PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Soğan Kürü Kullananlar, Kanama Oldu mu?



Sayfa : [1] 2 3

ingilizceci
24-12-2008, 14:55
kızlar ben kure baslayalı yaklasık 6 gun oldu ve bugun belım cok agrıdı ardından kanamam oldu ben kıstım ıcın kullanıodum ve sımdı korkup bıraktım sızde de oldu mu??

3MELEKANNESI
28-12-2008, 10:30
canım zaten saraçoğly kullanmaya başladıktan bir kaç gün sonra adet olabilirsiniz diyor.belki kistleriniş atıyosun bırakma bence.ben de içiyorum.

sinem8484
28-12-2008, 10:38
canım bende kullanıyorum benim 3. günü başladı kanamam bugun ve devam ediyoum korkulcak bişey yok bence bugun 5.gün 10 günüm var daha benim devam edicem pko var bendede

ingilizceci
28-12-2008, 10:47
tatlım ben korkup bıraktım 1 tane kıstım vardı 3 gun kanamam oldu ve altımda acayıp yanma hıssettım bır de bırakmasam belım resmen kopacaktı o yuzden devam edemıom artık hayırlısı acaba yumurtalarım erken catlamıs olabılır mı bu yuzden belkı sacma ama aklıma gelıo rabbım en kısa zamanda bebıslerımızı bıze verır ınsss

segem
28-12-2008, 10:49
arkadaşlar bende soğan kürü yapıyorum ama mens kanaması ile başlamıştım mens bitti ama tekrar kanama olmuyor bu gün 8 gün oldu acaba bana fayda etmedi mi umarım hepimiz mutlu sona ulaşırız

*papatya*
29-12-2008, 09:37
ben küre başladıktan 5 gün sonra zamanında adet oldum adetim bitti içmeye devam ettim bugünde 15. gün son soğan suyunu içicem

gönül çelen
30-12-2008, 16:46
kızlar bu soğan suyunu adet bittikten 15 gün sonra içmiyormuyuz benmi yanlış biliyorum acaba yardımcı olurmusunuz?

haticesu
30-12-2008, 16:52
kızlar ben adetim bittikden sonra başladım arada birgün çok hastaydım içemedim ama 15gün devam ettim kanamam olmadı acaba sadece kisti olanlardamı kanama oluyor lütfen bilgilendirin beni merak ettim şimdi 28inde adet olacaktım yine geçti olmadım hala

nesrin111
30-12-2008, 18:17
bu kürde karınınzda hafif bir ağrı oldu mu?

YESIMMM24
31-12-2008, 00:54
bazen yalnizca sogan suyu fayda etmiyor arkadaslar malesef diger bitkisellerle kullanin derim adacayi papatya cayi vs

ikrar
31-12-2008, 13:17
bende de bugun hafıf bı kanama oldu
reglı gunum degıl
bır haftadır uyguluyorum neden oldu acepbenneyaptımki

kuzum
31-12-2008, 13:27
Soğan suyunu kist ve adet düzensizliği için 2 ay önce sadece 8 gün kullanabildim. Kullanmaya başladıktan 3 gün sonra kanamam oldu. 8.güne kadar damla damla geldi kanama.İki aydır adet kananam çok güzel:nazar:, Allaha şükürler olsun. Doktora gittim kistler neredeyse tamamen temizlenmiş. Sağ overde birkaç küçük kist kalmış dedi doktor. Şimdi adetimin bitmesini bekliyorum, bittikten sonra tekrar başlamayı düşünüyorum soğan suyuna.:1rolleyes:

ingilizceci
31-12-2008, 14:55
benım kanamam kesıldı ama kullanmayıda bıraktım cunku belım acayıp agrıdı umarım benımde kıstler gıtmıstır

oya_25_oya
13-02-2009, 19:13
arkadaşlar bende 1 hafta sonra bu küre başlamak istiyorum ama aklıma takılan bi şey var çocuk istiyoruz içeceğim aralık yumurtlama dönemime geliyor(yani adetin 14.günü küre başlayacagım) acaba herhangi bi sıkıntı olurmu bilgisi olan varsa lütfen yaanıtlasın hamile kalırsam bi zararı olurmuCADIARZU

35sevi35
13-02-2009, 22:26
arkadaşlar bende 1 hafta sonra bu küre başlamak istiyorum ama aklıma takılan bi şey var çocuk istiyoruz içeceğim aralık yumurtlama dönemime geliyor(yani adetin 14.günü küre başlayacagım) acaba herhangi bi sıkıntı olurmu bilgisi olan varsa lütfen yaanıtlasın hamile kalırsam bi zararı olurmuCADIARZU

canım bu kürü adet bitiminden 10 gün sonra başlayacaksın sorunun nedir peki senin?eğer hamile kalırsan hemen bırakırsın öyle yazıyor sitede okudum sende oku istersen ibrahim saraçoğlunun sitesinde kadınlar kulubünde sormuşlar dr da cevaplamış

BenGulNR
13-02-2009, 23:10
oyacım ibrahim saraçoğlunun sitesindeki soru ve cevap bölümünü senin için araştırdım ve sorduğun sorunun aynısı başkasıda sormuş SORU hamilelik olustuysa ve bunu bilmeden sogan kürünü uygularsam herhangi bir sorun teskil eder mi? DR.CEVABI Soğan kürünü uygularken hamilelik oluşmuş ise, herhangi bir zararı yoktur. Sağlığınız daim olsun

hasret15
14-02-2009, 08:10
arkadaslar bende 4 günden beri kullanıyorum sogan kürünü kist ve adet için, bugun agrılı bir sekilde adetim geldi 2 aydır gelmiyordu hapda kullandım ama bence sogan kürünün faydası var tavsiye ederim..

DENİZDİR
14-02-2009, 11:48
2 ay yasmin sonrası 7 ay condom ve sonrası 9 aydır korunmuyoruz. ovulasyon günlerine felan takip etmiyorum ama şuanda bir gelişme yok nedense kasmıyorumda hiç hayırlısı olsun diyorum zamanı değil demekki diyorum adetlerim çok düzenli ne bilim doktora gitmeyide düşünmüyorum şimdilik-
hayırlısı olsun bakalım. allahım bilir zamanını...

lücian
14-02-2009, 15:38
benım adetım 6. gunu ne zaman baslıcam sımdı anlamadım:( bende pko var

SadeceMeyra
14-02-2009, 16:10
canim ilk gün baslaniyor adetle beraber yani. ama ben 3. gün baslayabilmistim. bende pek bi ise yaramadi. kistim yoktu cok sükür. iltihap vardi ama yine de akintim yok denecek kadar az geldi.
istersen basla ama cok kullanma. sonucta dogal birsey bir terslik olursa hemen birakirsin. birdahaki ay ilk gün baslarsin.

lücian
14-02-2009, 16:13
canim ilk gün baslaniyor adetle beraber yani. ama ben 3. gün baslayabilmistim. bende pek bi ise yaramadi. kistim yoktu cok sükür. iltihap vardi ama yine de akintim yok denecek kadar az geldi.
istersen basla ama cok kullanma. sonucta dogal birsey bir terslik olursa hemen birakirsin. birdahaki ay ilk gün baslarsin.

tesekkur ettım canım cok ıyısın kaydirigubbakcemile5

SadeceMeyra
14-02-2009, 16:20
Sayın Hocam. soğan kürü adet döneminde de uygulanabilir mi?Uygulanmasının bir dezavantajı varmıdır?


Cevabı »

Bir sakıncası yoktur. Ancak, etki bakımından en uygun zaman adet bitiminden en erken 7 gün sonra başlamaktır. sağlığınız daim olsun.

saracoglunun sitesinden aldim bunu.

BenGulNR
14-02-2009, 18:58
benım adetım 6. gunu ne zaman baslıcam sımdı anlamadım:( bende pko var

canım bir sonraki adet döneminden 10 gün geri git ( takvimde hesaplayıp işaretlersen unutmamış olursun ben öyle yapıyorum ) ve soğan kürünü 10 gün süreyle iç yanlız düzenli değilse aynı bu şekilde 4-5 ay her adet dönemin 10 gün geri gidip 10 gün boyunca içmelisin

PinkRose
14-02-2009, 19:15
bende soğan suyunu içiyorum12 gündür 15 gün kullanıp bırakıp bidahaki ay tekrarmı başlıyim acaba..
bende akıntı olmadı hafif bir kaşıntı oldu 2-3 gün geçti..

BenGulNR
14-02-2009, 19:49
bende soğan suyunu içiyorum12 gündür 15 gün kullanıp bırakıp bidahaki ay tekrarmı başlıyim acaba..
bende akıntı olmadı hafif bir kaşıntı oldu 2-3 gün geçti..

canım kaşıntı olur bende de olmuştu 15 gün iç bir sonraki ayda adet gününden 10 gün geri git ve 10 gün iç eğer düzensizse bu küre 4-5 ay bu şekilde devam et

oya_25_oya
15-02-2009, 18:37
mrb sevi 1hafta önce muayene oldum yeni oluşmuş küçük bi kistim var bide adetlerim hep gecikmeli oluyor bunun için kullanmak istiyorum

oya_25_oya
15-02-2009, 18:43
oyacım ibrahim saraçoğlunun sitesindeki soru ve cevap bölümünü senin için araştırdım ve sorduğun sorunun aynısı başkasıda sormuş SORU hamilelik olustuysa ve bunu bilmeden sogan kürünü uygularsam herhangi bir sorun teskil eder mi? DR.CEVABI Soğan kürünü uygularken hamilelik oluşmuş ise, herhangi bir zararı yoktur. Sağlığınız daim olsun

teşekkür ederim gülnurcum inan şimdi içim rahat başlayacağım bu kürea.s.

35sevi35
15-02-2009, 23:01
mrb sevi 1hafta önce muayene oldum yeni oluşmuş küçük bi kistim var bide adetlerim hep gecikmeli oluyor bunun için kullanmak istiyorum

oyacım adet düzensizliğine hayıt tohumuda çok iyi geliyor ben 2 aydır kullanıyorum adetim zamanında geldi ilk degfa tavsiye ederim bide onu dene soğan kürünüd yap ben yarın başlıyorum küre adet bitiminden 10 gün sonra diyordu bakalım nasıl olacak canım

lücian
16-02-2009, 07:17
arkadslar bende bu kuru yanlızca 1 kere uygulamalısınız dıye duydum seda sayanda yanlısmı acaba

BenGulNR
16-02-2009, 11:35
arkadslar bende bu kuru yanlızca 1 kere uygulamalısınız dıye duydum seda sayanda yanlısmı acaba

hayır canım hatta düzensizse doktor 4-5 ay düzenli kullanılmasını tavsiye ediyor

sütlü gayfe
16-02-2009, 11:45
kızlar bende çikolata kisti var..içsem fayda edermi bu kiste acaba..
soğanı kaynatıp suyunumu içiyoruz.günde kaç bardak....

oya_25_oya
16-02-2009, 12:09
sevicim bana hayıt tohumunu nasıl kullandığını ve miktarını yazarsan sevinirim bide soğan kürüyle aynı zamanda hayıt tohumu birlikte kullanmak doğru olurmu bilmiyorum önce birini yapayım bi sonraki ayda diğerini yaparım cvb bekliyorum

BenGulNR
16-02-2009, 12:43
sevicim bana hayıt tohumunu nasıl kullandığını ve miktarını yazarsan sevinirim bide soğan kürüyle aynı zamanda hayıt tohumu birlikte kullanmak doğru olurmu bilmiyorum önce birini yapayım bi sonraki ayda diğerini yaparım cvb bekliyorum

canım bende kullandım ama tohumunu değil suyunu ama aynı sonuçta hem suyu daha kolay ve pratik her gün olmak şartıyla günde 3 kez çaybardağının yarısının yarısına kadar (çay bardağının çeyreğine kadar) hayıt suyu koy üzerine su doldur ve iç ben aç karnına içiyordum ama tok içenleri de duydum.ayrıca bunu düzenli olarak 4-5 ay kullanman lazım.gelelim soğan kürüne ben bu kürü duymadan önce hayıtı dumuştum ve içmiştim daha sonra soğan kürünü duyunca onuda yaptım bu kürüde 4-5 aylıktır ama uzun süre adet düzensizliğin varsa sanmıyorum ikisi bir arada bişey olsun sonuçta doğal bitkiler allahım hepimize şifa versin:Saruboceq:

BenGulNR
16-02-2009, 12:52
kızlar bende çikolata kisti var..içsem fayda edermi bu kiste acaba..
soğanı kaynatıp suyunumu içiyoruz.günde kaç bardak....

evet canım ama kırmızı veya mor soğan olmayacak beyaz soğan olacak ve küçük yani cevizden biraz büyük (pazara gittiğim zaman özellikle küçüklerini seçerim)2 su bardağı suyu koy kaynasın içine kabukları soyulmuş ve dörde bölünmüş soğanları at tam olarak 5 dk. kısık ateşte ağzı kapalı kaynat ağzını aç ılıdıktan sonra bardağa koy iç sabah akşam aç karnına (ama herseferinde tazesini yapacaksın) 15 gün bu şekilde kullan canım

BenGulNR
16-02-2009, 12:57
bu kürde karınınzda hafif bir ağrı oldu mu?

hayır canım olmadı ama sadece ben çok sık tuvalete gidiyordum

35sevi35
16-02-2009, 22:16
canım bende kullandım ama tohumunu değil suyunu ama aynı sonuçta hem suyu daha kolay ve pratik her gün olmak şartıyla günde 3 kez çaybardağının yarısının yarısına kadar (çay bardağının çeyreğine kadar) hayıt suyu koy üzerine su doldur ve iç ben aç karnına içiyordum ama tok içenleri de duydum.ayrıca bunu düzenli olarak 4-5 ay kullanman lazım.gelelim soğan kürüne ben bu kürü duymadan önce hayıtı dumuştum ve içmiştim daha sonra soğan kürünü duyunca onuda yaptım bu kürüde 4-5 aylıktır ama uzun süre adet düzensizliğin varsa sanmıyorum ikisi bir arada bişey olsun sonuçta doğal bitkiler allahım hepimize şifa versin:Saruboceq:

canım hayıt suyunu nerden aldın hazırmı bu du ben tohumunu aldım onu içiyorum 2 ay oldu içeli faydasını gördüm adetim düzenli geldi soğan suyunuda bugün başladım çok kötü bütün gün midem bulandı hayıt ondan daha iyi ama yapcağım başka çaresi yok allah bütün çabalarımıza karşılık veri inşallah hepimizin bebeği olur canım

BenGulNR
16-02-2009, 22:57
canım hayıt suyunu nerden aldın hazırmı bu du ben tohumunu aldım onu içiyorum 2 ay oldu içeli faydasını gördüm adetim düzenli geldi soğan suyunuda bugün başladım çok kötü bütün gün midem bulandı hayıt ondan daha iyi ama yapcağım başka çaresi yok allah bütün çabalarımıza karşılık veri inşallah hepimizin bebeği olur canım

ben hazır alıyorum hem pratik hemde kullanması kolay aktarlardan hayıt suyu istiyorum deyince verirler şişe içerisinde bunu 4-5 ay düzenli kullan bak soğan kürüne de başlamışsın ona da 4-5 ay devam etmen lazım ( ben bunları yapıp içmeden önce mutlaka dua ederdim sonra içerdinsenağlama) allah hepimizin dualarını ve dileklerini kadul etsin :Saruboceq:

gamzegul23
23-02-2009, 10:12
evet canım ama kırmızı veya mor soğan olmayacak beyaz soğan olacak ve küçük yani cevizden biraz büyük (pazara gittiğim zaman özellikle küçüklerini seçerim)2 su bardağı suyu koy kaynasın içine kabukları soyulmuş ve dörde bölünmüş soğanları at tam olarak 5 dk. kısık ateşte ağzı kapalı kaynat ağzını aç ılıdıktan sonra bardağa koy iç sabah akşam aç karnına (ama herseferinde tazesini yapacaksın) 15 gün bu şekilde kullan canım

merhaba ben de soğan kürü kullanmak istiyorum fakat hamile kalmayı engeller mi merak ediyorum sizce engeller mi

35sevi35
23-02-2009, 18:19
merhaba ben de soğan kürü kullanmak istiyorum fakat hamile kalmayı engeller mi merak ediyorum sizce engeller mi

tam tersi canım hamile kalmayı kolaylaştırıyormuş çok faydalımış adet düzensizliğe kistlere iyi geliyormuş ibrahim saraçoğlu soğan kürü diye yaz pc ye görürüsün canım

elunelune
23-02-2009, 18:22
tam tersi canım hamile kalmayı kolaylaştırıyormuş çok faydalımış adet düzensizliğe kistlere iyi geliyormuş ibrahim saraçoğlu soğan kürü diye yaz pc ye görürüsün canım

Siz kullandınız mı ya da çevrenizde görüğünüz bildiğiniz olumlu sonuç alan varmı pcos ve regl için soruyorum ben fisfisfis

nil1971
11-03-2009, 14:40
kizlar bende iciyorum bugun 10 gunum gecen ay adet olamadim kahve renginde lekelenme oldu iki gundur goguslerimde agri ve adet sancisi cekiyorum bendede kist var allah nasip ederse mayista 7. tup bebek denemsi yapacagim hayirlisi allah herkesin gonlune gore versin birgun bende inaniyorum birgun bizde anne olacagiz sabir diliyorum hepimize bu kurden sonra incir kurune baslayacagim :nazar:

ozbek83
15-03-2009, 20:13
kızlar bede pcos hastasıyım ocak ve subatta düzenli adet oldum bu ay 5 de olmam lazımdı ve sogan suyunu kullandım 12. günümdeyim ne akıntı nede regli oldum

DerinSu
16-03-2009, 02:55
kızlar selam...bende pkoyum ve 15 günlük kür uyguladım..15 gün bitmeden adet oldum...şimdi adetime 12 gün var 10 gün kala yine ikinci kürü yapacagım..yani 10 gün içecegim bakalım neler olacak...inşallah yine gelir de düzene girer..ben tavsiye ediyorum kesinlikle...ben sogan suyunu içmeseydim belki de haala adet olmamıştım...3 ay bile olmadıgım oluyor çünkü.

oya_25_oya
18-03-2009, 12:39
soğan suyunu bende içtim 15 günbitti. 7 gün geçti ama hala adet olamadım hayıt suyuda aldım aktardan incire başladım şimdi incir bitsin hayıt içeceğim

ist.1982
18-03-2009, 15:13
soğan suyunu bende içtim 15 günbitti. 7 gün geçti ama hala adet olamadım hayıt suyuda aldım aktardan incire başladım şimdi incir bitsin hayıt içeceğim

canım bende senin gibiyim yarın 15gün olacak soğan kürü ama bende sadece karın ve kasık ağrısı var birde sırtım çok ağrıyor ama haken adet olamadım ve birde ben duphaston adlı ilacı kullanıyorum adet olamadığım için doktor verdi cuma günü de o bitecek bakalım ne zaman adet olucam..ya kızlar acaba soğan kürünün etkisisni bu ilaç değiştirebilirmi fikri olan var mı :uhm:

_dünya_
29-04-2009, 07:19
selam kızlar.benim sorunum sizlerinkinden biraz farklı.ben hiç ilaç kullanmadan adet olmadım bu yaşıma kadar ve doktorum asla çocuğun olamaz donasyonu dene dedi.sizce soğan kürünün ban faydası olurmu.çok kötüyüm lütfen yardım edin.

charlotte
29-04-2009, 08:35
Merhaba kızlar,

Ben de pco hastasıyım. ıki aydır soğan kürü sayesinde regl oluyorum. O kadar sevindim ki anlatamam, ilaçsız regl olduğum zamanı hatırlamıyorum çünkü.ıki aydır adetimden 7 gün sonra başlayıp 2 hafta içtim soğan suyunu. Bu ay regl olmama 10 gün kala başlayıp 1 hafta içmeyi düşünüyorum. ınternetten biraz araştırdım. Soğan kürünün sürekli kullanılmasını tavsiye etmiyorlar. En fazla ne kadar kullanabiliriz? Ara verip tekrar başlayabilir miyiz? Bilgisi olan var mı? Sevgiyle kalın...

semos427
30-04-2009, 12:16
meyra cım soğan kürüne adet bitiminden 7 gün sonramı başlıyoruz yani.sonra 15 günmü kullanıcaz ve sonraki adet dönemini beklicez.yine adet olunca ve regl bitince 7.inci gün tekrar soğana başlayıp 15 günmü yapıyoruz hep böylemi yapılacak 4-5 ay canım

eda_172
30-04-2009, 23:39
pardon ilk kez giriyorumda soğan kürü neye yarıyor bilgilendirirseniz sevinirim

nazli_
06-08-2009, 13:03
arkadaşlar ben sogan suyunu uyguladikdan 2 gun sonra kanamam basladi ama cok az adet kanamasi gibi degil. ve bgun 6.gun sogan syunun hala hafif kanamam oluyuor sizce bu normalmi,,, lutfen acil cvp bekliyorum. ve sogan suyunu devam etirmeliyimim

hel_in
06-08-2009, 13:10
bıtanem sogan kuru sokturucu nıtelıkte bı kur oldundan bence normal hemde dogal ama sogan kuru sunu unutma rahmı ıncelttıde soylenıo sogan kuru adet duzensızlı we kanamalarda ı ozellıklerde protıstık ower rahatsızlını ortadan kaldırdı soylensede işe yarıo doru sökturuoda ama bence bazı bayan arkadslar denedıklerını yarısı ıse yaramadını soylemekte yarısıda bunu reddedıo kımıne ıyı gelıokımıne gelmıyor ama ben hap olarak sokturucu fatural kulandımda 7 gun kanamam oldu 1 hafta pat dıe kanama oldu 2 hafta sona bıdaha kanamam olmustu bole olabılıoyor..

nazli_
06-08-2009, 13:30
Devcam etmeliyim

hel_in
06-08-2009, 13:59
bence onun yerıne maydonuz suyu we bı tane ıcıne lımon sık ıc bence daha mantıklı ada cayı alıskanlı edın gunde bı bardak derım

suedaboun
08-09-2009, 02:04
arkadaşlar ben soğan suyunu çok araştırdım ve dün başladım. sahurdan 10 dk önce ve iftardan 10 dk önce içiyorum. tamamen rahim temizliği için yapıyorum. daha önce kistim vardı, hap kullanmıştım geçmişti. şimdi ise vajinal akıntı ve ağrılı ilişki için kullanıyorum. herhangi bişi varsa temizlesin diye.
ayrıca soğanın ve suyunun zayıflatıcı detox etkisi var. suyunu ılık içtiğin için tadı kötü olmuyor...
daha 1 gün olmasına rağmen yumurtalarımda hafif bir adet yorgunluğu gibi ağrı var, ama temizlendiği için bu normal.
7 eylül de başladım gelişmeleri yazıcam inş
sue:teytey:

cicekcik
08-09-2009, 07:19
merhaba kızlar ben 3 ay önce yapmıştım reglimin 3.günü başlamıştım reglim bitmişti birden dehşet bel ağrım olmuştu ve reglim bittikten sonra kanamam başladı yoğun olarak ara kanama oldu yani sonra bitti sonra reglime yakın yine kanamam oldu ben kürü 11 gün uyguladım sıkıntı bastı çünkü myomlarımdan kurtulmak amaçlı yapmıştım ama bıraktım bir daha yapmadım bi sonraki ay yine ara kanamam oldu doktora gittim taş gibi duruyordu myomlarım gitmemişti yani kanamyla ne attım bilmiyorum ara kanamalarımda kürü bitirmeme rağmen devam etti yumurtlama döneminde tamda yani metobolizmamı alt üst etti bin pişman oldum yaptığımaa

papatya71a
09-09-2009, 21:53
Merhabalar..... Ben foruma yeni katıldım...
Benimde geçen ay 3cm bir kistim vardı soğan suyu içtim bu ay adet bitiminde tekrar doktora gittim kist aynı duruyor yine 3cm....

hassas
11-09-2009, 13:59
2005 ten beri adet düzensizliği ile ilgili tedavi görüyorum. 2 ayda bir oluyor. her ilaç bırakışım aynı sonuca dönüyor. en son 6 ay duphaston ıctım. 7. ayda dr bırak bakalım dedi. 2 ay olacak yıne regl yok. soğan kürü deniyorumç. bugun 8. günüm ama tık yok. soğan türü de önemliymiş. beyaz soğan kullanıyordum boşa mı içiyorum 7 gündür bunu:bbo:

EBUCUBU
14-09-2009, 17:48
Banada artık boşuna içiyomuşum gibi geliyo bugün 6. gün bitti ne ağrı var ne söylendiği gibi akıntı hiç bişey yok

aygemine
16-09-2009, 14:52
merhaba arkadaşlar,soğan kürünü nasıl kullanıcağımızı anlamadım. her adedimizden 10 gün önce 5 günmü içicez:kedi:

WeLLaN
07-10-2009, 22:56
bende bugün başlıyorum küre:) hadi bakalım vatana millete hayırlısı olsun:)

angel_78_
08-10-2009, 06:59
soğan kürünün başlama dönemi mi birde konunun içinde alakasız olcak ama adaçayı çok acı ya boğazlarımı yakıyor. balla tatlandırsam sorun olur mu acaba.

emel.lamunia
08-10-2009, 11:39
soğan kürüne bende bugün başlayacağım.sonucu merak ediyorum...

ozgem_ozgem
08-10-2009, 15:01
arkadaşlar bende sogan kürüne başladım bugün 8 gün oldu bende yumurtalık iltihabı vardı etkisi olup olmadıgını bilemiyorum açıkcası siz ne dersiniz bu konuda

asude
11-10-2009, 20:39
arkadaslar meraba bısı sormak ıstıyorum bende soğan kuru yapıyorum bugun 5. gunum sık ıdrar sıkayetım var normalde gunde 3-4 defa giderdim acaba sogon suyundan kaynaklanabılırmı sızdede boyle oluyomu

naneliseker
15-10-2009, 20:31
bende bugün başladım soğan kürüne inşallah myomlardan ve kistlerden kurtulurum :Saruboceq:

mechul_mim
17-10-2009, 09:23
kızlar bende başlayacam şu soğan kürüne bendede pco var ama kokusu çok midemi bulandırıyor ya ne yapmam gerek içene ne katabilirim

ezouygun
17-10-2009, 10:41
kızlar bende başlayacam şu soğan kürüne bendede pco var ama kokusu çok midemi bulandırıyor ya ne yapmam gerek içene ne katabilirim

Geçmiş olsun canım.Aslında okadarda kötü değil bence.Ama bi yerde okuduğum bişeyi söylim sana belki yardımcı olur.ılık içilicekya bu kür.derin bi nefes al nefesini tut bir iki yudumda iç.hemen nefesini vermeden,1-2 yudum ayran iç.bu sayade soğanın kokusunu almakdan kurtuluyomuşsun.bunu bi yerde okudum doğru bir yöntem mi bilmiyorum kişi bubu çözümü kendi üretmiş yani.kolay gelsin...:teselli:

ferhunde06
28-10-2009, 14:48
Kızlar bendede polikistik over var ve soğan kürünün çok iyi geldiğini okudum.Bu küre ne zaman başlamalıyız?Şu an adetliyim adetliyken başlanırmı?Birde Yasmin isimli ilacı kullanıyorum.Bu ilacı kullanırken kürüde uygulasak bir zararı olurmu?Bu kürün tam zamanlarını bilen arkadaşlar ltf yardım edin.Yani ne zaman başlayacağız ilk kürden sonra ikinci küre ne zaman başlayacağız vs.vs..Bilgisi olan arkadaşlar benide detaylı aydınlatın nolur.....

kuzum
28-10-2009, 15:30
Adet bitiminden 7 ila 10 gün sonra kür başlanır ve 15 gün boyunca uygulanır.

ferhunde06
28-10-2009, 23:27
Adet bitiminden 7 ila 10 gün sonra kür başlanır ve 15 gün boyunca uygulanır.


Canım bilgilendirdiğin için çok tşk ederim..İnternette okudum soğan kürünü 2 kere uygulamak gerekiyomuş..İlkinde adet bitiminden 1 hafta sonra 15 gün..İkinci kür ise 2. kez adet görmeden 10 gün önce tekrar 5 veya 7 günlük kür uygulamalısınız diyo..Benim anlayamadığım nokta ilk küre adet bitiminden 7 gün sonra başlayacam ve 15 gün devam edecem bunu anladım..Ama 2. kür ise adet başlamadan 10 gün önce uygulayın diyo.Zaten ilk kür bitince 2-3 gün geçiyo ve ben 2. adetimi oluyor olucam.O arada zaman kalmıyoki anlayamadığım nokta bu.Biraz karışık gibi oldu anlatımım ama zaten benimde kafam karıştı..

kuzum
30-10-2009, 08:23
Canım bilgilendirdiğin için çok tşk ederim..İnternette okudum soğan kürünü 2 kere uygulamak gerekiyomuş..İlkinde adet bitiminden 1 hafta sonra 15 gün..İkinci kür ise 2. kez adet görmeden 10 gün önce tekrar 5 veya 7 günlük kür uygulamalısınız diyo..Benim anlayamadığım nokta ilk küre adet bitiminden 7 gün sonra başlayacam ve 15 gün devam edecem bunu anladım..Ama 2. kür ise adet başlamadan 10 gün önce uygulayın diyo.Zaten ilk kür bitince 2-3 gün geçiyo ve ben 2. adetimi oluyor olucam.O arada zaman kalmıyoki anlayamadığım nokta bu.Biraz karışık gibi oldu anlatımım ama zaten benimde kafam karıştı..

O ayki adetin bittikten sonra diğer adetine 10 gün kala uygulayacaksın ikinci kürü.

yani İlk kürü uyguladın diyelim 15 gün. Kür bitti, 2-3 gün sonra zaten adet olacaksın. O adetin bitecek diğer adetine 10 gün kala ikinci kürü uygulayacaksın.

nergis60
30-11-2009, 20:46
kızlar bende başladım bu gün 8 günüm...inşallah işe yarar...

fulyaduru
04-12-2009, 11:15
Merhabalar..Bende vajinal iltihap var.Fitil antibiyotik iğne hepsini yaptı doktorum.Dün akşam bu küre başladım.İyi geleceğine inanıyorum..Sizce iyi gelir mi? bu nedenle yapan varmı aranızda merak ediyorum..Birde spiral var bende doğum kontrol hapına başladım 2 ay kullanabildim.Doktorum hapa alışmadan spirali çıkartmadı iyi ki çıkarmamış.Belarayı kullanmıştım.Bir dahaki ay yasmine başlamayı düşünüyorum. soğan kürü işe yararsa yani iltihap geçerse hapada gerek kalmayacak.öff ya kadın olmak ne kadar zor..

sadiye77
06-12-2009, 12:16
arkadaşlar ben kasım ayı başında muayene olmuştum doktor sol yumurtalıkta 3 cm kist var dedi. adet bitiminden 7- 8 gün sonra soğan kürüne başladım. her zaman geciken adetim bu sefer zamanında oldu kullanırkende hep sol tarafımda bir ağrı hissetttm. ve akıntım oldu. ilk gün adet kanım çamur gibiydi. biraz korktum. adetin 3. günü ultrason çekindim. ve kist yok olmuştu. nasıl sevindim anlatamam. yani bence işe yarıyor. Şmdi 10 gündür incir kürü uyguluyorum. 21 günlük kür sonunda soğan kürünü bir kez daha ama 7 gün uygulayacağım.

zhr79
07-12-2009, 10:07
bende bir kere kullandım ilkinde ise yaradı gercekten..iki uc gun sonra yine baslıycam ..birde tavsiyem adacayı icin ben kısa bir sure adacayı icmistim cok ise yaradı

dilekcengiz
19-12-2009, 19:54
slm kızlar.benim adetim düzenli ama akıntım var çok olmasada sarı akıntılarım var.acaba bende denesem mi?

sorgunlu66
19-12-2009, 20:27
slm kızlar.benim adetim düzenli ama akıntım var çok olmasada sarı akıntılarım var.acaba bende denesem mi?

bence dene canım ben deniyorum suanda bir hafta oldu.benim afedersin peynir kırıntısı seklınde az az akıntım oluyordu.bir haftadır hatta içtikten 3 gün sonra fazlaca dökülmeye başladı.denemende fayda var sonuçta zararı yok bitkisel.

dilekcengiz
20-12-2009, 17:53
canım tesekkür ederim.tadı nasıl bişey.şuan adetim dewam edio bitsin 1 hafta sonra baslayacam

yelinay
21-12-2009, 11:21
Merhaba Kızlar
Soğan kürü adet düzensizliğine de iyi geliyor mu? Ben 3 ay duphaston la adet gördüm sonra 1 ay kendiliğinden oldu, (11 Kasım'da) bu ay olmadı 10 gün kadar gecikti. Soğan kürüne başlayalı 6 gün oldu hala bir şey yok acaba yanlış kür mü uyguluyorum. Bir de bu ay adet görmedim bu durumda kürün başlangıcını nasıl ayarlayabilirim ki? Lütfen bilen varsa acele cevap yazarsa çok sevinirim.

sorgunlu66
21-12-2009, 12:07
canım tesekkür ederim.tadı nasıl bişey.şuan adetim dewam edio bitsin 1 hafta sonra baslayacam

tadı çok hoş değil:)) ama bu seni vazgeçirmesin sakın gercekten yararı oluyor.soğandan tiksindim artık. ben tadını almadan burnumu kapatıp içiyorum yine burnumu acmadan hemen ağzıma ekmektır sudur herhangi bişey alıyorum öyle geçiştiriyorum.sende öyle yapabilirsin.:1hug:

sorgunlu66
21-12-2009, 13:30
Merhaba Kızlar
Soğan kürü adet düzensizliğine de iyi geliyor mu? Ben 3 ay duphaston la adet gördüm sonra 1 ay kendiliğinden oldu, (11 Kasım'da) bu ay olmadı 10 gün kadar gecikti. Soğan kürüne başlayalı 6 gün oldu hala bir şey yok acaba yanlış kür mü uyguluyorum. Bir de bu ay adet görmedim bu durumda kürün başlangıcını nasıl ayarlayabilirim ki? Lütfen bilen varsa acele cevap yazarsa çok sevinirim.

Bu kür erken menopoz , çikolata kisti, 3 cm. den küçük miyomlar, adet düzensizliği ve polikistik over şikayeti olan olan bayanlar için de mükemmel bir çözümdür.Yumurtalıklardaki kisti tamamen ortadan kaldırmaktadır.
Kürü 15 gün uygulayıp sonlandırın.

Soğan kürünü adet döneminde uygulamanın bir sakıncası yoktur. Ancak, etki bakımından en uygun zaman adet bitiminden en erken 7 gün sonra başlamaktır.

Kür uygulandıktan sonra 2. adetinizi görmeden 10 gün önce tekrar 5 gün veya 7 gün bu soğan suyu kürünü uygulamalısınız.

ezouygun
29-12-2009, 08:06
peki kızlar hamile klamak isteyen biri bu kürü uygulayabilirmi.bu kürün adet söktürücü bi özelliğide var sanırım. yani gebe kalmayı etkilermi?

nnagihann
29-12-2009, 08:26
ya bayanlar bende bu ay kullandım soğan kürünü 15 gün. fakat hala adet olamadım ayın 27 sinde olmalıydım :( bi kaç gündür kesintisiz adet sancısı çekiyorum ama hala tık yok

elixsir
29-12-2009, 21:49
yengem soğan suyuyla hamile kaldı aslında bizde sasırdık olmuyordu cocugu herşey ALLAHTAN oğansuyu bir vesile ama bende 5 günüm geçmişti adet olamamıstım ama sogan suyu içtim 2 gün felan bugün adet olsum cok şükür

elixsir
29-12-2009, 21:50
bu arada yengem 10 gün sabah ve aksam içmiş soğansuyunu denemekte fayda var selametle kalın...

yelinay
04-01-2010, 15:35
Ben özellikle beyaz soğanla yapılacak diye okuduğum için beyaz soğanla yaptım kürü.Ama bildiğimiz sarı soğan olacakmış, kırmızı ya da mor soğan olmaması gerekiyormuş. Bugün kür biteli 6 gün oldu kanama felan olmadı. Bence her kür herkeste aynı etkiye sebep olmuyor. 3-4 gün önce aslanpençesine başladım bakalım ne olacak. ınşallah bu sefer olur.

royem
04-01-2010, 19:37
arkadaslar ben sogan kurunu duzenli ictigim ay kanamam oldu.fakat takip eden aylarda nedense kanama olmadi...ben de birakip aslanpencesi cayi icmeye basladim ,bir ay falan icince incir kurunun denedim ve iki aydir duzenli adet oluyorum..duzenli derken ilk ay incir ve cayi beraber yaptim,ikinci ayda adetten iki uc gun once ictim tam gununde oldu.bu ayda yapmayi dusunuyorum...sogan kuru ikinci yapista etki gostermeyebiliyormus nitekim bende oyle oldu.bende bu yontemi dendeim.tabi herkeste ayni etkiyi gosterirmi bilmem.ben denedim basarili oldu.ama diger bir konu usi hic kafaya takmiyorum olacakmi olmayacakmi diye,unuttugum bile oluyor.boyle cok hatalar yatim hep sinir sttres derken ,kafaya takiyordum ister istemez.kafaya takmamaninda etkisi var ona gore goz ardi etmeyin...allah herkesin yardimcisi olsun....sevgiler...

yarenayse
06-01-2010, 09:06
merhaba arkadaslar benim ultraonda kist falan görünmüyo ama adetlerim ck sancılı oluyor.bulantı kusma ishal kasıklarım da siddetli bir ağrı oluyor önceden doktora gidince klasik adet sancısı evlenince gecer diyodu evlendim yine geçmedi.kasıklarımda bi şişlik hissediyorum sanki adet kanım gelemiyomus gibi geliyo tuvalete oturup ıkının ca geliyo koyu renkli ve cokaz geliyo ilk gin biraz 2. gün de biraz sonraki dört gün peceteyle sildiğim zaman kahverengi hafif bi renk oluyor buna benzer bi sorun yasayan ve cözüm bulan varmı?bide adetlerim hiç sapmaz gününde olur ama cok az oluyo işte doktora az oluyor deyince yapısaldır 1-2 gün normal diyor ama benim ilk adetimin olduğu yıllar yanı 11 yıl önce 6 gün adet olurdum ve sancısız olurdum 1 sene sonra falan bir adet sancısı basladı ve 10 senedir adetlerim sancılı oluyor ve adet gördüğüm gün sayısı giderek azalıyor.endometriozist yada kist olabilirmi peki ultrasonda neden cıkmıyor baska bişeyle mi baktırmam gerekiyor?soğan kürü içsem adet kanımın gelişi artarmı yardımcı olursanız sevinirim hepimize allah sifa versin

lapaci
08-01-2010, 10:22
Merhabalar,
Soğan kürüyle ilgili birşey sormak istiyorum... Taze yapıp tüketmek gerekiyor diyor. Ben çalışıyorum öğlen yapmama imkan yok... Böyle bir durumda ne yapmak lazım? Benim sorunum PCOS a bağlı adet olamama... bebek istiyoruz ama olmuyor...

hoşseda
28-01-2010, 19:03
arkadaşlar ben aralığın 13 adet olmuşdum hala det olmadım 1 hafta önce soğan kürüne başladım genede adetiöm başlamadı normalmi sizce lütfen yardım.6 gün önce testde yapdıkm bişey cıkmadı.:(

gray
29-01-2010, 13:03
Hoşseda vücudunun su topladı mı bugünlerde ?

yazarkasa
02-02-2010, 15:17
ben de soğan kürünü denedim ama ben de vajinal kuruluk yaptı çok rahatsız oldum ayrıca normalde düzenli bir şekilde adet görürdüm ömrümde ilk defa adetim 2 gün sürdü bir kaç gün beyaz akıntım geldi sonra hhafif lekeler geldi . soğan suyunu bırakınca akıntım birkaç gün içinde düzene girdi. şimd hayıt suyuna başlayacağım ama tadı çok kötü :(

mahinur46
03-02-2010, 10:09
arkadaşlar merhaba benim sağ yumurtalığımda 45 mm lik kist var doktorum primolut verdi.iki kutu bitir adet olunca tkrar gel dedi.benim sorum.soğan kürünü ilaçla beraber kullansan bir sorun olrmu bilginiz varsa cvp yazarmısınızCADIARZU

mahinur46
03-02-2010, 10:11
canım bende çalışıyorum yarın başlamayı düşünüyorum soğan kürüne ilkini akşam yemeğinden önce ikincisinide yatarken içmeyi düşünüyorum.bence sende öyle yap.opuyorumnanaktan

mahinur46
03-02-2010, 10:13
Merhabalar,
Soğan kürüyle ilgili birşey sormak istiyorum... Taze yapıp tüketmek gerekiyor diyor. Ben çalışıyorum öğlen yapmama imkan yok... Böyle bir durumda ne yapmak lazım? Benim sorunum PCOS a bağlı adet olamama... bebek istiyoruz ama olmuyor...

canım bende çalışıyorum.yarın başlamayı düşünüyorum soğan kürüne.ilkini akşam yemeinden 10 dk önce ikincisinide yatarken içmeyi düşünüyorum.saraçoğlu na sormuş arkadaşlarımız böyle söylemiş.sende öyle yap.kaydirigubbakcemile4

silayahasretim
03-02-2010, 21:42
ben besincii gunumdeyiim akinti makinti yok benim yyumurtaliklarimda 8 mmlik kist var adetlerimde duzensiz denemek istedim suzce hc akinti olmadanda faysdasi olurmu

kutla
03-02-2010, 23:54
arkadaslar soğan kürü ne nasıl yapılıyor bi anlatabilirmisiniz

yeteeeeer
04-02-2010, 08:29
ArkadaŞlarrrrrrrrrrrrrrr yarın

(tÜp bebek fıyatlarında ındırım ıstıyoruz )

topıĞınde maıl gÜnÜ lÜtfen topıĞe uĞrayıp hazırlanan dılekÇeyı gereklı yerlere maıl olarak atarmısınız

lÜtfen herkese haber verelım

zeytin3548
18-02-2010, 11:53
kızlar bu soğan kürünü nasıl içiyorsunuz ben bir yudum aldım çok kötüydü halbuki burnumuda tıkamıştım bir öneriniz var mı acaba ?

pptya87
18-02-2010, 12:19
kızlar bu soğan kürünü nasıl içiyorsunuz ben bir yudum aldım çok kötüydü halbuki burnumuda tıkamıştım bir öneriniz var mı acaba ?

bana tadı hiç kötü gelmedi aynı pırasa yemeği yer gibi bi tadı var.
ve ben asla pırasayı ağzıma koymayan bir insanım ama ona rağmen soğan suyunu tiksinmeden içtim sanırım o sıralar brokoli suyunu da içtiğim için brokoli suyunun yanında soğan suyu muhteşem gelmiş olabilir bana.

zeytin3548
18-02-2010, 13:12
bana tadı hiç kötü gelmedi aynı pırasa yemeği yer gibi bi tadı var.
ve ben asla pırasayı ağzıma koymayan bir insanım ama ona rağmen soğan suyunu tiksinmeden içtim sanırım o sıralar brokoli suyunu da içtiğim için brokoli suyunun yanında soğan suyu muhteşem gelmiş olabilir bana.

aslında pırasayı çok severim ama bal koysam nasıl olur acaba deniycem ....

GurbetGuzeli
22-02-2010, 15:42
ben besincii gunumdeyiim akinti makinti yok benim yyumurtaliklarimda 8 mmlik kist var adetlerimde duzensiz denemek istedim suzce hc akinti olmadanda faysdasi olurmu
ben haca gittim o yuzden adet geciktirici aldim
31 aralikta temizlendim 8 ocakta yine adet oldum dr. bana adet düzenleyici verdi duphaston verdi
dedi 10 gn süreyle ic 3. gun adet olursun dedi
ben adet olmadim
bugun ayin 22 si 8 gun önce pazartesi ben sogan suyuna basladim
sabah aksam ictim
bugün öglen adet oldum sogan suyu icmeden öncede ictigim zamanda yogun akintim oldu
fakat bugun damla seklinde kan geldi ben simdi bu sogan suyunu icmeye devam edeyimmi birakayimmi normalde 15 gun icmem lazim
adetim 45 gun sonra geldi sukurhihoyyyt:sm_cool:alkisalkisalkistesekkurler sogan suyuuuu

GurbetGuzeli
22-02-2010, 15:43
benimde iki tarafimda kist olustu dr. kist gebelige engel degil kistlede gebe kalabilirsin dedi korunmaya devam yani

candycloud
02-03-2010, 20:14
gurbetgüzeli hayırlı olsun hacılığın darısı başımıza inşallah canım:)doktor devam edin ara kanama olabilir diormuş sitesinde bence devam et inşallah faydasını görürsün...
benimde pkom var beş aydır doktor stres dedi diane35 kullanıorum geçio sonra adet olamıorum bu ay deneyecem bende bunu bide nane çayı içicem hergün inşallah gider kistlerimiz

GurbetGuzeli
16-03-2010, 23:46
gurbetgüzeli hayırlı olsun hacılığın darısı başımıza inşallah canım:)doktor devam edin ara kanama olabilir diormuş sitesinde bence devam et inşallah faydasını görürsün...
benimde pkom var beş aydır doktor stres dedi diane35 kullanıorum geçio sonra adet olamıorum bu ay deneyecem bende bunu bide nane çayı içicem hergün inşallah gider kistlerimiz

sagol canimadetten 8 sonra tekrar basladim sogan suyuna ve inanilmaz akintim oldu 8 gun devam ettm ictim ve bugun sondu baklim kac gun üstüne adet olucamm

lalehan
17-03-2010, 00:27
arkadaşlar midesinden rahatsız olanlar nasıl uygulayacak bu kürü ?
zaten midemde yanma ve bulantı var birde bu soğanı kullanırsam daha kötü olur.dr. buna bir açıklama getirdimi acaba bilen biri var mı ? a.s.

GurbetGuzeli
19-03-2010, 18:26
arkadaşlar midesinden rahatsız olanlar nasıl uygulayacak bu kürü ?
zaten midemde yanma ve bulantı var birde bu soğanı kullanırsam daha kötü olur.dr. buna bir açıklama getirdimi acaba bilen biri var mı ? a.s.

denedinmi canim midede rahatsizlik olmuyor ilik icersen cok guzel ben 25 gun üzerine adet oldum bakalim kac gun sürecek ikinci kurdan sonra:teytey:

aysunelif
17-04-2010, 09:40
arkadaşlar bende de kis var gerçekten faydası var mı?bilgilendirirseniz sevinirim..

aysunelif
17-04-2010, 09:44
tadından dolayı içemeyenler limonla karıştırıp içsin o zamn daha iii oluyormuş.gerçi ben denemedim...

novrain...
27-05-2010, 21:45
kızlar slm ben de bişey danışıcam benim son adet tarihim 17 mayıstı adetin 5.günü yani 21 mayısta soğan suyu içmeye başladım ancak adetim bitmesine rağmen pembe de olsa kanama oldu 5 gün devam ettim sonra korktum bıraktım 2 gündür içmememe rağmen az evvel yine pembe renlki akıntım oldu ben de kist falan da yok bu normal mi sizce benim yaşadığımı yaşayan var mı aranızda cvplarınız için şimdiden teşekkürler...

novrain...
28-05-2010, 15:28
hadi kızlar yok mu cvp ....

srpyilmaz
30-05-2010, 18:19
selam kızlar

GurbetGuzeli
30-05-2010, 19:38
bende olmadi gayet güzel gecti ve simdi 28 gunde bir oluyorum 6 gun suruyor tavsiye ederim herkese