesmiştim agrı kesici içitm bide emla diye bi kırem var lokal anestezi kremi agda yapılıyo onu sürdüm koltuk altıma 2 ssaat bekledim krem uyşturuyo o bölgeyi gerçi uyuştuda diyemem ama deniyim dedim ve buları yaparken hamile oldugumu bilmiyodum korunmayı yeni bırakmıştık ve 2.5 yıl korunduktan sonra hemen olmaz diye düşünüyodum grip oldum falan başıma gelmeyen şey kalmadı o ay anlıycanız sizce şimdi aspirini kullanıp folıc ait zatenn bayadır içiyom denemelere başlıyımmı belki doktorumda ignesini verir hamile kaldıgımda yoksa başka bi doktora gidip iyce tesleri yaptırıyımmı çünki ilk düşügüm ve ilk düşüklerde pek araştırmaya gitmiyolar doktorlar çok bide çok gezdim hiç dinlenmedim tabi kendime sebeb arıyorum halal neden diye sigarada kullanıyorum buda var ama hamileykenn çok çok azaltmıştım çok uzattım kusura bakmayınn özürr derdimden anlayan birilerini bulunca herşeyi anlatmak istiyorum böyle ALLAHA EMANET OLUN

canım ılk dusugun oldugunu bılmıyordum ılk dusuklerı normal kabul edıyor dr lar
bızım dedıgımz tahlılleri 2. ve 3. dusukten sonra yapılıyor genelde
belkı ıkıncı bebegın normal olursa ve ıgne kullanırsan zararlı olmazmı dr una sor
burda bır arkadaımız ıgnenın dozu fazla geldıgı ıcın dusuk yapmıstı
Insallah saglıkla gelır bebegın...

seda13
10-06-2008, 10:14
QUOTE=yaren76;2994369]ben 0,6 doz clexane iğne oluyorum. bir hafta bu dozda oldum. 2. hafta dr. 3/2 sini olacaksın ve coraspın içeceksin demişti şimdi öyle yapıyorum. iğnenin üzerinde doz miktarları var 0,4 e kadar dışarı boşaltıyorum kalanınını karnımdan vuruyorum.[/QUOTE]


yaren cevabın için teşekkür ederim. iki gün önce test yaptım çift çizgi çıktı:dance: bakalım doktorum gidicem bu hafta sonu. belki bende de düşürür dozu ilerde. bende faktör V değil ama başka birkeç şeyde heterozigot çıktı.coraspine devam zaten folik asit
le.

yaren76
10-06-2008, 11:47
yaren cevabın için teşekkür ederim. iki gün önce test yaptım çift çizgi çıktı:dance: bakalım doktorum gidicem bu hafta sonu. belki bende de düşürür dozu ilerde. bende faktör V değil ama başka birkeç şeyde heterozigot çıktı.coraspine devam zaten folik asit
le.[/QUOTE]
bebişin hayırlı olsun. ben iğeye bebeğin kalp atışlarını gördükten sonra başladım dr. öyle istedi .çünkü kalp atışlarını görmeden gebelik tam gerçekleşmiyor ama folic plus ve coraspıne 100 içmeye devam ettim.

iipekk
10-06-2008, 13:02
yarencım tebrık ederım saglıkla bebısın gelsın ınsallaah

g_sezen
10-06-2008, 14:13
benimde ilk gebeliğimde 32 haftayı tamamladıktan sonra bebeğim karnımda öldü...şimdi hamileyim ve kanımda pıhtılaşma çıktı...bende Fluxum 0,4 mg iğne kullanıyorum...bacağımdan vuruyorum hergün....

celen35
10-06-2008, 14:21
ya sezencim nasıl vuruosun tatlım yaafisfisfis acımıo muu:1no2: ben göbeğimden vurduruyordum komsuma..ama artık göbekte tutulacak yumusaklık kalmadı..yavas yavas kola gecelim dedik ve bugun yine koldan vurduk iğneyi..ama parmaklarıma kadar uyustumbenneyaptımki kasa falan gelmedi iğne..kanama morarma olmuo..ama iğneyi cıkardıktan sonra cayır cayır yanı ve acıosenağlama bide bacaktan deniim diyorum neresinden vuruosun tam olarak?bana bi anlatsan?

