PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Pastane Un Kurabiyesi (Resimli)



Azeri kizi
20-03-2009, 08:11
Bu kurabiyeyi pastanede yapilan un kurabiyelerinin aynisi oluyor.Ama bunun icin Biskin margarini $art.Pastanesi olan bir arkadas söylemisti.



250 gr. Biskin margarini
1 kiloya yakin un
1 Su bardagi pudra sekeri
1 vanilya

Biskin margarinine pudra sekerini ve vanilyayi yedirin.
Sonra unu sürekli, margarine unu yedirerek yavas yavas ekleyin.
Ince uzun rulo sekiller yapip üzerine bastirarak düzleyin.
Bicakla üzerine cizgiler yapip verev sekilde kesin.
150° de beyaz kalacak sekilde,10-15 dakika pisirin.

Azeri kizi
20-03-2009, 08:12
http://img7.imageshack.us/img7/6123/dsc02222e.jpg (http://img7.imageshack.us/my.php?image=dsc02222e.jpg)

raebzeh
20-03-2009, 08:49
ellerine sağlık canım..çok güzel görünüyolar delikafadulden.ama bu biskin margarinini nerden bulacaz?

Azeri kizi
20-03-2009, 09:01
ellerine sağlık canım..çok güzel görünüyolar delikafadulden.ama bu biskin margarinini nerden bulacaz?

Biskin margarini büyük marketlerde var canim.Türkiye'den arkadaslar oralardan aliyorlardi.

egeli..
20-03-2009, 14:24
azeri kiz biskin nasil bir yag valla ben anlamadim belcikada yasiyorum ben
sadece turkiyedemi var bu yag cani ay cok guzel gozukuyor yagi bulabilirsem eger hemen denicem ellerine saglik

Borzo
21-03-2009, 15:48
İlk kez duydum bilende yok sordum cnaım başka adı olmasın acaba??

ESCALES
21-03-2009, 17:12
ellerine sağlık canım

eminik
21-03-2009, 17:22
ay aradığım bi tarif,çok da severim o pastane kurabıyelerını.ama ben de biskin margarınıne takıldım inşallah bulabılırım.eline sağlık a.s.

el-muallim
21-03-2009, 17:26
selam ya...bende resım nıye yokkkkkkkkkk............elıne sağlık yınede .......gorsem ıyıydı..acaba bıtkısel margarın olmaın bu ...........bıskın valla bu yaşıma kadarr duymadım........zaten normalde margarınlede olur sanırım............

eminik
21-03-2009, 17:29
ama geçen nrmal margarinle ben de yaptım daha farklı oluyo,pastalelerdekı gıbı olmuyo.demekkı işin sırrı o.bulabılırsek yaparız bakalım

okypete
21-03-2009, 17:31
biskin margarinini bende duymadım.... herhangi başka margarin olurmu ki....

eminik
21-03-2009, 17:32
ya hiç olmadı gider pastanecilere sorarız nerden bulabılırız bunu dıye.demi:))

SeYhN
21-03-2009, 17:33
Çok güzel olmus canım ellerine sağlık cokacimcoook
ßayılırım un kurabiyesine ..

SeYhN
21-03-2009, 17:34
ya hiç olmadı gider pastanecilere sorarız nerden bulabılırız bunu dıye.demi:))

Ayy Alemsin kızz kaydirigubbakcemile3kaydirigubbakcemile3

Azeri kizi
22-03-2009, 02:18
Arkadaslar bakin bir usta da bir forumda yazmis, biskin yagiyla yaptiklarini.Buraya kopyaliyorum.Ve baska bir mesajinda pasta malzemeleri satan yerlerde bulabilirsiniz,diyor,baska bir üyede Metro Grosmarketlerde bulundugunu yazmis.

Coskun Usta:
herkes bir tarif vermis,eminim hepside guzeldir,ama ben size pastanede yapilan un kurabiyesinin tarifini vereyim...

500 gr un
150 gr pudra sekeri
az vanilya
300 gr sana yagi(biz ''biskin'' diye yag kullaniyoruz ve bu kurabiyenin dagilmasini sagliyor,ama marketlerde satilmiyor)

Buda Türkiye'ki resmi:
http://img257.imageshack.us/img257/5282/14623663.gif (http://img257.imageshack.us/my.php?image=14623663.gif)

.

egeli..
22-03-2009, 15:50
azei kiz burlarda turk marketlerde bulabilirmiyim acaba

Azeri kizi
23-03-2009, 16:04
azei kiz burlarda turk marketlerde bulabilirmiyim acaba

Belcika'da varmi bilmiyorum,biz ReWe,Real,Extra gibi yerlerden aliyoruz.
Türk marketinde bulamazsin.

bebişim52
23-03-2009, 16:09
ellerine sağlık ama ben bulamam bu yağı erzurumda metro yok bir carrefour ekspres bide migros var büyük olrak ist vardır ama

EstetikEditor
23-03-2009, 16:25
yaa benim kızım çok sever bunuu..:asigim:
biskin i aramakla uğraşamam ama hamur işlerini hünerle yapıyorum çok güzel oluyor..
onla bir deneneyim yazarım size..yerimseniben

Kumrual
23-03-2009, 21:08
anneme biskin yağ diye bişey varmış.kurabiyeler bu yağla güzel oluyormuş pek bulunmuyormuş dedim. annem sakın o domuz yağı olmasın dedi -tatlicadiarzu- :1shok:

hasretim34
23-03-2009, 23:36
Belcika'da varmi bilmiyorum,biz ReWe,Real,Extra gibi yerlerden aliyoruz.
Türk marketinde bulamazsin.

canim burdaki ismini yazarmisin pommes makinalari icin kullanilan yaga benziyor

megilara
25-03-2009, 15:31
evet kızlar bizim de bir pastacı tanıdıgımız var
kesinlikle biskin olması lazım un kurabiyesi için
diğer margarinlerle pastanedeki un kurabiyeleri gibi olmaz

BiRiCiGiM
27-03-2009, 20:19
arkadaslar bugün biskin margarini aldim birazdan tarifi deniyecegim
sonucu bildirim

BiRiCiGiM
28-03-2009, 00:04
kizlar kurabiyeyi yaptim gerckten süper oldu :kahve:
yalniz bu kadar malzemeye 1 kg un cok fzla geldi ama ben 750 gr falan kattim
yani göz karari esimde cok begendi ayni hazir gibi olmus dedi
azeri kizi cok tesekkür ederim canima.s.a.s.

Kumrual
28-03-2009, 00:22
bu biskinin içinde ne varkı acepte bu kadar güzel oluyor içerigi ne acaba

arzuco
28-03-2009, 00:42
biskin margarin mi heç duymadum

Azeri kizi
28-03-2009, 10:04
kizlar kurabiyeyi yaptim gerckten süper oldu :kahve:
yalniz bu kadar malzemeye 1 kg un cok fzla geldi ama ben 750 gr falan kattim
yani göz karari esimde cok begendi ayni hazir gibi olmus dedi
azeri kizi cok tesekkür ederim canima.s.a.s.

Ellerine saglik canim.Bulupta yapmana cok sevindim.
Aradaki farki gördün degilmi.
Afiyet olsun.

Azeri kizi
28-03-2009, 10:05
canim burdaki ismini yazarmisin pommes makinalari icin kullanilan yaga benziyor

Adi Biskin canim,baska bir adi yok.Sen dükkana gidip
Biskin de,zaten anliycak satici.Üstünde kocaman yaziyor adini.

Azeri kizi
28-03-2009, 10:08
anneme biskin yağ diye bişey varmış.kurabiyeler bu yağla güzel oluyormuş pek bulunmuyormuş dedim. annem sakın o domuz yağı olmasın dedi -tatlicadiarzu- :1shok:

Allah askina ne domuzu:1shok::1shok::1shok:
Ben öyle seylere son derece dikkat eden biri olarak,kurabiyelerimi
domuz yagiylami yapicam.Teessüf ederim.

ravzaaa84
28-03-2009, 10:12
ayyy çok güzel görünüyor ellerine sağlık bende biskini bulup hemen deniycem

hasretim34
28-03-2009, 12:03
Adi Biskin canim,baska bir adi yok.Sen dükkana gidip
Biskin de,zaten anliycak satici.Üstünde kocaman yaziyor adini.

tesekür ederim canim en kisa zamanda alipda yapayim bari bide kurabiyeler piserken yayiliyrmu yoksa aynimi kaliyolar önceden yaptiklarim yayiliyodu cünkü

cawdar
28-03-2009, 13:01
ArkadaşLAr bu biskin margarin dedikleri bitkisel margarin oluyor

Azeri kizi
28-03-2009, 13:40
tesekür ederim canim en kisa zamanda alipda yapayim bari bide kurabiyeler piserken yayiliyrmu yoksa aynimi kaliyolar önceden yaptiklarim yayiliyodu cünkü

Yok bunlar hic yayilmiyor.Fotoda da görüldügü gibi sekilleri ayni duruyor.

hasretim34
28-03-2009, 14:11
ok canim tesekür ederim artik denemk sart oldu :))

BiRiCiGiM
30-03-2009, 02:03
Ellerine saglik canim.Bulupta yapmana cok sevindim.
Aradaki farki gördün degilmi.
Afiyet olsun.

Evet canim gercekten cok güzel yalniz una cok dikkat edilmesi gerekiyor 1 kg un bu kadar malzemeye haddinden fazla geliyor cok dikkat edilmesi gerekiyor
herkese tavsiye ediyorum
ha birde biskin margarin bütün alman marketlerinde var bulunmasi zor degilyerimseniben

EU3
02-04-2009, 00:31
Un kurabıyeısne bayılıyorumm emegıne sağlık deneyeyım bnde resım eklerım

Jaqueline
02-04-2009, 01:17
Biskin margarini nedir bilen yazabilirmi? tesekkurler

arzuca9432
02-04-2009, 08:37
Çok severim un kurabiyesini,güzel görünüyor elinize sağlık....................................

kardelen18
02-04-2009, 19:50
harika görünüyorrr ellerine sağlıkk

AsiMavi
03-04-2009, 11:37
10 numara valla muthis gorunuyor.cok severim un kurabiyesini

EU3
03-04-2009, 11:54
benim tarifimde bu ama ben normal sanayağı kullanarak yapıyorum
ve çıkıncada sıcakken pudra şekerine buluyorum
çok güzel oluyor

dengesiz.66
03-04-2009, 15:22
bu margarini yozgatta aradım bulamadım.bulan varsa banada mesaj atabilirmi.tarifi sevdim ama yağı bulamadım.

serpilce
03-04-2009, 15:26
ne tarifler denedim başaramadım inşallah bu tarifle tutururum çok seviyorum bu kurabiyeyi ellerine sağlık canım harika görünüyor cokacimcoook

gönülyarası
08-04-2009, 01:46
azeri kızı yine döktürmüşsün:)
ellerine sağlık...
o margarini nerden bulacagız?

Azeri kizi
08-04-2009, 11:10
azeri kızı yine döktürmüşsün:)
ellerine sağlık...
o margarini nerden bulacagız?

Tesekkürler canim.Pastane malzemeleri satan yerlerde bulabilirsiniz.

hasretim34
27-04-2009, 19:19
http://img239.yukle.tc/images/2200CIMG3896.JPG (http://www.yukle.tc)


tarif icin cok tesekürler azeri kizi yalniz benim kurabiyelerim istedigim gibi beyaz olmadi sanirim kullandigim undan sen hangi marka un kullandin onuda bi yazarmisin

Azeri kizi
27-04-2009, 21:01
Hasretim34 cok güzel olmus,süpersin.buradan beyaz gözüküyorlar ama.
Ben öyle marka falan kullanmiyorum,Aldi Lidl ReWe neresi olursa oradan aliyorum un.Firinda bir dakika bile fazla tutunca sarariyor,ondan beyaz
olmamistir.Ama dedigim gibi cok güzel gözüküyorlar.ellerine saglik.

hasretim34
27-04-2009, 22:03
cok tesekür ederim canim yok firindan degil yogururkenki halleri hic bozulmadi zaten bende aldinin ununu kullaniyorum neyse heralde ben uzun zamandir un kurabiyesi görmedim unuttum beyazlgi nasildi diye ama pastane un kurabiyesi iste budur cok saol tekrar

rosa67
28-04-2009, 12:34
arkadaşlar bildiğiniz tarin yağ var yaa o da aynısı oluyor pastanelerdekinin aynısı ben TARİN YAĞ ile yapıyorummmm

Kömür Prenses
29-04-2009, 16:06
ben un kurabiyesini çok severim
seninki de harika görünüyo canım ellerine sağlık

Hoppidi
10-06-2009, 18:21
anneme biskin yağ diye bişey varmış.kurabiyeler bu yağla güzel oluyormuş pek bulunmuyormuş dedim. annem sakın o domuz yağı olmasın dedi -tatlicadiarzu- :1shok:
:roflol::roflol::roflol:

suskunseker
04-08-2009, 18:22
hehe:)komık gerceten dedıgı annenın eie :) bıskını bulan varmıı

Feyza79
04-08-2009, 18:32
kizlar biskin sadece yagin markasi yaa nete yazin cikiyor bakin

Adıvar
27-09-2009, 15:02
http://img7.imageshack.us/img7/6123/dsc02222e.jpg (http://img7.imageshack.us/my.php?image=dsc02222e.jpg)

Eşim bayılıyor bunlara,muhakkak bunu deneyeceğimŞeniz

zsafran
27-09-2009, 16:53
kurabiyenizin ölçülerini alabilirmiyim?

çokoprens
30-08-2010, 13:26
adana dan getirdiğim teneke kutu içinde bitkisel yağ var markası evet...yıllar önce yağlar tenekede satılırmış zaten..acaba bu tarz yağla olur mu ki..ben evet yağıyla pilav yapıyorum, dolmaya koyuyorum, böreklere, kurabiyelere konuluyor, inanılmaz lezzeti oluyor..beki bu kurabiyeye de oluyor...

kızlar bu yağı alın ve kullanın yemeklerinize, böreklerinize inanılmaz lezzet katıyor..

emilly
01-09-2010, 14:20
çok saol bende bunu arıyodum... ellerine sağlık.....:)

yellowbomb
04-09-2010, 22:52
ya bende yapmak istiyorum bunu deneyen varmı nasıl güzel oluyormu buarada biskin margarinini hiç duymamaıştım bulabilirmiyim bilemiyorum

yellowbomb
04-09-2010, 22:54
azeri kızı birde bir su bardağı pudra şekeri az gelmezmi ki yaa tadsız olmazmı??

Azeri kizi
05-09-2010, 07:36
azeri kızı birde bir su bardağı pudra şekeri az gelmezmi ki yaa tadsız olmazmı??

Ben bu ölcülerle tam tutturuyorum.Ama sen daha sekerli seviyorsan pistikten sonra Pudra sekerine bulayabilirsin.Öylede oluyor.

_Zebos_
05-09-2010, 17:18
amanın nefislerdelikafadulden

balik
06-10-2010, 14:15
kıslar bıskın yagı herhangı bı pastaneden ısteyebılırsınız sızın ıcın fazla alıcaklardır.Pastane mamullerının tumunde bu yag kullanılıyor

aysen_34
06-10-2010, 15:02
bende yarına yapayım dedim ama şimdi biskini nerden bulcam normal margarinle yapsam olmazmı ki yaaaa :gitme:

aSkiTo
08-12-2010, 19:25
simdiye kadar yaptigim en güzel un kurabiyesi:65::65:

harikasin cnm, tskler..:13:

Azeri kizi
08-12-2010, 20:35
simdiye kadar yaptigim en güzel un kurabiyesi:65::65:

harikasin cnm, tskler..:13:

Ayyyyy cok sagol canim.Kupami da aldim daha ne isterim:21:

KUMRALYESIL
09-12-2010, 22:47
ellerine sağlık çok güzel görünüyor:56::56::56:

Beyazzenci
30-01-2011, 00:07
arkadaşlar bişkin-alfa vb sağlığa çok zararlı onun için sakın kullanmayın

bisi
25-02-2011, 18:23
ayy görünüşü çokk güzelmiş canım ellerine sağlıkk:nazar::56:

Emadra
17-03-2011, 19:22
Ellerinize sağlık tarif için teşekkürler.

berayim_topragim
30-03-2011, 15:00
http://img239.yukle.tc/images/2200CIMG3896.JPG (http://www.yukle.tc)


tarif icin cok tesekürler azeri kizi yalniz benim kurabiyelerim istedigim gibi beyaz olmadi sanirim kullandigim undan sen hangi marka un kullandin onuda bi yazarmisin
ya azeri kizi bisey sorucam bu yag aldi yada lidl da varmidirrr

Azeri kizi
30-03-2011, 22:50
ya azeri kizi bisey sorucam bu yag aldi yada lidl da varmidirrr

Rewe de var tatlim.Yada Kaufland'da da olur kesin.

berayim_topragim
02-04-2011, 19:31
Rewe de var tatlim.Yada Kaufland'da da olur kesin.

sanirim bu marketlerde almanyada herhalde ben belcikadayim ama achen a yakinim acaba oralarda varmidir mesela realde

Azeri kizi
02-04-2011, 20:16
sanirim bu marketlerde almanyada herhalde ben belcikadayim ama achen a yakinim acaba oralarda varmidir mesela realde

Tabiiki Aachen Almanya oldugu icin orada bulunur.Rewe,Real,Kaufland heryerde var cünkü

berayim_topragim
02-04-2011, 21:09
Tabiiki Aachen Almanya oldugu icin orada bulunur.Rewe,Real,Kaufland heryerde var cünkü

realde bulurum yani o margarini eger oyleyse cok sevindim cunku her ay gidiyoruz reale tesekkur ederim canim cok sagol

Dndaksoy
06-04-2011, 22:22
Harika, ellerine saglik...

berayim_topragim
07-04-2011, 23:54
http://img239.yukle.tc/images/2200CIMG3896.JPG (http://www.yukle.tc)


tarif icin cok tesekürler azeri kizi yalniz benim kurabiyelerim istedigim gibi beyaz olmadi sanirim kullandigim undan sen hangi marka un kullandin onuda bi yazarmisin

azeri kizi merhaba ben realden biskin margarini aldim bisey sorucam kurabiyeyi pisirirken altini kac dakika pisiriyosun ben tutturamiyorum bi turlu bazen pismis bazen pismemis oluyoda

Azeri kizi
08-04-2011, 00:05
azeri kizi merhaba ben realden biskin margarini aldim bisey sorucam kurabiyeyi pisirirken altini kac dakika pisiriyosun ben tutturamiyorum bi turlu bazen pismis bazen pismemis oluyoda

merhaba canim.kurabiyeleri ben her zaman 160 derecede pisiririm.ama hic dakika tutmadim.ama $öyle söylüyüm 10-15 dakikada pisiyor bu kurabiye.beyaz kalmasi sart cünkü.arada firini acip bakabilirsin,hatta cikarip bir tanesini keserek deneyebilirsin.

berayim_topragim
08-04-2011, 10:33
merhaba canim.kurabiyeleri ben her zaman 160 derecede pisiririm.ama hic dakika tutmadim.ama $öyle söylüyüm 10-15 dakikada pisiyor bu kurabiye.beyaz kalmasi sart cünkü.arada firini acip bakabilirsin,hatta cikarip bir tanesini keserek deneyebilirsin.

ama alti normal olarak kizariyor degilmi yoksa odami beyaz kalicak bakma cok soru soruyorum ama mutfakta biraz acemiyim

Azeri kizi
08-04-2011, 10:37
ama alti normal olarak kizariyor degilmi yoksa odami beyaz kalicak bakma cok soru soruyorum ama mutfakta biraz acemiyim

olsun canim sora sora ögreniliyor bu isler.
alti biraz kizaricak,cünkü alti beyaz kalirsa cig kalir.alti hafif kizarsin üstü beyaz kalsin:34:

berayim_topragim
08-04-2011, 19:03
olsun canim sora sora ögreniliyor bu isler.
alti biraz kizaricak,cünkü alti beyaz kalirsa cig kalir.alti hafif kizarsin üstü beyaz kalsin:34:

ya canim ya yine ben simdi hamuru yogurdum ama hamur birlesmiyoki dagiliyo elimde normalmi acil cvp ver ne olurrrrrr

Azeri kizi
08-04-2011, 19:06
ya canim ya yine ben simdi hamuru yogurdum ama hamur birlesmiyoki dagiliyo elimde normalmi acil cvp ver ne olurrrrrr

Allah Allah ununu biraz fazlami kacirdin yoksa.Eger birlesmiyorsa birlesene kadar biskin den ekle.kivamini bulunca tamamdir.

berayim_topragim
08-04-2011, 19:47
Allah Allah ununu biraz fazlami kacirdin yoksa.Eger birlesmiyorsa birlesene kadar biskin den ekle.kivamini bulunca tamamdir.

evet unu fazla kasirmisim yada hizli koymusum simdi duzeldi umarim altinida iyi pisiririm tesekkur ederim canim sagol

Azeri kizi
08-04-2011, 22:00
evet unu fazla kasirmisim yada hizli koymusum simdi duzeldi umarim altinida iyi pisiririm tesekkur ederim canim sagol

Sevindim canim.sonucu haber ver basardinmi:56:

berayim_topragim
08-04-2011, 22:49
Sevindim canim.sonucu haber ver basardinmi:56:

evveeeetttt basardim cok guzel oldu simdi esimle beraber yiyoruz anca oturabildim tarif icin cok sagol gercekten isin sirri biskin de

Azeri kizi
08-04-2011, 22:51
evveeeetttt basardim cok guzel oldu simdi esimle beraber yiyoruz anca oturabildim tarif icin cok sagol gercekten isin sirri biskin de

cok sevindim ya tutturduguna.oh:21: bir dahakine daha daha güzel olur.sonra bir bakmissinki profesyonel olmussun:64:

afiyet olsun.diyette olmasaydim sana oturmaya gelirdim ama maalesef diyetteyim:61:

divine_time
09-04-2011, 19:57
ellerine sağlık :56:

Gardenia
12-04-2011, 13:28
ellerinize sağlık çok güzel görünüyor:56::56::56::56:

kızlarrr istanbuldayım bu biskini
burda alabileceğimö bir yer söyleyin bilen varsa hangi marketlerde bulurum
acaba çok merak ettim bende yapmak istiyorum fikri olan varsa cvp yazarsa çok sevinirim

pinky_
12-04-2011, 13:30
harika görünüyor canım çekti:) ellerinize sağlık

reliable
01-05-2012, 11:21
biri bu biskinin nasıl kullanıldığını tarif edebilir mi? biskinle yaptığım kurabiyeler yayılıp tepsiyi kaplıyor acaba eritip mi kullanmak gerekiyor ? biri cevap verirse çok memnun olacağım şimdiden teşekkürler

chaiga
12-06-2012, 15:56
arkadaşlar biskin yağının bildiğimiz margarinden farkı su olmaması.yani bizim margarinlerde su var onda yok:9:
normal bir margarini alıp eritip bi su bardağına doldurup buzdolabına koyun .yağ tekrar donunca suyu dibine çöküyor.o suyu ordan ayırın alınız size biskin margarini:4:

Azeri kizi
13-06-2012, 08:20
biri bu biskinin nasıl kullanıldığını tarif edebilir mi? biskinle yaptığım kurabiyeler yayılıp tepsiyi kaplıyor acaba eritip mi kullanmak gerekiyor ? biri cevap verirse çok memnun olacağım şimdiden teşekkürler

Canim eritmeden yapiliyor bu kurabiye.Gerci cogu kurabiyelerde cogunlukla margarin kati olarak yapilir.Firinin ayarinimi acaba fazla aciyorsun?ondan olabilir.150-160 dereceyi gecmesin sicaklik canim.

ayisigi111
29-01-2013, 16:54
hep merak ederdim demek yağ önemli..paylaşım için saol

mertnaz
21-03-2013, 10:08
Biskini marketler de bulamayacağımız için, evde kendi biskin margarini yapabilirsiniz. Bir gün öncesinde margarini eritip, ılıtıp buzdolabına koyalım. Bir gün sonra buzdolabından çıkarıp, yağın altta kalan suyunu süzelim.
Margarinlerde su olduğundan kurabiyeleri pişirirken yayılmasına sebep olur, bu şekilde yaparsak kurabiyelerinizin görünümü bozulmamış olur. Bu da sizlere işin püf noktası….

busracayar
01-04-2013, 13:48
kızlar aşağıdaki kurabiyeyi mutlaka yapmalısınız harika oluyor. hamileyim bütün kurabiyeleri yapıyorum:)

Fstkl Kurabiye - Yemek Tarifleri - Yemek Hikayesi - Resimli Oktay Usta Yemek Tarifleri (http://www.yemekhikayesi.com/haber/fistikli-kurabiye-851.html)

tuana38
01-04-2013, 22:25
kızlar biskin margarin dediği küçük tenekede tariş margarin olan varya o. ben onunla yapıyorum aynı hiç fark yook

de_niz
09-04-2013, 16:36
Çok leziz görünüyoo

Azerin
16-04-2013, 02:32
Biskini marketler de bulamayacağımız için, evde kendi biskin margarini yapabilirsiniz. Bir gün öncesinde margarini eritip, ılıtıp buzdolabına koyalım. Bir gün sonra buzdolabından çıkarıp, yağın altta kalan suyunu süzelim.
Margarinlerde su olduğundan kurabiyeleri pişirirken yayılmasına sebep olur, bu şekilde yaparsak kurabiyelerinizin görünümü bozulmamış olur. Bu da sizlere işin püf noktası….


not: yazı alıntıdır

mimoz_a
17-04-2013, 10:54
konunun üzerinden epey bir zmn geçmiş ama bnm tarifim de şöyle:

500 gr un ( 4 su bardağı )
250 gr biskin ( 1 paket normal margarin )
125 gr pudra şekeri. ( 1 paket )

bir gün önceden sos tenceresinde ( tencerenin geniş olmaması gerekir ) normal margarini kısık ateşte eritiyoruz ve soğuduktan sonra buzdolabına koyuyoruz. ertesi gün dolaptan çıkarır çıkarmaz margarinin tencerenin kenarına kaşık/çatal sokarak çıkarıyoruz kiiii altında ne görelim??? birikmiş bir miktar su :)) margarini suya bulaştırmadan alıyoruz. ( tencerenin üzerinde bi kaç saniye hava da bekletelim ki suyu iice süzsün.)

bu susuz margarin ( biskin margarin ) ile pudra şekerinin iyice karıştırıp, unu azar azar ekleyerek hamuru yoğuruyoruz. biraz uzun sürer ama unu birden katmamak gerekli. artık hamura istediğiniz şekli verebilirsiniz. hatta ben yarısını ayırır kakao katıp kakaoluda yaparım.

fırınınız çok sıcak olmasın. 150 - 170 derece yeterlidir ki kızarmadan pişsin...

afiyet bal şeker olsun :nazar:

eagle26
22-04-2013, 17:56
ben yapayım dedim ama daha 2 bardak unda kum gibi oldu bu ya :( toparlanmaz mı ki 1 kg ya yakın unu katarsak hiç olmayacak :50:

pc_ogretmeni
22-04-2013, 18:04
Biskini marketler de bulamayacağımız için, evde kendi biskin margarini yapabilirsiniz. Bir gün öncesinde margarini eritip, ılıtıp buzdolabına koyalım. Bir gün sonra buzdolabından çıkarıp, yağın altta kalan suyunu süzelim.
Margarinlerde su olduğundan kurabiyeleri pişirirken yayılmasına sebep olur, bu şekilde yaparsak kurabiyelerinizin görünümü bozulmamış olur. Bu da sizlere işin püf noktası….

Böyle bi yazı buldum nette