PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Banyo sonrası saçlarım kabarıyor



kuzum85
02-02-2009, 13:34
kızlar sizdede her banyodan sonra kabarma varmı saçlarnızda:1shok::a015:

Berith
02-02-2009, 17:41
Olmaz olur muuuu... Islakken mis gibi, bukle bukle.. Kuruyunca tüy yumağına dönüşüyor :tomato:

Ama ben şöyle bir çözüm buldum: Saçımı banyoda tarıyorum, banyodan çıkınca taradığımda bukleler bozuluyor ve daha çok kabarıyor. O yüzden banyoda tarayıp ensemde topuz yapıyorum. Kurutmadan evvel açıp köpük sürüyorum. Kurutma makinasının çanak gibi dişli dişli bir aparatı var ya, onunla çok uçuşturmadan kurutuyorum.

bartuarda
02-02-2009, 18:03
kabarmıyan var mı ki
ben banyoda tarıyorum. çıkıncada tarıyorum sonra havluyla nemi alıp,köpük kullanıyorum ya da bazen sadece elidor 7/24 kullanıyorum(ama elidor saçı yağlandırıyor) bazen kendi haline bıralkıyorum ya da saç kurutma mak kurutyorum. arada değişiklik olsun diye saç düzleştiricisiyle düzleştiriyorum

miss.kolera
02-02-2009, 18:34
ya kızlar aynı sorun bendede var banyodann sonra çok guzel böyle lüle lüle millet maşayla ugraşıyor yapmak için benim dogal ama söyle bi sorun var kuruduktn snra kabarıyor ama yinede guzel duruyor gece yattıktn snra sabah bir bakıyorum öyle bir kabarmış ki berbat bozulmaması için bir öneriniz varmı ?

SugarPink
02-02-2009, 19:14
Oof of yıllardır bu dertle ugrasıyorum mirmirmirmir
16 senelik hayatımda.. kaydirigubbakcemile3
Neyse bence de banyoda tara canım sonra cıkınca pantene'in kremlerinden sürebilirsin.
Aylardır kullanıyorum ve cok memnunum.Islakken sürüp sacını kurutunca kabarma olmuyo.. :içelim: =)

miss.kolera
03-02-2009, 10:42
teşekkürler sugarpink =)

aslmm
03-02-2009, 20:58
hemde nasıl kabarıyoo ama ben artık onu kontrol altına almayı başardımm =) banyodan sonra avonun elektriklenmeyi önleyen serumunu kullanıyorum hiç kabarmıyoo =))

Discordia
05-02-2009, 14:09
kabarmazmıı hemde nsıııı bende banyodan sora elidor 7/24 sürüyorum soora biraz köpükk soorada tepeden topluorum kendi halinde kuruyo sabah kalktıımda hem üstleri düz oluo hemde yatışmış oluyolar :)))

dlb
10-03-2009, 10:45
ben bir ara guselce kremlıordum onları oturup tek tek parmagımla sarıordm bı muddet snra alıstılar ama bayadır urasmıorm gercektnde bukleler elektırıklenmeyı önlüyor arada bir arındrmak ıcın sirkede sürüp bekletebılırsınz temızlıor yumusacık olmustu kurudugnda:) mumkun olduguncada uzun olması gerek sacın kısa olunca daha cok kabarıyor uzatmak gerek

hüzün_yılı
10-03-2009, 10:47
sac kurutma makınası kullanmayın arkadaslar bıde saç kremı kullanın kabarmaz......

cceren_33
11-03-2009, 18:39
benimde saçlarım çok tel tel sanki herbiri ayrı tarafa uçuşuyor ve aşırı kabarıyorrrr (du) takii bir yerdeki şu öneriyi uygulayana kadar. banyodan çıktıktan sonra saçlarını örerek yatarsan sabah açtığında kabarmayan saçlarına istediğin şekli verebilirsin. bende işe yarıyor. ayrıca yeni keşfettiğim bir ürünüde söyleyeyim john frieda secret weapon ( gizli silah) ilk kullandım saçlarımı ördüm sabah açtığımda kuaförde dalgalı fön çektirmişin gibi durdu bundan önce kullanmış olduğum novocrin magic mask ve magic shampoo da iyiydi. bence saçınıza uygun olanını bulun ve kullanın ben ikisi arasında john frieda seçtim ama denemek lazım. umarım işinize yarar ............. bende az çekmemiştim süpürge gibi saçlarımdan ama kurtuldum :teytey:

pLnLp
11-03-2009, 18:49
benn her gün saçımı ykadığım için.. saçım ıslak çıkamıyorum bu soğuk havalarda.. o yüzden jölemi veya köpüğümü sürüyorum snra kabartmadan uçuşturmadan saçımı avucumun içine tutam tutam alarak elimde sıkıyorum hemde kurutuyorum kabarmıyo o şekil yapınca.. :)

glsncck
06-05-2009, 11:39
bence bu saç sorunları tamamen sacın cinsine göre değişiyo bazıları saçlarına hiç özenmez ışıl ışıl saçları olur bazılarıda ne bulsa sürer yinede benimki gibi birşeye benzemez -tatlicadiarzu-
malesef burdada sorunuma tam çözüm bulamdım ben yıkadıktan sonra saçıma birşeyler sürmek istemiyorum hem kirli hissediyorum hemde sağlıksız

janet
06-05-2009, 11:55
arada sırada badem yağıyla masaj yapın saclarınıza epey bir süre kabarmıyor bunu yapınca

chablisss
08-05-2009, 13:06
bu sorun bende de var her dalgalı/kıvırcık saç sahibinin kabusu kabarma! bende bugüne kadar kesin çözüm bulamadım. bir çok ürün kullandım. bir çok şampuan değiştirdim. bence uzun vadede yapılacak şeyler bar. mesela her hafta kuaföre gidemeseniz bile evde kendiniz bakım yapmalısınız. bu bakım doğal bir bakım olabileceği gibi kuaförlerde satılan bakım kremleri de olabilir. şampuan da önemli lorealler kerasteseler kesinlikle işe yarıyor düzenli kullanımda. pahalı tabi ama neden pahalı olduğu kullanınca anlaşılıyor. birde genelde biz bayanlar saç uzatma sevdasında olduğumuz için hep , saç kestirmekten yana değiliz. ama aslında düzenli olarak saçların uçlarını aldırmak saçı canlandıracağı gibi elektriklenmeyi de önler. ama malesef böyle sihirli değnek dokunmuş gibi yıka çık olayları olmuyor hemen. benbunca yıllık tecrübelerim sonucu bu kanıya vardım. o örüp yatma olaylarını da sevmiyorum. kışın mutlaka saçı kurutmak gerekiyor. ayrıca o örgü benim saçımın kendi buklesi kadar doğal ve güsel durmuyor. yani zor işimiz vesselam :delphin:

kuzum85
08-05-2009, 13:27
döküyorum kafama kremi senmsisn kabaran diyorum

TubaKaya
29-05-2009, 22:02
öncelikle saçlarınızı kurutmayın sadece suyunu alın ve o şekilde kurumaya bırakın .. ve sakın banyodan sonra taramayın aksi halde kıvırcıklarınız açılır inanılmaz elektriklenme ve kabarma meydana gelir..saçlarınız için 7/24 öneririm...

chatlax
03-06-2009, 06:27
selamlar. benimde saçlarım kabarıyordu ama artık kabarmıyor eğer saçların katlı ve kısaysa daha çok kabarır ben saçlarımı uzattım hiç kat bırakmadım artık kabarmıyor. bazende duştan çıktıktan sonra saçlarmı örüp yatıyorum ozamanda kabarmıyor....

612311
07-06-2009, 12:36
kızlar sizdede her banyodan sonra kabarma varmı saçlarnızda:1shok::a015:


hemde nasıl canım yaa benimde çok kabarıyor aradan 1 2 gün geçtikten sonra biraz daha düzenli güzel duruyor gerçi benim saçlarım çok kıvırcık deil ama çok kabarıyor:çok üzgünüm:

612311
07-06-2009, 12:40
selamlar. benimde saçlarım kabarıyordu ama artık kabarmıyor eğer saçların katlı ve kısaysa daha çok kabarır ben saçlarımı uzattım hiç kat bırakmadım artık kabarmıyor. bazende duştan çıktıktan sonra saçlarmı örüp yatıyorum ozamanda kabarmıyor....


evet haklısın bende saçlarım uzunken öle yapıdum fakat çok yıprandığı için kestirmiştim kütten biraz daha uzun omuzlarıma varamadı daha dalgalı saçlarım vee çok kabarıyo öremiyorumdaa saçlarımı bu yüzden hiç salamıorum sürekli topluu benneyaptımki

Pepek
08-06-2009, 18:27
Ben fön çekiyordum önceden kabarma faLan yoktu :D

Ama şimdi bir görseniz .. :D

avsa_gi
17-06-2009, 21:34
demek bi bende değilmiş bu dert :)
benimde banyodan çıkınca güzel kuruyunca Alllaaaaaahhh tiftik keçisi gibi oluyorum mafoldumben
birde çok kuru benim saçlarım buklelerim önceden güzeldi şimdi onlarda bozuldu parlakta değil mecbur fönlü geziyorum sürekli yada maşa yapıyorum oda yıpratıyo püfffffffff valla peruk alıcam bitane tak etti canıma

destination
18-06-2009, 12:47
Aynı sorun bende de var kızlar,

Saçlarım dalgalı ve kalın telli, yıkayınca kupkuru oluyor ve yabarıyor, adlarını sayamayacağım bir sürü krem denedim pek işe yaramadı, bir çoğu saçı kirli gibi yağlandırıyor ve dökülmesine neden oluyor.

Islak tutamıyorum çünkü sinüzütüm var.
tek çözüm banyodan sonra kuaför
çaresiz bir sorun bence bu.. -tatlicadiarzu-

Cqla.
29-06-2009, 10:15
arkadaslar bende aynı sorunla uqrasıyodum ama artık bittiii ! sırnaşık şey .
Magicare şekillendirici ve koruyucu krem'le halloldu bütün sorun. benim saçım kıwırcık deil daa doqrusu üstleri düz altları anormal. xD. bu ürünü nemli sacınıza uyquluyosunuz we durulamıyosunuz sonuc bence mükemmel ! btn kk üyelerine tawsiye ederim !

peda
02-07-2009, 23:47
kabarmanın en büyük nedeni saç boyaları o güzel lüleler gidiyo zamanla boyadan ağırlaşmış saç yumağı haline geliyor.çözümü bir süre saçı dinlendirip bakım yapmak ve az işlem uygulamak saça

çiçek64
03-07-2009, 13:19
ne yaparsam ne sürersem süreyim kabarmayı önleyemedim sadece jöle bana iyi geliyor buklelerim belirginleşiyor hoş duruyor jöleyle ama sert olsun istemiyorum artık yumuşak bukleli ve kabarmayan saç istiyorum ben ya ve bebek yağı kullanmaya karar verdim bakalım nasıl olacak. ıssız adamdaki kızın saçı mükemmeldi kabarmamış ve kıvırcıkdı.

seedaa
04-07-2009, 19:44
bebe yağından iyi sonuç alırsan söylermisin çiçek? işe yaradı dersen ben de alıp deniyim.. bıktım bu kabarık kıvırcık saçlardan

seedaa
06-07-2009, 14:05
kızlar dayanamadım ve denedim. bebek yağı işe yarıyor. diğer kremlerden jölelerden ve köpüklerden daha iyi... ama fazla sürmeyin :olmaz: herkese bol kıvırcıklı günler opuyorumnanaktan

carpemortem
10-07-2009, 19:29
bende bu konudan dertliyim herpinizin yorumlarını okudum.. ben banyodan sonra ıslak halde saçıma önce az biriyantin daha sonra da krem 7/24 sürüyorum önceleri ipek kullanıyordum çok memnundum doğal bi şekilde kuruyordu şimdi hoby aldım ama memnun değilim ertesi gün saçım yağlı gibi oluyor ve tekrar yıkamak zorunda kalıyorum ne yapıcağımı da hiç bilmiyorum... ayrıca örgü yöntemi bende hiç işe yaramıyor daha da çok kabarıyor... bu dert için tek yapacağımız briyantin ve krem7/24 ler malesef

deniz_ulker
13-07-2009, 07:26
bende deniyeceğim bunu valla hiç aklıma gelmemişti böyle kremle kurulamak başka bir konudada bebek yağı okudum hepsini deniyeceğim ben ençok düzleştirince yağmur feln yağıyoryaa kızlar görmeyin ozman anında bonus oluyorum hehe:))

marchandize
13-07-2009, 07:50
pantenın kremını kullanıyorum ben durulanmayan ıslakken suruyorum hafıf hafıf cokda guzel kokuyor zaten kuruyunca ıslakken nasılsa ole oluyor hafıf dalgalı ve kabarmıo

ezgi35
13-07-2009, 10:09
en çok yıpranmış kırıklı saçlar kabarır. yani saçınız düz bile olsa normalde , o kırıklı saçlarla istediğiniz şekle sahip olmanız çok zor olur. ki biz dalgalı veya kıvırcık saçı olanlardanız.
mesela kırıklı saçlara fön de tutmaz hemen bozulur uçları kıvrılmaya başlar.
diyeceğim o ki :) saçlarınıza bakım falan yapın bu sitede çok güzel doğal saç bakım kürleri var. ben 1- 1,5 senedir yapıyorum nerdeyse inanın çok faydasını gördüm.son durulama suyuna da hep sirke koyarım bu da suyun kirecini çözüp saçların parlamasını sağlıyor yumuşatıyor.e tabi banyodan sonra durulanmayan kremler köpük vs. ben de kullanıyorum onlar olmazsa olmaazz =)

maskelileydi
18-07-2009, 09:07
banyodan çıkınca ıslak yada hafif nemliyken köpük sürdüğümde saçlarım tutam tutam kalıyo, yani tel tel düşmüyo eee tabi ben bu görüntüye tahammül edemiyorum.:sm_confused:

ama banyodayken saç kremi mutlaka kullnılyorum o olmazsa saçlarım taranmıyo yani o kadar gerisini siz düşünün. CADIARZU

jöle, biryantin, köpük, durulanmayan krem neler neler denedim olmuyo saçlarımın kabarmasını önleyemiyorum. bendeeee uğraşmıyorum hep topluyorum topuz yapıyorum özelim olursa fön çektiriyorum

napim tel tel çıkıyolar asaplarım oynuyoo eeee bide sinirlenirsem gün içinde karikatür dergisinden çıkmış gibi oluyorum kaydirigubbakcemile2

kıvılcım
18-07-2009, 09:41
ya benim saçlarım ıslakken çok güzel bukle bıkle ama kuruyunca resmen bukleler kayboluyor..
sinir oluyorum ..kurumadan önce muhakkak jole vs kullanmam gerek..hep sem sert dolaşmak sorundayım...yokmu bunun bi çaresi..defrize yaptırayım diyorum tekrar ama artık cesaretim yok..kuaföre fön çektirmeye gitsem bi kurutuyorlar herkes dönüp saçlarıma bakıyor =)) of kurutmada çekseler keşke şu fönü..

kıvılcım
18-07-2009, 09:43
ya birde kızlar salınık saç inanımaz yakışıyor bana resmen değişiyorum ama hayatımda birkere salıp çıkmadım...kuruyunca felaket kabarıyorlar..of ya offf.. yokmu bunun bi çaresi..bende özgür bırakmak istiyorum saçlarımı ama yaaa..

ilko
23-07-2009, 11:39
arkadaşlar banyodan sonra taramayın o zaman kabarmıyor..

Senemciq
23-07-2009, 22:16
arkadaslar geceden banyo yapın nemli, yatın uyuyun
sabah süper oluyo hiç de bişi sürmeyin zaten kendi dalgalanıyo..

berfinbilgen
28-07-2009, 11:01
arkadaslar ben dove durulanmayan bakım kremı var banyodan sonra onu kullanıyorum, hatta tatılde banyodan sonra onu kullandım saclarım gunes ve denızden gecen seneye gore yıpranma solma donuklasma yasamadım, tavsıye ederım deneyın pahalı bıseyde degıl ustelık

gokcen_
19-03-2010, 07:41
sac kurutma makınası kullanmayın arkadaslar bıde saç kremı kullanın kabarmaz......

kesinlikle katılıyorum, yazın saçlarım kendi halinde kuruyor ve hiç böyle bi problem yaşamıyorum ne zaman kurutma makinasıyla kutursam kaktüs gibi diken diken ve kabarık oluyor saçlarım. saç makinasını çok düşük düzeyde açıp yavaş yavaş kurutmak lazım illa kurutulcaksa bile.
bir de dibine kadar kurutmamak hafif nemli bırakmak gerek.

MaViPaTiKLeR
19-03-2010, 13:49
ya benim saçlarım ıslakken çok güzel bukle bıkle ama kuruyunca resmen bukleler kayboluyor..
sinir oluyorum ..kurumadan önce muhakkak jole vs kullanmam gerek..hep sem sert dolaşmak sorundayım...yokmu bunun bi çaresi..defrize yaptırayım diyorum tekrar ama artık cesaretim yok..kuaföre fön çektirmeye gitsem bi kurutuyorlar herkes dönüp saçlarıma bakıyor =)) of kurutmada çekseler keşke şu fönü..

kaydirigubbakcemile3 ayyy aynı bennn...benimde öyle kuaförde bi kurutuyolar ilkel kabile kadınları gibi oluyorum...fön çekince çok güzeelll...banyodan çıkıncada çok güzel bukle bukle kurutma makinasıyla bi kurutuyorum ovvvv görmesin kimseeakannehir

mleem
31-03-2010, 18:05
bnde yenı katıldım aranıza =) ilk bu konu dkktımı cektı aynn öyle bnde ıslakken hersey süper sonra kuruyunca bakıyorum kabarıyor yavş yvş.. br çözümü yokmu ??

gulumseynur
11-04-2010, 14:10
bitanem benımde saçlarım banyodançıkınca kabarıyodu ben yaken hınt yagı ve badem yagıyla masaj yapıyorum hem saçı beslıo uzatıyor hemde parlak ve dalgalı oluyor kaydirigubbakcemile2

Pink7
01-05-2010, 12:32
saç şekillendirici yada jöle kullanabilirsin yada çok kabarıosa aralardan kuföre aldırt

DUSLER_SOKAGI
08-05-2010, 06:46
[ı]benim saçlarımda kıvırcık.
Benimkide kabarıyordu

banyoda son olarak sabunla yıkıyorum saçımı.
Sonra ıslak olarak yatıyorum.
Uykudan kalkınca saçlar bukle bukle.çok güzel[/ı]

buluttt
26-08-2010, 00:50
kızlar bebek yağı kullanın saçınıza, elektriklenmeyi önler ve kıvırcık saçta bukleleri belirginleştirir , bildiğim en etkili çözüm a.s deneyin işe yaradığını göreceksiniz:teytey: