PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : ANKSİYETE !! Emzirirken Lustral Kullanan var mı??



avebru
24-09-2008, 16:19
Arkadaşlar doğum yaptıktan sonra genel çoğunluk gibi benimde sinirlerim harap oldu..Kafayı eşime eşimin ailesine ve onların her yaptıklarına takıp en ufak şeyden sinirlenmeye başladım..Oğlumu çok kıskanıyor ve çok üstüne düşüyorum resmen insanlar oğluma dokunmasın kimse sevmesin diye herkesle savaş halindeyim..

Bugün nihayet annem beni doktora götürdü, bende ağlaya ağlaya eşimi ve ailesini doktora şikayet ettim.. Gayet güzel telkinlerde bulundu ve ANKSİYETE teşhisi koyup LUSTRAL yazdı..Ama ilacı emzirirken kullanmak sakıncalıymış. Doktor ben hastalarımda pek bir yan etki görmedim istiyorsan kullan ama tavsiyem emzirmeyi bıraktıktan sonra kullanmandır dedi..

Aranızda bunu kullanan var mı?? Bu durum biraz daha devam ederse birileri elimde kalacak :)) Ama çok şükür artık sorunumun ne olduğunu anladım ve tedavisinin mümkün olduğunu biliyorum.. Aynı sorunları yaşayan arkadaşlara MUTLAKA AMA MUTLAKA doktora gitmelerini tavsiye ederim..Bu sorun insanın kendini telkin yoluyla aşabileceği bir sorun değil..

megilara
24-09-2008, 17:37
antidepresan ilaçlar bildiğim kadarıyla x kategorisinde ilaçlardır,yani gebenin ve emziren annelerin kullanmaması gereken ilaçlar
ben de kullanmamanı ve bebeğini emzirmeye devam etmeni öneririm

arzuco
24-09-2008, 21:24
[
Bugün nihayet annem beni doktora götürdü, bende ağlaya ağlaya eşimi ve ailesini doktora şikayet ettim.. Gayet güzel telkinlerde bulundu ve ANKSİYETE teşhisi koyup LUSTRAL yazdı..Ama ilacı emzirirken kullanmak sakıncalıymış. Doktor ben hastalarımda pek bir yan etki görmedim istiyorsan kullan ama tavsiyem emzirmeyi bıraktıktan sonra kullanmandır dedi..



canım sen psikologa mı gittin psikiyatramı? bir doktor nasıl böyle boşbeleş bi tavsiyede bulunup ilaç yazar aklım almadı. emziren anneye ya kullanabileceği ilacı yazarsın yada yazmazsın bu kadar basit. ben sakıncalı diye saçımı boyatmadım kahve içmedim ki yoruma açık bi konu olmasına rağmen.

arzuco
24-09-2008, 21:26
[
Bugün nihayet annem beni doktora götürdü, bende ağlaya ağlaya eşimi ve ailesini doktora şikayet ettim.. Gayet güzel telkinlerde bulundu ve ANKSİYETE teşhisi koyup LUSTRAL yazdı..Ama ilacı emzirirken kullanmak sakıncalıymış. Doktor ben hastalarımda pek bir yan etki görmedim istiyorsan kullan ama tavsiyem emzirmeyi bıraktıktan sonra kullanmandır dedi..



canım sen psikologa mı gittin psikiyatramı? bir doktor nasıl böyle boşbeleş bi tavsiyede bulunup ilaç yazar aklım almadı. emziren anneye ya kullanabileceği ilacı yazarsın yada yazmazsın bu kadar basit.

burcu_ege
24-09-2008, 21:37
kullanma derım canım cunku yedıgımız ıctıgımız her sey sute geciyor doktorun yan etkı gormedıler demesını bosver bu tur ılacları kullanmayı bırak arkadasın dedıgı gıbı kahve kola ıcmıyoruz sac boyatmıyoruz mutlaka sutune gecer banada doktor sakınlestırıcı vermıstı hafıf bır ılac olmasına rahmen eczacımız kullanmamamı soylemıstı

gulce2008
24-09-2008, 23:00
bence kullanmamalısın dr soylemıs emzırırken kullanma dıye ama neden emzırırken kullanabılecegın bır ılac yazmamıskı hem bu psıkıyatrı ılaclarıın cok yan etkılerı oluyor dıye bılıyorum Alah korusun mınıge gecer kullanma derım

avebru
25-09-2008, 10:05
Gittiğim doktor beyin ve sinir hastalıkları uzmanı yani konusunda uzman biri..Aslında bana kötü bir telkinde bulunmadı.."Emzirdiğin sürece kullanmamanı tavsiye ederim böyle durumlarda genelde terapi yapıyoruz" dedi.. Bazı hastaları daha ağır olduğunda onlara emzirmeyi bırakıp ilaçları almalısın diyormuş.."Emzirirken kullanmayı düşünürsen kullanmaya başladığında bebekte yoğun kusma huzursuzluk olursa bırakırsın" dedi..Zaten başlarsam yarım yarım başlayacağım..Doktor bana "illaki de kullan" demedi zaten ben ona sordum emzirirken kullanabilir miyim diye..O da yakın meslektaşlarına ve kendi tecrübelerine göre herhangi bir sorun gözlemediklerini firmanın bu konuda bir araştırma yapmadığını söyledi yanlış hatırlamıyorsam.Zaten kendimi çok kötü hissedersem kullanmaya başlarım..İnsanın psikolojisi kötü olduğunda yaşam kaliteside oldukça düşüyor o zaman anneliği yaşarkende sorunlar oluyor..

goncalove emine
25-09-2008, 10:43
Arkadaşlar doğum yaptıktan sonra genel çoğunluk gibi benimde sinirlerim harap oldu..Kafayı eşime eşimin ailesine ve onların her yaptıklarına takıp en ufak şeyden sinirlenmeye başladım..Oğlumu çok kıskanıyor ve çok üstüne düşüyorum resmen insanlar oğluma dokunmasın kimse sevmesin diye herkesle savaş halindeyim..

Bugün nihayet annem beni doktora götürdü, bende ağlaya ağlaya eşimi ve ailesini doktora şikayet ettim.. Gayet güzel telkinlerde bulundu ve ANKSİYETE teşhisi koyup LUSTRAL yazdı..Ama ilacı emzirirken kullanmak sakıncalıymış. Doktor ben hastalarımda pek bir yan etki görmedim istiyorsan kullan ama tavsiyem emzirmeyi bıraktıktan sonra kullanmandır dedi..

Aranızda bunu kullanan var mı?? Bu durum biraz daha devam ederse birileri elimde kalacak :)) Ama çok şükür artık sorunumun ne olduğunu anladım ve tedavisinin mümkün olduğunu biliyorum.. Aynı sorunları yaşayan arkadaşlara MUTLAKA AMA MUTLAKA doktora gitmelerini tavsiye ederim..Bu sorun insanın kendini telkin yoluyla aşabileceği bir sorun değil..

canım özele mesaj atcaktım kapalı özelin sana hangi dr.gittiğini felansorcaktım aynı sorunlar ve fazlasını bende yaşıyorumda.hemen cvplarsan sevinirim yada özelden msj atarsan.

inciboncuk
25-09-2008, 11:34
öncelikle geçmiş olsun umarım en kısa zamanda bu durumu atlatırsın ve böyle durumlarda annenin karar vermesi gerekir diye biliyorum (tabi ki doktor önerisi olacak) sen tartıp biçeceksin canım kötü bir psikolojiyle bebeğini emzirmek mi yoksa iyi bir psikolojiyle emzirmemek mi karar senin hangisi sana uygunsa öyle davran unutma ki sütün kadar ruh halin de bebeğini doğrudan etkiliyor örneğin bebeğinin ileriki yaşantısında sorun teşkil edecek davranışlarda bulunuyorsan elbette emzirmeyi bırakıp ilacı kullanmalısın bence, birçok bebek mamayla besleniyor ama sağlıklı bir anne çok daha önemlidir diye düşünüyorum

berenimiz
24-02-2009, 13:37
Arkadaşlar doğum yaptıktan sonra genel çoğunluk gibi benimde sinirlerim harap oldu..Kafayı eşime eşimin ailesine ve onların her yaptıklarına takıp en ufak şeyden sinirlenmeye başladım..Oğlumu çok kıskanıyor ve çok üstüne düşüyorum resmen insanlar oğluma dokunmasın kimse sevmesin diye herkesle savaş halindeyim..

Bugün nihayet annem beni doktora götürdü, bende ağlaya ağlaya eşimi ve ailesini doktora şikayet ettim.. Gayet güzel telkinlerde bulundu ve ANKSİYETE teşhisi koyup LUSTRAL yazdı..Ama ilacı emzirirken kullanmak sakıncalıymış. Doktor ben hastalarımda pek bir yan etki görmedim istiyorsan kullan ama tavsiyem emzirmeyi bıraktıktan sonra kullanmandır dedi..

Aranızda bunu kullanan var mı?? Bu durum biraz daha devam ederse birileri elimde kalacak :)) Ama çok şükür artık sorunumun ne olduğunu anladım ve tedavisinin mümkün olduğunu biliyorum.. Aynı sorunları yaşayan arkadaşlara MUTLAKA AMA MUTLAKA doktora gitmelerini tavsiye ederim..Bu sorun insanın kendini telkin yoluyla aşabileceği bir sorun değil..


canım sende kendimi buldum resmen, aynı sorunlar bende de var, 6 ay oldu doğum yapalı, ama toparlayamadım kendimi, sürekli basım dönüyor, ama psikolojikmiş, bende de anksiyete bozuklugu varmış. bana da lustral verdi, ilk bir hafta 25 mg, sonraki hafta 50 mg kullan dedi,emziriken kullanabilirsin bebege az gecer dedi ama cocuk doktorumuz kullanma dedi. arada kaldım ben de, ya emzirmeyi bırakıcam ya da ilaca baslayıp emzirmeye devam edicem. sen ne yaptın? basladın mi ilaca?

Renniem
01-05-2009, 18:21
SAKIN KULLANMA!!!.. Bana dr lustralı normal bi zamanımda yazmıştı (bebek filan yoktu) bende yan etki yaptı ellerim uyuşmaya başladı... elimi dizime hızlı koyduğumda bile bacağım atıyordu bi tuhaf yaptı beni

Dr sana fazla gelmiş dedi ilacı kesti.. sanada dokunma riski var bde bebeğine etkisini düşün koca koca insanı bile bukadar etkiliyorsa bide minnacık bebeği nasıl etkiler...

onun yerine bitki çayları iç, yürüyüş yap, sevdiğin insanlarla zaman geçir içini dök rahatlarsın...

eres
26-05-2009, 11:49
bende bir profa gittim kullanabilirsin dedi.sonuç olarak ne yaptınız söylermisiniz bende hala cesaret edemedim ama kullanmasamda bebeğimle doğru dürüst ilgilenemiyorum...

eres
09-01-2010, 14:17
berenimiz özel mesaj gönderemedim sana.sonuç olarak ben kullanmadım,bayağı hasar gördüm ama şimdiçok şükür daha iyiyim.kullanmaya cesaret edemedim.kendimizi kandırmayalım bu ilaç çocuğa zarar veriyor.biraz dayanmaya çalış.dışarı çık başka yollu yok.tabi Allah korusun çok aşırı intihara kadar gelmemişsen...