Şu anda arşiv sayfalarında bulunmaktasınız. Konunun orjinali için tıklayınız:

Elma Sirkesi+Bal+Su Yöntemiyle Zayıflama Deneyimlerimiz


nareksisi
9-05-09, 13:05
valla süper yemişsiin hatun serenay..sen kocanı böyle gıcık edemezsın ama
kız nereus ne bozulcam yaa...takılıyoz bırbırımıze dı mı şekerciik

nereus
9-05-09, 13:05
nareksisi
valla süper yemişsiin hatun serenay..sen kocanı böyle gıcık edemezsın ama
kız nereus ne bozulcam yaa...takılıyoz bırbırımıze dı mı şekerciik
taamm kıızzz Şeniz
iyi kızdırayım ozaman 45 e düşş :jeyyar: :roflol: :roflol:

fatasa
9-05-09, 13:05
nereus
kız bugün sabah 1 dilim çikolatalı pasta,1 bardak meyve suyu 6 bisküvi , 1 fincan nescafe,1 salatalık yedim.öğleyin eve gittim,marketten ekmek almıştım sıcacıkmış.
oturdum bir güzel yarım beyaz ekmekle sebze yemeği yoğurt yedim.oda yetmedi dondurma yedim.eğerki bu kadar yememe karşın yine kilo verirsem, marketteki sirkeleri bitiririm ben vallahiiikaydirigubbakcemile3
çüşşş demeyin sakın,moralim bozuktu.öfkemi yemekten aldım sanki.:roflol:
estafurullah kızz dimeyizde öyle ama bunun üstüne klo verirsen şok olurummmm :1shok:
yarın haberini bekliyorummm ama çok kötü yapmışsın ya olmamış canım :1no2:
diyette değilsin sağlıklı beslen canım yemeni azaltmadığın sürece işe yaramaz
bir daha yapma emi canımmmm kaydirigubbakcemile[/QUOTE]

çok yedim bugün farkındayım,fakat dünde çok yemiştim.yinede kilo vermişim,bende anlamadım.yarında hafta sonu,pikniğe gideceğim,ordada yerim eminim.yarın sabah nasıl çıkarım tartıda bilmiyorum.ama yinede tartılırsam yazarım söz.pazartesiden itibaren yememe dahada dikkat edeceğim artık,çare yok.:sm_confused:

fatasa
9-05-09, 13:05
nareksisi
valla süper yemişsiin hatun serenay..sen kocanı böyle gıcık edemezsın ama
kız nereus ne bozulcam yaa...takılıyoz bırbırımıze dı mı şekerciik
hee valla kız çok güzel yemişim.ama bundan sonra dikkat edecem

nereus
9-05-09, 13:05
bencede seranay yoksa çatlatamazsın kocişinii azıcık sinirlnenince bekle sakinleşş
bende yicektim iyiki tutmuşum kendimi
artık pazar yeme bence yada bugünkü gibi abartma emi caniş

ozebus_41
9-05-09, 13:05
Merhaba hanımlar....
Ilk sayfayı okudumda 2007 yılıymıs:1shok:

O zamandan beri bunu uygulayıp formuna kavusan var mı canlar....
Bende bu aksam baslayım...

nereus
9-05-09, 14:05
serenay narekşisi biz buaryı geyik topiki yaptık :lepi:

ozebus canım benimde dikkatimi çekti ama enelde hepimiz faydasını gördük
yani bir ksımımız bünyeden bünyeye fark ediyor tabee
sende dene canım bir

fatasa
9-05-09, 14:05
nereus
bencede seranay yoksa çatlatamazsın kocişinii azıcık sinirlnenince bekle sakinleşş
bende yicektim iyiki tutmuşum kendimi
artık pazar yeme bence yada bugünkü gibi abartma emi caniş
yok canım bugünkü gibi abartılı olmaz.ekmek sıcak olunca dayanamadım.:çok üzgünüm:
fakat toplamda 1.200 cal. aldım. benim zaten günlük almam gereken calori miktarı 1.700. akşamda çok azcık yerim.sınırı aşmadım yane.yediklerimin calorisini hep hesaplarım ben,bakmadan yemem.yinede önerin için sağol tatlım benimŞeniz

ozebus_41
9-05-09, 14:05
Bu aksam yemekten sonra baslayım dıyorum,bi ögle bı aksam yaparım...
Kılo problemım yok ama azcık toparlanmak ıstıyorum yıne de...
Göbişim şişti bu aralar... :)))

fatasa
9-05-09, 14:05
ozebus_41
Bu aksam yemekten sonra baslayım dıyorum,bi ögle bı aksam yaparım...
Kılo problemım yok ama azcık toparlanmak ıstıyorum yıne de...
Göbişim şişti bu aralar... :)))
yemekten önce içersen daha faydalı bence

nereus
9-05-09, 14:05
tamam seranayımmm canım aferim akıllı hatunmuşuunnn kıızz alkisalkisalkis

fatasa
9-05-09, 14:05
nereus
tamam seranayımmm canım aferim akıllı hatunmuşuunnn kıızz alkisalkisalkis
teşekkür ederim canıma.s.

wisper
9-05-09, 14:05
nereus
evet bayanlarr
dün tam gün yaptım ondan önceki gün 2 gece içtim
cuma günü tartıldığımda kilom 64.8 di ve şimdi
64.4 ben bal kullanmıyorum dün akşam 1 saat yürüdüm ben dışarda yürümüyorum evde yerimde sayıyorum
koşu bandım falanda yok dışarda yürüyüş yapamayan varsa benim gibi yapıversinnn
ama ciddi işe yarıyorr
azmine hayran kaldım.senin elinden hiç bir kilo kurtulmaz bence ama merak ettiğim 1 saat boyunca yerinde mi saydın?

ozebus_41
9-05-09, 14:05
serenay.30
yemekten önce içersen daha faydalı bence
Öle mı dersin tatlışım...
Aslında dogru dıyorsun ıstah kesıyor sonucta önce içmek daha mantıklı...
Tesekkur ederım canısı...

fatasa
9-05-09, 14:05
ozebus_41


öle mı dersin tatlışım...
Aslında dogru dıyorsun ıstah kesıyor sonucta önce içmek daha mantıklı...
Tesekkur ederım canısı...
önemli değil canım.benim bugün 4. Günüm aç karnına içiyorum.
Midende sorun yoksa aç karnına iç.

nereus
9-05-09, 14:05
wisper
azmine hayran kaldım.senin elinden hiç bir kilo kurtulmaz bence ama merak ettiğim 1 saat boyunca yerinde mi saydın?
ayy teşekkürler canım :1hug:
evet yerimde saydım televizyonun karşısında dizi izlerkene bir bakmışsınız 1 saat olmuşş
tavsiye ederimm :lepi:

ozebus_41
9-05-09, 14:05
serenay.30
önemli değil canım.benim bugün 4. Günüm aç karnına içiyorum.
Midende sorun yoksa aç karnına iç.
Yaptım suan içiyorum ve de eşimede yaptım..
Netıcelerı bende anlatırım artık burada :)))

ilayda cem
9-05-09, 14:05
benim elma sirkesi,limon öykümü sizlerle paylaşayım.

yıllar önce,yok yok şaka,4 yıl önce hiç tartılmıyordum,normaldede sabir kilom 65 dir,bu kilodanda oldukça memnunken(boyum 1,78)bir gün tartıya çıktım birde ne göreyim,kilom olmuş 73 :1shok:
inanın hiç farkında bile değilim,serde kilooda almıyorum ya.sadece biraz şişkinlik gibi geliyordu bana,arkadaşın baskülüne çıkınca anladım anyayı konyayı.
bu kiloyu vermem gerek derken,karşı apartmanda ki nur yüzlü teyze,bana bu karışımı önerdi,ben birazda dikkat ederek, bir ayda 6 kilo verdim,yalnız hiç bal katmadım,ve sabah akşam içtim,ve sürahi değil,bardakla ölçüp,kaşık hesabıyla karışım hazırlıyordum,derken eski kiloma döndüm.
şuan yeniden 71 kilodayım,ve inanın basküle çıkana kadar çokta farkında değildim,galiba boydan dolayı.
şimdi bu karışımı bir içiyorum,bir bırakıyorum,
tekrardan azimle başlamam lazım,
hade kızlar bana azcık gaz verin...

fatasa
9-05-09, 15:05
ozebus_41


Yaptım suan içiyorum ve de eşimede yaptım..
Netıcelerı bende anlatırım artık burada :)))
afiyet olsun.anlat tabiki canım.destek olalım birbirimizekaydirigubbakcemile5

fatasa
9-05-09, 15:05
ilayda cem
benim elma sirkesi,limon öykümü sizlerle paylaşayım.

yıllar önce,yok yok şaka,4 yıl önce hiç tartılmıyordum,normaldede sabir kilom 65 dir,bu kilodanda oldukça memnunken(boyum 1,78)bir gün tartıya çıktım birde ne göreyim,kilom olmuş 73 :1shok:
inanın hiç farkında bile değilim,serde kilooda almıyorum ya.sadece biraz şişkinlik gibi geliyordu bana,arkadaşın baskülüne çıkınca anladım anyayı konyayı.
bu kiloyu vermem gerek derken,karşı apartmanda ki nur yüzlü teyze,bana bu karışımı önerdi,ben birazda dikkat ederek, bir ayda 6 kilo verdim,yalnız hiç bal katmadım,ve sabah akşam içtim,ve sürahi değil,bardakla ölçüp,kaşık hesabıyla karışım hazırlıyordum,derken eski kiloma döndüm.
şuan yeniden 71 kilodayım,ve inanın basküle çıkana kadar çokta farkında değildim,galiba boydan dolayı.
şimdi bu karışımı bir içiyorum,bir bırakıyorum,
tekrardan azimle başlamam lazım,
hade kızlar bana azcık gaz verin...
bak canım ne güzel önce 6 kilo vermişsin.yine verirsin,devam et.azmin yapamıyacağı şey yoktur.yaz geldi.hepimiz fıstık gibi hatunlar olalım.demi yanii:teytey:

daisybaby
9-05-09, 15:05
serenay.30
bak canım ne güzel önce 6 kilo vermişsin.yine verirsin,devam et.azmin yapamıyacağı şey yoktur.yaz geldi.hepimiz fıstık gibi hatunlar olalım.demi yanii:teytey:
ewt cnm süper olacaqız :dance:

fatasa
9-05-09, 16:05
daisybaby
ewt cnm süper olacaqız :dance:
inşallah canım inşallah:Saruboceq:

wisper
9-05-09, 16:05
bugün sabah aç karnına soğan suyu içtim akşam da yemekten önce hem soğan suyu içtim hem de balsız olarak sirkeli su içtim.yemek olarak da salata yedim.kilomu bilmiyorum sabah tartılırım.bakalım karışım ben de işe yarayacak mı?

sevgili nereus eşinin önünde mi öyle bir saat tempolu yürüdün.ben hala ondan çok çekiniyorum.başka yerde yapsam da kendimi aciz falan gibi görüp utanıyorum.aslında bir şey dediği de yok da...

2 küçük çocuk da var off ya ne zaman hareket edeceğim ben?*

antiseptic
9-05-09, 16:05
ben sabah kalkar kalkmaz 2 yemek kaşığı sirke içiorum ardındanda büyük bir bardak su başlayalı 3 güün oldu umarım faydalı olur:içelim:

nareksisi
9-05-09, 18:05
ya ben gittim ayvalık tost üstüne de cornetto yedim..
ammaaaann üzüldüm bak şimdi....tüüh keşke yapmasaydım
serenaaayyy hep senın yüzünden

fatasa
9-05-09, 19:05
nareksisi
ya ben gittim ayvalık tost üstüne de cornetto yedim..
ammaaaann üzüldüm bak şimdi....tüüh keşke yapmasaydım
serenaaayyy hep senın yüzünden
afiyet olsun şekerim.can boğazdan gelirmiş.kaydirigubbakcemile3

nereus
9-05-09, 20:05
wisper
bugün sabah aç karnına soğan suyu içtim akşam da yemekten önce hem soğan suyu içtim hem de balsız olarak sirkeli su içtim.yemek olarak da salata yedim.kilomu bilmiyorum sabah tartılırım.bakalım karışım ben de işe yarayacak mı?

sevgili nereus eşinin önünde mi öyle bir saat tempolu yürüdün.ben hala ondan çok çekiniyorum.başka yerde yapsam da kendimi aciz falan gibi görüp utanıyorum.aslında bir şey dediği de yok da...

2 küçük çocuk da var off ya ne zaman hareket edeceğim ben?*
canımm ben evli değilimm
olmadığı zaman yap canım sende işdeyken
bende evli olsam yapamazdım haklısın canımm
ama çekinmenede gerek yok aslında annenin babanın yanında nasıl rahatsan öyle olmalı bence

ozebus_41
9-05-09, 20:05
[​IMG]

Tüm annelerın ve anne adaylarının anneler gününü kutluyorummmm

nereus
9-05-09, 20:05
nareksisi
ya ben gittim ayvalık tost üstüne de cornetto yedim..
ammaaaann üzüldüm bak şimdi....tüüh keşke yapmasaydım
serenaaayyy hep senın yüzünden
saada aferiimm :hooray:
dimek bir bozmayan ben variimm :1rolleyes:

nereus
9-05-09, 20:05
ozebus canım seninde anneler gününn kutlu olsunn
tüm anneler ve anne adayları anneler günüz kutlu olsunn a.s.

fatasa
9-05-09, 20:05
teşekkür ederim kızlar.bende anneyim.bütün annelerin anneler günü kutlu olsun.

ozebus_41
9-05-09, 20:05
nereus
ozebus canım seninde anneler gününn kutlu olsunn
tüm anneler ve anne adayları anneler günüz kutlu olsunn a.s.
Ben henüz anne deilim ama tesekkur ederım cok duygusalım bugün canısı...

tuubaa
9-05-09, 20:05
1 haftadır sadece sirkeli su içiyodum pek hızlı kilo weremiyorum galiba bende işe yaramadı yarın bal ile karıştırıp denycem bakalım nolcak.sayfaları okudum bi balla bi balsız içilebiliyomuş bnmde iyice kafam karıştıkafamçokkarıştı son umudum balla içmek umarım bu sefer işe yarar yaz geliyo artık ince şeylerle göbeğimi kapatamıyorumsenağlama

dila80
9-05-09, 20:05
nereus
ayy teşekkürler canım :1hug:
evet yerimde saydım televizyonun karşısında dizi izlerkene bir bakmışsınız 1 saat olmuşş
tavsiye ederimm :lepi:
Canım benim süpersin ya..Şu yerinde sayma işi çok hoşuma gitti..Banada öğret dışarda tek başıma yürümekten nefret ediyorum..Evde hoplayıp zıplayamıyorum..Nasıl yaptın bunu tempolu mu??

ozebus_41
9-05-09, 20:05
Ben bugün basladım eşimle bakalım...
Eşim bile aksamları çayın yanında mutlaka çitlicek yiyecek bişeyler arar ve ben teklıf ettım kabul etmedi:lepi:
ıçtiğimiz sey tıkadı sankı dedi,canım bişey ıstemıyor dedi...
Sabahta yapıcam bakalım...

nereus
10-05-09, 05:05
dila80
Canım benim süpersin ya..Şu yerinde sayma işi çok hoşuma gitti..Banada öğret dışarda tek başıma yürümekten nefret ediyorum..Evde hoplayıp zıplayamıyorum..Nasıl yaptın bunu tempolu mu??
canımm istersen tempolu istersen normal ilk okuldayken marş marş yapardık ya öyle kaydirigubbakcemile3
benimde dışarda spor yapma imkanım yok evde kendimce yürüyüş yapıyorumm kaydirigubbakcemile5
ama bazen dizlerimi yukarı doğru çekerek yürüyorum
birde sirkeyi içmeye başladıkdan sonra kalçamda bacaklarımda ağrılar oldu spor yaparken
eritiyor heralde delikafadulden

00ecmel
10-05-09, 09:05
tşkler kızlar bende anneyim tüm annelerin anneler günü kutlu olsun evlatlarımızla eşimizle bir ömür mutlu geçirmek dileğiyle

fatasa
10-05-09, 11:05
nereus
canımm istersen tempolu istersen normal ilk okuldayken marş marş yapardık ya öyle kaydirigubbakcemile3
benimde dışarda spor yapma imkanım yok evde kendimce yürüyüş yapıyorumm kaydirigubbakcemile5
ama bazen dizlerimi yukarı doğru çekerek yürüyorum
birde sirkeyi içmeye başladıkdan sonra kalçamda bacaklarımda ağrılar oldu spor yaparken
eritiyor heralde delikafadulden
merhaba nereus.dün yatıcaya kadar tıkınmama rağmen yinede kilom sabah aynı çıktı.61.2 kg. yani almamışım.yarın nasıl çıkar bilmiyorum.aslında hergün tartılmak istemiyorum ama merak edip tartıya çıkıveriryorum.:a015:

_begum_
10-05-09, 13:05
Tüm annelerin anneler gününü kutluyorumm. Bende anne aday adayıyım :)) şu anda isteme aşamasındayız cesaret edemiyoruzz :) Neyse ben 10 gündür sirkeli ballı su içiyorum 5 gündür de yediklerime dikkat ediyorum ve inanamıyorum olanlara 2 kilo verdim bile üstelik regl min son gügündeyim yarın dahada güzel olucak . 10 gün önce 62. 7 kilo iken bu sabah 60 . 8 kilo çıktım :)) ben çok zor kilo veririm bence bu elma sirkesi ve bal karışımı bir mucizee . herkese tavsiye ediyorummm.

elifce82
10-05-09, 15:05
merhaba arkadaşlar.bende elma sirkesi aldım ama henüz başlamadım.sanırım sizlerle birlikte hareket edersem düzenli içerim.bu arada ben bal kullanmayı düşünmüyorum.bütün yazıları okuyamadım .acaba sirkeli su ile kilo veren bir arkadaşım yazabilir mi acayip gaza ihtiyacım var daa.s