PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Adetinizin kaçınçı günü aşılama yapıldı.



miss polat
02-12-2008, 23:25
merhaba arkadaşlar bende aşılama yolundayım . adetimin 5, günü merional başlandı. ama doktorum aşılama zamanından bahsetmedi. bende heycandan bir şey soramadım. sizin aşılamanız adetiniz kaçıncı gününe denk geliyor. :bbo olan bilen varsa söyler mi? bayram malüm. inşallah herkesden hayırlı haber alırız.kaydirigubbakcemile4:CüvCüv::emir_bebek::ec rin_bebek:

EU2
02-12-2008, 23:28
canım benim aşılamam adetimin 11. gününe denk gelmiştii o yumurtaların gelişimyle alakalıı...ben geçen sene 4 aralıkta aşılama olmuştum vay be 1 sene olmuşş,,(son adet tarihim 24 kasımdı)..Rabbim gönlüne göre versin inş.

miss polat
03-12-2008, 09:07
sağol arkadaşım inşallah seninde, bayrama denk geliyor da :utangac: akrabalarım köylerde oturuyor. bende kendimi yollarda hırpalmak istemiyorum o yüzden heyecanım kaydirigubbakcemile4

EliFatihEFU
03-12-2008, 12:27
asilama günüm tamamen senin yumurtalarini yeterli gelismis olmasina bagli..ilaclarini kullandiktan sonra adetinin10 ve 12 günleri arasinda kontrole gidiyosun doktor ultasonda gelisen yumurtlara bakio ve yüksek ihtimalle 2 - 3 gün icindede asilamani oluosun.benim adetimin 13.günü asilamam yapilmisti.

hallisna
04-12-2008, 22:41
benim adetimin 20.günü yapıldı aşılamam.. pko olduğum için düşük dozla geliştirildi yumurtalar ve ancak 20.güne yetişti yumurtam:)

miss polat
04-12-2008, 23:36
yarın doktorla randevum var. inşallah sorumun cevabını alıcam. herkese Allahım hayırlısını nasib etsin.kaydirigubbakcemile3kaydirigubbakcemile3

figenk24
15-01-2009, 13:11
arkadaşlar merhaba bende siteye yeni üye oldum bu ay aşılama yapıldı banada 26 aralık adet günümdü beşinci günü klomene başladım ayın dokuzunda kontrole çağırdı iki tane yumurtam olmuş cumartesi akşam dokuzda çatlatma iğnesi vurdu pazartesi aşılama yaptı onbir gibi ben acaba geçmi yapıldı diye düşünüyorum birde hacettepede ibrahim beya aşılama yaptıran var mı lütfen biriniz bana yazar mı v

ceylin1907
16-01-2009, 09:25
cnm hayırlsıı olsun.
aşılamada takipteki gibi aynı çatlatma iğnesinden 36 saat sonra aşılama işlemi yapılır.

figenk24
16-01-2009, 09:34
Tşk ederim ceylin sıkıntı yapmamaya çalışıyorum ama adet günüm yaklaştıkça heyecan basıyor sen hiç yaptırdın mı

sinem25
17-01-2009, 07:06
slm arkadsşar acaba aşılama nekadara maal oluyo ücreti ne kadar yani

biricik mericik
17-01-2009, 13:14
Hastaneye ve sağlık güvencene göre değişiyor canım. Genelde 500- 1000 arası hastane alıyor.

kedilalesi
02-02-2009, 19:35
delikafaduldendelikafaduldendelikafaduldendelikafa duldendelikafaduldengamyoncuiremsu:enbuyukkk::enbu yukkk:
cnm hayırlsıı olsun.
aşılamada takipteki gibi aynı çatlatma iğnesinden 36 saat sonra aşılama işlemi yapılır.

b ugün adetimin 9. günü. yaklasık 1 haftadır yumurta büyütme iğnesi pregon oluyorum. çatlatma iğnesi kacıncı gün yapılıypr?ve kac gün yapılıyor?lütfen bir cevap...öptm sizi kızlar....a.s.a.s.:teselli:

idil07
02-02-2009, 21:06
delikafaduldendelikafaduldendelikafaduldendelikafa duldendelikafaduldengamyoncuiremsu:enbuyukkk::enbu yukkk:

b ugün adetimin 9. günü. yaklasık 1 haftadır yumurta büyütme iğnesi pregon oluyorum. çatlatma iğnesi kacıncı gün yapılıypr?ve kac gün yapılıyor?lütfen bir cevap...öptm sizi kızlar....a.s.a.s.:teselli:

canım çatlatma iğnesi yumurtan istenilen büyüklüğe ne zaman gelirse o zaman yapılıyo ve bi kere yapılıyo. yaklaşık 12-a5. günlere denk gelebilir ama bünyeden bünyeye de değişir.. kolay gelsin :)

idil07
05-02-2009, 18:05
benim adetin 17. günü yapıldı ama arkadaşımınki 14. günü yapıldı.

yabangülüm
05-02-2009, 18:56
benimde aşılamam 13.gün oldu..

eliflevent
27-05-2010, 17:24
aşılama hakıında bilgi verirseniz sevinirim ne zaman yapılacak doktor kac kutu iğne veriyor ve aşılama ne kadara mal oluyor acaba

asuw
02-02-2011, 19:19
arkadaşlar merhaba bende siteye yeni üye oldum bu ay aşılama yapıldı banada 26 aralık adet günümdü beşinci günü klomene başladım ayın dokuzunda kontrole çağırdı iki tane yumurtam olmuş cumartesi akşam dokuzda çatlatma iğnesi vurdu pazartesi aşılama yaptı onbir gibi ben acaba geçmi yapıldı diye düşünüyorum birde hacettepede ibrahim beya aşılama yaptıran var mı lütfen biriniz bana yazar mı v
figen mrb canm bende az önce doktrdan geldm bu ay aşılama yapılcak banada menogon kullandm yumurta büyütücü 5 tane iğne vuruldm 12 . gün bgn 20 mlm 21 mlm olmuş cuma gel dedi bakıck çatlmışmı dye iğne vermedi bana akist yapmasn dye pko bnmde cuma gtcm işde hyrlısı

asuw
02-02-2011, 19:24
slm arkadsşar acaba aşılama nekadara maal oluyo ücreti ne kadar yani

sinemcm mrb
fiytlar deyşyo bnm yaptrcm yerde 340 ama kimi yerde 250 500 deyşyo yani tüb bebek merkezlernde bldğm kadryla büyk yerlerde bi milyarı buluyo

ASIfirari
02-02-2011, 19:29
figen mrb canm bende az önce doktrdan geldm bu ay aşılama yapılcak banada menogon kullandm yumurta büyütücü 5 tane iğne vuruldm 12 . gün bgn 20 mlm 21 mlm olmuş cuma gel dedi bakıck çatlmışmı dye iğne vermedi bana akist yapmasn dye pko bnmde cuma gtcm işde hyrlısı

bi sorum olacalti acaba bu menogon iyi bir ignemi cünkü bende kullaniyorum gerci hala yapiyorumda 1.ci asilamam tutmadi 9.gün regl oldum sanirim bu ay yine asilama olucak aranizda hamile kalan varmi???:18: