PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Müge Anlı'yla Tatlı Sert - Atv



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 [160] 161

Tweety
02-05-2013, 19:51
bu zeki bey mügeyi verem edecek biran önce bu olay acikliga kavusmali :27:

agustos72
03-05-2013, 16:27
müge anlının yüzüne nolmuş öyle arımı sokmuş botoksmu yaptırmış:1:

superisi22
15-05-2013, 13:51
Aydın’da, ev almak için bir yıl önce emlakçıyla görüşen 70 yaşındaki Hasan Fidan'ın, parası için öldürüldüğü belirlendi.

AYDIN (İHA) - Aydın’da, semt pazarlarında satış yapan iki çocuk babası emekli Hasan Fidan, 14 Nisan 2012 tarihinde bankadan çektiği 10 bin TL ve biriktirdiği 45 bin TL’yi yanına alarak beğendiği bir evi almak için emlakçıyla görüşmeye gitti. Bir daha evine dönmeyen Fidan’ın ailesi, üç gün sonra polise başvurdu ancak geçen bir yılda herhangi bir sonuç elde edilemedi. Koah rahatsızlığı nedeniyle sürekli ilaç kullanan ve yapılan sorgulamada emekli maaşını çekmediği ve hiç bir eczaneden ilaç almadığı belirlenen Fidan’ın ölmüş olabileceğinden şüphelenen polis soruşturmayı derinleştirdi.

Hasan Fidan'ın son olarak görüştüğü emlakçı H.K. ile ortağı bayan H.Z’yi yeniden ifadeye çağıran Aydın Emniyet Müdürlüğü Cinayet Büro Amirliği ekiplerinin sorgusu sonucu H.K. ve H.Z. cinayeti işlediklerini itiraf etti.



Ev almak için görüştükleri Hasan Fidan’ı parası için öldürdüklerini itiraf eden zanlıların, “Kendisiyle ev satımı konusunda anlaştık. Parayı aldıktan sonra bir ev daha olduğunu, isterse burayı da gösterebileceğimizi söyledik. Getirdiğimiz bu evde başına tara ile vurarak öldürdük. Akşam kimsenin görmediği bir sırada bahçeyi kazıp gömdük üzerine beton döktük” şeklinde ifade verdikleri öğrenildi. Zanlıların ifadelerinin ardından Villakent evlerinin bulunduğu sitenin bahçesinde gece yarısı kazı yapıldı. Bahçedeki üzerine beton dökülmüş alanda yapılan kazıda, 1,5 metre derinlikte Fidan'ın battaniye ve naylona sarılı çürümüş cesedine ulaşıldı. Fidan'ın cesedi otopsi için Aydın Atatürk Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı.

Cinayeti Villakent’in içindeki kiralık bir evde işledikleri öğrenilen zanlıların, çevredeki ev sahiplerine “Ev rutubet alıyor. Kazıp izolasyon yapacağız” diyerek evin bahçesini kazdıkları öğrenildi. Emniyetteki sorgularının ardından adliyeye sevk edilen zanlılar yüzlerini gizledi.

sedaecrin
15-05-2013, 16:17
NEVŞEHİR’in merkeze bağlı Balcin köyünde tarlada kadın cesedi bulundu. Köy yakınlarında bulunan kayalık bir bölgede çoban köpeğinin tepkisi sonucu koyun otlatan çoban tarafından bulunan ceset, incelemenin ardından Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı.
Cesedin tanınmayacak halde olması kimlik tespitini güçleştirirken, Nar beldesinde kaybolan ve yaklaşık 4 aydır haber alınamayan 13 yaşındaki N .G’ye ait olabileceği belirtildi. N.G’nin ailesi kimlik tesbiti için hastaneye çağrıldı.


Öte yandan adli tıpta yapılacak incelemelerinin ardından cesedin kimliğinin netlik kazanacağı öğrenildi.

ThirtyFouR
15-05-2013, 20:21
NEVŞEHİR’in merkeze bağlı Balcin köyünde tarlada kadın cesedi bulundu. Köy yakınlarında bulunan kayalık bir bölgede çoban köpeğinin tepkisi sonucu koyun otlatan çoban tarafından bulunan ceset, incelemenin ardından Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı.
Cesedin tanınmayacak halde olması kimlik tespitini güçleştirirken, Nar beldesinde kaybolan ve yaklaşık 4 aydır haber alınamayan 13 yaşındaki N .G’ye ait olabileceği belirtildi. N.G’nin ailesi kimlik tesbiti için hastaneye çağrıldı.


Öte yandan adli tıpta yapılacak incelemelerinin ardından cesedin kimliğinin netlik kazanacağı öğrenildi.


Nezen mi acaba...

sedaecrin
15-05-2013, 21:20
Nezen mi acaba...

halen belli değilmiş nezen olduğu umarım o değildir ama

superisi22
16-05-2013, 11:01
halen belli değilmiş nezen olduğu umarım o değildir ama

korkarım nezen kıafetler nezenın kıyafe beyziyomuş ayrıca komşu murat vı 45 k aranmış v eşi sorguya alınmış

sedaecrin
16-05-2013, 11:10
korkarım nezen kıafetler nezenın kıyafe beyziyomuş ayrıca komşu murat vı 45 k aranmış v eşi sorguya alınmış

Evet ben de dün Nezen değildir inşallah diyordum ama bugün o umut kalmadı pek.Kıyafetler örtüşüyormuş Nezen'in kıyafetleriyle bir de daha önceden Ahmetin orayı gösterip cesetin bulunduğu alanda daha önceden inceleme yapılması,Komşu Murat'ın evinden önemli delillerin çıkması evin aranması,Nuradgül'ün cinayet büroya götürülmesi ve yarım saat evde arama yapılması Müge Anlı'nın da Nevşehir emniyetin Nezen olduğunu düşüncelerinde emin gibi söylemleri korkarım ki cesetin Nezen'in olduğunu gösteriyor.Yine de umut kesilmez inşlalah Nezen değildir demekten alamıyorum kendimi.Yazık çünkü daha 13 yaşındaki çocuk ya

Tweety
16-05-2013, 23:57
Aydın’da, ev almak için bir yıl önce emlakçıyla görüşen 70 yaşındaki Hasan Fidan'ın, parası için öldürüldüğü belirlendi.

AYDIN (İHA) - Aydın’da, semt pazarlarında satış yapan iki çocuk babası emekli Hasan Fidan, 14 Nisan 2012 tarihinde bankadan çektiği 10 bin TL ve biriktirdiği 45 bin TL’yi yanına alarak beğendiği bir evi almak için emlakçıyla görüşmeye gitti. Bir daha evine dönmeyen Fidan’ın ailesi, üç gün sonra polise başvurdu ancak geçen bir yılda herhangi bir sonuç elde edilemedi. Koah rahatsızlığı nedeniyle sürekli ilaç kullanan ve yapılan sorgulamada emekli maaşını çekmediği ve hiç bir eczaneden ilaç almadığı belirlenen Fidan’ın ölmüş olabileceğinden şüphelenen polis soruşturmayı derinleştirdi.

Hasan Fidan'ın son olarak görüştüğü emlakçı H.K. ile ortağı bayan H.Z’yi yeniden ifadeye çağıran Aydın Emniyet Müdürlüğü Cinayet Büro Amirliği ekiplerinin sorgusu sonucu H.K. ve H.Z. cinayeti işlediklerini itiraf etti.



Ev almak için görüştükleri Hasan Fidan’ı parası için öldürdüklerini itiraf eden zanlıların, “Kendisiyle ev satımı konusunda anlaştık. Parayı aldıktan sonra bir ev daha olduğunu, isterse burayı da gösterebileceğimizi söyledik. Getirdiğimiz bu evde başına tara ile vurarak öldürdük. Akşam kimsenin görmediği bir sırada bahçeyi kazıp gömdük üzerine beton döktük” şeklinde ifade verdikleri öğrenildi. Zanlıların ifadelerinin ardından Villakent evlerinin bulunduğu sitenin bahçesinde gece yarısı kazı yapıldı. Bahçedeki üzerine beton dökülmüş alanda yapılan kazıda, 1,5 metre derinlikte Fidan'ın battaniye ve naylona sarılı çürümüş cesedine ulaşıldı. Fidan'ın cesedi otopsi için Aydın Atatürk Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı.

Cinayeti Villakent’in içindeki kiralık bir evde işledikleri öğrenilen zanlıların, çevredeki ev sahiplerine “Ev rutubet alıyor. Kazıp izolasyon yapacağız” diyerek evin bahçesini kazdıkları öğrenildi. Emniyetteki sorgularının ardından adliyeye sevk edilen zanlılar yüzlerini gizledi.

Yazik ya 3 kurus icin kiymislar adama ALLAH RAHMET EYLESİN MEKANİ CENNET OLSUN İNSALLAH(AMİN)

Kimseye guven kalmadi bu devirde..

Su bulunan cesette nezeninmi acaba ailede dogru duzgun bi tepki yok nasil is anlamadim:25:

sedaecrin
17-05-2013, 11:29
Nezen olayında bu aile çok serinkanlı üzülme gibi bir tepki de yok.Bir iki ağlıyorlar tamam ya bir tek bana mı öyle geliyor.Bu ailenin hal ve hareketleri bana hiç samimi gelmiyor.Yazık olan 13 yaşındaki kıza oldu.Her ne oldu bilinmez ama kızın bu iki ev arasında bir şey olduğu kesin.Belki de anne babası bile biliyor her şeyi kim bilir.

sedaecrin
20-05-2013, 11:19
Beklenen o kötü haber geldi malesef.Bulunan ceset Nezen Germiyen'e aitmiş.Çok üzücü bir durum gerçekten.İhmalkarlık ve sorumsuzluğun sonu 13 yaşındaki kızın hayatı oldu çok yazık gerçekten.Bir an önce katilleri bulunur inşallah.Annesi de baya dirençli çıktı bir gözyaşı döktü ağladı şimdi ortalığı dinliyor.Anne değilim ama benim bile içim parçalandı Nezen olayında annesi ise gayet sakin,rahat.Anne olmak bu kadar kolay mı ya.

yaren2007
20-05-2013, 15:36
13 yasinda cook kotu bi yasam yasayaraj hayati son buldu ne kadar kotu ne kadsr uzuldum ufacik cocugu kadin etmisler besbelli
Anneyi ilk aglarkwn gordum o
Bu sabah yine gayet serindi sanki baskasindan bshsedioiyo rabbim korusun rabbim evlat acidi gostermesin e bisey basiba gelmis annenin ne isi var orda daha dun ogrenmisken baslarim.mugesune evlafim gittiktn sonra

Tweety
20-05-2013, 15:58
nezene ALLAH RAHMET EYLESIN INSALLAH(AMIN)
annesi ilk duydugunda bayagi aglamis ama programda bi sakindiler yani anlamadim,
herkesin acisini yasama sekli farklida boylede hic birsey yokmus gibi sakinlik:19:

nasil öldürülmüs henuz belli degil sanirim adli tip raporunda belli olur hersey hamilemi degilmi bakalim ne cikacak,
kim öldürdüryse biran once bulunur INSALLAH

sedaecrin
20-05-2013, 19:54
nezene ALLAH RAHMET EYLESIN INSALLAH(AMIN)
annesi ilk duydugunda bayagi aglamis ama programda bi sakindiler yani anlamadim,
herkesin acisini yasama sekli farklida boylede hic birsey yokmus gibi sakinlik:19:

nasil öldürülmüs henuz belli degil sanirim adli tip raporunda belli olur hersey hamilemi degilmi bakalim ne cikacak,
kim öldürdüryse biran once bulunur INSALLAH

Tabi öyle herkesin acısını yaşama şekli farklı fakat bu kadın bana aşırı sakin geliyor ilk duyduğunda üzülmüş ben de gördüm ama sonrası yine sakin değişik bir kadın ya çözemedim.
Ben haberi ilk okuduğumda daha Nezen belli değildi kafasının kopuk olduğunu söylediler.
Bugün yanlış hatırlamıyorsam babası da öyle bir şey dedi.
Bir de cesedin bulunduğu yerden tüfek fişekleri mi ne bulunmuş denilmişti.
Yine de en kesin rapor adli tıpta belli olur.
Bir an önce bulunur inşallah katilleri.

ehlimana
20-05-2013, 20:16
kızlar şu levent akay cinayetinde kayınvalide (leventin teyzesi aynı zamanda) ilgili bir şey var mı?

kadın o kadar benimle konuştu falan dedi ama adam ölmüştü.

sevdam123
21-05-2013, 09:48
ya şu nezenin anne babasını anlamıyorum nasıl insanlar kızları öldü orda rahat bi şekşlde konuşuyorlar bence anne hala birşeyler saklıyor.

sedaecrin
21-05-2013, 11:11
kızlar şu levent akay cinayetinde kayınvalide (leventin teyzesi aynı zamanda) ilgili bir şey var mı?

kadın o kadar benimle konuştu falan dedi ama adam ölmüştü.

Leventin karısı ile sevgilisi öldürüp bir kuyuya atmışlar onların ikisi de tutuklandılar.İtirfta ettiler zaten.Haliyle teyzesinin beni aradı konuştuk felan demesi yalan çıktı.Kaybolduğu ilk günde öldürmüşler çünkü.

sedaecrin
21-05-2013, 11:13
ya şu nezenin anne babasını anlamıyorum nasıl insanlar kızları öldü orda rahat bi şekşlde konuşuyorlar bence anne hala birşeyler saklıyor.

O anneye ebn taktım zaten hal ve hareketlerine bugün bir ara kadın güldü resmen hatta.Evladı ölen acısı taze olan bir anne ansıl oluyor da tebessüm edip gülebiliyor rahat davranıyor aklım almıyor cidden ya.Sakladığı bir şeyler var belki de kim bilir bana da öyle geliyor çünkü.

nicksiz
21-05-2013, 11:31
Nezen`in annesine ben de baştan beri güvenmiyorum. Kalbinin çirkinliği vurmuş yüzüne sanki.
Babası da çok düzgün değil zaten. Olan 13 yaşındaki kıza oldu. Kız ailesinde bulamadığı sevgiyi ilgiyi hep dışarda aramış.
Neymiş yeri geldiğinde komşusu dövermiş( adamın adı Murat mıydı neydi), hadi ordan hangi anne buna izin verir.
Çocukları hiç umurlarında değil ki.
Eşim bu sabah Nezen`nin babasını görünce adam bakımlı olmuş ilk başlarda böyle değildi dedi. Dilberle Ümit`i hatırlattılar bana dedi. Gerçekten de öyle, adamın ilk başlarda saçı başı dağınıkken üç gün önce kızının cesediyle yüzleşiyorsun ve kılığın daha düzgün. Garip. Annesi de gözü kızarsın diye gözüne bastırıyor sanki. Herkes ağlayarak yasını tutmayabilir ama bu kadının bakışında evladını kaybetmiş duygusunu göremedim.:50:

Tweety
22-05-2013, 20:31
Tabi öyle herkesin acısını yaşama şekli farklı fakat bu kadın bana aşırı sakin geliyor ilk duyduğunda üzülmüş ben de gördüm ama sonrası yine sakin değişik bir kadın ya çözemedim.
Ben haberi ilk okuduğumda daha Nezen belli değildi kafasının kopuk olduğunu söylediler.
Bugün yanlış hatırlamıyorsam babası da öyle bir şey dedi.
Bir de cesedin bulunduğu yerden tüfek fişekleri mi ne bulunmuş denilmişti.
Yine de en kesin rapor adli tıpta belli olur.
Bir an önce bulunur inşallah katilleri.

of cok kotu ya o kisimlari kacirmisim ben hep :25:
eger böyle canice bir ölümse bu ailedeki rahatlik ne boyle ya :25:

sedaecrin
22-05-2013, 21:32
of cok kotu ya o kisimlari kacirmisim ben hep :25:
eger böyle canice bir ölümse bu ailedeki rahatlik ne boyle ya :25:

Ben de kestiremiyorum bu aileye bu rahatlık nereden geliyor.
Bir programda kızın öldüğü belli olmuştu resmen güldüğüne şahit oldum ben ya.
Bu hallerini gördükçe ben şahsen çok kızıyorum o aileye o kızcağız adına da daha çok üzülüyorum.

ehlimana
22-05-2013, 22:10
o kadar çok merak ediyorum ki şu nezen olayını.

müge anlı çok sakin ben işin iç yüzünü biliğini düşünüyorum.

yoksa şimdiye eşelemek için çıldırır, bağırır, çağırırdı.

ehlimana
23-05-2013, 10:12
ya bu kadın neden kızından başka herkesi koruyor?

sevdam123
23-05-2013, 10:58
Ben de kestiremiyorum bu aileye bu rahatlık nereden geliyor.
Bir programda kızın öldüğü belli olmuştu resmen güldüğüne şahit oldum ben ya.
Bu hallerini gördükçe ben şahsen çok kızıyorum o aileye o kızcağız adına da daha çok üzülüyorum.

ayy bende canım o anneyi gördükçe sinir oluyorum bu kadar rahat olabilirmi bi insan bu günde güldü bi ara biri tele bağlandı annenin herşeyi bildiğini söyledi o ara yüz ifadeni gösterdiler gülümsüyordu öyle davranıyorki suçsuz görünsün :50:

sedaecrin
23-05-2013, 11:09
ayy bende canım o anneyi gördükçe sinir oluyorum bu kadar rahat olabilirmi bi insan bu günde güldü bi ara biri tele bağlandı annenin herşeyi bildiğini söyledi o ara yüz ifadeni gösterdiler gülümsüyordu öyle davranıyorki suçsuz görünsün :50:

Evet beni de zaten o rahat halleri gülmesi felan çıldırtıyor.Ortada öeln 13 yaşında ki bir kız yok gibi davranıyorlar.Bir de bugün yayında Ramazan amcanın söylediklerinde nasıl panik oldular öyle resmen beti benzi attı.İşin aslı nedir bilemeyiz ama belki de Murat ile ilişkisi varsa şayet Nezen de öğrenince öldürdüler belki de kim bilir.Tabi bunların hepsi bir sebep olamaz sonuçta bir cana kıyıldı

sevdam123
23-05-2013, 14:12
Evet beni de zaten o rahat halleri gülmesi felan çıldırtıyor.Ortada öeln 13 yaşında ki bir kız yok gibi davranıyorlar.Bir de bugün yayında Ramazan amcanın söylediklerinde nasıl panik oldular öyle resmen beti benzi attı.İşin aslı nedir bilemeyiz ama belki de Murat ile ilişkisi varsa şayet Nezen de öğrenince öldürdüler belki de kim bilir.Tabi bunların hepsi bir sebep olamaz sonuçta bir cana kıyıldı

evt yüz ifadesi arif verimlininde dikkatini çekti duydunuz mu bilmem o arada dediki yüz ifadesine bakın kadın hemen itiraz etti yok iftira atıyor yalan söylüyor dedi kıvırdı yani bakalım ne zaman gerçekleri itiraf edecekler olan 13 yaşında bir çocuğa oldu neler gelmiş başına böyle anne babası olduğu için çok şanssız bi kızmışş:50::50::50:

sedaecrin
23-05-2013, 19:27
evt yüz ifadesi arif verimlininde dikkatini çekti duydunuz mu bilmem o arada dediki yüz ifadesine bakın kadın hemen itiraz etti yok iftira atıyor yalan söylüyor dedi kıvırdı yani bakalım ne zaman gerçekleri itiraf edecekler olan 13 yaşında bir çocuğa oldu neler gelmiş başına böyle anne babası olduğu için çok şanssız bi kızmışş:50::50::50:

Evet Arif verimli'nin dediğini duydum.Kadın zaten ona cevap veremedi kem küm etti bir anda.Kesinlikle olan 13 yaşındaki kızcağıza oldu.Anne babasının sevgisizliği,sorumsuzluluğu böyle bir olaya mal oldu malesef ki.

cornella
23-05-2013, 19:36
bir sinemim annesine bakın bir bu kadına..kadının kızı ölmüş bir tek adlı tıp önünde ağladı.
her gun gözlerine bakıyorum ...gece aglamıs mı dıye..ama tık yok müge anlının göz altları daha çökük....
var bunda bir iş inşallah çabuk sonuçlanır....

sedaecrin
23-05-2013, 19:44
bir sinemim annesine bakın bir bu kadına..kadının kızı ölmüş bir tek adlı tıp önünde ağladı.
her gun gözlerine bakıyorum ...gece aglamıs mı dıye..ama tık yok müge anlının göz altları daha çökük....
var bunda bir iş inşallah çabuk sonuçlanır....

İnşallah bir an önce açıklanır da suçlular cezasını çeker.
Sinem'in annesinin tırnağı bile olamaz zaten Allah o anneye de sabırlar versin o anne işte evladından dolayı ciğeri yanan annedir.
Melahat Hanım'a anlam vermek ise mümkün değil rahatça gülen gözyaşı dahi dökemeyen bir anne.
Lügatte tabiri nedir ne denir bu anneye bilmiyorum doğrusu

nicksiz
23-05-2013, 22:43
Bir arkadaşımı kaybettim neredeyse Nezenle yaşıttı,
Annesi her nekadar şuan kınızın kaybetmiş gibi yaşamasa da kzı öldüğündeki( 16 yıl önceydi) halini hatırlıyorum çok kötüydü...
yeğenimi kaybettim 17sinde annesi hergün okul önüne gitme çabasındaydı belki oğlunu görürüm umudundaydı...
O gözlerde gördüğüm maalesef bu ailde yok. Ama bu ailede çocuğuna ilgi de yok. Bencillik var ama şuan pişmanlık da yok. Hadi cinayette parmağı yok ama kızlarına karşı olan davranışlarının, sevginin eksikliğini görüp pişmanlık da yok. Çok anlamsızlar, bakalım sonuç ne olacak. İnşallah biran önce sonuçlanır...

ehlimana
24-05-2013, 12:34
çıkarsa nezenin annesinden çıkar.
kadın çok serinkanlı.

lily_white
24-05-2013, 13:23
ben bu kadını aynı Dilber'e benzetiyorum böyle bi anne olur mu yaa gözünün kenarı bile ıslanmıyor....

xAyx
27-05-2013, 09:08
sadece 1 dakikalığına tvnin sesini kapatın ve öyle izleyin
herşey anlaşılıyor Nezenin annesiyle yanındaki kadın herşeyi ele veriyor
başka bi hesap var bu işin içinde..ben çözemedim

ehlimana
27-05-2013, 15:03
ya çokkkkkk sakinler ben öldüm sabah ikisini izlerken.

insan olarak düşünüyorum olayı görsem ; havada uçan kuşun kanadına kadar anlatırdım polislere.
bunlar ık mık kemküm.
gırtlaklarına yapışasım var.:47::47::47:
2 turist ömer gelmiş kurulmuşlar.

nurtug1984
28-05-2013, 08:58
Bu Nurdagül'ün kocası Murat neden hapiste ben orasını kaçırdım galiba iş yerinde netten izliyorum da :)

sedaecrin
28-05-2013, 11:44
Bu Nurdagül'ün kocası Murat neden hapiste ben orasını kaçırdım galiba iş yerinde netten izliyorum da :)

Nurdagül'ün kardeşi Ahmet ile birlikte kız kaçırma olayına katılmış ondan dolayı hapisteler.

sedaecrin
28-05-2013, 11:46
Çocuğuna ceset diye bile hitap edebilecek serinkanlılıkta bir anne.Biz televizyon karşısında kendimizi yedik bitirdik bu kızcağız için bir an önce katili bulunur inşallah diye.Annesi bir içten şekilde yavrumun katilini bulun diyemedi.

ThirtyFouR
28-05-2013, 14:50
Çocuğuna ceset diye bile hitap edebilecek serinkanlılıkta bir anne.Biz televizyon karşısında kendimizi yedik bitirdik bu kızcağız için bir an önce katili bulunur inşallah diye.Annesi bir içten şekilde yavrumun katilini bulun diyemedi.

babasida bugun ceseti alicaz dedi, $ok oldum.
Bunlar kizlarini zerre kadar sevmemis, olay bu kadar basit. Sasirsakta, anlamasakta böyle...
ben izleyemedim, nezen nasil bulundu? Ihbar üzerine mi

nurtug1984
28-05-2013, 15:16
2 kayalığın arasına gömülüp üzeri taşlarla kapanmış. Ahmet zaten söylemiş zamanında Murat yaptıysa buralara bi yere gömer diye gerçekten orda çıkmış ama Murat yapmadım diyor. Bahar gelince taşlar açılmaya başlamış. Çoban köpekleri bulmuş çobanda ihbar etmiş. Naıl öldürülmüş o konu hakkında bir fikrim yok ama. Sanırım başını vücudundan ayırmışlar. Bulununca babası öyle bişeyler söylemişti :( Müge bence az çok buldu kimin yaptığını ama elinde net deliller olsun istiyo. Bugün programı kapatırlarken Müge konuşuyo kamera sürekli anne ve Nurdagül ü gösteriyo. Yarın daha net bilgiler çıkar inşallah.

sedaecrin
28-05-2013, 16:26
babasida bugun ceseti alicaz dedi, $ok oldum.
Bunlar kizlarini zerre kadar sevmemis, olay bu kadar basit. Sasirsakta, anlamasakta böyle...
ben izleyemedim, nezen nasil bulundu? Ihbar üzerine mi

Aklım almıyor zaten nasıl ceset diye hitap edebiliyor kendi evlatları değil sanki.
Ne sevgi göstermişler ne de ilgi.Başkasına çocuğunu dövdüren bir aileden zaten ne sevgi bekleyeceğiz ki.
Nezen bir çobanın fark etmesiyle bulmasıyla ortaya çıktı.Çoban da emniyete haber vermiş hemen.
Bu şekilde bulundu kızcağız.

ThirtyFouR
28-05-2013, 16:43
olan kiza oldu, hayati zaten düzensizmis bide üzerine cinayete kurban gitti.
ben programi izlerken sunu fark ettim, cogu öldürülen cevre kurbani oluyor
cevremizi cok iyi secmeliyiz...

bi sinemin ailesine bakin bi bu aileye... serife anne kizim, mavi gözlüm derken sesi titriyodu
sonuna kadar kizinin masumiyetini savundu, aradi tüm gücüyle...
oda anne bu duygusuzda. hayret edilesi gercekten.
kizinin görüntüleri cikiyor kipirdama yok... ceseti bulunuyor gözyasi yok... :50:
nasil bu kadar vurdum duymaz olabiliyorlar.
bence bu olay cözümlenemicek bu süre icinde...belki cok ileride...
hepsi birbirini koruyor, kimsenin dogrulari anlatmaya niyeti yok.
annesi babasi gercekleri ortaya cikarmaya degil ört bas etmeye gelmis belli.
sanki onlar degil müge anli ariyor katili gibi

sedaecrin
28-05-2013, 16:47
olan kiza oldu, hayati zaten düzensizmis bide üzerine cinayete kurban gitti.
ben programi izlerken sunu fark ettim, cogu öldürülen cevre kurbani oluyor
cevremizi cok iyi secmeliyiz...

bi sinemin ailesine bakin bi bu aileye... serife anne kizim, mavi gözlüm derken sesi titriyodu
sonuna kadar kizinin masumiyetini savundu, aradi tüm gücüyle...
oda anne bu duygusuzda. hayret edilesi gercekten.
kizinin görüntüleri cikiyor kipirdama yok... ceseti bulunuyor gözyasi yok... :50:
nasil bu kadar vurdum duymaz olabiliyorlar.
bence bu olay cözümlenemicek bu süre icinde...belki cok ileride...
hepsi birbirini koruyor, kimsenin dogrulari anlatmaya niyeti yok.
annesi babasi gercekleri ortaya cikarmaya degil ört bas etmeye gelmis belli.
sanki onlar degil müge anli ariyor katili gibi

Programa katılanlar arasında ailesi olsun komşusu olsun ben de aynı şekilden onlardan bu konuda çözüme kavuşturacak bir atak bekleyemiyorum nedense.
Sadece birbirlerini korkuyorlar ağız ağıza vermişler.
Sonuç yani katilin bulunmasında adli tıp yardımcı olacak gibi çıkarsa o sonuçlardan çıkar.
Diğer türlü bu iş uzar gider.
Ne aile katiller bulunsun diye destek verebiliyor içten şekilde ne de yardımcı oluyorlar.
Anca Murat'ın ismi geçince kaplan kesilmeyi becerebiliyorlar.

ehlimana
29-05-2013, 08:24
kızlar levent akayın ailesi gelmiş.
bence teyze ile ilgili bir şey var.
çok merak ettim.

dyg01
29-05-2013, 08:27
offfffff bunları sona bıraksaydı ya.nezen olayı noldu acaba...adl, tıp raporu çıkacaktı????

dyg01
29-05-2013, 08:31
kızlar levent akayın ailesi gelmiş.
bence teyze ile ilgili bir şey var.
çok merak ettim.

evet bende şimdi fark ettım....hanı bır kuyudaydı ya çıkarmaya çalışıyorlardı.....sanırım kuyudan çıkardılar.

sedaecrin
29-05-2013, 11:49
Nurcan anlaşılan hapiste çok düşünmeye fırsat buldu ve suçu başkalarını atıp ta nasıl kurtulurum diye düşünür olmuş.Ben o bilgi şahidinin o işin içinde olduğunu hiç sanmıyorum.Böyle yaparak anca mahkemeyi uzatırlar bana kalırsa.

ehlimana
29-05-2013, 14:02
bence iş nurcanın annesinde bitecek.
ya kadını gırtlaklayasım geldi.
o ne kadın öyle ya:47::47:

lifewater
08-06-2013, 13:28
Uzun zamandır izleyemiyorum,levent akay cinayeti ile ilgili gelişmeler mi var?Nurcanla resul öldürdü ve hapse girdiler diye biliyorum.
Ve nezen olayı noldu?Müge anlı artık göstermiyor galiba.
Bide sevgi aslan vardı,onun katilleri bulundu mu?

sedaecrin
11-06-2013, 13:19
Uzun zamandır izleyemiyorum,levent akay cinayeti ile ilgili gelişmeler mi var?Nurcanla resul öldürdü ve hapse girdiler diye biliyorum.
Ve nezen olayı noldu?Müge anlı artık göstermiyor galiba.
Bide sevgi aslan vardı,onun katilleri bulundu mu?

Sevgi Aslan olayını bilmiyorum ama Nezen malesef ölü olarak bulundu.Geçenlerde ailesi felan programda çok konuştular da artık adli tıp raporun sonucunu bekliyorlar ona göre hareket edecekler çünkü.
Levent Akay olayı da aynı bildiğin gibi hapse girdiler Nurcan ve sevgilisi.

sedaecrin
11-06-2013, 13:20
Selda ve tunç olayında da bağ evindeki kanın adli tıp sonuçlarına göre belli olmuş.Tunç Boztepe'ye aitmiş.Bence bu işi çözülmesi de yakındır katil veya katillerin bulunması yani.

Tweety
11-06-2013, 22:39
Selda ve tunç olayında da bağ evindeki kanın adli tıp sonuçlarına göre belli olmuş.Tunç Boztepe'ye aitmiş.Bence bu işi çözülmesi de yakındır katil veya katillerin bulunması yani.

bu konuyu takip etmemistim ama olayin ozetini dinledim biraz bugun yani katil bellide delil yok sanki bu kan haric :26:

sedaecrin
12-06-2013, 12:43
bu konuyu takip etmemistim ama olayin ozetini dinledim biraz bugun yani katil bellide delil yok sanki bu kan haric :26:

Aynen öyle aslında katil belli sayılır ama işte delil olmadan da ister istemez olaya müdahale edilemiyor.

lale1
16-06-2013, 10:54
Sezon finali yapiyor mu muge?

YareNaz
21-06-2013, 23:07
son 5 günü kalmış haftaya sezon finaliymiş.

Tweety
25-06-2013, 13:39
Bu kizin olayini merak ediyorum aydinlansa biran önce yazik gencecik kiz ALLAH RAHMET EYLESIN...:31:

yeteramabukadar
13-08-2013, 13:23
nezenin katilleri bulundumu o kızcacıza çok ama çok üzüldüm sahipsiz kayıp bi hayat allahım insanlar neler yaşiyor

superisi22
22-08-2013, 13:54
Olayla ilgisi oldukları gerekçesiyle gözaltına alınan 3 zanlıdan kayıp kadının erkek kardeşi tutuklandı




Nevşehir’in Avanos ilçesinde 1 yılı aşkın süreden beri kayıp olan Tunç Boztepe ve Selda Grösse’yi öldürdükleri iddiasıyla gözaltınaalınan 3 kişiden Grösse’nin erkek kardeşi tutuklandı.
Nevşehir Emniyet Müdürlüğü ekipleri tarafından kayıp Tunç Boztepe ve Selda Grösse’yi öldürdükleri şüphesiyle gözaltına alınan ve Avanos Adliyesine sevk edilen Grösse’nin annesi Kevser A, erkek kardeşi Sezai B. ve Murat K. savcılıkta alınan ifadelerinin ardından mahkemeye çıkarıldı.
Kasten adam öldürme suçlamasıyla mahkemeye sevk edilen 3 zanlıdan kayıp Grösse’nin kardeşi Sezai B. tutuklanarak cezaevine gönderilirken, annesi Kevser A. ve diğer zanlı Murat K. adli kontrol şartı ile serbest bırakıldı.
Boztepe ve Grösse’nin kayboldukları gece kaldıkları bağevinden bulunan kan örneklerinin Sezai B’den alınan kan örneği ile uyuştuğu ve bu nedenle zanlının tutuklandığı bildirildi.
Olay nasıl olmuştu.
Avanos’ta yaşayan Tunç Boztepe (42) ile iş ortağı Alman vatandaşı 2 çocuk annesi Selda Grösse’den (41) 2 Ağustos 2012′den itibaren haber alamayan yakınları, durumu polise bildirmiş, Nevşehir Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü ekipleri başta Avanos ilçesi olmak üzere kent genelinde geniş çaplı arama çalışması yürütmüş ancak kayıp kişilerin izine rastlanamamıştı. – Nevşehir

ThirtyFouR
22-08-2013, 15:03
Olayla ilgisi oldukları gerekçesiyle gözaltına alınan 3 zanlıdan kayıp kadının erkek kardeşi tutuklandı




Nevşehir’in Avanos ilçesinde 1 yılı aşkın süreden beri kayıp olan Tunç Boztepe ve Selda Grösse’yi öldürdükleri iddiasıyla gözaltınaalınan 3 kişiden Grösse’nin erkek kardeşi tutuklandı.
Nevşehir Emniyet Müdürlüğü ekipleri tarafından kayıp Tunç Boztepe ve Selda Grösse’yi öldürdükleri şüphesiyle gözaltına alınan ve Avanos Adliyesine sevk edilen Grösse’nin annesi Kevser A, erkek kardeşi Sezai B. ve Murat K. savcılıkta alınan ifadelerinin ardından mahkemeye çıkarıldı.
Kasten adam öldürme suçlamasıyla mahkemeye sevk edilen 3 zanlıdan kayıp Grösse’nin kardeşi Sezai B. tutuklanarak cezaevine gönderilirken, annesi Kevser A. ve diğer zanlı Murat K. adli kontrol şartı ile serbest bırakıldı.
Boztepe ve Grösse’nin kayboldukları gece kaldıkları bağevinden bulunan kan örneklerinin Sezai B’den alınan kan örneği ile uyuştuğu ve bu nedenle zanlının tutuklandığı bildirildi.
Olay nasıl olmuştu.
Avanos’ta yaşayan Tunç Boztepe (42) ile iş ortağı Alman vatandaşı 2 çocuk annesi Selda Grösse’den (41) 2 Ağustos 2012′den itibaren haber alamayan yakınları, durumu polise bildirmiş, Nevşehir Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü ekipleri başta Avanos ilçesi olmak üzere kent genelinde geniş çaplı arama çalışması yürütmüş ancak kayıp kişilerin izine rastlanamamıştı. – Nevşehir

uuuww:26: kardesine sasirmadim ama anneside mi varmis isin icinde... vay arkadas...

sedaecrin
22-08-2013, 16:08
Selda olayında kardeşi Sezai'nin olduğu bariz belliydi.Annesinin de işin içinde olduğunu pek sanmıyordum ama her şeyi bildiğine oğlunu koruduğunu düşünüyordum o yüzden suçlu konumundadır herhalde o da.Program başlasın daha detaylı öğrenilir her şey gerçi.

superisi22
23-08-2013, 14:58
2 eylülde başlıyormuş başlasın sıkıldık artık

Tweety
02-09-2013, 02:05
Bugün baslayacak... merakla bekliyorum..

Nezen olayi filan ne oldu merak icindeyim..

yeteramabukadar
02-09-2013, 08:25
başladı hemde çok hızli üzeyir kayanın katili 18 yaşinda yigeniyle meymenetsiz karısı yapmiş:53::53::53::53::53::53:

Tweety
04-09-2013, 12:06
Kizlar Bu nezenin adli tip raporu sonuclari soylenmis miydi ? Nasil ölmüs hamilemiymis.. biran önce cözüleydi..

Cazu
04-09-2013, 19:13
nezen olayının adli tıp sonucunu bende merak ediyorum çok. açıklamadı diye biliyorum.
annesi ve babası bu işin içinde net başka yerde aranmamalı bu iş..izlerken sinirlerim zıplıyor.ekrandan çıkıp dövesim var özellikle melehatı:47:

yeteramabukadar
04-09-2013, 20:29
bende adli tıp raporu açiklanmadı diye biliyorum bence herşey kesinleşti ama bekliyorlar son günler

Cazu
05-09-2013, 08:49
bugünlerde banada öyle geliyor.çember daralıyor.ama bir anne ve baba nasıl bu işin içinde anılır benim aklım bu kısmı almıyor.ve öylede çıkıcak gibi.bugün nezen işlenmiycek sanırım:/

kartanesi41
06-09-2013, 10:26
nezen olayının adli tıp sonucunu bende merak ediyorum çok. açıklamadı diye biliyorum.
annesi ve babası bu işin içinde net başka yerde aranmamalı bu iş..izlerken sinirlerim zıplıyor.ekrandan çıkıp dövesim var özellikle melehatı:47:


bende aynen canım hele gülmesine sinir oluyorrum 13 yaşında evladını kaybetmiş hala gülüyor özllikle dişlerini kırmak istiyorum :57::4:

Tweety
06-09-2013, 11:07
Bu nezen olayinda gidim gelisme yok hep ayni seyler konusuluyor... :31:

Cazu
06-09-2013, 13:10
bende aynen
canım hele gülmesine sinir oluyorrum 13 yaşında evladını kaybetmiş
hala gülüyor özllikle dişlerini kırmak istiyorum :57::4:

aynen canım kadın gülüyor resmen..bunun üstüne zaten ne konuşulsun daha.nasıl bir aile bunlar aklım almadı gitti.allahım günah yazmasın tövbee yarabbim ama ben bu kadının yüzünü gördükçe çok kötü oluyorum.çözülsün artık kızda yerinde rahat etsin kıyamam

superisi22
10-09-2013, 19:16
bu gün anlı yayına konuk olan ramazan taşkın hüseyın beyin nezen öz babası olmadığını söylemiş müge anlıın face sitesinden okudum ne kadar doğru bilmiyorum bu açıklamının üzerine adama saldırmak üzereydi reklama girildi

katiee
11-09-2013, 12:31
şu enişteyle kaçan kız konusunda bugun amma öfkelendım adama bakya gıtmiş karısının kopyasını kaçırmış

muge anlıda dedı zaten erkekler kadınlardan çocuk istıyo kadın bıraz dağılıncada heemen başka kdına yönelıyorlar dıye

adam madem karından sıkıldın nedne karının kopyasını kaçırıyosun bu erkeklerı anlamak imkansız

ThirtyFouR
11-09-2013, 15:24
Bu nezen olayi baydi artik diyen tek ben miyim :26:
Bosa kürek cekiyor müge anli, anne baba yardimci olmadigi sürece hicbirsey ortaya cikmayacak

yeteramabukadar
12-09-2013, 09:53
bide balkondan atıldı denilen kapalı bi kadıncagız vardı yeni evli o neoldu acaba çıkmıyorlar bilen var mi

kartanesi41
12-09-2013, 10:10
şu enişteyle kaçan kız konusunda bugun amma öfkelendım adama bakya gıtmiş karısının kopyasını kaçırmış

muge anlıda dedı zaten erkekler kadınlardan çocuk istıyo kadın bıraz dağılıncada heemen başka kdına yönelıyorlar dıye

adam madem karından sıkıldın nedne karının kopyasını kaçırıyosun bu erkeklerı anlamak imkansız

evt ya dün izleyememiştim bu gün gördüm kadını dediğiniz gibi ya erkek milleti işte keseceksin biyerlerini:47: gidipte bide karısının yeğenini kaçırıyor üstelik çocuk daha artık kimseye güven kalmadı :20:

GamzeLim
12-09-2013, 11:22
Nezen olayini basindan izlemedim, birkac gündür denk geldigimde izliyorum sadece
yani olaylarin baslangicini gidisatini pek bilmiyorum amaaa
Allah günah yazmasin, anne babanin yüzü bu kadar mi süpheli olur
bu kadar mi kötü insan imaji cizer...

ThirtyFouR
12-09-2013, 13:02
bide balkondan atıldı denilen kapalı bi kadıncagız vardı yeni evli o neoldu acaba çıkmıyorlar bilen var mi

aa evet oda vardi, ne oldu ki hic bahsetmediler sonra...
o kadar ortadaydi ki esinin yaptigi ama hicbirsey ispat edemeden kapandi

samsunda bi bayan vardi kaybolan, 2 cocuklu... ablasi geliyordu sürekli
ondanda haber yok

bide define avcisi kocasini arayan kadin vardi, sevgilisi oldugu ortaya cikmisti...
baya bi üzerinde durmuslardi sonra kaybolup gittiler

sedaecrin
12-09-2013, 17:15
Nezen olayında artık ben anne ile babadan iyice şüphelenmeye başladım hele ki mezarlıkta kızları defnedilirken sen beni yakarsan ben de seni yakarım sözü söylendikten sonra ve Hüseyin'in öz babası olmadığı söylendiği zaman.Sürekli unutkanlık,çelişki,yalan,dolan ne biçim anne baba demekten kendimi alamıyorum artık kendimi.İnşallah yakın zamanda kızın katili ortaya çıkar yoksa ben bu çelişkili cevaplar karşısında çıkmayacak diye korkmaya başladım

xAyx
13-09-2013, 16:07
sadece bekliyorum
çünkü bu kadar yalanı kim söylese ayağına dolanır
çünkü yalan nankördür unutulur
bunlar da bir gün neyi nerde söylediklerini söyleyip çuvallayacaklar
zaten nezenin annesi en küçük detayda bile bi öyle bi böyle

Mascara
13-09-2013, 17:03
Bu nezen olayi baydi artik diyen tek ben miyim :26:
Bosa kürek cekiyor müge anli, anne baba yardimci olmadigi sürece hicbirsey ortaya cikmayacak
kesinlikle değilsin
hergün aynı şeyleri konuşuyorlar

yeliz_nur
16-09-2013, 08:22
Nezen olayında artık ben anne ile babadan iyice şüphelenmeye başladım hele ki mezarlıkta kızları defnedilirken sen beni yakarsan ben de seni yakarım sözü söylendikten sonra ve Hüseyin'in öz babası olmadığı söylendiği zaman.Sürekli unutkanlık,çelişki,yalan,dolan ne biçim anne baba demekten kendimi alamıyorum artık kendimi.İnşallah yakın zamanda kızın katili ortaya çıkar yoksa ben bu çelişkili cevaplar karşısında çıkmayacak diye korkmaya başladım


Bu sezon henüz izleyemedim nezen şu küçük kız değil mi geçen sezonda çıkmışlardı sonra kız ölü bulundu.Anne ve babası sürekli çelişkili konuşuyorları zaten halen aynı mı davranıyorlar.

kartanesi41
16-09-2013, 10:12
Bu sezon henüz izleyemedim nezen şu küçük kız değil mi geçen sezonda çıkmışlardı sonra kız ölü bulundu.Anne ve babası sürekli çelişkili konuşuyorları zaten halen aynı mı davranıyorlar.

evt canım aynılar annede babada birşeyler saklıyor bu günde mügeyi çıldırttılar yine :20:

blackcinder
16-09-2013, 10:21
ben müge anlıyı çok seviyorum önceden sürekli takip ederdim ama şimdi pek edemiyorum işler yüzünden, bence dobra bir kadın çokta akıllı . :54:

sedaecrin
16-09-2013, 17:56
Bu sezon henüz izleyemedim nezen şu küçük kız değil mi geçen sezonda çıkmışlardı sonra kız ölü bulundu.Anne ve babası sürekli çelişkili konuşuyorları zaten halen aynı mı davranıyorlar.

Evet canım doğru hatırlıyorsan 13 yaşındaydı kayıp olarak arandı bir müddet sonra da cesedi ortaya çıktı ölü bulundu malesef. Annesi babası hiç değişmemişler halen aynılar hatta diyebilirim ki o kadar rahatlar ki sanki ölen evlat onların değil gibi rahatça gülebiliyorlar bu da benim çok sinirime gidiyor.

Tweety
16-09-2013, 19:48
Nezenin ölü bulundugu yeri biri soylemisti iste su öldürdüyse buraya gömmüstür filan gibi yani iyice bi arastirmak gerek.. :26:

LiLiquM
18-09-2013, 10:11
Bu nezenin babası beni deli edecek yaww:57:

BirAdetLokum
18-09-2013, 10:12
Ayyy öz babası değilmiş nezenin allahım şok oldum :53: aylardır saklamışlar
kesin bu adam katili ya yüzünde meymenet yok

Mascara
18-09-2013, 10:14
şok oldum
hüseyin onun öz babası dğlmişş :53:

kartanesi41
18-09-2013, 14:06
Ayyy öz babası değilmiş nezenin a şok oldum :53: aylardır saklamışlar
kesin bu adam katili ya yüzünde meymenet yok

bende şok oldum yaaa bende hemen onu düşündüm herşey beklenir bu adamdan öldükten sonra öğrendim diyor ama yalann inş cinsel tacizde falan da bulunmamıştır kıza yazık anne bence herşeyi biliyor gizliyor bu günde katılmadı midesi ağrıyormuş yalancııı sıkıştı tabi kaçacak yer arıyor şimdi :47:

sevdam123
18-09-2013, 14:10
mal adamya bide diyorki 18 yıllık evliyiz evlendiğimizde 2 aylık hamileymis nasıl oluyor bu nezen 13 yaşındaydı :53::53::53: bunların sonu hapihane bence :47:

Mascara
18-09-2013, 15:31
bende şok oldum yaaa bende hemen onu düşündüm herşey beklenir bu adamdan öldükten sonra öğrendim diyor ama yalann inş cinsel tacizde falan da bulunmamıştır kıza yazık anne bence herşeyi biliyor gizliyor bu günde katılmadı midesi ağrıyormuş yalancııı sıkıştı tabi kaçacak yer arıyor şimdi :47:
birde allahım bana sabır ver diyor
o benim karım başımın tacı diyor
ne çıkacak bunların altından çok merak ediyorum

kartanesi41
18-09-2013, 15:44
birde allahım bana sabır ver diyor
o benim karım başımın tacı diyor
ne çıkacak bunların altından çok merak ediyorum

pislik herif bide Allahtan sabır istiyor inş çarpılırsın :20: kadında kadına benzese bari başının tacıymış :53: bence bu adam öldürdü ve ya öldürttü sonunda bunun bağlantısı olduğu çıkacak

ellizan
18-09-2013, 15:54
Nezen'in babası Hüseyin değilmiymiş:53::53::53: Eee babası kimmiş açıkladı mı annesi?

BirAdetLokum
18-09-2013, 16:32
bende şok oldum yaaa bende hemen onu düşündüm herşey beklenir bu adamdan öldükten sonra öğrendim diyor ama yalann inş cinsel tacizde falan da bulunmamıştır kıza yazık anne bence herşeyi biliyor gizliyor bu günde katılmadı midesi ağrıyormuş yalancııı sıkıştı tabi kaçacak yer arıyor şimdi :47:
facebook sayfsı vardı bu adamın sapık sapık şeyler paylaşmıştı geçen sezon çok konuşuldu cinsel bişeler yapmış olabilir nezene. annesinin ödü bi tarafına karıştı bence artık bugün o yüzden gelmedi. yarın gelecek mi acaba


mal adamya bide diyorki 18 yıllık evliyiz evlendiğimizde 2 aylık hamileymis nasıl oluyor bu nezen 13 yaşındaydı :53::53::53: bunların sonu hapihane bence :47:
adam zaten evlendiği tarihi bile bilmiyor ki annem sağ değildi annem 2006da öldü filan saçmalıyo resmen
bi dediği bi dediğini tutmuyo
zaten o sabah okula gittim demişti ama mobesede de görünmüyor bu adamın parmağı var herşeyi biliyo oda karısıda


Nezen'in babası Hüseyin değilmiymiş:53::53::53: Eee babası kimmiş açıkladı mı annesi?
yayına katılmadı bugün annesi. yarın yayına çıkar belki ama babası kim diye soramazlar yayında

Mascara
18-09-2013, 16:40
Nezen'in babası Hüseyin değilmiymiş:53::53::53: Eee babası kimmiş açıkladı mı annesi?
Gelmedi ki
Bundan sonra yayına ne yüzle çıkcak merak ediyorum
Yinede o kadının günahı lazım değil
belki kadının başına bir iş gelmiştir Allah bilir

sevdam123
18-09-2013, 16:59
[QUOTE=Louisa;31953852][COLOR=#000080]
Gelmedi ki
Bundan sonra yayına ne yüzle çıkcak merak ediyorum
Yinede o kadının günahı lazım değil
belki kadının başına bir iş gelmiştir Allah bilir
[/COLOsöyledi canım hüseyinin dayısı bir gece onlara sarhoş gelmiş ve melehata sahip olmuş sözde ben pek inanmadım ama bence o dayıda çıksın ne melahatmış beeee paylaşılmıyor hala başının tacıymış :52:

superisi22
18-09-2013, 17:04
[QUOTE=Louisa;31953852][COLOR=#000080]
Gelmedi ki
Bundan sonra yayına ne yüzle çıkcak merak ediyorum
Yinede o kadının günahı lazım değil
belki kadının başına bir iş gelmiştir Allah bilir
[/COLOsöyledi canım hüseyinin dayısı bir gece onlara sarhoş gelmiş ve melehata sahip olmuş sözde ben pek inanmadım ama bence o dayıda çıksın ne melahatmış beeee paylaşılmıyor hala başının tacıymış :52:

facedeki yorumlara bakılırsa dayı ölmüş

Mascara
18-09-2013, 17:21
[QUOTE=sevdam123;31954050]

facedeki yorumlara bakılırsa dayı ölmüş
hiç şaşırmadım
belkide ölen adamın üstüne atıyorlar suçu
valla ben o ikisinin allah bir dediğine inanmıcak durumdayım şu an

Mascara
18-09-2013, 17:21
[QUOTE=Louisa;31953852][COLOR=#000080]
Gelmedi ki
Bundan sonra yayına ne yüzle çıkcak merak ediyorum
Yinede o kadının günahı lazım değil
belki kadının başına bir iş gelmiştir Allah bilir
[/COLOsöyledi canım hüseyinin dayısı bir gece onlara sarhoş gelmiş ve melehata sahip olmuş sözde ben pek inanmadım ama bence o dayıda çıksın ne melahatmış beeee paylaşılmıyor hala başının tacıymış :52:
hadı ya ben orayı kaçırmışım :27:

Tweety
18-09-2013, 18:06
Abooo neler olmus ya hemen izlemem lazim..:10:

sevdam123
18-09-2013, 19:59
[QUOTE=sevdam123;31954050]

facedeki yorumlara bakılırsa dayı ölmüş

ölmüşmü belkide adama iftira atıyorlar şimdi nasılsa öldü diye bunlardan herşey beklenir :50:

kartanesi41
20-09-2013, 10:14
offff sıkıldım artık bu konudan yaaa hep yalan hep yalan burda uğraşcaklarına alsınlar bu anne babayı sıkı bir sorguya çeksinler doğruyu söyleyene kadar :4:

ThirtyFouR
20-09-2013, 10:52
Gelmedi ki
Bundan sonra yayına ne yüzle çıkcak merak ediyorum
Yinede o kadının günahı lazım değil
belki kadının başına bir iş gelmiştir Allah bilir


valla ayni poker suratiyla cikti yine hic gocunmadan...

Mascara
20-09-2013, 11:29
valla ayni poker suratiyla cikti yine hic gocunmadan...
annemle izliyoruz sabahları
annem diyor ki
yeminle ben utandım yerlerin dibine girdim kadının hala pişkin pişkin evet yaptım diyor :26:

ThirtyFouR
20-09-2013, 11:53
annemle izliyoruz sabahları
annem diyor ki
yeminle ben utandım yerlerin dibine girdim kadının hala pişkin pişkin evet yaptım diyor :26:

anne degil bu kadin ya, buna anne demek öbür melek annelere hakaret....
kizi ölmüs kadin bulasik makinesi, murat derdinde...

Izlerken dehsete düsüyorum.. Sanki cocuk mügenin, müge anli onlardan daha fazla caba gösteriyor

yaren2007
20-09-2013, 11:57
Kizlar bende soklardayim.hele huseyinin piskinligi deli etti beni yillarca kandirilmis orasida mechul ya hala.cok rahat
Birde diyordu ben yillardir evlatlarimdan ayirmadim.bucumle.bike supheli.zaten bilmiyorsun nesini ayiricaksin ki
Bu isin sonunu cok merak ediyorum
Muratin nexenin ustunde yetkisi cok mus her olaydq o atiliyormus acaba babasimi.diye disunmedim degil

yeliz_nur
21-09-2013, 13:52
Kizlar bende soklardayim.hele huseyinin piskinligi deli etti beni yillarca kandirilmis orasida mechul ya hala.cok rahat
Birde diyordu ben yillardir evlatlarimdan ayirmadim.bucumle.bike supheli.zaten bilmiyorsun nesini ayiricaksin ki
Bu isin sonunu cok merak ediyorum
Muratin nexenin ustunde yetkisi cok mus her olaydq o atiliyormus acaba babasimi.diye disunmedim degil



​Duyunca bende şok oldum zaten geçen sezonda birşeyler vardı anne ve babada.Yazmış oldugunuz cümle gerçekten şüpheli bence biliyordu kendi kızı olmadıgını bakalım altından ne çıkacak.

Tweety
22-09-2013, 15:14
Babasi kimmis peki ? :26:

TariElensar
22-09-2013, 15:26
Babasi kimmis peki ? :26:

Sözde hüseyinin dayısıymış babası.

kardanmadam
22-09-2013, 15:31
Bi Sinem Yurdakul olaylarında çok takılmıştım bi de bu Nezen'e takıldım. Anneler arasındaki uçurumlar var.
Anne bildiği için üzülmüyo. Kendisini kurtarmak için saklıyo diye düşünüyorum.
İnsan nasıl dayanır ki?
Bi kez agladıgını görmedim desem yeridir.
bazen gülüyo durduk yere televizyonu kapatıyorum sinirden. :ssz:

ThirtyFouR
22-09-2013, 15:42
Bi Sinem Yurdakul olaylarında çok takılmıştım bi de bu Nezen'e takıldım. Anneler arasındaki uçurumlar var.
Anne bildiği için üzülmüyo. Kendisini kurtarmak için saklıyo diye düşünüyorum.
İnsan nasıl dayanır ki?
Bi kez agladıgını görmedim desem yeridir.
bazen gülüyo durduk yere televizyonu kapatıyorum sinirden. :ssz:

Serife anne gercek bi anneydi, cocugunu sonuna kadar savundu ve aradi... kadin kendini parcaliyordu, yalvariyordu bi bilgi veren olsun ne olur diye.... kizi bulundu hala cocugumun hakkini arayacagim bana inanmayan polislere dava acacagim diyordu...

bu kadin anne manne degil.... ne cocugunu savunuyor, ne hakkini ariyor...
tuhaf bi insan

yeliz_nur
23-09-2013, 09:52
Nezenin ailesi konuşuyor yine annesi ve sözde babasnın resmi nikahları 2005 yılında kıyılmış sebebi ise tatlı ikramı yapamadıkları imiş masraf yapamamışlar ama düğün yapmışlar:9::9:düğüne masraf gitmemiştir kesin.:27::27:

kartanesi41
23-09-2013, 09:57
Nezenin ailesi konuşuyor yine annesi ve sözde babasnın resmi nikahları 2005 yılında kıyılmış sebebi ise tatlı ikramı yapamadıkları imiş masraf yapamamışlar ama düğün yapmışlar:9::9:düğüne masraf gitmemiştir kesin.:27::27:

ayyyy bunlar beni deli edecek yaaa her gün bir şey yumurtluyorlar şimdide bi tatlı tutturdu adam bir an önce çözülse şu konuda o sinir insanları görmesek artık:47:

Tweety
23-09-2013, 13:52
Sözde hüseyinin dayısıymış babası.

:26: Olay nasil olmus :6: