Bal rengi Saçı evde elde etmek isteyen arkadaşlar !!


VsneLroCCo
22-08-08, 12:08
Evet şu meşhur bal köpüğü renginin ewde nasıl elde edilebilceni çözdükk :) palet marka saç boyasının kahve köpüğünü ve Neva Color un altın sarısı saç boyasını karıştırıp boyuyosunuz Nettede böyle bi yoruma rastladım bir akrabamızda denedi sçları khwerengiydii.. Biz bunu denedik ama Birde NATURAL COLORSun var bununla o rengi elde edermisiniz bilemicem Adıda NATURAL COLORS ORGANİC 8D balköpüğü !! Arayan arkadaşlar umarım yardımcı olmusumdur..:asigim:

alex
22-08-08, 12:08
DimmPlé !
Evet şu meşhur bal köpüğü renginin ewde nasıl elde edilebilceni çözdükk :) palet marka saç boyasının kahve köpüğünü ve Neva Color un altın sarısı saç boyasını karıştırıp boyuyosunuz Nettede böyle bi yoruma rastladım bir akrabamızda denedi sçları khwerengiydii.. Biz bunu denedik ama Birde NATURAL COLORSun var bununla o rengi elde edermisiniz bilemicem Adıda NATURAL COLORS ORGANİC 8D balköpüğü !! Arayan arkadaşlar umarım yardımcı olmusumdur..:asigim:
sağol canım.
peki oranlarını eşit mi yapıyorsun 2 boyanın?

VsneLroCCo
22-08-08, 12:08
Ben kendim yapmadım çok bilgim yok ama sarıyı biraz daha az koyuyoruz..Natural colorsunkide çok iyi diye duydum hemde organic aktarlarda satılıomuş !

alex
22-08-08, 12:08
DimmPlé !
Ben kendim yapmadım çok bilgim yok ama sarıyı biraz daha az koyuyoruz..Natural colorsunkide çok iyi diye duydum hemde organic aktarlarda satılıomuş !
teşekkür edereim canıma.s.

VsneLroCCo
22-08-08, 12:08
Önemli değil cnm umarım işinize yarar..[​IMG]

dmple
22-08-08, 13:08
saol canıma.s.a.s.

:CüvCüv:

SHADOWGIRL
16-01-09, 13:01
DimmPlé !
Evet şu meşhur bal köpüğü renginin ewde nasıl elde edilebilceni çözdükk :) palet marka saç boyasının kahve köpüğünü ve Neva Color un altın sarısı saç boyasını karıştırıp boyuyosunuz Nettede böyle bi yoruma rastladım bir akrabamızda denedi sçları khwerengiydii.. Biz bunu denedik ama Birde NATURAL COLORSun var bununla o rengi elde edermisiniz bilemicem Adıda NATURAL COLORS ORGANİC 8D balköpüğü !! Arayan arkadaşlar umarım yardımcı olmusumdur..:asigim:
bu boyaları karıştırıp rengi tutturan varmı arkadaşlar bende denemek isterim

palette kahve köpüğü ve neva colors CADIARZU

SHADOWGIRL
20-01-09, 22:01
saçını bal rengine boyayan arkadaşlar yok mu?

BenDenizYildizi
21-01-09, 12:01
galiba denememiş kimse bende merak ettim açıkçası çünki bu renge boyatmak istiyorum bende

glt
27-01-09, 19:01
:CüvCüv:bende soruyorum bu renk karışımını evde yapip saclarına uygulayan hanımlar cvp beklıyorum pallete kahve köpügü neva colar altın sarısı kulananlar büyük rıca cvplarınıyazsınlar artı bu renklerı karıştırıp uygulayan arkadaşlar hangi sac rengine uyguladılar sonuc nasıl bi renk elde edıldı .tşk

emilia
27-01-09, 19:01
kahve köpüğüyle bal köpüğü renginin sonucu bal rengi oluyor demek marka farketmez ..her boya ile olur...

glt
29-01-09, 13:01
siz denedinizmi acaba emin cvp yazdınızda bu konuyla ilgili kimse tam cvp yazamazmı kımsenın ilgi alanına gırmıyormu kahve köpügü altın sarısını karıştırıp saclarına uygulayan yokmu beklıyoruz

dilara22
29-01-09, 16:01
arkadaşlar benim saçlarım sanırım bal rengi size fotomuda koyayım ben aralarında sarı balyaj var ama çok seyrek;
[​IMG]
eğer buysa palette 9.0 ile elde edebilirsiniz ben ilk kuaförde yaptırdım sonra çıkan dip boyamı kendim palette ile boyadım

glt
29-01-09, 19:01
cok teşekkür arkadaşım cvp ve resım icin

glt
4-02-09, 15:02
acil vcp kızlar kahve köpügü rengiyle altın sarısı karıştırıp süren varmı saclarına cvp bekliyorum:CüvCüv:

Rockunzel
4-02-09, 16:02
Bunu deneyen varsa yardm etsin :KK70:

glt
4-02-09, 20:02
Niye sendemi kulanacan sana hangi konuda gerekiyor tatlım

pelhus
19-02-09, 17:02
ben daha 3 gün önce boyadım saclarım cikolata kahvesiydi hafif kızılllık verdi o kdarrr hala bal köpüğnü tutturmak için elimden geleni yapıyorum gunde koleston kum taşı kızılını aldım bakalım ne olucak:)

izmirin_birtanesi
26-02-09, 00:02
arkadaşlar benim saçım kızıl mı desem bakır mı desem.. yani öyle bi şey ama zemini baya açık .. onun üzerine tutar mı kii ?:uhm:

black_catt
23-03-09, 17:03
kızlar bende bişey sorabilir miyim nolur bilenler cevaplasın yorum yapsın. benim kendi saçlarım siyahtı 2 kere 1-2 ay aralıklarla voilanın bakır kızılını kullandım şimdi kestane rengi gibi saçlarım. geçenlerde markette gördüm palettenin kahve köpüğü rengini ve çok hoşuma gitti. acaba kestane renginin üstüne bu kahve köpüğü rengi nasıl durur? kutusunu inceledim ama açık renk saçlarda nasıl duracağı gösterilmiş benimki kadar koyu saçlarınki gösterilmemiş. bi de voila dan korktuğum halde memnun kaldım ama palette için yazılan yorumların bazılarını okudum da saçları çok fena yapıyormuş bi zaman snra sanırım bu konuda ne diyorsunuz..
cevaplarınızı beklicem

black_catt
23-03-09, 18:03
kızlar

1.resim: [​IMG]



2.resim: [​IMG]

bu resimlerdeki renklerin ne olduğunu bilen var mı ?

hazinem
24-03-09, 13:03
alttaki sanki karamel gibi

angel_angel
24-03-09, 18:03
dimple sen naturel colors bal köpüğü rengini boyadınmı?hangi rengin üzerine boyadın bide

strawberry1986
25-03-09, 20:03
arkadaslar benimde saç rengim kestane küllü akuju ... bende sizin bu kahve köpüğü altın sarı karışımı yapasam tutar mı acaba koyu saçın üstüne...

black_catt
26-03-09, 08:03
hazinem
alttaki sanki karamel gibi
karamel o renk mi oluyor? sanki daha koyu olmaz mı? bana hep öyle gibi geliyor ama renkler boya markalarına göre değişiyor sanırım mesela palette de karameli koyu gösterirken voila da o 2.resimdeki gibi gösteriyor :) yani dediğiniz gibi karamelse o, güzel bir renk bana göre ama koyu renk saçta öyle durur mu :KK43: bir de 1.resimdeki renkte acaba bakır kızılı mı? hehe iyice karıştı kafam :)

strawberry1986
arkadaslar benimde saç rengim kestane küllü akuju ... bende sizin bu kahve köpüğü altın sarı karışımı yapasam tutar mı acaba koyu saçın üstüne...
evet koyu renk saçına kahve köpüğünü deneyen var mı nasıl oluyor koyu renkte?