buarada sedacım bebişin hayırlı olsun..sağsalim gelsinn kucağınıza inşallah:1hug:

babyborn
10-06-2008, 18:32
ARKADAŞLAR bende sizinle paylaşmak istiyorum 2005 mayısında ani bir bacak şişmesi ile doktora gittim acil bir doppler yapıldı ve memorial hastanesinde apar topar üstüm başımda ne varsa hastanedeki odama yerleştirdiler beni. yumurtalıkta 2 adet kis t oluşmustu doktor ginera verdi kullanmam için 1.5 paket kullandıktan sonra bacagımda şişme agrlık hissi oldu işte sonra işte hastane olayı
kim görse hamilemisin diyordu tüm doktorlar
vücudumda pıhtılaşmaya egilim varmış heterezigot çıkmışım kısaca bebek olunca bende başıcam bu ignelere
şu an bende korunmuyorum arkadaşlar coraspin kullandıklarını yazmışlar benim doktorum kullandırmıyor sadece bebek aspirini
ve folic acit tabiki
bu göbekten igneleri tedavim boyuca yaklsık 70 tane vuruldumm...
ama hiç önemli degil şifası olsunda dertlerimizin sizleri tanımasamda allah hepimize kolaylık versin o ignelere bende adayım
görüşmek üzere....

yaren76
10-06-2008, 20:17
benimde ilk gebeliğimde 32 haftayı tamamladıktan sonra bebeğim karnımda öldü...şimdi hamileyim ve kanımda pıhtılaşma çıktı...bende Fluxum 0,4 mg iğne kullanıyorum...bacağımdan vuruyorum hergün....

çook geçmiş olsun benimde 21 hftlık bebek karnımda ölmüştü. şimdi 10 haftalık hamileyim hergün iğne yapıyorum karnımdan ve coraspıne 100 içiyorum.
bebek asprini piyasada yok yerine coraspıne 100 veriyorlar ben bulamadım bebek asprini.
bu sefer allah yüzümüzü güldürür inşaallah..:emir_bebek:

zeytohnm
11-06-2008, 02:43
canım ılk dusugun oldugunu bılmıyordum ılk dusuklerı normal kabul edıyor dr lar
bızım dedıgımz tahlılleri 2. ve 3. dusukten sonra yapılıyor genelde
belkı ıkıncı bebegın normal olursa ve ıgne kullanırsan zararlı olmazmı dr una sor
burda bır arkadaımız ıgnenın dozu fazla geldıgı ıcın dusuk yapmıstı
Insallah saglıkla gelır bebegın...

yani benim işim allaha kalmış oda güzel rabbim hayırlısı neyse onu nasip etsin cümlemize ipekcim belkide vermez kan pırtılaşması var demedi çocuk aspirini verdi bende şüpelendim acba bu sebebtenmi verdi diye bu arada bişe sorabilirmiyim coaspirini diye bişe yazıyolar o nedir çocuk aspirini degilmi farklı bişemi benim içitigmin kutusu normal aspirin gibi üstünde çocuk aspirini yazıyo minik pembe bugün bi arkadaşım başka bi aaspirin varr o daha iyi dedi de oda kullanmış arkadaşların yazdıgı aspirin nedir çözemedim biliyosan yazarmısın ALLAH GÖNLÜNE GÖRE VERSİN

zeytohnm
11-06-2008, 02:44
coraspıne 100 nedir arkadaşlar normal çocuk aspirini degilmi

şen
11-06-2008, 08:21
günaydın zeytohnm, çocuk aspirini de coraspinde aynı içeriğe sahip (100 mg.lık asetil salisilik asit)...tek farkları çocuk aspirini midede çözünüyor yani uzun süreli kullanımlarda mideye zamanla zarar verebiliyor hassaslaştırıyor, coraspin ise dışındaki koruyucu film sayesinde midede çözünmeden yani midede bozulmadan erimeden bağırsağa geçiyor ve bağırsakta çözünüp kana karışıyor, işte bu nedenle bizler gibi uzun süreli kullanacak olanlara coraspin öneriliyor... umarım yardımcı olabilmişimdir...sevgiler...

iipekk
11-06-2008, 10:42
yani benim işim allaha kalmış oda güzel rabbim hayırlısı neyse onu nasip etsin cümlemize ipekcim belkide vermez kan pırtılaşması var demedi çocuk aspirini verdi bende şüpelendim acba bu sebebtenmi verdi diye bu arada bişe sorabilirmiyim coaspirini diye bişe yazıyolar o nedir çocuk aspirini degilmi farklı bişemi benim içitigmin kutusu normal aspirin gibi üstünde çocuk aspirini yazıyo minik pembe bugün bi arkadaşım başka bi aaspirin varr o daha iyi dedi de oda kullanmış arkadaşların yazdıgı aspirin nedir çözemedim biliyosan yazarmısın ALLAH GÖNLÜNE GÖRE VERSİN

canım sen arkadasımız cevaplamıs sorunu sag olsun o bizim pirimiz bu konuda cok sey ogrendım ben kendı adıma:teselli:

Allah sıfalar versın hepımızea.s.

yaren76
11-06-2008, 12:02
bende coraspıne 100 içiyorum. bebe asprini piyasadan kaldırıldı zannediyorum ben eczanelerde yok..

celen35
11-06-2008, 13:46
evet babyprin kaldırıldı..ama bebe aspirini hala piyasada..şenin acıkladığı sebeplerden dolayı doktorlar vermiyorlar uzun tedavilerde bebe aspirinini..arkadaslar lütfen hamile kalmadan önce coraspin 100 ve folik plusa baslayın..ve iğneler için kalp atımını görmeyi beklemeyin..tamamdoktorlar ööle söylüyorlar ama ben onlara uyup 2 gebeliğimi bos yere heba ettim..bu hamileliğimde dinlemedim doktorumu..inat ettim ve keseyi görür görmez iğneleri yazdırdım ona..allaha şükür şimdi kızım kıpır kıpr:))

yaren76
11-06-2008, 14:46
evet babyprin kaldırıldı..ama bebe aspirini hala piyasada..şenin acıkladığı sebeplerden dolayı doktorlar vermiyorlar uzun tedavilerde bebe aspirinini..arkadaslar lütfen hamile kalmadan önce coraspin 100 ve folik plusa baslayın..ve iğneler için kalp atımını görmeyi beklemeyin..tamamdoktorlar ööle söylüyorlar ama ben onlara uyup 2 gebeliğimi bos yere heba ettim..bu hamileliğimde dinlemedim doktorumu..inat ettim ve keseyi görür görmez iğneleri yazdırdım ona..allaha şükür şimdi kızım kıpır kıpr:))

benim dr. bebeğin kalp atışlarını görelim iğneye başlarız demişti. ben kalp atışlarını gördükten sonra iğneya başladım. dr. rapor hazırladı 20 kutu iğne aldım ilk etapta her kutuda 2 iğne var.

babyborn
11-06-2008, 20:29
banada doktor keseyi gördükten sonra başlıcaz dedi
acabarapor yazılıp bu iğneler ücretsiz temin edilebiliyormu arkadaşlar bilgi verirseniz sevinirim.....

celen35
11-06-2008, 20:45
ben o hataya tam 3 kes düştüm..keseyi gördüler ama kalp atımı gerek dediler..ama cok gecti..bu sefer tekrar ettirmedim olayı ve erkenden istedim iğneyi.
babyborncum iğneleri bende raporla alıyorum..yıllık rapor cıkarttım sğlık kurulundan..en fazla 20 kutu yazıyor doktorcum..buda 40 gün demek..8 mayısta almıstım..17 haziranda bitiş..öteki türlü başa cıkılmaz tatlım..

babyborn
11-06-2008, 20:59
evet hayatım az buz pahaı degil sen hangi igneyi kullannıyorusun clexan mı ? fraxiparine mi fragmıne mi hangisi arkadaşım?

yaren76
11-06-2008, 23:39
bende iğneleri raporla ve ssk karnesiyle aldım. reçetenin üzerine ve rapora ANALIK kaşesi yapılırsa ücretsiz alıyorsun buda bir ayrıntı. dr. unutursa hatırlat yoksa 20 kutu iğne için 71 ytl istiyorlar. bir kutu iğne 20 ytl..

zeytohnm
12-06-2008, 05:22
günaydın zeytohnm, çocuk aspirini de coraspinde aynı içeriğe sahip (100 mg.lık asetil salisilik asit)...tek farkları çocuk aspirini midede çözünüyor yani uzun süreli kullanımlarda mideye zamanla zarar verebiliyor hassaslaştırıyor, coraspin ise dışındaki koruyucu film sayesinde midede çözünmeden yani midede bozulmadan erimeden bağırsağa geçiyor ve bağırsakta çözünüp kana karışıyor, işte bu nedenle bizler gibi uzun süreli kullanacak olanlara coraspin öneriliyor... umarım yardımcı olabilmişimdir...sevgiler...

canım çok sagooll hemde nası yardımcı oldunn bende zaten çocuk aspirinni yemek kaşına su koyup eritiyorum sonra içiyorum daha iyi oluyo demişlerdi ben 2 günde bir içiyorum bide çok sagolasın beni aydınlattıgın için bende acaba farklı bişemi diyodum ALLAH GÖNLÜNE GÖRE VERSİN CANIM

zeytohnm
12-06-2008, 05:25
canım sen arkadasımız cevaplamıs sorunu sag olsun o bizim pirimiz bu konuda cok sey ogrendım ben kendı adıma:teselli:

Allah sıfalar versın hepımızea.s.

evet çok sagolsun allah herkezin gönlüne göre versin o arkadaşımızında cevap yazmış soruma sende çok sagol canım ee bende hepinizden ögreniyorum iştee ALALAH hepinizden razı olsunn cannlarr

zeytohnm
12-06-2008, 05:28
bende coraspıne 100 içiyorum. bebe asprini piyasadan kaldırıldı zannediyorum ben eczanelerde yok..

canım ben aldım bebe aspirin adı degiştirilmiş sadece çocuk aspirini yazıyo aynı yani küçük pembe tadıda güzel çocuklar için oldugundan normal aspirin kutusunda ama çocuk aspirini yazıyo üstünde ama her ikiside aynı görevi görüyosa önemi yok herelde ALLAH gönlüne göre versin canım bak sabahladım ezanda okunuyo bütün bebiş isteyenlere rabbim kucanı boşş bırakmasıınn dua ediyorumm

baharçelik
07-11-2008, 00:12
kızlar bende fraxiparin 0,4 lük kullandım fakat yine olmadı bir dahakine 0,6 lık kullancam dozu az geldi sanırım

nisaaa
24-11-2008, 14:37
canım ben de her gün iğne oluyorum ama göbekten cesaret edemediğim için koldan oluorum.fragmin 2500 benim ilaç.kanda pıhtılaşma çıkmadı ama 5 düşüğüm var tedbir olarak dr.um önerdi.korkma sakın tereddüt etme yani.benim kollar mosmor tatlım normal. geçmiş olsun

mrb nisa 77 bende yeni üyeyim yazılan bütün yazıları okudum benimde 2 düsüğüm oldu yaklasık 8.ve 9. haftalarda bebekler öldü karnımda suan 5+3 günlük hamileyim ama cok korkuyorm yine bisey olcak diye 2.hamileliğimde doktor bebekaspırıni ve folik asit vermisti ama öldü yine karnımda simdide coraspin folik asit kullanıyorm vede iğneye basladım fragmin 0.2 lik kendim hergün göbekten yapıyorm doktora ne zamana kadar kullanacağım dedim kalp atıslarını duyana kadar dedi ama ben tam olarak bise anlayamadım birde kafama takılan bisey var kan pıhtılasması ile ilgili herhangi bir testde yapılmadı bu iğneyi neye göre doktor verdi bilmiyorm genetik testi yapıldı sadece ondada bir sorn yoktu cnm sen ne kadarlık hamilesin simdi iğneleride ne zamana kadar kullanacaksın 5 düsüğün olms cok üzüldüm insallah Allahın izniyle hayırlısıyla kucağına alırsın cocuğunu hamileliğin nasıl gidiyo bi sorn varmı dikkat et kendine cnm

popcorn
25-11-2008, 16:14
Ben de kullanıyorum Clexane her gün karından oluyor 9 ay kullanılıyor, bebeği besleyen kordonda pıhtılaşmadan dolayı direnç oluşup bebeğe zarar vermemesi için 0,4 vuruluyorum ve yanında ecoprin bebe asprini içiyorum

SİMGE
26-11-2008, 09:35
selam kızlar aranıza yeni katılıyorum.2 düşüğüm var.şimdi tekrar hamile kalmak istiyordum.bugüne kadar gittiğim dr.lar sadece operatördü ve düşüklerle ilgili hiçbir ayrıntı vermediler.izmirde bilindik bir dr. var;ömer sudekan (inşallah reklam dolayısıyla beni atmazlar) ,neyse geçen hafta ona gittim.tüm tahlillerimi götürdüm,beni muayeneye almadan önce onları inceledi ve pıhtılaşma var dedi.benim normalde plt'm düşüktür.bi yerim kesilse zor durur kanama ama hamile kalınca pıhtılaşma hızı çok artmış,ben de dikkat etmiştim.aspirin olayını duymuştum,heralde aspirinle deneriz der diye düşündüm.
bana 6 tane yaptırmam gereken test verdi.bunlar;
tokosplazma Igm
antikardiolipin antikor Igm
faktör V leiden pcr
ureoplasma urolyticum
chlamydia trachomatis
mthfr c677t

bublardan 2 tanesi vajinadan alınacak kültür şeklinde ,ordaki enfeksiyona bakılıyomuş,muayenede söyleyemedim (annemde vardı) bunlar bulaşıcıymış,eşim ve ben ilk defa birbirimizle beraber olduk.yine de gerek varsa yaptırıcam tabi.diğerleri de burdan okuduğum kadarıyla pıhtılaşmayı genetik olarak araştırıyor.izmide sordum özel yerler 600 ytl. civarı para istediler.şu an yer araştırma safhasındayım.1haftadır moralim okadar bozukki canım hiçbirşey yapmak istemiyor,ölü gibiyim ve çok korkak bir insanım hasranelerden hastalıkalrdan,nerden benim başıma geldi bu işler.yani normal zamanda trombosit oranı düşük olup da hamileliğinde bu sıkıntıyı yaşayan avarsa ,neler yaşadıklarını anlatırlarsa çok sevinirim.dr. tahlil sonuçlarına göre ya sadece aspirin ya da iğne ona göre karar vereceğini söyledi,yani aspirin en iyi ihtimal.umarım temiz çıkar,çok korkuyorum,moralim çok bozuk.sanki içimde kanım donmuş gibi.çok uzun yazdım sizleri sıkmak istemem.hepimize geçmiş olsun.

nisaaa
27-11-2008, 21:09
Ben de kullanıyorum Clexane her gün karından oluyor 9 ay kullanılıyor, bebeği besleyen kordonda pıhtılaşmadan dolayı direnç oluşup bebeğe zarar vermemesi için 0,4 vuruluyorum ve yanında ecoprin bebe asprini içiyorum

mrb cnm sendedemi kanpıhtılasması var ne kadarlık hamilesin nasıl gidiyo bi sorn varmı

ARUB
05-12-2008, 14:08
öncelikle herkese merhabalar bende iki düşükten sonra genetik test yaptırdım ve mthfr heterozigot çıktı şimdiyse hamile kalmayı bekliyorum doktorum banada fraksiparin kullanacagımı söyledi ama ben şuan herhangi bir aspirin türevi bişey kullanmıyorum genel olarak herkes hamilelik öncesi coraspin kullandıgını yazmıs acaba kullanmasam aynı sonuçla karşılasırmıyım diye de korkmaktan kendimi alamıyorum coraspin kullanmadan hamile kaldıgını ögrenince iğnelere başlayan arkadaşlar var mı acaba bu arda ben 3-4 aydır folbiol ve bemiks c kullanıyorum hamilelik öncesi ve hamilelikte de kullanmam gerekiyormuş sağlıkla kalın hepimize Allah kolaylıklar versin işimiz kolay degil

lalaselen
12-12-2008, 16:54
slm bende 5 düşük yaptım ama şu an denildiyine göre pıtılaşma oldugundan şüpelendi ve igneden bahseti dok. ve hamile kalınca yapılacak bunda yanıt alıp dogum yapan varmı çok merak ediyorum bana yanıt verecek arkadaşları bekliyorum tşk.

elif_fidan
06-01-2009, 00:23
slm arkadaşlar benımde sorunum bu gebelıklerimin 4.5 aynda erken doğum yapıyorum ve gebelıklerim son buluyo yapılan araştrmalar sonucunda kanımda pıhtlaşma oluyomş 2. gebeliğimin bitmesının üzerinden 9 ay gectı doktrum hemn gebe kalmam gerektğini soyledi ben hazr deilim desemde hemen gebe kalmamı istyo doktorum sebebini soylemedi ve gebeliğim boyunca karnımdan iğne vurulacağımı soyledi gebeliğimin 12. haftasındada rahmime dikiş atılacakmş tabi ben hala korkuyorm şuan gebe kalmamı soylediği için bebek asprını ve folic asit kullanmamı syledi ne yapmam gerektğini bilmiyorum neden hemen hamile kalmam konusunda ısrarlı olduğunuda şuan 24 yaşındayım allahtan herkese acil şifa diliyorum

aftabru
06-01-2009, 18:55
merhaba arkadaşlar, ben de 2 düşükten sonra tahliller yaptırdım. hem homozigot factor v leiden hem de heterozigot mthfr çıktı. yüksek riskli gebeliğe giriyorum. şimdi 10 haftalık gebeyim. şuana kadar gelişimi güzeldi ama yine de elim yüreğimde hergün. doktora gitmekten korkuyorum. ya kalbi durmuşsa diye. iğneler sayesinde sağlıklı doğum yapan çok kişi duydum ama iğnenin de garantisi yok. inşallah hepimize faydalı olur. ben hamileliğimi öğrendiğim günden beri hergün fraxiparine vuruyorum kendime. alıştım, zor gelmiyor, yeter ki işe yarasın.

ozlem_28
07-01-2009, 01:30
aftabru geçmişi okurken hamişliğinin devam ettiğini öğrendim inan çok sevindim inşallah kucağına aldığın günleride görürsün arkadaşım ben üçüncü düşükten sonra heterezigot olduğumu öğrendim benim gebeliklerim iki hafta olmadan düşüyor kanda pıhtılaşma belirlendikten sonra doktorum fragmın ve coraspın tedavisi uyguladı ilaçları kullanırken bir ay içinde tekrar gebe kaldığımı öğrenmeden düşük yaptım tabi yine aynı çöküntü bunları sizlere anlatmama gerek yok biliyorsunuz yaşadıklarımı doktorum bu sefer genetik test için eşimi ve beni ankaraya zekai tahir burak hastanesine göndericek genetik test yaptıran arkadaşlarımdan ve senden bu konuda bana fikir vermenizi rica ediyorum

