PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Evdeki Balık Kokusu!!!



bergolya
15-09-2008, 10:18
Arkadaşlar dün evde balık kızarttım gönül rahatlığıyla çünkü biliyordum ki kızartma sonrası ocakta limon yakınca balık kokusunu çeker :( daha önce denediğimde işe yaramıştı ama bu sefer banamısın demedi :( siz ne yapıyorsunuz balık kokusunu yok etmek için??? önerilerinizi bekliyorum.:uhm:

Hallelujah
15-09-2008, 13:41
limonu ben de denedim,pek etkili olmadı.bir kapta sirkeli su kaynatıyorum ya da ocakta karanfıl,defne yaprağı yakıyorum,yine de biraz koku kalıyor.sırf bu koku yüzünden artık balığı fırında pişiriyorum.

aysen_balikesir
15-09-2008, 13:42
valla arkadaşım ben balığı eve bile sokmadığım için kokusu nasıl çıkar hiç bi bilgim yok
alerjim var kokusuna kökten çözüm olarak eve sokmuyorum

bergolya
15-09-2008, 14:01
haklısınız galiba arkadaşlar evde son balık yapışım oldu :(:( evi dünden beri havalandırıyorum tütsü yaktım her odaya o biraz işe yaradı sanırım.kötükedihüso

pasa07
15-09-2008, 21:24
Benim bir formülüm var.Balıkçı bir arkadaşımız anlattı.Küçük tencereye biraz yumuşatıcı ve su koyun kısık ateşde kaynasın devamlı.Göreceksiniz balık kokusu falan kalmadığı gibi mis gibi yumuşatıcı kokusu oluyor.

melisss
15-09-2008, 22:27
aynen benim başımdada bu dert dün bende balık pişirmiştim ev çok fena kokuyordu bugün perdeleri yıkadım yumuşatıcı kokusu herşeyi bastırdı ohhh ne güzel ama her balıktan sonrada perde yıkayamamki demi ama..:roflol::roflol::roflol:

mihmandar
15-09-2008, 23:48
balkonda pişirin küçük tüpünüz varsa

serpilce
15-09-2008, 23:51
Benim bir formülüm var.Balıkçı bir arkadaşımız anlattı.Küçük tencereye biraz yumuşatıcı ve su koyun kısık ateşde kaynasın devamlı.Göreceksiniz balık kokusu falan kalmadığı gibi mis gibi yumuşatıcı kokusu oluyor.

güzel bir formül biz her hafta sonu balık yeriz ailecenek severiz balığı tabi kokusu çok kötü oluyo bunu mutlaka denicem teşekkülera.s.

yorgun savaşçı
15-09-2008, 23:56
biz eskiden mutfak kapısını kapatırdık, sızan koku koridoru mahvederdi. bir kere kapatmadık mutfak kapısını, koku çok az kaldı, ertesi güne geçti. meğer aspiratör çekiyormuş kapı açık olunca kaçmaya çalışan kokuları da. artık çok dikkat ediyoruz, kapı hep açık. eskiden 2-3 günde geçmezdi koku.

bergolya
16-09-2008, 07:45
valla çok teşekkür ederim arkadaşlar bu son yazdıklarınızı hemen uygulamaya geçiyorum tutarsa her temizlikten sonra yaparım :))

Noa
09-10-2008, 12:44
Henüz denemedim ama bir fikrim var. Balığı genelde fırında pişiririz. Hem ev he fırın batıyor tabii. Bir daha ki sefere fırın torbasında pişireceğim. Böylece koku dışarı çıkamaz.

kahvecekirdegi
09-10-2008, 13:56
Benim bir formülüm var.Balıkçı bir arkadaşımız anlattı.Küçük tencereye biraz yumuşatıcı ve su koyun kısık ateşde kaynasın devamlı.Göreceksiniz balık kokusu falan kalmadığı gibi mis gibi yumuşatıcı kokusu oluyor.

ben de bu yöntemi deneyeceğim en yakın zamanda teşekkur ederim

TMYy
09-10-2008, 14:03
Benim bir formülüm var.Balıkçı bir arkadaşımız anlattı.Küçük tencereye biraz yumuşatıcı ve su koyun kısık ateşde kaynasın devamlı.Göreceksiniz balık kokusu falan kalmadığı gibi mis gibi yumuşatıcı kokusu oluyor.

aaa çok iyiymiş ya ben suya sirke katıp kaynatıyodum sonrada yerleri siliyodum çamaşırsuyuyla, yediğim balığıda eritiyodum yani:1rolleyes:

bundan sonra bunu deneyecem kaydirigubbakcemile5

fatma034
13-10-2008, 19:34
arkadaşlar yumuşatıcı kaynatıyoruz demişsiniz ama bildiğim kadarıyla deterjan buharını solumak çok zararlı hatta kanser yapıyor buda zararlı olmasın bir bilginiz varmı

lirean
16-10-2008, 21:37
deterjan kaynatmayın arkadaşlar fatmanın dediği gibi sağlığa zararlıdır. deterjan fabrikasında staj yapmış biri olarak söylüyorum :)

zerrinn
17-10-2008, 00:24
ben balık kızarttıktan sonra bir cay tabayına türk kahvesi koyuyorum sabaha kadar bekliyor tüm kokuyu kahve çekiyor 1 kasık kadar kahve olucak hiç koku kalmıyor deneyin süper

özgül 312
28-10-2008, 10:28
kızlar bende sizler kendi yaptığım formulü anlatayım ben kendim hep bu formülü yapıyorum hiç balık kokusu kalmıyor aksine tarcın kokusu kalıyor
balık kızartırken bi küçük teflon tavaya toz tarcın ve şeker koyun göz kararı olarak ama çok da az olmasın balıklar kızarırken tarcını ve şekeri koymuş olduğunuz tavay da ocağın başka gözünde çok kısık ateşte pişirin onlar en son zaten karemize oluyor ama bi bakmışsınız ki ev balık değil tarcın kokuyor ha koku gitmedi derseniz bir daha yapın sonrada dumanları çıkarken tarcının oda oda dolaştırın ben yapıyorum denemek sizlere kalmış

BenLiLa
30-10-2008, 03:31
kızlar bende sizler kendi yaptığım formulü anlatayım ben kendim hep bu formülü yapıyorum hiç balık kokusu kalmıyor aksine tarcın kokusu kalıyor
balık kızartırken bi küçük teflon tavaya toz tarcın ve şeker koyun göz kararı olarak ama çok da az olmasın balıklar kızarırken tarcını ve şekeri koymuş olduğunuz tavay da ocağın başka gözünde çok kısık ateşte pişirin onlar en son zaten karemize oluyor ama bi bakmışsınız ki ev balık değil tarcın kokuyor ha koku gitmedi derseniz bir daha yapın sonrada dumanları çıkarken tarcının oda oda dolaştırın ben yapıyorum denemek sizlere kalmış

vay bee bir nevi tütsü olayı yani :)
güzel...
bende bu akşam kızarttım üstelik mutfağım amerikan mutfak ama aspratörü sonuna kadar açtım koku falanda olmadı..
birde balık çok taze olursa az koku olurmuş..
bir kaç günlük olursa biraz daha koku olurmuş :)

aşina
30-10-2008, 14:42
hımmmm tarçın demek CADIARZU
ben de bu akşam balık kızartıcam, burayı gördüğüm iyi oldu, tarçını deniycem arkadaşım,
burası ne güzel bir yer ya :lepi: birbirimizin sayesinde çok bilmiş olduk, bilmediğiz birşey kalmıyor nerdeyse, kadınlar kulübü'nün çok bilmiş üyeleriyiz artık, hepinizi kucaklıyorum :1hug:

DilaNaz
30-10-2008, 15:51
balık kızartacağınız tavaya biraz limon sıkarsanız
çok fazla kokmuyor....
birde bulaşık süngerine sirke
damlatırsanız mutfaktaki kötü kokular gidiyor.........
bizzat denedim=))

aysun444
14-11-2008, 20:06
Ya benide fırında kalan balık kokusu rahatsız ediyor. Balığı fırında yapınca ertesi gün yada başka bir gün o fırına başka bir yemek koyunca etraf yine balık kokuyor, hatta sanki yemeğede siniyor...
Fırını neyle silmeliyizki o koku kalmasın.

defne_ank
05-01-2010, 17:52
Bir kabın içinde su,sirke,defne yaprağı ve karanfil kaynatıyorum.Balık kokusundan kurtuluyorum:)

alpim
05-01-2010, 20:36
sirke kaynatıyorum bı kapta evde koku falan kalmıyor
fırınıda sirke ile siliyorum

MerveKondu
05-01-2010, 20:44
canım balığın üzerini aliminium folyo ile hava almayacak şekilde iyice kapat,hafif koku sızsada o kadar etkili olmuyor,yani fırını ekkilemiyor.......

igdem
06-01-2010, 02:07
vallahi biz ailece baligi cok severiz ben balik kizarttiktan sonra tavada kahve kavuruyorum balik kokusu falan kalmiyor deneyin derim ben

maksi
17-03-2011, 23:44
Arkadaşlar dün evde balık kızarttım gönül rahatlığıyla çünkü biliyordum ki kızartma sonrası ocakta limon yakınca balık kokusunu çeker :( daha önce denediğimde işe yaramıştı ama bu sefer banamısın demedi :( siz ne yapıyorsunuz balık kokusunu yok etmek için??? önerilerinizi bekliyorum.:uhm:

cnm ben internetten bişey buldum memnun kaldım baya.dr mat kokusavar ürünün ismi bi dene istersen hamsi kokusunu yok ediyoo valaaaa gitti gidiyordan almışştır bölee yumuşatıcı kokusu gibi kokuusu varr ben yemek kokularını yok etmek içinde kullanıyom muahhhhhhhhhhh:38:

alex83
21-03-2011, 01:34
verdiğiniz bilgiler için çok teşekkürler kızlar:54:

yorgun savaşçı
21-03-2011, 12:16
fırın torbasında yapmayı deneyeceğim bu hafta, içine soğan falan bile atmazsam belki sulu olmaz di mi tavuk güzel kızarıyor çünkü:44:

helinim08
24-03-2011, 17:58
Benim bir formülüm var.Balıkçı bir arkadaşımız anlattı.Küçük tencereye biraz yumuşatıcı ve su koyun kısık ateşde kaynasın devamlı.Göreceksiniz balık kokusu falan kalmadığı gibi mis gibi yumuşatıcı kokusu oluyor.

bunu denedim ama ertesi hafta balık pişireyim dedim balıklarım yumuşatıcı kokuyordu :)))

yorgun savaşçı
24-03-2011, 21:53
bunu denedim ama ertesi hafta balık pişireyim dedim balıklarım yumuşatıcı kokuyordu :)))

:60::60::60: mutfak kazaları böyle olsa gerek:1: açıkçası ben yumuşatıcı kaynatmaya pek iyi bakmıyorum mutfakta, sprey falan da kullanmam kimyasal sıcakla birleşince :18: bilmiyorum detayını tabii ama korkarım :18: sirke kaynatılır belki ama sirkenin kokusu da fena bence:36:

torbada balık pişiren olmadı mı acaba hiç, deneyeceğim ama hüsrandan korkuyorum:18::18:

asis
26-11-2011, 16:20
burdaki bütün yorumları okudum ama pek tatmin olmadım nedense arkadaşlar

dün balık pişirdim hem mutfağım hemde fırınımın içi fena balık kokuyor. mutfağı hallederimde fırındaki kokuyu nasıl yok edicem acil yardımmmmmmmmmmmmmm lütfen

merve02
26-11-2011, 16:21
burdaki bütün yorumları okudum ama pek tatmin olmadım nedense arkadaşlar

dün balık pişirdim hem mutfağım hemde fırınımın içi fena balık kokuyor. mutfağı hallederimde fırındaki kokuyu nasıl yok edicem acil yardımmmmmmmmmmmmmm lütfen

Elmal sirkeli ılık su ile sil canım

asis
26-11-2011, 16:30
Elmal sirkeli ılık su ile sil canım

çok teşekkür ederim. dün aksilik balık pişerken sular gitti ve bu sabah geldi. bu yüzden koku iyice sinmiş fırına.

senem33
24-02-2012, 19:53
süper bir formül yumuşatıcı kaynatmak :) hemen deneyeceğim :9:

helinim08
25-02-2012, 03:46
yumuşatıcıyı kesinlikle tavsiye etmiyorum :50: denedim sonuç tavada balık kousu gitti ama bu sefer yumuşatıcı kokusu sindi ki bir sonraki balık kızatmasında balıklarım hafiten yumoş extra kokuyordu :52: eşim de farketti sanırım ama sağolsun bir şey demedi :30:

didoss44
29-02-2012, 10:43
Ben balık kızartırken vanılya kaynatıyorum suda balıktan sonrada yumusatıcı kaynatıyorum az bısey hıcte koku kalmıo.:49:

sevglm
21-01-2013, 16:03
bizim ev de buram buram balık kokuyor. o kadar mutfak kapısını kapattık ama göz gözü görmedi diye arada havalandırdık ama kokan koku fena bir halde sinmiş durumda. yorumlardan aklıma yatan birşey olmadı :30: yumuşatıcıyı denemek istiyorum ama yanmayalım sonra :34:

kestane_sekeri
18-03-2013, 16:58
ben ocakta türk kahvesi kavuruyorum

lovewizard
04-10-2013, 11:51
merhaba; kesinlikle bir ürün tanıtımı yapmıyorum yanlış anlamayın lütfen, ama gerçekten evde pişirilen balık kokusundan tutunda evcil hayvan kokusuna kadar aklınıza gelebilecek tüm kötü koku problemleri için geliştirilmiş bir sprey var. Extodor koku giderici spray bu alanda satılan en iyi koku giderici, uzun uzun anlatmaya gerek yok Buraya tıklayarak Extodor Koku Giderici Sprey (http://www.extodor.com.tr) sitesinden koku giderici ile alakalı tüm detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.

ayynbeyaa
06-10-2013, 17:35
Ben yumusatici kaynata kaynata cocugumu astim yaptim:((
Tarcin kaynatin ise yariyo,sigara kokusunada iyi geliyo

tr_lelli
01-11-2013, 09:07
evin içinde çok yumuşatıcı vs kokular iyi değil doğal kokulara gidilmesinden yanayım..
Zencefil,dal tarçın,ıhlamur mesela hem kaynatın kapağını açın hemde için ohh mis..

Dün bende hamsi kızarttım eve kokusu zor gidiyo hemen ocağı siliyorum tavayı olay mahalinden uzaklaştırıyorum yıkıyorum paklıyorum camınıda sabaha kadar açık bırakıyorum(kızartma esnasında mutfağın kapısı örtülecek tabiki diğer odaları tehlikeye atmamak lazım)
sabah koku kalmıyo tülüde yıkarsan ohh mis..

de_niz
02-01-2014, 00:22
Vallah evin içi ne kokarsa koksun balıksız bir hayat düşünemiyorum

gubseneris
17-01-2014, 02:21
balık kızarttıktan sonra, bi tencereye su koyup yarım çay bardağı sirke ekliyorum, 10 dk kadar kaynatıyorum ağzı açık. koku moku kalmıo