PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Sizce ne düşünmeliyim?



zelinda
15-04-2009, 06:39
arkadaslar cok sinirim bozuk tam anlatamayabilirim derdimi
esimin cuzdanini karistirma huyum yoktur ama dun gozume carpti kalin duruyodu bende acaba parami cekti hesaptan diye merak ettim esimde uyuyodu tabi baktim ama cuzdanin gizli bolmesinde 2 adet prezervatif vardi sok oldum ne dusunecegimi sasirdim tabiki alip cope attim esim az once ise gitmek icin kalkti tabi dayanamadim sordum ama is yerinde bi cocuga goturuyomus cocuk bilmiyomus utaniyomus yani avrupa da yasiyoz turkiye olsa neyse burda markette satiliyo onlar inanmak istesemde inanmadim cunku esimin bugun 4 saatlik bi bos zamani var isle ev ayri sehirlerse oldugu icin eve gelmeyecek yani 4 saati orda gecirecek cok kafam karisti sizce bunlari kafama takmakta haksizmiyim bana guvenmiyosun gibi duygu somuruleri yapti ama aklima da baska bisey gelmiyo o prezervatifleri ne yapacak

mihrak
15-04-2009, 07:07
hemen aklına kötü şeyler getirme bence,eşin cidden böyle bir şey yapacak olsa neden evden prezarvatif alsın ki,şüphe çekmek istemezdi bence senin anlayacağından korkardı...ne kadar zamandır evlisin??

burbuk
15-04-2009, 08:59
Buradada prezarvatifler markette satılıyor güzelim, eşin bir çapkınlık yapacaksa akşamdan alıp cüzdanına koymaz. Merak etme sen.
Ayrıca insan utanırsa avrupada da Türkiyede de utanır. Yani utanmanın yeri ve zamanı yoktur. Belkide arkadaşına almıştır gerçekten.

Gülsüm Sultan
15-04-2009, 09:15
Hmmmm.....CADIARZU

Esinin daha önceden hicbir süpheli hareketini görmediysen, aranizda güven sorunu yoksa belkide gercekten dogru söylüyordur arkadasim....:delphin:

Esini sen tanirsin sen bilirsin öncesini...böyle birsey yapacak bir adam degil diyorsan bos bosuna kendine kuruntu yapma....:delphin:

idil
15-04-2009, 09:30
hemen kötü düşünme bence eşin düşündüğün gibi birşey yapacak olsa neden evden götürsün...Dışarıdan alırdı bide bunu düşün...

kuzum
15-04-2009, 09:32
Prezervatifin cüzdanda işi ne arkadaş. Garip valla.

isolde
15-04-2009, 09:42
Prezervatifin cüzdanda işi ne arkadaş. Garip valla.

bencede ne işi var...

melekberke
15-04-2009, 09:45
Belki götüreceği arkadaşı Türktür canım.
Utanmıştır gerçekten..... Sen eşini daha iyi tanırsın tabi. Boş yere kuruntu yapma. Bişey varsa sen hareketlerinden anlarsın zaten.

totomel
15-04-2009, 09:50
:roflol:ay öldüm yaaa:))kocanda bir alemmiş, bari cebine koy cüzdanda ne işi var sırnaşık şey merak etme doğru söylüyordur arkadaşım..bi halt yiyecek olsa arkadaşların dediği gibi dışarda satılıyor dışardan alırdı...belkide arkadaşına almak için söz verdi unuttu evdeklerden götüreyim bari dedi olabilir yani...üzülme şekerim bişey yoktur:))

zelinda
15-04-2009, 10:04
3 senelik evliyiz daha once boyle seyler yapmadi tabi yani guven sorunumuz yok aramizda ama bana soyleyebilirdi arkadasina aldigini yani boyle seyleri saklayacak biri degil ne bileyim ya simdide oyle telefon ediyo acmiyorum yanlis bisey soylerim isi cikmaza sokarim diye aksami bekleyim bari bu arada cok iyimsersiniz tesekkurler insallah sizin dediginiz gibidir

purplem
15-04-2009, 10:35
iyi düşünmek istiyorum ama garip geldi bana.
bence eşini takip et .
umarım dediği gibidir

dieek
15-04-2009, 10:46
banada çok garip geldi valla seni etkilemek istemem arkadaşım ama ben olsam acayip şüphelenirdim çünkü insanoğlu çiğ süt emmiş bencede biraz takip et hareketlerini falann ama umarım kötü olan değildir düşündüğün..

EstetikEditor
15-04-2009, 11:48
garip...
takibe alın..

hadibakem
15-04-2009, 11:48
bence kötü düşünme
güven sorunu da yaşamıyormuşun
doğru söylüyordur eşin
sorunu büyütme bence derim

okypete
15-04-2009, 11:54
tabii,tabii,çocukcağıza almıştır.:delphin:
ilahi. daha güzel bir yalan uydursaydı barii:kahve:

çalıkuşu
15-04-2009, 11:57
Bana hiç mantıklı gelmedi yapılan açıklama.
Böyle birşeyi yapacak olan arkadaş, gereken şeyleride kendisi alır...
Minareyi çalan kılıfını hazırlar misali. Marketten almaya utanan, arkadaşından
istemeye nasıl utanmamış????? Bence hiç hoş olmayan, komik bir açıklama...

Womanizer
15-04-2009, 12:11
ben yerinizde olsam inanmazdım çünkü hiç inandırıcı değil.

diyelim ki doğru söylüyor işyerindeki çocuğa prezervatif götürmek sana mı kaldı diye sorsaydınız ya

bu ne demek hatta bunu söylemesi daha da ağır çok başka sıfatlar yüklenir bu prezervatif götürme işine

her arkadaşlığın bir sınırı vardır ona mı kalmış işyerindeki çocuğun cinsel hayatı utangaçlığı çok ayıp

inanmayın bu yalana ve takip edin ama çaktırmadan

essmeralda
15-04-2009, 12:24
ya burada doğru söylüyordur arkadaşına almıştır diyen arkadaşlar gerçekten inanarak mı söylüyorlar bunu cidden merak ettim.
yani siz eşnizin cüzdanında prezervatif bulsanız bunun arkadaşına götüreceğine inanırmıydınız?

ben inanmazdım.
ben bunu balon sanmıştım demesi benim için ne kadar mantıklıysa bu cevap da o kadar mantıklı yani..

kuzum
15-04-2009, 12:25
ya burada doğru söylüyordur arkadaşına almıştır diyen arkadaşlar gerçekten inanarak mı söylüyorlar bunu cidden merak ettim.
yani siz eşnizin cüzdanında prezervatif bulsanız bunun arkadaşına götüreceğine inanırmıydınız?

ben inanmazdım.
ben bunu balon sanmıştım demesi benim için ne kadar mantıklıysa bu cevap da o kadar mantıklı yani..

Bitiyom ben sana yaaa:CüvCüv:

Aynensengözlerimebaksanab

Sileli
15-04-2009, 12:26
Hiç tanımadıgı bı marketten bir dakıkada almaya utanmış ama evlı barklı arkadasına konuyu açmaya utandıgını soylemeye öyle bişeye ıhtıyacı oldugunu soylemeye ve kendısınden ıstemeye utanmamış öyle mi? :1shok:

saçmalamasın eşin allah aşkına. :delphin:

Daha profosyonel bi yalan bulabılırdı.Esın senı aldatırmı bılmem ama cuzdanını karıştırmıcanı bıldıgınden saklamış olabılır.He napıcaktır onları,bilemem.Erkek bu sen yınede cok guvenme ve takıbe al derim... :kahve:

PurpleRain
15-04-2009, 12:31
Prezervatifin cüzdanda işi ne arkadaş. Garip valla.

bence de ya, hiç hoşlanmam böyle şeylerden, şüphelenirdim ben açıkçası canım ama aranızda sağlam bir güven varsa bir şey diyemem.

essmeralda
15-04-2009, 12:35
Bitiyom ben sana yaaa:CüvCüv:

Aynensengözlerimebaksanab

teşekkür ederim kuzucum.
madem teşekkür butonu yok bizde işgal ederiz buraları :jeyyar:

PurpleRain
15-04-2009, 12:40
tabii,tabii,çocukcağıza almıştır.:delphin:
ilahi. daha güzel bir yalan uydursaydı barii:kahve:

bu kadar açık söylemek istememiştim ama ancak da bu kadar söylenir yani. benim başıma gelse çok kızarım açıkçası Çok üzgünüm çoook

nidam034
15-04-2009, 12:41
kesın olarak soyluyorum..

malesef ama eşin senı aldatıyor..varmı boyle bır sacmalık..cocuga goturuyormus..

daha etkılı bır yalan soylemelıydı..

esın sana oyle soyleyınce aklıma lıseye yenı basladıgımda sıgaraya baslamıstım..(özenti) annem çantamda sıgara paketı bulmustu..arkadasımın demıstım.. aılesı bılmıyormus bende onun ıcın saklıyorum demıstım..aynen ona donmus bu olay..

Makber
15-04-2009, 12:45
canım moralini bozmak istemem ama banada eşinin söyledikleri hiç inandırıcı gelmedi sen bunun altını iyice araştır ama ona belli etmeden ayrıca hiç bir erkek böyle bişeyi kabul etmez hemen duygu sömürüsüne başlar..Allah yardımcın olsun canım inşallah biz yanılıyoruzdur

nidam034
15-04-2009, 12:49
arkadaslar cok sinirim bozuk tam anlatamayabilirim derdimi
esimin cuzdanini karistirma huyum yoktur ama dun gozume carpti kalin duruyodu bende acaba parami cekti hesaptan diye merak ettim esimde uyuyodu tabi baktim ama cuzdanin gizli bolmesinde 2 adet prezervatif vardi sok oldum ne dusunecegimi sasirdim tabiki alip cope attim esim az once ise gitmek icin kalkti tabi dayanamadim sordum ama is yerinde bi cocuga goturuyomus cocuk bilmiyomus utaniyomus yani avrupa da yasiyoz turkiye olsa neyse burda markette satiliyo onlar inanmak istesemde inanmadim cunku esimin bugun 4 saatlik bi bos zamani var isle ev ayri sehirlerse oldugu icin eve gelmeyecek yani 4 saati orda gecirecek cok kafam karisti sizce bunlari kafama takmakta haksizmiyim bana guvenmiyosun gibi duygu somuruleri yapti ama aklima da baska bisey gelmiyo o prezervatifleri ne yapacak



valla kızlar kım ne derse desın..bu olay cok sacma..ben markette çalısıyorum..satınalma işinide ben yapıyorum..adamlardan cekınmeden prezarvatıf alabılıyorum..market için hatta dahada ılersı...bayanların gelıp bızden prezarvatıf satın alması..madem bu cocuk marketten prazervatıf almaya cekınıyor..ee o işi nasıl yapacakmıs..basını kocan mı bekleyecek pekı..bıraz agır oldu ama kusura bakma işin gercegı bu..

aycaaaaaaa
15-04-2009, 12:55
hareketlerini gözlemle ... hemen suçlama onu..ama bu olayıda göz ardı etme.. gözun hep uzerinde olsun.. telefonlarına falan bak arada hiç umulmadık zamanlarda ama bu eşinin dikkatini çekmesin.. inş sadece şuphelenmişindir... eğer açık verirse hesabını sorarsın :oklava:

rzme
15-04-2009, 13:44
inandınmı yoksa........ :kahve:

gonul1977
15-04-2009, 13:57
arkadaslar cok sinirim bozuk tam anlatamayabilirim derdimi
esimin cuzdanini karistirma huyum yoktur ama dun gozume carpti kalin duruyodu bende acaba parami cekti hesaptan diye merak ettim esimde uyuyodu tabi baktim ama cuzdanin gizli bolmesinde 2 adet prezervatif vardi sok oldum ne dusunecegimi sasirdim tabiki alip cope attim esim az once ise gitmek icin kalkti tabi dayanamadim sordum ama is yerinde bi cocuga goturuyomus cocuk bilmiyomus utaniyomus yani avrupa da yasiyoz turkiye olsa neyse burda markette satiliyo onlar inanmak istesemde inanmadim cunku esimin bugun 4 saatlik bi bos zamani var isle ev ayri sehirlerse oldugu icin eve gelmeyecek yani 4 saati orda gecirecek cok kafam karisti sizce bunlari kafama takmakta haksizmiyim bana guvenmiyosun gibi duygu somuruleri yapti ama aklima da baska bisey gelmiyo o prezervatifleri ne yapacak

Anlattığı şey beni hiç tatmin etmedi hatta güldüm, çünkü çok komik bir mazeret bence yerinde olsam tepkimi koyarım, bi şekilde çünkü bu kesinlikle basit bişey değil..

zelinda
15-04-2009, 14:18
tesekkur etme butonu olmadigi icin hepinize birden tesekkur ederim bu olayi takip edicem tabi az once aradi kotu bisey yapmiyorum icin rahat olsun diye guya herkesin derdini dinliyomus herkes derdini buna anlatiyomus yani hakkaten utangac biri evli barkli adama bu konuyu acabiliyosa marketten prezervatifi de alir beni enayi yerine koyuyosada kendi kaybeder

PurpleRain
15-04-2009, 14:22
tesekkur etme butonu olmadigi icin hepinize birden tesekkur ederim bu olayi takip edicem tabi az once aradi kotu bisey yapmiyorum icin rahat olsun diye guya herkesin derdini dinliyomus herkes derdini buna anlatiyomus yani hakkaten utangac biri evli barkli adama bu konuyu acabiliyosa marketten prezervatifi de alir beni enayi yerine koyuyosada kendi kaybeder

inşallah yanlış düşünüyoruzdur ama sen ara yine işyerindeyse falan, kontrol et.

