PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : canını yananın ettiği beddua.... fikri olan yazsın lütfen kızlar......



gulsahh5151
25-01-2009, 21:53
kızlar canı çok yanan birinin ettiği beddua gerçek oluyo mu döner dolaşır seni bulur diyen de var........ kimseye beddua etmek istemem ama yaşadığımı ya da bunları yaşatanlar yaptıklarını kendileri de yaşasın istiorum sadece ne diosunuz tecrübeli olan görmüş geçirmiş vardır muhakkak içimizde ne diosunuz????????

cloudy
25-01-2009, 22:01
evet beddua etmek iyi bir şey değil ama
canı yanan insan o acıyla beddua edebiliyor malesef
beddua döner dolaşır sahibini bulur mu bilmiyorum ama
allah inancı olan biriyseniz eğer
en iyisi allahından bulsun allaha havale ediyorum demek bence
zaten haksızsa o insan cezasını rabbim verir.. a.sa.s

gulsahh5151
25-01-2009, 22:15
eevet saol cloudy beni bi sen anlıosun zaten:)

çamaşırsuyu
25-01-2009, 22:17
evet beddua etmek iyi bir şey değil ama
canı yanan insan o acıyla beddua edebiliyor malesef
beddua döner dolaşır sahibini bulur mu bilmiyorum ama
allah inancı olan biriyseniz eğer
en iyisi allahından bulsun allaha havale ediyorum demek bence
zaten haksızsa o insan cezasını rabbim verir.. a.sa.s

bence de Allaha havale et, senden bulmasın, hak yenildiyse eğer zaten hak yiyen de mutlu olmaz....ayrıca sanırım eski sevgilisine dönen sevgiline bu niyetin ama sana daha önce de yazmıştım, sen aldatılmaktan kurtulduğuna sevin ve dua etmek istiyorsan kendin için hayırlısını iste...

Asmin
25-01-2009, 22:18
Allaha havale et canm.. O gerisni halleder.

gulsahh5151
25-01-2009, 22:20
çok teşekkürler kızlar çok ii motive ediosunuz eksik olmayın..:)

cloudy
25-01-2009, 22:22
eevet saol cloudy beni bi sen anlıosun zaten:)

ah canım benim :teselli::teselli:
aşk acısının ne demek olduğunu iyi bilirim
yaşamayan anlamaz bunu
çok ağladığım günler oldu yeri geldi beddua ettim
sabahlara kadar uyuyamadığımı bilirim
ama boşunaymış be canım gerçekten boşunaymış
bak geldi geçti aşk acısından kimse ölmedi takma kafana :1no2::1no2:

senza
25-01-2009, 22:28
şu sıralar benzer düşünceler içindeyim senle...hatta bir arkadaşım da aynı durumda.
arkadaşım "hak yerini bulsun" diye dua ediyor sadece..
ben de "benim ona yaşatmadığım/yaşatamadığım ne varsa bir başkası ona yaşatsın" diyorum (iyi kötü herşey dahil buna). çünkü ilişkimizdeki eksikliklerin sorumlusunun ben olduğumu düşünüyordu, bir başkası benim yaşatmadığım ne varsa yaşatsın ona, bakalım o zaman halinden memnun olacak mı?
açıkcası benim kıymetimi anlayacağına yüzde binbeşyüz eminim....

gulsahh5151
25-01-2009, 22:33
inşallah değeri olanın değeri anlaşılır ama iş işten geçmiş zaman çok şey götürmüş olur o da başka...

nehiir22
26-01-2009, 10:09
beddua etmek gerçekten kötü birşey Allaha havale etmek yeterli .. kimsenin yaptığı yanına kalmaz derler ya o misal ben yaşadım ne yaptığım yanıma kaldı nede bana yapılanlar karşımdaki kişinin yanına kaldı gün geldi devran döndü ...ama biri canını çok yaktıysa eğer ve sen haklıysan ona edeceğin en iyi beddua da şu olsun (bence tabi ) Allah onu senin sevgine muhtaç etsin .!

DeL_Ly
26-01-2009, 12:26
o durumda insan tabiki beddua edio ama sakın unutma ki cektiren cekiyo kimsenin ahı kimseye kalmıyo bu yüzden beddua etmenede gerek yok sende olmasada baskasında yasar o acıyı...

prenses006
26-01-2009, 12:44
içten yürekten gelerek söylediğim tek şey şu: sen benim canımı çok yaktın, Allah da senin canını yaksın... bilmiyorum bana dönüşü olurmu bunun ya da o ne durumda şimdi iyi mi kötü mü,bazen derdi acaba bana beddua mı etti diye sorardı arkadaşıma ama şimdi ne durumda bilmiyorum,ama adaletin yerini bulcağını düşünüyorum,tabi bende %100 haklımıydım onu da soruyorum kendime ama kendi payına düşen kadar Allah onun da canını yaksın diyorum...

janet
26-01-2009, 13:00
ben sevğili yönüyle değilde arkadas eş akraba yönüyle söyleyim ğözünüze baka baka hala canınızı yakıyorlarsa siz allaha havale etmekten yorulduysanız bir yerden sonra bedua ediyorsunuz allaha inancım sonsuz ama insan bir an ğeliyor artık iyce boğuluyor ve ediyor bilmem artık benim basımada döner ğelirmi diye

ebrumelis
26-01-2009, 22:08
ben yaşadım aynısını.. bir senedir devam eden ilişkimi hiç bitirilmeyecek bir zamanda bitirdim. sevgilim beni çok seviyordu ve ciddi düşünüyordu daha onsekiz yaşındaydık ve ben çok korktum. en sıkıntılı döneminde terk ettim onu. çok yalvardı barışalım diye intihar bile etti. en sonunda öyle bi ah etti ki.. tuttu hepsi onun yaşadıklarının fazlasını yaşadım aradan bir sene bile geçmeden.. şimdi anlıyorum onu ama çok geç.

CuKuLaTa
26-01-2009, 22:44
Beddua edenin cani cok yandiysa tutuyo bence. Yinede beddua etmekten yana deyilim. Allaha havale ediceksin. Sen beddua etsende etmesende Rabbim goruyo herseyi. Herkes eninde sonunda ettigini cekiyo...

Umudum
27-01-2009, 06:36
bende ettim buddua sevdiğim kişiye ama şimdi pişmanım çünkü o benim canımı yaksa mutlu olsun insan sevdiğinin her ne olursa olsun üzülmesine dayanamıyor bana döner mi bedduam onu bilemicem ben şimdi allaha havale ettim beddua etmek iyi birşey değilmiş çok araştırdım ben o sözü söylediğme pişmanım

nil03
27-01-2009, 14:22
Herşeyin en iyisi Allaha havale etmektir Rabbim kulunu kuluna ezdirmez haksızsın cezasını mutlaka verir eden bulur yani

Nadas
27-01-2009, 14:27
kafirde olsa mazlumun ahını almaktan kaçınınız
hz.muhammed(s.a.v)
sen havale et ona o bilir yapıcağını...

drita
27-01-2009, 14:28
bence bedduaya gerek yok beşer zulmeder,kader adalet eder

naznaznazz
01-02-2009, 17:12
Ah etmeseniz bile döktüğünüz gözyaşı yeter beddua etmeye gerek yok Allah hakedene cezasını mutlaka verecektir. Kimsenin yaptığı yanına kalmıyor. Şuan benimde canım çok yanıyor çok kırgınım hiç haketmediğim şeyler yaşadım yüzüne söylemedim ama asla hakkımı helal etmiyorum Allah bildiği gibi yapsın. Hesap döner ağlayan güler...

gulsahh5151
01-02-2009, 17:43
Ah etmeseniz bile döktüğünüz gözyaşı yeter beddua etmeye gerek yok Allah hakedene cezasını mutlaka verecektir. Kimsenin yaptığı yanına kalmıyor. Şuan benimde canım çok yanıyor çok kırgınım hiç haketmediğim şeyler yaşadım yüzüne söylemedim ama asla hakkımı helal etmiyorum Allah bildiği gibi yapsın. Hesap döner ağlayan güler...

ben de yüzüne söylemedim ama asla hakkımı helal etmiyorum yaptıklarını,haketmeden yaşadıklarımı düşündükçe içim acıyor istemeden de olsa beddua ediyorum ama etmemeye çalışıyorum yine de Allah bildiği yapsın ne diyeyimm......

mina_
02-02-2009, 15:31
ben beddua etmek yerine kendim için dua ediyorum, allahım diyorum nekadar üzüldüğümü görüyosun, nolur nolur unuttur diyorum, daha iyisiyle unuttur diyorum, ve inandığım bişey varki allah canı yanan kulunun duasını kabul eder.

