PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : ilişkiden sonra spermi geri çıkanlar yardım



sweet33
05-04-2009, 22:23
arkadaşlar bir kaç konu vardı hepsine baktım ama yeterli cevabı bulamadım ilişkiden sonra sperm dışarı cıkıyor sizce hamile kalmaya etkisi olurmu veya bu şekilde olupta hamile kalanınız varmı çok merak ediyorum teşekkür ediyorum şimdiden

tentation
05-04-2009, 22:56
hayır bunun olumlu ya da olumsuz bir etkisi olmaz. normaldir bi miktar çıkabilir. . hamile kalmak istiyorsanız eğer bi süre bırt üstü yatmanız tavsiye edelir ancak bunu yapmadan da hamile kalanlar hatta ve hatta kondom kullanarak korunan kadınlardan erkekten ilk gelen sıvıdaki bi kaç spermcik yüzünden hamile kalanlar da olabiliyor..

sweet33
06-04-2009, 00:14
ya ayaklarım havada en az yarım saat bekliyorum ama olmuyor acaba dıarı çıkıyor ondanmı diye düşündüm

firuze-1524
06-04-2009, 00:42
canım benim herkeste mutlakaa dışarı çıkar o sıvı
ama sen başta yarım saat kadar yat sonra özelliğini yitiriyor zaten

serdi
06-04-2009, 13:07
canım bunun hamile kalamamayla bi alakası yok içeri giden miktar hamile kalmak için yeterlidir.. merak etme herkezde bu böyledir canım sen içini ferah tut.. umarım en kısa zamanda anne olursun...

ilona
06-04-2009, 13:08
arkadaşım hamile kalman için eşinin tamamen boşalması ve spermlerinin hepsinin içinde kalması (ki içerde nerde haps olucak illaki dışarı çıkması lazım) gerekmez
zevk suyundaki spermden bile hamile kalabilirsin toplu iğnenin ucu kadar bile yeterli :delphin:[/B][/FONT]

sweet33
06-04-2009, 13:42
yardımcı olan arkadaşlara teşekkür ederim
geri kalanına gelnce burası bi dayanışma ve yardım sitesi etrafındaki insanlardan daha çokğuyla iletişime geçip yardım alabiliyorsunuz bu site bunun için var önce bunu bir anlayın gelelim kendi doktorumuz olmaya ben 6 yıl sağlık eğitimi aldım burda sizin bildiklerinizden daha fazla tıbbi bilgiye sahibim. insanların çaresizlikle yazdığı yazılara siz komik diyorsanız bu sizin ayıbınız komik görenler lütfen yorum yazmasın sizinle uğraşaak halimiz yok sizin anlayamayacağınız konular bunlar.ben laboratuvar teknikeriyim kendi kendimin yeterınce doktoruyum Allah kimseye vermesin ama çocuk işin içinde olunca her yolu deniyorsunuz lütfen saçma sapan yorumlar yapmayın
geri kalan ve bana yardımcı olan arkadaslarıma teşekkür ediyorum

nesrin111
06-04-2009, 13:55
sağlık teknikeri olarak böyle bir soruyu sorman daha da düşündürücü

sweet33
06-04-2009, 14:27
insan çocuk konusunda o kadar hassas oluyorkı acaba mı diye sormaktan kendını alamıyor sanırım sizin çocugunuz var bu yuzden benı anlamanız cok zor olur

sweet33
06-04-2009, 14:37
kocaman sıteyı ıyıce ınceleyecek olursanız sizin normal yolla çocugunuz olmaz dıyen doktorların kişileri tatmın edemedıgını ve bu kişilerin hala acaba bunudamı denesem dediğini görebilisiniz insanların bu şekildeki hassasiyetinin sizlere komik gelmesi insanı çok düşündürüyor

SINEK
06-04-2009, 18:53
yardımcı olan arkadaşlara teşekkür ederim
geri kalanına gelnce burası bi dayanışma ve yardım sitesi etrafındaki insanlardan daha çokğuyla iletişime geçip yardım alabiliyorsunuz bu site bunun için var önce bunu bir anlayın gelelim kendi doktorumuz olmaya ben 6 yıl sağlık eğitimi aldım burda sizin bildiklerinizden daha fazla tıbbi bilgiye sahibim. insanların çaresizlikle yazdığı yazılara siz komik diyorsanız bu sizin ayıbınız komik görenler lütfen yorum yazmasın sizinle uğraşaak halimiz yok sizin anlayamayacağınız konular bunlar.ben laboratuvar teknikeriyim kendi kendimin yeterınce doktoruyum Allah kimseye vermesin ama çocuk işin içinde olunca her yolu deniyorsunuz lütfen saçma sapan yorumlar yapmayın
geri kalan ve bana yardımcı olan arkadaslarıma teşekkür ediyorum

sana osonuna katılıyorum arkadaşım hasretini çeken bilir ancak bu derdi herkes kafasına göre konuşuyo yüreği hasretle yananlar her yolu deniyo.ah ah

sweet33
06-04-2009, 18:58
evet arkadasım kesinlikle bunu yasamayan hiçkimse anlayamaz insan o kadar caresız kalıyorkı herseyı dusunuyor

gönülyarası
06-04-2009, 19:17
canım spermlerin dışarı çıkması gayet doğal...
zaten milyonlarca sperm var hamile kalmak için bir tane gerekli...

EU1
06-04-2009, 19:23
ben anlamadım yani tabi dışarı çıkacak orada sünger yada iç organlarımıza giden bir yol yokki güzelim.hamile kalmak için sadece 1 damla meni yeterlidir.1damla meninin içinde milyonlarca sperm vardır.umarım biran önce hamile kalır ve çocuk sahibi olursun:delphin:

iklim
06-04-2009, 19:24
ewt bitane si yeterlide oda gelip bizi bulmuyo

zeytin gözlü
06-04-2009, 19:33
bi damlası bile yeter cnm kafanı boşuna yorma
inş hayırlısıyla en kısa zamanda bebeğini kucağına alırsın :emir_bebek: :Saruboceq:

sweet33
06-04-2009, 19:33
ewt bitane si yeterlide oda gelip bizi bulmuyo

evet maalesef:(( gelmesi için elimizden gelen herşeyi yapıyoruz her yolu deniyoruz ama o kadar nazlılarkı bitanesi bile gelmiyor

sweet33
06-04-2009, 19:36
canım spermlerin dışarı çıkması gayet doğal...
zaten milyonlarca sperm var hamile kalmak için bir tane gerekli...
tabiki dısarıya cıkacak benim sormak ve anlamak istediğim o değil yani ilişki biter bitmez penis vajinadan çıkarken spremler onunla beraber dışarıya cıkıyor benim anlatmak ıstedıgım buydu yoksa içeride kalması gibi bişey söz konusu değil cevremde bır cok arkadasım var onlara sordum lavaboya gıttıklerınde dısarıya cıkıyormus mesela ama ben ayagımı havaya kaldırmadan dısarıya cıkıyor neyden olabılır merak ettıgım sey bu

saliha61
06-04-2009, 19:51
canım merak etme benimde aynı 6 aydır korunmuyorum ama tık yok....bizzim sorunumuz bu işte herşeyi kafamıza takmamız...boşver çıkarsa çıksın dışarı 1 damlası bile yeterli sadece stres yapmamamız gerekiyor...takmamaya çalış eminim o ay hamiş kalıcan...sağlıcakla kal...

sweet33
06-04-2009, 20:31
canım merak etme benimde aynı 6 aydır korunmuyorum ama tık yok....bizzim sorunumuz bu işte herşeyi kafamıza takmamız...boşver çıkarsa çıksın dışarı 1 damlası bile yeterli sadece stres yapmamamız gerekiyor...takmamaya çalış eminim o ay hamiş kalıcan...sağlıcakla kal...

teşekkür ederim canım inşallah eşimde sorun var işte 4 yıldır bekliyoruz bir defa olumsuz tüp bebek denemesi gecırdık o yuzden herseyden süphelenıyoruz

serap_resat
06-04-2009, 21:32
senin anlattığın gibi bende aynı şeyler yaşıyorum,kendi anneme ve ablama sorduğumda aynı şeyler söylediler hepsinin içeriye girmesi gerekmiyormuş ama olmuyor bir türlü bizde bir sene olacak korunmayalı haladaha tık yok..ilişkiden hemen sonra ayaklarımı dikiyorum tabi bunu uzun süre yapamıyorum bende biraz ayaklarımı kendime doğru çekiyorum,biraz kıpırdansam o meniler hepsi akıp gidiyo.o zaman çok sinir oluyorum..dışarıya çıkmasınlar diye tanpon bile koydum ilişkiden sonra yok fayda vermedi...bir şekilde oraya yerleşmiyorlar gibi geliyor...hayırlısı diyorum..:çok üzgünüm:

sweet33
06-04-2009, 21:34
senin anlattığın gibi bende aynı şeyler yaşıyorum,kendi anneme ve ablama sorduğumda aynı şeyler söylediler hepsinin içeriye girmesi gerekmiyormuş ama olmuyor bir türlü bizde bir sene olacak korunmayalı haladaha tık yok..ilişkiden hemen sonra ayaklarımı dikiyorum tabi bunu uzun süre yapamıyorum bende biraz ayaklarımı kendime doğru çekiyorum,biraz kıpırdansam o meniler hepsi akıp gidiyo.o zaman çok sinir oluyorum..dışarıya çıkmasınlar diye tanpon bile koydum ilişkiden sonra yok fayda vermedi...bir şekilde oraya yerleşmiyorlar gibi geliyor...hayırlısı diyorum..:çok üzgünüm:

evet canım aynen oyle oluyo bende sordum hemen cıkmaması gerekıyormus cözüm bulursan bana soylea.s

MerveKondu
06-04-2009, 22:03
arkadaşlar ilşkiden sonra elbetteki spermler dışarı çıkacak,,içeride depolanacak hali yok,eğer çıkmıyan varsa parmak kaldırsın.......

sweet33
06-04-2009, 22:49
arkadaşlar ilşkiden sonra elbetteki spermler dışarı çıkacak,,içeride depolanacak hali yok,eğer çıkmıyan varsa parmak kaldırsın.......

ya elbette cıkcak bız cıkmayacak dıye bırsey soylemıyoruz zaten sizin ilişkinizden sonra hemen mı cıkıyor yoksa ayaga kalkıncamı cıkıyor nıye anlamak ıstemıyor kımse

tırtıl kelebek
06-04-2009, 23:09
arkadasım spermler cıkar cınde kalamaz dokulur sendek normal hatta sendekı salgı ile bırlestıgınde dahafazla cıkar hamıle kalman ıçın 1 damlası bıle yeterlı olur

iklim
06-04-2009, 23:12
evet maalesef:(( gelmesi için elimizden gelen herşeyi yapıyoruz her yolu deniyoruz ama o kadar nazlılarkı bitanesi bile gelmiyor

ahh ahhh sorma 2 sene oldu
bi tanesimi tutmaz:delphin:

lilaa
28-10-2009, 09:47
arkadaşlar nasıl yazacam yardım edin yaaaaaaaa

lilaa
28-10-2009, 09:49
arkadaşlar bende yeni evliyim hamile kalmak istiyorum ama olmuyor doktora gittim bişey yok dediler niye olmuyor acaba

lilaa
28-10-2009, 10:03
selam arkadaşlar yaklaşık bizde 6 aydır evliyiz hiç korunmadık bebek istiyoruz ama olmuyor butun yontemleri de denedik olmuyor doktora gittik bişey yok dediler gayet durumunuz sağlıklı dedi??? çocuk istiyoruz olmuyor benimde lavaboya gittigimde menu dışarı çıkıyor ayagımı havaya kaldırmama ragmen belimin altına yastık koymama ragmen herseyi denedik bu ay yine olmadı yardımcı olursanız sevinirim şimdiden herkese teşekürler... herkesten allah razı olsun

mujdes
28-10-2009, 10:21
valla bende ayaga kalktim tuvalete gittim dus aldim ama 13 aylik kizimin kardesine 33 haftalik hamleyim ... Olmasin die ugrasirken ustelik prezervatif kullanirken....oldumu oluyo... Hesabima gore spermsiz hamile kaldim yada bizim korunma yonteminde problem var :s hiiiccc endiselenmeyin kizlar oldumu oluyor amuda dursanda ayakta dursanda Allah isterse veriyo...gonlunuzu ferah tutun allahim hepinize nasip etsin anne olmayi hayirlisiyla..saglikla..

mujdes
28-10-2009, 10:38
bide bosaldiktan sora esinin hemen cikmamasi iyi olur hemde bi yerde okumustum hamilelik stresiyle iliskiye giren kadinlarin vucudu iliski sirasinda spermlerin rahme dogru ulasmasini engellicek sekilde kasiliyomus... Yani o stresle yapilan iliski dogalolarak sonuc vermiyomus rahatlayin biraz nolurr Allah nasip edicek sizede insallah

yusufburcu
28-10-2009, 10:52
ahh kızlar ahhh bende aynı problem var bazen eşimi yarım saat dışarı çıkattırmıyorum ama çok durdukça içeride sanki daha çok dışarıya çıkıyor hepsi gidiyor gibi bide benim kalktığımda hepsi damlıyor şakır şakır 1.5 senedir deniyoruz ama yok işte allahım hepimize nasipo etsin inşaallah...mafoldumben

ilyada79
02-11-2009, 10:37
aynı sorundan bende muzdaribim arkadaşlar. niyeyse banada hepsi dışarı çıkıyormuş gibi geliyor. ki çıkıyor bence bi hamile kalamadım ya çok kötü hissediyorum kendimi.

b3tul
02-11-2009, 22:00
cıkıcaktır kızlar yane akıskan bir sey sonucta. ama önemli olan o değil. sonucta tamamı dısarı cıkmıor ve illlaki içerde kalan kısmıda var zaten 24 saat boyuncada ölmüyor o spermler içimizde kalıo ama işte şu da çok önemli rahimdeki sıvımızın ph değeri 3.8 ila 4.2 arasında eger bu değer aralıgı dısındaysa içeri giren spermler döllenmeye kalmadan yanıp ölüo. o acıdan doktorunuza ph degerinizi sorun. ve kesinlikle vajinal duş yapmayın.

biricik_06
02-11-2009, 22:18
anne değilim hatta evli bile değilim ama ben soruda bir anormallik görmedim.insan istediği kadar ne okursa okusun tecrübe denen bir şey var.insanlar seksi partneriyle özel yapıyor toplu da yapmadığına göre herkeste nasıl durumlar nasıl bilsin.soruyor garip olan ne anlamadım.heralde o da çocukları leyleklerin getirmediğini biliyor.yani nerdeyse bazıları utanmasa bunu bile yazarmış.ben üniversiteye başladığımda erkeklerin penisinin büyüdüğünü dahi bilmiyordum.ankarada yaşıyorum 4 yıl yabancı dil ağırlıklı lisede okudum ama bilmiyordum.nolmuş yani olabiliyor.

yusufburcu
03-11-2009, 09:40
ayyy kızlar en sonunda eşim akşam ya izola bant çekelim oraya yada amuda kalkıpta gez dedi adam bile farkında nasıl şakır şakır geldiğini

EU2
03-11-2009, 09:45
kadın vajinası vantuslu kuyu deilki huppp diye hepsini çeksin içine bir ilkişkide bir erkek milyonlarca sperm atıyor ve bunlardan bitanesi nadir olarakta 2 tanesini alıyor kadın yumurtası ...
hepsinin içinde kalmamasını en basit mantıkla burdan cozebilirsiniz ...
dısarı atılması normal ...
yarım saatt falan bacakları uzatıp ust uste atıp yatar pozisyonda kalmanızı oneririm ... sonrasında gene akacakır...

yercekimlikaranfil
03-11-2009, 09:53
Arkadaşlar, soruyu yadırgamadım ben. Herkes herşeyi bilemeyebilir.
Ama konuyla ilgili çok yanlış bilginin olduğunu da farkediyor insan bu soruları görünce.
Şimdi ilişkiye girince eşinizden gelen sıvı "sperm" değil, "meni"dir. Spermler meninin içindeki milyonlarca sayıdaki gözle görülmeyece kadar küçük erkek eşey hücereleridir. Yani meni spermleri taşıyan sıvıdır. Olması gereken şudur: Kadınla erkek ilişkiye girer, meni vajinaya boşalır, çok kısa zaman içinde meninin içindeki spermler vajinadan kadın yumurtalıkları ve rahmine doğru ilerler. Yani artık menide sperm filan kalmaz ve bu çok kısa sürede olur. Yani öyle çok uzun süre ayaklar havada yahut eşinizin içerde beklemesi gerekmez. Birkaç dakikalık zaman yeterlidir. Bu noktadan sonra artık içinde sperm taşımayan meni vajinadan akar, akmalıdır da zaten.
Yani herşey normal, endişe etmeyin.

yusufburcu
03-11-2009, 10:54
kadın vajinası vantuslu kuyu deilki huppp diye hepsini çeksin içine bir ilkişkide bir erkek milyonlarca sperm atıyor ve bunlardan bitanesi nadir olarakta 2 tanesini alıyor kadın yumurtası ...
hepsinin içinde kalmamasını en basit mantıkla burdan cozebilirsiniz ...
dısarı atılması normal ...
yarım saatt falan bacakları uzatıp ust uste atıp yatar pozisyonda kalmanızı oneririm ... sonrasında gene akacakır...

biz yine çıkacağını zaten biliyoruz anlatmak istediğimiz daha farklı birşeydi öneriniz için yinede teşekkür ederim.

yesilmandalina
18-01-2010, 21:54
öncelikle merhaba.siteyi uzun zamandır takip ediyordum ancak üye değildim taki bu başlığı görene kadar.başlığı açan arkadaşım, senin gibi bende aynı sorunu yaşıyordum spermler eşimin kendini çekmesiyle boşalmaya başlıyordu ve benimde en çok merak ettiğim bunun doğrusunun nasıl olduğuydu.bu arada 2 yıllık evliyim ve korunmuyoruz, herşey normal yumurta, sperm vs.. ama bebek yok.neyse doktoruma sordum oda sperm sayısı fazladır ondandır falan dedi ama ben bişey olduğundan emindim bu arada 2 kere aşılama geçirdim ve aşılama esnasında rahimde anormal bişeyler olduğu farkedildi, kanama olmuştu çokca laparoskopi yapmaya karar verdi doktor.ben bu arada sürekli olarak laparoskopi yaptırma konusunda ısrar ediyordum .Laparoskopi yaptırdım ve tahmin ettiğim gibi anormal bişey vardı meğerse karın içinde çok sayıda endometriozis varmış, bunlarda yapışıklıklara falan sebebiyet veriyormuş, ameliyattan sonra farkettim ki spermlerin hemen çıkması normal değilmiş.şimdi de çıkıyo fakat hemen değil, bi süre sonra ve azar azar.başlığı açan arkadaşa umarım yardımcı olur sende de illaki vardır demek tabi mümkün değil ama belirtileri var mı yok mu onuda değerlendir.endometriozis in en belirgin özelliği cinsel ilişki esnasında ağrı yada çok sancılı adetler bu ikisi de vardı bende.Allah yardımcımız olsun, dermansız dert vermesin.

ay_82
18-01-2010, 22:16
bende öyle oluyo arkadaşlarda da hamile kalanda oldu sanmam bi etki olacağını .......inşallah hamile haberinide alırız yakında :)

jarnana_21
19-01-2010, 01:05
ya niye konuyu açan arkadaşı yadırgamışsınız azarlar gibi öğretmen gibi cevap verenler olmuş yapmayın arkadaşlar yaa.cevap vermeyin daha iyi.bizdede aynı sorun var canım 4kez peçeteyle siliyorum çünkü hepsi vajinamdan çarşafa doğru akmaya başlıyor şakır şakır ve içine gittiğinide sanmıyorum bu yüzden bir keresinde ilişkiden hemen sonra pamuk koymuştum hiç akmamışt. 3dk eşin kalsın ilişkiden sonra ve pamuk koymayı dene birde eşin bacaklarını omzuna alırsada akmıyor...

sinem8384
10-05-2010, 07:26
Arkadaşlar merhaba,

Uzun zamandır takip edemedim forumu iş ortamındaki kısıtlamalardan dolayı...

Ben 2 ay önce laporoskopi oldum. Seroz kıst oldugu anlasıldı. Ancak benim bu kistin varlıgını anlamam tamamen şans eseri, normal kontrol sırasında oluştu. Kist oldukça büyüktü, 12 cm kadar. Ve şu anda adını hatılayamadığım bir anatomik oyuğun içerisine yerleştiği için beni hiç rahatsız etmedi. Neyse...şu anda iyiyim.Biz de bebeğimiz olsun istiyoruz. Benden de ilişki sonrasında meni akıyor. Ancak araştırdım ve kendi bilgilerimle de birleştirerek; diyebiilirim ki endişelenmeyin ve rahat bırakın kendinizi...çünkü bir arkadaşın da yazdığı gibi, bu kanalınn sonu kapalı, rahim var ve burdan sadece spermlerin geçmesine izin veriiyor. Kalan sıvı da vücut dışına çıkıyor.İlişki sırasında da mutlaka çıkan spermler vücut kasılmalarının yardımıyla rahime doğru ilerliyordur. Anatomik bir rahatsızlık oldugunu dusunuyorsanız bence bir dr ye görünekte yarar var
. En azından içiniz rahatlar biraz daha. Ama endişelenmeyin :)

Sağlıklı günler dilerim...

bianka
10-05-2010, 08:01
Bende de hep geri geliyor meni.Boşalma anında zaten yeterli sayıda sperm rahme ulaştığı için yarım saat ayakları havaya dikmek filan bana çok da etkili bir fikir gibi gelmiyor ama akmasın diye işte bir umut, yatıyorum.Ama daha gelen giden yok.

tosti
10-05-2010, 08:09
Bende de hep geri geliyor meni.Boşalma anında zaten yeterli sayıda sperm rahme ulaştığı için yarım saat ayakları havaya dikmek filan bana çok da etkili bir fikir gibi gelmiyor ama akmasın diye işte bir umut, yatıyorum.Ama daha gelen giden yok.

mrb canım vu normal bir durum ama hamile kalmak için engel degil çünkü spermler cok hereketli oldugu için o gidip yerini bulur zamanı gelıce bende hep yastık koymuştum kalçamın altına o zaman daah gec cıkıyor dışarı

bianka
10-05-2010, 08:19
mrb canım vu normal bir durum ama hamile kalmak için engel degil çünkü spermler cok hereketli oldugu için o gidip yerini bulur zamanı gelıce bende hep yastık koymuştum kalçamın altına o zaman daah gec cıkıyor dışarı

ben zamanında bariyer kurmuştum kaçmasınlar diye:) fakat o an gelmezse de ertesi gün günlük hayatımda geri geliyor, artık bir faydası yok ztn onların gelecek tabi ki.bir de hemen tuvalete gitmemeye çalışıyorum.aman işte bizimki de bir umut, geleceği varsa geliyor zatenboshayallersmile

tosti
10-05-2010, 08:20
ben zamanında bariyer kurmuştum kaçmasınlar diye:) fakat o an gelmezse de ertesi gün günlük hayatımda geri geliyor, artık bir faydası yok ztn onların gelecek tabi ki.bir de hemen tuvalete gitmemeye çalışıyorum.aman işte bizimki de bir umut, geleceği varsa geliyor zatenboshayallersmile

evet canım gelir merak etme bir sorun olmadıktan sonra

tosti
10-05-2010, 08:21
kafanada takma oda engel oluyor

esra8
10-05-2010, 10:05
bu bır sorun deıl zaten o alacagını alır fazlası cıkar.

Ruuhi
12-05-2010, 11:07
ne kadar dogal bir soru insallah hepimiz saglikli bebeklerimizi aliriz kucagimiza bende coooooook istiyorum

alis87
12-05-2010, 12:59
arkadaşlar; madem herşeyi konusuyoruz bende anlatım..
ben eşimle 1,5 yıldır birlikte oluyorum bu ayın 27sınde dugunumuz var. yorumları okudum zevk suyula bıle hamıle kalan varmıs. kı bırlikte olursan eşim hep dısarı bosaldı. ve herhangi bırsey yok. acaba çocugum olmıyacakmı benım o sıralar hamıle kalmıyayım dıye dısa bosalıyodu fakat sımdıde aklıma acaba takıldı? aydınlatırmısınız benı

pityone
12-05-2010, 13:49
merhaba arkadaşlar ben de aynı durumu yaşıyordum ve sormaya çekiniyordum bu durumu. daha sonra samımı bır arkadasıma sordum onun da aynı şeyi yaşadıgını öğrenınce rahatlamıstım. her ilişkimizden sonra akıyordu. kaç selpakla temızlıyordum. hatta gün içinde öksürdüğümde güldüğümde bile akıyordu.ama hamıle kaldım. 5 aylık hamıleyım.bişey fark ettim. hamile oldugumdan beri bunu yaşamıyorum. nasıl bir etkisi var bilmiyorum ama durum bu.. bir de bir arkadaşım vücud yabancıladıgı şeyi atar demıstı vucut alıştıktan sonra dısarı akması azalır demıstı ne kadar doğru bilemıyorum ama paylaşmak istedim. sonuc olarak bence sorun yok benım de cok akardı ama hamıleyım şuan..canınızı sıkımayın bence. kolaylıklar diliyorum..

niltt
12-05-2010, 13:55
herkesin öyledir genelde merak etme,benim de öyle,duştan çıktıktan sonra bile geliyo bazen insan sinir oluyo yaa...

alis87
13-05-2010, 11:26
lütfen benım soruma cvb

hiranur8
13-05-2010, 17:32
arkadaşlar; madem herşeyi konusuyoruz bende anlatım..
ben eşimle 1,5 yıldır birlikte oluyorum bu ayın 27sınde dugunumuz var. yorumları okudum zevk suyula bıle hamıle kalan varmıs. kı bırlikte olursan eşim hep dısarı bosaldı. ve herhangi bırsey yok. acaba çocugum olmıyacakmı benım o sıralar hamıle kalmıyayım dıye dısa bosalıyodu fakat sımdıde aklıma acaba takıldı? aydınlatırmısınız benı

canim bence bu konuda kim nedese bos...benimde bir arkadasim evlendikten sonra bu sekilde birbucuk yil korundu.ama suan hamile...yanlislikla hamile kaldim diyor.cocugumuz olmaz diye dusunme.hamile kalmak sans isi.hersey yolunda gitse saglikli olsan ,esin icine bosalmis dahi olsa her ay%25 sansin var.bence simdilik cocugumuz olmayacakmi gibi seyler dusunme...ama hamile kalmaya karar verdiginde 1 yil icinde hic birsey olmuyorsa ozaman kesinlikle bir dr a git

hiranur8
13-05-2010, 17:35
herkesin öyledir genelde merak etme,benim de öyle,duştan çıktıktan sonra bile geliyo bazen insan sinir oluyo yaa...

arkadaslar bence o dustan ciktiktan sonra bile gelen sivi sadece sperm degil.vajina iliskinin daha kolay olmasi icin kayganlasirici bir sivi olusturuyor ya ben onun oldugunu dusunuyorum.

trhn1677
23-06-2010, 15:36
arkadaşlar ben bu topikte yeniyim. aranzıda hamileler yada hamilelikiçin uğraşanalr vardır. Bilgisi olana yada yaşamış olana bir sorum olucak : ben ilk kez 3 gün evvel bebek için çalışmaları başlattım. 3 gündür akıntım var..Acayip bel ağrısı var..çalışmalarımız başarılı oldu varsaysak biel bukadar erken belirti olurmu?? bunu yaşayan yada bilgisi olanlar..

xxDerinxx
23-06-2010, 15:50
Spermin içerde durması gibi birşey söz konusu değil ki zaten tabiki çıkacak...
Ancak hamile kalmak istiyorsanız kalçanızın altına yastık koyup ilişkiden sonra bir süre sırtüstü yatın...

kaderr
25-06-2010, 23:56
http://www.kadinlarkulubu.com/yardim-melekleri/348259-ucuz-bebeklere-yardim.html#post11592684 bır bakarmısınz?

ay_82
26-06-2010, 00:42
bende de çıkıyor........

bskozberk
26-06-2010, 22:02
cnm biz 1 yıllık evliyiz bir kez korunmadık ilişkiye girdikten sonra uyduk sabah duşa girdik.ben bacağımı falan havaya dikmedim yalnızca beraber olduktan sonra kalkmadım ve hemen hamile kaldım.ama cnm önemli olan biraz da doğru zamanı yakalamak bence

Tiryandafila
26-06-2010, 22:46
Benimde kafama takılan bir durumdu.
Herkes aynı şeyi yaşadığına göre bir sıkıntı yok.
Zaten arkadaşlarında dediği gibi, spermi tutan sıvının , yani meninin dışarı çıkması gerekiyor.
İlişki bittikten sonra, hepsinin çıktığı hissine kapılıyor insan ama hepsi çıkmıyordur.

denizzelda
27-06-2010, 12:50
yardımcı olan arkadaşlara teşekkür ederim
geri kalanına gelnce burası bi dayanışma ve yardım sitesi etrafındaki insanlardan daha çokğuyla iletişime geçip yardım alabiliyorsunuz bu site bunun için var önce bunu bir anlayın gelelim kendi doktorumuz olmaya ben 6 yıl sağlık eğitimi aldım burda sizin bildiklerinizden daha fazla tıbbi bilgiye sahibim. insanların çaresizlikle yazdığı yazılara siz komik diyorsanız bu sizin ayıbınız komik görenler lütfen yorum yazmasın sizinle uğraşaak halimiz yok sizin anlayamayacağınız konular bunlar.ben laboratuvar teknikeriyim kendi kendimin yeterınce doktoruyum Allah kimseye vermesin ama çocuk işin içinde olunca her yolu deniyorsunuz lütfen saçma sapan yorumlar yapmayın
geri kalan ve bana yardımcı olan arkadaslarıma teşekkür ediyorum

güzelim sen gerçekten labortant teknisyeni olsaydın 2 sene anatomi dersi ve eğitimi almıs biri olarak bunu çok cok iyi bilirdin.VE anatomi bilgisi sıfır,bir insanın sorduğu bu basit soruyu sormazdın..
Hamile kalmayı istemek farklı,hamile kalmak icin yöntem araştırmak farklı fakat diğerlerinden daha cok bilmesi gereken bişeyi mantıksızca sorup bide ben tıb eğitimi aldım diye ahkam kesmen cok komik olmuş.Çocuk olunca işin ucunda her yolu deniyorsun demişşin..Her yol mübah yani öle mi? allah insanı ne icin olrsa olsun akıldan uzaklaştırmasın derim bu sözüne.haydin laborant teknisyeni hanımefendi,sana sağlık eğitimi almış biri olarak kolay gelsin derim.Sen bilirsin ya hani,çinko kullanmaya başla,takvim günlerini hesapla,menstrüasyon sonrası ovülasyon günlerini takip et.Hiç olmadı ise,jinekoloğunla görüşüp yumurta baskıylayıcı tedavilere başlayabilirsin long protokelde burun spreyleri ile başlayıp iğnelerle devam edersin,bu şekilde folliküler ortalama bi büyüklük kazanır,tabi sen daha iyi bilirsin ama jinekolog önerir bu tedaviyi...Çıkan spermleri de dert etme,dölleyen HÜCREDİR,SIVI DEĞİL.hücre gözle görülmez zaten bayanssulusmile

kalanchyo
01-06-2011, 16:34
güzelim sen gerçekten labortant teknisyeni olsaydın 2 sene anatomi dersi ve eğitimi almıs biri olarak bunu çok cok iyi bilirdin.VE anatomi bilgisi sıfır,bir insanın sorduğu bu basit soruyu sormazdın..
Hamile kalmayı istemek farklı,hamile kalmak icin yöntem araştırmak farklı fakat diğerlerinden daha cok bilmesi gereken bişeyi mantıksızca sorup bide ben tıb eğitimi aldım diye ahkam kesmen cok komik olmuş.Çocuk olunca işin ucunda her yolu deniyorsun demişşin..Her yol mübah yani öle mi? allah insanı ne icin olrsa olsun akıldan uzaklaştırmasın derim bu sözüne.haydin laborant teknisyeni hanımefendi,sana sağlık eğitimi almış biri olarak kolay gelsin derim.Sen bilirsin ya hani,çinko kullanmaya başla,takvim günlerini hesapla,menstrüasyon sonrası ovülasyon günlerini takip et.Hiç olmadı ise,jinekoloğunla görüşüp yumurta baskıylayıcı tedavilere başlayabilirsin long protokelde burun spreyleri ile başlayıp iğnelerle devam edersin,bu şekilde folliküler ortalama bi büyüklük kazanır,tabi sen daha iyi bilirsin ama jinekolog önerir bu tedaviyi...Çıkan spermleri de dert etme,dölleyen HÜCREDİR,SIVI DEĞİL.hücre gözle görülmez zaten bayanssulusmile

bu nasıl bir uslüp arkadaşım,senin kişilerin eğitimiyle dalga gemeye ne hakkın var.HEM TEORİK VE PRATİK farkını anlamıyorsun galiba burada kimseyi aşağılama herkes kendinden sorumlu.Yardım edeceksen et.YOK DALGA GEÇECEKSEN BAŞKA YERDE TAKIL.