ECZHANDE
07-01-2009, 18:20
Bende şu anda fragmin 5000 sabah akşam karın veya kalça veya koldan vuruluyorum. Karnımdan olduğunda kendim yapıyorum. Biraz enjeksiyon sırasında birkaç dk süren acı oluyor. Daha önce günde birkez fraxodi 0.6 kullandım avantajı vurulurken hiç acı hissetmemek ve günde 1 kez olması ama ama 1 ay kullandıktan sonra ödem yapmaya başladı .şu anda 20 haftalık oldu bebeğim. Ama şimdide başıma rahimağzı yetersizliği derdi çıktı umarım kazasız belasız tamamlayabilrim hamileliğimi.

fermet
19-02-2009, 01:15
merhaba arkadaşlar, ben kalp kapakçığı ameliyatı oldum ve gebelikte günde 2 defa clexane iğnesi vurulmalıymışım(0,6'lık) bu iğneyi kullanan arkadaşlara sesleniyorum çok endişeliyim çünkü,ne gibi zorlukları oluyo,bunu kullanan hamile ya da doğum yapmış arkadaşlar beni aydınlatırsanız çok sevinirim ,şimdiden tşk ederim,görüşmek üzere...

meryemmeryem
21-02-2009, 11:18
merhaba arkadaşlar, ben kalp kapakçığı ameliyatı oldum ve gebelikte günde 2 defa clexane iğnesi vurulmalıymışım(0,6'lık) bu iğneyi kullanan arkadaşlara sesleniyorum çok endişeliyim çünkü,ne gibi zorlukları oluyo,bunu kullanan hamile ya da doğum yapmış arkadaşlar beni aydınlatırsanız çok sevinirim ,şimdiden tşk ederim,görüşmek üzere...

mrb canım geçmiş olsun,ben 1 kez düşük yaptım sonra tahlillerde kan pıhtılaşması çıktı,doktorum o anda hamile kalan kadar folic asit ve aspirin kullanacaksın,hamile kalıncada clexane dedi.düşükten 5 ay sonra hamile kaldım,şuan 8 haftalık hamileyim,doktorum hamile kalır kalmaz clexane yi verdi günde 1 tane kolumdan veya göbekten yaptırıyorum,iğne çok küçük ve ince hiç acıtmıyo ama ilaç yakıyo yani iğneyi vurulduktan sonra biraz yakıyo o kadar.. ne yapalım bebek için dayabıp sabradiyoruz bunada şükür,allah tüm isteyenlere versin.. korkma endişe etme basit bişey bu,sağlıcakla kal

fermet
22-02-2009, 00:01
Çok teşekkür ederim,size de geçmiş olsun umarım 2. hamileliğinizde sorun yaşamazsınız Allah sorunsuz bir gebelik ve doğum nasip etsin,bebek için dayanıcaz tabi ki,zor bir süreç ama sonu güzel olacak inşallah,benim çok daha fazla risklerim var ama hepsini göze alıyorum,umarım hamile kalma sürecim uzamaz çünkü kalmadan önce başlıcam clexane.a,hayırlısı diyelim,Allah herkese versin,siz de sağlıcakla kalın...

felisimfelis
27-02-2009, 21:23
kızlar ben de eylül ayında 8 haftalık gebelikte kalbi duran bebeğimi aldırdım ve nedeni araştırılmadı ilk gebelik olduğu için. Pıhtılaşma problemini öğrendiğiniz testin adı nedir ve ne kadara yapırdınız öğrenebilir miyim? Şimdi de 6 hafta 5 günlük hamileyim, coraspin alıyorum pıhtılaşmaya karşı, ama gerçekten bir problem varsa iğne falan lazımmış, çok pahalı değilse yaptırmak istiyorum bu testi.

sinem2002
28-02-2009, 11:27
Mrb arkadaşlar, bende Clexane 0,4 iğne kullanıyorum 5 haftalık hamileyim, doktor tedbir olsun diye verdi.Ama kahverengi akıntım gelmeye başladı, doktora gittim keseye baktı normal dedi,kanama yı iğne tetikliyor olabilir dedi. Sizde de böyle bir sorun oldumu merak ettim. Paylaşırsanız sevinirim.

meryemmeryem
28-02-2009, 12:11
Mrb arkadaşlar, bende Clexane 0,4 iğne kullanıyorum 5 haftalık hamileyim, doktor tedbir olsun diye verdi.Ama kahverengi akıntım gelmeye başladı, doktora gittim keseye baktı normal dedi,kanama yı iğne tetikliyor olabilir dedi. Sizde de böyle bir sorun oldumu merak ettim. Paylaşırsanız sevinirim.

canım ben 9 haftaya girdim.clexane kullanıyorum ama bende hiçbi akıntı felan yok,belki kişiye göre değişiklik gösterebilir..doktorunla görüş... ilk haftalar çok önemliymiş.. ilk 3 ay daha doğrusu ..o yüzden kendine çok dikkat et canım.fazla yorma kendini,fazla iş yapmamaya çalış..bana doktorumun sürekli dediği bu..

ddilek
27-01-2010, 14:34
arkadaşlar 2 kere düşük yaptım kanımda pıhtılaşma varmış doktor bana 2 ay boyunca diet verdi folbiol corasprin ve vitamin hapı verdi 2 ay kullan dietide yaop sonra hamile kalınca clexane 02 iğne vurulacaksın dedi 2 ay doldu ama ben iğne vurulmak için günümün geçmesini beklemek istemiyorum tekrar düşük yaparım die korkuyorum hamileyken corasprin kullanmak bebeğe zarar verirmi acaba çok endişeliyim geceleri rahat uyuyamıyorum lütfen bi biliniz varmı yardımcı olun

kamer82
03-11-2010, 21:05
mrb arkadaşlar bende fragmin ilk hafta 5000 lk kullandım sonra dr. 2500 düşürdü herseferinde değişiyormu yoksa hep aynı dozajdamı kulladınız bi sorum daha olacak koldan kendim yapamıyorum bacaktan kendiniz nasıl ve tam olarak nereden yapılıyorrr ..::))

TXT
05-11-2010, 14:32
Selammm... Bende kan sulandırıcı iğne kullanıyorum. Daha önce iki düşüğüm oldu.Bu gebeliğimde doktor kan sulandırıcı clexane 0,4 iğne ve kor asprin verdi.ayrıca bir de crinone %8lik jel kullanıyorum.İğneyi 20 gündür kullanıyorum ve sanıyorum hamilelik boyunca kullanmam gerekecek. Ben henüz iğneyi karnıma yaptırmaya cesaret edemedim.Doktorumaa sordum kol ve bacaktan yaptırabilirsin dedi. Bugün çok kararlıyım karnımdan yaptıracam artık. Ama dikkat benim internetten okuduğum kadarıyla gebeliğin 3 ayından sonra karından yaptıramıyormuşsun.

Bu arada soran arkadaşlara bilgi olması için, evet bu iğne morluk ve ağrı yapıyor.Onun kaçarı yok.Zevkle danayanacaz artık :1:

TXT
05-11-2010, 14:39
arkadaşlar 2 kere düşük yaptım kanımda pıhtılaşma varmış doktor bana 2 ay boyunca diet verdi folbiol corasprin ve vitamin hapı verdi 2 ay kullan dietide yaop sonra hamile kalınca clexane 02 iğne vurulacaksın dedi 2 ay doldu ama ben iğne vurulmak için günümün geçmesini beklemek istemiyorum tekrar düşük yaparım die korkuyorum hamileyken corasprin kullanmak bebeğe zarar verirmi acaba çok endişeliyim geceleri rahat uyuyamıyorum lütfen bi biliniz varmı yardımcı olun

Meraba korkma hamileyken korasprinin bir zararı yok bende 100lük korasprin kullanıyorum. Doktor Clexen 0,4lük iğne de verdi. Her ikisini ve hem de vajınal jel olan clenone %8 kullanıyorum.2 düşüğüm oldu.

İşallah bu sefer herşey yolunda gider.İşallah senin için istediğin gibi olur ama korkma ve panikleme doktorunu mutlaka ara.

yakamoz0645
06-03-2014, 20:23
bencede umudunu kaybetme henüz yaşın genc daha