PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bacaklardaki tavuk yolunmuş görünümünü gidermek için??



Sayfa : [1] 2

beyaz toprak
12-02-2009, 12:48
arkadaşlar ağdadan sonra olsun makinayla aldıktan sonra bacaklarımda tavuk yolunmuş görünümü oluyo tavuk derisi gibi çok rahatsız edici bunu giderecek pürüzsüz bir bacak olması için yapabileceğim tavsiyeleriniz varmı şimdiden teşekürler..

beyaz toprak
12-02-2009, 20:07
bu konuda hiçbir fikri olan yokmu arkadaşlarfisfisfis

thor
14-02-2009, 06:50
canım batıklardan bahsediyorsan bunu önlemek için banyo yaparken bacakları iyice keselemek gerekiyormuş, kendi epilatörümün kullanma kılavuzunda okudum.

zeynnn
15-02-2009, 18:07
ya evet ya bu problemi yaşayan yok mu. ilk alındıgında tavuk yolunmus gorunumu normal çünkü cilt belli oranda hassaslaşıyor. ama devam eden gunlerde de aynı goruntunun olması cok sınır bozucu. bazılarının bacakları pamuk gıbım.:çok üzgünüm: ama benimkiler öle olmuo acaba çok mu keselemem lazım ondan mı yolunmuş gibifisfisfis

maeves
16-02-2009, 02:14
bi ara düzenli solaryuma gidiyodum ve her duştan sonra bebe yağı kullanıyodum düzelmişti.

beyaz toprak
16-02-2009, 18:12
tşk ederim bayanlar tavsiyelerinizi (solaryum hariç) deniyeceğim

semyıl
26-02-2009, 15:45
ya bu sorun bendede var deli ediyor kurtulmak istiyorum.

pLnLp
26-02-2009, 16:01
ben hiç biçözüm bulamadım bu iştee:)) gözenekleri belli oluyor? bundans öz ediyosnz dimi ? bazıları batık şeklinde çıkıyoo:(

yeni ağda yapmış olsam bile hiç pürüssüz olmuyo..
çok kötü bi durumm..

beyaz tenliyim ve daha çok belli oluyoo:( denizde yanında belli olmuyoo çünkü :( püf..

sier
27-02-2009, 14:45
maalesef bendede bu sorun oluyoooo..:a015: yani senelerce sir ağda yaptırırım hatta kendim bile yapmıyom tüyleri kırarım vs.diye..ama sürekli kabarcıklı,hafif pütürlü ve birazda batıklı bi bacaktan kurtulamıyorum.tenimde maalesef açık ve bacak tüylerim koyu saçlarım ve kirpiklerim gibi..artık her banyoda peeling ve kese yapmaya karar verdim.peeling için evde hazırladığınız şeylerde olur hazır olanlarda olur.birde bi arkadaşım tavsiye etmişti özellikle ağdanızı yaptırdığınız ilk günler bacaklarınıza limon suyu+zeytinyağı sürüyomuş.faydasını görmüş.bazende sadece limon suyu kullanıyorum dedi.bunuda yapmaya başlıycam.birde ben geçen sene ilk defa solaryuma girmiştim.gerçi abartmadan az süreli olan seanslara girdim.bacaklardaki tüm lekeleri kısmen kapatıyo kızlar ama biliyorum çok zararlııı..yada iyi bi otobronzanla bu görüntülerden kurtulubaliriz diye düşünüyorum..sevgiler..deneyimlerimizi paylaşalım ok..a.s.

niltt
27-02-2009, 14:48
bende de o görüntü var maalesef ancak yazın denizde ya da solaryumla bronzlaşınca geçiyo :(

qzzzd
16-03-2009, 20:37
cnm bendede aynı sorun var 4 gun fln gecmıo bıde ben cok beyaz tenlıyım sanırım o yuzden oluo kıpkırmızı gezıormsenağlama ama bebe yagı surerek bıraz azalttım sanki en azndan puruzsuz oluo

_antigone_
02-06-2009, 04:27
epilatör yapıyor bu görüntüyü genelde, jilet ya da ağda daha pürüzsüz yapabiliyor cildi.

_ptrck_
11-06-2009, 10:58
bende aynı durumdan şikayetçiyim ya beyaz tenliyim hem kırmızı oluyo hem de tavuk yolunmuş gibi çok çirkin oluyo:(

üvercinka1981
18-06-2009, 22:43
aslında düzenli sir ağda yapmak geçiriyor ama ağdalık olacak kadar uzatamıyorum ben hiç...

LonelyLove
19-06-2009, 01:38
sanırım daha çok beyaz tenlilerde oluyor bu görüntü aynı şekilde bende de oluyor çünkü.bronzlaşınca gidiyor

life_city
19-06-2009, 01:48
bende çok aşırı olmasada yinede kızarıklık oluyorr

baby_dilay
19-06-2009, 01:54
Ben birazcık uzasın hemen aldığım için oluyo uzatamıyorum da üffffff:gitme:

nazarboncugum
19-06-2009, 02:01
bende de oluyor fakat yazın bronzlaşınca geçiyor .....
ayrıca batık sorunum oluyor çok sinir oluyorum

cocomademoiselle
19-06-2009, 02:34
çare bulamıyorsanız annemde görmüştüm bacak spreyleri var, çorap giymiş gibi pürüssüz görünüyor onlarla idare etmeyi deneyin... cildiniz çok hassassa çaresi olmayabilir çünkü

EU2
27-06-2009, 01:11
merhaba, benim bacaklarımda da kırmızı sivilce tarzında bişeyler var, ve bu sivilce gibi duran kırmızı yerlerden de tüyler çıkıyor, batık desem değil bunun adı ne oluyor ee düzenli olarak kese de yapıyorum ama bu kırmızı sivilce tarzı şeyler gitmiyor,krem mi uygulamalıyım, birde tüy almadığım yerlerde de sivilceler var ve bazıları diğerlerine göre daha büyük ama yüzde çıkan sivilcelr kadar büyük ve belirgin değiller ama bi yerde çok olduğunu için uzaktan kırmızı nokta şekline duruyolar acaba cildim kuru olduğu için neme filan mı ihtiyacı var , bunun adını yada neler yapmam gerektiği konusunda bilgisi olan var mı? teşekkürler

KilicBaligi
02-07-2009, 06:41
merhaba, benim bacaklarımda da kırmızı sivilce tarzında bişeyler var, ve bu sivilce gibi duran kırmızı yerlerden de tüyler çıkıyor, batık desem değil bunun adı ne oluyor ee düzenli olarak kese de yapıyorum ama bu kırmızı sivilce tarzı şeyler gitmiyor,krem mi uygulamalıyım, birde tüy almadığım yerlerde de sivilceler var ve bazıları diğerlerine göre daha büyük ama yüzde çıkan sivilcelr kadar büyük ve belirgin değiller ama bi yerde çok olduğunu için uzaktan kırmızı nokta şekline duruyolar acaba cildim kuru olduğu için neme filan mı ihtiyacı var , bunun adını yada neler yapmam gerektiği konusunda bilgisi olan var mı? teşekkürler

Tüylerini ağda ile aldıktan sonra yıkayıp önce limon suyu sonrada onu temizleyip kerasal forte isimli kremi 2 gece sür...Bunun dışında haftada bir kere peeling yap ve cildini çok yoğun bir şekilde nemlendir ,kesinlikle neme ihtiyacın var ve tüy köklerin çok hassas bu yüzden epilasyondan sonra iltihap kapıyor canım...

lipton
02-07-2009, 12:52
yemin ederim aynısı bendede oluyor,bu yüzden lazere başlamak istiyordum.

ceylin3
02-07-2009, 16:17
Bı Üst baŞlıktada Önerdım kızlar hametan adlı ılacı kullanın ama bolca sÜrÜn yıkamayın sılmeyın...

KilicBaligi
02-07-2009, 17:55
Bİ Üst baŞlıktada Önerdİm kızlar hametan adlı İlacı kullanın ama bolca sÜrÜn yıkamayın sİlmeyİn...

Bebek ve küçük çocukların pişiklerinde, ciddi olmayan yanıklarda, güneş yanıklarında, çizik ve kesik gibi yüzeysel cild lezyonlarında, kuru, çatlamış ve yarılmış cildin bakım ve korunmasında (yaşlı kimselerin cildi dahil) kullanılır. Diyor prospektüsünde, ama bu içten tedavi edici bir ilaç değil,sadece çıkmış olanları kurutmaya yarıyor ki zaten güneş alerjilerimi kurutan ilaçtır yani talk pudra ile aynı işe yarıyor zaten içeriğide aynı...

ceylin3
02-07-2009, 18:48
evet bende öyle biliyordum bacağım benimde öyle olmuştu kup kuruda olunca o kremi sürdüm ve pürüzsüz bembeyaz olunca paylaşmak istedim yoksa prospektüsünden haberdarım kaydirigubbakcemile4 bi deneyin ama gece sürün sabah etkisini anlarsınz

Esin
02-07-2009, 21:38
arkadaşlar ağdadan sonra olsun makinayla aldıktan sonra bacaklarımda tavuk yolunmuş görünümü oluyo tavuk derisi gibi çok rahatsız edici bunu giderecek pürüzsüz bir bacak olması için yapabileceğim tavsiyeleriniz varmı şimdiden teşekürler..

Lazer epilasyon buna kesin çözüm oluyo canım :lepi:

KilicBaligi
03-07-2009, 23:58
evet bende öyle biliyordum bacağım benimde öyle olmuştu kup kuruda olunca o kremi sürdüm ve pürüzsüz bembeyaz olunca paylaşmak istedim yoksa prospektüsünden haberdarım kaydirigubbakcemile4 bi deneyin ama gece sürün sabah etkisini anlarsınz

Yok yok canım, ilacı kötülemedim yanlış anlama, bende güneş alerjisi için kullanıyorum sonuçta ha toz, ha krem aynı şey...Kaşıntıyı falanda alıyor...

KilicBaligi
04-07-2009, 00:01
Lazer epilasyon buna kesin çözüm oluyo canım :lepi:

Ben yaptıramıyorum ne yazıkki :( Keşke tamamen kurtulmanın bir yolu olsa şöyle kılsız tüysüz göz alıcı bacaklarla salına salına dolaşsak :(

ceylin3
05-07-2009, 16:46
Yok yok canım, ilacı kötülemedim yanlış anlama, bende güneş alerjisi için kullanıyorum sonuçta ha toz, ha krem aynı şey...Kaşıntıyı falanda alıyor...

yok cnm yanlış anlama deil :delphin: ama çok zorda kalınca artık kendini kobay yapıp üstünde deniosun bazı ilaçları ve mantık yürüterek bende işe yaradı herkestede yararmı bilmem ama ilaç ucuz bişe denemekten bişe olmaz :1rolleyes:

abcj
08-07-2009, 11:27
Lazer çözüm olur mu acaba?.
Geçen bir kız gördüm,şort giymiş , yüzüm bile o kadar prüzsüz değil. maşallah

KilicBaligi
08-07-2009, 18:18
yok cnm yanlış anlama deil :delphin: ama çok zorda kalınca artık kendini kobay yapıp üstünde deniosun bazı ilaçları ve mantık yürüterek bende işe yaradı herkestede yararmı bilmem ama ilaç ucuz bişe denemekten bişe olmaz :1rolleyes:

Haklısın canım, bazen hiç beklemediğimiz bir şey bile iyi gelebiliyor...

beloved.
14-07-2009, 12:54
merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım ve bendede aynı sorun var dediğiniz gibi tatile gidince geçiyo ama sonra yine aynı :(

ojos
28-07-2009, 17:40
benım ılk alındıgında fecı kabarıyor nokta nokta oluyor ancak daha sonra azalsada yuzdeyuz gecmıyor ama suan puruzsuz sanırım bronz oldugundan

s.i.n.e.m
29-07-2009, 15:33
sonuç veren tek şey bronzlaşmak ....

Huli81
04-08-2009, 20:53
sonuç veren tek şey bronzlaşmak ....

evet gercekten cok haklisin
sonuc veren gercekten sir fbu hem batik hem kildönmeleri hemde tavuk derisi görünümü

benimde diz kapagimin arka kisminda baldirlarimda agda veya epilatäör kullandiktan sonra zaman zaman böyle görüntü ooluyordu,
türkiyeye gittim yandim, tüm vücüdum su topladi soyuldu cildim yenilendi yandim bronzlastim ve simdi bacaklarim pürüssüz, cok güzel yumusacik, hic bir cikinti yok, haftasonu agda yaptim ve ipek gibi oldular, hatta tek tük kalan killar bile belli olmyuor gercekten, bronzlasmak gercekten cok fayda ediyor, hatta bazilerimizin dirsekleri sertlesip bir tuhaf olmustur, benimde oluyordu sürekli masa basi calismaktan oonlar bile kayboldu bronzluktan sonra

foransys
05-08-2009, 12:03
kızlar bacaklarımızın resimlerini koyalım sorun aynımı bi görelim ilk resim benden
http://img33.imageshack.us/img33/2194/bacak.png

gamzeliesin
21-08-2009, 01:52
Kızlar ben de o sorunu cok yasıyordum.lazer epilasyoan gittiğimde ordaki cilt doktoru nemsiz kaldığı için böyle oluyor dedi. Kıl kökü nemsiz kalıyor ve dışarı cıkamıyor o yuzden de yolunmus tavuk gıbı ve pütür pütür olurmus ve bana eczaneden alacağım banyo yagını önerdi. eczaneden aldığım banyo yağı ile sorunu çözdüm,halen her banyodan sonra kullanırım.yanlıs hatırlamıyorsam 6 ytl fln.

calimeros_82
23-08-2009, 18:52
6 tl dediğiniz ilacın adı nedir? hemetan gibi bişey yazmışlardı o mu? bir de sevgili foransys: bacağının görüntüsü benimki ile aynı. aynı kaderi paylaşıyoruz.. senağlama
benim doktorum da ürederm vermişti. ama çok çok işe yaramadı.. fakat son zamanlarda deli gibi kese yapıyorum . düzelme var. biraz pürüssüzleşti ama o batıklara kese bile işe yaramıyor. allahım üst derimi mi oyayım napiyim: duşta kıpkırmızı oluyor ama yine de batıklrın yarısı yerinde duruyor. şu limon suyunu da deniycem.

gamzeliesin
25-08-2009, 01:56
6 tl dediğiniz ilacın adı nedir? hemetan gibi bişey yazmışlardı o mu? bir de sevgili foransys: bacağının görüntüsü benimki ile aynı. aynı kaderi paylaşıyoruz.. senağlama
benim doktorum da ürederm vermişti. ama çok çok işe yaramadı.. fakat son zamanlarda deli gibi kese yapıyorum . düzelme var. biraz pürüssüzleşti ama o batıklara kese bile işe yaramıyor. allahım üst derimi mi oyayım napiyim: duşta kıpkırmızı oluyor ama yine de batıklrın yarısı yerinde duruyor. şu limon suyunu da deniycem.

arkadasım banyo yagının ismi balmandol banyo yağı.Bir dene memnun klacaksın..

sobiyet91
26-08-2009, 06:14
sir ağda maalesef kılları zayıflattığı için batık olayını artırıyor.krem bioderde ama çözümü kolay olabildiğince az kilotlu çorap giymek, ağdadan sonra mutlaka bir gün sonra olabilir kıl olmasada jilet yapmak hem o şekilde herhangi bir artırma söz konusu olmuyor.bide eğer fazla kılınız yoksa arada bir jilet yapın=)o da kesin bitiriyo.benm öyle oldu.opuyorumnanaktan

xthefelix
26-08-2009, 19:25
canım aynı sorun bende de vardı.
hemde nasıl. yolunmuş tavuk gibi görünen mor mor kıl kökleri gözüken korkunç bacaklar:(
naptıysam olmadı, sir yaptım pfb vanish kullandım, yağladım, masaj yaptım, tretin, arapkızı vs sürdüm..
hepsi azıcık işe yarıyomuş gibi geldi ama yok yani sonra yine aynı.
şimdi lazer epilasyona başladım; o görüntü inanamadığım bir biçimde gitti. düzeldi o pürüzlü yüzey.
ama şimdi de söyle bir sorun var. tamam gitti o deri ama 8 seans oldu benim tüyler bitmedi ve anladım ki lazer tüyleri bitirecek falan değil. azalttı inceltti ama asla bitireni görmedim; ne ben ne arkadaşlarım.
lazer seanslarım bitince yine aynı olacak diye korkuyorum..

eylulun_kizi
06-09-2009, 03:09
bende de aynı sorun var, sadece ağdadan sonra değil devamlı cildim öyle görünüyo, limon suyunu bende deneyeceğim, inşallah faydasını görürüm :gitme:

secret_girl
06-09-2009, 13:03
ewt yha.aynı sorun bndede war ne yaptıysam geçmedi.geçen hamama gittim.sıcak sıcak beklettim bacakları bi güzelde keseledim biraz faydası oldu ama yinede tam geçmedi napmalı .

KilicBaligi
06-09-2009, 22:43
canım aynı sorun bende de vardı.
hemde nasıl. yolunmuş tavuk gibi görünen mor mor kıl kökleri gözüken korkunç bacaklar:(
naptıysam olmadı, sir yaptım pfb vanish kullandım, yağladım, masaj yaptım, tretin, arapkızı vs sürdüm..
hepsi azıcık işe yarıyomuş gibi geldi ama yok yani sonra yine aynı.
şimdi lazer epilasyona başladım; o görüntü inanamadığım bir biçimde gitti. düzeldi o pürüzlü yüzey.
ama şimdi de söyle bir sorun var. tamam gitti o deri ama 8 seans oldu benim tüyler bitmedi ve anladım ki lazer tüyleri bitirecek falan değil. azalttı inceltti ama asla bitireni görmedim; ne ben ne arkadaşlarım.
lazer seanslarım bitince yine aynı olacak diye korkuyorum..

Maalesef canım, lazerle alınan tüyler bir süre sonra bittiysede yeniden çıkıyor, en güveniliri iğneli epilasyondur fakat ne yazıkki o da iz bırakabiliyor...ben bunu heryerde yazıyorum ama nedense bazı arkadaşlar(özellikle güzellik uzmanları ve epilasyona iyi para kaptırmış olanlar) beni gerçekleri yazdığım için topa tutuyor, ben güzellik uzmanıyım neticede eğer bu işi yapmıyorsam işin gerçeklerini bilip insanları afadersiniz kazıklama yoluna gidecek yapıda bir insan olmadığım içindir.Aynı şekilde bu makineli zayıflama terapilerine falanda inanmayın lütfen...

aysepilasyon
06-09-2009, 23:46
Maalesef canım, lazerle alınan tüyler bir süre sonra bittiysede yeniden çıkıyor, en güveniliri iğneli epilasyondur fakat ne yazıkki o da iz bırakabiliyor...ben bunu heryerde yazıyorum ama nedense bazı arkadaşlar(özellikle güzellik uzmanları ve epilasyona iyi para kaptırmış olanlar) beni gerçekleri yazdığım için topa tutuyor, ben güzellik uzmanıyım neticede eğer bu işi yapmıyorsam işin gerçeklerini bilip insanları afadersiniz kazıklama yoluna gidecek yapıda bir insan olmadığım içindir.Aynı şekilde bu makineli zayıflama terapilerine falanda inanmayın lütfen...

Bende iğneli epilasyon uzmanıyım canım ve yıllarımı bu mesleğe adadım hala da devam ediyorum ve en eski, eski olduğu kadar da en güvenilir yöntemin iğneli epilasyon olduğunu bu sitede birçok forumda bende söyledim. Ama bu konuda sanırım ehil olmayan, kısa süreli eğitimlerle biran önce kazanç sağlamayı amaçlayan fakat sağlıkla oyun olmayacağının bilincinde olmayan kardeşlerimizin mesleğimize ve tabii bayanlarımıza verdiği çok büyük zararlar mevcut ki bende sürekli sabit endişeler ile karşılaşıyorum. Ben bayanlarımızı bilinçlendirmek konusunda kararlıyım ama ne kadar dayanabilirim bilmiyorum bu yüzdende galiba bana müraacat edip de pürüzsüz cilde sahip olma mutluluğunu yaşayan dostlarımdan yardım istiyeceğim. Bir başka ve daha önemli bir problemde galiba ülkemizde iğneli epilasyon konusunda ki uzmanların sayısının çok çok az olması. Bu siteye girdiğimden beri inanın aklıma gerçek uzmanları biraraya getirme düşüncesi girdi. Dayanışma olmassa çok yakın bir zamanda şu an bir elin parmakları kadar az olanlarda yok olup gidecek malesef.. Tüm arkadaşlara sağlıklı günler dilerim.

KilicBaligi
07-09-2009, 00:14
Bende iğneli epilasyon uzmanıyım canım ve yıllarımı bu mesleğe adadım hala da devam ediyorum ve en eski, eski olduğu kadar da en güvenilir yöntemin iğneli epilasyon olduğunu bu sitede birçok forumda bende söyledim. Ama bu konuda sanırım ehil olmayan, kısa süreli eğitimlerle biran önce kazanç sağlamayı amaçlayan fakat sağlıkla oyun olmayacağının bilincinde olmayan kardeşlerimizin mesleğimize ve tabii bayanlarımıza verdiği çok büyük zararlar mevcut ki bende sürekli sabit endişeler ile karşılaşıyorum. Ben bayanlarımızı bilinçlendirmek konusunda kararlıyım ama ne kadar dayanabilirim bilmiyorum bu yüzdende galiba bana müraacat edip de pürüzsüz cilde sahip olma mutluluğunu yaşayan dostlarımdan yardım istiyeceğim. Bir başka ve daha önemli bir problemde galiba ülkemizde iğneli epilasyon konusunda ki uzmanların sayısının çok çok az olması. Bu siteye girdiğimden beri inanın aklıma gerçek uzmanları biraraya getirme düşüncesi girdi. Dayanışma olmassa çok yakın bir zamanda şu an bir elin parmakları kadar az olanlarda yok olup gidecek malesef.. Tüm arkadaşlara sağlıklı günler dilerim.

Katılıyorum canım, keşke bizim gibi artniyetsiz ve işini gerçekten sevdiği için yapan insanları biraz ciddiye alsalar.Dediğin gibi dayanışma gerek ama nasıl bilmiyorum.Gerçi ben artık eski bir güzellik uzmanıyım ama, okuduğum kendime yaradı diyeyim :) Yok hayır, bilgi veriyorsun, uyarıyorsun sanki kötülük yapmışsın gibi direkt saldırmaya kalkıyorlar, yani siz mi bileceksiniz biz mi, akıl var mantık var ...

calimeros_82
10-09-2009, 21:39
limon suyu işe yarıyor arkdaşlar.. bi kaçtır deniyorum ve deli gibi kese yapıyorum.. epilatörü de terk ettim. nefret geldi epilatörden.. balmandol tavsiye etti bi arkdaşımız.. onu da en kısa zamanda deneyeceğim ama dediğim gibi limon suyu ...lekelere de iyi geliyor.

EU3
13-09-2009, 18:30
Cildinizi bildiğimiz çay şekeri ile ovarsanız yine pürüzsüz ve pırıl pırıl bir cilde kavuşursunuz. Özellikle tüylerden dolayı batık sorunu yaşayanlar için en pratik yöntemdir. Tüylerin uç kısımları belirmeye başladığında şekeri su ile çok hafif ıslatarak masaj yapınız. Böylece sivilce ve batık sorunlarınızdan kurtulursunuz.arkadaşlar ben bunu nette buldm ve hemen denedm gerçekten işe yarıyor kaydirigubbakcemile3

niyeben...
20-11-2009, 21:38
valla sadece beyaz tenlilerde olmuyor ben esmerim bende de aynı sorun var solaryuma da gidemem zaten yeterince bronzum:)yazın denizde iyi de kışın hiç çekilmiyor bacaklar:(

meltem_d83
25-11-2009, 10:22
arkadaşlar tavsiyeleri uygulayıp sonuç alan var mı merak ettim limon suyu, küp şeker, kese....
Her vücutta farklı sonuçlar verir gerçi ama merak ettim iştee :)

kiraz85
15-12-2009, 21:51
Arkadaslar aynı sorun bendede var size bi tavsiyem var.Aktarcılarda deniz tuzu satılıo.Ondan alıp bır kasenın ıcıınde zeytınyağıyla karıstırıosunuz.Cok guzel bır peelıng olusuyor.jel kıvamında.banyoda o kıvamdan avuç avuç alıp bacaklarınızı hızlı hızlı ovuosunuzz.Bir iki denemeden sonra farkı goreceksınız.

turkank
16-12-2009, 18:55
Arkadaslar aynı sorun bendede var size bi tavsiyem var.Aktarcılarda deniz tuzu satılıo.Ondan alıp bır kasenın ıcıınde zeytınyağıyla karıstırıosunuz.Cok guzel bır peelıng olusuyor.jel kıvamında.banyoda o kıvamdan avuç avuç alıp bacaklarınızı hızlı hızlı ovuosunuzz.Bir iki denemeden sonra farkı goreceksınız.
tuz iyi de zeytinyağı kılları iyice besler valla... pürüzsüz olalım derken. gürbüzleşmiyek bu sefer.. :sm_cool:

melisssssssssssssss
19-12-2009, 20:10
merhaba bayan bende 17 yaşındayım aynı sorun bendede var ve ben bu durumdan çok mutsuzum. Ben şimdi keseyi falan deniycem arkadaşlar önerdiler ama bu sorunu kökten halletmezse sizin yaptığınız gibi lazer yoluyla halletmeyi düşünüyorum.. ve ayrıca bacaklarımdaki tüyleri sürekli kremle alıyordum 16 yaşında almaya başladım alsamda almasamda her iki durumda bacaklarımı pürüzlü ve kırmızı noktalar halinde görmek beni çok üzüyor. sizce ne yapmalıyım?

melisssssssssssssss
19-12-2009, 20:20
merhaba uzman hanım. ben bu konuda lazer tedavisine başlamak istiyorum bacaklarımın pürüzsüz gözükmesi yeter diye düşünüyorum çıkacak olan tüylere bir son vermese dahi bu tedavi ben genede bu tedaviye başlamak istiyorum .. sizce dogru mu düşünüyorum?:uhm:

minimalist_kova
14-01-2010, 23:46
Şimdi öncelikle bu sorun sadece beyaz tenlilere özgü değil. Ayrıca lazer epilasyonun kesin çözüm olduğuna da kesinlikle inanmıyorum. Buradaki güzellik uzmanına katılıyorum. 1 sene gittim lazer epilasyona ve incelme, geç çıkma dışında hiçbir fark göremedim.
Benim de bacaklarımda kendimi bildim bileli yolunmuş tavuk görüntüsü var. ıster epilasyon aleti, ister ağda ister jilet kullanayım sonuç değişmiyor. Dermatologa sordum sürekli nemlendirmemi söyledi. Bebe yağı kullanınca pütürlerin azalmasına yarasa da görüntüde bir fark olmuyor. Keseyi de denedim. En iyisi gerçekten denizde kumla peeling yapmak ve yanmak. Tabii kışın bu fırsatı bulamuyoruz. Burada yazılanları okudum. Bir umutla hepsini tek tek deneyeceğim. Fark yaratan bir sonuç aldığımda bilgi veririm. Hoşçakalın.

ecrinsunbul
15-01-2010, 02:20
arkadaşlar bende aynı dertten muzdariptim bende birde kaşıntı oluyodu oriflame in depilasyon sonrası yatıştırıcı kremini tavsiye ettiler temizler temizlemez kremi hemen sürüyorsun ben bu durumdan kurtuldum sizlere tavsiye ederim başka kullanan var mı bilmiyorum

PembeSaten
15-01-2010, 20:25
epilasyonu aksam yaparsan, gece derinin kendini toparlamasi icin zaman kazanmis olursun. Epilasyon sonrasi benim bir gun falan suruyor bu noktalar. Bir de kremler var epilasyon sonrasi tahrisi azaltan, onlari kullanabilirsin.
Epilasyonu banyodan sonra yapmayi unutma.
Sevgiler,

stuff.edc
04-02-2010, 22:16
düzenli nemlendirici kullanmak iyi gelmişti bana

anestezist
07-02-2010, 15:47
aynı sorun bendede var lazer umudum olur demiştim ama oda garanti değil ,iğneli epilasyon garanti fakat oda daha tam oturmuş gibi görünmüyor en azından uzman sayısı az sanırım

tubaerkan
08-02-2010, 17:57
kızlar bronzlaşınca bu görüntü nerdeyse kayboluyo çok güzel oluyo bacaklar ben bacaklarımı kışın hiç sevmiyorum ama yazın kremler falan bronzlaşınca güzel duruyo

lolalucy
20-02-2010, 21:11
ya evet ya bu problemi yaşayan yok mu. ilk alındıgında tavuk yolunmus gorunumu normal çünkü cilt belli oranda hassaslaşıyor. ama devam eden gunlerde de aynı goruntunun olması cok sınır bozucu. bazılarının bacakları pamuk gıbım.:çok üzgünüm: ama benimkiler öle olmuo acaba çok mu keselemem lazım ondan mı yolunmuş gibifisfisfis

canım bu genetik bir hastalık. bende de var. bende sütun gibi bacaklı hatunlara sinir oluyorum. resmen sanki çilliymişim gibi ve pütürlü. googleden tavuk derisi görünümü cilt diye girip bilgi edinebilirsin. güneşlenmek iyi geliyor ama ten rengin açıldıkça tekrar eski haline dönüyor. bir de her banyoda vücut peelingi kullanıp banyodan sonra ve her gün sabah akşam yağlı kremlerle kremlenmek gerek. ben excipial kullanıyorum. ama hiç biri çözüm diil. çözüm çok kuvvetli bir antibiyotiği 2 ay boyunca kullanmakmış ama onu da ben istemem doğrusu. tekrarlamıyacağı ne malum. yaş ilerledikçe azalıyor. annemde de varmış şimdi yok denecek kadar az...

123oley
03-03-2010, 17:11
ben izmirde bir afiş durağa yapıştırmışlardı. ama ismi aklımda kalmadı. aynı sorun bendede var. kuzenimdede vardı o lazerle tüylerinden kurtuluyor. ilk seans ta bile azalmış. o ilacın adını bulamazsam bende yaptırcam artık. etek giymek istiyorum bende

begüm21
04-03-2010, 12:17
bendede var ama inanın bacaklarım düzgün olsa dert bile etmem :(

hll_legend
05-03-2010, 17:12
bende epilasyon aleti yapıyordu baya.Sonra sir ağda yaptırdım,2 aydır kendim yapıyorum.Makine yaptığım zamana oranla baya azaldı ama tamamen geçmiş değil.Bakalım kese,ponza taşı falan deniyim bende belki daha da toparlar:)

norsis
07-04-2010, 18:37
Arkadaşlar aynı dert bende de var,ağda da yapsam jiletle de alsam sonuç hep aynı..üstelik bir iki gün süren bişe değil,kıllar uzasa bile o pütürlük hep var..etek giyesim gelmiyo,ince çoraptan bile belli oluyor :(uyuz oluyorum..

shekerkizcandy
07-04-2010, 18:39
Tavuk yolunmuş gibi nasıl oluyor?:S:S

nem
07-04-2010, 18:53
valla dermotologa cildiyeye falan gittim hiç işe yaramadı verdigi ilaçlar..şimdii lazere başladım ilk seasnta bile büyük değişim var...sanırım sadece lazer işe yarıyorr..geri kalan yöntemler boşuna kıslar hep denedim hiç işe yaramadı

sidneyy
16-04-2010, 11:01
bende beyaz tenliyim ve bende çok yaşadım bu sorunu.ama çaresinide buldum kendimce.banyodayken saç kremiyle jiletle traş yapıyorum bacağıma ve sonra suyla yıkıyorum.çıkınca bide krem.allahım akşama o nasıl pürüzsüzlük o nasıl kayganlık o nasıl bebek cildi oluo anlatamam 3 gün dayanıo yani haftada 2 gün yapıyorum.walla süper oluyo..ne batık olayı ne tavuk cildi olayı..saç kremi olmadı şampuan süper çözüm.ya sevgilim bigün masada çatalı yere düşürdü.ordanda elini bacağıma dokundu yumuşaklığı bi gördü.oooo bu ne böle off yumuşacık elimi alamıyorum teninden diyo..sürekli okşamak istiyo hihihhi...bu yüzden ben bi jilet bide saç kreminden asla vazgeçmemmmm...haaa epilatör derseniz de yine saç kremiyle yıkayın sonra epilatör ardından bidaha saç kremi sonuç yine aynı.walla denedim başardım mutluyum..hatta sevgilim dünyada hiç kimse senin tenin kadar yumuşak olamaz diye...adam tiryakim oldu yaww..:)) bana masaj yapmak için yalvarıo inanın..:)):dance:delikafadulden

mujgansonmez
16-04-2010, 11:56
tavuk bacagından kurtulmanın tek yolu:)))))))))))))))) mac 3 ve guzel bir tras kopugu ...hepsi bu ..ne agda ne epilasyon aletleriniz..

Royalist
19-04-2010, 19:30
Limon suyunu veya balmandol banyo yagini kullanan baskalari oldu mu? sonuc nasil?

Ben de beyaz tenliyim. Sir agda kullaniyorum yillardir. Ancak bu tavuk derisi gorunumu bende de var. Cildim sanki transparanmis gibi altindaki butun minik tuy kokleirni gosteriyor. nokta nokta goruntu..

Puruzsuz bacaklara sahip olmak icin ne yapmak gerekir? :(:1no2:

SacDuzlestirici
19-04-2010, 22:20
kızlar bendede var eskıye nazaran azaldı ben ağda yaptıgımda kıpkırmızı oluyor ve gunlerce geçmiyor alerjı yanı..helekı jıletle yapınca daha beter..jıletı hep kuru denedım ben ama kopuklede cıldım kuru oldugu için yuzuyor kanatıyor..makınayla alıp jılet gecıyım dedım gene olmadı en ıyısı makına ve bebek yagı..brde bronzlaaşmak

nazz81
20-04-2010, 17:23
bendede aynı sorun var ve nefret ediyorum
maalesef canım çözüm bulamadım
tatillerde ki 2 senedir çıkamıyorum ayağımı denize sokamadım
güneşlenerek bu dertten kurtuluyorum

Phi1618
20-04-2010, 17:37
bendede aynı sorun var ve nefret ediyorum
maalesef canım çözüm bulamadım
tatillerde ki 2 senedir çıkamıyorum ayağımı denize sokamadım
güneşlenerek bu dertten kurtuluyorum


Sally Hansen bacak spreyini oneririm sana.. cok ise yariyor.

Queen.
23-04-2010, 00:03
Ben epilasyondan sonra biraz talk pudra sürdüm görünüm olarak çok hafif değişti ama yumuşacık oldu

melegm08
06-05-2010, 11:54
kızlar bence o ne kullandığımzla alakalı...ben ağda yaptığımda yumuşacık oluyordu bacaklarım...pürüzsüzdü ..şimdi makine kullanıyorum aynı dert bendede var ama çok sürmüyo..epilasyon sonrası bebek yağı sürüyorum...üşenmesem ağdaya dönerim

yagmurdamlasi07
12-05-2010, 22:05
epilatör kullananlarda oluyor genelde bildigim kadarıyla,banyodan önce ponza taşıyla dairesel ve yumusak hareketlerle masaj yapmanın iyi geldigini bacaklara pürüzsüz bir görünüm kazandırdıgını,batıkları önledigini okudum sitede,deneyecegim ,sonucları paylasırım sizinle ;)

bensiz_sewme
13-05-2010, 02:28
tavuk yolunmuş görünümü insanın kendi cilt yapısıyla alakalı bi durum. yani bunu geçiremezsiniz

Tripliii
13-05-2010, 15:11
ışte benim bahsettiğim görünüm kıl dipleri belli oluo nokta nokta. Anneminkiler dümdüz nokta die bişiy yok bembeyaz pürüzsüz bir ten. Benimkindede ne batık ne pürüz var ama o nokta nokta kahverengi görüntüden kurtulamıorm şimdi bacaklarımı alacağım arkasından bebe yağı sürüp pudralıcam bgn şort giymem mümkün olmaz sanırım kabarır ama yrn fln düzelir herhalde kabarıklık. Birde o noktacıklar gitse süper olur.

lyllyl
19-05-2010, 22:06
arkadaşlar "tend skın" dıye bı urun var bende siteden ınceledım kullananlar cok memnun bende sipariş verıcem. sitesinden ınceleyebilrisiniz.:teytey:

Royalist
21-06-2010, 18:28
arkadaşlar "tend skın" dıye bı urun var bende siteden ınceledım kullananlar cok memnun bende sipariş verıcem. sitesinden ınceleyebilrisiniz.:teytey:

Merhaba, Tendskin kullanmaya basladin mi? sonuc nasil?

Bazi arkadaslar bronzlasinca bu nokta nokta goruntu gidiyor demisler. Ancak ben de esim de bronz tenden hoslanmiyoruz.. Cildim zaten gunese cok tepki veriyor..
Deneyimleri paylasmaya devam lutfenfisfisfis

Royalist
21-06-2010, 18:29
tavuk yolunmuş görünümü insanın kendi cilt yapısıyla alakalı bi durum. yani bunu geçiremezsiniz


Cilt tipi ile ilgili degil, tuy kokleri ile ilgili bir durum canim..

SacDuzlestirici
25-06-2010, 03:25
çift taraflı banyo sungerı aldım bı tarafı sunger bı tarafı masaj ıcın bıraz sert onla bacaklarımı yumusatıyorum hem selulıte hem cıldı yumusatmaya ıyı geldı..saly hansen meraktayım bacak makyajı dıye gecıo nası bıse=**? bırde nıveanın sedeflı vucut losyonu vardı pıyasadan kaldrıdlı keske bulabılsem

nurran
29-06-2010, 16:28
benim kullandıgım ürünlerin bacaktaki o görüntüyü gidermeye yardımcı kremi var

blackmagicwoman
20-07-2010, 22:55
kac tane dermatologa danistiysam bu konuyu bana verdikleri cevap bu goruntunun krem vs kullanarak gecmeyecegiydi :umursamaz:

killar kokunden alinsa da gozenekler belli oluyor tavuk derisi gibi..
haliyle istedigimiz puruzsuz bacaklara kavusamiyoruz..
tek cozum kalici olmasa da bacak makyaji, solaryum vs. gibi gorunuyor simdilik kaydirigubbakcemile4

suslupuslu
25-07-2010, 16:59
tek çare bronzlaşmak sanırım :(

Monica
25-07-2010, 20:25
kızlar ben ve annemde aynı sorunu yasıyoruz doktorların söledigi tek şeyy genetikk.bende ponza taşı.limon suyu.şeker.sac kremi dogal olan tum yolları denicem yarın.size kısa zamanda geri dönerim

Nyx8
30-07-2010, 02:33
peki bu kıl kökleri çok belli oluosa sally hansen kapatıo mu?

SacDuzlestirici
13-08-2010, 20:52
bugunluk bırakın bacagı tavgu yolugu hele bıbakın ne guzel gacılar varrrr oylarınz lazımmm

anketımıze beklıyoruz http://www.kadinlarkulubu.com/makyaj-urunleri-stilleri-resimli-paylasimlar/383314-cingene-makyaji-yarisma-anketi.html

ela00
13-08-2010, 21:21
aynı sorunu bende yaşıorum dr a gittim lazer yaptırırsan düzelir dedi

esasli
01-11-2010, 13:27
arkadaslar konunuzu takip edıorum bendeede var batık deıl ama :6:kucuklugumden berı tavuk derısı hastalıgı mınık mınık kılkoku sıvılcesı gıbı kırmıızı seyler ustelık bacaklarımın ust tarafını almamama ragmen genede var dr a gıttım bı krem verdı 6 ay kullanıcaksın dedı bı tup kullandm faydası olsu aama dewam edemedım daha bırde epılasyondan sonra ne yaparsak yapalım o genış gozenekler kalıo onlar ıcınde mısır yemenızı tavsıye ederım bol bol mısır tuketın amerıkalılarn cıldının guzel olmasının sebeblrınden bırısı buymuşşş :12:

triendy21
08-07-2011, 00:44
tavuk yolunmuşmuu:60: evet yaa aynı görüntü bendede oluyo ama nedeeen,,neyse bnun için bacak spreyleri var onlar işe yarıyo pürüzsüz bi nevi bacak makyajı yapmış oluyosunuz,yada

Bacaklarınızı temizledikten sonra, özellikle, tüylerin yeniden çıkma aşamasında, kılların düzgün çıkmaması sonucu bacaklarda, kötü ve pürüzlü bir görüntü meydana gelir. Tıpkı tüyleri yolunmuş tavukların derilerine benzer. Ne yaparsanız yapın her tüy çıkma döneminde bu durum tekrarlanır durur. Peki ne yapmak gerekir ?

Öncelikle, her duş alışınızda, bacaklarınızı kese ile, keseleyerek, ölü derilerin atılmasını sağlamanız gerekir.


Daha sonrası için ise ; Limon suyunu ve susam yağını karıştırın.Bacaklarınıza sürün. Bu uygulamayı, haftada 1 kere yapın. Kısa sürede, bu sorununuza derman olacaktır ve bacaklarınız istediğiniz gibi hoş, pürüzsüz görünüme kavuşacaktır.:34::34:

gulnagme
22-07-2011, 16:17
tavuk gibi yolarsanız öyle olur işte bende tüy dökücü kullanııyorum ve cok az tüy vardır zaten
almasamda belli olmuyor
hele üst bacak sıfır tüy

azbuz
27-07-2011, 00:32
Gideremezsiniz çünkü kıl köklerinin kuvvetli olduğunu gösteriyor öncelikle kökleri zayıflatmanız lazım cilt doktoruna danışın..

_ajda_
04-08-2011, 20:36
Arkadaşlar ben buğday tenliyim.Cildim normalde hassas da değil.Ama ağda ya da epilasyondan sonra kızarıklık hiç geçmiyor.Bunun kesin bi çözümü var mı?varsa lütfen yazın.

ipekk61
10-11-2011, 16:47
lazer lazer lazerr:34:

pozitif_bak_hayata
04-12-2011, 13:23
aynı sorunu ben de yaşıyordum. bacaklarımı ister ağda ister epilatorle alayım hep o görüntüden dolayı rahatsız oluyordum. taa ki avonun tüy seyrekleştiricisini alana kadar. işe yarayacagını en başta düşünmemiştim. ama beni yanılttı. tabi 5 sene önce uygulamıştım hala avonun öyle bir ürünü var mı bilmiyorum ama benim bacaklarım pamuk gibi pürünsüz görünüyor. avonun olması da şart değil bence herhangi bir tüy seyrekleştiricisi kullanırsanız bu sorundan kurtulursunuz diye düşünüyorum.

Amy
14-12-2011, 13:22
ben ağdayı bırakınca gitti bu sorun oriflame silk beauty traş jeli sürüp kesiyorum ardındn batık önleyici jelini sürüyorum 15 dk falan bekliyorum biraz keseleyerek duruluyorum mis gibi oluyo ben bu sorunumu böyle çözdüm

fk1991
15-12-2011, 11:59
imdaaaaaaaaat ayni sorun bendede varrr bütün sayfalari okudum..limonlu olani denedim ama acikcasi pek bir yardimi olmadi.. bacak icin spreyi nerden bulabilirim ve bu tam olarak ne spreyi?? bilgisi olan varsa cok sevinirimmmmmm :(

bugsbanny
26-12-2011, 15:35
bendede aynı sorun vardı lazerle geçti fakat hamileliğim sırasında ablam tarafından üst bacağımdaki ince tüyler alındı( cihaz malum göremiyor ya ince tüyleri:47:)ve sanırım çok kuru olan cildim mikrop kaptı kuru, küçük sivilceler var sıkıyorum içinden cilt kurdu gibi garip beyaz bi şeyler çıkıyor ve tabi ince tüy her geçen gün daha kötü oluyor:18: cildiyeye gittim senin cildin yapısı bu dedi şaka gibi 25 yıl olmayan şeyi cilt tipime bağlayıp başından savdı doktorcuğumuzzz......:27:

Vittoria
26-12-2011, 18:29
Kızlar aynı sorun bende de var. Sanırım açık tenliler daha hassas olduğu için daha çok beyaz tenlilerde olan bir hadise. Yazın bronzlaşınca görünmüyor doğru ama sorun bronzlaşınca hallolmuyor. Fakat ağdadan sonra bacaklara sürülen limon suyunun kıl köklerini zayıflattığını bende duymuştum. Üstelik her banyoda bacaklara kese yapmak kıl köklerine iyi geleceği gibi bacağımızdaki kan dolaşımınıda hızlandıracaktır buda bana çok mantıklı geldi zaman zaman yapıyorum ama bundan sonra daha düzenli yapıcam. Son olarak arkadaşlardan biri banyodan sonra bebe yağı önermiş bu cildi nemli tutmaya yarıyor bunu bende yapıyorum ama ağdadan sonra oluşan kırmızı kırmızı noktacıkları engelleyemiyor maalesef. Sanırım en iyi çözüm zaman zaman ağdaya ara vermek hiç olmazsa arada bir de olsa tüy dökücü kullanmak.

Losses
11-02-2012, 18:36
aynı şey bende de var
yazın gidiyor ( güneşin etkisiyle ) yazın batıklarım da geçiyor ne hikmetse :/

ySmN2
06-03-2012, 15:43
tavuk yolunmuşmuu:60: Evet yaa aynı görüntü bendede oluyo ama nedeeen,,neyse bnun için bacak spreyleri var onlar işe yarıyo pürüzsüz bi nevi bacak makyajı yapmış oluyosunuz,yada

bacaklarınızı temizledikten sonra, özellikle, tüylerin yeniden çıkma aşamasında, kılların düzgün çıkmaması sonucu bacaklarda, kötü ve pürüzlü bir görüntü meydana gelir. Tıpkı tüyleri yolunmuş tavukların derilerine benzer. Ne yaparsanız yapın her tüy çıkma döneminde bu durum tekrarlanır durur. Peki ne yapmak gerekir ?

öncelikle, her duş alışınızda, bacaklarınızı kese ile, keseleyerek, ölü derilerin atılmasını sağlamanız gerekir.


Daha sonrası için ise ; limon suyunu ve susam yağını karıştırın.bacaklarınıza sürün. Bu uygulamayı, haftada 1 kere yapın. Kısa sürede, bu sorununuza derman olacaktır ve bacaklarınız istediğiniz gibi hoş, pürüzsüz görünüme kavuşacaktır.:34::34:

canım miktarlarını yazmamışsın ne kadar susam yağı ne kadar limon suyu konulması gerekli

triendy21
06-03-2012, 16:22
canım miktarlarını yazmamışsın ne kadar susam yağı ne kadar limon suyu konulması gerekli

canım ben kendi kafama göre ayarlamıştım,1 bütün limonu,, bacaklarına yeticek kadar susam yağını koyup karıştırıp bacakların heryerine sürdüm(2-3çorba kaşığı yağ-1 limon)

ySmN2
06-03-2012, 23:40
sağol canım deniycem çarşıya gidince alırım artık çok kötü bir görünüm yaa pütür pütür annem şakasına sana hamileyken çok tavuk yedim ondan böyle bacakların diyorrrr :)

eSmerimSin
13-03-2012, 10:06
ayni sorun bendede var malesef :((



solaryum cözüm ise denemekte fayda var.

chingene
07-07-2012, 12:18
kızlar bende sırf bu konu için siteye üye oldum. antalyanın göbeginde denize sıfırız plaja bile kotla gitmek zorunda kalıyorum.kıllar desen ayrı bir dert yerleri ayrı bir dert ama çok bronzlaşınca belli olmuyor yakından bakmayınca.yinede beni çok mutsuz etmeye yetiyorda artıyorlar bile.

Stealthz
07-07-2012, 22:13
Tvde gördüğümüz kadınların bacakları kolları her yeri pürüzsüz sanki anadan doğma kıl yok kadınlarda ben onları merak ediyorum ne yapıyolar acaba :37:

sensiz_olmazki5
07-07-2012, 22:18
ondan bende şikayetçiyiimmm tavuk yolmuş gibii:(( bende en sonunda bacaklarımı kesip atacam:D ya benim bacaklar da yara bere içinde birde kıl dönmeleri var artı o tavuk yolunmuş görüntüsüüü sinirr bozuyoo.millet ne güzelll dolaşıyooo tin tinnnnn :kızgınn:kızgınnn

sensiz_olmazki5
07-07-2012, 22:22
tavuk gibi yolarsanız öyle olur işte bende tüy dökücü kullanııyorum ve cok az tüy vardır zaten
almasamda belli olmuyor
hele üst bacak sıfır tüy

puhahhaha ne komiksin cnm yaa.yorumuna bayıldımm.doğru diyosun önce yoluyoruz sonraaa yolunmuş gibi diyoruzz:D

gulay_gulay
16-01-2013, 19:38
Tvde gördüğümüz kadınların bacakları kolları her yeri pürüzsüz sanki anadan doğma kıl yok kadınlarda ben onları merak ediyorum ne yapıyolar acaba :37: O görüntü kozmetikten kaynaklanıyor. Sally hansen sprey corap sıkıyorlar ve bacakları pürüzsüz görünüyor

seyma123
28-01-2013, 23:00
batıklar ve pürüzler için kahve telvesi etkili oluyor bir kaç derece. bendede aynı sorun var annem hep söyler tavuk gibi pütürlüsün diye :36: kahve telvesi kahve telvesi :49:

Estranged
29-01-2013, 20:26
Kolumda çok fazla tüy var. Epilasyon cihazıyla alıyorum kökleri beyaz görünüyor. ve ilk çıktığı zamanlar çok sert oluyor kollarım. biraz uzadığında da kalkık kalkık oluyor yardım edin yazın biri koluma dokunacak diye korkmaya başladım

krakerci_burcu
02-03-2013, 18:16
Ben kollarımı makineyle alıyorum ve tam olarak söylediğiniz gibi "yolunmuş tavuk" görüntüsü oluşuyor :D:D bunu fark ettiğim için de tüm kıl tüy işlerimi geceden hallediyorum. buz tutmanın iyi geldiğini duymuştum ama hiç denemedim doğrusu