PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Beta hcg doğum veya kürtajdan ne kadar zaman sonra sıfırlanır ?



EU2
28-03-2009, 20:03
Merhaba arkadaşlar,Beta hcg doğum veya kürtajdan ne kadar zaman sonra sıfırlanır ?
Ne kadar zaman sonra beta hcg vücuttan atılır? Bilgisi olan var mı ? :sm_confused:

Kürtaj veya doğum sonrası ilk adet görülmüş ve adet bitmiş olmasına rağmen beta hcg nin hala vücutta varlığı söz konusu olabilir mi ???

rapunzell_82
28-03-2009, 20:19
bademcım topıkte yazmıstım..cokda bılgım yok..
ama ben hala adet gormemıs bırı olarak..
persembe gunu yaptırdıgım
kan testımdekı deger 1 altındaydı:çok üzgünüm:

EU2
28-03-2009, 20:29
Okudum şimdi canım...İdrar testim neden 2.çizgi silik olarak çıkıyor onu anlamaya çalışıyorum..Adetim daha yeni bitti sayılır çünkü...Ama 5. gün 2 cm lik folikül vardı....:sm_confused: 2cm olunca çatlamaya başlıyorlar benim bildiğim....benneyaptımkifisfisfis

EU3
28-03-2009, 20:33
ben kurtajdan sonrakı adet suresınce deger anca düşünüyomuş diye biliyorum canım kızz bellımı olur belkı hemn ustune hamil e kalmışssındır doktoruna sordunmu kafanı karıştıran soruyu

EU2
28-03-2009, 20:49
ben kurtajdan sonrakı adet suresınce deger anca düşünüyomuş diye biliyorum canım kızz bellımı olur belkı hemn ustune hamil e kalmışssındır doktoruna sordunmu kafanı karıştıran soruyu

Adet oldum bitti bile...1 hafta 10 gün sonra testi yenileyeceğim..Bakalım çizgi daha da koyulaşıcak mı yoksa tamamen silinecek mi diye...
Şimdi 10 gün sonra testi tekrarlamayı düşünüyorum ve kafamda olasılık hesapları yapıyorum...:delphin:

1- Bu çizgi hamilelikten kalan hormonlar yüzünden var,beta hcg yi daha atmadı vücudum...,

2-Kürtaj olalı 45 gün oldu,adeti de gördüm ve bitti..Beta hcg çoktan vücuttan atılmıştır..Bir sürpriz olma olasılığı var,:utangac:

3-Tamemen göz yanılması...Ortada fol yok yumurta yok..Halüsinasyon görüyoruz karıkoca...

4- Ya da Test bozuk....( testi eşimde denedim,ikinci çizginin gölgesi bile çıkmadı...kaydirigubbakcemile3)

UcukMavi
28-03-2009, 21:02
beta hgc düşükten sonra hemen sıfırlanıyo hatta düşük basladığı anda deger düşmeye baslıyo ben öyle biliyorum.ki sen ilk adeti de görmüşsün bitmiş. ilginç bi durum bi süpriz olabilir belki

EU2
28-03-2009, 21:10
beta hgc düşükten sonra hemen sıfırlanıyo hatta düşük basladığı anda deger düşmeye baslıyo ben öyle biliyorum.ki sen ilk adeti de görmüşsün bitmiş. ilginç bi durum bi süpriz olabilir belki

Benim erken doğum oldu,düşük değil pek aslında....Normal doğum yaptım..

UcukMavi
28-03-2009, 21:15
biliyorum degerin düşmesi lazım adet te görnüssün cnm

EU3
28-03-2009, 21:21
Ya da Test bozuk....( testi eşimde denedim,ikinci çizginin gölgesi bile çıkmadı...)
allah iyiliğini versin emi :)
tabı rabbım katında mucızelr sonsuz canım kan testını en son nezman yaptırdın.

EU2
28-03-2009, 21:33
Ya da Test bozuk....( testi eşimde denedim,ikinci çizginin gölgesi bile çıkmadı...)
allah iyiliğini versin emi :)
tabı rabbım katında mucızelr sonsuz canım kan testını en son nezman yaptırdın.

Kürtaj sonrası bir daha kanda beta hcg baktırmadım canım..Sadece idrar testi yaptım evde....

firstNimbus
28-03-2009, 22:33
tam ben böyle bir konu açmayı düşünürken baktım sen açmışsın bademcim.bende dış gebelik yüzünden ameliyat oldum bugün 39. gün ve ben hala adet olmadım.olasılıklar 1- lohusa gibi 40 ımın dolması gerekiyor 2- hiç korunmadığımız için bir mucize oldu ve ben hamileyim. ama tahlil yaptıramıyorum çünkü burdaki bir arkadaş dış gebelikten sonra 6800 olan değerinin iki hafta sonra ancak 320 ye indiğini söylemişti.benim değerlerim en son 32000 di.yani karar veremiyorum tahlil yapsam ve pozitif verse idrar yada b hcg ben buna nasıl inanayım? hamileyim desem ya hormon tam düşmemişse.ben hala hormonun düşmediğini düşünürken hamile kalmışsamkafamçokkarıştı

EU2
28-03-2009, 22:43
tam ben böyle bir konu açmayı düşünürken baktım sen açmışsın bademcim.bende dış gebelik yüzünden ameliyat oldum bugün 39. gün ve ben hala adet olmadım.olasılıklar 1- lohusa gibi 40 ımın dolması gerekiyor 2- hiç korunmadığımız için bir mucize oldu ve ben hamileyim. ama tahlil yaptıramıyorum çünkü burdaki bir arkadaş dış gebelikten sonra 6800 olan değerinin iki hafta sonra ancak 320 ye indiğini söylemişti.benim değerlerim en son 32000 di.yani karar veremiyorum tahlil yapsam ve pozitif verse idrar yada b hcg ben buna nasıl inanayım? hamileyim desem ya hormon tam düşmemişse.ben hala hormonun düşmediğini düşünürken hamile kalmışsamkafamçokkarıştı

Eşim 2 gün sonra testi tekrarla diyor..Sanırım 2 günde bir tekrarlayacağım...Ta ki o gölge gibi çıkan 2.çizgide herhangi bir koyulaşma veya tamamen silinme oluncaya dek...Tekrar kan testi yaptırmaya cesaretim yok şu an sanırım....:utangac:

Ben 4 buçuk aylık erken doğum yaptım,bebeklerin eşleri ve kordonlarını çıkarmak için kürtaj yaptı dr um..adetin 5. günü 2 cm lik folikül olunca ya tutarsa dedik..Yani erken yumurtladım gibi bişeyfisfisfisŞimdi tuttumu tutmadı mı merakı var...hihoyyyt dr 5 .gün kontrolde rahmin toparlandığını ,eski haline döndüğünü ve herhangi bir yara,enfeksiyon gibi bir oluşuma rastlamadığını söyledi..:nazar:

PamukEfem
28-03-2009, 23:17
bademcim bencede tatlım beta hcg değerinin düşmesi gerekirdi hayırlısı diyelim gülüm belki bir sürpriz vardır bellimi olur..iyisin dimi tatlım aklımdasın hep seninle ettiğimiz muhabbetleri özlüyorum...

EU3
28-03-2009, 23:20
tam ben böyle bir konu açmayı düşünürken baktım sen açmışsın bademcim.bende dış gebelik yüzünden ameliyat oldum bugün 39. Gün ve ben hala adet olmadım.olasılıklar 1- lohusa gibi 40 ımın dolması gerekiyor 2- hiç korunmadığımız için bir mucize oldu ve ben hamileyim. Ama tahlil yaptıramıyorum çünkü burdaki bir arkadaş dış gebelikten sonra 6800 olan değerinin iki hafta sonra ancak 320 ye indiğini söylemişti.benim değerlerim en son 32000 di.yani karar veremiyorum tahlil yapsam ve pozitif verse idrar yada b hcg ben buna nasıl inanayım? Hamileyim desem ya hormon tam düşmemişse.ben hala hormonun düşmediğini düşünürken hamile kalmışsamkafamçokkarıştı

inş hamileisndirama sneın adet görmemiş olman normal bide dış gebelık yasayanalrın bikaç ay korunamlrı gerk dıye bılıyorum rahım kendını toparalsın dıye bizde kalp atışalrını duyamadk kurtaj oldum doktor3ay dedi bize biz korunmadık ama bizzaten 3ayda ilşki yapaamadık desem yerı var benımde askıne kanamam durmaıştı meger içerde parca kalmış

EU2
28-03-2009, 23:25
bademcim bencede tatlım beta hcg değerinin düşmesi gerekirdi hayırlısı diyelim gülüm belki bir sürpriz vardır bellimi olur..iyisin dimi tatlım aklımdasın hep seninle ettiğimiz muhabbetleri özlüyorum...
Allah hayırlısı ise nasib etsin canım..Aslında doğal yoldan olabilceğine pek ihtimal vermiyorum ama yine de acabalarım var...a.s.

inş hamileisndirama sneın adet görmemiş olman normal bide dış gebelık yasayanalrın bikaç ay korunamlrı gerk dıye bılıyorum rahım kendını toparalsın dıye bizde kalp atışalrını duyamadk kurtaj oldum doktor3ay dedi bize biz korunmadık ama bizzaten 3ayda ilşki yapaamadık desem yerı var benımde askıne kanamam durmaıştı meger içerde parca kalmış

Çok geçmiş olsun canım,inşallah senin de mucizen gelir...a.s.

EU2
29-03-2009, 00:31
*İyi geceler Eray bey, beta hcg doğumdan ne kadar zaman sonra vücuttan atılır ? ilk adeti gördükten sonra bile hala vücutta kalma olasılığı varmıdır ?

*yoktur, eğer hCG pozitif ise gebelik var demektir


*Ben adet oldum ve adetim 3-4 gün sürdü bitti..idrar çizgimde 2 .çizgi göge gibi çıkıyor..Bir kaç kez tekrarladım testi.Hep 2. çizgi çıktı silik de olsa...Bir hafta kadar daha bekleyeceğim..Eğer çizgide koyulaşma olursa kan testi yaptıracağım..Teşekkür ederim,iyi geceler tekrar..

firstNimbus
29-03-2009, 00:40
inş hamileisndirama sneın adet görmemiş olman normal bide dış gebelık yasayanalrın bikaç ay korunamlrı gerk dıye bılıyorum rahım kendını toparalsın dıye bizde kalp atışalrını duyamadk kurtaj oldum doktor3ay dedi bize biz korunmadık ama bizzaten 3ayda ilşki yapaamadık desem yerı var benımde askıne kanamam durmaıştı meger içerde parca kalmış

sanada çok geçmiş olsun canım.bizimki erkek infertilitesi olduğu için korunmaya gerek duymadık biz. birde dr.um biz senin rahmine bir işlem yapmadık onun için bir iki adet sonra tekrar deneyebilirsiniz demişti.gerçi bu şekilde hamile kalabilmem çok büyük bir mucize olur ama işte bir ümit.şu anda tahlillerede güvenemiyoruz.dr.a gidip sen bana ultrasonla bir baksana diyecek duruma geldim artık.

karen81
29-03-2009, 12:59
bademcim hayırlısı olsun hakkında tatlım ama bişi sorucam, bahsettiğin serklaj ameliyatını oldun mu?

EU2
29-03-2009, 13:33
bademcim hayırlısı olsun hakkında tatlım ama bişi sorucam, bahsettiğin serklaj ameliyatını oldun mu?

Canım serklaj 12. haftadan sonra yapılıyor....

osmak
29-03-2009, 15:44
lansor canım bende dış gebelik geçirdim benim beta 5600 idi ama hiçbir müdahale yapılmadı yani ilaç vs kendiliginden düştü benim beta kanmamam beta sıfırlanana kadar devam etti betam tam 2 ayda düştü

EU2
29-03-2009, 15:49
lansor canım bende dış gebelik geçirdim benim beta 5600 idi ama hiçbir müdahale yapılmadı yani ilaç vs kendiliginden düştü benim beta kanmamam beta sıfırlanana kadar devam etti betam tam 2 ayda düştü

Beta 2 ayda düştü diyorsun peki bu 2 ay içinde adet gördün mü canım ?

EU2
29-03-2009, 16:22
http://img507.imageshack.us/img507/2516/resimhamilelikvedoguminyv7.jpg

Benim gebelik testim şu an aynen en üst en sağdaki çok silik pembe çizgi gibi arkadaşlar.....fisfisfis

osmak
29-03-2009, 17:06
canım tabii 2 ay boyunca hiç durmadan adet oldum bazen aşırı bazen biraz daha az batam düştügünde kanamada bitti 10 gün sonrada adet oldu sen daha adet olmadın dimi badem

karen81
29-03-2009, 18:37
bademcim valla eger silik b cizgi halinde ise bence cok yeni b gebeliğin işareti olabilir, n biliim içimdede öle b his var..o yuzden sen bu ihtimali gözden cıkartmayarak kendini yoracak hareketler yapma tatlım.şimdiden tedbiri almak lazım n olur n olmaz..

ayrıca serklajın da inş bundan sonraki gebeliğinde etkili olacagını düşünüorum ama zıp zıp anne olmayacagız, dikkat etmek lazım.:=)inş hayırlısı olur hakkında badem..

karen81
29-03-2009, 18:37
bademcim valla eger silik b cizgi halinde ise bence cok yeni b gebeliğin işareti olabilir, n biliim içimdede öle b his var..o yuzden sen bu ihtimali gözden cıkartmayarak kendini yoracak hareketler yapma tatlım.şimdiden tedbiri almak lazım n olur n olmaz..

ayrıca serklajın da inş bundan sonraki gebeliğinde etkili olacagını düşünüorum ama zıp zıp anne olmayacagız, dikkat etmek lazım.:=)inş hayırlısı olur hakkında badem..:lepi:

EU2
29-03-2009, 20:27
canım tabii 2 ay boyunca hiç durmadan adet oldum bazen aşırı bazen biraz daha az batam düştügünde kanamada bitti 10 gün sonrada adet oldu sen daha adet olmadın dimi badem
Canım ben adet oldum hatta adetim bitti bile çoktan...

bademcim valla eger silik b cizgi halinde ise bence cok yeni b gebeliğin işareti olabilir, n biliim içimdede öle b his var..o yuzden sen bu ihtimali gözden cıkartmayarak kendini yoracak hareketler yapma tatlım.şimdiden tedbiri almak lazım n olur n olmaz..

ayrıca serklajın da inş bundan sonraki gebeliğinde etkili olacagını düşünüorum ama zıp zıp anne olmayacagız, dikkat etmek lazım.:=)inş hayırlısı olur hakkında badem..

Çok sağol canım..başka bir marka gebelik testi aldım,yine silik gölge şeklinde 2.çizgi çıktı...:asigim:

gaydin58
30-03-2009, 09:42
Badem canım hayırlı haberlerini bekliyoruz canımcım azcık daha bekle bakalım Mevlam çok büyük ibş. size normal yolla bebek nasip eder sıkıntı çok çektin mükafatın en kısa zamanda gelir inş. canım
hayırlı haberlerini bekliyoruz canımmmmkaydirigubbakcemile5

EU2
31-03-2009, 00:48
tam ben böyle bir konu açmayı düşünürken baktım sen açmışsın bademcim.bende dış gebelik yüzünden ameliyat oldum bugün 39. gün ve ben hala adet olmadım.olasılıklar 1- lohusa gibi 40 ımın dolması gerekiyor 2- hiç korunmadığımız için bir mucize oldu ve ben hamileyim. ama tahlil yaptıramıyorum çünkü burdaki bir arkadaş dış gebelikten sonra 6800 olan değerinin iki hafta sonra ancak 320 ye indiğini söylemişti.benim değerlerim en son 32000 di.yani karar veremiyorum tahlil yapsam ve pozitif verse idrar yada b hcg ben buna nasıl inanayım? hamileyim desem ya hormon tam düşmemişse.ben hala hormonun düşmediğini düşünürken hamile kalmışsamkafamçokkarıştı

lansor17 canım,adetin başladı mı ?

EU2
31-03-2009, 00:54
Beta hcg hormonu hamileliğin 9. haftasından sonra düşmeye başlıyormuş arkadaşlar....

BenGulsu
31-03-2009, 02:12
mrb bademcim seni ve yazilarini hep takip ettim ikizlarine cok üzüldüm öncelikle allah nur icinde yatirsin onlari diyorum.insallah ynei bir bebekle onlarin hasretini gideririsin diyorum inan ben bile cok heycanlandim en kisa zamanda hayirli haberle gel cnaim dualrim sneinle byyy

EU2
31-03-2009, 02:19
mrb bademcim seni ve yazilarini hep takip ettim ikizlarine cok üzüldüm öncelikle allah nur icinde yatirsin onlari diyorum.insallah ynei bir bebekle onlarin hasretini gideririsin diyorum inan ben bile cok heycanlandim en kisa zamanda hayirli haberle gel cnaim dualrim sneinle byyy

Çok sağol bitanem...a.s.

Normal bir gebelikte 9. haftadan itibaren beta hcg düşüşe geçmeye başlıyormuş...34. haftadan itibaren yeniden yükseliyormuş...

EU3
31-03-2009, 02:28
badem kurtajdan sonra ilşki oldumu eşinle.ilşikiniz olduysa kuuckte olsa bı umıt vardır bnce

EU2
31-03-2009, 02:33
badem kurtajdan sonra ilşki oldumu eşinle.ilşikiniz olduysa kuuckte olsa bı umıt vardır bnce

Evet canım 3 kez oldu.....Adet görmeden önce 2 kez,adet gördükten sonra da 1 kez ilişki oldu...

_WhitePearl_
31-03-2009, 11:00
bademcim haberi temmuz annelerinde okudum
çok ilginç bir durum
hcg değerinin adetle zaten sıfırlanması lazım ki neredeyse 2 ay olmuş
inş hakkında hayırlısı olur ve hamilesindir tatlım .

dusumm
06-04-2009, 11:28
SLM CANIM BENDE 3 HAFTA ÖNCE DÜŞÜK YAPTIM.DÜŞÜK BAŞLADIĞI GİBİ DEĞER DÜŞÜYOR.BEN DÜŞÜĞÜN 2.GÜNÜ DOKTORA GİTTİM KAN DEĞERİM DÜŞÜKDEN 1 HAFTA ÖNCE 177Dİ.DÜŞÜĞÜN 2.GÜNÜ TEKRAR TEST YAPTIRDIM VE DEĞER 19,5 DÜŞMÜŞTÜ.YANİ SENİN ŞİMDİYE KADAR MORMALDE SIFIR OLMASI GEREKLİ.İSTRSEN BİR DOKTORA GİT.kaydirigubbakcemile3

YEŞİMNUR
06-04-2009, 15:58
bademcim ilkine nasıl hamile kaldın bilmiyorum ama 2.sine kısmetse çok daha kolay hamile kalınıyo ben cennet kuşumdan sora ilk denemede hamile kaldım ki cennet kuşumu 2 yıl beklemiştim.bence hamiş olabilirsin canım.ve bunu tüm kalbimle diliyorum.......yanlış eşindede gebelik testini denemişsinya orda koptum ben.

peluse
06-04-2009, 18:53
Badem canım seninle aynı endişeleri ve merakı yaşıyordum kaç gündür. Bahsetmiştim ya kürtajdan kırk gün geçmesine rağmen adet olamadım diye testimde pozitif çıkmıştı. Doktorda gebelik yok önceki gebelikten kalan hormonlar demişti. (Nasıl bu kadar emin konuşabiliyorsa) Dört gün sonra yine adet olamayınca kan testi yaptırdım değer 496 çıktı ama dedim herhalde hormonlar sıfırlanmamış. ıki gün sonra tekrar ettim testi zerre miktarınca ümidim yoktu inan ve şokkk değer 1189 olmuş. Yani yeni bir gebelik. Hem de hiç adet görmeden ve kaybettiğim bebeğim için dört seneye yakın iğne ilaç aşılama uğraşmıştık. Tabii sağlıkla kucağıma alabilir miyim orasını bilemem Allah'a emanet.
ınan ki sonucu öğrendiğimden beri bütün kalbimle senin için de dua ediyorum. ınşallah en yakın zamanda güzel haberlerini alacağız.

EU2
06-04-2009, 19:09
Badem canım seninle aynı endişeleri ve merakı yaşıyordum kaç gündür. Bahsetmiştim ya kürtajdan kırk gün geçmesine rağmen adet olamadım diye testimde pozitif çıkmıştı. Doktorda gebelik yok önceki gebelikten kalan hormonlar demişti. (Nasıl bu kadar emin konuşabiliyorsa) Dört gün sonra yine adet olamayınca kan testi yaptırdım değer 496 çıktı ama dedim herhalde hormonlar sıfırlanmamış. İki gün sonra tekrar ettim testi zerre miktarınca ümidim yoktu inan ve şokkk değer 1189 olmuş. Yani yeni bir gebelik. Hem de hiç adet görmeden ve kaybettiğim bebeğim için dört seneye yakın iğne ilaç aşılama uğraşmıştık. Tabii sağlıkla kucağıma alabilir miyim orasını bilemem Allah'a emanet.
İnan ki sonucu öğrendiğimden beri bütün kalbimle senin için de dua ediyorum. İnşallah en yakın zamanda güzel haberlerini alacağız.

Sağol canım hayırlısı artık..Ben de adet günümü bekleyeceğim..Eğer gecikme olursa o zaman kan testi düşünüyorum.Allah sağlıkla kucağına almayı nasib etsin inşalah diyoruma.s.:nazar::1hug::asigim:

EU2
06-04-2009, 19:17
Ben kürtaj sonrası 34. gün adet gördüm..Adetten sonra silik mi silik gölge gibi bir çizgi gördüm...Hala dahi o silik mi silik varla yok arası gölge çizgiyi görebiliyorum...Ama henüz kan testi yaptırmamaya karar verdim..Çizgiye bakıp umutlanıp kan testinde negatif sonucu görmeye cesaretim yok sanırım...:çok üzgünüm:
Adetim biteli 2 haftayı geçti çoktan...19 gün önce adet oldum...

ESİNGÜL
07-04-2009, 08:24
badem inşallah hamilesindir idrarda kolay kolay çıkmaz. ben de kürtajdan 28 gün sonra adet gördüm 2 adeti görmeden bhcg testi yatırdım 10 du iki gün sonra 9 iki gün sonra 7 olmuştu dr kürtajdan sonra üç ay içinde bhcg sıfırlanır demişti

fatima38
08-04-2009, 18:00
Merhaba arkadaşlar, konuyu görünce sizlere sormak istedim , ben iki hafta önce kürtaj oldum ve bugün kontrole gittim kanda hcg 26,65 çıktı, sıfırlanması için henüz erken mi acaba

EU2
08-04-2009, 18:07
Merhaba arkadaşlar, konuyu görünce sizlere sormak istedim , ben iki hafta önce kürtaj oldum ve bugün kontrole gittim kanda hcg 26,65 çıktı, sıfırlanması için henüz erken mi acaba

Kaç haftalık kürtaj oldun canım?

Benim idrar koyu ise 2.çizgi soluk da olsa beliriyor..ama idrar açıksa,çok su içmişsem pek bişey çıkmıyor...:sm_confused:

fatima38
08-04-2009, 18:19
10.haftaya girmiştik kürtaj olduğumda,
küratjıda iki hafta önce oldum bademcim,
Sende hamişsin sanırım, değilsende en kısa zamanda olursun inş.

EU2
08-04-2009, 18:20
10.haftaya girmiştik kürtaj olduğumda,
küratjıda iki hafta önce oldum bademcim,
Sende hamişsin sanırım, değilsende en kısa zamanda olursun inş.

ben 14 şubatta erken doğumla ikiz bebeklerimi kaybettim canım....

fatima38
08-04-2009, 18:48
Çok geçmiş olsun, seninkisi çok daha zor ama üzülme en kısa zamanda yine hamiş olacaksın emin ol...

fatima38
08-04-2009, 18:48
Benim hcg neden sıfırlanmadı acaba bir fikri olan varmı?

EU2
08-04-2009, 18:57
Benim hcg neden sıfırlanmadı acaba bir fikri olan varmı?

Sıfırlanır 2 hafta çok erken daha canım....benimkinin de sıfırlanıp sıfırlanmadığı meçhul daha..
bu arada bebeklerim için üzülürüm çünkü ikisi de yaşıyordu...ben onları canlı doğurdum...şimdi mezardalar....
10 bebeğim olsa yine de onlar için üzülürüm....

fatima38
08-04-2009, 19:00
Üzülme diyorum ama ben on haftalık kalbi durmuş bebek için ne kadar ağladım ben bilirim, Allah yardımcın olsun kolay değil çok iyi biliyorum, sadece kendini yıpratma demek istiyorum...

EU2
08-04-2009, 19:07
Üzülme diyorum ama ben on haftalık kalbi durmuş bebek için ne kadar ağladım ben bilirim, Allah yardımcın olsun kolay değil çok iyi biliyorum, sadece kendini yıpratma demek istiyorum...

Pıhtılaşma sorunun olabilir mi canım? genelde ilk 3 ayda karında ölen bebekler için bu sorun çıkıyor..annede pıhtılaşma sorunu olduğu yani...

Brokoli
08-04-2009, 19:36
Adet oldum bitti bile...1 hafta 10 gün sonra testi yenileyeceğim..Bakalım çizgi daha da koyulaşıcak mı yoksa tamamen silinecek mi diye...
Şimdi 10 gün sonra testi tekrarlamayı düşünüyorum ve kafamda olasılık hesapları yapıyorum...:delphin:

1- Bu çizgi hamilelikten kalan hormonlar yüzünden var,beta hcg yi daha atmadı vücudum...,

2-Kürtaj olalı 45 gün oldu,adeti de gördüm ve bitti..Beta hcg çoktan vücuttan atılmıştır..Bir sürpriz olma olasılığı var,:utangac:

3-Tamemen göz yanılması...Ortada fol yok yumurta yok..Halüsinasyon görüyoruz karıkoca...

4- Ya da Test bozuk....( testi eşimde denedim,ikinci çizginin gölgesi bile çıkmadı...kaydirigubbakcemile3)
canım baemim öncelikle yaşadıklarını biliyorum ve allah sana sabır versin dier tarafta sana şeffat edecek meleklerin var ne güsel... öncelikle ben hamileyim ve ben hamile olduğum halde adet görmüştüm sana arkada demiş ya üstünemi hastalandın die ondan bende bişiler yazmak istedim ben 4 kasımda regli oldum ama 1 gün sürdü ben 4 kasımdan 21 gün sonra test yaptım dedilerki üstünemi gördün dediler die ama çıkmadı aslında hamileymişim aralığın 3 de tekrar regli olacaktım ama olmadım aralığın 5 de tekrar test yaptım ölesine ve çıktı ama çok silikti tekrar kan testi yaptırdık çıktı inş sende hamilesindir ve üstüne görümüşsündür canım arkadaşım dualarım seninlee:Saruboceq:

peluse
08-04-2009, 20:31
badem inşallah hamilesindir idrarda kolay kolay çıkmaz. ben de kürtajdan 28 gün sonra adet gördüm 2 adeti görmeden bhcg testi yatırdım 10 du iki gün sonra 9 iki gün sonra 7 olmuştu dr kürtajdan sonra üç ay içinde bhcg sıfırlanır demişti




Merhaba arkadaşlar, konuyu görünce sizlere sormak istedim , ben iki hafta önce kürtaj oldum ve bugün kontrole gittim kanda hcg 26,65 çıktı, sıfırlanması için henüz erken mi acaba


Arkadaşların yazmış olduğu bu iki durumdan sonra ben anlıyorum ki bu işin bir standardı yok. Her doktor farklı bir şey söylediği gibi, herkeste de değerin sıfırlanma süresi farklı sanırım. fisfisfis

EU2
08-04-2009, 20:34
Arkadaşların yazmış olduğu bu iki durumdan sonra ben anlıyorum ki bu işin bir standardı yok. Her doktor farklı bir şey söylediği gibi, herkeste de değerin sıfırlanma süresi farklı sanırım. fisfisfis

Evet,ben de öyle düşünmeye başladım..belki de kaç haftalık hamile olduğumuzda kürtaj olmamız da etkiliyor olabilir beta hcg yi ?:sm_confused:

avukat01
18-01-2010, 23:27
osmak daha nceki yazını şimdi okudum.dış gebelik geçirmişsin sen de benim gibi.benim de teşhis yeni kondu.4 haftalık bebek.10 gündür az az kanamam da var.beta hcg değeri 780 e düştü bugün itibariyle.doktorlar kendiliğinden düşeceğini söylüyorlar.ama benimki içerden hafif hafif kanıyor sızıntı şeklinde.seninki de mi öyle olmuştu?cerrahi müdahaleye gerek yok mu aceba bende de.bir de senin bhcg değeri kaç günde 1000in altına düşmüştü?bilgilendiririsen sevinirim.ii akşamlar...