PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Nöropatik Ağrı



AsiNaz
02-02-2009, 19:35
Başlığım sinir kopması ama hikayem (Allah bilir gerçeğini) aslında bir doktor hatası.
2005 yılında geçirdiğim bir ameliyat sonucu sinir damarlarından biri kesildiği halde bağlanmamış. Sonra o sinir uçları orda gelişigüzel büyümüş ve bir sinir yumağı haline gelmiş. Her neyse 2.ameliyatımı da 5 ay önce oldum. Hala aynı ağrıları çekiyorum. Kader arkadaşlarım var mı merak ediyorum. Daha önce ağrılarımla ilgili topikler açmıştım. Hatta dert yanmıştım. İnsan büyüdükçe kendini daha iyi tanıyor. Gördüğünüz gibi şimdi dert yanmıyorum:) Dua ediyorum ki, Rabb'im hastalıklardan, sıkıntılardan, acılardan ders çıkaranlardan eylesin bizi.
Hem içimi dökmek, hem de benimle aynı durumda olan arkadaşlarım var mı, merakından yazdım bunları.
Sağlıcakla kalın.

nehirtoprak
21-04-2010, 15:17
abiminde nöropatik ağrı teşhisi kondu çok çekiyor maalesef.... ayakları çok kötü
onun birden çıktı çare arıyoruz sanada geçmiş olsun..allah yardımcımız olsun

babyleon
14-05-2010, 15:58
merhabalar

benim annem de aynı dertten muzdarip ama onunki daha bile kötü çünkü hiç bir doktor tam teşhis koymaya bile yanaşmıyor...

bir kaç sene önceki bir böbrek ameliyatı sonrası ağrısı bacağına vuruyor ve karnı aşırı derecede şiş... iç dikişlerin tutmamış olması ve sinirlerin yanlış kesilmiş olması vs hipotezler var ortada...

siz kime gösterdiniz de ameliyat olmayı başarmışsınız hiç değilse... annemin de karnının acilen toplanması lazım ama hiç bir doktor oralı olmuyor... özele gidecek maddi durumumuz da yok... ama zaten bi doktor çıkıp adam gibi teşhis koyup doğru yere sevk etse devlet zaten masrafları ödeyecek.

2 senedir sövmediğimiz kurum kalmadı...

tatil79
06-07-2010, 00:41
merhaba abiniz agrıları için ne gibi tedavi uyguluyor

_Zebos_
12-07-2010, 14:04
banada periferik nöropotik ağrı teşhisi kondu
merak ettiğin şeyleri özelden sorablirsn

_Zebos_
12-07-2010, 14:07
merhabalar

benim annem de aynı dertten muzdarip ama onunki daha bile kötü çünkü hiç bir doktor tam teşhis koymaya bile yanaşmıyor...

bir kaç sene önceki bir böbrek ameliyatı sonrası ağrısı bacağına vuruyor ve karnı aşırı derecede şiş... iç dikişlerin tutmamış olması ve sinirlerin yanlış kesilmiş olması vs hipotezler var ortada...

siz kime gösterdiniz de ameliyat olmayı başarmışsınız hiç değilse... annemin de karnının acilen toplanması lazım ama hiç bir doktor oralı olmuyor... özele gidecek maddi durumumuz da yok... ama zaten bi doktor çıkıp adam gibi teşhis koyup doğru yere sevk etse devlet zaten masrafları ödeyecek.

2 senedir sövmediğimiz kurum kalmadı...
Marmara ünv. (altunizadede)
doç.dr. deniz konya var
ali genç*te çok iyidir
muhittn beyde var
akın beyi hiiç tavsiye etmem
mutlaka gidin

zebu
17-10-2010, 18:06
Başlığım sinir kopması ama hikayem (Allah bilir gerçeğini) aslında bir doktor hatası.
2005 yılında geçirdiğim bir ameliyat sonucu sinir damarlarından biri kesildiği halde bağlanmamış. Sonra o sinir uçları orda gelişigüzel büyümüş ve bir sinir yumağı haline gelmiş. Her neyse 2.ameliyatımı da 5 ay önce oldum. Hala aynı ağrıları çekiyorum. Kader arkadaşlarım var mı merak ediyorum. Daha önce ağrılarımla ilgili topikler açmıştım. Hatta dert yanmıştım. İnsan büyüdükçe kendini daha iyi tanıyor. Gördüğünüz gibi şimdi dert yanmıyorum:) Dua ediyorum ki, Rabb'im hastalıklardan, sıkıntılardan, acılardan ders çıkaranlardan eylesin bizi.
Hem içimi dökmek, hem de benimle aynı durumda olan arkadaşlarım var mı, merakından yazdım bunları.
Sağlıcakla kalın.
Canım Durumuna çok üzüldüm ama ,bende aynı durumdayım sen ne ameliyatı oldun bilmiyorum sinirler nerede koptu. yazarmısın ...? Ben 6 ay önce göğüs büyütme ameliyatı oldum . Benimde sağ göğüsümün altında koltukaltına yakın bir yerde sinirlerle ilgili bir problem var ne olduğu belli değil ama senin gibi kopma sanırım .Doktorum birşey yapamıyacağını söyledi .Bende nörapatik ağrı kesici alıyorum ,ağrı ancak dayanılır düzeye geliyor . Senin yazını okuyunca daha fazla korkmaya başladım sinir uçları büyüyüp sinir yumağı haline mi geliyor ...? bende ne yapacağımı bilmiyorum ağrı kesiciler fayda etmezse nöral terapiye gideceğim .Bende senin gibi ,acaba benim durumumda olan varmı diye merak ediyordum . Ben de hep ALLLAH' a dua ediyorum inşalllah şifa buluruz çok üzgünüm. Göğüslerim çok güzel oldu ama tadını çıkaramadım. şu anda durumun nasıl merak ediyorum .sevgiler ..Görüşmek üzere.:teselli:

AsiNaz
18-10-2010, 22:58
Canım Durumuna çok üzüldüm ama ,bende aynı durumdayım sen ne ameliyatı oldun bilmiyorum sinirler nerede koptu. yazarmısın ...? Ben 6 ay önce göğüs büyütme ameliyatı oldum . Benimde sağ göğüsümün altında koltukaltına yakın bir yerde sinirlerle ilgili bir problem var ne olduğu belli değil ama senin gibi kopma sanırım .Doktorum birşey yapamıyacağını söyledi .Bende nörapatik ağrı kesici alıyorum ,ağrı ancak dayanılır düzeye geliyor . Senin yazını okuyunca daha fazla korkmaya başladım sinir uçları büyüyüp sinir yumağı haline mi geliyor ...? bende ne yapacağımı bilmiyorum ağrı kesiciler fayda etmezse nöral terapiye gideceğim .Bende senin gibi ,acaba benim durumumda olan varmı diye merak ediyordum . Ben de hep ALLLAH' a dua ediyorum inşalllah şifa buluruz çok üzgünüm. Göğüslerim çok güzel oldu ama tadını çıkaramadım. şu anda durumun nasıl merak ediyorum .sevgiler ..Görüşmek üzere.:teselli:

Ben bu konuyu açalı çok uzun zaman olmuş.
O zaman hayata ve ağrılarıma bakış açım farklıymış.
Gün geçtikçe bunu farkediyorum. Velhasıl kelam, şu an elhamdülillah iyiyim.
Ağrım hiç mi yok? Hayır, var. Ama bakış açım farklı.
Size acil şifalar diliyorum.
Deneyimli bir doktora görünmeniz bence çok iyi olur.
Sevgiler

zebu
21-10-2010, 12:20
Marmara ünv. (altunizadede)
doç.dr. deniz konya var
ali genç*te çok iyidir
muhittn beyde var
akın beyi hiiç tavsiye etmem
mutlaka gidin

tavsiyelerin için teşekkürler canım....

zebu
21-10-2010, 12:30
tavsiyelerin için teşekkürler canım....


Ben bu konuyu açalı çok uzun zaman olmuş.
O zaman hayata ve ağrılarıma bakış açım farklıymış.
Gün geçtikçe bunu farkediyorum. Velhasıl kelam, şu an elhamdülillah iyiyim.
Ağrım hiç mi yok? Hayır, var. Ama bakış açım farklı.
Size acil şifalar diliyorum.
Deneyimli bir doktora görünmeniz bence çok iyi olur.
Sevgiler

Çok teşekkürler canım. Asinazcım sen ne ameliyatı oldun da sinirlerin sonra gelişi güzel büyüyüp ikinci ameliyatı olmak zorunda kaldın. Hangi doktor sinirlerinin o hale geldiğini anladı .Ağrıların 2.ameliyattan nekadar sonra geçti. Soruları ardarda sıraladım ama insan kendisi gibi aynı olayı yaşayan birini bulunca herşeyi sormak istiyor. Lütfen yazarsan çok sevinirim.sevgiler görüşürüz.:teselli:

pamukelma
26-10-2010, 23:58
nöropatik ağrı için kullandım doktorum verdi ve çok ii geldi allah razı olsun zatten prospektüsünde nöropatik ağrılarda kullanılır yazıyor...

melisdeniz
27-10-2010, 00:10
bu nasıl bii hastalık yahu aydınaltın beniii

geztapo
27-10-2010, 01:06
bende de diyabete bağlı nöropati var ve bazen bacaklarım inanılmaz dayanılmaz ve kelimeyle tarif edemiyeceğim kadar ağrıyor ama nöropatik ilaçların yan etkilerinden korktuğum için çekiyorum ...

AsiNaz
28-10-2010, 02:36
Çok teşekkürler canım. Asinazcım sen ne ameliyatı oldun da sinirlerin sonra gelişi güzel büyüyüp ikinci ameliyatı olmak zorunda kaldın. Hangi doktor sinirlerinin o hale geldiğini anladı .Ağrıların 2.ameliyattan nekadar sonra geçti. Soruları ardarda sıraladım ama insan kendisi gibi aynı olayı yaşayan birini bulunca herşeyi sormak istiyor. Lütfen yazarsan çok sevinirim.sevgiler görüşürüz.:teselli:

Ben ilk ameliyatımı dizimdeki bir kitleyi aldırmak için olmuştum.
İkinci ameliyatım birincinin telafisi olacaktı. Çapa'da Doç. ortopedi doktoru dizimde sinirden kaynaklanan bir ağrı olabileceğini söyledi. Ağrımın ne kadar sonra geçtiği sorusuna maalesef net bir cevap veremem. Çünkü ben hala bir şeyler yaşıyorum. Mesela, bazen moralim bozulduğunda ağrımın başladığını görüyorum. Benim ağrılarım psikolojimle iç içe. İşte bu yüzden verebileceğim tek tavsiye, deneyimli bir doktora görünmeniz. Çünkü doktor değiştirdikçe yıpranırsınız. (Benim gibi)

Acil acil şifalar diliyorum size.

AsiNaz
28-10-2010, 02:41
bu nasıl bii hastalık yahu aydınaltın beniii

Herkeste farklıdır bu ağrı bildiğim kadarıyla.
Tıbbi açıklamasını ben de bilmiyorum, ki zaten bu tanıyı ben kendim araştırarak buldum.
Bana söylenmiş bir "tanı ve tedavi" olmadı hiç.
Çünkü doktorlar ağrılarımın psikolojimle de ilgili olduğunu söylüyorlardı.
Öyle işte, karışık bir durum.

AsiNaz
28-10-2010, 02:43
nöropatik ağrı için kullandım doktorum verdi ve çok ii geldi allah razı olsun zatten prospektüsünde nöropatik ağrılarda kullanılır yazıyor...


Hangi ilaç?
Özelden yazabilir misiniz?

zebu
30-10-2010, 01:00
Ben ilk ameliyatımı dizimdeki bir kitleyi aldırmak için olmuştum.
İkinci ameliyatım birincinin telafisi olacaktı. Çapa'da Doç. ortopedi doktoru dizimde sinirden kaynaklanan bir ağrı olabileceğini söyledi. Ağrımın ne kadar sonra geçtiği sorusuna maalesef net bir cevap veremem. Çünkü ben hala bir şeyler yaşıyorum. Mesela, bazen moralim bozulduğunda ağrımın başladığını görüyorum. Benim ağrılarım psikolojimle iç içe. İşte bu yüzden verebileceğim tek tavsiye, deneyimli bir doktora görünmeniz. Çünkü doktor değiştirdikçe yıpranırsınız. (Benim gibi)

Acil acil şifalar diliyorum size.

Çok teşekkürler Asinazcım senin ameliyatın faklı ama genede sorun aynı aslında benimde tam olarak ne olduğu belli değil . Yalnızca benim ağrıyı tarifimle sinirlerin zarar gördüğü söylendi .Benim istediğim şey ağrının olduğu yerdeki durumu gösterecek bir film ,veya bir emar ki ne olduğunu tam anlayalım. Bunun içinde artık nereye gidilecekse oraya gideceğim . Çünkü bu nörapatik ağrı kesicilerde işe yaramıyor ben "neurontın "kulllanıyorum. Canım ağrılarının psikolojinle bağlantılı olduğunu söylüyorsun.Lütfen psikolojını bozmamaya çalış . Hayatta en değerli şey kendinsin ,ve hayat her şeye rağmen güzel.....Sevgiler

zebu
30-10-2010, 01:07
bende de diyabete bağlı nöropati var ve bazen bacaklarım inanılmaz dayanılmaz ve kelimeyle tarif edemiyeceğim kadar ağrıyor ama nöropatik ilaçların yan etkilerinden korktuğum için çekiyorum ...

Merhaba Geztapocum Çok geçmiş olsun Alllahtan bu K.K varda dertleşiyoruz. Bende nörapatik ağrı kesici kulllanıyorum . Doktor yan etkisinin fazla olmadığını söyledi ama sen farklı birşey biliyorsan lütfen neolduğunu yazarmısın.Birde doktor ağrı kesilmiyor diye dozunu yükseltmeliyiz diyor .

zebu
30-10-2010, 01:13
nöropatik ağrı için kullandım doktorum verdi ve çok ii geldi allah razı olsun zatten prospektüsünde nöropatik ağrılarda kullanılır yazıyor...

Canım geçmiş olsun senin ağrın neden kaynaklandı . Hangi ilacı kullandın ben Neurontin kullanıyorum ama hiç faydası yok ilacın ismini yazarsan sevinirim . Ne kadar süredir kullanıyorsun çünkü nörapatik ağrılar için uzun süre kulllanmak gerekiyormuş .

AsiNaz
30-10-2010, 02:09
Çok teşekkürler Asinazcım senin ameliyatın faklı ama genede sorun aynı aslında benimde tam olarak ne olduğu belli değil . Yalnızca benim ağrıyı tarifimle sinirlerin zarar gördüğü söylendi .Benim istediğim şey ağrının olduğu yerdeki durumu gösterecek bir film ,veya bir emar ki ne olduğunu tam anlayalım. Bunun içinde artık nereye gidilecekse oraya gideceğim . Çünkü bu nörapatik ağrı kesicilerde işe yaramıyor ben "neurontın "kulllanıyorum. Canım ağrılarının psikolojinle bağlantılı olduğunu söylüyorsun.Lütfen psikolojını bozmamaya çalış . Hayatta en değerli şey kendinsin ,ve hayat her şeye rağmen güzel.....Sevgiler

Evet, ameliyat farklı olabilir. Bununla ilgili çekilen bir film var mı bilemiyorum.
Ben de bir ara nörontin kullanmıştım ama çok kısa süre kullandım.
Sonra ameliyat oldum.
Sizin nereniz ağrıyordu?

zebu
30-10-2010, 18:56
Evet, ameliyat farklı olabilir. Bununla ilgili çekilen bir film var mı bilemiyorum.
Ben de bir ara nörontin kullanmıştım ama çok kısa süre kullandım.
Sonra ameliyat oldum.
Sizin nereniz ağrıyordu?

Asinazcım benim ağrım göğüs ameliyatından sonra sağ göğüsümün sağ altında ,sanki ucunda elektrik olan ince bir kablo kopmuş oynadıkça etrafına elektrik veriyor gibi . Bazen çok daha kötü oluyor .

_Zebos_
30-10-2010, 19:48
nöropatik ağrı için kullandım doktorum verdi ve çok ii geldi allah razı olsun zatten prospektüsünde nöropatik ağrılarda kullanılır yazıyor...
hangi ilacı kullandığınızı özeelden yazar mısınıopuyorumnanaktan


Canım geçmiş olsun senin ağrın neden kaynaklandı . Hangi ilacı kullandın ben Neurontin kullanıyorum ama hiç faydası yok ilacın ismini yazarsan sevinirim . Ne kadar süredir kullanıyorsun çünkü nörapatik ağrılar için uzun süre kulllanmak gerekiyormuş . k
canım o ilacı bende kullandm.hiç faydası yok ayaklarım şişti:1no2:
2 yıldır bıraktm.çook iştah açıyo benneyaptımki
şimdi başka bi ilaç kullanıyorum o daha iyi a.s

zebu
31-10-2010, 10:18
hangi ilacı kullandığınızı özeelden yazar mısınıopuyorumnanaktan

k
canım o ilacı bende kullandm.hiç faydası yok ayaklarım şişti:1no2:
2 yıldır bıraktm.çook iştah açıyo benneyaptımki
şimdi başka bi ilaç kullanıyorum o daha iyi a.s

Bizi bilgilendirdiğin için çok tşk. Bende niye bukadar iştahım açıldı diyordum..Kulllandığın ilaç ın adı "L"ile başlıyordu değilmi ...? Öffff yaaa bu ağrılar hiç bitmiyor galiba bazen ölmek istiyorum yani.... 2 sene dediğine göre ben daha 7. aydayım . İstanbul ağrı markezin de Prof. dr. Serdar Erdine varmış o zaman oraya gideyim . Bu hapı kulllanmaktan vazgeçeyim dediğin gibi bir faydasıda yok zaten ben 4 aydır kulllanıyorum. Daha önce 53 kiloydum şimdi 56 oldum . Hemen bırakıyorum. Bu işin kökten bir çözümü yok galiba :(((( biz böyle ilaçla ağrılar içindemi yaşayacağız......? Sanada Allahtan şifa diliyorum . Sevgiler canım...:çok üzgünüm:

_Zebos_
31-10-2010, 13:11
Bizi bilgilendirdiğin için çok tşk. Bende niye bukadar iştahım açıldı diyordum..Kulllandığın ilaç ın adı "L"ile başlıyordu değilmi ...? Öffff yaaa bu ağrılar hiç bitmiyor galiba bazen ölmek istiyorum yani.... 2 sene dediğine göre ben daha 7. aydayım . İstanbul ağrı markezin de Prof. dr. Serdar Erdine varmış o zaman oraya gideyim . Bu hapı kulllanmaktan vazgeçeyim dediğin gibi bir faydasıda yok zaten ben 4 aydır kulllanıyorum. Daha önce 53 kiloydum şimdi 56 oldum . Hemen bırakıyorum. Bu işin kökten bir çözümü yok galiba :(((( biz böyle ilaçla ağrılar içindemi yaşayacağız......? Sanada Allahtan şifa diliyorum . Sevgiler canım...:çok üzgünüm:

evet canım Ly... diye bi ilaç.kapsül şeklinde yerimseniben
nöroloji uzmanı yazıyor.
snin kullandıığn ilaç benim ayaklarımı şişirdi davul gibi yaptı.bende bıraktm
şu an Ly... iyi geliyor.75 mg alıyorum düşün yanikaydirigubbakcemile5

kökten çözümü var mı inan bende bilmiyorumboshayallersmile

geçmiş olsun,sevgileropuyorumnanaktan

zebu
31-10-2010, 19:34
evet canım Ly... diye bi ilaç.kapsül şeklinde yerimseniben
nöroloji uzmanı yazıyor.
snin kullandıığn ilaç benim ayaklarımı şişirdi davul gibi yaptı.bende bıraktm
şu an Ly... iyi geliyor.75 mg alıyorum düşün yanikaydirigubbakcemile5

kökten çözümü var mı inan bende bilmiyorumboshayallersmile

geçmiş olsun,sevgileropuyorumnanaktan

Çok teşekkürler canım bende doktorla konuşup o ilacı almayı düşünüyorum Allah hepimize acil şifalar versin insan başına gelmeden anlamıyor. Ben daha önce böyle bir ağrı olduğunu bile bilmiyordum görüşmek üzere.

AsiNaz
02-11-2010, 02:06
Asinazcım benim ağrım göğüs ameliyatından sonra sağ göğüsümün sağ altında ,sanki ucunda elektrik olan ince bir kablo kopmuş oynadıkça etrafına elektrik veriyor gibi . Bazen çok daha kötü oluyor .

Evet, sinirlerinizin ameliyat sırasında/sonrasında yıpranmış olabileceği kuvvetle ihtimal.
Ben suyun gücüne inanırım. Sıcak ya da soğuk su, denediniz mi hiç?
Muhtemelen elinizi o bölgeye sürdüğünüzde değişik bir his hissediyorsunuzdur.
Duş alırken dokunamamak, keselenememek gibi.
Mesela ben, epilasyon yaparken çok acı duyardım.
Neyse, sormak istediğim şu: Sıcak ya da soğuk su, teniniz hangisini seviyor bunu bir gözlemlemeye çalışın.
Bakalım ne olacak...

zebu
02-11-2010, 13:33
Evet, sinirlerinizin ameliyat sırasında/sonrasında yıpranmış olabileceği kuvvetle ihtimal.
Ben suyun gücüne inanırım. Sıcak ya da soğuk su, denediniz mi hiç?
Muhtemelen elinizi o bölgeye sürdüğünüzde değişik bir his hissediyorsunuzdur.
Duş alırken dokunamamak, keselenememek gibi.
Mesela ben, epilasyon yaparken çok acı duyardım.
Neyse, sormak istediğim şu: Sıcak ya da soğuk su, teniniz hangisini seviyor bunu bir gözlemlemeye çalışın.
Bakalım ne olacak...

Önerin için teşekkürler Asinazcım bunu deneyeceğim. Fakat ben elimi bastırdığımda acı hissetmiyorum ,enteresan değilmi ...? basıyı kaldırdıktan 5 yada 10 dakika sonra ancak ....

AsiNaz
03-11-2010, 00:59
Önerin için teşekkürler Asinazcım bunu deneyeceğim. Fakat ben elimi bastırdığımda acı hissetmiyorum ,enteresan değilmi ...? basıyı kaldırdıktan 5 yada 10 dakika sonra ancak ....

Ağrınızı tarif edin bana.

zebu
03-11-2010, 12:42
Ağrınızı tarif edin bana.

Canım , benim ağrımın daha önce yerini bahsetmiştim .Ağrıda bazen göğsüme doğru bazen ,sırtıma , bazen oyan, bazen yanan, bazen zonklayan bir ağrı tarifi bayağı zor . Eğer ameliyatta kasıma bir şey olsaydı zaten kolumu hareket ettiremezdim. Benim meme ameliyatı dual plan denen bir yöntemle yapıldı .Bu yöntemde güğüs kası kesilip protezin üstü oraya sokuluyor altı kas üstunde kalıyor ,o zamanda çok doğal duruyor. benimkilerde çok güzel oldu gerçekten . Belki kesilen kastan çıkan bir sinir olabilir . doktorda şaşırdı . Doktorumda aslında çok iyi ama şans her ameliyatın bir riski var . genede şükrediyorum Allah daha büyük acılar vermesin.Sanırım bu nörapatik ağrılar hiç geçmiyor sürekli ilaçla idare ediliyor.Çok zor ..bu kadar ilgilendiğin için ayrıca sana çok teşekkür ediyorum.

AsiNaz
05-11-2010, 14:54
Canım , benim ağrımın daha önce yerini bahsetmiştim .Ağrıda bazen göğsüme doğru bazen ,sırtıma , bazen oyan, bazen yanan, bazen zonklayan bir ağrı tarifi bayağı zor . Eğer ameliyatta kasıma bir şey olsaydı zaten kolumu hareket ettiremezdim. Benim meme ameliyatı dual plan denen bir yöntemle yapıldı .Bu yöntemde güğüs kası kesilip protezin üstü oraya sokuluyor altı kas üstunde kalıyor ,o zamanda çok doğal duruyor. benimkilerde çok güzel oldu gerçekten . Belki kesilen kastan çıkan bir sinir olabilir . doktorda şaşırdı . Doktorumda aslında çok iyi ama şans her ameliyatın bir riski var . genede şükrediyorum Allah daha büyük acılar vermesin.Sanırım bu nörapatik ağrılar hiç geçmiyor sürekli ilaçla idare ediliyor.Çok zor ..bu kadar ilgilendiğin için ayrıca sana çok teşekkür ediyorum.

Estagfirullah, ilgileneceğim tabii ki.
Ağrınız benimkine çok çok benziyor. Zonklayan, yanan.
Sinirleri zedelemişler sanırım. Dediğiniz gibi her ameliyatın bir riski muhakkak var.
Ameliyatınız daha çok yeni, zamanla iyileşecektir. Elinizi oraya bastırdığınızda ağrı hissetmemenizin sebebi de bence, (ameliyat çok yeni olduğu için) hissizlik...
İlk zaman, sinirler zedelendiği için böyle bir şey mümkündür.
İlgi alanınızı ağrıyan yerinize vermeyin, şu an muhakkak öyle yapıyorsunuzdur.
: ) diyecek başka şey bulamıyorum.
Mesleğiniz nedir?

melisdeniz
06-11-2010, 00:33
Herkeste farklıdır bu ağrı bildiğim kadarıyla.
Tıbbi açıklamasını ben de bilmiyorum, ki zaten bu tanıyı ben kendim araştırarak buldum.
Bana söylenmiş bir "tanı ve tedavi" olmadı hiç.
Çünkü doktorlar ağrılarımın psikolojimle de ilgili olduğunu söylüyorlardı.
Öyle işte, karışık bir durum.

[anladım bazaen bende böyle çelişkiler yaşıyorumm ama drlar hiç bişeyin yok diyolarrrrr:61:

zebu
06-11-2010, 17:02
Estagfirullah, ilgileneceğim tabii ki.
Ağrınız benimkine çok çok benziyor. Zonklayan, yanan.
Sinirleri zedelemişler sanırım. Dediğiniz gibi her ameliyatın bir riski muhakkak var.
Ameliyatınız daha çok yeni, zamanla iyileşecektir. Elinizi oraya bastırdığınızda ağrı hissetmemenizin sebebi de bence, (ameliyat çok yeni olduğu için) hissizlik...
İlk zaman, sinirler zedelendiği için böyle bir şey mümkündür.
İlgi alanınızı ağrıyan yerinize vermeyin, şu an muhakkak öyle yapıyorsunuzdur.
: ) diyecek başka şey bulamıyorum.
Mesleğiniz nedir?

Ameliyatta yeni sayılmaz nerdeyse 8 ay olacak . Şimdilik ilaç kullanıyorum ... ağrıyı düşünmemeye çalışıyorum ama çok zor şu an yazarken bile beni oymakta :) her şeyi zamana bırakacağız ...inşallah tüm hasta insanlar acil şifa bulur. Mesleğim "Makina ressamı" Sevgiler.....

AsiNaz
07-11-2010, 14:47
Ameliyatta yeni sayılmaz nerdeyse 8 ay olacak . Şimdilik ilaç kullanıyorum ... ağrıyı düşünmemeye çalışıyorum ama çok zor şu an yazarken bile beni oymakta :) her şeyi zamana bırakacağız ...inşallah tüm hasta insanlar acil şifa bulur. Mesleğim "Makina ressamı" Sevgiler.....

Bence ameliyatınız çok çok yeni : )
Üstünden bir ağustos geçmesi gerek : )

AsiNaz
07-11-2010, 14:48
[anladım bazaen bende böyle çelişkiler yaşıyorumm ama drlar hiç bişeyin yok diyolarrrrr:61:

Seninki ağrın nedir Meliscim?

zebu
07-11-2010, 16:07
Bence ameliyatınız çok çok yeni : )
Üstünden bir ağustos geçmesi gerek : )
İnşallah zamanla geçer Asinazcım iyi ki K.K. var , birbirimizi bilgilendirip derdine ortak oluyoruz. Çok öpüyorum görüşürüz :)

AsiNaz
08-11-2010, 00:22
İnşallah zamanla geçer Asinazcım iyi ki K.K. var , birbirimizi bilgilendirip derdine ortak oluyoruz. Çok öpüyorum görüşürüz :)

Evet öyle.
Görüşmek üzere : )

melisdeniz
08-11-2010, 19:34
Seninki ağrın nedir Meliscim?
yaa ayakagıma vuran keski n bi agrııı iştee:31:

zebu
08-11-2010, 20:41
yaa ayakagıma vuran keski n bi agrııı iştee:31:

Geçmiş olsun Meliscim sakın ihmal etme ne olduğunu anlayana kadar değişik doktorlara git. Bakalım aynı tehşisimi koyacaklar...:)

melisdeniz
08-11-2010, 23:22
Geçmiş olsun Meliscim sakın ihmal etme ne olduğunu anlayana kadar değişik doktorlara git. Bakalım aynı tehşisimi koyacaklar...:)
parta kalamdı drlara gitmekten eşimm patladı artık bendenn:)

hangisine gidimki zebuu:1:

pamukelma
09-11-2010, 00:03
merhaba kızlar benim ilacımın adı cym ile başlıyor ve çok ii geldi gerçekten nöroğatik ağrılar için ayrıca çok zayıflamıştım bu ilaç tam tersi iştahı kesiyor...

zebu
09-11-2010, 11:03
parta kalamdı drlara gitmekten eşimm patladı artık bendenn:)

hangisine gidimki zebuu:1:

Ama böylede bırakamassınki. Yaşın kaç bilmiyorum ama ileride başına daha büyük dert olmasın peki gittiğin doktorlar ne diyor durumuna. Eşinde hiç bozulmasın iyi günde ,kötü günde aynısı kendisindede olabilirdi yaniiii...))

AsiNaz
10-11-2010, 01:01
yaa ayakagıma vuran keski n bi agrııı iştee:31:

Nöropatik ağrı olduğunu sanmıyorum.
: )

melisdeniz
11-11-2010, 01:17
Ama böylede bırakamassınki. Yaşın kaç bilmiyorum ama ileride başına daha büyük dert olmasın peki gittiğin doktorlar ne diyor durumuna. Eşinde hiç bozulmasın iyi günde ,kötü günde aynısı kendisindede olabilirdi yaniiii...))yaşım 29 cnm...götürüyoda sıkılıyor bazen..bakalım cnm hayırlısı ne başıma dert olcak anlamadımkii agrımıı..dr gitim cnm 3 kez ayrı ayrı hiçbişe yok dedeilrrrr:31:


Nöropatik ağrı olduğunu sanmıyorum.
: )
bencede asimm:)):9:

AsiNaz
11-11-2010, 16:14
yaşım 29 cnm...götürüyoda sıkılıyor bazen..bakalım cnm hayırlısı ne başıma dert olcak anlamadımkii agrımıı..dr gitim cnm 3 kez ayrı ayrı hiçbişe yok dedeilrrrr:31:


bencede asimm:)):9:


O zaman : )
Adres ---> İlaçsız yaşam isteyenlerin sohbet alanı : )))

melisdeniz
11-11-2010, 23:58
O zaman : )
Adres ---> İlaçsız yaşam isteyenlerin sohbet alanı : )))
ölme bebemm yirim senüüü he he öylee :)):9:

_Zebos_
12-02-2011, 00:45
belli bölgelerde olan ağrılar için ağrı kesici jel kullanın kızlar
sgk karşılıyor

nevralji
29-06-2012, 02:37
Başlığım sinir kopması ama hikayem (Allah bilir gerçeğini) aslında bir doktor hatası.
2005 yılında geçirdiğim bir ameliyat sonucu sinir damarlarından biri kesildiği halde bağlanmamış. Sonra o sinir uçları orda gelişigüzel büyümüş ve bir sinir yumağı haline gelmiş. Her neyse 2.ameliyatımı da 5 ay önce oldum. Hala aynı ağrıları çekiyorum. Kader arkadaşlarım var mı merak ediyorum. Daha önce ağrılarımla ilgili topikler açmıştım. Hatta dert yanmıştım. İnsan büyüdükçe kendini daha iyi tanıyor. Gördüğünüz gibi şimdi dert yanmıyorum:) Dua ediyorum ki, Rabb'im hastalıklardan, sıkıntılardan, acılardan ders çıkaranlardan eylesin bizi.
Hem içimi dökmek, hem de benimle aynı durumda olan arkadaşlarım var mı, merakından yazdım bunları.
Sağlıcakla kalın.

bende de war noropatik ağrı simdi ilaç kullanıyormusun?

AsiNaz
29-06-2012, 10:38
bende de war noropatik ağrı simdi ilaç kullanıyormusun?

Hayır kullanmıyorum.

AsiNaz
29-06-2012, 10:49
konuyla alakası yok ama asınaz noropatık ağrıyı yendıın mı suan son durum ne bendede war aynısı


Maalesef hala devam. Konuyu baştan okuduysanız neden meydana geldiğini anlamışsınızdır zaten. (Nöropatik ağrı konusu)

nevralji
29-06-2012, 19:31
ılac kullanmadan dayanmak zor olmuyormu ılaclardan fayda goremedıgın ıcın mı yan etkı vb. konulardan dolayımı kullanmıyorsun yoksa sende ısyan bayraklarını mı cektın ?zaman gectıkce bıraz ıyılesıyormu bu ben sankı yayılıyor gbı hıssedıyorum gıtmedıgım doktor kalmadı bı care bulamadım gabapentın weya amtripilin kullandınmı ?weya altarnertanıf tıp nöral terapi akapuntur vb. bıraz gordugun tedavıler ve yararlanıp yararlanamadıgın bende tecrubelerıme bıras senınkılerı ekleyıp bırazda ole yol cızeyım. emg. mr. vs.testler cıkmıyor benımde fakat cok sıddetlı ağrılar cekıyorum ağrıda deıl acı ızdırap dıyom bunu herhangı bır testle kanıtlayabılırmıyız nelerden fayda goruruz paylasırmısın bıraz

AsiNaz
30-06-2012, 02:10
ılac kullanmadan dayanmak zor olmuyormu ılaclardan fayda goremedıgın ıcın mı yan etkı vb. konulardan dolayımı kullanmıyorsun yoksa sende ısyan bayraklarını mı cektın ?zaman gectıkce bıraz ıyılesıyormu bu ben sankı yayılıyor gbı hıssedıyorum gıtmedıgım doktor kalmadı bı care bulamadım gabapentın weya amtripilin kullandınmı ?weya altarnertanıf tıp nöral terapi akapuntur vb. bıraz gordugun tedavıler ve yararlanıp yararlanamadıgın bende tecrubelerıme bıras senınkılerı ekleyıp bırazda ole yol cızeyım. emg. mr. vs.testler cıkmıyor benımde fakat cok sıddetlı ağrılar cekıyorum ağrıda deıl acı ızdırap dıyom bunu herhangı bır testle kanıtlayabılırmıyız nelerden fayda goruruz paylasırmısın bıraz

Önce şunu söyleyeyim. Profesyonel anlamda ilk defa Mustafa ERTAŞ'a muayene oldum. (Gebze'de Anadolu Sağlık Merkezi'nde kendisi)
Eğer Mustafa Bey'i tanımıyorsan, duymadıysan araştırmanı tavsiye ederim.
Web sitesi, videoları, yayınlanmış yazıları var.
Ayrıca bu konuda uzman olduğunu bildiğim Ersin Tan var. O da Ankara'da.
Ben bu iki doktoru şu link sayesinde keşfettim.

Ağrını Tanı - Turkey - Home (http://www.agrinitani.com/default.aspx) (Bu linki de okumanı tavsiye ediyorum)

Yazımın başına tekrar dönüp kısaca anlatayım, neden ilaç kullanmadığımı. Dediğim gibi 1 sene önce Mustafa Bey'e gittim. Bu bir seneye kadar -yani yaklaşık 5,6 senedir- bu ağrıyla doğrudan ilgili bir ilaç kullanmadım, ama antidepresanlar hayatımdaydı. Senin gibi doktor doktor gezdim, kendimi yiyip bitirdim ama ne fayda.
Mustafa Bey, bana birkaç ilaç yazdı kullandım, ama fayda görmedim bıraktım. Üstelik aşırı kilo aldırdı. Ağrı kliniğine gönderdi. Ağrı kliniğinden de psikoloğa.
2 sene önce anksiyete hastası olduğum için hala antidepresan kullanıyorum.
Psikoloğa şu an düzenli gidebilsem, antidepresanı da bırakacağım. Ama gidemiyorum, işsizim. (Bana dua et:))
Yani kısacası, benim ağrımla seninki ne kadar benziyor bilmiyorum ama yaşadıklarım bunlar işte.
Bazen pes ediyorum, isyan ediyorum, ama yine dönüp Allah'a sığınıyorum.

İlaçlarımın ismini, doktorlarımı ayrıntılı şekilde tekrar yazarım. (Tekrar ihtiyaç duyarsan)

nevralji
01-07-2012, 03:47
ersin tan.ı duydum ızledım bıkac kere hatta hıc gıdemedım yanına ama onunda farklı bısey yapıcagını zannetmıyorum .mustafa ertaşı degerlendırıcem .ne turlu tedavıler gordun kullandıgın ılaclar ve nekadar fayda gordugunu yazarımısın paylasabılırmısın?

AsiNaz
01-07-2012, 19:34
ersin tan.ı duydum ızledım bıkac kere hatta hıc gıdemedım yanına ama onunda farklı bısey yapıcagını zannetmıyorum .mustafa ertaşı degerlendırıcem .ne turlu tedavıler gordun kullandıgın ılaclar ve nekadar fayda gordugunu yazarımısın paylasabılırmısın?

Ben lyrica+cymbalta kullandım, birkaç ay. Dediğim gibi hiçbir değişiklik olmadığı için bıraktım. Şu an sadece anksiyete ile ilgili antidepresan kullanıyorum.
Senin ağrın ile benimki farklı olabilir, çünkü benimki ameliyat sonrası oluştu. Ve bu ağrı (aslında genel anlamda ağrılar) stresle çok alakalı.
Ben de stresli bir insanım, o yüzden antidepresanı bir türlü bırakamadım.

Yukarıda bahsettiğim ilaç, bana iyi gelmedi diye sana da iyi gelmeyecek diye bir kural yok.
Çünkü doktorların da dediği gibi "Ağrı kişiye özel bir olgudur"
Mesela benim hayatım, stres=ağrı oluyor.

Seninki nasıl bunu bilmen ve kendini iyi tahlil etmen lazım.

sermest
02-10-2012, 22:23
merhaba öncelikle herkese geçmiş olsun..uzun süredir nerden baksan dört beş sene vardır..ayaklarımda bilhassa başparmaklarımda geceleri aklıma geldiği an başlayan kasılma desem kasılma degil acı desem acı degil tuhaf bir his rahatszlık durumu yasıyorum..sankı parmaklarn ıcındekı kemık degıl de odun parcası gıbı benden bagmsz bısey gırmıs de benı rahatsız edıyor gıbı bırturlu tarıf edemedgm bısey..gunlerce gecmez bazen kaybolurdu..arastırınca huzursuz bacak sendormuna benzedgını farkettm ve de öyle oldgunu sandım kabullendm..bır süre atak olunca cok can sıkıcı rahatszlklar seklnde yasıyor bı süre rahat edıyordm..

ta ki gecen haftaya kadar..gecen hafta önce yukarda bahsettgm seklde basparmagmdan basladı..sonra ayak ust kısmında basparmagın hızasına denk gelen yerde..derken bılektekı yan taraftakı eklemlerde..ordan arka baldır ustunden dız kapagı merkezı olmak uzere en son el bılegım ve elımdekı orta parmaktan kucuge uc parmagımın kök kısımlarına yerlesti..sanki asit dökmüşün gibi yanma hissi..ya da karı avucladktan sonra degısık bı yanma acı gıbı bır hıs olur ona benzer biraz..ama bahsettgm merkez yerlerde kasılma yanma tutulma kompleks cözemedgm ağrılar yasıyorum..ayaklarmı yuksege kaldırp dınlendırsem olmuyor..agrı kesıcıler gevsetıcı kremler masajlar..sıcak ya da soguk kompresler akla gelcek herseyı yapmama ragmen hıcbırnde azcık olsun rahatlma hıssı duymuyorum..bunu arastırrken farkettm kı yıllardır huzursz bacak sandıgm sey aslında baska bıseymıs..cunku huzursz bacak sendormnda hareket edınce gecme rahatlama hıssı oluyorms benm öyle bı durumum olmuyordu..bır de aynı baslangcla baslayıp böyle ayaktan yukarı cıkan yayılan karmask agrılar olunca daha cok nörolojık olablecegnı dusundm..gecen öyle bi an oldu kı parmaklarm kıvıramıycakmsm gıbı gergın hısler ıcınde kaskatı gıbı batıyor rahtsz edıyor hale geldı..cok sınır bozucu cok yıpratıcı..uykulardan gectm normal hayatımı surdurmede bıle zorluyor hıcbıseklde rahatlayamıyorm..

tarıfte zorlanıyorm ama az bucuk blmem dogru mu anlattıysam eger nöropatık agrı olablecegnı söyledıler bana..nörolojıye gıtmeyı dusunuyorm sizce olablr mi? öyleyse surec nasl ıslıyor tedavısı var mı ? pskoljk dıyıp basının caresne bak demıyorlar ınsallah zıra böyle ınsan elını kolunu söküp atası gelıyor dayancak gıbı degl

RAbbm dermansz dert vermesın kımseye ama cok zormus..su an yazarken bile parmak köklerimden el üstüne giden tuhaf bi agrı yasıyorm

AsiNaz
03-10-2012, 18:45
merhaba öncelikle herkese geçmiş olsun..uzun süredir nerden baksan dört beş sene vardır..ayaklarımda bilhassa başparmaklarımda geceleri aklıma geldiği an başlayan kasılma desem kasılma degil acı desem acı degil tuhaf bir his rahatszlık durumu yasıyorum..sankı parmaklarn ıcındekı kemık degıl de odun parcası gıbı benden bagmsz bısey gırmıs de benı rahatsız edıyor gıbı bırturlu tarıf edemedgm bısey..gunlerce gecmez bazen kaybolurdu..arastırınca huzursuz bacak sendormuna benzedgını farkettm ve de öyle oldgunu sandım kabullendm..bır süre atak olunca cok can sıkıcı rahatszlklar seklnde yasıyor bı süre rahat edıyordm..

ta ki gecen haftaya kadar..gecen hafta önce yukarda bahsettgm seklde basparmagmdan basladı..sonra ayak ust kısmında basparmagın hızasına denk gelen yerde..derken bılektekı yan taraftakı eklemlerde..ordan arka baldır ustunden dız kapagı merkezı olmak uzere en son el bılegım ve elımdekı orta parmaktan kucuge uc parmagımın kök kısımlarına yerlesti..sanki asit dökmüşün gibi yanma hissi..ya da karı avucladktan sonra degısık bı yanma acı gıbı bır hıs olur ona benzer biraz..ama bahsettgm merkez yerlerde kasılma yanma tutulma kompleks cözemedgm ağrılar yasıyorum..ayaklarmı yuksege kaldırp dınlendırsem olmuyor..agrı kesıcıler gevsetıcı kremler masajlar..sıcak ya da soguk kompresler akla gelcek herseyı yapmama ragmen hıcbırnde azcık olsun rahatlma hıssı duymuyorum..bunu arastırrken farkettm kı yıllardır huzursz bacak sandıgm sey aslında baska bıseymıs..cunku huzursz bacak sendormnda hareket edınce gecme rahatlama hıssı oluyorms benm öyle bı durumum olmuyordu..bır de aynı baslangcla baslayıp böyle ayaktan yukarı cıkan yayılan karmask agrılar olunca daha cok nörolojık olablecegnı dusundm..gecen öyle bi an oldu kı parmaklarm kıvıramıycakmsm gıbı gergın hısler ıcınde kaskatı gıbı batıyor rahtsz edıyor hale geldı..cok sınır bozucu cok yıpratıcı..uykulardan gectm normal hayatımı surdurmede bıle zorluyor hıcbıseklde rahatlayamıyorm..

tarıfte zorlanıyorm ama az bucuk blmem dogru mu anlattıysam eger nöropatık agrı olablecegnı söyledıler bana..nörolojıye gıtmeyı dusunuyorm sizce olablr mi? öyleyse surec nasl ıslıyor tedavısı var mı ? pskoljk dıyıp basının caresne bak demıyorlar ınsallah zıra böyle ınsan elını kolunu söküp atası gelıyor dayancak gıbı degl

RAbbm dermansz dert vermesın kımseye ama cok zormus..su an yazarken bile parmak köklerimden el üstüne giden tuhaf bi agrı yasıyorm


Çok geçmiş olsun. Bu sayfanın en üst kısmında bir web sitesi linki ve doktorumun ismini paylaştım. Onları bir inceleyin.
Ayrıca hangi şehirdesiniz? Ve şeker hastalığınız var mı?

sermest
04-10-2012, 16:20
istanbula gelecegim doktor için..istanbuldan tavsiye istiyorum önerileriniz varsa sevinirim..seker hastalıgım bildigim kadarıyla yok ama aileden riskim var herkes şeker..tetkikler de yaptırmak istiyorum zaten birşeyler normal değil o kesin hala aynı yerlerde benzer sıkayetler yasıyorum cok yıpratıcı :S

AsiNaz
04-10-2012, 19:39
istanbula gelecegim doktor için..istanbuldan tavsiye istiyorum önerileriniz varsa sevinirim..seker hastalıgım bildigim kadarıyla yok ama aileden riskim var herkes şeker..tetkikler de yaptırmak istiyorum zaten birşeyler normal değil o kesin hala aynı yerlerde benzer sıkayetler yasıyorum cok yıpratıcı :S

Üstte doktorumun ismini paylaştım. İsterseniz özelden adres veririm.

nevralji
22-11-2012, 02:42
asinaz sen nasıl oldun?

atractive
22-11-2012, 02:50
ALLAH yar ve yardımcınız olsun herkese arkadaşlar geçmiş olsun

mylife_35
23-08-2013, 23:49
Çok teşekkürler Asinazcım senin ameliyatın faklı ama genede sorun aynı aslında benimde tam olarak ne olduğu belli değil . Yalnızca benim ağrıyı tarifimle sinirlerin zarar gördüğü söylendi .Benim istediğim şey ağrının olduğu yerdeki durumu gösterecek bir film ,veya bir emar ki ne olduğunu tam anlayalım. Bunun içinde artık nereye gidilecekse oraya gideceğim . Çünkü bu nörapatik ağrı kesicilerde işe yaramıyor ben "neurontın "kulllanıyorum. Canım ağrılarının psikolojinle bağlantılı olduğunu söylüyorsun.Lütfen psikolojını bozmamaya çalış . Hayatta en değerli şey kendinsin ,ve hayat her şeye rağmen güzel.....Sevgiler

merhaba canım,aynı hastalıktan babamda muzdarip malesef.şekere bağlı ayağında oluştu.aynı ilaçları kullanıyor.çare bulamaDIK :(( SİZ bulabildiniz mi ?az önce ozon tedavisini okudum.iyi geliyor muş.onu araştırcam.siz de durum nedir ?