PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : halılarımı silmek istiyorum, sizce en iyi halı deterjanı hangisi?



Sayfa : [1] 2

çamaşırsuyu
21-11-2008, 11:41
arkadaşlar, arap sabunu ve kosla dışında fikirleriniz varsa lütfen belirtin.....

arap sabunu ile sildim belli bir bölgeyi fazla etkili olmadı sanki....koslanında işe yaramadığını duymuştum.....ama öyle bir şey olsun ki hemen kendini belli etsin istiyorum....

asunagi
21-11-2008, 13:32
kosla işe yaramıyormu gerçekten .bende bugün kosla alıp silecektim halılarımı.çok güzel kokuyo ama kosla.eyvah napıcaz

çamaşırsuyu
21-11-2008, 14:27
kosla işe yaramıyormu gerçekten .bende bugün kosla alıp silecektim halılarımı.çok güzel kokuyo ama kosla.eyvah napıcaz

avatarda çok iyiymiş hanihihoyyyt

ya ne bileyim fiasko verdiğin paraya değmez falan dediler bana...korktum açıkcası...güzel koktuğunu bilmiyordum ama kimse fikrini yazmıyor ki bakalım...

eylul77
22-11-2008, 04:35
ben hep koslayla sılerım cokta guzel temızliyor arkadaslar.

alpert
22-11-2008, 09:59
ya daha dün koltukları koslayla sildinm kosla halı el temizliği için mis gibi oluyor 2 senedir koslayla siliyorum ötesiyok çok temizliyor temizlige giden kadınlar gibi güçlü siliyorum belkide ondandır mutlaka kosla al gelen misafirlerde temiz olduğunu söylüyor püf noktası..... koslayı halıya direk dökme verilen doğru ölçüyle suya karıştır ve halını mutlaka dışarıda asılı kurut kurutamasan bile 1 saat dışarda havalansın denenmiştir halı serili kurursa renlleri parlak olmuyor nedenini anlamadım ama öyle

tatu
22-11-2008, 10:15
walla canım ben önceden halı yıkama şampuanı alırdım biraz da çamaşırsuyu eklerdim...
bir gün halıları silicem baktım şampuan kalmamış, işim de acildi...
sıcak suyun içine çamaşır suyu döküp sildim açık renk halılarımda ama süper oldu...
pembe halım da var ama hiç solmadı....hatta şıkır şıkır parladı....
ben kosla olmadanda parlatıyorum yani....:

çamaşırsuyu
22-11-2008, 10:32
ya daha dün koltukları koslayla sildinm kosla halı el temizliği için mis gibi oluyor 2 senedir koslayla siliyorum ötesiyok çok temizliyor temizlige giden kadınlar gibi güçlü siliyorum belkide ondandır mutlaka kosla al gelen misafirlerde temiz olduğunu söylüyor püf noktası..... koslayı halıya direk dökme verilen doğru ölçüyle suya karıştır ve halını mutlaka dışarıda asılı kurut kurutamasan bile 1 saat dışarda havalansın denenmiştir halı serili kurursa renlleri parlak olmuyor nedenini anlamadım ama öyle

ya ne bileyim işte, çoğu şey de olduğu gibi bunda da bireysel farklılıklar var demek ki...yok zaten halının üstüne doğrudan dökmem. ben herşeyi kullanma klavuzuna göre kullanıyorum. ama halılarımı dışarda kurutma işi için yorum yapamam, çünkü onu yapabileceğimi sanmıyorum....öneriler için çok sağol...


walla canım ben önceden halı yıkama şampuanı alırdım biraz da çamaşırsuyu eklerdim...
bir gün halıları silicem baktım şampuan kalmamış, işim de acildi...
sıcak suyun içine çamaşır suyu döküp sildim açık renk halılarımda ama süper oldu...
pembe halım da var ama hiç solmadı....hatta şıkır şıkır parladı....
ben kosla olmadanda parlatıyorum yani....:

çok cesaretli olduğunu düşünüyorum, hiç korkmadın mı rengine birşey olur diye?

tatu
22-11-2008, 10:40
kayınvalidem siliyodu gördüm..bişey olmayınca ben de yaptım...
emin ol daha güzel parlatıyo halı şampuanından...
aslında sildikten sonra bir de temiz ıslak bezle üzerinden geçmek gerekiyomuş ama ben geçmedim walla...bişey de olmadı...

çamaşırsuyu
22-11-2008, 16:51
kayınvalidem siliyodu gördüm..bişey olmayınca ben de yaptım...
emin ol daha güzel parlatıyo halı şampuanından...
aslında sildikten sonra bir de temiz ıslak bezle üzerinden geçmek gerekiyomuş ama ben geçmedim walla...bişey de olmadı...

ben cesaret edemem..aslında bayılırım çamaşırsuyuna..adımdan da belli olduğu üzere ama renkli şeylerde cesaret edemem...belki renkliler için olan leke çıkarıcılar var ya, onlar olabilir ama doğrudan çamaşırsuyu bilmiyorum yani.....peki sadece köpüğünü mü kullandın yoksa basbayağı sildin mi bastırarak...

tatu
22-11-2008, 17:02
hem de bastıra bastıra bol bol suyundan alarak halıyı ıslata ıslata siliyorum....
belki benim halılarımın ipinden kaynaklanabilir ama kayınvalidemin halıları da koltukları da hep çamaşırsuyu ile siliniyo...ben bi solma görmedim walla....

çamaşırsuyu
22-11-2008, 17:07
hem de bastıra bastıra bol bol suyundan alarak halıyı ıslata ıslata siliyorum....
belki benim halılarımın ipinden kaynaklanabilir ama kayınvalidemin halıları da koltukları da hep çamaşırsuyu ile siliniyo...ben bi solma görmedim walla....

ya sokma kafama....sonra berbat edicem ortalığı...ondan sonra atacak kocam beni kapıya. daha ne halı taksiti bitti ne koltuk kaydirigubbakcemile3kaydirigubbakcemile3

tatu
22-11-2008, 17:23
ya sokma kafama....sonra berbat edicem ortalığı...ondan sonra atacak kocam beni kapıya. daha ne halı taksiti bitti ne koltuk kaydirigubbakcemile3kaydirigubbakcemile3




:roflol::roflol::roflol::roflol:sırnaşık şeykaydirigubbakcemile3
ben sorumluluk kabul etmem ama üzerine de temiz suyla silersen bişey olmaz..

çamaşırsuyu
22-11-2008, 17:30
:roflol::roflol::roflol::roflol:sırnaşık şeykaydirigubbakcemile3
ben sorumluluk kabul etmem ama üzerine de temiz suyla silersen bişey olmaz..

iki kanepe bir kilim gönderirsin artık...ya da evden kaçınca sana gelirim, bilmiyorum yani....zaten eşim benim çamaşırsuyuna olan ilgimden illallah etmiş durumda...sonunda bunu da mı yaptın der kaydirigubbakcemile3kaydirigubbakcemile3

darkblue
22-11-2008, 17:40
aman kızlar bünyan halınız falan varsa çamasır suyu dokmeyin yada lacivertli falan koyu rengin hakim olduğu halılar var onlara bence kullanmayın sonra güzelim o pahalı halıları atmak zorunda kalırsınız su anda en kaliteli halı şampuanı kosla arkadaşlarda zaten kosla yazmışlar...

tatu
22-11-2008, 18:14
iki kanepe bir kilim gönderirsin artık...ya da evden kaçınca sana gelirim, bilmiyorum yani....zaten eşim benim çamaşırsuyuna olan ilgimden illallah etmiş durumda...sonunda bunu da mı yaptın der kaydirigubbakcemile3kaydirigubbakcemile3


sen gene kosla kullan walla...
her zaman beklerim kocan kovarsa...:roflol::roflol::roflol:
halı şampuanına az çamaşırsuyu karıştır bişey olmaz...hemen yarım çay bardağı...
hadi canım kolay gele....sırnaşık şey:içelim:

Sibel80
22-11-2008, 18:46
bende bu kosladan memnun kalmadım benmi kullanamadım acaba.sadece köpüğüyle sildim olmadı bütün suyuyla sildim olmadı niyeki acabaCADIARZUben anwayin loc deterjanıyla siliyorum koltukları.fena değil ama halı yıkama makinasıyla yıkansa daha iyi olur.yada ben bastıramıyorum belkide

şehrazat35
22-11-2008, 19:09
Ben halı,koltuk için parfümlü Kirçöz aldım,ama daha denemedim,yağmurlar bitsin öyle silicem halı ve koltuklarımı.:kahve:

çamaşırsuyu
22-11-2008, 19:31
bende bu kosladan memnun kalmadım benmi kullanamadım acaba.sadece köpüğüyle sildim olmadı bütün suyuyla sildim olmadı niyeki acabaCADIARZUben anwayin loc deterjanıyla siliyorum koltukları.fena değil ama halı yıkama makinasıyla yıkansa daha iyi olur.yada ben bastıramıyorum belkide

aslında loc ben de de var ama halılara harcamak istemedim...ayrıca anwayin halı için olan şampuanı var onun da çok güzel olduğunu söylüyorlar ve kesin güzeldir ama pahalı....galiba şimdilik kosla en uygunu...

sara34
22-11-2008, 22:48
ben önce domestos kullandım ama o sarartıyor,vazgeçtim.Daha sonra açık renk halımdaki nar suyu lekelerini ace ve arap sabunu karışımıyla sildim,sonra temiz suyla duruladım,mükemmel ötesi sonuç aldım.Halım yeni alınmış halinden de temiz oldu.

sevindirik
22-11-2008, 23:46
arkadaşlar size tavsiyem amway in halı şampuanı var onunla silin çok memnun kalacaksınız.birde yine amway e ait loc var ama bu dahada harika bişey halılar ve kanepe temizliğinde kullanıldığı gibi 14 yerde kullanabiliyorsunuz.yerde,duvarda,cam temizliğinde harikadır,ekran temizliğinde,fayansta,beyaz eşyalarda,lavobodada harika inanın tortu tutmuyor,mobilyada,halıda,kanepede ne bilim harika bişeey,en güzelide ellerinize hiç bir zararı yok kimyasal yoktur ben çok memnunum ve içim çok rahat mesela kışın fazla evlerimizi havalandıramıyoruz yaz gibi değil akşamları silsem bile öyle rahatsız edici bi kokusu yoktur.mayhoş bi kokusu var çok güzel.tavsiye ederim arkadaşlar.bi deneyin inanın çok memnun kalacaksınız...

sevindirik
22-11-2008, 23:50
arkadaşlar pahalı demeyin konsantredir ekonomik yani bi loc en az 6 ay gidiyor biz zaten deterjanlara ayrı ayrı dünyünın parasını vermiyormuyuz.evime kuoyuyorum 1 ürün yerde kaplamıyor ayrı ayrı heryeri temizliyorum...bir loc la camsil kutusuna yarım kapak karıştırın lavoboyu toz almada inanın tozu geciktiriyor.camda harika pırıl pırıl ne bilim çok güzeltavsiye ederim...

çamaşırsuyu
23-11-2008, 10:29
arkadaşlar pahalı demeyin konsantredir ekonomik yani bi loc en az 6 ay gidiyor biz zaten deterjanlara ayrı ayrı dünyünın parasını vermiyormuyuz.evime kuoyuyorum 1 ürün yerde kaplamıyor ayrı ayrı heryeri temizliyorum...bir loc la camsil kutusuna yarım kapak karıştırın lavoboyu toz almada inanın tozu geciktiriyor.camda harika pırıl pırıl ne bilim çok güzeltavsiye ederim...

teşekkür ederim canım..amwayin güzel bir ürün olduğunu biliyorum...bir ara annem kullanıyordu, ayrıca ekonomikte oluyor....loc var bende...

kakule
23-11-2008, 12:09
bir gün bakkalımdan tesadüfen aldığım kirçöz le halılarımı sildim fiyatı ucuz diye pek iyi bir sonuç beklemiyordum ama mükemmel sildi... halımıda koltuğumuda kirçözle siliyorum hem mis gibi kokuyo hem tertmiz yapıyo deneyin...


mutfak halımı ne deterjan varsa doldururum suyun içine malum yağ olayı... kirçöz bulaşık eterjanı ariel kosla çamaşır suyu... :)

hee birde ben bol suyla silip makinayla kirli suyu çekerim yoksa o kir yeniden halıda kalıyo suyu kururken...

Sibel80
23-11-2008, 18:09
arkadaşlar size tavsiyem amway in halı şampuanı var onunla silin çok memnun kalacaksınız.birde yine amway e ait loc var ama bu dahada harika bişey halılar ve kanepe temizliğinde kullanıldığı gibi 14 yerde kullanabiliyorsunuz.yerde,duvarda,cam temizliğinde harikadır,ekran temizliğinde,fayansta,beyaz eşyalarda,lavobodada harika inanın tortu tutmuyor,mobilyada,halıda,kanepede ne bilim harika bişeey,en güzelide ellerinize hiç bir zararı yok kimyasal yoktur ben çok memnunum ve içim çok rahat mesela kışın fazla evlerimizi havalandıramıyoruz yaz gibi değil akşamları silsem bile öyle rahatsız edici bi kokusu yoktur.mayhoş bi kokusu var çok güzel.tavsiye ederim arkadaşlar.bi deneyin inanın çok memnun kalacaksınız...

tam olarak adını yazabilirmisin.birde fiyatanı:uhm:

çamaşırsuyu
23-11-2008, 18:24
tam olarak adını yazabilirmisin.birde fiyatanı:uhm:
tam adını bilmiyorum ben de..ama amway de avon gibi temsilciler aracılığı ile satılıyor ve halı şampuanı deyince getiriyorlar....fiyatı da 13 YTL gibi birşeydi ama konsantre olduğu için küçük şişeydi galiba...

flower84
25-11-2008, 10:14
arkadaşlar pahalı demeyin konsantredir ekonomik yani bi loc en az 6 ay gidiyor biz zaten deterjanlara ayrı ayrı dünyünın parasını vermiyormuyuz.evime kuoyuyorum 1 ürün yerde kaplamıyor ayrı ayrı heryeri temizliyorum...bir loc la camsil kutusuna yarım kapak karıştırın lavoboyu toz almada inanın tozu geciktiriyor.camda harika pırıl pırıl ne bilim çok güzeltavsiye ederim...

Ben tam anlamadım camsil kutusunun içine bir kapak loc mu koyuyoruz.camsil kutusu camsille dolu olcak herhalde ikisiyle karıştırıyoruz değilmi.Bıktım bu lavaboların toz tutmasından.iyi olur valla bir daha açıklasanız çok makbule geçer.Teşekkürler.:smiley-cool:

çamaşırsuyu
25-11-2008, 13:17
bir gün bakkalımdan tesadüfen aldığım kirçöz le halılarımı sildim fiyatı ucuz diye pek iyi bir sonuç beklemiyordum ama mükemmel sildi... halımıda koltuğumuda kirçözle siliyorum hem mis gibi kokuyo hem tertmiz yapıyo deneyin...


mutfak halımı ne deterjan varsa doldururum suyun içine malum yağ olayı... kirçöz bulaşık eterjanı ariel kosla çamaşır suyu... :)

hee birde ben bol suyla silip makinayla kirli suyu çekerim yoksa o kir yeniden halıda kalıyo suyu kururken...

bahsettiğin kirçöz bende de var biliyor musun? ama güvenemedim deterjanların arasında öylece kaldı...deneyim ben de bari...bu arada konuyu açtığım akşam silecektim güya ama silemeden kaldı....

JJuLiEtt
25-11-2008, 13:19
ben sürekli kosla halı kullanıyorum ve pırıl pırıl yapıyor koltukları dahi onunla siliyorum a.s.

rzme
27-11-2008, 12:01
bende loc tavsiye ederim benhalılarımı koltuklarımı locla yıkadım yemin edrim parladı ayrıca flower84 arkadaşım camsil kutusu boşken içine suyu doldurup yarım kapak loc döküyosun çalkalayıp püskürterek siliyosun harika sonuç alacaksınız emin olun halıda kltukta camda mobilyada yerde.....

serzerdal
29-11-2008, 17:05
ben halıları ve koltukları matik çamaşır deterjanı ve bulaşık deterjanı prille karıştırıp siliyorum tertemiz oluyor ve parlıyor tavsiye ederim.

çamaşırsuyu
29-11-2008, 19:19
iki ürün üstünde düşünceler yoğunlaştı, bir amwayin ürünleri bir de kosla halı şampuanı....belirtmek istedim...

Kaleydeskop
30-11-2008, 22:40
Kosla Halı şampuanı çok iyi bence. Üstelik mis gibi de kokuyor. Kalkıp akşam akşam halı silesim var zaten burayı görünce hemen atladım :)

çamaşırsuyu
30-11-2008, 22:52
Kosla Halı şampuanı çok iyi bence. Üstelik mis gibi de kokuyor. Kalkıp akşam akşam halı silesim var zaten burayı görünce hemen atladım :)

bu kadar istekli olman çok güzel..o istek bana arada bir geliyor ama çoğu zaman sadece istekte kalıyor...

Kaleydeskop
30-11-2008, 23:29
Benimki de bu gece için sadece istekle kaldı malum küçük çocuk var evde uyumadığı zaman iş yapması zor oluyor kovada suyu görünce kendini kaybediyor :) Umarım sabah da aynı istekli halim devam eder :)

hayat_bu
30-11-2008, 23:53
Halı temizlik malzemelerinin hepsi bana göre güzel.Önemli olan köpük köpük silme işi bittikten sonra duru su ile ü<erinden bir kere daha silmeniz.Diğer işlemin arkasından duru su ile sildikten sonra işte o zaman halılarımız pırıl pırıl parlıyor

ASİ
01-12-2008, 00:01
malum bayram yerdeki halı bana bana bakıyo sileceğim bakınırken gördüm loc var bi aklım onda bi aklımda dergide okudum amonyakla siliniyormuş denesemmi bilmiyorum:sm_confused:

Güldemir
01-12-2008, 09:49
Benim koltuklarım koyu mavi hatta lacivert. hep koslayla siliyorum yada sildiriyorum. ama çok da memnun değilim. durulanmaz demesine rağmen duruluyorum ondan mı anlamadım. koltukların üzerinde açık sarı lekeler oluştu kocaman.koyu renkli olduğundan çok belli olmuyor ama ben dikkatli baktığımda görüyorum. çok moralim bozuluyor.bir de arap sabunu deneyeceğim bakalım nasıl olacak.
en iyisi koltuk kılıfı aslında.çıkar yıka mis gibi ser. ama ona da fırsat olmadı henüz.

nenep
01-12-2008, 15:57
Bende halılarımı çamaşırsuyu ile siliyorum Hemde domestosla hiç rengi falan atmıyor üstelik halım krem siyah pamparlak oldu. Koslaylada güzel kokuyo diye kullanıyorum.Locta kullandım hemen hemen denemediğim bişey kalmadı ama bana soracak olursanız çamaşırsuyu kullanın hiç korkmayına.s

çamaşırsuyu
01-12-2008, 19:04
malum bayram yerdeki halı bana bana bakıyo sileceğim bakınırken gördüm loc var bi aklım onda bi aklımda dergide okudum amonyakla siliniyormuş denesemmi bilmiyorum:sm_confused:

amonyağın halıdaki bazı lekeler için kullanıldığını duymuştum ama tümden bilmiyorum ki....


bende de kosla var bır ıkı defa sıldım sonra kaldı dolapta zavallıcık..bende bu bembeyaz halılar ve sureklı bırseyler döken koca varken bu halılar ne koslaya dayanabılır ne baskasına valla..ben pes ettım artk adam bısey dökunce devralıyor ısı bır hızlı hızlı sılısı varkı derısını yuzer gıbı halının cıkıyor valla meyvesuyundan cayına herbısey..zaten bır senenın ıcınde ıkı halımı yıkamak zorundakaldım..elle sılmek bana göre zor..makına mı dusunsem dıyecegm o da annemden bılıyorm usenıyon onda da..en ıyısı sanırım yıne koca deterjanı:))

evet canım ya, benim eşim de bazen ocağı siler, nasıl bastırıyorsa ben o kadar kuvvetli temizleyemiyorum...


Bende halılarımı çamaşırsuyu ile siliyorum Hemde domestosla hiç rengi falan atmıyor üstelik halım krem siyah pamparlak oldu. Koslaylada güzel kokuyo diye kullanıyorum.Locta kullandım hemen hemen denemediğim bişey kalmadı ama bana soracak olursanız çamaşırsuyu kullanın hiç korkmayına.s
çamaşırsuyundan çekiniyorum açıkcası

hayat_bu
07-12-2008, 02:29
malum bayram yerdeki halı bana bana bakıyo sileceğim bakınırken gördüm loc var bi aklım onda bi aklımda dergide okudum amonyakla siliniyormuş denesemmi bilmiyorum:sm_confused:


Evett canım amonyak dedin aklıma geldi.Annem eskiden koltuklarını amonyaklı su ile silerdi.O zamanlar kadife koltuklar çok vardı inan pırıl pırıl parlardı.İyiki söyledinde aklıma geldi vallahi unutmuştum.Bende bundan sonra halılarımın son duruluma suyuna amanyok kesinlikle katacağım

biricik50
08-12-2008, 11:08
bende amwayım locunu kullanıyorum o yoksa arap sabunu ama sonra mutlaka yumaşatıcı ile duralarım deneyin kızlar hem parlıyor hemde yumuşacık oluyor

aktinya
08-12-2008, 23:28
Ben arkadaşlarıma propayı tavsiye ediyorum,halı şampuanı bir harika,

hidennisko
11-12-2008, 00:46
ben de amway kullanıyorum
ama özel bir beyazlatıcısı var hem çamaşır hem bulaşık
hem de bu tür halı koltuk vs... temizliğinde kullanıyorsun

termagant
15-12-2008, 14:11
bende odamdaki halıyı silmek istiyorum :( turuncu ve bej renkte olduğu için korkuyorum çamaşır suyuyla silmekten, daha önce kosla kullandım ama matlaştırdı parlaklığı gitti walla halının.. domestos rengarenk kullansam işe yararmı sizce :(

çamaşırsuyu
15-12-2008, 16:16
bende odamdaki halıyı silmek istiyorum :( turuncu ve bej renkte olduğu için korkuyorum çamaşır suyuyla silmekten, daha önce kosla kullandım ama matlaştırdı parlaklığı gitti walla halının.. domestos rengarenk kullansam işe yararmı sizce :(

çamaşır suyu konusunda ben de çok kararsızım ama kosla işe yaramadıysa sen de bir de amwayin halı şampuanını dene, onu da çok övdüler....

anbertem
17-12-2008, 14:10
merhaba ben 3 yıldır bercestem kullanıyorum halıları damla ürünüyle siliyorum ve yıkıyorum harika hemde 100 gr damla 200 metrekare halı yıkayabiliyor. hem ucuz hemde çok etkili şiddetle tevsiye ederim

anbertem
17-12-2008, 14:15
bence çamaşırsuyu çok tehlikeli sen de bercestemin damlasını kullan bir harika ben üye oldum üç yıldır alıyorum çok ta güvenilir bir ürün

çamaşırsuyu
18-12-2008, 17:32
bence çamaşırsuyu çok tehlikeli sen de bercestemin damlasını kullan bir harika ben üye oldum üç yıldır alıyorum çok ta güvenilir bir ürün

bercestemi ilk defa duydum

irna
19-12-2008, 00:25
bercestem bende ilk defa duydum.kızlar nerde,kaça satılır.marketlerde olurmu?
yeni halı aldım,krem rengi oldukca çok halının,ilk defa silecem.ama neyle sileyim karar veremedim.
bu ürün hakkında biraz bilgi verin lütfen.

qamzeLi
19-12-2008, 20:52
arkadaşlar halıyı,koltuklarınızı neyle siliyorsunuz? lifle siliyor çoğu kişi

çamaşırsuyu
19-12-2008, 20:56
arkadaşlar halıyı,koltuklarınızı neyle siliyorsunuz? lifle siliyor çoğu kişi

ben de eski banyo liflerimi kullanıyorum, ama örgü olanlardan değil hani şu duş jelleriyle beraber hediye edilen var ya.....eski tül perdelerle silenlerde var...halı için halı fırçası da kullanıyorum bazen...

Lavanda
19-12-2008, 21:05
canım bende silecektim çok marifetli bi arkadaşım var ona sordum, bol suya çamaşır suyu birde beyaz sabun katıp tül perde parçasıyla böyle şırk ıslak olarak siliyormuş, sonrada halı yıkama makinesiyle çektiriyormuş ıslaklığı, halıların temizlenmekten öte kabardığını bile söyledi, çocukluğumdan beri tanırım benden büyük kendisi acayip marifetlidir, evide halılarıda çok güzeldir, ben silicem çamaşırsuyuyla, belkide koslanın çamaşır suyunu kullanırım ama denicem, sende işin aceleyse halının görünmeyen bi yerinde dene istersen kuşum,şimdiden kolay gelsin

selena
21-12-2008, 18:53
bende sıcak su ve arap sabunuyla siliyorum ama sıcak sudan mı nedir bilmem halılaramın altında sarı lekeler oluştu en sonda durulama suyuna yumuşatıcı ve sirke koyuyorum kirli suyuda makineyle çekince güzel oluyo halıların üzeri parlıyo ama altında biraz lekeler oluyo yazın yıkıyorum çıkıyolar ama kışın tek çare silmek.

çamaşırsuyu
21-12-2008, 18:56
halılarımı silecektim güya ama evimi pis su basınca yıkamaya verdim halıları, bugünlerde acayip şansızım, yıldızların etkisi midir acaba? 2009 da düzelir inşallah herşey...

EU2
16-01-2009, 18:38
benim halılarım açık renk ve halının cinsindenmidir nedir acayip su lekesi tutuyor:((
halı sampuanlarının her turlusunu denedim.hep mavi mor lekeler kaldı ustunde. arap sabunuyla temizledim sirke falan kattım icine ama ıı ıhh lekeleer hiic cıkmadı.en soon ucuzundan matik deterjanla yıkadımm ancaa ozaman lekeler cıktı halımda ben burdayım dedi..

çamaşırsuyu
16-01-2009, 19:45
benim halılarım açık renk ve halının cinsindenmidir nedir acayip su lekesi tutuyor:((
halı sampuanlarının her turlusunu denedim.hep mavi mor lekeler kaldı ustunde. arap sabunuyla temizledim sirke falan kattım icine ama ıı ıhh lekeleer hiic cıkmadı.en soon ucuzundan matik deterjanla yıkadımm ancaa ozaman lekeler cıktı halımda ben burdayım dedi..

yıkadım demişsin ama her seferinde yıkamak zor olmuyor mu? acaba halıyla mı ilgili, rengiyle mi ilgili? Allah kolaylık versin...

xzem
16-01-2009, 20:56
canım koslanın hem elde silmek için hemde makinesi çok güzel tafsiye ederim:1hug:

papicya
17-01-2009, 01:48
bende çamaşırsuyu kullanırım halılarıma çok şükür hiç bir şey olmadı şimdiye kadar hatta renkli renksiz perdelere bile kullanırım pırıl pırıl tabi az bırakarak

peda
17-01-2009, 03:06
asla çok sıcak su kullanmam ılık olur suyum kovaya biraz arap sabunu biraz loc ve birazda saç şampuanı kullanıyorum yumuşacık pırıl pırıl oluyor.tabi şampuan bol olmicak.bir arkadaşım üstünden bir kat sirkeli su yapıyor halılarına ben daha yapmadım ama harika oluyor.sanki halı makyaj yapmış gibi.

EU2
20-01-2009, 22:08
yıkadım demişsin ama her seferinde yıkamak zor olmuyor mu? acaba halıyla mı ilgili, rengiyle mi ilgili? Allah kolaylık versin...


halıdan sanırım benim ki.aynı marka alan herkes benimle aynı sorunu yasıyormus cunku.su damlasa benek gibi yapısıp kalıyormus halılara.
oturdugum oda sobalı oldugundan kışları mecburi matik deterjanlı suyla siliyorum.
yıkama olayını yazınn yapıyorum. köpürmediginden cok guzel temizliyorr matikler.tavsiye ederim.

ilgina
26-01-2009, 00:50
amwayin halı şampuanı

7beyaz
26-01-2009, 09:56
walla canım ben önceden halı yıkama şampuanı alırdım biraz da çamaşırsuyu eklerdim...
bir gün halıları silicem baktım şampuan kalmamış, işim de acildi...
sıcak suyun içine çamaşır suyu döküp sildim açık renk halılarımda ama süper oldu...
pembe halım da var ama hiç solmadı....hatta şıkır şıkır parladı....
ben kosla olmadanda parlatıyorum yani....:

aynen bende öyle yapıyorum.ama halım krem renkli. halı koyu renkli olursa rengini kırarmı bilmiyorum ama. bide zaten direk uygularsan beyazlatıyor, suyla iyice karıştırıp yaparsan bişey yapmıyor kanımca..

EgeliFatosh
26-01-2009, 11:51
arkadaslar ben halilari stepten almistim,ipliginden dolayi renk verimis,asla islak temizlik yapmayin demislerdi, ama kuru kuru da bi yere kadar...napcam ben?bi fikir verin, acaba sizin gibi camasir suyu falan denesem nasil olur?

Zeynocan
26-01-2009, 11:59
amwayin halı şampuanı:1no2:
kesinlikle kaliteli ama bence aynının yerli marka olanını tercih etmek lazım. Biobellinda halı şampuanı...a.s

Zeynocan
26-01-2009, 12:07
tam adını bilmiyorum ben de..ama amway de avon gibi temsilciler aracılığı ile satılıyor ve halı şampuanı deyince getiriyorlar....fiyatı da 13 YTL gibi birşeydi ama konsantre olduğu için küçük şişeydi galiba...

benim bahsettiğim de konsantre, ama şişesi büyük. uzuuun yıllar kullanabilirsiniz. kimyasal değilmiş. aynı kalitede olduğuna eminim, çünkü beyaz halılarımda bile çok memnunum. fiyatı da yarısı hatta.
Türkiye kazansın:nazar:

:hooray:

çamaşırsuyu
26-01-2009, 12:46
arkadaslar ben halilari stepten almistim,ipliginden dolayi renk verimis,asla islak temizlik yapmayin demislerdi, ama kuru kuru da bi yere kadar...napcam ben?bi fikir verin, acaba sizin gibi camasir suyu falan denesem nasil olur?

canım, biz normal halılarda bile kullanmaya cesaret edemiyoruz, bir de sana ıslak temizlik yapmayın demişler, nasıl olur bilmiyorum ki...


benim bahsettiğim de konsantre, ama şişesi büyük. uzuuun yıllar kullanabilirsiniz. kimyasal değilmiş. aynı kalitede olduğuna eminim, çünkü beyaz halılarımda bile çok memnunum. fiyatı da yarısı hatta.
Türkiye kazansın:nazar:

:hooray:

tabi ki yerli malı kullanmak gerekir ama senin söylediğin ürünü satan hiç kimseyle karşılaşmadım...aslına bakarsan halıları da silmedim daha...yıkamaya verdim....

eslemnur
26-01-2009, 13:16
Arkadaşlar koslanın hangisi kokuyo ben aldım h,ç kokmuyodu hatta silerken baya sinirlenmiştim neden kokusu yok diye

çamaşırsuyu
26-01-2009, 14:21
Arkadaşlar koslanın hangisi kokuyo ben aldım h,ç kokmuyodu hatta silerken baya sinirlenmiştim neden kokusu yok diye

bildiğim kadarıyla koslanın elde temizlik için tek halı şampuanı var....bir de makineler için olanı var....

bihterclk
31-01-2009, 21:59
arkadaşlar bence de en iyisi kosla.

çamaşırsuyu
01-02-2009, 13:10
arkadaşlar bence de en iyisi kosla.

karar verdim silerken koslanın içine çok az da çamaşırsuyu koyacağım, ilk önce küçük bir yerde deneyeceğim, bakalım güzel olursa hepsini silerim...

lostsun
05-02-2009, 15:05
krem rengi halımın lekenen yerini fısfıslı kosla var ya onunla silmeye kalktım rezil oldu.5 dk.beklettim sildim leke çıktı iyi dedim kuruyunca lekeden de koyu leke oldu:(

çamaşırsuyu
05-02-2009, 15:12
krem rengi halımın lekenen yerini fısfıslı kosla var ya onunla silmeye kalktım rezil oldu.5 dk.beklettim sildim leke çıktı iyi dedim kuruyunca lekeden de koyu leke oldu:(

ne lekesiydi canım?

yorgun savaşçı
05-02-2009, 16:08
arkadaşlar,
eskiden kosla halı şampuanıydı sanırım, köpüğünü sürüp sonra da elektrik süpürgesiyle alıyorduk. (her ne kadar bunun nasıl temizlediğini çözememiş olsam da)

sırtımdan rahatsız olduğum için diz çöküp yapardım eskiden, dizlerimde de sorun çıkana kadar. en son geçen sene, viledanın sopasına sünger gibi bir şey sarıp köpüğü öyle sürmüştüm ama hiç içime sinmedi. bir de artık yeğenim var, durulanmayan deterjan sorun olur mu diye de düşünüyorum.

en büyük sorun ise: bir alet-edevat var mı (yıkama makinesi dışında) deterjan-köpükle dizler üzerinde durmadan halı silmek için?

Emrivaki
05-02-2009, 16:57
benim annem yıllardır halıları bulaşık deterjanıyla siler,banada tavsiye etmişti
bende artık öyle yapıyorum

anbertem
07-02-2009, 16:39
canım bercestem ankarada üretiliyor ve ben bütün ürünlerini kullanıyorum tamamen organik halılarım için damla diye bir ürünü var harika bence tavsiye ederim

anbertem
07-02-2009, 16:45
bercestem marketlerde satılmıyor netten ben de netten bakıp öğrendim

çamaşırsuyu
07-02-2009, 17:10
arkadaşlar,
eskiden kosla halı şampuanıydı sanırım, köpüğünü sürüp sonra da elektrik süpürgesiyle alıyorduk. (her ne kadar bunun nasıl temizlediğini çözememiş olsam da)

sırtımdan rahatsız olduğum için diz çöküp yapardım eskiden, dizlerimde de sorun çıkana kadar. en son geçen sene, viledanın sopasına sünger gibi bir şey sarıp köpüğü öyle sürmüştüm ama hiç içime sinmedi. bir de artık yeğenim var, durulanmayan deterjan sorun olur mu diye de düşünüyorum.

en büyük sorun ise: bir alet-edevat var mı (yıkama makinesi dışında) deterjan-köpükle dizler üzerinde durmadan halı silmek için?

hiç bilmiyorum ki canım, halı yıkama makinesi en uygunu bu durumda sanırım...ama artık sanırım bütün deterjanlar durulanmıyor..köpüğünü sür, sonra da kurusun, makine tut yazıyor hepsinde....ben de lifle silmeyi düşünüyorum ama gücüm yok çok fazla nasıl olur bilmiyorum...

yorgun savaşçı
08-02-2009, 13:37
hiç bilmiyorum ki canım, halı yıkama makinesi en uygunu bu durumda sanırım...ama artık sanırım bütün deterjanlar durulanmıyor..köpüğünü sür, sonra da kurusun, makine tut yazıyor hepsinde....ben de lifle silmeyi düşünüyorum ama gücüm yok çok fazla nasıl olur bilmiyorum...

cnm peki ufaklıklar :emir_bebek: için sorun olmaz mı acaba? :uhm: ya eskiden sorun yoktu, bebek yoktu eve gelen. sonra da yeğenim minikken örtü yayıyorduk, ama şimdi yürümeyi ilerletti küçük cadı kaydirigubbakcemile4 yerden bir şey alıp ağzına aldığında deterjan kalıntısı olur mu diye korkuyorum, tecrübeli anneler yardım!!!

lostsun
08-02-2009, 14:11
ne lekesiydi canım?

tam olarak dökülen birşey değil..oğlumun arabalarının tekerlekleri lastik siyah onlarda olabilirgamyoncuiremsu panduflarıyla kirli bir yere balkona falan çıktıysa o tarz olabilir .tam şu lekedir diyemiyorum..haa bu arada ben halı temizliği araştırması yaparken oğluşum o çoookkk temiz halıya birde çay döktü.tam oldu....

gevher
08-02-2009, 20:09
krem rengi halımın lekenen yerini fısfıslı kosla var ya onunla silmeye kalktım rezil oldu.5 dk.beklettim sildim leke çıktı iyi dedim kuruyunca lekeden de koyu leke oldu:(

bende aynı şeyi kir-çözle yapmıştım aman sakın doğrudan dökmeyin krem renk halım, gri boya dökülmüş gibi oldu . bu gün makineye kosla koyup yıkadım. biraz hafifledi ama yıkamaya gidecek büyük ihtimal...

bebişim52
08-02-2009, 20:19
kosla mosla bahane verdiğim paraya yazık oldu ama koslanın tüller için olanı iyi neyse halılarımı en iyi kokulu sabunlar varya genelde yüz içinde kullanılıyo onlarla ve sadece halı ve koltuk için kullandığım lifler var onlarla köpürte köpürte siliyorum sonra halıdan tüyler çıkıyo süpürgeye çekiyorum sonra duru suyla iyice siliyorum ardından tekrar vernelli su yapıp tekrar üzerinden bir geçiyorum parıl parıl parlıyo hatta kış olduğundan bu gün tüm evin halılarını koltuklarını sandalyeler döşemeli kumaş filan hepsini sildim şuan bunları yazarkende elim acıdı

uzun oldu biraz ama kısacası sabun acayip parlatıyo ve temizliyo mis gibide kokuyo ohhhh

cancer68
15-03-2009, 22:36
nihayet bio hakkında benim dışımda memnun olduğunu söyleyen birisini görebildim.bende çok memnunun bu üründen.üstelik halı matiği makinada battaniye yıkamak için kullanabilirsiniz.tüylerini çok güzel kabartıyor.ben bu üründen 2 günde 9 tane sattım sositososito

Kalemdarbesi
15-03-2009, 22:41
kızlar annem nerdeyse 5 yıldır loc adında bir ürün kullanıyor eczacı arkadaşı önermiş ayrıca duvar için silmek içinde ürünü var bunun çok az bişey suya döküp halıyı siliyorsunuz veya duvarı pırıl pırıl bende evlenince kesinlikle bunu alıcam :)))

Zeynocan
16-03-2009, 10:42
nihayet bio hakkında benim dışımda memnun olduğunu söyleyen birisini görebildim.bende çok memnunun bu üründen.üstelik halı matiği makinada battaniye yıkamak için kullanabilirsiniz.tüylerini çok güzel kabartıyor.ben bu üründen 2 günde 9 tane sattım sositososito
Benim dışımda demişsinya, neden öyle dediğini anlayamadım. Biobellinda'dan memnun olmayan biri mi olmuş ki? mirmirmirmir

Bizim burada (Ankara) herkesler çok memnun tüm ürünleri kapış kapış maşallah kaydirigubbakcemile2


kızlar annem nerdeyse 5 yıldır loc adında bir ürün kullanıyor eczacı arkadaşı önermiş ayrıca duvar için silmek içinde ürünü var bunun çok az bişey suya döküp halıyı siliyorsunuz veya duvarı pırıl pırıl bende evlenince kesinlikle bunu alıcam :)))

Biobellinda dedikleri deterjanlar da aynen loc tarzı zaten. Ama bu yerli olanı. Yoksa onun muadili. Her ikisi de konsantre old. için azcık iki damla yetiyor çok da iyi temizliyor

cancer68
16-03-2009, 20:26
[QUOTE=Zeynocan;5740020]Benim dışımda demişsinya, neden öyle dediğini anlayamadım. Biobellinda'dan memnun olmayan biri mi olmuş ki? mirmirmirmir

Bizim burada (Ankara) herkesler çok memnun tüm ürünleri kapış kapış maşallah kaydirigubbakcemile2


başka bir konuda bu üründen yine bahsetmiştim ve bir arkadaş loc'un daha etkili olduğunu yazmış da ondan böyle birşey söyleme gereği duydum.annem uzun zaman loc kullandı ama ben pek memnun kalmadım.aslında bio hakkında anlatılanları ilk duyduğumda bende pek inanmamıştım ama şimdi çok memnunun hem satıyorum hem kullanıyorum.ürünler harika öyle ki çekyattaki boya lekesini deneme amaçlı genel temizlikle sildim ve çıktı.kaydirigubbakcemile3

Kalemdarbesi
17-03-2009, 03:39
Benim dışımda demişsinya, neden öyle dediğini anlayamadım. Biobellinda'dan memnun olmayan biri mi olmuş ki? mirmirmirmir

Bizim burada (Ankara) herkesler çok memnun tüm ürünleri kapış kapış maşallah kaydirigubbakcemile2



Biobellinda dedikleri deterjanlar da aynen loc tarzı zaten. Ama bu yerli olanı. Yoksa onun muadili. Her ikisi de konsantre old. için azcık iki damla yetiyor çok da iyi temizliyor

aynen güzelim 2 damla yetiyor kaydirigubbakcemile2

CennetKokulum
14-05-2009, 15:16
domestes rengarenk ıyı sonuc verıyor uyugnda fıyatı bu aralar ındırmde oluyor

Nelya
16-05-2009, 20:05
halilar icin koslayi denedim ben sonuc fena degil orta...

Mihriban
24-05-2009, 21:45
kosla halı şampuanını halı yıkamak için kullandım hiç beğenmedim
inanın köpürmedi bile.verdiğim paraya acıdım:kızgın:
şimdi hem çamaşırlarım hemde halılarım için domestos rengarenk kullanıyorum sonuçtan çok memnunum.hem çamaşırlarımı hemde halılarımı pırıl pırıl ediyo

kedi dili
24-05-2009, 22:18
bende koslayı kulandım,mükkemel sonucuna ulaştığımı soyleyim,halıların yümüşacik ve ter temiz oldu,yane ben memnunum:hooray:

ranunu
29-05-2009, 07:37
ben ılık suya çamaşır deterjanı koyuyorum biraz yumuşatıcı ve bi kalıp beyaz sabun =)

bezimi yıkayınca biraz sabunla köpürtüyorum hem halılar pırıl pırıl oluyor hemde yumuşacım mis gibi koktuğunu yazmama gerek yok heralde
mutfak halısı içinde bu dediğime çok az pril ilave ediyorum

m.joYy
29-05-2009, 15:54
valla benım halılar ktem çok pis..8 aylık gbegım slck ınsanım yok..yıkmaya vercem mecbur..çok para çarem yok....inş ypranmaz.

aysim_u
08-06-2009, 00:41
valla benım halılar ktem çok pis..8 aylık gbegım slck ınsanım yok..yıkmaya vercem mecbur..çok para çarem yok....inş ypranmaz.

tatlım ne olur kızma ama sanki türkçe değil başka bir dilde yazmış gibisin, okumak çok ama çoook zor. herhalde şöyle yazmak istedin: valla benim halılarım ktem(bunu hiç çözemedim) çok pis...8 aylık gebeyim, sildirebileceğim kimsem yok....yıkamaya vereceğim mecburen, çok pahalı ama çarem yok...inşallah yıpranmaz.

m.joYy
10-06-2009, 14:42
:)))))))))))) halılarım krem rengı ve com pissss yazıoooo:))))) 8 aylık gebeyım yazıo:)))) gerısı dogru efet sıldrcek kımsem yok...mecbur yıkamaya vercem inşallah yıpranmaz yazdım:)))) verdımde yıkamaya geldıler az bı ypranma var maleseffff....bugunde yollukları sildim mecbur kosla elde ile bolll köpürttum suyunu 2 kere bol köpükle sıldım tertemız oldu..çokta guzel kokuo..tavsıye edrımopuyorumnanaktan

aysim_u
10-06-2009, 16:53
:)))))))))))) halılarım krem rengı ve com pissss yazıoooo:))))) 8 aylık gebeyım yazıo:)))) gerısı dogru efet sıldrcek kımsem yok...mecbur yıkamaya vercem inşallah yıpranmaz yazdım:)))) verdımde yıkamaya geldıler az bı ypranma var maleseffff....bugunde yollukları sildim mecbur kosla elde ile bolll köpürttum suyunu 2 kere bol köpükle sıldım tertemız oldu..çokta guzel kokuo..tavsıye edrımopuyorumnanaktan

8 aylık gebesin hayatım en zor ve tehlikeli dönemdesin bebek için. bırak pis kalsın, sen ve bebeğinden daha önemli değil ya. hiç doğum yapmadım ama çevremdeki herkes çatır çatır doğuruyor. ordan biliyorum 8 ay çok tehlikeli allah korusun, allah bir çığlıkta kurtarsın(bizimkiler öyle der hamilelere:)

kızıl balerin
11-06-2009, 14:49
ben mikrofiber bez ve kalıp sabunla siliyorum inanın hem masrafsız hem de çok şıkır şıkır oluyor halılar.Buharlı temizleyicim de var bazen de onunla siliyorum...

aysim_u
13-06-2009, 02:19
ben mikrofiber bez ve kalıp sabunla siliyorum inanın hem masrafsız hem de çok şıkır şıkır oluyor halılar.Buharlı temizleyicim de var bazen de onunla siliyorum...

canım bende düşünüyorum buharlı temizliyeci almayı, seninki hangi marka? memnunmusun? halıların silinmiş gibi oluyor mu? ne yapayım sence?

fatosbrn
13-06-2009, 02:20
mikrafiber bezle siliyorum bende
hem kolay oluyor hemde gerçekten güzel oluyor memnunum ben

ikrar
13-06-2009, 02:22
ben loc dıyorum heryerde kullanıyorum harika bence:icecream:

fatosbrn
13-06-2009, 02:25
ben loc dıyorum heryerde kullanıyorum harika bence:icecream:





loc bendede var ama halıda hiç denemedim
heç aklıma halı gelmedi niyeyseCADIARZU

ikrar
13-06-2009, 02:28
loc bendede var ama halıda hiç denemedim
heç aklıma halı gelmedi niyeyseCADIARZU

ben halılarımı koltuklarımı hep onunla sılıyorum onceden cam toz duvar sılme de kullanıyodum
arkadasım soyledı denedım ben mennun kaldım ama her zaman sıcak suda çözün loc u
ütünün kirecini bile çözüyomus ben yenı duydum ama denemedım onu daha :1hug:

fatosbrn
13-06-2009, 02:32
ben halılarımı koltuklarımı hep onunla sılıyorum onceden cam toz duvar sılme de kullanıyodum
arkadasım soyledı denedım ben mennun kaldım ama her zaman sıcak suda çözün loc u
ütünün kirecini bile çözüyomus ben yenı duydum ama denemedım onu daha :1hug:




aynen bende cam duvar toz alırken kullanıyordum sadece
ütüde süper fikirmiş bi deneyim bakalım teşekkürlerŞeniz

kızıl balerin
14-06-2009, 20:00
canım bende düşünüyorum buharlı temizliyeci almayı, seninki hangi marka? memnunmusun? halıların silinmiş gibi oluyor mu? ne yapayım sence?

canım ben çok memnunum buharlı temizleyicimden.markası arçelik ve ben o kadar çok arştırmıştım ki ne alsam diye sonunda arçalikte karar kıldım.çünkü çoğu buharlı temizleyici çok pahalı ve bazılarının da servisi yoktu.ben de hiçbir şeyi riske atmadan arçelik almaya karar verdim.hem fiyatı çok uygun hem de servisi var.ben sadece halılarımı silmiyorum genel olarak evimin bütün temizliğini onunla yapıyorum.ayrıca halıları silince halılar şıkır şıkır oluyor.

aysim_u
14-06-2009, 23:49
canım ben çok memnunum buharlı temizleyicimden.markası arçelik ve ben o kadar çok arştırmıştım ki ne alsam diye sonunda arçalikte karar kıldım.çünkü çoğu buharlı temizleyici çok pahalı ve bazılarının da servisi yoktu.ben de hiçbir şeyi riske atmadan arçelik almaya karar verdim.hem fiyatı çok uygun hem de servisi var.ben sadece halılarımı silmiyorum genel olarak evimin bütün temizliğini onunla yapıyorum.ayrıca halıları silince halılar şıkır şıkır oluyor.

çok sağ ol verdiğin bilgiler için. gerçektende bir tek arçeliğin fiyatı uygun. aydınlattın beni sağ ol.:1hug:

kızıl balerin
15-06-2009, 11:34
çok sağ ol verdiğin bilgiler için. gerçektende bir tek arçeliğin fiyatı uygun. aydınlattın beni sağ ol.:1hug:
yardımcı olabildiysem ne mutlu canım:içelim:

Ushi
15-06-2009, 17:52
internetten araştırın amerikan malı bioenzim diye bir ürün markası aklımda değil temizleyici ve leke çıkarıcı biraz pahalıydı toz şeklinde bir şey. Şayet bir lekeye yönelikse Bekbars Halı ve Döşeme Leke çıkarıcı kullanabilirsin.

Kbramm
03-11-2009, 14:26
sihirli köpük diye yeni
bir marka var elde silme için çok güzel öneririm yada amvay genel temizlik deterjanı.

selected_79
03-11-2009, 14:37
ben loc dıyorum heryerde kullanıyorum harika bence:icecream:

aynen bende:))
her yerde kullanıyorum.. cam, kapı,halı hatta koltulklarım koyu renk(kahverengi krem) bazılara kullanma sakın renk açar falan dedi ama kaç yıldır hep loc la siliyorum halen yepyeni gibiler.. hemde devamlı üzerindeyiz..

bi çamaşırdada kullanıyorum.. eşimin işi gereği üstü başı mah oluyo.. hatta bazen yağ lekesi bile olduğu oluyo.. eşimin lacivert sweet short u bile yağ olmuş döktüm üstüne loc u bi güzel çiteledim. çok fazla durulamadan attım makineye.. çamaşır suyu gözünede az miktarda sulandırarak koydum.. ne leke kaldı ne bişiy...

ee bide tüllerde deneyin.. pırıl pırıl oluyo.. önceden cosla tül alırdım şimdi hiç gereksinim hissetmiyorum.
loc herderde devazemuszemus

ARZUM78
06-11-2009, 11:19
Açıkcası Loc'dan mucize beklemeyin derim

LEYLA3842
20-11-2009, 13:08
ben de hep halı yıkama makinesinde koslayla siliyordum geçen mutfak halısında arap sabunu denedim ..önce sildim sonra makine ile çektirdim..sonra makinanın suyuna elma sirkesi koydum ve sirke ile duruladım.pırıl pırıl parladı hiç böyle olmamıştı...amonyak da iyi diyorlar bakteri ve maytları öldürüyormuş bebeği olanlar uygulayabilir..bir yerde okumuştum 1 kova su tahmini 4 lt 1 su bardağı amonyak..mayt muyt kalmıyormuş yaanii..temizliğini bilmiyorum denemedim ama denicem.

WildRosee
21-11-2009, 12:19
bende geçen hafta sildim koltuklarımla halılarımı
fakirin halı ve döşeme temizleyicisi elde temizlik için olanı aldım
kosladan daha güzel geldi bana.

ecek83
23-11-2009, 13:45
eğer ıslak kuru halı süpürgen varsa,bingolayı öneririm,ama en iyisi 1 yada iki yılda bir temizlemeye vermek galiba...

marjinalfaydali
25-11-2009, 00:24
sirke. hemen parlatır.kimyasal da değil.