PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hamile arkadaşlar hamileliğinizi idrar testinde ne zaman öğrendiniz?



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28

_berrak
22-09-2009, 07:41
kızlar ben adetime 3 gün kala evde idrar testi yaptıgımda ögrendim. silikte olsa 2. çizgi çıktı.
sonra adet günümde (yani bu gün) tekrar test yaptım bu sefer daha netti.
:kedi:
allah isteyen herkese versin

glupglup
22-09-2009, 08:41
kızlarr yaa kafayı yicem tamda bayrama denk geldi kan testide yaptramıorummm regl 5 gün geçtiii idrarda bişeyy çıkmadıı yani kesinn hamile değilmiyimdirrr....10 gün geçincemi tam sonuca ulaşabilrim acabaa...umudumu kesmelimiyimm sizcee yaaaa Canım üzme kendini. Umudunu da kesme hemen. Sabırsız oluşunu çok iyi anlıyorum. Burda senin durumunda olan arkadaşlar var. Onların yazılarını oku bence. Bir fikir edinirsin en azından.

kuzey16
22-09-2009, 18:10
kızlarr çok saolnnn çok heycanlıyım ve meraklıyım hiç bi belirtim yoktuu bugün sanki regl olcam gbi kasıklarım ağrıdı kesin olurum bugün demiştm ama hala olmadımmmm inşallh hamileyimdirr yaaa okadar umutlandmmm....

hulya879
23-09-2009, 11:21
Slm nasılsınız

hulya879
23-09-2009, 11:24
Siz ebişe sorabilirmiiym hiç böyle
tecrübesi olan varmı bilmiyorum tabi

hulya879
23-09-2009, 11:26
Bende bıraz Önce
test yaptım

merve78
23-09-2009, 14:24
slm.orada bana cevap verecek birileri varmı.yoksa tek başınamıyım.yeni öğreniyorum bu işi

bubuş
23-09-2009, 15:38
arkadaşlar tebriklerrrrrrr
darısı başıma inşallahhhhhh
bu ay çatlatma ignesi olan varmı aranızda?

slm kızlar ben bu ay klomen kullandım ardından çatlatma iğnesi oldum çalışmalarımızı yaptık
21. gün progesterona bakıldı 22.65 cıktı dr umla tel de konusabıldık gebelik için cok uygun bi değer ama umut tacirliği yapmak istemem dedi.
sizlerde böyle bi değerle karsılasan sonrada hamile olduğunu öğrenen varmı=???
sitede cok yere yazdım kimse cevap vermedi kimsenin progesteronuna bakılmadı heralde
cuma günü randevum çatlıycam meraktan..yaklasık adet günümde 27 veya 28 i
test yapsam çıkmazda heralde.

Nelya
24-09-2009, 21:35
bubus,insallah hamilesindir sende...

Nelya
24-09-2009, 21:38
slm kızlar ben bu ay klomen kullandım ardından çatlatma iğnesi oldum çalışmalarımızı yaptık
21. gün progesterona bakıldı 22.65 cıktı dr umla tel de konusabıldık gebelik için cok uygun bi değer ama umut tacirliği yapmak istemem dedi.
sizlerde böyle bi değerle karsılasan sonrada hamile olduğunu öğrenen varmı=???
sitede cok yere yazdım kimse cevap vermedi kimsenin progesteronuna bakılmadı heralde
cuma günü randevum çatlıycam meraktan..yaklasık adet günümde 27 veya 28 i
test yapsam çıkmazda heralde.


bene idrar testi yap cikabilir.rel gunumuz ayni.ben 3+3 hamileyim.ilk idrarla ogrendim

kayradorugum
28-09-2009, 09:17
bende adetim 5 gün geçtikten sonra yaptım 2 çizgide netti ama inanamadım ertesi gün tekrar yaptım yine pozitif aynı netlikte belki daha önce yapsaydım silik çıkardı.

bubuş
28-09-2009, 11:10
bene idrar testi yap cikabilir.rel gunumuz ayni.ben 3+3 hamileyim.ilk idrarla ogrendim

tam dr randevumun olduğu sabah kalktım adet olmusum klomene baslıycaz tekrar hayrlısı bakalım

FINDIK87
28-09-2009, 11:20
Arkadaşlar herkese merhaba ben 2 senelık evliyim ve bebek sahibi olmaya karar verdik ilk olarak denediğimiz tarih gerçi çok düşük bi ihtimal ama adetim geciktiği için şüpheleniyorum. Adet olmamama 5 gün vardı biz bu olayı yaşadığımızda ve bu zamana kadar adetim hiç gecikmezdi zaman olarak hiç uymadığını biliyorum ama adetim geciktiği içinde şüpheleniyorum. Aranızda hiç bu şekilde hamile kalan var mı ? Düşünceleriniz nedir ?

Teşekkürler

meritam123
04-10-2009, 03:10
bugün test yaptım iki çizgi çıktı çok mutluyum darısı isteyenlerin başına

benim_olan
04-10-2009, 14:19
Arkadaşlar herkese merhaba ben 2 senelık evliyim ve bebek sahibi olmaya karar verdik ilk olarak denediğimiz tarih gerçi çok düşük bi ihtimal ama adetim geciktiği için şüpheleniyorum. Adet olmamama 5 gün vardı biz bu olayı yaşadığımızda ve bu zamana kadar adetim hiç gecikmezdi zaman olarak hiç uymadığını biliyorum ama adetim geciktiği içinde şüpheleniyorum. Aranızda hiç bu şekilde hamile kalan var mı ? Düşünceleriniz nedir ?

Teşekkürler

canım ALLAH sanada banada tüm isteyenlere nasip etsin İNŞALLAH.bende senin gibi iki senelik evliyim artık bende düşünüyorum.canım soruna gelince anladığım kadarıyla adatine 5 gün kala ilişkiye girdiysen eğer hamilelik şansı düşük zaman oluyor.zaten bunu adet hesaplama tablolarındanda öğrenebilirsin.normalde adetinin eğer 28 günde birse 28-14 çıkar =14 gün ilişkiye girmelisin. kaçgünde bir adet görüyorsan ondan 14 çıkar yumurtlama günün ortaya çıkıyor.ama tabiki takdiri İlahi Allahın hamilede olabilirsin belki.bu şekilde hamile kalan arkadaşlarımda oldu.Hayırlısı.Umarım hamişsindir..sabırlı olmalısın.:CüvCüv: öğrenmek için.

aysouk
04-10-2009, 17:47
merhaba arkadaslar ben adet olmadan 5gun once test yaptim cok hafif cikmisti, regli gunu yapinca tam netti
darisi herkesin basina

beren64
07-10-2009, 13:40
arkadaslar vajina iltihabi hamileligi önlermiii?

beren64
07-10-2009, 13:55
nihalciğim en kesin sonuç kan testi 1 saatte sonucu alablirsin adetin geçmeden bile kesin sonuç aslıyorsun,hemde kaç haftalık olduğunu öğrenirsin ,rabbim sağlıklı hayırlı versin hepimize,sevgiler,darısı seninde başına

canim ya hemsireymisin almanyada öle bisey yok yapmiyolar kan testii günün gecsin öle diyolarr ne alaka degilmi zaten günün geciyosa yüzde 90 hamilesin zatenn sacma ya sacmaa:kızgın:

esen55
09-10-2009, 07:42
kızlar adetimin 3. günü bugün hala olmadım. dün test yaptım negatif.kanda da hemen baktırmak istemiyorum negatif çıkar diye..acaba çıkmamış olabilir mi?

ktg
09-10-2009, 11:47
kızlar adetime 3 gün var test yaptım negatif :(

gonulll
09-10-2009, 11:49
adetım 2 gun gecınce ıdrar testınde cıft cızgıyı gordum..
Allahım bebek ısteyen herkese nasıp etsın..

masal01
10-10-2009, 17:27
kıslar ben tam 14.gün yumurtluyorum ısı ölçme yöntemiyle öğrendim ne zaman test yapsam çıkar acaba 20 eylülde son hastalığım göğüslerim ağrıo çok erken değilmii bide çok sık uykum gelio gün içinde ağzımdad tuzlu bakır tadı gibi bişi var hamile olanlar bu belirtiler yaşadılarmı

ktg
12-10-2009, 12:34
bnm bügün günüm test yaptım negatıf ama hala adet olmadım baklm ama hamile olsam slik de olsaıkardı heralde neyse bu ayda gitti

xxxxxangel
12-10-2009, 12:52
kıslar ben tam 14.gün yumurtluyorum ısı ölçme yöntemiyle öğrendim ne zaman test yapsam çıkar acaba 20 eylülde son hastalığım göğüslerim ağrıo çok erken değilmii bide çok sık uykum gelio gün içinde ağzımdad tuzlu bakır tadı gibi bişi var hamile olanlar bu belirtiler yaşadılarmı

sende olan bu belırtılerın hepsı bendede vardı canım bence adet gunun geçsın oyle test yap daha garantı olur

xxxxxangel
12-10-2009, 12:53
bnm bügün günüm test yaptım negatıf ama hala adet olmadım baklm ama hamile olsam slik de olsaıkardı heralde neyse bu ayda gitti

canım daha test için erken belkı gec dollenmedır ne bılıosun umutsuzluga kapılma

ktg
12-10-2009, 13:06
canım daha test için erken belkı gec dollenmedır ne bılıosun umutsuzluga kapılma

insallah oledir

ukla
12-10-2009, 13:13
insallah oledir
tatlım ben reglimden 4 gün önce test yaptım bişey çıkmamıştı
reglim 1 gün geçti 2. çizgi d,ğeri kadar koyu olmasada vardı
belki geç döllenmedir inşallahhhhhhhhhh öyledir bekle bakalımmm
1-2 gün sonra gelmezse yine yappp

ktg
12-10-2009, 13:27
bakalım insallah ya

catdog
13-10-2009, 17:15
ya arkadaşlar benim beklenen adet günüm cuma yani 3 gün var bugün test yaptım ama bişey yok.
olsa çok azda olsa silik çıkardı değil mi? oof yaaa böylece 23. ayımı da bebeksiz karşıladım çok üzgünüm aslında arkadaşlar hayırlısı tabi ama insan çok üzlüyo işte. birazdan eşim işten gelicek bu ay da olmadı demek ne kadar zor onun yüzündeki bu üzüntü ve umutsuzluk beni çok üzüyo.

ktg
13-10-2009, 18:01
bn bügünde adet olmadım ama cumaya kadar da olmazsam cuma tekrar yapıcam olmadı doktora gidicem artık sebebini ögrenmek için :(

dandini28
14-10-2009, 09:40
adetim 10 gün geçti test yapmıştım.iki koyu çizgi çıkmıştı.en büyük belirtim aşırı yorgunluktu.

nurunayn
14-10-2009, 09:48
benim 12 gün geçmişti evde test yaptım tek çizgi çıktı kan testi yaptırcaktım ama umudum yoktu evi toplarken ağır kaldırdım kanamam oldu acile gittim düşükmü değilmi bilemediler gecikme ve kanamamın sebebinimafoldumben

nurunayn
14-10-2009, 09:51
filimlrede dizilerde izliyom bi gecede hamile kalıyolar daha kötüsü gercek hayattada böyle olan var ben sastım bu işeÇok üzgünüm çoook

masal01
14-10-2009, 13:06
yaa arkadaslar en kötüsüde biz 4 aydır denioz olmuo eşimin sperm sayısı bıras dusuktu 10 milyon ..bugun grip için gittim doktora dedim hanii gebelik ihtimali olabılır ona gore ılaç yazın beklenen adert gunume 3 gün vardı ıdrar testinde negatiff ama yıneed bı um ut belkı vardır bişey olmasın dıye ilaç almıorum ben çok acele etmıorum hayırlısı dıorum ama bole durumlardav kötüü oluo

mam
14-10-2009, 16:42
aranızda fortel hassas hamilelik testini kullanarak hamile olduğunu önceden öğrenen var mı?

milkabeyaz
15-10-2009, 17:48
aranızda fortel hassas hamilelik testini kullanarak hamile olduğunu önceden öğrenen var mı?

bunun cevabını ben de merak ediyorum arkadaşım.aderime 6 gün vardı,dün yaptım bu testi,sonuç negatifti.bu testlerin yanıldığını gören yok mu? lütfen biri bilgi versin

allamanci
17-10-2009, 11:54
merhaba arkadaslar ben ilk cocugumda yaptim idrar testini adetime 5-6 gun vardi cikti simdi 2.cocuk icin supelerim var adetimden yine 5-6 gun once yaptim cikmadi simdi adetim 4 gun gecti hamile olabilirim diye dusunuyorum ama testler bi tutuyo bi tutmuyo bence en kesin sonuc adeti bekleyip 4-5 gun gectikten sonra bu testleri yapmak

zehraalimansur
18-10-2009, 12:07
kızlar bence değişyr ya bnmde teyzemin kızı 2haftalıkken falan ögrendi hamile oldugunu evde yapılan idrar testiyle sonra kan testi yaptırdı ce net cıktı dogruymuş dr. 2haftalık faln demiş.

hararet
19-10-2009, 13:00
Kızlar mrb....

Adetime 6 gün var sizce sonuç çıkar mı testte.....Oooooffff beklemek istemiyorum çok heyecanlanıyorum....Klomen kullandım inşallah sonuç istediğim gibi olur...Dualarınızı bekliyorum...

melony
19-10-2009, 18:10
kızlar selam bu ay hiç beklemiyorum gebeliği ama özellikle şu 2 3 gündür belirtilerim var başta mide bulantısı ama her zaman olur gastrit var bende dünden beride sağ kasığımda batma var otururken bile rahatsız edci gece belim ve kasığım sızı vardı rahatsız edici iç bacağıma kasılmalar yapan sonra halsizlik birde gece 2 gere tuvalete cıkma istediği ile uyanıyorum birde sağ göğsüm özellikle yanma gibi bişe oluyor anlamadım adet tarihim 20 ekim ben bugun test yaptım bişe çıkmadı bu arada gecen hafta cuma idrar yolları enfeksiyonu geçirdim ve antibiyotık iğne yedim acaba onun mu etkisi diyorum ben anlamadım kii sanırım 2 3 gün daha bekleyeceim

menbes
20-10-2009, 21:32
SELAM KIZLAR ADETıM 3 GÜN GEÇTı.. ALDIĞIM HAMıLELıK TESTıNı YAPTIM.. ÖNCEDEN NEGATıF OLDUĞUNDA KENARDA TEK ÇıZGı OLURDU.. BU SABAH TAM TESTıN ORTASINDA TEK ÇıZGı ÇIKTI.. ŞıMDı BU NEDEMEK senağlama

menbes
20-10-2009, 21:57
KIZLAR SIKI DURUN FORUMDAKı POZıTıF ıDRAR TESTLERıNE BAKTIM VE çöpten sabah yaptığım testi çıkardım :) vee inanmıcaksınızz en dipte silikk bir çizgi.. bütüngün boşuna kendimi üzüp.. adet olcam hissine kapılmışım.. çookk mutluyumm :)

UTKN
21-10-2009, 07:42
Merhaba;
ben dayanamayıp adetime 7 gün varken test yaptım
bişey çıkmadı :(
adetimden 4 gün önce test yaptım çok silik bir çizgiydi dikkate almamıştım
adet günümde dayanamayıp kan testi yaptırdım
ve sonuç pozitif:)

sema71
22-10-2009, 11:19
selam kızımınkini 4 gün sonra şuankini 3 gün kala ögrendim

FINDIK87
22-10-2009, 11:33
Arkadlar benımde adetım ayın 30u dun dayanamayıp test yaptım hıc negetıf cıktı 1 hafta daha mecburen beklıcem ama cok heyecanlanıyorum

tatlişoğlum
22-10-2009, 15:14
bende ilk oğlumda 4 gün geçince öğrenmiştim şimdi ikincisinde ise 4 gün kala test yaptım o zaman öğrendim.. bu 2. planlı olmuştu o yüzden sabırsızlanıyordum ...allahım herkeslere nasip etsin anne olmayı inş..

TUGBISH
23-10-2009, 03:30
merhaba benim adetim 10 gun gecti test negatif olasilik varmi dersiiz?

tatlişoğlum
23-10-2009, 07:59
merhaba benim adetim 10 gun gecti test negatif olasilik varmi dersiiz?

canım dokotora gitmende fayda var bence..

TUGBISH
23-10-2009, 13:44
bugun 11 . gun hala gelen giden yok ara ara kasiklarima sanci saplaniyor ama benim adetim agrili olmaz pek goguslerim sis arada basim donuyo gectigimiz 2-3 gun basim cok agridi birde sol tarafimda damar atisi gibi bi his var ara sira hissediyorum dun cikmadi testte yarin tekrar deniycem hic bu kadar gecikmemisti sizce varmi bisey insallah vardir:(

MeLiSimmm
23-10-2009, 13:55
bugun 11 . gun hala gelen giden yok ara ara kasiklarima sanci saplaniyor ama benim adetim agrili olmaz pek goguslerim sis arada basim donuyo gectigimiz 2-3 gun basim cok agridi birde sol tarafimda damar atisi gibi bi his var ara sira hissediyorum dun cikmadi testte yarin tekrar deniycem hic bu kadar gecikmemisti sizce varmi bisey insallah vardir:(

yaaaaa aynı şeyleri bende hissediyorum sol tarafımda sancı var çok ben en son 20 eylülde adet olmuştum..bende iki gün önce yaptım bişi çıkmadı...

TUGBISH
23-10-2009, 16:24
ben 13 eylulde oldum en son ve hic boyle olmamistim daha once

selkie
23-10-2009, 16:26
adet olmadan 2 gün önce yaptım çıkmıştı....çok silik bir şekilde en doğrusu adet geçtikten br kaç gün sonra yapmak ama bence tam sonuç için....

karakizimmm
24-10-2009, 11:58
ikiay önce asilama yaptirmistim utmadi....ama bu ay sekiz günüm gecti bugün ücün cü testi yaptim yok hala delirecem ne yapmaliyim doktorda yok hafta sonu.DELIRECEM HAYIRLISI:::::

TUGBISH
24-10-2009, 14:32
bende hala bisey yok:(

TUGBISH
25-10-2009, 15:47
arkadaslar 13 gun oldu sizce yapiyimmi test hayal kirikligina ugramak istemiyorum:(

TUGBISH
26-10-2009, 00:10
test negatif mutsuz:(

red
28-10-2009, 07:42
benim idrar testinde çıkmadı bebiş.... ki ben tek değilim hamile arkadaşım test yapıyo hamiş değil çıkıyokaydirigubbakcemile3
kan testinde çıktı. 661 betam :nazar:
yani idrar testine pek güven olmuyor en garantisi gidip kan testi yaptırmak...

azize1
31-10-2009, 17:37
slm ben dün yaptım testi pozitif çıktı çok mutluyum yaa...
adetime 3 gün vardı daha ama 2.çizgiyi gördüm.

NPSL
02-11-2009, 17:53
benımde beklenen adetımın gecıkmesının ıkıncı gunu sılık cıktı bugun kan tahlılı yaptırdım 79 cıkt..ıkı gun sonra tekrarlıcam..

seliss
03-11-2009, 09:12
slm kızlar bende sabırsızlıkla adet günümü bekliyorum ayın 7 si adet günün daha 4 gün var ama bende hamilelikle ilgili hiç bir belirti yok idrar testi yapsam çıkarmı acaba yardımcı olurmusunuz.

sofia
06-11-2009, 02:25
slm kızlar bende sabırsızlıkla adet günümü bekliyorum ayın 7 si adet günün daha 4 gün var ama bende hamilelikle ilgili hiç bir belirti yok idrar testi yapsam çıkarmı acaba yardımcı olurmusunuz.

canim benimde hic belirtim yoktu, sadece benim normalde adete yakin kasik sancilarim olur gecen ay hic olmadi uc gun kaldi adete hala yok, bende oylesine yaptim testi cikti.
bazen belirtide olmayabilir yani.

saveist
08-11-2009, 21:57
slm kızlar
ben adetim 2 gün geçince baktım 2 kez belirgin idrarda pozitif çıktı. dayanamadım aynı gün hastaneye gittim kanda pozitif çıktı değerim 3879 bu değer iyimi sizce hala inanamıyorum gerçi doktorlar eşime olmaz demişti 2. derece varikosel var ameliyat için gün alacaktık. geçen yıl tüp bebekle 5 haftalık düşük yaşamıştım. hala şoktayım. eşime bile sölemedim daha acaba diyorum 2 gün sonra testi tekrar yaptırıp normal artmasınımı beklesem doktora gitmek için eşime söylemek için ne yapmalıyım sizce galiba 5 haftadayım değere göre . 2-3 gün sonra doktora gitmek için geç olurmu sizce ne yapmalıyım

masal01
08-11-2009, 22:32
kıslar bende bugun kanda bhsg yaptırdım negatif cıktı reglime 5 gun var bole olupda sonradan pozıtıf cıkan varmııı kesın sonuçmudur bu.14.gün yumurtlamışsam 9 gün geçmiş oluo cıkarmı kanda

canan27
11-11-2009, 19:43
merhaba arkadaşlar. ben bugün idrar testi yaptım 20 dakika kadar bekledim ve sonuç negatifti. neyse saklıyayım dedim kutusuna koydum bikaç saat sonra ölesine bi bakmıştım ki 2. kırmızı çizgi ortaya çıkmış:))) sizce ben hamilemiyim arkadaşlar????yalnız biz denemeye başlıyalı az oldu. ve şuanda yumurtlama döneminde sayılırım. ben testi kutusuna koyup öle atmıştım. acaba eğik durunca mı ortaya çıktı ????

masal01
11-11-2009, 19:55
merhaba arkadaşlar. ben bugün idrar testi yaptım 20 dakika kadar bekledim ve sonuç negatifti. neyse saklıyayım dedim kutusuna koydum bikaç saat sonra ölesine bi bakmıştım ki 2. kırmızı çizgi ortaya çıkmış:))) sizce ben hamilemiyim arkadaşlar????yalnız biz denemeye başlıyalı az oldu. ve şuanda yumurtlama döneminde sayılırım. ben testi kutusuna koyup öle atmıştım. acaba eğik durunca mı ortaya çıktı ????

canımm ılk yarım saatten sonrakı sonuçları dıkkate almayınız dıyor ama daha yumurlama zamanındaysan spermle yumurta dollenememiştır bıle belki LH pick yapmısştır ondan cıkmıstır oyle

canan27
11-11-2009, 20:16
hımmm:((( ne güzel umutlanmıştım. neyse artık hayırlısı...

masal01
11-11-2009, 20:19
hamıle olan arkadaslar benımde sıze bır sorum var benım cuma gunu regl gunum ama gecen hafta kasık agrısı nedenıyle dra gıttım adetle bırlıkte atılan cınsten bı kıst olusmus yumurta catladıktan sonra gebelıge engel degılmıs ama benım tek sıkayetım bu diil yaa bacaklarımın sankı canı yok ve romatızmalı gıbı sızlıo belımde agrıo ama bunların kıstle bı alaksı olabılırmı

duru7981
13-11-2009, 15:34
Öncelikle herkese merhaba. Ben hamile olduğumu yeni öğrenmiş biri olarak kafasında soru işaretleri olanlara yardımcı olmak istedim. Çünkü bende hamile kalmadan önce buradaki yazıları okuyup bi derece de olsa kendime cevaplar buluyordum. Tabiki herkesin yaşadığı deneyimler aynı olacak diye birşey söz konusu değil...
En son 11 ekimde adet gördüm. 3 hafta snr göğüslerim çok hızlı bi şekilde büyüdü ve acımaya ara ara da sızlamaya başladı. 7-8 kasım da ise çok az olmak üzere pembemsi kahverengi akıntım oldu. Peşinden adet olmayı bekledim ancak tam tersi beyaz-sarı akıntım yoğunlaştı. Mide bulantılarım ve yiyeceklere karşı hassasiyetim başladı. 10 ekim akşamı evde gebelik testi yaptım. ılk dakikada çift çizgi oluşmadı yaklaşık 5-10 dakika içerisinde çok silik ikinci çizgiyi gördüm. Bir gün sonra testi iki kez tekrarladım ve yine silik ama görünür çizgi vardı. Bunun üzerine hemen kan tahlili yaptırdım ve betahcg 110 çıktı Allah a şükür...
Yeni hamile bir anne adayı olaraksizlere duam: Allah hepinize istediğiniz zamanda sağlıklı hayırlı evlatlar versin inşallah. Allah kimseyi çok bekletmesin. Ama inanın O en doğru zamanı bilendir. O yüzden stres yapmadan o doğru günü bekleyin lütfen, olumsuz yazılarla kafanızı bulanıklaştırmayın..
Benim içinde dua edinki sağlıklı bir hamilelik ve bebek nasip etsin Rabbim bana....

Cicek86
13-11-2009, 16:02
kizlar bisey soracam bu cizgilerinin belirtisi onemlimi??
iki gun evvel yaptirdim ve inanilmaz belirgindi benimki ve aninda yani w,c den cikmadan ortaya cikti direk bir iki dakikayi gecmedi bile bu nedemektir ? yani cift cizgi bulanik veya az belirgin olsa dahami az oluyor hamile olma ihtimali?

crazyseker
13-11-2009, 16:45
merhaba arkadaşlar ben enson 17 ekim günü adet oldum yumurta takibi yapıldı ve 2 kasımda aşılamam oldu.ara ara belim ağrıyo dünden beride akıntım var göğüslerimde acımaya başladı acaba hamile olabilirmiyim 10 kasımda idrarda test yapmıştım negatif çıktı erken yaptım galiba birde çatlatma iğnesini vurulduğun gün dahil 12. günü belli olur diye okumuştum tecrübesi olan yapdım edebilirmi çok merak ediyorum

nenone
13-11-2009, 21:58
merhaba arkadaşlar ben enson 17 ekim günü adet oldum yumurta takibi yapıldı ve 2 kasımda aşılamam oldu.ara ara belim ağrıyo dünden beride akıntım var göğüslerimde acımaya başladı acaba hamile olabilirmiyim 10 kasımda idrarda test yapmıştım negatif çıktı erken yaptım galiba birde çatlatma iğnesini vurulduğun gün dahil 12. günü belli olur diye okumuştum tecrübesi olan yapdım edebilirmi çok merak ediyorum

SAT ımız aynıymış,ben de bugün yarın adet olmayı bekliyorum,ama feci bulantım var.Bakalım hayırlısıkaydirigubbakcemile5

crazyseker
13-11-2009, 22:06
merhaba sende mi aşılama oldun yoksa normal yollamı benim hiç bi belirtim yok sadece kasıklarım ara ara ağrıyor
SAT ımız aynıymış,ben de bugün yarın adet olmayı bekliyorum,ama feci bulantım var.Bakalım hayırlısıkaydirigubbakcemile5

nenone
13-11-2009, 22:10
merhaba sende mi aşılama oldun yoksa normal yollamı benim hiç bi belirtim yok sadece kasıklarım ara ara ağrıyor

Yok canım ben aşılama yaptırmadım,daha yeni başladık biz,beklemek çok stresliymiş,Allah bebek isteyen herkese nasip etsin.Benim karın ağrım da var,adet olacakmış hissim var.ama bulantım da var.belki de midemi üşüttüm,bilmiyorum kifisfisfis

crazyseker
13-11-2009, 22:14
gerçekten beklemek çok zor zaman geçmiyor çatlıcam meraktan hayırlısı olsun isteyen herkes için peki test yaptınızmı

nenone
13-11-2009, 23:01
gerçekten beklemek çok zor zaman geçmiyor çatlıcam meraktan hayırlısı olsun isteyen herkes için peki test yaptınızmı

10 Kasım günü yaptım negatif çıktı,yarın adet olmazsam test yapıcam tekrar.Ama ilk test için erkendi,hatta yarın da erken ama merak ediyorum

maddie
16-11-2009, 09:52
arkadaşlar SAT 15 ekimdi.kanamam hiç sekmeden 30 günde bir olurdu.13 kasım beklenen adet tarihimdi.tüm adet belirtileri başladı (şişkinlik,karın ağrısı,göğüs şişliği) her an beklediğim halde kanama olmayınca 15 kasım sabahı idrar testi yaptım.ilk başta birşey yokken 2 dakika sonra silik ikinci çizgi belirdi.ben de kan testi yaptırdım,178 çıktı bhcg,yani hamileyim :) ancak sancılarım hala arada gidip geliyor.bir de çok açık renkli sarı akıntım çok fazla..çok gazım var..2. denememdi bu benim.babyhopes sitesinin ovulasyon takvimine göre belirtilen 4 günde de ilişkiye girmiştik.belimin altına yastık koyup uzanmıştım her seferinde.29 ekimde kaldım sanırım.Allah sağ salim kucağıma almayı nasip eder umarım.bebek dileyen herkesi Allah en kısa zamanda kavuştursun..

deniz1634
17-11-2009, 16:32
benim oğlum şuanda 11 aylık oldu ona hamile olduumu adetim 2 gün geçmişti öğrendim

yliss
24-11-2009, 17:13
slm arkadaşlar, ben aranıza yeni katıldım. son adet tarihim 27 ekim, 28-30 günde 1 adet görüyorum. cuma günü hamile olduğumdan şüphelendim akşam idrarıyla test yaptım işten gelince,2. çizgi silik çıktı. eşimle var mı diye çok heyecanlandık. sonra pazar günü tekrar yaptım biraz daha belirginleşmişti. ptesi yani dün daha da belirgindi. kanda baktırdım,beta hcg 642 olmuş. adetime ortalama 1-2 gün var. hamileyim ama korkuyorum. benim gibi birşey yaşayan var mı?

izmirhayal
24-11-2009, 17:34
hamilesin cnm niye korkuyon

yliss
24-11-2009, 18:44
hani adetime daha var ya, sağlıklı mıdır değil midir acaba diye tedirginim? adet görmekten korkuyorum.

kuru
25-11-2009, 10:04
21 gun sonra yaptımopuyorumnanaktancok acele etmedım negatıf cıkacak dıye hamıleysem zaen ıcımde sımdı dedım ama basımda donyordu yaptım vee 5 haftalık hamıleyım çıktı.sımdı 7.5 aylık oldum

nesiiii
29-11-2009, 00:19
slm arkadaşlar
bende çok merak ediyorum adetim bir gün gecikti ve idrar testi yapmaktan korkuyorum ya sonucu yine hüsran olursa diye sizce güvenli sonucu almak için kaç gün beklemeliyim Allah bebek isteyen herkese versin inşallah :Saruboceq:

pinkblue
04-12-2009, 22:00
Selamlar, benim regl olmama 1 hafta var, bu sabah test yaptım biri koyu, biri silik 2 çizgi çıktı ama eşime söyleyemedim hala, olabilir mi, inanasım geliyor?

Askisi
04-12-2009, 22:25
Burdaki, sitedeki bütün hamisleri tebrik ediyorum be vallahi icimden geldi yazayim dedim. insallah birgün bende buraya ne zaman ögrendigimi yazarim...

greenmoon
05-12-2009, 20:38
aranıza yeni katıldım öncelikle merhabaa:)
kadındoğumcu olmasam da ben de doktorum ama yanlış olduğunu bildiğim herşeyi kendim çocuk yapmaya karar verince sabırsızlıktan yapmaya başladım üff:kedi:
ben ilk defa bu ay deniyorum ve adetime 2 gün olmasına rağmen test yapıp öylece bakıyorum, atıp, sonra bulup tekrar bakıyorum falan... saatler sonra beliren 2. silik çizgi anlamsız olduğunu bilsem de beni heyecanlandırıyor. hergün hastanedeyim ama kan testi de yaptırmadım, hayır ben normal hamileler gibi adet gecikmesiyle birlikte öğrenicem böyle bir durum olursa dedim kendime ama nafile... ne kadar zormuş bebek istemek.

fatoserhan
05-12-2009, 23:51
Allah hepimizin yardımcısı olsun ol desin oluversin meleklerimiz inşallah.Bende 2,5 yıllık evliyim 1,5 yıldır istiyoruz,adetlerim 2-3 ay düzenli geliyorsa birkaç ay gelmiyor farlutal yada duphaston diye bir ilaç içiyorum hiçbir sorun yok eşimdede bendede tüm testler yapıldı.5ekim de regl olduktan sonra adet bitince rahim filmim çekildi.1hafta kanamam oldu.Tüplerim açık sorun yok çok şükür.31 Ekimde tekrar regl oldum.Yumurtlama günlerimi kaçırmadım.Ve hala adet olamadım.2 günde bir test yapıyorum negatif akannehir Yinede içimde birşey dürtüyor pazartesi sabah tekrar yapacağım test..Benim gibi rahim filminden sonra hamile kalan varmı? Hamile olanları tebrik ederim,hayırlı evlatları olsun sağlıkla , Hamile kalmak isteyenlerede Allah tez zamanda yavrularına kavuştursun bizde inşallah birgün çift çizgiyi görürüz..ve çocuğu olan arkadaşlarında kuzucuklarına Allah uzun ömürler versin..Önce hepimize Allah sağlık versin..Sevgilerimle :asigim:

aaayse
06-12-2009, 21:49
arkadaslar yenı bu sıteye uye oldum adet olucagım gun test yaptım pozıtıf cıktı etrafımmdakı ınsanlar dusuk olablır dıyor cıldıracam bana yardım edın ıdrarda bu bchg ıdrada yuksek duzeyde cıkması normal degıl dıyolar daha henuz doktara gıtmedım korkuyorum

prensesss016
08-12-2009, 12:58
arkadaşlar bende yeni katıldım aranıza yarın hasta olmam gerek ama dayanamıyorum yarın sabah test alıp yapsam belli olurmu:bbo:

gulsenG
08-12-2009, 13:27
merhaba arkadaşlar :)
bende yeni katıldım aranıza... iki yıllık evliyiz ve artık bir bebeğimiz olsun istiyoruz. 4 aydır korunmuyoruz artık ama hep normal düzenli adet görmeye devam ettim taki bu aya kadar 5 i cumartesi olmam gerekiyordu ama olmadım. test yapmayada korkuyorum.ya deilse ama bu seferde neden gecikti. normalde adetlerim hafifte olsa ağrılı ve sancılı olurdu, ama bu sefer hiçbişe yoktu. bugün hafif kasıklarında ağrı oldu. sizce hamile miyim? en iyisi bir test almak ama yazılanlardan ne kadar güvenli ona da şüpheye düştüm. sizce gebelik testi şimdi doğru sonucu veriri mi?_

prensesss016
08-12-2009, 13:31
3 gün geçmiş adetinin üzerinden gülşencim ben olsam şimdiye çoktan yapmıştım böyle beklemek zor iş

denizfdm
08-12-2009, 18:07
slm ben ilk gebeliyimde 4 günüm geçmişti yaptığımda testi çıkmıştı ama düştü bebişim şimdi ise 7 gün geçti olmadım ama testte negatif:a015:ne yapmalıyım acaba

fatoserhan
08-12-2009, 22:57
:((( ADETİMDEN 8 GÜN GEÇTİ 2 GÜNDE 1 TEST YAPTIM NEGATİFTİ..KENDİMİ ŞARTLANDIRDIM GALİBA BU SABAH HASTALANDIM ..Tamamen psikolojiyle alakalı arkadaşlar kendinizi rahat bırakın ve düşünmeyin.Allah verirse olur zaten..

gulsenG
09-12-2009, 10:12
arkadaşlar dün yazmıştım size adetim gecikti diye.. bugün sabah test yapmım ve çift çizgiyi gördüm. şimdi doktora gideceğim inşallah herşey yolundadır. allah herkese bu duyguyu yaşatmak nasip etsin...

prensesss016
09-12-2009, 10:34
arkadaşlar dün yazmıştım size adetim gecikti diye.. bugün sabah test yapmım ve çift çizgiyi gördüm. şimdi doktora gideceğim inşallah herşey yolundadır. allah herkese bu duyguyu yaşatmak nasip etsin...

gülşencim tebrik ederim darısı hepimizin başına rica etsem başka hangi belirtiler vardı sende bende bugün hastalanmam gerek ama daha gelmedi çok yoğun bi baş ağrım var:sinifsinif:

AngellllL
09-12-2009, 11:17
arkadaşlar dün yazmıştım size adetim gecikti diye.. bugün sabah test yapmım ve çift çizgiyi gördüm. şimdi doktora gideceğim inşallah herşey yolundadır. allah herkese bu duyguyu yaşatmak nasip etsin...


tebrikler.. hadi müjdeyi ver bize inşallah... zemuszemus

gulsenG
10-12-2009, 11:14
evet arkadaşlar hamileyimmm:CüvCüv: darısı herkesin başına ....
ben de çok fazla bir belirti olmadı desem yeri adet gecikmem oldu ama kasıklarımdan adet ağrısından farklı bi ağrı vardı.. gerçekten farklı yanii.. bide bulantı oluyordum ama çok hafif...
daha adetim gecikeli 4 gün olduğundan ultrasonda gözükmedii tabii bizde kan testi yaptık ve hamileyim.. allah herkese bu duyguyu yaşatsın inşallah...

prensesss016
10-12-2009, 12:20
evet arkadaşlar hamileyimmm:CüvCüv: darısı herkesin başına ....
ben de çok fazla bir belirti olmadı desem yeri adet gecikmem oldu ama kasıklarımdan adet ağrısından farklı bi ağrı vardı.. gerçekten farklı yanii.. bide bulantı oluyordum ama çok hafif...
daha adetim gecikeli 4 gün olduğundan ultrasonda gözükmedii tabii bizde kan testi yaptık ve hamileyim.. allah herkese bu duyguyu yaşatsın inşallah...

amin canım ya senin adına çok sevindim benimde adetim gelmedi dün olmam gerekiyodu ama tık yok bu sabah test yaptım negatif sizce daha erkenmifisfisfis

evaa
10-12-2009, 20:08
Allah hepimizin yardımcısı olsun ol desin oluversin meleklerimiz inşallah.Bende 2,5 yıllık evliyim 1,5 yıldır istiyoruz,adetlerim 2-3 ay düzenli geliyorsa birkaç ay gelmiyor farlutal yada duphaston diye bir ilaç içiyorum hiçbir sorun yok eşimdede bendede tüm testler yapıldı.5ekim de regl olduktan sonra adet bitince rahim filmim çekildi.1hafta kanamam oldu.Tüplerim açık sorun yok çok şükür.31 Ekimde tekrar regl oldum.Yumurtlama günlerimi kaçırmadım.Ve hala adet olamadım.2 günde bir test yapıyorum negatif akannehir Yinede içimde birşey dürtüyor pazartesi sabah tekrar yapacağım test..Benim gibi rahim filminden sonra hamile kalan varmı? Hamile olanları tebrik ederim,hayırlı evlatları olsun sağlıkla , Hamile kalmak isteyenlerede Allah tez zamanda yavrularına kavuştursun bizde inşallah birgün çift çizgiyi görürüz..ve çocuğu olan arkadaşlarında kuzucuklarına Allah uzun ömürler versin..Önce hepimize Allah sağlık versin..Sevgilerimle :asigim:

ablam rahim filminden sonra hamile kaldı cnm :):)

ALeNaM
10-12-2009, 20:13
merhaba arkadaslar......benim adetime 7-10 gun kala goguslerim agrir bu yumurtladigimimi gosteriyor ????

bitospatsi
10-12-2009, 21:56
slm kızlar bende adetime 8 gün kala test yaptım ve pozitif çıktı ama düşükle sonuçlandı. bu ay yine geçen ay ki belirtiler var. yine adetime 11 gün kala kahverengi akıntı gelmeye başladı ve kasıklarımda batmalar oluyor. o gün ya ni 11 gün vardı daha test yaptım ama negatif çıktı acaba erken olduğu için çıkmamış olabilir mi? yine düşük yapmaktan korkuyorum. geçen sefer hamile olduğumu öğrendikten 3 gün sonra düşük başladı. çok moralim bozuk kafamçokkarıştı

fatoserhan
10-12-2009, 22:12
evet arkadaşlar hamileyimmm:CüvCüv: darısı herkesin başına ....
ben de çok fazla bir belirti olmadı desem yeri adet gecikmem oldu ama kasıklarımdan adet ağrısından farklı bi ağrı vardı.. gerçekten farklı yanii.. bide bulantı oluyordum ama çok hafif...
daha adetim gecikeli 4 gün olduğundan ultrasonda gözükmedii tabii bizde kan testi yaptık ve hamileyim.. allah herkese bu duyguyu yaşatsın inşallah...


Canım tebrik ederim ikinizede sağlık diliyorum tadını çıkar ve bizede dua et..Hayırlı olsuna.s.

fatoserhan
10-12-2009, 22:18
ablam rahim filminden sonra hamile kaldı cnm :):)

İnşallah en kısa zamanda bende kalırım canım..Bu ay yok malesef filmden sonra 2.adet oluşum:( 8 Aralıkta adet oldum.Dün , yani adetimin 2.günü bal çörekotu ve tarçın sabah aç karnına 1 çay kaşığı akşam yatmadan 1 çay kaşığı yiyiyorum bakalım 12. güne kadar devam edeceğim.Forumlarda okudum çoğu insan böyle hamile kalmış adetim düzensizdi soğan kürüde yaptım işe yaradı 3 aydır düzenli adet oluyorum..Ovulasyon testide aldım bakalım inşallah bu ay yakalarım meleğimi..Allah'ım verir.İsteyen herkese versin..Bakalım işe yarayacakmı bende :Saruboceq:

bitospatsi
10-12-2009, 23:08
İnşallah en kısa zamanda bende kalırım canım..Bu ay yok malesef filmden sonra 2.adet oluşum:( 8 Aralıkta adet oldum.Dün , yani adetimin 2.günü bal çörekotu ve tarçın sabah aç karnına 1 çay kaşığı akşam yatmadan 1 çay kaşığı yiyiyorum bakalım 12. güne kadar devam edeceğim.Forumlarda okudum çoğu insan böyle hamile kalmış adetim düzensizdi soğan kürüde yaptım işe yaradı 3 aydır düzenli adet oluyorum..Ovulasyon testide aldım bakalım inşallah bu ay yakalarım meleğimi..Allah'ım verir.İsteyen herkese versin..Bakalım işe yarayacakmı bende :Saruboceq:

fatocum bende kullandım bal çörekotu tarçın ve faydasını gördüm normalde hormon iğneleriyle 1 tane yumurta gelişirken kullandıktan sonra 5 tane gelişti. faydası oluyor yani. allah inşallah gönlüne göre verir.

firdevsim
11-12-2009, 18:41
ben 5 gün geçince idrar testinde öğrendim.. rabbim o mutluluğu isteyen herkese yaşatsın inş...

missbon
11-12-2009, 18:47
slm arkadaşlar ben kanda çıktığı halde adetim 2 gün geçti hala çıkmadı evdeki idrar testinde kanda 16 ama tesst yok adetten 4 gün önce 16 çıktı beta hcg bi tanıdığım ise 3 ay olmuo düzensizliktir die önemsemio sonra test alıo evde 3 ker yapıo çıkmıyorum artık olmayınca kanda baktırıo öle çıkıo çok garip benimde çıkmadı daha ama nasıl oluo bazılarında silikde olsa çıkıo çok garipp

nakresn
13-12-2009, 10:20
Arkadaşlar beni adet günü silik çıktı 2 gün geçti yine silikti ama kan testinde 640lardaydı.Şu anda çok şükür 7 haftalık Allahım dileyen herkese en yakın zamanda hayırlısıyla nasip etsin.

dilemma_
13-12-2009, 16:11
2 gün geçti adetim. Hiç gecikmezdi.Test yaptım dün öğleden sonra çıkmadı.Ama öncesinde idrara sıkışıktım,ardından yaptım yani.Kontrol çizgisi çıkınca etrafında kırmızılıklar oldu.Bilmiyorum yanlış mıydı ama 1 saat sonra çöpe baktığımda silik bir şekilde 2. çizgi oluşmuştu. Yarın testi tekrar edicem

yarinlarimin_umudu
15-12-2009, 10:43
bu benim adet olmadığım 6.gün.dün doktora gittim kanda çıkmadı,hormonlarda da bir sorun yok 4gün sonra tekrar gidicem,hadi hayırlısı, Allah'ım isteyen herkese nasip etsin inşallah...AMıNNNNN

kontes26
15-12-2009, 10:55
kızlar merhaba bu bal tarçın çörek otundan ne kadar karıştırılıp yenecek söylermisinz

erturkfts
15-12-2009, 14:28
slm arkadaşlar benim adetim 7 gün geçikti.ama idrar testi hala negatif napabilirm bana yardımcı olun diğer iki gebeliğimde idrar testi yapmıştım çıkmıştı ama ilk defa bukadar geçikiyo.acaba stres ten falanmı geçikti yada kist falan olabilirmi hiç bir hamilelik belirtisi yok sadece akıntı var diyebilirim beyaz renkte bu konuda bilgisi olan bana yardım edebilirmi

waterss
16-12-2009, 10:21
slm arkadaşlar benim adetim 7 gün geçikti.ama idrar testi hala negatif napabilirm bana yardımcı olun diğer iki gebeliğimde idrar testi yapmıştım çıkmıştı ama ilk defa bukadar geçikiyo.acaba stres ten falanmı geçikti yada kist falan olabilirmi hiç bir hamilelik belirtisi yok sadece akıntı var diyebilirim beyaz renkte bu konuda bilgisi olan bana yardım edebilirmi

Kimyasal gebelik olabilir, bende de öyle olmuştu reglimi 6 gün geçince kanamam başladı, 6. gün beta Hcg 13 çıktı. Yani döllenme olmus tutunmuş ama embriyo gelişmemiş, normal adet kanamasından biraz fazla ve uzun kanama olmuştu. Belki bu olabilir sizin ki de ben sadece gecikme sonucu deneyimimi paylaştım.

waterss
16-12-2009, 10:22
Erturkfs, bu arada reglimi 2 gün geçtiğinde idrar testinde negatif çıkmıştı.

.umut.
16-12-2009, 21:51
benimde kasıkta zaman zaman batmalar var.adet olcakmışım gibi de kasıklarım ağrıyo.idrar rengi ve kokusu da değişik bir haftadır filan.bu asy hsg çektirdim.biraz umutluyum ama bilemiyorum her ay aynı hayal kırıklığı insanı çok yıpratıyor.bugün evde test yaptım negatif.ama adetime en az 2-3 gün var.test için erken mi bir akıl verin lütfen