PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yalancı cips ( Çay İkramı) Fotolu



Teknolog
25-12-2008, 17:50
çay saatlerinizde, çocuklarınız ccips istediğinde ..güzel bir sunum yapmak istediğinizde çok hoş görünümü olan ayrıca çok lezzetli bir tarif....ben yapıp buzluğa atıyorum ..davetsiz bir misafir olunca hemen kızartıyorum çayın yanına süper oluyorr....



3 yufka (ince yufka olursa çok güzel olur)
3-4 adet sosis( salam sucuk da olur isteğe bağlı)
bir miktar kürdan
kızartmak için sıvı yağ
olmazsa olmaz soda kapağı :)

2 veya 3 adet yufkayı üst üste koyup ikiye katlayın
elinizdeki soda veye ilaç kapağıyla yuvarlak şekilde yufkaları delin
yuvarlak kesilen 6 kat veya 4 kat yuvarlak yufkayı kürdana geçirin araya sosi geçirip tekrar 6 veya 4 kat yufka geçirin
kızdırdığınız yağda yaptığınız cipsleri kızarana kadar pişirin...
havlu kağıda alıp yağını süzdürün..
afiyet olsun...

Teknolog
25-12-2008, 17:51
buyrun buda resim............

http://img88.imageshack.us/img88/6569/1002935ud7.jpg (http://img88.imageshack.us/my.php?image=1002935ud7.jpg)
http://img88.imageshack.us/img88/1002935ud7.jpg/1/w800.png (http://g.imageshack.us/img88/1002935ud7.jpg/1/)

Teknolog
25-12-2008, 17:56
http://img88.imageshack.us/img88/6594/1002933xi4.jpg (http://img88.imageshack.us/my.php?image=1002933xi4.jpg)
http://img88.imageshack.us/img88/1002933xi4.jpg/1/w800.png (http://g.imageshack.us/img88/1002933xi4.jpg/1/)

çamaşırsuyu
25-12-2008, 17:56
ben de patates arıyorum valla.....ama değişik bir görünümü var, tadıda güzeldir eminim

Teknolog
25-12-2008, 17:59
afiyet olsun canım... tapiki sabah kahvaltındada çok güzel oluyor ...ben çocukların beslenmesinede yapıyorum bazen..çok seviyorlarr...

Teknolog
25-12-2008, 18:01
ben de patates arıyorum valla.....ama değişik bir görünümü var, tadıda güzeldir eminim


çıtır çıtır çok hoş oluyorr....hele doğum günü partilerinde kapış kapış gidiyor çocuklardan önce anneler havada yiyorlarr:roflol::utangac:

kedicik81
25-12-2008, 18:01
görünüşü cok güzel tadıda öyledir eminimki ama agır biraz yani az tüketmekte fayda var helede benimgibi kilolarla bogusuyosanız

Teknolog
25-12-2008, 18:03
görünüşü cok güzel tadıda öyledir eminimki ama agır biraz yani az tüketmekte fayda var helede benimgibi kilolarla bogusuyosanız

inan bana yerken hiç bir ağırlığı farkedilmiyorr...ama tabi yağda kızarıyor sonuçtaa...ona rağmen çok yağ çekmiyorr...tek sorun çok kürdan çıkıyor yedikten sonraa:roflol::1closedeyes:

Teknolog
25-12-2008, 18:08
yap canım...çok beğeneceklerdirr...sende onay verirsin ...resimde ekle bakalım ne kadar hoş olacak...

kahvekolik
25-12-2008, 18:08
bişey sorucam. kürdanları da kızartıyoruz ya, yağı çekiyor mu, yerken elimiz yağlanmasın?

Teknolog
25-12-2008, 21:38
bişey sorucam. kürdanları da kızartıyoruz ya, yağı çekiyor mu, yerken elimiz yağlanmasın?

hiçöle olmuyor canımm..yağlanmıyorr..ama yinede elle yeniyor sonuçtaaa...ben devamlı elllerimi sildim için farketmiyorum..sevgiler..

iipekk
25-12-2008, 21:42
http://img88.imageshack.us/img88/6594/1002933xi4.jpg (http://img88.imageshack.us/my.php?image=1002933xi4.jpg)
http://img88.imageshack.us/img88/1002933xi4.jpg/1/w800.png (http://g.imageshack.us/img88/1002933xi4.jpg/1/)

cok lezzetlı gorunuyor canım elıne saglık
masa ortulerımız aynı bu aradaa.s.

cemre_SU
25-12-2008, 21:44
ay çok değışik bişey pazar günü eşimin doğum günü ne yapsam diye düşünüyordum :dance:eline sağlıkcokacimcoook,

Teknolog
25-12-2008, 21:50
iipek canım iyi denk gelmiş masa örtüsü kardeşi oldukyerimseniben:roflol:

cemre su çok hap hayatım çocuklardn kalmıyorr...a.s.

yorgun savaşçı
26-12-2008, 15:25
çok lezzetli oluyor cokacimcoook tarifi ilk gördüğümüzde denemiş bir süre sık sık yapmıştık yıllar önce. tabii o zamanlar hep kilo sorunumuz :dance: yoktu hem de kızartma yapmaya üşenmiyorduk mirmirmirmir

ama çok çabuk bitiyor, yapınca çok yapın bence de. ben yufkası bol daha çok seviyordum, aah ahhsenağlama

Teknolog
26-12-2008, 15:28
evet çok yeniyor ben çok yapıp buzluğa atıyorumm..

Çöpçü
28-12-2008, 06:34
iyi ki hatırlattın ne zamandır yapmıyordum hele ki buzluğa atıtığını duyunca çok sevindim
biz çalışan bayanlar için pratik olur bunu yılbaşı akşamı için bugünden yapıp buzluğa atmayı düşünüyorum peki buzluktan çıkarır çıkarmaz mı kızgın yağa atacaz yoksa erimesini mi bekliyecez bir iyilik yaptın bari bunuda söyle de tam olsun:uhm:

Teknolog
28-12-2008, 08:44
saol canım hatırlamana sevindim....erimesini beklemiyorsun direkt kızgın yağatıyorsun..erimesini beklersen yapıişıyor yufkalarr..sevgiler....

crescentmoon
09-01-2009, 13:31
yapımı çok kolaymış. ellerine sağlık. ben eve pek fazla sosis almıyorum. bu haftasonu küçük bir paket alıp deneyeyim. kızımın beslenmesi pazartesi günü börek. börek yerine koyayım bari. kızım hazır börekleri sevmiyor.her hafta börek pasta yapmaktan yoruldum. tşk. :lepi:

cokokiz
09-01-2009, 16:15
canım sucukla denedim ve bayıldım gerçekten teşekkürler...

esmeralda_2286
09-01-2009, 16:18
deneyin bayanlar.. benim annem yapıyordu bundan çokta güzel olurdu.. :)))

Teknolog
09-01-2009, 16:37
evet canım sğper oluyor biizmkilerr kapışıyorlar tabakta kalmıyor silip süpürüyorlarr..

esmeralda_2286
09-01-2009, 17:23
evet canım sğper oluyor biizmkilerr kapışıyorlar tabakta kalmıyor silip süpürüyorlarr..

doğrudur canım cidden çok lezzetli cokacimcoookve yapımı da kolay.. fazla bir zahmeti yok. hihoyyyt
senin yaptıklarında çok hoş görünüyorlar gerçekten.. canım çeti bir an.... kaydirigubbakcemile4

alperen
10-01-2009, 17:20
http://img88.imageshack.us/img88/6594/1002933xi4.jpg
arkadasim ellerine saglik cok guzel görunuyorcokacimcoookcokacimcoookcokacimcoookcokac imcoook

aSkiTo
10-01-2009, 19:16
cok güzel duruyolar canim :)) diyetteyim ya .. yapmiyorum böyle seyler .. herüfümde benim yüzümden yiyemioo
ama banada günahhh
nasil hazirlicamda yemicem o papitislerii dimi :P

crescentmoon
12-01-2009, 19:28
kıs askito cips diye duyunca patates sandın dimi hemencik, Allah seni emi delikafadulden
ben dün yaptım.
kızım beslenmesine götürmüştü arkadaşlarınada vermiş, hepside çok sevmiş, tarifinide istemişler :roflol:
http://img519.imageshack.us/img519/8751/spa0624rz5.th.jpg (http://img519.imageshack.us/my.php?image=spa0624rz5.jpg)

Teknolog
12-01-2009, 20:01
ellerine sağlık canımm...biraz daha kızaet daha çıtır olurr...nefis olmuşş...

_vanilla_
20-01-2009, 21:41
Ben bugün denendim çok çok güzeleoldu.. Çocuklar bayıldılar..
Tekno seni zaten çok seviyorum, ama bu tarif ten sonra daha çok seviyorum..
İyiki varsın şekerim...

Borzo
21-01-2009, 09:22
Beğenilerinizi Göstermek İçin Rep Butonunu Kullanınız.

smhsmh
21-01-2009, 09:26
bende çok beğendim
ama fazla yağlı olurmu
denemek lazım
ellerine sağlık canımcımm

Teknolog
21-01-2009, 10:38
yağlı olmuyor canımm..ne kadar yağda kızartsanda ama yağın kızgınlığını iyi ayarla tabi..ısınmadan atarsan heşey gibi oda yağ çeker vee kağıt havluya al biraz yağ bırakırsa hiç deilse ordan kurtarırsınn..sevgiler.

Nesli
21-01-2009, 10:52
milföy le deneyen oldu mu ki acep bunu :)

Teknolog
21-01-2009, 11:24
denemedim canım ama ilginç bir fkir geldiii dur birgün deneyeyeim yazarım burayaaa..aklınla bin yaşaa..

Eylul
21-01-2009, 11:27
Daha önce bir arkadşımda denemiştim tadı gerçekten nefis çokda kolay hazırlanması ellerine sağlık ilk fırsatta bende denicem :1hug:

Nesli
21-01-2009, 11:27
denemedim canım ama ilginç bir fkir geldiii dur birgün deneyeyeim yazarım burayaaa..aklınla bin yaşaa..
teknolog canım, ben rejime girdim gün itibariyle , bunun milföy versiyonunu belki bi sosa bandırarak / ya da sade / fırına da atabilsek süper olurdu, bebelere yağda tontiklere fırında delikafadulden

Teknolog
21-01-2009, 11:59
teknolog canım, ben rejime girdim gün itibariyle , bunun milföy versiyonunu belki bi sosa bandırarak / ya da sade / fırına da atabilsek süper olurdu, bebelere yağda tontiklere fırında delikafadulden

:))))))))))SİGARA BÖREĞİNİNDE BİRİNİ YAĞDA BİRİNİ FIRINDA YAPIYORUM BENDE BİRİ BEBELERE BİRİ TOMBİKLERE..OLABİLİRR DEDİĞİN GİBİ...:roflol:

zeynep215
21-01-2009, 13:43
çok güzel görünüyor canım ya saatte tam bi mide kazıntısı vakti çayla ne güzel gider dediğin gibi çıtır çıtır
eline sağlık canım

hidennisko
22-01-2009, 17:56
anammmm bunu da yapcam hepsini yapcam işteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

egeli..
22-01-2009, 19:22
arkadaslar ben denedim gercekten tati cok guzel cocuklar bayildilar ama size bir puf noktasi kapakla deyilde mesela yufkalari uzun uzun kesin ust uste kesin yani manti hamirini nasil kesiyoruz aynen oyle kesceniz daha kolay oluyor kapakla ellerim acidi kescem diye

Teknolog
22-01-2009, 20:10
ellerine sağlık canım resim ekleseydin keşke.....

egeli..
22-01-2009, 21:17
gercekden koysam iyi amma koymasini beceremiyorum bir becersem ner korum neler cok lezzetli seyler korum valaa

Teknolog
22-01-2009, 21:49
gercekden koysam iyi amma koymasini beceremiyorum bir becersem ner korum neler cok lezzetli seyler korum valaa


valla başka bir yerde okusamm çok şeyler çıkarırdım ama neyse burdaki bişey deill..delikafadulden:roflol:

maibeyaz
23-01-2009, 05:52
valla başka bir yerde okusamm çok şeyler çıkarırdım ama neyse burdaki bişey deill..delikafadulden:roflol:

Allah senii... senin kalbin kötü olmasın sakın...:roflol::roflol:

Teknolog
23-01-2009, 11:07
yok valla sen okuuu bişey düşünmezsen melek diyecem sana:)))))

hidennisko
23-01-2009, 14:57
:roflol: :roflol: :roflol:

hakikaten bide teknonun dediği gözle okudum da

incitanemtuana
23-01-2009, 23:19
cok lezziz görünüyo ya cocuklarda bayilir kessin
yufka tazemi olmali canim???
ben acemiyimdirde bu konularda hos taze yufka bulamam zaten burlarda hele incesini bilemiyorum artik.....
paylasimin icin tsklerrrrrrrrrrr

Teknolog
24-01-2009, 06:30
taze bayat farketmiyorr canımm..arkadaşlar önerdi miflöyle deneyeceğim en kısa zmanda onunla olursa habe cereceğim sevgilerr..

Dağ Çiçeğim
24-01-2009, 06:42
teknolog,güzel tarifin için teşekkürler,,Şeniz valla sabah sabah canım çekti,olsada yesek hani ,yerimsenibenbide yanında çay,:kahve:
bende hemen denicem hem yufkalı hemde milföylü,, birde bişi sorcam kızlar,sucuklu yaparsak sucuğun yağları akmasın.. yada en iyisi kendim deneyip göreyim.. resimlerini çeker buradan paylaşırım..a.s.

Dağ Çiçeğim
28-01-2009, 10:20
http://img210.imageshack.us/img210/6548/hdayi130wg2.jpg (http://imageshack.us)
http://img144.imageshack.us/img144/8384/hdayi129zw0.jpg (http://imageshack.us)

işte arkadaşlar buda benim yaptığım..ben sossisleri kalın kesmişim kızardıkça sosisler şişti sanki hafiften kürdandan çıkar gibi oldular ama kurtardım..
eşim ve çocuklar çok beğendi :teytey:

Teknolog
28-01-2009, 10:50
ellerine sağlık canım çok güzel görünüyorr..

gülnur
01-03-2009, 09:04
teknologcum gerçekten mükemmel görünüyorlar tadını tahmin edebiliyorum çıtır çıtır olmuştur ellerine sağlık canımcımmmm

EU1
02-03-2009, 18:51
ben yaptım bu akşam. şu anda da yiyiyorum. nr kadar çok yaparsanız o kadar yeniyor. bi noktada durayım diyemiyorsunuz.

adet merak edenler olabilir. ben bir yufkayı 6 kat katladım. pet şişe kapağıyla 32 kürdanlık çıktı. :)

Teknolog
02-03-2009, 19:08
hani resim nerde hepsini yedinmi:kaydirigubbakcemile2

Libyana
02-03-2009, 20:12
Ben de yaptım yaptım buzluğa attım:1closedeyes: çok leziz oluyor teknoşum..Yanlız accük yağlı oluyor ya neyse:delphin:,benim için bir mahsuru yok kürdan gibiyimdir-tatlicadiarzu-

Teknolog
02-03-2009, 20:23
afiyet olsun canım kızarınca kağt peçetede az bırakırsan biraz kurtulursunn...

EU1
02-03-2009, 22:04
yedim valla resim çekemedim :teytey: eşimde beğendi görüntüsü de çok hoşuna gitti yerken alıntıdır diye belirtmedim bi sorun olmaz heralde :roflol:
kızartırken çok yağ çektiğini farkettim ama yerken hiç ağır gelmedi bana.

Teknolog
02-03-2009, 22:09
evett ağır gibi görünüyor ama bend eyerken rahatsız olmuyorum ama sonradan k olarak geri dönüyor sonra k mız ne diyor k cım sen yine biraz k mı aldınn bütün k larmı bize düşmanndelikafadulden:1rolleyes::roflol:

SUgibi
03-07-2009, 10:05
Hem kolay hemde tam minik afacanlara göre bi tat.Ellerine sağlık canım benim.muhakkak denicem.alkisalkisalkis

Teknolog
03-07-2009, 10:08
sanada afiyet olsun canımm...ellerine sağlık şimdidenn:)

çaykaşığı
03-07-2009, 10:11
ben denedim misafirlerim vardı. çok beğenildi.ellerine sağlık devamını bekliyoruz tariflerin

esmer125
03-07-2009, 13:29
aperatif olarak bunu devamlı yaparım cokacimcoook tadıda çok güzel ve yerken hiçbir ağırlık hissedilmiyo.. (o kadar yağ uçup gidiyo sanki)..
hem görüntü hemde tat olarak süperrrr diyorum ben sırnaşık şey

Teknolog
03-07-2009, 22:00
saolu n şekerler ellerinize sağlık...vede afiyet bal şeker olsunn..yerimseniben

zinedila
28-07-2009, 08:48
çok guzel görünüo gercekten denemm lazım ellerine sağlık cnmcımm

CORUMUNCADISI
28-07-2009, 20:20
Bunu onceden hazirlasak olur demi arzum ?
yada taze taze olsa yarin olurmu ki ne ?

Teknolog
29-07-2009, 05:29
canım hazıfrla pişirme işini yarın yapabilirsinn...
kızartmaa daha önceden yumuşarr anlamı kalmazz sevglerr..

zinedila
02-08-2009, 17:22
misafirlerime bundan yapıcam bende börek yapıcaktım ama bundan yapayım daha ii 6 tane aldım yufka kıvırmadan 6 sını üst üste sersem olurmu teknom 6 katlı öteki türlü çok katlı olur demi kıvırrısam 2 ye tskler tarif içinn bide ne kadar sürede kısartmam lasım mesela 1 saat beklerse bişi olurmu hani misafirler gelmeden bitsinde ev kokmasın:)

takva
02-08-2009, 17:35
ben yapmıştım güzel oldu

Teknolog
02-08-2009, 18:13
olur denizcim sana kalmış alanın varsa 6 sını serip kapakla öle kesebilirsin kestiğin bir kapaklık kısmı kürdana tak araya sosis bir tane daha kapakla kesip diüğer tarafa tak canım kolay gelsinn..

EU2
02-08-2009, 18:15
ellerine sağlık çok leziz görünüyor

Teknolog
02-08-2009, 18:31
saol canımm afiyet olsunn..

zinedila
02-08-2009, 18:52
tmm cnm tsk ederim sağoasın

MiStiK
19-10-2009, 20:38
Tam atıştırmalık bir lezzet..

123zehra
20-10-2009, 10:24
hiç duymamiştım böyle tarifi ama çok hoşuma gitti deniyeceğim kesin çocuklar bayılır paylaşım için teşekürler alkisalkisalkis

lost87
21-10-2009, 18:11
hımmmmmmmmmmmmm çok güzelllll

pinaripekci
25-10-2009, 15:12
ellerine sağlık cnm çok ilginçmiş bu...bilmediğimiz daha neler var kimbilir..