myrosegarden_35
03-02-2009, 20:53
gercekten sevenin ahı tutar diyorlar. bende beni çok sevdiğini söyleyen birini sebebsiz yere bırakmıstım ama canını yakmak için değil sadece mantıklı düşünmek istedim.ailem kabul etmiycekti çünkü. çok geçmeden baska biriyle konusmaya başladım ve o bana öyle bir acı cektirdi ki 2 senede ancak acısı dindi.ah aldım diye düşünürm hep çünkü bıraktığım cocuk son msjında sende ağla diye bir mej atmıstı.ve hakkını helal etmemeişti. çok pişmanım ama olan oldu işte

EU3
03-02-2009, 20:55
bedduaya gerek yok kimsenin ahı kimsede kalmaz zaten cnm kaydirigubbakcemile5 (tecrübayle test edilip onaylanmıştır )

jared
03-02-2009, 20:58
benimde bir hatam oldu.bir çocukla konuştum bana ilgisi olduğu halde ama asla aşkım flm demedim sanki biarz ümit verdim daha sonra olmayacağını söyleyince yıkıldı. kısa bir süre sonra birini sevdim beni aynı şekilde bıraktı....kimsenin canını yakmayın kızlar :(

difembahya
03-02-2009, 21:11
bende ediyorum mutlu olama hiçbir zaman evlendiğin kızla mutlu bi hayatın olmasın bi şekilde hep sorun cıkarsın en sonundada boşan inş.ben seni nası unutamıyosam sende beni unutama hep vicdan azabı olarak kalayım içinde ve pişman ol beni seven insanı ben üzdüm o yüzden şimdi mutlu değilim die dert yan diyorum..tutarmı tutmazmı bilmiyorum ama canım cok yandı napim iyi şeyler dilemek gelmiyo içimden

gulumseynur
11-04-2010, 06:26
benıde sevdiğim aldattı içimi çok yaktı ole derın yaralar açtıkı hala ızlerını taşıyorum mafoldumben ve bedduada ettım kuranı kerımı alıp aglayarak neler demedımki biliyorum gunah:1no2: ama taşıyamadım yaptıklarını içimdeki nefretı kustum ona ve halende dıyorum rabbım ne dunyada nede ahırette guldursun inş alacagı kız başını yerden kaldırmaz ıkısıde benımle alay etti rabbım ıkısınınde yuregını yaksın senağlama

shekerkizcandy
11-04-2010, 06:43
Beddua değil ama dua ediyorum.:Saruboceq:

krizalit.kristalin
11-04-2010, 06:52
Ben de geçmişte çok derin gönül acısı çektim, anlayabiliyorum. Ama birilerinin kötülüğünü istemek insana bir şey kazandırmıyor. Ben kendi köşemde yaşadım yaşayacağımı. Ama acı veren mutlu olmuyor kızlar, buna inanın.

nalansu09
11-04-2010, 07:29
valla beddua ettim ne yalan söylim napayım ettirmesinlerdi ama öyle bi çek,yolarki bana çektirdiklerinin yanında az bile oh olsun dha beter olsunlar...ayyy sinirim bozuldu yine nerden okudum burayı yaa

burcu_01
11-04-2010, 07:45
kurBan olduğum allahımmmm size öyle Bi gelin versin ki Beni mumla arayasınız mumlaaaaaaaa :delphin: (eski kayınvalide adayıma Bu)

kantaron
11-04-2010, 08:12
beddua gercekten magdur tarafından yapılırsa yerını buuyor ama bır de su var herks kendını haklı gorur bır ilişki de yani karsı tarafı genelde suçlar ama onun ne düşüncelerle bızekotu gelen davranıslarda bulundugunu her zaman tam olarak kestıremeyız ;bu yüzden haklıyı ve haksızı en iyi yaradan bilir ,onun adaletıne guvenıp yarabbi sana bırakıyorum demek lazım ..Aksı halde ettıgımız beddualar bızı gelıp bulur ;şöyle derler bır beddua agızdan cıktıgı vakıt semada dolaşır hak edenı bulursa ona gıder ;ama hak etmıyorsa edeni gelir bulur ...o yüzden yarabbı adaletıne sıgınıorum demek daha doğru bence

solucan
11-04-2010, 11:44
kurBan olduğum allahımmmm size öyle Bi gelin versin ki Beni mumla arayasınız mumlaaaaaaaa :delphin: (eski kayınvalide adayıma Bu)


ben de aynısını sölemiştim.. mafoldumben

ceyda_1984
11-04-2010, 11:52
kızlar canı çok yanan birinin ettiği beddua gerçek oluyo mu döner dolaşır seni bulur diyen de var........ kimseye beddua etmek istemem ama yaşadığımı ya da bunları yaşatanlar yaptıklarını kendileri de yaşasın istiorum sadece ne diosunuz tecrübeli olan görmüş geçirmiş vardır muhakkak içimizde ne diosunuz????????

beddua etmek dogru degılmıs canını yakan bırı yada bırılerı varsa onları yaradna havale etmek gerekır cunku enbuyuk cezayı o verır ben yasadım ve gordum ama er ama gec ıllakı cezasını verıyo yaradan ondan dahı,a ıyı bılmedıgımız kesın allah herseyın en ıyısını bılır ben hep yaradana sıgınır ona havale ederım canımı acıtanları ve cezalrınıda bulurlar

melekkk__
11-04-2010, 13:37
beddua derken hanı şöyle olsun böyle olsun,demem....

ama 'yaşattıgı acıyı yaşasın o da aynısını ve anlasın'derim...

office
11-04-2010, 18:12
hiç beddua etmedim diyebilirim, ama içim o kadar çok sızladı ki.. belki beddua etsem bu derece kötü olmazdı.. üzülüyorum aslında, 3 günlük dünya... ama bana yaptıkları kimsenin yanına da kalmadı/ kalmasın da.. :umursamaz: (evet bu beddua oldu sanursam bilmiyorumkismile )

granada
12-04-2010, 17:02
kızlar canı çok yanan birinin ettiği beddua gerçek oluyo mu döner dolaşır seni bulur diyen de var........ kimseye beddua etmek istemem ama yaşadığımı ya da bunları yaşatanlar yaptıklarını kendileri de yaşasın istiorum sadece ne diosunuz tecrübeli olan görmüş geçirmiş vardır muhakkak içimizde ne diosunuz????????

herkes hayatında birilerinden haketmediği şeyler görür canım bu durumda herkesin beddua edebileceği biriler vardır ama bence beddua edilmemeli çok hakedene bile,en güzeli Allah'a havale etmek inan o en güzel cevabi verir ah alan da iflah olmaz bedduaya hiç gerek yok tatlım,ilahi adalet er geç tecelli ediyor çünkü...

kirmizigul06
13-04-2010, 06:49
Ben buaralar beddua ediyorum kizlar :((
6 yillik sevgilim beni 2 hafta once terk etti.
ilk ailesini one surdu ama sonradan baskasini sevdigini ve iki aydir hoslandigini soyledi.
kizda beni bile bile onunla yakinlasmaya devam etmis.
suan birlikteler, gece gundur hic durmadan mesajlasiyorlar.
Ve benim cektigim acilarin daha beterini cekerler insallah diyorum, benim hayalimi yiktilar allahta onlarin hayalini yiksin, suan mutlu gecirdikleri her dakika aci olarak geri donsun istiyorum.. cunku inanin canim cok yandi, ben yazin yuva kurmaya ilk adimlari atacagiz diye beklerken, aldatildim...resmen dunyam basima yikildi :(:(

nisanur26
13-04-2010, 17:42
ben ona ne bedduaar ettim ne beddualr baktım aynılarını ben yaşıyorum sonra allaha havale ettim ahımı yerde koyma dedim geçende onu tanıyan biri bana dediki iki eli yakasına gelmiyomuş durmadan kaza yapıyomuş diyomuş onun ahı beni tuttuyo haklıda ama napim ben çok sewdim ailem istemedi demiş neyse uzun lafın kısası beddua etme dönüp dolaşıp sahibini buluyo mewla büyük sen içinden derin bi ah çektiğinde o görüyo seni ve neden çektiğini bilmiomuki sanki burda olmasa bile öbür tarafta hesabını sorar

Queen.
13-04-2010, 17:54
bende söylemiştim Ömür boyu hakkım üstünde kalsın.. Yaptıklarını allah başına çevirsin diye..
hak etti pişman değilim

glaze_butterfly
13-04-2010, 18:02
Babannem beddua etme ne yapar eder geri döner derdi....
Allah'a havale ediyorum demek en güzeli sanırım

granada
13-04-2010, 18:50
Ben buaralar beddua ediyorum kizlar :((
6 yillik sevgilim beni 2 hafta once terk etti.
ilk ailesini one surdu ama sonradan baskasini sevdigini ve iki aydir hoslandigini soyledi.
kizda beni bile bile onunla yakinlasmaya devam etmis.
suan birlikteler, gece gundur hic durmadan mesajlasiyorlar.
Ve benim cektigim acilarin daha beterini cekerler insallah diyorum, benim hayalimi yiktilar allahta onlarin hayalini yiksin, suan mutlu gecirdikleri her dakika aci olarak geri donsun istiyorum.. cunku inanin canim cok yandi, ben yazin yuva kurmaya ilk adimlari atacagiz diye beklerken, aldatildim...resmen dunyam basima yikildi :(:(

ilerde anlarsın böyle karaktersiz insanlarla bir ömür geçer mi hiç?
dua et ki erken yapmış bunu ya evlenince yapsaydı daha çok yıkılmaz mıydın?Allah'a şükretmelisin erken gösterdiği için hem üzülme tencere yuvarlanır kapağını bulurmuş seni bile bile ona yanaşan kız yarın aynı şeyin kendi başına gelmesinden gocunmayan kızdır sevgilisi olan erkeğe yanaşabilen kız nasıl bir karaktere sahipse sevgilisi olduğu halde başkalarını görebilen erkek de öyle karaktere sahiptir,bütün bunları iyi düşün değerlendir böyle bir eşin olsun ister miydin gerçekten?eş dediğin uçan kuştan gözünden sakınmalı,gözü oynamamalı,değil bir başkasından hoşlanmak başka bir kadının gölgesine bassa ar duymalı,seni bilmem ama ben böyle bir eşim olsun istiyorum ben hayatındayken başkalarına bakabilen adamın arkasından beddua etmem sadece şükrederim Allah'ıma beni kurtardığı için...
Allah cümlemizi karaktersizlerden uzak tutsun:Saruboceq:

idealist_m35
13-04-2010, 22:45
yeni yeni kendime geliyorum.....
ahım üstünde..bana çektirdiklerinin daha beterini yaşasın...hakkım helal değil:olmaz: ona eminim yüzü gülmicek,gülmesinde...her acı yaşadığında ben geleyim aklına...rabbim bana unuttursun onu,o daha beter olsun...

Bbetul
13-04-2010, 22:49
ben canımı yakanlara hiç bir şey demiyorum.o zaman ahhalmış oluyolar galiba başlarına muhakkak bişey geliyo.ama çok bunaldıgım zaman bana yaşattıklarının aynısını onlarda yaşasın derim 2 eksik 5 fazla degil aynısınıki benim nasıl bunaldıgımı anlasınlar ve akıllarına ben geleyimyada allah dünyada vermesin ahirette versin derim.düzya gelip geçici bi yerde çok canları yansın diye galiba çokmu acımasızım.

zhr79
13-04-2010, 22:55
beddua etmekde allaha havale etmek bi yerde sonucta ilahi adalet isliyo ve sana yapılanı karsıdaki aynı seyleri yasayarak oduyo

iklim_89
13-04-2010, 22:59
ana baba bedduası tutar derler sadece

VivaLaJuicy
14-04-2010, 16:45
Biri bana feci halde beddua etmişti.
Dilerim ki benim yaşadığım acının katbekat fazlasını yaşarsın, dilerim ki sürünürsün ve daha pek çok şey...
Aynen öyle oldu..Öldüm de, süründüm de. mafoldumbenmafoldumbenmafoldumben

wusten_blume
14-04-2010, 17:32
en etkili beddua Allaha havale etmek çünkü o zaman Allah mazlumun ahını asla yerde bırakmıyor ve hemen cezalandırıyr

Kelebk
14-04-2010, 17:46
beddua döner sizi bulur aynende öyle oluyor en iyisi Allah'a havale etmek Allah kimsenin ahını kimsede bırakmaz

yirminisan
04-05-2010, 13:51
Bu bedduamı olur duamı olur bilemiycem ama ..Ben canım yandığında ne şekilde olursa olsun..Benim çektiğimi,çektiren benden çeksin derim ...

Daha bir özetle benim çektiğimi sende benden çek inşAllah ;))

Yinede düşmanımdan dahi dualarımı eksik etmem..Beddua etmek bana yakışmaz..

Chevi
04-05-2010, 20:48
hiissettıklerını dıllendrmene yanan canını bedduayla söndürmeye çalışma..
ALLAH okadar büyük ve haberdar ki her sanıyenden sen dillendirmesen de o veriyo cezasını ..
bed dua etmek tarzım değil ama
ALLAH a havale ederim çok...

unlove
25-06-2010, 19:36
Bir çok arkadaşın dediği gibi bence de en iyisi Allah'a havale etmek.. Çünkü O'nun adaletinin en doğru zamanda ve eksiksiz işleyeceğinden şüphem yok. Ama bir keresinde canım gerçekten çok yanmıştı ve o zaman sanki böyle ben ne olduğunu anlamadan ağzımdan "Allah seni bildiği gibi yapsın." bedduası döküldü... Kötü hissettim o an, o yüzden en iyi Allah'a havale etmek...

Sourcream
25-06-2010, 21:51
Bir çok arkadaşın dediği gibi bence de en iyisi Allah'a havale etmek.. Çünkü O'nun adaletinin en doğru zamanda ve eksiksiz işleyeceğinden şüphem yok. Ama bir keresinde canım gerçekten çok yanmıştı ve o zaman sanki böyle ben ne olduğunu anlamadan ağzımdan "Allah seni bildiği gibi yapsın." bedduası döküldü... Kötü hissettim o an, o yüzden en iyi Allah'a havale etmek...

Tum kalbimle katiliyorum, cok dogru!

hardlife
04-07-2010, 20:20
benim ahım senin başına taç olsun...

cilek.yagmuru
08-07-2010, 08:51
hiçbir zaman beddua etmedim.
hep sadece 'Allah nasıl biliyorsa öyle yapsın' dedim.
ahımı alanların ah edecek hallerinin kalmadığını gördüm.

Sibel1980xx
13-02-2012, 16:07
kızlar canı çok yanan birinin ettiği beddua gerçek oluyo mu döner dolaşır seni bulur diyen de var........ kimseye beddua etmek istemem ama yaşadığımı ya da bunları yaşatanlar yaptıklarını kendileri de yaşasın istiorum sadece ne diosunuz tecrübeli olan görmüş geçirmiş vardır muhakkak içimizde ne diosunuz????????

Bu konu hakkinda hagla yorum istiyorsaniz, ben size yazabilirim.

ilkbahar1982
13-02-2012, 16:25
Allah öyle bir düzen kurmuş ki beddua etmene bile gerek yok zaten.en basitinden hangi konuda kötülüğü dokunduysa o konuda mutlaka okişi kendini üstün görüyordur ve o konuda rahattır.kaybetme korkusu yaşamaz.rahat olduğunda da önlem alamaz.gün gelir kaynakları tükenir.hem madem canınız yandı sizde tam tersine bunu uyarı olarak alın.bir farkındalık bir tecrübe olarak alın.o yönünüüz geliştirin.

birde yaprak dökümünde ali rıza beyin söylediği bir söz vardı. kendini ne kadar güçlü hissediyorsa o kadar canı yanacak.güzel bir sözdü bu.çünkü kaybı o kadar büyük olacak.

eğer bu dediğinizaşk konusundaysa.gene aynı durum geçerli.artı insanların zamanla güzellikleri- yakışıklıkları ve gençlikleri azalıyor.emeklerinizi,sabrınızı,hoşgörünüzü hor kullanmışsa.onunkinide kullanan çıkacakdır.ne yazık ki:1::47: bu dünyadaki tek kötü onlar değil.

ne demiş sezen aksu ELBETTE ONLARDA SEVERLER:1::3::21::40:

Caramelim
13-02-2012, 16:53
Allah öyle bir düzen kurmuş ki beddua etmene bile gerek yok zaten.en basitinden hangi konuda kötülüğü dokunduysa o konuda mutlaka okişi kendini üstün görüyordur ve o konuda rahattır.kaybetme korkusu yaşamaz.rahat olduğunda da önlem alamaz.gün gelir kaynakları tükenir.hem madem canınız yandı sizde tam tersine bunu uyarı olarak alın.bir farkındalık bir tecrübe olarak alın.o yönünüüz geliştirin.

birde yaprak dökümünde ali rıza beyin söylediği bir söz vardı. kendini ne kadar güçlü hissediyorsa o kadar canı yanacak.güzel bir sözdü bu.çünkü kaybı o kadar büyük olacak.

eğer bu dediğinizaşk konusundaysa.gene aynı durum geçerli.artı insanların zamanla güzellikleri- yakışıklıkları ve gençlikleri azalıyor.emeklerinizi,sabrınızı,hoşgörünüzü hor kullanmışsa.onunkinide kullanan çıkacakdır.ne yazık ki:1::47: bu dünyadaki tek kötü onlar değil.
ne demiş sezen aksu ELBETTE ONLARDA SEVERLER:1::3::21::40:

Bende ayni düsüncedeyim cok güzel anlatmissin..Bu aralar kafami kurcalayan konu..:26:O kadar eminken acaba der oldum..:44: