PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Çeyiz hazırlığı ve fikir paylaşımlarımız (Sohbet bölümü)



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 [127] 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020

lepi
17-03-2009, 07:57
[QUOTE=mandilin;5756356]lepicim, çook şanslıymışsınız ya güle güle kullan.
QUOTE]

saol canım :lepi:

esra_karadeniz
17-03-2009, 08:01
Günaydın güzellerr...



esra_karadeniz davetiyen çok güzel. Eşyalarında harika olmuş güle güle oturmak nasip etsin hayırlı olsun güzelim

Çok teşekkür ederm beğenmene sevindim canım..

Arsima
17-03-2009, 08:21
günaydın kısçeler :lepi:


komşu geldım sımdık
arsıma zaten o ayakkabılarda olmasa halım duman:delphin:
senınkıde boğaz derdındeymış he

kaydirigubbakcemile3 benimki tatlı manyağıdır
olmazsa olmazlardan bitanesi tatlı
yemek olmasın ama tatlı olsun kaydirigubbakcemile2



işte bu tupperlerim büyük bişi değil tuz koymak için iki tane:)) ama beni mutlu etti:)

iyi günlerde kullan



bu arada pasmina, yani ismini yanlış yazmamışımdır umarım, o çatal bıçak takımı benimde favorim.. ilk fırsatta bende alıcam.. güle güle kullan canım..

alıcam diyomda ortada koca adayı yok, aday adaylarındanda hayır yok kaydirigubbakcemile3

annem canıma okuyacak diye listeye ekledim sırnaşık şey

Şeniz


Güle Güle kullanın kızlar Ben de Bugun gene nevresim takımı aldım bunlarla 4 tane oldu artık çift kişilik almam ...
Bu tek kişilik markası Moda Letto

iyi günlerde kullan


Kızlar ben çok kararsız kaldım aklım royal fine bening modelinde; ama sizin de fikrinizi almak istedim.En güzeli hangisi sizce:uhm:

yemek takımında bu http://www.kadinlarkulubu.com/attachment.php?attachmentid=11584&d=1237246843


Ve hangi battaniyeyi tercih ederdiniz.Hadi bir beyin fırtınası yapalımsositososito

battaniye bu http://www.kadinlarkulubu.com/attachment.php?attachmentid=11588&d=1237247188
bende bunu alacaktım ama annem siyah çok toz tutar dedi bende teramo adlı battaniyeyi aldım daha doğrusu annem almış :1ninca: bi baktım benim istediğim


kızlar nikah işlemleri için toplam kaç resim gerekiyor.
5 tane belediye istedi
muhtarlık?nüfus müd.fln hepsi toplam kaç tane gerekir?

ben iki belediyeye başvuruda bulunduğum için kaç adet verdim hatırlamıyorum
muhtara vermedim nüfusada vermedim
sağlık raporu için önce verem savaşa 2 sonrada sağlık ocağına 2 verdim galiba

Pashmina
17-03-2009, 08:25
günaydın güzel gelin adaylarıııı Şeniz

günaydın çeyis kızları :))
valla resimlere baktıkça içim açılıyor:))

Günaydın çeyizci güzelleriii

Lepi canım nerden buldun beleş tupperları?? Hadi iyi günlerde kullan bitanem
tanıtım varmış canım annemlerde benim ismimi yazdırmış hediye çekilişinde ben çıkmışımsüprizzzz
ay evet küçücük şeye sevindim kimseye çıkmayıp bana çıkmış yaa:utangac:
buarada herkese günaydın ve bol çeyzli günleerrrkaydirigubbakcemile3[/QUOTE]

Günaydın güzellerr...
Çok teşekkür ederm beğenmene sevindim canım..

Kızlar hepinize günaydınnnn mirmirmirmir , bu sabah buketi göremiyorumm sengözlerimebaksanabsengözlerimebaksanab

Arsima
17-03-2009, 08:27
Kızlar hepinize günaydınnnn mirmirmirmir , bu sabah buketi göremiyorumm sengözlerimebaksanabsengözlerimebaksanab

nuyu Toplam 17 Kullanıcı okuyor. (15 Kayıtlı kullanıcı ve 2 Misafir)
Arsima, aslıcım, bktbb+, eccu+, elisaa, gulçehre, ikraaa, laydbird, mandilin+, murcin, oveg, Pashmina+, p_nr, sewengirl, tokat

Pashmina
17-03-2009, 08:30
nuyu Toplam 17 Kullanıcı okuyor. (15 Kayıtlı kullanıcı ve 2 Misafir)
Arsima, aslıcım, bktbb+, eccu+, elisaa, gulçehre, ikraaa, laydbird, mandilin+, murcin, oveg, Pashmina+, p_nr, sewengirl, tokat

Arsimacım günaydın hayatım sanada, buketi gördüm kaçamaz bizden delikafadulden

KuRabiYe
17-03-2009, 08:32
günaydın kızlar ben geldimm kaydirigubbakcemile4

gulçehre
17-03-2009, 08:41
günaydın arkadaşlar
günüüz güzel başlasın ve güzel bitsin inşaallah :1hug:

EU2
17-03-2009, 08:44
Kızlar ben çok kararsız kaldım aklım royal fine bening modelinde; ama sizin de fikrinizi almak istedim.En güzeli hangisi sizce:uhm:

[
cnm bence karacanınkı gul battanıyede tacınkı
benım batttanıylerde kırmızılı

KuRabiYe
17-03-2009, 08:44
burdayım burdayım kaydirigubbakcemile5 geç kaldım bugunn

oveg
17-03-2009, 08:51
günaydın kızlar bu evlilik takvimini yeni yaptım görmek öyle hoşuma gidiyorki bişeyler yazayım dedim:)

oveg
17-03-2009, 08:53
Burcu sürahin hayırlı olsun çok ince düşünmüş arkadaşlar.Esracım gönderdiğin sürahinin fiyatını öğrenebilirmiyim ? Ankarada nereden bulabilirim acaba=?

esra_karadeniz
17-03-2009, 09:05
Burcu sürahin hayırlı olsun çok ince düşünmüş arkadaşlar.Esracım gönderdiğin sürahinin fiyatını öğrenebilirmiyim ? Ankarada nereden bulabilirim acaba=?

Tatlım 25 TL. Paşabahçenin kendi ürünü sanırım Paşabahçe Mağazalarında bulabilirsin..

DarkAngel
17-03-2009, 09:06
günaydın kızlar dün şu meşhur 1 milyonculardan irini gezdim adı 1 milyoncu ama 1 milyona bişi yok (gerçi 1 lirada adı öle işte) daha önce buraya bikaç arkadaş banyo aksesuarları takımı eklemişti porselen üstü yeşilli ve sarılı desenliydi fiyatı sanırım 100 küsürdü gittiğim yerde 44 liraydı ama çok kabaydi haberiniz olsun gene de ucuz geldi tam takım almadan önce böyle yerleri gezin bence

_HaYaTiM_
17-03-2009, 09:08
Güle Güle kullanın kızlar Ben de Bugun gene nevresim takımı aldım bunlarla 4 tane oldu artık çift kişilik almam ...
Bu tek kişilik markası Moda Lettohttp://www.itsbeauty.com/f/perilin/echnmoletspirgck.jpg

bu da ÖZDİLEK ikiz nevresim takımı yeni çıkmış...
http://www.itsbeauty.com/f/perilin/echnozelvinlamibo-3.jpg
http://www.itsbeauty.com/f/perilin/echnozelvinlamibo1.jpg
http://www.itsbeauty.com/f/perilin/echnozelvinlamibo2.jpg
BUNLAR da benım cep tel ile çekimim...
http://www.itsbeauty.com/f/perilin/CMG032(500x375).jpg
http://www.itsbeauty.com/f/perilin/CMG1234.jpg

güle güle kullan canım çok güzel hepiciği


Ya bende diyordum tek nevresim için 80 tl çok fazla demek iki taneymiş ha kaydirigubbakcemile3

80 fazla mı ben bi kere yaklaşık 200 verdim:oklava:


Kızlar ben çok kararsız kaldım aklım royal fine bening modelinde; ama sizin de fikrinizi almak istedim.En güzeli hangisi sizce:uhm:


Ve hangi battaniyeyi tercih ederdiniz.Hadi bir beyin fırtınası yapalımsositososito

3. yemek takımı, battaniye çekimser


kızlar nikah işlemleri için toplam kaç resim gerekiyor.
5 tane belediye istedi
muhtarlık?nüfus müd.fln hepsi toplam kaç tane gerekir?

sen 12 çektir fazla fazla yetiyo, hem yanında bulunur

günaydın bu arada KK'nın güzel gelinleri ve adayları

gamze napıyo acaba:ecrin_bebek:

Sinay
17-03-2009, 09:11
Günaydın kızlar çeyiz köşesinde Yemek odası topiğine yeni konu açmış bulunuyorum yorumsuz geçmeyin bıktırdım sizi biliom ama yapacak bişi yok çekeceksiniz 3 ay 10 gün daha, sonra ben yeni evleneceklere fikir verecem kaydirigubbakcemile3kaydirigubbakcemile3kaydirigub bakcemile3

reyhan85
17-03-2009, 09:15
şekerle bunları öncden almıştım bakın bakalım bağenecekmisiniz:utangac:

mandilin
17-03-2009, 09:16
Burcu sürahin hayırlı olsun çok ince düşünmüş arkadaşlar.Esracım gönderdiğin sürahinin fiyatını öğrenebilirmiyim ? Ankarada nereden bulabilirim acaba=?

canım paşabahçe mağazalarının çoğu butik olduğu için olmayabiliyor. Ama paşabahçe satan züccaciyelerin çoğunda, migros ve realde ve internette var. kaydirigubbakcemile2

uğur böcüğü
17-03-2009, 09:17
reyhan ı gunlerd kullan cnm cok guzeller
alınan hersey guzeldır

KuRabiYe
17-03-2009, 09:19
reyhan çaycılarımız aynı kaydirigubbakcemile5 güle güle kullan cnm

ladybirddaisy
17-03-2009, 09:20
Günaydın arkidişlerim,

Size dün bahsettiğim üzere, akşam bakırköy linense gittim. Kızlar gerçekten indirim var ve kadınlar resmen kapışııyor. Fiyatları % 100 pamuklar 92 tlden 46 tlye, pamuk satenler de 160-190 civarıymış 80 tl, 90 tl civarı indirimli olarak. Her gün desenler tükeniyormuş, kampanya 21 Marta kadar geçerliymiş. 50 tl üzeri 2 taksit, 4 nevresim alana da 4 taksit imkanı sağlıyorlar.

Pashmina
17-03-2009, 09:24
Günaydın arkidişlerim,

Size dün bahsettiğim üzere, akşam bakırköy linense gittim. Kızlar gerçekten indirim var ve kadınlar resmen kapışııyor. Fiyatları % 100 pamuklar 92 tlden 46 tlye, pamuk satenler de 160-190 civarıymış 80 tl, 90 tl civarı indirimli olarak. Her gün desenler tükeniyormuş, kampanya 21 Marta kadar geçerliymiş. 50 tl üzeri 2 taksit, 4 nevresim alana da 4 taksit imkanı sağlıyorlar.

Ayyy inanmıyorum pamuk satenler çok uygunmuş yaa ben de balıyım biran önce madem, Teşşekkürler canım haber verdiin için aldınmı peki birşeyler???

reyhan85
17-03-2009, 09:24
kızlar birde bunlar var

KaRaLaHaNa
17-03-2009, 09:25
Günaydın arkidişlerim,

Size dün bahsettiğim üzere, akşam bakırköy linense gittim. Kızlar gerçekten indirim var ve kadınlar resmen kapışııyor. Fiyatları % 100 pamuklar 92 tlden 46 tlye, pamuk satenler de 160-190 civarıymış 80 tl, 90 tl civarı indirimli olarak. Her gün desenler tükeniyormuş, kampanya 21 Marta kadar geçerliymiş. 50 tl üzeri 2 taksit, 4 nevresim alana da 4 taksit imkanı sağlıyorlar.

canım huzurun yanındakinemi gittin

Arsima
17-03-2009, 09:26
reyhan güle güle kullan

KuRabiYe
17-03-2009, 09:28
sende lila ağırlıklı almışın çok hoş. kahvaltı takımına da bayıldımm

ElmaSekeri
17-03-2009, 09:30
Günaydın arkidişlerim,

Size dün bahsettiğim üzere, akşam bakırköy linense gittim. Kızlar gerçekten indirim var ve kadınlar resmen kapışııyor. Fiyatları % 100 pamuklar 92 tlden 46 tlye, pamuk satenler de 160-190 civarıymış 80 tl, 90 tl civarı indirimli olarak. Her gün desenler tükeniyormuş, kampanya 21 Marta kadar geçerliymiş. 50 tl üzeri 2 taksit, 4 nevresim alana da 4 taksit imkanı sağlıyorlar.

yaa ankaradaki linenslerdede varmıdır ki acaba:1no2:

ladybirddaisy
17-03-2009, 09:33
Ayyy inanmıyorum pamuk satenler çok uygunmuş yaa ben de balıyım biran önce madem, Teşşekkürler canım haber verdiin için aldınmı peki birşeyler???

Ewet canım uygun gerçekten ya linens mağazası semt pazarı gibiydi bi görseydiniz.
Alıcaksan elini çabuk tut tatlım, çünkü desenler tükeniyomuş...
Ben yalnız gittiğim için saf saf millete baktım ama karar vermedim hangisinden alsam napsam die eve giderim begenmem öyle pimpirikliyim ben kampanyalı oldugu için değişim de yapmıyolar, bu akşam annecimle gidicem en az 3 tane filan almayı düşünüyorum çok kaliteliler kızlar, bir de cidden uygun

mandilin
17-03-2009, 09:33
gamze balayındadır şimdi :1rolleyes: özletti kendini.

Pashmina
17-03-2009, 09:34
canım huzurun yanındakinemi gittin

Evet canım orası olması gerekior..

ladybirddaisy
17-03-2009, 09:35
canım huzurun yanındakinemi gittin

Evet canım karalahanacım huzurun yanındakine

mandilin
17-03-2009, 09:35
reyhan, güle gle kullan çeyizlerini. mutfağın lila olacak sanırım:)

Pashmina
17-03-2009, 09:36
Ewet canım uygun gerçekten ya linens mağazası semt pazarı gibiydi bi görseydiniz.
Alıcaksan elini çabuk tut tatlım, çünkü desenler tükeniyomuş...
Ben yalnız gittiğim için saf saf millete baktım ama karar vermedim hangisinden alsam napsam die eve giderim begenmem öyle pimpirikliyim ben kampanyalı oldugu için değişim de yapmıyolar, bu akşam annecimle gidicem en az 3 tane filan almayı düşünüyorum çok kaliteliler kızlar, bir de cidden uygun

Bende gideyim bu akşam zaten işim vardı b.köyde ben saten delüx lerden birtane kestirdim gözüme ama orda yoktu kaç aydır. . Telini bulup sorsam keşke yaaa

ladybirddaisy
17-03-2009, 09:37
yaa ankaradaki linenslerdede varmıdır ki acaba:1no2:

Bilmiyorum ki güzelim sanırım genel bi kampanya bu şubeye özel değil.
Heee bir de taç mikrofiber yorganlar da 2 tane alana 2. si %50 indirimli normal fiyatı 90 ama iki tane alınca işte biri 65 tl ye filan geliyomuş

Pashmina
17-03-2009, 09:40
Bilmiyorum ki güzelim sanırım genel bi kampanya bu şubeye özel değil.
Heee bir de taç mikrofiber yorganlar da 2 tane alana 2. si %50 indirimli normal fiyatı 90 ama iki tane alınca işte biri 65 tl ye filan geliyomuş

Kızlar ben taçın outlet mağazasındaym pazar günü bu kampanya orda bile yoktu yaaaa, bi kaç yerde taçın mağazsı var ben işe gelene kadar hiç camlarında öyle yazı falan asılı değil sanırım sadece o mağazaya özel ladybirddaisy...

KuRabiYe
17-03-2009, 09:40
tüm şehirlerdeki linenslerde vardır bence

ElmaSekeri
17-03-2009, 09:40
Bilmiyorum ki güzelim sanırım genel bi kampanya bu şubeye özel değil.
Heee bir de taç mikrofiber yorganlar da 2 tane alana 2. si %50 indirimli normal fiyatı 90 ama iki tane alınca işte biri 65 tl ye filan geliyomuş

gercektenmi supermis ozaman hemen gitmek lazım, nerdeyse hıc nevresim takımı almamıs bırısı olarak acele etmem lazım desenize kızlar, delikafadulden
ay bugun gıdememde is yeride cok yogun yaa :kızgın:

ElmaSekeri
17-03-2009, 09:42
Kızlar ben taçın outlet mağazasındaym pazar günü bu kampanya orda bile yoktu yaaaa, bi kaç yerde taçın mağazsı var ben işe gelene kadar hiç camlarında öyle yazı falan asılı değil sanırım sadece o mağazaya özel ladybirddaisy...

kızlar bu kampanya tac magazalarındamı yoksa linens mi?
yoksa ikisi aynı markada benmi bilmiyorum delikafadulden

Pashmina
17-03-2009, 09:43
kızlar bu kampanya tac magazalarındamı yoksa linens mi?
yoksa ikisi aynı markada benmi bilmiyorum delikafadulden

tatlım ben ayna marka diye biliyorum ama taç linens diye geçio çünkü

KuRabiYe
17-03-2009, 09:44
taç linens die geçio benim bildiim

_HaYaTiM_
17-03-2009, 09:48
şekerle bunları öncden almıştım bakın bakalım bağenecekmisiniz:utangac:


kızlar birde bunlar var

güle güle kullan canım

millet nerdesiniz ya:uhm:

ladybirddaisy
17-03-2009, 09:48
Bende gideyim bu akşam zaten işim vardı b.köyde ben saten delüx lerden birtane kestirdim gözüme ama orda yoktu kaç aydır. . Telini bulup sorsam keşke yaaa

Saten delux nasıl oluyo bacım, ipek saten gibi mi?

Pashmina
17-03-2009, 09:51
Saten delux nasıl oluyo bacım, ipek saten gibi mi?

yok yavrum ipek değil, saten de lüxler pamuk saten. sarı parlak kutuları vardır onların , inş indirim vadır onlardada yaa

ladybirddaisy
17-03-2009, 09:53
kızlar bu kampanya tac magazalarındamı yoksa linens mi?
yoksa ikisi aynı markada benmi bilmiyorum delikafadulden

Evet taç linens diye geçiyo, linens ürünleri ayrı taç ürünleri de satılıyo linens mağazasında belki sadece bakırköy magazası içindir bu kampanya bakalım bu akşam da gidicem ya sorarım

ladybirddaisy
17-03-2009, 09:55
yok yavrum ipek değil, saten de lüxler pamuk saten. sarı parlak kutuları vardır onların , inş indirim vadır onlardada yaa

Var yavrum var hepsinde indirim var mağazanın içinde tek kişilik pamuklar, satenler, çift kişilik pamuklar, satenler hepsini ayırmışlar. Nevresimleri açtırmıyolar bi bakıma onlar da haklı herkes açmak isterse işleri çok zor. Bikaç numune yastık kılıfı koymuşlar kumaşları ellemek isteyenler içinlülülülülülü

ElmaSekeri
17-03-2009, 09:55
taç linens die geçio benim bildiim

bu konulardan hiç anlamayıp, zır cahil oldugum bikez daha tescillendi desenize delikafadulden

ladybirddaisy
17-03-2009, 09:56
gercektenmi supermis ozaman hemen gitmek lazım, nerdeyse hıc nevresim takımı almamıs bırısı olarak acele etmem lazım desenize kızlar, delikafadulden
ay bugun gıdememde is yeride cok yogun yaa :kızgın:

Çıkışta git kuzumm

Pashmina
17-03-2009, 09:59
Evet taç linens diye geçiyo, linens ürünleri ayrı taç ürünleri de satılıyo linens mağazasında belki sadece bakırköy magazası içindir bu kampanya bakalım bu akşam da gidicem ya sorarım

Kızlar ben tellerini bulup aradım,
Kuşlar sadece taçın nevresim takımlarında varmış mesela benim dediğim saten delüxler linens grubuna ait olduğu için ne yazkki indim de yokmuş.....:1no2:

KuRabiYe
17-03-2009, 10:00
bu konulardan hiç anlamayıp, zır cahil oldugum bikez daha tescillendi desenize delikafadulden

yok yaw reklamlardan duyduğum kadar biliom bende :ecrin_bebek:

ladybirddaisy
17-03-2009, 10:05
Kızlar ben tellerini bulup aradım,
Kuşlar sadece taçın nevresim takımlarında varmış mesela benim dediğim saten delüxler linens grubuna ait olduğu için ne yazkki indim de yokmuş.....:1no2:

Huzurun yanındaki linensi mi aradın cicim?

Pashmina
17-03-2009, 10:08
Huzurun yanındaki linensi mi aradın cicim?

Evet bitanem, tlini veririm istersen özelden

uğur böcüğü
17-03-2009, 10:10
ben genede almam almamam lazım yaa ben 150 tl almıştım tactan:(

KuRabiYe
17-03-2009, 10:17
bende alamam isterse 20 tlye versinler:):)

Pashmina
17-03-2009, 10:17
ben genede almam almamam lazım yaa ben 150 tl almıştım tactan:(

Kuşum seninki de linens grubudur onlarda indirim yok zaten 150 ytl-190 ytl kadar falan yani üzülme o yüzden, almasan da olur zaten kaç takımın oldu total de???

lepi
17-03-2009, 10:19
Kuşum seninki de linens grubudur onlarda indirim yok zaten 150 ytl-190 ytl kadar falan yani üzülme o yüzden, almasan da olur zaten kaç takımın oldu total de???

dorudur dimi böcükünki ile benimki linens grubudur dimi böle kutulu takım indirim var diyince sinir oldum bir ay önce aldım ben ödemesi bile başlamadı yaa içimi rahatlat benimsenağlama

mandilin
17-03-2009, 10:22
kızlar peki bişi dicem nevresim takımlarında geçen ranforce nasıl oluyor? normal %100pamuk nevresimlerle aynı mı bilen var mı acaba? Beni aydınlatsa?

Pashmina
17-03-2009, 10:23
dorudur dimi böcükünki ile benimki linens grubudur dimi böle kutulu takım indirim var diyince sinir oldum bir ay önce aldım ben ödemesi bile başlamadı yaa içimi rahatlat benimsenağlama

:roflol::roflol::roflol: evet evet sizinkilerde linens grubu saten de lüx pamuk satendir kızlar böyle kutuda sarı sarı, üzülmeyin valla ben de birtane beyaz almıştım indirimi duyunca kurtlandım çok fazla para verdim diye duramadm aradım hemen sordum linens lerde indirim olmayıncada rahatladım lepicim.

ElmaSekeri
17-03-2009, 10:27
kızlar peki bişi dicem nevresim takımlarında geçen ranforce nasıl oluyor? normal %100pamuk nevresimlerle aynı mı bilen var mı acaba? Beni aydınlatsa?

ya bu konuya bende surekli acıklık getirmeye calısıyorum magazalara sorarak; anladıgım kadarıyla bunlarda %100 pamuk aradaki fark dokumalarında, saten olarak gecenlerin dokuması daha sıkı yani daha sağlam diyebiliriz. birde tacın ranforce takımlarının da iki turlu oldugunu soylemisti bir satıcı ve percale yazan ranforceların daha iyi oldugunu pamugunun da daha kaliteli oldugunu soylemisti, sadece ranforce yazanlar zaten daha ucuz

uğur böcüğü
17-03-2009, 10:31
benımkı gold bı kutuda bacılar sbh dedım sıyah beyaz kırmızı bır battanıye koymustu ark onun aynısı
pashmına benım 15 oldu galıba tam bılmemekle bırlıkte ayrıca danteller harıc

lepı bızmkı daha guzel kız:dilcikar: hıc uzulme bacımvalla hee

lepi
17-03-2009, 10:32
:roflol::roflol::roflol: evet evet sizinkilerde linens grubu saten de lüx pamuk satendir kızlar böyle kutuda sarı sarı, üzülmeyin valla ben de birtane beyaz almıştım indirimi duyunca kurtlandım çok fazla para verdim diye duramadm aradım hemen sordum linens lerde indirim olmayıncada rahatladım lepicim.

hay aağzını öpim(bu tabir biraz garip ama osuunkaydirigubbakcemile3) rahatladım be ohh dünya varmışsositososito

lepi
17-03-2009, 10:33
benımkı gold bı kutuda bacılar sbh dedım sıyah beyaz kırmızı bır battanıye koymustu ark onun aynısı
pashmına benım 15 oldu galıba tam bılmemekle bırlıkte ayrıca danteller harıc

lepı bızmkı daha guzel kız:dilcikar: hıc uzulme bacımvalla hee

benimkide senin aldığın seriden tatliş kutulu mutulu grmüştüm seninkini öle kutusu evet bizimki daha güzel (kazık yeme hissi yaşamadık dimikaydirigubbakcemile3)
15 shok shok shok naptın kız sen benim 4 tane var anam aldırmıo daha dantellerle yeter dio kanıma girme alasım var zaten görüom almıom:))

ladybirddaisy
17-03-2009, 10:34
Evet bitanem, tlini veririm istersen özelden

Buldum ben de netten ama ya linens saten deluxler indirimdeydii akşam

esraa47
17-03-2009, 10:34
valla ben bilseydim çeyizimin fotosunu çekerdim ama geçti herşeyi eve yerleştireli 7 ay oldu kızlar bilionuz mu en kullanışlı olan nevresim takımım annemin kumaşçılardan alıp diktiği diğerleri biraz çekiyor ah annecim ah görseniz ne beyaz iş yaptı neler çıkarmadı ki şimdiye kadar eve extra bişi almadım daha o kadar ki

mandilin
17-03-2009, 10:37
ya bu konuya bende surekli acıklık getirmeye calısıyorum magazalara sorarak; anladıgım kadarıyla bunlarda %100 pamuk aradaki fark dokumalarında, saten olarak gecenlerin dokuması daha sıkı yani daha sağlam diyebiliriz. birde tacın ranforce takımlarının da iki turlu oldugunu soylemisti bir satıcı ve percale yazan ranforceların daha iyi oldugunu pamugunun da daha kaliteli oldugunu soylemisti, sadece ranforce yazanlar zaten daha ucuz

ya bende bi türlü anlamadım. Sarevde de ranforce olanlar daha pahalıydı. Taçtakilerde ranforceler ucuz. canım sağol yorumun için. a.s.

uğur böcüğü
17-03-2009, 10:40
benimkide senin aldığın seriden tatliş kutulu mutulu grmüştüm seninkini öle kutusu evet bizimki daha güzel (kazık yeme hissi yaşamadık dimikaydirigubbakcemile3)
15 shok shok shok naptın kız sen benim 4 tane var anam aldırmıo daha dantellerle yeter dio kanıma girme alasım var zaten görüom almıom:))

du nan benımkının resmını bulcam yoksam ıcım rahat etmez :delphin:
15 cok mu kız yoksm daha ozdılek cfttaraflı ıle sarevden alcam benım koca yasadı ama alan yok:roflol:

ElmaSekeri
17-03-2009, 10:42
ya bende bi türlü anlamadım. Sarevde de ranforce olanlar daha pahalıydı. Taçtakilerde ranforceler ucuz. canım sağol yorumun için. a.s.

canım yardımcı olabildiysem ne mutlu
ben tac ile konusmustum iste en pahalı olanlar bu saten de luxe falan olanlar dedi adam
sonra ranforce-percale olanlardı
sonra da ranforce olanlar (yani percale olmayan ranforcelar) demisti
ama dediğin gibi markadan markaya farklı sanırım. diger markaları bilen arkadaslar bu konuda bilgilendirebilirmi acaba

eccu
17-03-2009, 10:50
kızlar bende c.tesi günü gördüm istanbul AVM merkezlerinde taç nevresimler indirimlii 70 Tl olanlar 55 Liraya inmiş hatta kardeşime aldım bi tane dayanamadım :)))

_HaYaTiM_
17-03-2009, 10:50
du nan benımkının resmını bulcam yoksam ıcım rahat etmez :delphin:
15 cok mu kız yoksm daha ozdılek cfttaraflı ıle sarevden alcam benım koca yasadı ama alan yok:roflol:



:roflol::roflol:

lepi
17-03-2009, 10:52
du nan benımkının resmını bulcam yoksam ıcım rahat etmez :delphin:
15 cok mu kız yoksm daha ozdılek cfttaraflı ıle sarevden alcam benım koca yasadı ama alan yok:roflol:

http://www.tac.com.tr/uploads/products/29052007092925_b.jpghttp://www.tac.com.tr/uploads/products/28012008152914_b.jpg
bu benmki yandakide seninki dimi

kız evlennce de bi milyon model olur sen rahat durmazsın ozaman da alırsın olur 100 takımkaydirigubbakcemile3

sulfat
17-03-2009, 10:53
Kızlar söz nevresimden açılmışken. Sarevin saten pamuk nevresimlerini kaça aldınız? Son günlerde alan arkadaşlar vardı. Ben burda bir alışveriş merkezinde sordum dün, normalde sattıkları şeyler uçuktur da acaba nevresimlerin fiyatları standart mı diye merak ettim

DarkAngel
17-03-2009, 10:55
Kızlar söz nevresimden açılmışken. Sarevin saten pamuk nevresimlerini kaça aldınız? Son günlerde alan arkadaşlar vardı. Ben burda bir alışveriş merkezinde sordum dün, normalde sattıkları şeyler uçuktur da acaba nevresimlerin fiyatları standart mı diye merak ettim

canım ben sarevden 2 normal 1 tanede saten nevresim aldım normal nevresim : 55 tl saten:85 tl

Pashmina
17-03-2009, 10:56
Kızlar söz nevresimden açılmışken. Sarevin saten pamuk nevresimlerini kaça aldınız? Son günlerde alan arkadaşlar vardı. Ben burda bir alışveriş merkezinde sordum dün, normalde sattıkları şeyler uçuktur da acaba nevresimlerin fiyatları standart mı diye merak ettim

Kuşum sarevin granadasını aldım o da pamuk saten, ykm de indirim vardı 100 ytl idi.

Zaten bir nevresim birde havlu hastalığım var benimde,,

uğur böcüğü
17-03-2009, 10:58
lepı he yandakı benımkı ama orjınal resmını cekmıstım evde kutulu buraya koymustum ama bulamadım :(

hayatım gulme baksana lepı bıle dıe sen evlenınceye kadr 1 mılyon model olur dıe yanı durum okadr vahım

sulfat
17-03-2009, 10:59
Darkangel canım saten 85 mi :1shok: Normal nevresim 85ti yaa, emin misin sen?

ladybirddaisy
17-03-2009, 11:00
kızlar bende c.tesi günü gördüm istanbul AVM merkezlerinde taç nevresimler indirimlii 70 Tl olanlar 55 Liraya inmiş hatta kardeşime aldım bi tane dayanamadım :)))

Eccu cicim bu İstanbul AVM dediğin yer niresi bacım?

azra3434
17-03-2009, 11:12
Kızlar ben çok kararsız kaldım aklım royal fine bening modelinde; ama sizin de fikrinizi almak istedim.En güzeli hangisi sizce:uhm:

meldacim bence en ustteki çok güzel

azra3434
17-03-2009, 11:13
Ve hangi battaniyeyi tercih ederdiniz.Hadi bir beyin fırtınası yapalımsositososito

benim favorim tacinki olurdu CADIARZU

azra3434
17-03-2009, 11:14
Güle Güle kullanın kızlar Ben de Bugun gene nevresim takımı aldım bunlarla 4 tane oldu artık çift kişilik almam ...
Bu tek kişilik markası Moda Lettohttp://www.itsbeauty.com/f/perilin/echnmoletspirgck.jpg

bu da ÖZDİLEK ikiz nevresim takımı yeni çıkmış...
http://www.itsbeauty.com/f/perilin/echnozelvinlamibo-3.jpg
http://www.itsbeauty.com/f/perilin/echnozelvinlamibo1.jpg
http://www.itsbeauty.com/f/perilin/echnozelvinlamibo2.jpg
BUNLAR da benım cep tel ile çekimim...
http://www.itsbeauty.com/f/perilin/CMG032(500x375).jpg
http://www.itsbeauty.com/f/perilin/CMG1234.jpg

bihtercim nevresim takimlarin çok güzelmis canım güle güle iyigunlerde eksit tatlim ikiz nevresimlerden bende dusunuyordum bunlar pamuk saten degil dimi canim?

KuRabiYe
17-03-2009, 11:14
ya bu nevresim işi resmen şans işi ya

azra3434
17-03-2009, 11:20
şekerle bunları öncden almıştım bakın bakalım bağenecekmisiniz:utangac:

reyhancim resimler cok kucuk fazla belli olmuyor pek fazla tatlim... güle güle kullan canım iyi günlerde saglikli mutlulukla inşallah

ladybirddaisy
17-03-2009, 11:21
Kızlar uff yaa, neden bu kadar pimpirikliyim kiii

Arama motorunda biraz linensi arattım, çevremde pek linens kullanan yok nedir ne değildir die,

Epey şikayetvar, bazıları nevresimin renklerinin karıştıgından şikayetçi, bazıları da çift kişiliğin içinden tek kişilik çıktığını kafam iyice karıştı tamam ucuz bunlar orda açtırmıolar da ya eve gittiğimde tek kişilik çıkarsa, kampanyalı üründe değişim de yapmıyolarmış

Siz söleyin şimcik ben ne ediyim?

azra3434
17-03-2009, 11:22
kızlar birde bunlar var

canım kahvalti takimlarimiz ayniymis seninle renkleri bile ayni kaydirigubbakcemile5 iki sene once karacanin komple ceyiz kampanyasindan almistim bende

MiniEtek
17-03-2009, 11:22
Sarev pamuk saten damask modelını 65 ytl aldımm daha dün aynısını başka bıryerde sordum 125 ytl dedi

ben bakırköyde eski kültür merkezinin arka sokağından aldım.

http://img4.imageshack.us/img4/5089/eaksev86servdamskv1.jpg (http://img4.imageshack.us/my.php?image=eaksev86servdamskv1.jpg)

ElmaSekeri
17-03-2009, 11:24
Kızlar uff yaa, neden bu kadar pimpirikliyim kiii

Arama motorunda biraz linensi arattım, çevremde pek linens kullanan yok nedir ne değildir die,

Epey şikayetvar, bazıları nevresimin renklerinin karıştıgından şikayetçi, bazıları da çift kişiliğin içinden tek kişilik çıktığını kafam iyice karıştı tamam ucuz bunlar orda açtırmıolar da ya eve gittiğimde tek kişilik çıkarsa, kampanyalı üründe değişim de yapmıyolarmış

Siz söleyin şimcik ben ne ediyim?

canım ya konus sende ordakilerle ben bunu alıyorum ama bazen çift kişilik yerine tek kişilik cıkıyormus oyuzden, kasada parayı oderken acmak ıstıyorum paketi de yada parayı odedikten sonra sızın yanınızda acıp tek cıft kısılık mi bakıcam ben dersin, bunada itiraz etmezler kanımca

azra3434
17-03-2009, 11:25
Bilmiyorum ki güzelim sanırım genel bi kampanya bu şubeye özel değil.
Heee bir de taç mikrofiber yorganlar da 2 tane alana 2. si %50 indirimli normal fiyatı 90 ama iki tane alınca işte biri 65 tl ye filan geliyomuş

canım yatastan aldim ben yorganlarimi iki tane cift kisilik aldim 80 lira tuttu yatasinda yorgan ve yastik kampanyasi hala suruyor

sulfat
17-03-2009, 11:25
Ayyyy sarev için bana 127 dediler ya, bunları gördükten sonra vazgeçicem almaktan. Nerdeyse yarı fiyatına almışsın minietek, iyi günlerde kullan

_HaYaTiM_
17-03-2009, 11:25
Sarev pamuk saten damask modelını 65 ytl aldımm daha dün aynısını başka bıryerde sordum 125 ytl dedi

ben bakırköyde eski kültür merkezinin arka sokağından aldım.

http://img4.imageshack.us/img4/5089/eaksev86servdamskv1.jpg (http://img4.imageshack.us/my.php?image=eaksev86servdamskv1.jpg)


mor çok güzel yaaa, benim ev zaten mosmor oldu:roflol:

mandilin
17-03-2009, 11:26
Kızlar söz nevresimden açılmışken. Sarevin saten pamuk nevresimlerini kaça aldınız? Son günlerde alan arkadaşlar vardı. Ben burda bir alışveriş merkezinde sordum dün, normalde sattıkları şeyler uçuktur da acaba nevresimlerin fiyatları standart mı diye merak ettim

Ben 115 liraya almıştım canım. :kahve:

MiniEtek
17-03-2009, 11:28
evet canım gerçekten bende o kadar ındırımlı fıyata aldığımı anlayınca çok sevindim dokunuşu o kadar güzel kii alcaksanız fazla para vermeyin bence benim aldığım yerde çok değişik şeylerde var aldığınız kelebekli banyo setleri varya onlarda var ama fiyatlarını sormadım

DarkAngel
17-03-2009, 11:30
Darkangel canım saten 85 mi :1shok: Normal nevresim 85ti yaa, emin misin sen?

canım ben alalı 3-4 ay oldu o fiyatlara aldım eminim canım

KuRabiYe
17-03-2009, 11:31
çift kişiliğin içinden tek kişilikmi çıkmış :1shok:
değiştirseydi cnm yaw. ya kızlar pimpiriklenmeyin sizinle mi beraber yaşlanacak rengi solarsa solar alırsınız ilerde bikaç takım daha.ooo insanlar eskiyo yıllar geçtikçe eşyalarda eskir tabi

mandilin
17-03-2009, 11:33
minietek, ne kadaaaaaar uygun almışsın hemde pamuk saten.
tuuuh tuuuh ben kazık yemişim 115 liraya... :(:(:(:(:(

Arsima
17-03-2009, 11:37
ben yemeğe gidim gelirim

KaRaLaHaNa
17-03-2009, 11:41
Sarev pamuk saten damask modelını 65 ytl aldımm daha dün aynısını başka bıryerde sordum 125 ytl dedi

ben bakırköyde eski kültür merkezinin arka sokağından aldım.

http://img4.imageshack.us/img4/5089/eaksev86servdamskv1.jpg (http://img4.imageshack.us/my.php?image=eaksev86servdamskv1.jpg)

heh işte bende gördüm diye bahsetmiştim gezerken.o aldığın yerde ayrıca çok şeker zücczciye ürünleri var değil mi hayatım.ama ben pamuk saten olduklarını bilmiyordum.harika yavvv

ladybirddaisy
17-03-2009, 11:44
canım ya konus sende ordakilerle ben bunu alıyorum ama bazen çift kişilik yerine tek kişilik cıkıyormus oyuzden, kasada parayı oderken acmak ıstıyorum paketi de yada parayı odedikten sonra sızın yanınızda acıp tek cıft kısılık mi bakıcam ben dersin, bunada itiraz etmezler kanımca

Ben de öyle yapmayı düşündüm canımcım

MiniEtek
17-03-2009, 11:45
heh işte bende gördüm diye bahsetmiştim gezerken.o aldığın yerde ayrıca çok şeker zücczciye ürünleri var değil mi hayatım.ama ben pamuk saten olduklarını bilmiyordum.harika yavvv


evet canım çok güzel ürünler varr kesinlikle gidilmesi gereken bir yer

_HaYaTiM_
17-03-2009, 11:50
Minietek nerese o bahsettiğiniz yer?

bi de şu evlilik takvimi için lütfen Allah rızası için biri bana yardım etsin. yoksa kendimi siteden aşağı atıcam, kendimi intaar edicem:((

Pashmina
17-03-2009, 11:53
heh işte bende gördüm diye bahsetmiştim gezerken.o aldığın yerde ayrıca çok şeker zücczciye ürünleri var değil mi hayatım.ama ben pamuk saten olduklarını bilmiyordum.harika yavvv

Dükkanın adını bilen yok Mu kızlar peki???

p_nr
17-03-2009, 11:59
Minietek nerese o bahsettiğiniz yer?

bi de şu evlilik takvimi için lütfen Allah rızası için biri bana yardım etsin. yoksa kendimi siteden aşağı atıcam, kendimi intaar edicem:((

tatlım sen daha yapmadın mı sana soledıgım yerde herseyı guselce anlatıyodu

MiniEtek
17-03-2009, 12:00
bahsettiğimiz yer bakırköy meydandan aşağıya ınerken bursa ıskender var ya da sevıl parfümeriyi biliyorsunuzdur onun arka sokağında gidin bi görün kızlar taç ın da bayisi var o sokakta

evlilik takviminide sanırım böcük lınkını vermıstı burda bende öle düzeltmiştim

p_nr
17-03-2009, 12:01
http://www.kadinlarkulubu.com/sohbet-bolumu/198325-evlilik-takvimi-vs-vs-nasil-yapilir-anlatimi-burada.html buraya bak hayatım

Pashmina
17-03-2009, 12:03
bahsettiğimiz yer bakırköy meydandan aşağıya ınerken bursa ıskender var ya da sevıl parfümeriyi biliyorsunuzdur onun arka sokağında gidin bi görün kızlar taç ın da bayisi var o sokakta

evlilik takviminide sanırım böcük lınkını vermıstı burda bende öle düzeltmiştim

Tamam canım anladım yerini teşşkürler...

_HaYaTiM_
17-03-2009, 12:23
Minietek teşekkür ederim

pınar canım baktım ama gün olayını zor ayarladım. ama galiba bu sefer oldu.

p_nr
17-03-2009, 12:24
yuppyyyyyyy en sonunda olmuş hayatım

Pashmina
17-03-2009, 12:25
Minietek teşekkür ederim

pınar canım baktım ama gün olayını zor ayarladım. ama galiba bu sefer oldu.

Olmuş işte kuşum hadi hayırlı olsun atmaya gerek kalmadı kendini delikafadulden

_HaYaTiM_
17-03-2009, 12:26
oleyyyyyyyyyyy, teşekkür pınarcıma.s.


bi tek o civvivleri kaldırmadım onları artık dursunlar napiimmmkaydirigubbakcemile3

p_nr
17-03-2009, 12:27
pashmina bir şey sormak istıyorum Lewo' ya aşıııkk o bu yazıyı nasıl yaptın ?????

_HaYaTiM_
17-03-2009, 12:29
pashminam sağol canım :)

p_nr
17-03-2009, 12:29
oleyyyyyyyyyyy, teşekkür pınarcıma.s.


bi tek o civvivleri kaldırmadım onları artık dursunlar napiimmmkaydirigubbakcemile3

olsun cnm onlarda farklı olmuş artık ogrendın yaparsın kaydirigubbakcemile5

azra3434
17-03-2009, 12:29
Kizlar pijilerim geldiiiii resimlerini cekip tek tek ekliycem az sonra hihoyyyt

p_nr
17-03-2009, 12:31
beklıyorus canım senı

serp
17-03-2009, 12:32
Simdi biz kafamizdan 6 ay sonra anca hazir oluruz diyoruz ne zaman basvurmaliyiz sizce kizlar gün almak için

öncelikle merhabalar kızlar,
azracım mesela kadıköy belediyesi nikah günü alımı için böyle bir yazı yayınlıyor sitesinde,sizin de bağlı olduğunuz belediyenin sitesinde yazıyordur muhakkak.Aynı dönemlerde evlenicez sanırım seninle,ben de mayısı bekleyeceğim gün almak için :kızgın:

HAZİRAN AYI İÇİN GÜN VERİLMESİ OCAK 2009 BAŞINDA , TEMMUZ AYI İÇİN ŞUBAT, AĞUSTOS AYI İÇİN MART,EYLÜL AYI İÇİN NİSAN,EKİM AYI İÇİN MAYIS,KASIM AYI İÇİN HAZİRAN ,ARALIK AYI İÇİN TEMMUZ AYI BAŞINDA BAŞLIYACAKTIR.

Herkesin cicileri hayırlı uğurlu olsun..Nikah günü alma anılarınız oldukça ilginç,umarım bundan sonrası daha rahat olur hepiniz için a.s

Pashmina
17-03-2009, 12:32
pashmina bir şey sormak istıyorum Lewo' ya aşıııkk o bu yazıyı nasıl yaptın ?????

Canım kullanıcı paneline giriosun orda sol tarfta en üstte profili düzenleyi tıklıyosun ve aşağılarda isteğe bağlı bilgilerden kişisel rütbene istediğini ekleyebilirsin....

hAdi bakalım yazını görelim seninde :dance: