Şu anda arşiv sayfalarında bulunmaktasınız. Konunun orjinali için tıklayınız:

Azerbaycan Paylasim Alani (Tanisma)


ngs2007
13-01-08, 15:01
misshuseynova
[​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG] ablaaaa :1hug: selam ablacim.ismim $efa.ben ikinci mikrorayonda kaliyorum erkek kardesimle.dediginiz yerlei taniyorum,bize yakin degil ama orasi.baku yazin ozellile mayisda harika oluyor ablacim.ge;ip gezmeni tavsiye ederim.mayis 10 burda CICEK BAYRAMI oluyor.superdir tek kelime ile.benim anne uzaga vermekden cekiniyor.baba daha o konuyu bilmedigi icin simdiden birsey diyemiycem.ama herhalde 1 dugun burda 1i izmirde olur insallah.dua et benim icin ablacim.oglunuz burda talebe mi?
selam sefacm.Biz Aralık ayında ordaydık.Yine de gezdik.Bakü nün kışı da çok güzel.İnşallah bahar da gelebilirsek geleceğiz.
Hadi inşallah düğünün de görüşürüz.Hayırlısı olsun.Allah herkese hayırlısını nasip etsin.Senin erkek arkadaşın İzmir demi şu anda.Biz de İzmire yakın Ayvalık ta oturuyoruz.Sen evlenip gelin gelirsen inşallah görüşürüz canım.SevgilerŞeniz

ngs2007
13-01-08, 15:01
Azerin
selam kızlar. bakın ben geldim. Artık şekva etmezsınız umarım. Hmm yazıları okudum, özlemim artdı. Nergiz kardeşim, bakuyu beyenmene bende cok sevındım. Huseynova canım kusurabakma bazı nedenlerden dolayı sık sık gelemıyorum siteye. Am bundan sonra gelmeye calısacam
hic san ozlem cekdırırmiyim. Seni cok seviyorum balaca tatlı bacım.
Selam Azerin,Oğlumu 1 ay önce Bakü de evlendirdim.Gelinim de Türk kızı.İkiside orada çalışıyolar.Ne yapalım insan doğduğu yerde değil,doyduğu yer neresi ise orada yaşarmış.Oğlumun nasibide oradaymış.Azerin sen İstanbul da heralde oturuyosun.Ben de tanıştığımıza memnun oldum.Görüşmek üzere sevgiler.Şeniz

misshuseynova
13-01-08, 17:01
[​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG] bacicannnnnn.seni buralarda gormek ne buyuk mutluluk.allah hep seni gormeyi,yazilarini okumayi nasip etsin.birde balaca bebisimizi gormeyi nasip etsin :nazar: kendinize coook iyi bakin :1hug:

misshuseynova
13-01-08, 17:01
ngs2007
selam sefacm.Biz Aralık ayında ordaydık.Yine de gezdik.Bakü nün kışı da çok güzel.İnşallah bahar da gelebilirsek geleceğiz.
Hadi inşallah düğünün de görüşürüz.Hayırlısı olsun.Allah herkese hayırlısını nasip etsin.Senin erkek arkadaşın İzmir demi şu anda.Biz de İzmire yakın Ayvalık ta oturuyoruz.Sen evlenip gelin gelirsen inşallah görüşürüz canım.SevgilerŞeniz
sagol ablacim.bizim ulkelerin yazi kisi hep guzel.yazin ozellikle dag sehirlerimizi gezmeyi tavsiye ederim.mesela benim memleket Gence,$eki,Quba (Kuba),Ismayilli ve baska yerler.tam cennetdir.gelirseniz haber verin mutlaka msiafir etmek isterim.ama ciddi diyorum .mutlaka gelsez haber verin ablacim.sen de azerin baciiiiiiiiiiiiiii. ama eli bos gelmezsiniz artik herhalde dimi sırnaşık şey taaaaaaa oaralrdan buralara turkiyeden birsey getirirsiniz saka sakaaaaaaa siz gelin yeter bana.
bu arada ablacim sevgilim izmirli ,ama sivasda askerde simdi.ailesiyle izmirde yasiyordu.33 gun sonra bitiyor askeri insallah.evlenince ki insallah ailem izin verir izmirde yasayacam.bende size misafir gelirim.eli bos gelmem merak etmeyin :içelim: opdummmmmmm
:1hug:

ngs2007
13-01-08, 21:01
misshuseynova
sagol ablacim.bizim ulkelerin yazi kisi hep guzel.yazin ozellikle dag sehirlerimizi gezmeyi tavsiye ederim.mesela benim memleket Gence,$eki,Quba (Kuba),Ismayilli ve baska yerler.tam cennetdir.gelirseniz haber verin mutlaka msiafir etmek isterim.ama ciddi diyorum .mutlaka gelsez haber verin ablacim.sen de azerin baciiiiiiiiiiiiiii. ama eli bos gelmezsiniz artik herhalde dimi sırnaşık şey taaaaaaa oaralrdan buralara turkiyeden birsey getirirsiniz saka sakaaaaaaa siz gelin yeter bana.
bu arada ablacim sevgilim izmirli ,ama sivasda askerde simdi.ailesiyle izmirde yasiyordu.33 gun sonra bitiyor askeri insallah.evlenince ki insallah ailem izin verir izmirde yasayacam.bende size misafir gelirim.eli bos gelmem merak etmeyin :içelim: opdummmmmmm
:1hug:

sefacığım inşallah gelirsek görüşürüz.Ailen niye izin vermiyecekmiş evlenmenize,bir sorun mu var canım :uhm: Yardımcı olalım.:1hug:İnşallah sorun çıkmadan evlenirsiniz :asigim: Sevgi nin ve aşkın memleketi yoktur...Şeniz

misshuseynova
14-01-08, 14:01
merhaba nergiz ablacim.sormayin ya evin tek kiziyim ya.annem seni uzaga vermem diyor.cok kotu durumdayim :1no2: napicagimi bilmiyorum.askimin askeri az kaldi 32 gun sonra bitiyor.hemen gorucu gondermek istiyor.allah yardimcim olsun ne deyim :asigim:
bu arada sizi annemle tanisdirsam mi ne :dance: cok guzel konusuyorsunuz :1hug:

ngs2007
15-01-08, 08:01
misshuseynova
merhaba nergiz ablacim.sormayin ya evin tek kiziyim ya.annem seni uzaga vermem diyor.cok kotu durumdayim :1no2: napicagimi bilmiyorum.askimin askeri az kaldi 32 gun sonra bitiyor.hemen gorucu gondermek istiyor.allah yardimcim olsun ne deyim :asigim:
bu arada sizi annemle tanisdirsam mi ne :dance: cok guzel konusuyorsunuz :1hug:
Canım sefacığım,tabi annenin uzağa vermem seni demesi bana göre yanlış.Çünki yakınında olursun,mutsuz olursun,uzağında olursun mutlu olursun.Bu işler belli olmaz.Ama şimdi annen şu yönden haklı canım,hiç tanımadığı insanlara kızını verecek,erkek arkadaşını sen ne kadar tanıyorsun?Çünki dünyanın her yerinde olduğu gibi türkiye dede,kötü düşünen insanlarda var.Bu Erkek arkadaşının ailesi kimdir?Nedir?İyi tanıyomusunuz birbirinizi?Ne iş yaparlar?Bunları iyi biliyormusun?Çünki burda ben çok iyi örnekleride gördüm,kötü örneklerini de gördüm.Annene de hak vermek lazım.Hiç bir anne çocuğunun mutsuz olmasını istemez canım.Tereddütlerinde haklı.Ama belki çok mutlu olacaksın.Onu da kimse bilemez.Çok sağlam ve güçlü olman lazım.İzmir de tanıdığınız varmı bilmiyorum ama istersen erkek arkadaşının bir soruşturmasını yapayım.Her şey gönlünce olsun canım Şeniz

misshuseynova
15-01-08, 14:01
merhaba nergiz ablacim.1 senedir tanisiyoruz sevgilimle.tabii ki kimse kotu yonunu sevdigine ve ya aileden olmayan birine gostermez.hep iyi yonunu guzel yuzunu gosterir.mesela ben sizin siz de benim kotu huyumu bilmeyiz oyle degil mi :dance: saka bir yana.anneme o yonden kesinlile hakk veriyorum.hic tanimadigi biri cikip taaaa turkiyeden kizinizi alip goturmek istiyorum diyor.annemin tek kizi oldugum icin,annemle cok yakin oldugum icin,yani tek arkadasi oldugum icin beni uzaga vermeye ici el vermiyorsensiz ben burda naparim filan diyor.ben de katilyiorum hem sizin dedikelrinize,hem anneme.eminim vatanim,isim,arkadaslarim akrabalarim ciin cok ozluycem.ama ask oyle sey ki insan herseye sevgilisinin yaninda gogus gele bilir sanirim.ben sadece annemden sans istiyorum.sevgilimi tanirsa cok sevecegine eminim.cunki ben sevgilimle yaklasmadan once ailemin gozuyle bakdim ona.,annem babamkabul edermi diye,bakdim ki ailemin istedigi turde bir damat sonra kendi gozumle bakdim ve asik oldum :asigim:

ngs2007
16-01-08, 06:01
misshuseynova
merhaba nergiz ablacim.1 senedir tanisiyoruz sevgilimle.tabii ki kimse kotu yonunu sevdigine ve ya aileden olmayan birine gostermez.hep iyi yonunu guzel yuzunu gosterir.mesela ben sizin siz de benim kotu huyumu bilmeyiz oyle degil mi :dance: saka bir yana.anneme o yonden kesinlile hakk veriyorum.hic tanimadigi biri cikip taaaa turkiyeden kizinizi alip goturmek istiyorum diyor.annemin tek kizi oldugum icin,annemle cok yakin oldugum icin,yani tek arkadasi oldugum icin beni uzaga vermeye ici el vermiyorsensiz ben burda naparim filan diyor.ben de katilyiorum hem sizin dedikelrinize,hem anneme.eminim vatanim,isim,arkadaslarim akrabalarim ciin cok ozluycem.ama ask oyle sey ki insan herseye sevgilisinin yaninda gogus gele bilir sanirim.ben sadece annemden sans istiyorum.sevgilimi tanirsa cok sevecegine eminim.cunki ben sevgilimle yaklasmadan once ailemin gozuyle bakdim ona.,annem babamkabul edermi diye,bakdim ki ailemin istedigi turde bir damat sonra kendi gozumle bakdim ve asik oldum :asigim:
Güzelim hakkında inşallah hayırlısı olsun,Herşey inşallah gönlünce olsun.Gelin olup İzmire gelirsen görüşürüz.En doğru kararı tabikii sizler vereceksiniz.İnşallah doğru kararlar verirsiniz.Evlilik fedakarlık ister,her konuda güçlü olmanı tavsiye ederim.İnşallah hep mutlu olursun.ŞenizŞeniz

misshuseynova
16-01-08, 17:01
[​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG] nergiz ablacim yaa.ben sizi cok sevdim.sizi her gun burda yazilarinizi okuyorum,valla sizi de galiba azeri etdik ne dersiniz :KK66: allah hayirlisini etsin ne deyim.gercekden de evlilik fedakarlik istiyor biliyorum.mesela dusunuyorum bilmedigim ulkeye aileye gelin gidicem,hayat hep guzel degil.kavga filan edince esimle yalniz basima turkiyede kim bana destek olucak? kimle dertlesicem? ailem,akrabalarim,arkadaslarim uzakda olucak diye dusunup korkuyorum.ama askimi dusununce herseye katlanirim diye dusunuyorum.cunki onsuz nefes alamiyorum ablacim ya

ngs2007
17-01-08, 07:01
İnşallah hayırlrısı olsun diyelim..Eeee anlat bakalım,görüşebiliyormusunuz damat beyle,hangi ayda bitiyor askerliği?Gelişmeleri bana bildirirsen sevinirim.:1hug:Kendine iyi bak Şeniz

Azerin
18-01-08, 07:01
Şefa burdakı yazılarını okudum. İnsan sevınce gozu hiçbi şey gormuyo. ve bence akıl hiislerın arkasına kecır. yani tatıl yapıyo. Sana bir tavsiyem var, evlenmeden once evleneceyın adamın ailesı birisi gelib burda araşdırsın mutlaka. Aile qurmaq , onu saxlamaqdan asantdır. Bır turknen evlı olan azerı kımı canlı şahidem. kültür farkları, yaşam farkları mutlaka kendını gosterır. ne kadar hepımız turkuz desekde, başka başka devletlerın insanlarının uyusmasında sorun yasanıyo. bunlar mutlaka olacak. ona gorede oyle birisiyle evlenmek lazımdıkı, bu skıntılarda, anlaşılmazlıklardasenin elini itmesin.

ngs2007
18-01-08, 12:01
Azerin
Şefa burdakı yazılarını okudum. İnsan sevınce gozu hiçbi şey gormuyo. ve bence akıl hiislerın arkasına kecır. yani tatıl yapıyo. Sana bir tavsiyem var, evlenmeden once evleneceyın adamın ailesı birisi gelib burda araşdırsın mutlaka. Aile qurmaq , onu saxlamaqdan asantdır. Bır turknen evlı olan azerı kımı canlı şahidem. kültür farkları, yaşam farkları mutlaka kendını gosterır. ne kadar hepımız turkuz desekde, başka başka devletlerın insanlarının uyusmasında sorun yasanıyo. bunlar mutlaka olacak. ona gorede oyle birisiyle evlenmek lazımdıkı, bu skıntılarda, anlaşılmazlıklardasenin elini itmesin.
Azerin kardeşim çok güzel yazmışsın ama,Aşkın gözü kördür derler ya...Şefa da aynen bu durumda...Çok düşünmesi lazım çoookkkkk...

misshuseynova
20-01-08, 13:01
selamlarrrrrrr ablalarim.herseyden once beni dusundugunuz icin ve verdiginiz ogutler icin cok tsk ederim.icden ve benim iyiligim icin boyle tavsiyelerde bulundugunuzu biliyorum.acigi ben de dusunuyorum bazen,yarin obur gun evlenip gittigimde orda yalniz olucam.ne akraba ne arkadas kimsem olmayacak diye.hayat bu birinin yardimina ihtiyacim oldugunda napicam diye fisfisfis ama bildigim birsey vark iben askimi cok seviyorum.boyle mantik icin ayrilayim yarin obur gun biriyle evlendim,o asla beni askim kadar sevemeyecek,ben d eonu askim kadar sevemeyecem.tartisma filan oldu asla kendimi aff etmeyecem sevdigimden ayrildigim icin.kisacasi aklim cok karisik.zaman yaklasdikca iyice dusuncelerim karisiyor.ama sevgilimle bu yakinlarda atisdik biraz 2 gun kendime gelemedim.ben onu incitdigim icin kendimi aff edemedim.ayyyyyyy cok korkuyorum ben :uhm: bildigim birsey var ki ben askimi coooooooook seviyorum:eek: onsuz yasayamam :asigim:
bu arada annem de yavas yavas yola geliyor.seni evlenindirince biz turkiyeye geliriz tatile filan diye sakalar ediyor.benim icin dua edin ablalarim cok ihtiyacim var buna.tsk ederim hersey icin iyi ki varsiniz ablalarim ya:1hug:

misshuseynova
20-01-08, 13:01
bu arada nergiz ablacim bir onceki mesajina yanit vereyim.sivasda askerde simdi.zavallim usuyor ya oralar bildiginiz gibi cok soguk.subat 15 bitiyor askerligi.cok sukur bu bizim icin allahin bir armagani askim yazihanede duruyor askerde.o yuzden rahat rahat konusa biliyoruz msn ile.bazen benim kardesim ve ya annemler yuzunden bazen de onun subay yuzunden konusamiyoruz.ama genelde her gun konusuyoruz

mehinbanu
20-01-08, 16:01
Canlar. Ben 15 senedir Türkiyedeyim. Evliyim ve 2 kızım var. Yani kızımıza az da olsa nasihat vere bilirim.Demi:dance:

Canım benim, kültür farkı o kadar önemli ki. İlerde çok sorunlar çıkabiliyor. İyi niyetle yaptığın bişeyler yanlış anlaşıla biliyor. Evlenmeden mutlaka ailesiyle tanış. Yaşadığı yeri gör. Şartlara bak. Eğitim seviyesindeki farklılıklar bile sorun yaratıyor. Bir abla olarak sana nasihat veriyorum. Lütfen alınma. Sevgilinin mesleği varmı,sürekli çalıştığı bir işi varmı? Türkiyede yaşamak Azerbaycanda yaşamaya benzemez. Burada çok zorluklar var. Yok. Ben illa da, ünlü dekabristlerin hanımları gibi her zorluğa göğüs gererim, sürgün yeri de olsa, samanlık ta olsa eşimle mutlu olurum diyorsan.Artık diyecek bişey yok. Biz bir büyük olarak sana işin zor tarflarını hatırlatalım dedik.

İnşallah,her şey gönlünce olur. Sana mutluluklar diliyorum ,canıma.s.

Azerin
20-01-08, 16:01
mehinbanu
Canlar. Ben 15 senedir Türkiyedeyim. Evliyim ve 2 kızım var. Yani kızımıza az da olsa nasihat vere bilirim.Demi:dance:

Canım benim, kültür farkı o kadar önemli ki. İlerde çok sorunlar çıkabiliyor. İyi niyetle yaptığın bişeyler yanlış anlaşıla biliyor. Evlenmeden mutlaka ailesiyle tanış. Yaşadığı yeri gör. Şartlara bak. Eğitim seviyesindeki farklılıklar bile sorun yaratıyor. Bir abla olarak sana nasihat veriyorum. Lütfen alınma. Sevgilinin mesleği varmı,sürekli çalıştığı bir işi varmı? Türkiyede yaşamak Azerbaycanda yaşamaya benzemez. Burada çok zorluklar var. Yok. Ben illa da, ünlü dekabristlerin hanımları gibi her zorluğa göğüs gererim, sürgün yeri de olsa, samanlık ta olsa eşimle mutlu olurum diyorsan.Artık diyecek bişey yok. Biz bir büyük olarak sana işin zor tarflarını hatırlatalım dedik.

İnşallah,her şey gönlünce olur. Sana mutluluklar diliyorum ,canıma.s.
Selam abla. mesajını okudum. !5 senedi turkiiyedeyım yazmıssın. Yoksa sendemi azerisin? CADIARZU

Sana katılıyorum abla . 5 aydı burda gelinim deliler gibi sevib geldim 3-4 yıllık bir sevgiyle. Ama şimdi evliyim o kadar anlaşılmazlıklar yasanıyor ki, özelliklede kultur farkları. Eşimle eğitimimizde aynı. yaşam şartlarımda iyi.
evlenmeden önece aynı dekabrıst hanımları gibi konusuyordum. Sevdiyim yeter diyordum.
Ama şimdi yapamıyorum. Hele ailemsiz kecen gunler var ya. onlardan sonsuzadek ayrıldım. Alllah ahv etsin, ne yapdım ben diye pişman oluyorum bazan. .
İnsanın ailesi başkadır. Kimsem yok burda. Ve annenin kardeşin, babanın yerını kımse tutamaz.
Yabancı ulkeye gelin giden bunu unutmamlı. Sonsuzadek bir hasretle yasayacaq. Acısı tahmin edilmeyecek bir hasret.

misshuseynova
20-01-08, 17:01
kizlar napdiniz boyle yaaaaaaaaa :KK43:
zaten kafam karisikdi iyice karma karisik oldum

misshuseynova
20-01-08, 17:01
kafam karisdi unuttum yanit vermeyi.mehinbanu abla sevdigimin izmirde kendi is yeri var.cok caliskan ve isini iyi beceren biri.bankacilikla alakali isi var.gecen sene universitesini bitirdi,diplomasini aldi.cok akilli,mantikli,caliskan ve aile canlisi biri.zaten sevmeden once iyice huyunu tanimaya calisdim.huylarini ogrendikden sonra cok sevdim.huy olarak ve evlenilecek biri olarak ideallerimin insani .sadece tek dusuncem ailemden uzak olmak.onlari ozlemek.offffffff kafam cok karisdi.ne aileme gore sevdigimden ne de sevdigime gore ailemden gecmek istemiyorummmmmmmmm,napim ben allahim ya :KK43:

mehinbanu
20-01-08, 18:01
Azerin
Selam abla. mesajını okudum. !5 senedi turkiiyedeyım yazmıssın. Yoksa sendemi azerisin? CADIARZU

Sana katılıyorum abla . 5 aydı burda gelinim deliler gibi sevib geldim 3-4 yıllık bir sevgiyle. Ama şimdi evliyim o kadar anlaşılmazlıklar yasanıyor ki, özelliklede kultur farkları. Eşimle eğitimimizde aynı. yaşam şartlarımda iyi.
evlenmeden önece aynı dekabrıst hanımları gibi konusuyordum. Sevdiyim yeter diyordum.
Ama şimdi yapamıyorum. Hele ailemsiz kecen gunler var ya. onlardan sonsuzadek ayrıldım. Alllah ahv etsin, ne yapdım ben diye pişman oluyorum bazan. .
İnsanın ailesi başkadır. Kimsem yok burda. Ve annenin kardeşin, babanın yerını kımse tutamaz.
Yabancı ulkeye gelin giden bunu unutmamlı. Sonsuzadek bir hasretle yasayacaq. Acısı tahmin edilmeyecek bir hasret.

Canım ben de azerbaycanlıyım. AAA bana bak pişman olmak yok. Pessimist olma. Yoksa mutluluğu yakalayamazsın. Haklısın, belki annemiz babamız kardeşimiz burada yok. Ama, Allahımız var. Bize güc veren inancımız var.
Istanbulda nerede
oturuyorsun?

mehinbanu
20-01-08, 18:01
misshuseynova
kafam karisdi unuttum yanit vermeyi.mehinbanu abla sevdigimin izmirde kendi is yeri var.cok caliskan ve isini iyi beceren biri.bankacilikla alakali isi var.gecen sene universitesini bitirdi,diplomasini aldi.cok akilli,mantikli,caliskan ve aile canlisi biri.zaten sevmeden once iyice huyunu tanimaya calisdim.huylarini ogrendikden sonra cok sevdim.huy olarak ve evlenilecek biri olarak ideallerimin insani .sadece tek dusuncem ailemden uzak olmak.onlari ozlemek.offffffff kafam cok karisdi.ne aileme gore sevdigimden ne de sevdigime gore ailemden gecmek istemiyorummmmmmmmm,napim ben allahim ya :KK43:
Canım benim,amacımız kafanı karıştırmak değil. Sevgiye sonsuza saygımız var. Sadece kızlarımızın üzülmesini istemiyoruz. Ben şanslıydım.Doğru insanla evlendim. Ama, çok düşündüm sonra kararımı verdim. Evlendiğimde 26 yaşındaydım. Ve evliliğe gözlerimin önünde pembe gözlükler arasından bakmıyordum. İnşallah,sen de benim yakaladığım mutluluğu yakalarsın. Hayatın bize neler getireceğini de unutma. Mantığını kullan. Olurmu?:1hug:

misshuseynova
20-01-08, 19:01
ahhhhhhh ablalarim ya ne dusunecegimi bilemiyorum.aklim karma karisik.zaten zor karar veren tipim,hele boyle ciddi konuda takildim kaldim.durumum cok zor.ne dusunecegimi bilmiyorum

misshuseynova
20-01-08, 20:01
mehinbanu
Canım benim,amacımız kafanı karıştırmak değil. Sevgiye sonsuza saygımız var. Sadece kızlarımızın üzülmesini istemiyoruz. Ben şanslıydım.Doğru insanla evlendim. Ama, çok düşündüm sonra kararımı verdim. Evlendiğimde 26 yaşındaydım. Ve evliliğe gözlerimin önünde pembe gözlükler arasından bakmıyordum. İnşallah,sen de benim yakaladığım mutluluğu yakalarsın. Hayatın bize neler getireceğini de unutma. Mantığını kullan. Olurmu?:1hug:
ayyyyyyy ablacim ya.cox tsk ederim gozel sozlerin ucun.cidden aglim cox qarisiqdi.ne fikirlesim bilmirem.bir terefden tanimadigim yerde ne edecem deyirem,bir terefden ya ilerde pesman olursam sevdiyimden ayrildigim ucun deye fikirlesirem.allaha biraxmisam.ne olursa olsun menim hayrim ucun olacagini bilirem.biz istesek de istemesek de olaylar bizim lehimize gelisir buna eminem.amma iyi fikir arasinda qalmisam.sevdiyimin fikri ailesini gondermekdi gorucu olaraq.herhalda ailem gorse,sohbet etse nece insanlar olduqlarini anlarlar.razi olsalar gonul rahatligi ile evlenerem,yox olmaz deseler bir bildikleri var deyib bu sevdadan el cekerem.basqa carem yox:1no2:

mehinbanu
21-01-08, 14:01
Onlar gelip seni istedikten sonra,sizi davet etmeleri gerekir. Sizin de onları tanımanız için. Mutlaka gelmeye çalışın. Gerçi, evlilik olayı kesilmemiş karpuz gibi bişey. Ne deyelim: Hayırlıysa,olsun bu iş. Bazan komşu komşuyu bile tanımıyor. Kaldı ki, uzak bir memleketteki insan. Kaderinde ne varsa onu da yaşarsın,canım.İnşallah,mutlu olursun.a.s.

misshuseynova
21-01-08, 14:01
bakalim mehin abla ya.hayat bu yasayip gorucez.bilirsin azerbaycanla turk adetleri ananeleri ayni degil.babam ne der hic bilmiyorum.neye ne zaman nasil tepki verdigini bilmek zor babamin :) ne olursa olsun benim hayrim icin oldugunu biliyorum.rabbimin bana asla zarar vermeyecegine de eminim.allaha birakdim artik.olursa sevine sevine evlenirim olmazsa bagrima tas basip kabullenirim.ayrica iyi temennileriniz icin de coooooooooooooook tsk ederim.allah razi olsun

Azerin
22-01-08, 07:01
misshuseynova
kizlar napdiniz boyle yaaaaaaaaa :KK43:
zaten kafam karisikdi iyice karma karisik oldum
canım bacım . Eh evlilik öncesı her kewsin kafası karışıyo zaten. tabı atacagın addımdan butun hayatın asılı.
Sene urekden aile seadeti dileyırem. Allahdan hep hayırlısını iste. bu güzel
Bende Allahdan sana Eger hayırlıdısa Turkiyeye gelin gelmeni diliyorum. Skma canını İnşallah her şey güzel olur. Yeterki dualarında hayırlısını iste. Ama bir ricam var İyice arasdır sevdıyını... neyse


Mevla görelim neyler.
neylerse güzel eyler

Azerin
22-01-08, 07:01
Mehinbanu abla, ben Kartalda oturuyorum. Ya siz?
senin Özel mesajlaşman acık diyil öylemi?

misshuseynova
22-01-08, 09:01
salam azerin baciiiiiii.cox sagol gozel sozlerin ucun.vallah haminiza cox minnetdaram nece urekden yanirsiz menim ucun.allah razi olsun haminizdan.men de sizin kimi fikirlesirem,her sozunuze qatiliram.baxalim rebbimiz ne nesib edecek.vereceyi herseye raziyam.nede olsa bizden daha yaxsi bilir neyin hayirli neyin hayirsiz oldugunu.bu arada bebis necedir? insallahhhh yaxsidir.opdum haminizi

ngs2007
22-01-08, 09:01
Günaydın hanımlarrr!!!!a.s.Buraya fazla uğramıyorsunuz neden?Herkesi öptüm.SevgilerŞeniz

misshuseynova
22-01-08, 10:01
hos geldin nergiz abla.yoklugun hiss ediliyor.hep aramizda gorelim sizi boyle.bu arada bir konu atdim ortaya bakin herkes geli yaziyor :))))))))

ngs2007
22-01-08, 10:01
misshuseynova
hos geldin nergiz abla.yoklugun hiss ediliyor.hep aramizda gorelim sizi boyle.bu arada bir konu atdim ortaya bakin herkes geli yaziyor :))))))))
Canım hoşbulduk,ben zaten baş taraflarda demiştim,aşkın gözü kördür diye..:smiley-cool: Sen de artık o durumdasın.Hakkında her şeyin hayırlrısı olsun.Aşkın,sevginin memleketi olmazzzzz...:1hug:

misshuseynova
22-01-08, 10:01
hanimlarrrrrrrrrrrrr iyiki varsiniz ya ben ne kadar iyi insanlar tanidim net sayesinde .hepinizi tanidigima cok memnunum

Azerin
23-01-08, 13:01
misshuseynova
salam azerin baciiiiiii.cox sagol gozel sozlerin ucun.vallah haminiza cox minnetdaram nece urekden yanirsiz menim ucun.allah razi olsun haminizdan.men de sizin kimi fikirlesirem,her sozunuze qatiliram.baxalim rebbimiz ne nesib edecek.vereceyi herseye raziyam.nede olsa bizden daha yaxsi bilir neyin hayirli neyin hayirsiz oldugunu.bu arada bebis necedir? insallahhhh yaxsidir.opdum haminizi
Aleykum selam canım.a.s. Allah razı olsun, bebişde yaxşidi :eek:
Sana selamı var. :KK46:

misshuseynova
23-01-08, 15:01
bebise menden de salamlarrrrrrrrrrrr :)

mehinbanu
29-01-08, 19:01
Kızlar nerdesiniz????????????:eek:klava:

misshuseynova
4-02-08, 20:02
[​IMG][​IMG][​IMG] geldimmmmmm.ben yokken kimse birsey yazmamis ya :1no2: ben somestir tatiline memlekete gitmisdim.geldigimde baya yazi okurum diyordum ama kimse gelmemis.nerdesiniz hanimlarrrrrrrrrrrrrrrr laelaelaelaelae