PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Acaba Ben mi Çok Kıskancım? Yoksa Haklı mıyım?



dudi
17-11-2008, 19:25
Ya arkadaslar nolur akil verin degil sagda solda sokakta esimin tv de begendigi kadinlari bile kiskaniyorum acaba benimki bi hastalikmi yoksa normalmi?Bu aksam bi tv programini seyrederken(Kiskanc oldugumu bildigi icin)Yanlis anlama lutfen bu program genelde guzel kadinlari konk ediyo cirkinlere neden sans vermiyolar dedi.Tabi ben herzaman oldugu gibi yanlis anladim demek sen hep kadinlara bakiyosun falan diye basladim salya sumuk agladim bilesenağlama.Sizdede varmi benim gibi olan yada bana akil vericek birisi?Kiskancim biliyorum ama oda bu konuda hic dikkat etmiyo bakiyon bari soyleme dimi... Ama biz bazen bu sebepten ciddi kavgalar bile ediyoruzsenağlama.Bi akil fikir verin bana nolur ne yapmaliyim...

çedene
17-11-2008, 19:28
umursamyacaksın.. senden daha ıyısını bulabılecekse yolu acık olsun dıyeceksın..

kendıne guvenın sonsuz olsun....

senınkı abartı olmus sanırım...

senza
17-11-2008, 19:35
bu bir hastalık mıdır bilemem ama bence sen çok abartıyorsun..
baksana adamcağız sıradan birşey söylerken bile yanlış anlama falan diyor...

dudi
17-11-2008, 19:35
Ya aslinda oyle bildigimiz erkekler gibi degil gunagini almayayim beni asla aldatmaz ona eminim ama ne bileyim hani olur ya yolda gezerken guzel biri gecer belki gozu takilir yada tv de birini begenir onu bile soylerken cekiniyo ama ne bileyim ben biraz paranoya oldum galiba

dudi
17-11-2008, 19:38
bu bir hastalık mıdır bilemem ama bence sen çok abartıyorsun..
baksana adamcağız sıradan birşey söylerken bile yanlış anlama falan diyor...

bazen abartiyorum hemde nasil,sirf bu yuzden gunlerce küs kaldigimíz bile olmustur e adamda bikti artik bi yere kadar ama ben onada cok kiziyorum beni biliyo taniyo ama cenesinide tutmuyo,soylemeyiversin nolur kisenağlama

lirik güzel
17-11-2008, 19:47
Eşini kendi ellerinle havaya sokma ,sonra kendini bulunmadık Hint kumaşı sanar.:kızgın:

Sevgi Kelebeği
18-11-2008, 09:58
çok kıskançsın canım ve çok abartmışsn....
güzel erkek yada güzel kız görünce hangimiz bakmıyoruzki....
tamam bakmasına herkes kızabilr ama ciddi kavgalar çıkartacak derecede olmamalı bence...
eşinize bu şekilde davranarak aslında kötü bir şey yapıyorsunuz...
ilerde seni kızıcak diye sorun çıkıcak diye hiçbirşey anlatmıyabilir ve siz bunu bir şekilde öğrenirsiniz yalnış anlarsınız alın size ciddi bir durum oluşur o zaman...eşinizin suçu yokken suçluymuş gibi olur...
sevgiyle mutlulukla kalın Şeniz

gönülyarası
18-11-2008, 11:27
Ya arkadaslar nolur akil verin degil sagda solda sokakta esimin tv de begendigi kadinlari bile kiskaniyorum acaba benimki bi hastalikmi yoksa normalmi?Bu aksam bi tv programini seyrederken(Kiskanc oldugumu bildigi icin)Yanlis anlama lutfen bu program genelde guzel kadinlari konk ediyo cirkinlere neden sans vermiyolar dedi.Tabi ben herzaman oldugu gibi yanlis anladim demek sen hep kadinlara bakiyosun falan diye basladim salya sumuk agladim bilesenağlama.Sizdede varmi benim gibi olan yada bana akil vericek birisi?Kiskancim biliyorum ama oda bu konuda hic dikkat etmiyo bakiyon bari soyleme dimi... Ama biz bazen bu sebepten ciddi kavgalar bile ediyoruzsenağlama.Bi akil fikir verin bana nolur ne yapmaliyim...

canım seninki hastalık derecesinde bi kıskançlık...
böyle yaparaktan eşin kendini daha çok bişeyler sanmaya başlıyo...
lütfen erkekleri bu kadar başımızın üstünde gezdirmeyelim...
eşini kıskansan da belli etmiyeceksin...:kahve:

aysun444
18-11-2008, 11:27
Bende kıskancım-tım arası bir durumdayım şuanda. Eşim beni çok beğeniyor sanırım bunu bildiğim için istiyorum ki eşim benden başka hiçkimseyi benim kadar beğenmesin... Beğendiğini anladığım biri olunca tvde falan mutlaka burnundan getirdim şimdiye kadar, yazık oda hiç bir yorum yapmıyor kadınlar hakkında başına geleceklerden korkuyor. Ben bu rahatsızlığımdan(rahatsızlık diyorum çünkü gerçekten rahatsız ediyor beni, ruhuma zarar veriyor o zaman hastalık gözüyle bakıyorum) ben bu rahatsızlığımdan onu kıskandırarak kurtuldum yada kurtulmayı planlıyorum diyeyim, eskisi kadar etkilemiyor beni ç
nkü yine gözlerimden kulaklarımdan ateş çıkıyor ama eskisi gibi değil. bende tv de birini(erkek) görünce o kişiyi övecek bişeyler söylüyorum. o da o vzaman geriliyor. böyle anormal iki sevgili olarak evliliğimizi sürdürmeye çalışıyoruz. evet kabul ediyorum biz piskopatız.

ertuğ
18-11-2008, 11:54
bence çok abartıyosun canım bu kadar kıskançlık ayrılık getirir allah korusun tabi .arkadaşların yazdığı gibi kendini bişe zanneder eşin.ben de yakışıklıysa derim yakışıklıymış diye eşimde birini söyledinde güzelse evet çok güzel derim ve geçeriz birazda güvenle alakalı galiba kıskançlık

bhk
18-11-2008, 14:56
bence kendine güvenle bir alakası yok bu durumun..
bana olabilir gibi geliyor..
ben de hiç hoşlanmam eşimin başka kadınlara tv de bile olsa bakmasını ,kaldı ki bunu dile getirecek...yok yani..
saolsun o da benim b u hassasiyetimi bildiği için ona göre davranır..
bu tamamıyla yapıyla alakalı..
herkesin kıskançlık derecesi farklıdır.
eşler de buna göre hareket etmelidir diye düşünüyorum...

bhk
18-11-2008, 14:59
yaa yorumları şimdi okudum da,
anlamadım yani ne demek eşini havaya sokma ,kendini bişey zanneder vs..
bana saçma geldi.
her erkeğe göre belki de değişir durum ama benim eşim bilsin onu sevdiğim için deliler gibi kıskandığımı.
biliyor da..
evet bu onu havaya sokar..
ama nasıl bir hava?
eşim tarafında cok seviliyorum havası..
bunu farklı şekillerde ele alacak,bunu kendi aptal menfaatleri için kullanacak erkek de zaten adam değildir..
nokta -tatlicadiarzu-

BezBebek
18-11-2008, 15:18
şunu anlarım, eşim beni beğendiği kadar başkasını beğenmesin. bende takiyorum bazen :utangac,,:
eşim başka güzellere gelişi güzel bakar tabi,bende bakarım, güzel güzeldir yani. ben bunun tribini yapmam neden yasaklarsan daha ilginc gelir.şöyle bişey var seven insan sevgiyle bakar sevdiğine sence 2-3 dakika baktigi bir kadınla sana bakışı,:1hug: o an ki duygu bir olabilirmi?

lirik güzel
18-11-2008, 17:56
Eşlerinizi başka kadınlardan -tv.deki ya da gerçek hayattaki-kıskandığınızı sezdirirseniz ömür boyu hayatı kendinize zindan edersiniz.
Erkekler de eşlerini kıskanırlar,ama kadınlar kadar belli etmeyebilirler.Bizler ona baktın ,buna baktın,şu sana canım dedi....vs vs der dururuz.Adamın aklına kendimiz sokarız bazı düşünceleri.
İster istemez erkekeği kendi ellerimizle havaya sokarız.O da kendini bulunmadık Hint kumaşı sanar.Bu tezin nesi SaÇmA ben anlayamadım doğrusu...Böyle bir davranış karşısında şımarmayacak,havalara girmeyecek bir erkek yoktur.
Eşini başka kadınlardan kıskandığını belli eden kadın zamanla erkek tarafından ''Kendine güvenin yok mu?'' damgasını yer.O yüzden kadın eşini ondan bundan kıskansa da belli etmemeli.
Başı dik ,kendine güveni tam,kendinden,güzelliğinden emin bir kadın olarak ayakta durmalı.:delphin:

begim
18-11-2008, 18:39
Kıskanır insan tabiki.Ama iş abartıya kaçarsa o zaman huzur bozulmaya başlar.Kendin de mutsuz olursun,onu da mutsuz edersin.

Mrs.Sönmez
18-11-2008, 18:51
bende çok kıskancım yaaa

hayal81
18-11-2008, 19:55
ben de cok kiskancim. bazen kendim rahatsiz oluyorum. bu bir hastalik gibi, kendime dur diyemiyorum,acabalarla kafami yoruyorum.esimin bir bayana bakmasi bile beni deli ediyor.burada arkadaslarin yazdigi gibi cok mutsuz oluyorum bazen.isterim ki o beni kiskansin,onun icin en guzel, en akilli, en cekici oldugumu dile getirsin.ama esimin tabiatinda yok boyle bir sey. evet seivyor duygularini gostermeyi beceremez

talin
19-11-2008, 06:53
konunuz olması gereken bölüme taşınmıştır
bilginize

Nadas
19-11-2008, 07:50
aaman ne var bunda allah aşkına adamı kendi ellerinle havaya sokmuşşun
kendini birşey zannedicek seni kızdırmak için artık oolur olmadık herkese güzel
diyecek,erkekler kadınların zaaflarından yararlanmayı iyi bilir
bir arkadaşın dediği gibi hiç umursama senden iyisini bulursa yol orda..

ozlemvetatlicadi
19-11-2008, 08:01
Canım bende aynı senin gibiyim, o kadar çok kıskanıyorum o kadar çok kıskanıyoum ki,kendimi sinirden yiyip bitiriyorum.Ama tek sebebi,tek suçlusu o idi.Beni kıskandırmak için herşeyi yapıyor,şakalar yapar,bile bile konuşur,hiç sakınmaz düşüncelerini.Ama artık çözümünü buldum ne yaparsa ne ederse aynısının tıpkısını yapıyorum söylüyorum.Tv de bir kızımı beğendiğini söylüyor,bende bir erkeği beğendiğimi söylüyorum.Herşeyini misilleme yapıyorum,deliriyor çıldırıyor...Oh olsun ben delirceme o delirsin.Ben onu kaybetmekten korkacağıma o korksun.zamanla da vazgeçer diye düşünüyorum.

Lady34
19-11-2008, 08:12
anormal kıskançlığın var yazık değil mi bi kıskançlık yüzünden salya sümük ağlamaya..
eşinde korkarak mı paylaşacak herseyi böyle hayat sıkıcı olsa gerek :delphin:
biz tv deki beğendiklerimizi rahatlıkla paylaşıyoruz ki bu benden daha çok beğenmesi vs benimde onu çok sevmediğim anlamına gelmez..

lakhesis
19-11-2008, 08:29
arkadaşım bence bizde olup olmasından başka sen eşine açık söle. bu hastalık mı bilmiyorum ama seni çok kıskanıyorum . beraber bi çözüm yolu bulamazmıyız falan desen.. neden sık bopaz ediyosun ki sen hiç mi izlemiyosun yakışıklı şovmenleri yada dizileri vs. o da insan onun da hakları var. ve sen aslında olmayan birine ırz düşmanı sapık muamelesi yaparsan olur. o adam sapık değilse de olur. seni sevyosa da bakar.

supiresi2102
19-11-2008, 08:36
Canım,bana da biraz abartmışsın gibi geldi,ne gerek var ağlayıp hem kendini hem eşini üzmeye.sonuçta mutlaka birilerini beğenebilir insan,ne hoş der geçersin.Adam duvarlara poster asmıyo ya yerimseniben
Bence bu yenebileceğin bir durum,eşinle de konuşup durumunu açıklarsan o da sana destek olmak için elinden geleni yapacaktır..Kendini üzmee..

lisa simpson
19-11-2008, 08:41
Ya aslinda oyle bildigimiz erkekler gibi degil gunagini almayayim beni asla aldatmaz ona eminim ama ne bileyim hani olur ya yolda gezerken guzel biri gecer belki gozu takilir yada tv de birini begenir onu bile soylerken cekiniyo ama ne bileyim ben biraz paranoya oldum galiba


canim abartiyorsun kendin de soylemissin ama seni bu hale getiren de kendisi
esin yoldan gecen guzel kadinlara bakmamali hem de senin yaninda:mymeka:
tv de birini begenince yorum yapmamali:mymeka:
biraz da kendisi bozmus seni boyle

ne yani o guzel bir kadina bakinca sen de harbiden tas gibi hatun iyi ki baktin mi diyeceksin tovbe tovbekaydirigubbakcemile

yarennkara
19-11-2008, 09:43
bence bu kadar kıskanacak bi durum yok ortada...kendini kıskançlık konusunda frenlemeye çalış cnm...bu kadarı çok fazla çünkü..

EU1
19-11-2008, 09:58
canım bence bu şekilde devam edersen hem ilişkine hem de kendine zarar verirsin. ben bekarım ama bende sevgilimi çok kıskanırdım ve dikkat ettim ki bu ilişkimizi yıprattı.beni çok sevmesine rağmen benden kaçmaya başladı ve herşeyini benimle açıkca paylaşan adam banahiç bişeyini anlatmaz oldu. sende canım kendini çok üzme ne olur. kıskanmamız normal ama unutmayalım ki aşırıya gidersek bu ilişkimize zarar veriyo ve partnerimiz bizden uzaklaşıyor.

EU1
19-11-2008, 10:13
hem ne sıkıyorsun ki tatlı canını canımcım.kocana inanıyorsan seni sevip sayıyorsa ne mutlu sana canım. erkekler genelde hep bakıyolar karşı cinsten bi kız giderken yolda filan.boşver canımmm.her zaman beğendiklerinden bakmıyolar ama onu söylim sana.ben bile kız olmama rağmen değişik bi kız gördüm mü bakıyorum hemen.yani garip bişey giymiş ya da yapmışsa zaten herkesin dikkatini çekiyo bazı kızlar. hiiiççç üzme kendini. sen kocanla mutlu olmana bak.başkasını beğendiğine filan inanıp üzülürsen en başta kaybedersin zaten . sen şöyle az işve cilve yap kocana,süslen püslen.

gurbaa prenses
19-11-2008, 10:26
böyle devam edersen adami bunaltman yakındır haberin olsun :delphin:

nunukAnne
19-11-2008, 10:34
ben esime tv de yada baska yerde diyorum aaaa kadin cok güzelmis diye adam citini cikaripta evet demiyo dese bizdemi böyle oluruz acaba korkuyodur belki kizarim diye

ozgekrd
19-11-2008, 10:36
bence sorun sende canım ve aşırı derecedebenneyaptımki
en yakın zamanda bunu aşmaya çalış ben ne çok kıskanılmayı isterim ne de kıskanmayı ki eşim benden önce çok çapkın birisiymiş ve sevgililerini bende biliyorum eğer bunları kafana takarsan asla ne sen mutlu olursun nede eşini mutlu edebilirsin :1no2:

şöyle düşün sen onun için en güzel en iyi kadınsınki seni seçmiş ve aynı şekilde sende onu gerisi boş hatta bence senin yorum yapman gerek bak bu kadın güzelmiş diye ne var ki bunda ben anlamadım kafamçokkarıştı

hiç umursama böyle şeyleri ...çok da bunaltma adamcağızı hatta bunalmış bile olabilir gibi geliyor banafisfisfis

smhsmh
19-11-2008, 11:05
bu kadar kıskanç olmak hayra alamet değil
adam güzel dediyse bişey yapmıyoki yane laf bunlar
başka şeyler düşünün
başak şeylerle ilgilenin kocanızla mutlu olmaya çalışın yada yardım alın
yoksa adam ne kadar dayanır bilmem açıkcası kendinizi onun yerine koyun

chocolategirl
19-11-2008, 11:12
gercekten abartiyorsun... erkeklerin hemen hemen hepsi guzel kadina bakar canim,bakmiyorsa sorun vardir..tabii ki seni uzecek sekilde davranmamasi gerekir ama tv de guzel kadin gorunce ben bile cok guzelmis diye yorum yapiyorum. kiskanclik bence orta siddette olmasi gereken bir duygu....erkegi bir serce olarak dusun,avucunun icindeki serce olarak... avucunu cok acarsan ucar gider ama cok sikarsan da bogulur olur...nefes almasina,rahat yasamasina,rahat rahat yorum yapmasina izin ver..eger dusuncelerini icinde tutar senin yaninda rahat olamazsa,ilerde karsina buyuk bir sorun olarak cikabilir bu...sevgiler

dudi
19-11-2008, 21:16
hepinize yorumlariniz icin tek tek tesekkurler.Boyle yaparak en fazla kendime zarar veriyorum aslinda bi ara oldukca asmistim bu konuyu esimle eski sevgililerini bile konusur gulerdim ama son zamanlarda yine abarttim sanirim tabii regl donemim oldugunuda soylemeliyim malum hormonlar en ust safhada.kafamçokkarıştıaslinda kendime yada esime guvenle ilgili bi sorunum yok kendi capimda guzelim cok sukur,giyimime kusamima dikkatte ederim,esimide biliyorum asla beni aldatmaz ama bi saniyelik bile gozunun kaymasina tahammül edemiyorum.Biliyorum insanin dogasinda var guzele merak ama ne demisler insanin basina ne gelirse ya meraktan ya.....:mymeka:

PRINCESS-in-LOVE
19-11-2008, 21:26
Ya arkadaslar nolur akil verin degil sagda solda sokakta esimin tv de begendigi kadinlari bile kiskaniyorum acaba benimki bi hastalikmi yoksa normalmi?Bu aksam bi tv programini seyrederken(Kiskanc oldugumu bildigi icin)Yanlis anlama lutfen bu program genelde guzel kadinlari konk ediyo cirkinlere neden sans vermiyolar dedi.Tabi ben herzaman oldugu gibi yanlis anladim demek sen hep kadinlara bakiyosun falan diye basladim salya sumuk agladim bilesenağlama.Sizdede varmi benim gibi olan yada bana akil vericek birisi?Kiskancim biliyorum ama oda bu konuda hic dikkat etmiyo bakiyon bari soyleme dimi... Ama biz bazen bu sebepten ciddi kavgalar bile ediyoruzsenağlama.Bi akil fikir verin bana nolur ne yapmaliyim...

evet canım çok fazla kıskançsın bence
tvdeki bayanları kıskanmakta noluyor bunu hiç anlamiyorum
çok kıskanan çok sever kiskanmiyan sevmez gibi cümlelerede inanma bence
tabii her insan yeri geldiğinde sevdiğini kiskanir bu çok normal ama abartılı olmadan ölçülü olmalı
insan sevdiğini kiskançliğinlan boğmamalı
adamın içinde art niyet yok açık açık söylüyor
bundan sonra gizli yaparsa dahami çok memnun olursun?
çok fazla kiskançliğa ben şahsen gelemem boğar beni, ee ayni şekilde karşımdakinide boğmak istemem

MissA
19-11-2008, 21:31
şekerim erkekler bakıo işte bakmaz falan diil bakıolar yani napican ama hak veriorum yolda güsel bi kız görünce yada ekstra mini etekli bi kız gördüğümde benmde gözüm takılıo. hem ayrıca bizde tvde yada dışarda bi erkek gördüğümüzde ne yakışıklı çocuk diebiliriz ölesine yani sadık erkeklerinde en kazanova anı budur boşver baksın sen kendine güven eski sevgililerle dalgaya devam =))

ezel78
19-11-2008, 21:44
Eşini kendi ellerinle havaya sokma ,sonra kendini bulunmadık Hint kumaşı sanar.:kızgın:

ne alaka :uhm:havaya girermi bilmem ama çoook bunalacağı kesin

Princess
19-11-2008, 21:47
evet çok kıskançmışsın..
ben konu başlığı görünce aa ne güzel eşine aşık falan diye düşündüm.
ki ben sevgilime çok aşıktım, ve bende çok kıskançtım.
ama ya bu programda cirkinler çıkmıyor demesine bozulursun bende bozulurum. kendi yerime koyunca anladım. ama ağlamak falan mantıklı değil.
kıskanç olduğunu bu kadar gözüne sokma eşinin.

ezel78
19-11-2008, 21:57
hepinize yorumlariniz icin tek tek tesekkurler.Boyle yaparak en fazla kendime zarar veriyorum aslinda bi ara oldukca asmistim bu konuyu esimle eski sevgililerini bile konusur gulerdim ama son zamanlarda yine abarttim sanirim tabii regl donemim oldugunuda soylemeliyim malum hormonlar en ust safhada.kafamçokkarıştıaslinda kendime yada esime guvenle ilgili bi sorunum yok kendi capimda guzelim cok sukur,giyimime kusamima dikkatte ederim,esimide biliyorum asla beni aldatmaz ama bi saniyelik bile gozunun kaymasina tahammül edemiyorum.Biliyorum insanin dogasinda var guzele merak ama ne demisler insanin basina ne gelirse ya meraktan ya.....:mymeka:

işte problemin başı altı çizili yer çok manidar çok ne demeye eşinin eski sevgililerinin dedikodusunu yapıyorsun hemde eşinle tabi paronayak olursun potansiyel çapkın gözüyle bakıyorsundur.bu bukadarlada kalmamıştır eminim konular deşildikçe deşilmiş senin kafan binbeşyüz olmuştur kıskançlık had safhaya gelmiştir.yani balık baştan kokmuş kendin kendine etmişsin.
bir erkeğin eşini aldatması için eşinin çirkin bakımsız vs olması yada aldatmaması için çok güzel bakımlı vs olması gerekmez içinde varsa etkenlerde yeterliyse hoop başka kişiyle aşna fişnede.
istatistiklerin dediğine göre de zaten güzel zeki bakımlı kadınların kocaları daha fazla aldatıyorlamış.ha bu şu demek değil bakmayın kendinize salın olacağı varsa olur demek değil elbette bakın kendinize.ama erkek beyni farklı bir mekanizma neye takıp ne yapacakları belli olmuyor.şahsımca erkeğin evliyken sebeb her ne olursa olsun eşini aldatması kabul edilebilir bir durum deği. istemiyorsan adileştirmeden bırakırsın olur biter
sonuç olarak önce otur kendi kendine bir muhakeme yap kısaknçlık yaptığımda ne kaybediyoruz eşimle diye bu işin artısını eksisini tahayyül et ve inş bir daha temelsiz kıskançlıklar yapma.güzel yuvanda mutluluklar.

üfürükten_teyyare
19-11-2008, 23:11
yolda yada herhangi bir yerde birine baktığında gözü takıldığında bile çok fazla kıskançlık yapılmaması gerekli bence..İnsan sonuçta gözü kaymış olabilir tabi gözünü dikip bakmadığı sürece sorun yok..
hele hele tv deki bi insandan ne diye kıskanılır ki ? gidip flört edeck hali yok ya..
sizi beğenmiş sizi sevmiş sizinle evlenmiş dahası var mı?
eğer gözü dışardaysa ona bakma, şunu izleme diyerek ,ağlayarak eşinizi tutamazsınız ki..

dudi
23-11-2008, 13:17
işte problemin başı altı çizili yer çok manidar çok ne demeye eşinin eski sevgililerinin dedikodusunu yapıyorsun hemde eşinle tabi paronayak olursun potansiyel çapkın gözüyle bakıyorsundur.bu bukadarlada kalmamıştır eminim konular deşildikçe deşilmiş senin kafan binbeşyüz olmuştur kıskançlık had safhaya gelmiştir.yani balık baştan kokmuş kendin kendine etmişsin.
bir erkeğin eşini aldatması için eşinin çirkin bakımsız vs olması yada aldatmaması için çok güzel bakımlı vs olması gerekmez içinde varsa etkenlerde yeterliyse hoop başka kişiyle aşna fişnede.
istatistiklerin dediğine göre de zaten güzel zeki bakımlı kadınların kocaları daha fazla aldatıyorlamış.ha bu şu demek değil bakmayın kendinize salın olacağı varsa olur demek değil elbette bakın kendinize.ama erkek beyni farklı bir mekanizma neye takıp ne yapacakları belli olmuyor.şahsımca erkeğin evliyken sebeb her ne olursa olsun eşini aldatması kabul edilebilir bir durum deği. istemiyorsan adileştirmeden bırakırsın olur biter
sonuç olarak önce otur kendi kendine bir muhakeme yap kısaknçlık yaptığımda ne kaybediyoruz eşimle diye bu işin artısını eksisini tahayyül et ve inş bir daha temelsiz kıskançlıklar yapma.güzel yuvanda mutluluklar.

Canim senin kiskancligin basi dedigin eski sevgililerini konusmak(DEDIKODU DEGIL)tamamiyle psikologumun önerisiydi faydasininda oldugunu dusunuyorum.esim aslinda capkin denilicek kadar abartan biri degil,beni kiricak sekilde yapmasada bu konuda sanirim ben fazla hassasim,biraz derinlere iniyorum.Genel olarak evliligimde mutluyum ufak pürüzler haric.Benim icin en buyuk kendimi yiprattigim da bu sanirim.Ayrica cirkin biri degilim guzel sayilirim bakimliyimdirda dememin sebebi kesinlikle ukalalik yada bana bunu yapmaya hakki yok degil sadce burda giyin kusan kendine bak diyen arkadaslara cevabendi.Yorumunuz icin tesekkurler

selmaylmz
23-11-2008, 13:46
kıskançlığı abartmışsın ama elinde değil sanırım..kendine güvenirsen sorun da hallolur..eşin seni kızdırmak için bile bu yola başvurabilir...biraz rahat ol.mutlaka kısakn ama belli etme..

lirik güzel
23-11-2008, 17:23
ne alaka :uhm:havaya girermi bilmem ama çoook bunalacağı kesin
Öyle bir havaya girer ki...Erkekler eşi ya da sevgililerinin onları uçan dişi sinekten bile kıskandığını anladıkları zaman hemen havaya girerler ve şaşırırlar .Bir insanın hangi konuda üstüne düşersen ya senden kaçar ya da istemediğin şey ona cazip gelir.Kadın sürekli yerli yersiz eşini bir sürü kadından kıskanırsa adam bütün kadınların ona taptığını düşünür.O yüzden sabırlı bir kadın sabreder.Gizemini korur.Erkeği istemeden de olsa şımartmaz.

bet@
23-11-2008, 18:04
tv deki kadınlardan bile kıskanmak ne demek ya..kesinlikle bu bir hastalık.kendini eşinin yerine koy ne kadar bunalırdın di mi?yapma gözünü seveyim hem kendinin hem esinin ruh halini bozma ufak tefek seylerden sonra gercek bi derdin olur bu sacmalıklarını mumla ararsın..

MyLO
24-11-2008, 07:22
Bu yazıyı okuyunca bir karikatür görmüştüm o geldi aklıma paylaşmak istedim sizinkide sanırım bunun bayan versiyonu olur.


http://img399.imageshack.us/img399/6674/kiskancdamatts3.jpg

Senemciq
24-11-2008, 11:21
Ya bende senin kadar kıskancım en az..ama esinle bu durumu konuş dikkatli olsun
ya da senden iyisi varsa alsın gitsin misal yani...
saka bi yana sen de biirilerini çok yakışıklı güsel falan bul bazen ama o yanında yokmuş gibi onun arkadaslarıyla konuş böyle çoklu ortamlarda bak nasıl kıskanclığına catlayacak :D

selin_as
24-11-2008, 11:40
kuşum çok abartma ya o ne kı bak millet nelerle uğrasıyor anladık hepimiz çok seviyorsun eşini ama herseyın fazlası zarar be güzelimmm

Koyukara
24-11-2008, 14:06
Yok yok ben öyle adam şımarıp tepeye çıkacak diye kıskançlığı gizleme taraftarı değilim.
Evet onlar bizim eşlerimiz ve bizden daha değerli hiçbişey olamaz.
Madem eşinin tv de bi kadını beğenmesinden rahatsız oluyosun eşin bunu
dile getirmemeyi öğrenecek.
Geçen gün eşim bi dizide güzel değil ama tatlı bi kadına çok samimi bu kız
çok tatlı gülüyo diye yorum yaptı.
Sonrasında ben 1 gün boyunca gülmedim niye yüzün gülmüyor deyince
sen tatlı gülüşlü oyuncuyu seyret dedim.( elimde değil benim tavrım bu )
gereksiz kıskançlık yapıyosun dedi ve bende ertesi gün
iş yerimde kadının internet sitesinden faydalanarak güzel bi foto albüm yaptım
eşime mail attım ve gayet samimi bi ifadeyle
Aşkım gereksiz kıskançlığıma son vermek istedim
işte tatlı oyuncunun birbirinden güzel fotoları
gönül rahatlığıyla bakabilirsin sana hak veriyorum gereksiz bi kıskançlıktı diye mail attım.
Nemi oldu: mail eşimi çıldırttı ne demek bi kadının fotolarını baksın diye ona atıyomuşum,
ee cevap hazır tv de yanımda bakmak ayıp olmuyorda albüm gönderincemi ayıp oluyor.
Böylede tükürdüğünü yalamış oldu kocacım:)
Sıkıysa baksın tatlı desin birine kendi silahıyla vururum onu.
Senden beterleri var gör diye anlattım:)

PeSpEmBe
21-04-2009, 06:29
Eşlerinizi başka kadınlardan -tv.deki ya da gerçek hayattaki-kıskandığınızı sezdirirseniz ömür boyu hayatı kendinize zindan edersiniz.
Erkekler de eşlerini kıskanırlar,ama kadınlar kadar belli etmeyebilirler.Bizler ona baktın ,buna baktın,şu sana canım dedi....vs vs der dururuz.Adamın aklına kendimiz sokarız bazı düşünceleri.
ıster istemez erkekeği kendi ellerimizle havaya sokarız.O da kendini bulunmadık Hint kumaşı sanar.Bu tezin nesi SaÇmA ben anlayamadım doğrusu...Böyle bir davranış karşısında şımarmayacak,havalara girmeyecek bir erkek yoktur.
Eşini başka kadınlardan kıskandığını belli eden kadın zamanla erkek tarafından ''Kendine güvenin yok mu?'' damgasını yer.O yüzden kadın eşini ondan bundan kıskansa da belli etmemeli.Başı dik ,kendine güveni tam,kendinden,güzelliğinden emin bir kadın olarak ayakta durmalı.:delphin:

Bu kıskançlık konusunda benim de iki çift lafım var .. Sevgili -lirik güzel- benim kafadansın sen de bu konuda , söylediklerinin hepsine katılıyorumkaydirigubbakcemile5

Benim burcum Akrep... Bilmeyenler için söylüyorum , en kıskanç burç denebilir...

Hakikaten öyle , ben size neleri kıskandığımı anlatsam konu sahibinden farkım olmadığını anlarsınız kaydirigubbakcemile2 Ama konu sahibiyle benim aramda büyük fark var , " ben asla belli

etmem..."

Niye belli etmediğime gelince , bana göre , kıskanılması gereken KADIN dır .. Güzelliği ile , süsü ile , endamı ile , dikkat çekmesi ile... Erkekler kızlara laf atar, sokakta dönüp

dönüp bakar ! Yani siz kıskanılmak , etraftaki aç aç bakan gözlerden sakınılmak durumundasınız ... Erkeğe aç aç bakan kız var mı :uhm: Bakan erkektir , o erkek de eşiniz olamaz heralde ,

onun bunun kızına karısına bakacak değil ya abuk subuk... Ona ağzının suyu aka aka bakan kız da olmayacağına göre ...

Kısacası , bizim evde kıskanma lafı geçmez ... Ben tv deki kızdan bile kıskansam belli etmem , gerek yok ! Kıskanılma pozisyonu illa ki olacak ve bahsi geçecekse eşim beni kıskansın...

Gencim , güzelim , beter böceğim :roflol: