PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Beyaz bir yüz için



thor
30-06-2008, 17:32
kızlar benim danışmak istediğim bi konu var da. :utangac: ben buğday tenliyim ama saç kaş rengim filan siyah. tenimin daha beyaz görünmesi için ne sürmemi önerirsiniz? hani böyle hortlak gibi beyaz yapıyorlar ya, öyle istemiyorum ama yüzümün daha beyaz gözükmesini istiyorum. nasıl bir ürün tavsiye edersiniz? şutarafagitti

tugcetugce
30-06-2008, 18:04
neden beyaz gorunmesini istiyorsun ki bence hafif yanmış esmer olması daha guzel gosterecektir seni.. Hem her şeyin dogal olanı kişiye uyanı dır.. neden kendini degiştrimeye calışıyorsun ki..

thor
30-06-2008, 18:15
bir de böyle deneyeyim diyorum.

NightWish
30-06-2008, 22:03
illa hesap sorcaksınız kız böyle istiyor size nee =D
ben nemlendirici üstüne beyaz pudra sürüyordum canım ama pudranın zararlarını okuyunca bıraktm..
beyaz göz altı kapatıcısı fondoten filan al...
bende alcam paralanmayı bekliyorum :)

eylos_25
01-07-2008, 00:23
kızlar benim danışmak istediğim bi konu var da. :utangac: ben buğday tenliyim ama saç kaş rengim filan siyah. tenimin daha beyaz görünmesi için ne sürmemi önerirsiniz? hani böyle hortlak gibi beyaz yapıyorlar ya, öyle istemiyorum ama yüzümün daha beyaz gözükmesini istiyorum. nasıl bir ürün tavsiye edersiniz? şutarafagitti

aktarlardan arap kızı kremi alıcaksın istedigin sonucu ancak o krem verebilir fiyatıda ucuzz bende demesi..

rüzgardakitoz
01-07-2008, 01:02
bence arap kızı felakaet hani hrotlak gibi oluyro onu istemiyorum demişsin yaa işte arapkızı öyle yapıyor ehehhe

lunitari
01-07-2008, 01:04
ten renginden bi ton açık pudra kullanabilirsin canım...
hem doğal hem de aydınlık bir görünüm veriyor
ve kaşlarını da renginden bi ton açık kalemle renklendirebilirsin
ben de buğday tenliyim ve bunları yapıyoruma.s.

thor
01-07-2008, 04:28
hepinize çook teşekkür ederim! a.s. a.s. a.s.

hersey_eskir
01-07-2008, 06:05
kapatıcı yada ten rengınden ton olarak daha acık çok fark olmayacak sekılde pudra ne dersin ?

betül19
01-07-2008, 11:57
yüzünü temizxleme jeli tonik ve yüz kremi ile temizle bir kaç hafta içinde yüzünün rengi açılıyor
ben sebamed kullanıyorum.tavsiye ederim çok doğal beyazlıyorsun

yesilgosluMELEK
29-09-2008, 12:55
yumurta akını sür yarım saat beklet ve yıka cildini ten rengi açıyor

Yuhanna
29-09-2008, 16:15
kızlar benim danışmak istediğim bi konu var da. :utangac: ben buğday tenliyim ama saç kaş rengim filan siyah. tenimin daha beyaz görünmesi için ne sürmemi önerirsiniz? hani böyle hortlak gibi beyaz yapıyorlar ya, öyle istemiyorum ama yüzümün daha beyaz gözükmesini istiyorum. nasıl bir ürün tavsiye edersiniz? şutarafagitti

Bence cilt tonundan açık renk pudra/fondoten kötü duruyor,benim çok yakın bi arkadaşım hep en açık ton ürünleri kullanıyor beyaz olim die ama herkes dalga geçiyor arkasından,kimi kandırıyo bu ya flan diyip gülüolar
ama benim arkadaşım esmer,sen buğdaysan belki senden daha doğal duracaktır,bembeyaz pudralar deil de beyazın bi ton koyusu bence daha doğal olur



ben nemlendirici üstüne beyaz pudra sürüyordum canım ama pudranın zararlarını okuyunca bıraktım

Zararı derken? Hani bildiğimiz gözenekleri kapatması flan gibi mi yoksa başka zararları da mı varmış :1shok: Ben pudrasız bi hayat düşünemiyorum da o benim herşeyim,pudram bitince nefes alamıyorum sanki :icecream: Korktum tırstım şimdiii :1shok:

EU1
29-09-2008, 22:55
pirinc unu maskesi al yada kendin yapabilirsin ise yariyor.kendin yapmak icin pilavlik vs bir bardak pirinci isla nistasini cikinca suyunu bir kaba suz ve bir gece beklet alt kisminda beyaz bir cokelti kalacak onu dokmeden suyunu tekrar suz ve beyaz kalan nisastayi yuzune sur tonunu bir renk acacktir.

endeniz
30-09-2008, 03:53
thorcum, ten renginden 1 ton açık fondöten ve pudra seçebilirsin, daha beyazı maske gibi durur...Senin istediğin ten rengi ile sahip olmak istediğin renk arasındaki fark küçük bir fark mı yoksa birkaç ton mu?

funda_erica
30-09-2008, 05:09
kil sabunu da cilt rengini acıyor diye duymuştum.........

heide
30-09-2008, 16:55
pirinc unu maskesi al yada kendin yapabilirsin ise yariyor.kendin yapmak icin pilavlik vs bir bardak pirinci isla nistasini cikinca suyunu bir kaba suz ve bir gece beklet alt kisminda beyaz bir cokelti kalacak onu dokmeden suyunu tekrar suz ve beyaz kalan nisastayi yuzune sur tonunu bir renk acacktir.

pekı boyle ugrasmasakta dırek pırınc unu alsak yada bulursak nısastasını,bunuda ıslatıp yuzumuze sursek olmazmı aynı etkıyı saglarmıhihoyyyt

endeniz
01-10-2008, 21:10
maybelline affinitone 03 ve pure powderın translucent olanını kullanıyorum. Pudrayı büyük allık fırçasıyla hafif uyguluyoum, pembe bir allıkla çok güzel duruyor...Ben çok beyazımdır, bu bana yakışıyor, boynumun rengiyle uyumsuz olmuyor...Şimdi sen orta tonlardaysan, beyaz bir makyaj yapsan, boynun çok koyu kalır, yüzün kireç gibi olur...Bende nasıl bronz pudra durmazsa, buğday ve koyu tenlilerde de beyaz aydınlık bir yüz olmuyor bunu da bil canım....

nerissa
01-10-2008, 21:17
kızlar bu japonlarda beyaz yüz istiorlar.hepsi pürüzsüz beyaz lekesiz bir cilt peşindeler.onlarda bu işlemi gerçekleştiren yüz beyazlatıcı maskeler var.geçen japonyadan almak istedim ama cesaret edemedim yapmaya.çünkü hiç ingilizce yazmıyodu hepsi japoncaydı.anlıyacağınız cesaret edemedim.

isil_ufuk
03-10-2008, 23:28
saçları siyahsa bence de beyaz ten yakışır pudranın açık tonunu al canım ben öle yapıorum

aysima01
04-10-2008, 09:46
hani yüzüklerin efendisinde liv tylerin yüzü gibi bi yüz arkadaşın söylediği sanırım ama o biraz profesyonellik istiyo ya normal makyajla öyle durmuyo cidden sür sür kalıp gibi duruyo sürmüyosun ten rengin belli oluyo alaş bulaş biraz da doğru ürünü kullanmak gerek galiba:) neyse istediğini bence bi kuaföre falan sor canım daha çok yardımcı olabilir sana...

sodi-certila
04-10-2008, 09:49
yaz kış güneş kremi kullan tenin bir süre sonra normalden azıcık daha beyazlar...ama kalıcı beyzlık yokkkk

ada!!!
04-10-2008, 13:45
bende sebamed kullanıyorum gerçekten yıkadıktan sonra bile rengimin açıldığını farkediyorum

aysima01
04-10-2008, 17:55
bende sebamed kullanıyorum gerçekten yıkadıktan sonra bile rengimin açıldığını farkediyorum

kıss o kiriniz çıktığından size öyle geliyo olmasın kaydirigubbakcemile3 canım nerde duyulmuş bi jelle renk açıldığı? benim bildiğim kalıcı beyazlık için ya peeling yaptırılmalı yada amerikada solaryumun tam tersi özelliğe sahip bi makina var ona girmek gerekiyo(bu aletten ingilterede de var sanırım) yani onun dışında kalıcı beyazlık için jel işe yaramaz gibime geliyo:1no2:

Aybala42
04-10-2008, 20:41
Suna Dumankayanın cildi aydınlatıcı ve beyazlaştırıcı doğal ve bitkisel formülleri var,araştırırsan bulabilirsin arkadaşım...

EU2
04-10-2008, 23:07
ay kız yaa ben burda kararmak için uğraşıyom sen beyazlamak içinn yaa bende aşırı beyazım poffff a karbonatlı yoğurt maskesii beyazlatıo brz

ladyasiana
24-10-2008, 21:45
yüzünüzü beyazlaştırmak istiyorsanız 1 kase yoğurdun içine 1 pk kabartmatozunu atıp iyice karıştırın ve yüzünüze sürün istediğiniz beyazlığı elde edene kadar bu işlemi devam edebilirsiniz bir sakıncası yokk kolay gelsin:D

NightWish
24-10-2008, 21:52
karbonatmı kabartma tozumu bir karar verin hangisi =p

life_city
24-10-2008, 21:59
ben kendi tenimden 1 ton açık fondaten kullanıyorum
çokta güzel oluyor cnm abes durmuyor

mademoiselle
26-10-2008, 18:13
arap kızı vs gibi yüz beyazlattığı iddia edilen kremlerin içeriğinde civa vardır kızlar aman diyim..

barbizeynep
31-10-2008, 15:45
ben beyaz tenliyim,tercihim her zaman acık tenden yana ama koyu tenliler nasıl beyaz olabilir ki,michael jackson hap fln kullanmıştı mesela bildigim kadarıyla...

EU1
01-11-2008, 17:10
bence acık tonda bir pudra dene ilk baslarda tenime uyar die o tonlarda alıordum simdi cok acık tenli olmamama ragmen en acık pudra kapatıcı vs. kullanıorm. dene istersen

23yn3ph
26-05-2009, 14:27
yumurta akını sür yarım saat beklet ve yıka cildini ten rengi açıyor

bunu kaç günde bir uygulamalıyızz

gurbaa prenses
26-05-2009, 14:31
bence arap kızı felakaet hani hrotlak gibi oluyro onu istemiyorum demişsin yaa işte arapkızı öyle yapıyor ehehhe
alakası yok hortlak gibi yapmakla :delphin:
gayet hoş bir aydınlık veriyor yüzegamyoncuiremsu

Dreaming_Water
28-06-2009, 10:45
patatesleri soyup rendele çiğ olarak onu yüzünde yarım saat beklet istersen streç film falan geçir düşmesin diye haftada 3 gün yapp bunu rengin baya açılıyo ama geçici bi yöntem:) yani beyazlamak istediğin sürece kullanmalısınyerimseniben ben denedim ilk sürüşümde açıldı baya

Doro
11-07-2009, 15:32
arapkızının bi zararı var mı?
bi de nasıl bi şey o ben hiç görmedim de :D
sabun mu yağ mu toz mu ne:D

kolofun
20-07-2009, 06:03
pudra kullan.Fondoten cildi yıpratır ve siyah noktalara yol açabilir.

günışığı_
18-12-2009, 03:06
bence açık fondoten kullanma doğal yöntemlerle açmaya çalış yoğurdun içine karbonat atarak falan :D

mutsuz_ayse
30-08-2010, 22:20
slm kızlar ben kumralım ama yanaklarım doquştan pembe arkadaşlar çok yakıştıqını sölüor ama bnde beyaz bir yüz için ne yapmalıyım yanaklarmdan nefret ediyorm...:sinifsinif:

fatale
31-08-2010, 21:32
dogustan alliklisin ve nefret mi ediyorsun :S ilginç

fatale
31-08-2010, 21:34
arapkızının bi zararı var mı?
bi de nasıl bi şey o ben hiç görmedim de :D
sabun mu yağ mu toz mu ne:D

bende çok nadir kullaniyorum bu kremi belkide zaten beyaz tenli oldugumdan hiç te oyle hortlak gibi yapmiyo bazi unlu markalarin cildi dogal gosteren kremleri var bende bulup almayi dusunuyorum o zaman fondoten kullanmadan da beyaz gozukursun

fatale
31-08-2010, 21:36
kızlar bu japonlarda beyaz yüz istiorlar.hepsi pürüzsüz beyaz lekesiz bir cilt peşindeler.onlarda bu işlemi gerçekleştiren yüz beyazlatıcı maskeler var.geçen japonyadan almak istedim ama cesaret edemedim yapmaya.çünkü hiç ingilizce yazmıyodu hepsi japoncaydı.anlıyacağınız cesaret edemedim.

canim keske alsaydin. Japonya urunleri guvenilirdir. Ayni avrupa birligi gibi belli sartlara uymayan urunleri satmazlar keske alsaydin yaaa dunyaca unlu japon kozmetik markalarinda bile tek kelime ingilizce yok malesef

mutsuz_ayse
02-09-2010, 22:25
ya çocuk qibi duruyo pespembe qüneşte fln direk yanaklarım ortaya çıkıo sinir oluyorum..:(

Amy
12-09-2010, 18:27
illa hesap sorcaksınız kız böyle istiyor size nee =D
ben nemlendirici üstüne beyaz pudra sürüyordum canım ama pudranın zararlarını okuyunca bıraktm..
beyaz göz altı kapatıcısı fondoten filan al...
bende alcam paralanmayı bekliyorum :)

fondöten daha zararlı değilmi cnm yaCADIARZU

benoctobus
10-10-2010, 14:39
bende buğday tenlıyım valla hıc gerek yok bole selere aydınlık bı goz makyajı yap oda cok hafıf kusurlu yerlere azcık fondoten seftalı tonu allık ve ruj tamam dır

Detective
11-10-2010, 19:24
Pudrayı hafif sulandırıp yizine fondöten tarzında uygulaya bilirsin.. bi arkadsm sölemisti bunu. kuaförlerde uygluanırmıss :)

plainwalker
31-10-2010, 19:10
illa hesap sorcaksınız kız böyle istiyor size nee =D
ben nemlendirici üstüne beyaz pudra sürüyordum canım ama pudranın zararlarını okuyunca bıraktm..
beyaz göz altı kapatıcısı fondoten filan al...
bende alcam paralanmayı bekliyorum :)



pudranın ne zararı varmış ki ?

mavera88
08-11-2010, 01:26
kızlar arap kızı kremini mutlaka deneyin derim...

minik06
08-11-2010, 01:41
arap kızının cilde zarar verdiğini duymuştum bilginize..

mavis81
11-11-2010, 15:24
ya çocuk qibi duruyo pespembe qüneşte fln direk yanaklarım ortaya çıkıo sinir oluyorum..:(

kılcal damarların ön plandadırda ondan öyle hemen kızarıyosundur.bende hiç sevmem kırmızı yanakları.eskiden sınavlarda heyecan yapar çıktığım zaman bende kızarırdım öyle ve çok sinir olurdum.sırf bu yüzden sınavlardan hoşlanmazdım ya:)beyaz tenli olduğum için oluyordu.ama sende normaldede oluyorsa kılcal damarlar üst deriye yakın olduğundandır.aslında eczanelerde satılan nemlendiricilerden biri tam senin cildine uygundu ama hangi markaydı ya hatırlıyamadım şimdi.bioderma olabilir galiba.sen bir araştır nette hemen karşına çıkar zaten.sonuçta nemlendirici kullanıyosundur onu al kullan umarım faydasını görürsün

mavis81
11-11-2010, 15:35
kılcal damarların ön plandadırda ondan öyle hemen kızarıyosundur.bende hiç sevmem kırmızı yanakları.eskiden sınavlarda heyecan yapar çıktığım zaman bende kızarırdım öyle ve çok sinir olurdum.sırf bu yüzden sınavlardan hoşlanmazdım ya:)beyaz tenli olduğum için oluyordu.ama sende normaldede oluyorsa kılcal damarlar üst deriye yakın olduğundandır.aslında eczanelerde satılan nemlendiricilerden biri tam senin cildine uygundu ama hangi markaydı ya hatırlıyamadım şimdi.bioderma olabilir galiba.sen bir araştır nette hemen karşına çıkar zaten.sonuçta nemlendirici kullanıyosundur onu al kullan umarım faydasını görürsün

hatta şuan bile ogünlerden kalma bir antipati olsa gerek.çok solgun yüzler hoşuma gider hep.iskandinav kadınları gibi beyaz ve soluk olmak isterim hep ve makyajdada pembe ve kırmızı tonları sevmem her zaman şeftali ve bronz allık tercihim olur oda çok çok hafif sürersem:9:ha bu arada makyaj yapınca yine kızarıyorsan bir önerim daha olacak.benim sarışın bir arkadasım vardı onunda yüzü sürekli kızarırdı.makyaj yapmadan önce yeşil bir kapatıcı sürüyordu yüzüne sonra fondoten uyguluyordu.o zaman kızarmıyordu hiç:34:

karisx
18-12-2010, 21:25
kızlar ben de kil maskesi ve gülsuyu derim, çok uzun zamandır yapıyorum böle ama öle kalıcı bi beyazlık deil, daha çok aydınlanma gibi oluyo ve doğal duruyo, çeşitli makyaj hileleriyle de aslında yapılabilir, her tarafı maske gibi bembeyaz yapmazsınız gölgelerle doğal bi görünüm sağlanabilir...

kikicix
21-02-2011, 19:24
beyazlatıcı nemlendiricilerden kullanabilirsin, loreal'de var örneğin...

kartalice_bjk
21-02-2011, 19:27
valla bnm yüzüm bembeyaz bazen aynaya bakınca hortlak görmüş gibi oluyorumm yani pek güzel bişiy deil

nopenoname
21-03-2011, 18:25
ten rengi çok da önemli değil bence. cildi daha koyu yapmak için sarımtırak bronzanlar kullanmak, solaryumla yapay bi bronzluk elde etmek ya da tam tersi koyu bi boynun üstüne bembeyaz bi yüzle dışarı çıkmak hoş gelmiyor bana. cildin doğal rengi ne olursa olsun sağlıklı duru ve parlak oldu mu ister açık ister koyu bebek gibi duruyor. tabi lekeler varsa onlara kimyasal açıcılar kullanılabilir. ben çok açık tenliyim bi ara kışın kendimi koyu koyu bronzanlara boyayıp yazın da deli gibi güneşin altında yatardım. o fotoğraflara bakınca çok komik geliyor şimdi :) arkadaşların da bahsettiği gibi pirinç maskesi veya ypğurt maskesi faydalıdır cildine. ben de arada estimi yaparım. ha çok istiyorsan illaki ben bembeyaz olucam diye o zaman dekolteyle beraber pudralamayı unutma :)

karakumru
13-05-2011, 17:19
yaz kış güneş kremi kullan tenin bir süre sonra normalden azıcık daha beyazlar...ama kalıcı beyzlık yokkkk

evet ben cilt uzmanına gitmiştim kremdi güneş kremi tonik derken cidden beyazlamış yüzüm ya

sekerkiz_
31-07-2013, 21:23
Nemlendirici kullan . Birde ben yüzümü sabun ile yıkıyorum . Yüzüm temiz duruyor . Bu arada Arap sabunu çok mu beyaz yapıyor ? Bir de geçici mi ? Nasıl kullanmak gerek ?

pakizehanim
03-10-2013, 17:19
haftada 2 kez domatesin suyuna az miktarda un dökerek macun haline getirip yuzume suruyorudum . Sürdüğüm karışımı 4 dakika bekletip yıkıyordum. kullandıgım dönemde cildimin daha beyazladıgını farkettim . Ama ben beyaz tenli biri oldugum için bu kadar kolay olmuş olabilir.. Daha bugdaya yakın tenlerde ne kadar basarılı sonuc verir bilemiyorum :S