Efla
16-04-2009, 13:06
fisfisfis pek iyimser olamadım bu konuda. çaktırmadan takibe devam edin bence...

nasıl bir arkadaşlık bu anlamadım. oraya varana kadar eşiniz düşünüyor. eşiniz doğru söylüyorsa bile, hiç uygun değil.

iwy7
16-04-2009, 17:15
Herkes ne kadar iyimser yorumlar yapmış hayret ettim.
Canım cüzdan karıştırma alışkanlığım yok diyorsun, belki eşin devamlı bulunduruyor cüzdanında ve sen görünce bu yalanı attı. Yani umarım öyle değildir ama şahsen ben böyle birşey görsem kıyameti koparırım. Benim eşiminde utangaç bir arkadaşı var, evli biri ama utanıyormuş alamıyormuş. Eşim alıp veriyormuş bunu bana anlattı mesela. Kutuyla alıp paket halinde veriyor, hani öyle olsa anlıycamda...ben seninkini anlamadım arkadaşım peşini bırakma bu olayın.

pamuksekeri
16-04-2009, 17:22
Keşke alıp çöpe atmasaydın görmemiş gibi yapıp takip etseydin o zaman ne olduğunu daha kolay anlayabilirdin.Sen yine ona inanmış gibi yapıp tedbiri elden bırakma,yoksa gizli yapar eğer yapıyorsa.Erkek sonuçta güvenmemek lazım bence.

yaralim
16-04-2009, 17:38
Belkide kotu dusuncesi yoktur fakat cuzdaninda ne tasiyor ?
Madem utangaç bir gence yardim edecek, gider alir o an verir
Hiç dusunmuyor mu evliyim, karim gorse ne der, ne dusunur ?
hayret birsey.

suprensesi
16-04-2009, 17:44
bencede ya saçma ne alaka kendi alamıyormu ben bile gidip almıştımki,güzelim sen bunu gizliden gizliye araştır uyurken tel.nuna bak keşke hiç sormasaydın şüphelendirmeseydin onu,iççamaşırına felan bi işaret koy hani çıkartısa felan ay ne bileyim basbayağı bu sallamış yaaa

Nadas
16-04-2009, 18:12
valla hiçte iyi düşünemem :kızgın::1closedeyes:
ne demek başkasına getiriyorum:kızgın:
başkasına götürse bile milletin bilmem nesinden gelen bilmemnelerin derdi ona mı kalmışsengözlerimebaksanab
işin aslını astarını iyice öğrenmeden peşini bırakma bence:dilcikar:

EU1
16-04-2009, 18:19
bende inanmadım eşine malesef saçmalamış,prazarvatiftemi ödünç istenir ilğinç ,hem neden cüzdana üstelik 2 tane

elmaninsapiarmutuncekirdegi
16-04-2009, 18:33
bahane saçma olmuş.biraz daha akıllı olsa başka inandırıcı bi bahane daha bulabilirdi.
hala mutluysan ve eşinin sevgisine inanıyosan hiç üzerine düşme,aksi halde çok üzülebilirsin.zaten ayrılmayı göze aldıysan sonuna kadar git.çok şey bulacağını sanıyorum

üvercinka1981
16-04-2009, 21:49
Erkekler neden utansın ki bence iyice sıkıştırın şüpheli bi durum ..

MaviEge
16-04-2009, 22:54
sizin için söylemiyorum ama benim eşim bu şekilde davransaydı,inanmazdım.peşini asla bırakmazdım bu olayın.ne diyeyim inşallah eşinizin dediği doğrudur.

banueralp
16-04-2009, 23:38
çok komik yaaa en çokda kadınları böle salak yerine koymaya çalışan erkeklere kızıyorum. 14 yaşındaki çocuk bile daha iyi bir yalan bulurdu.

chocolategirl
17-04-2009, 00:33
uzulme canim yaa,
sanmiyorum oyle bir durum oldugunu... daha once de bir durum olmamis,suphe cekecek...
ama prezervatifi cuzadaninda tasimasi gercekten bana da cok komik geldi hayal ettim de bir an kaydirigubbakcemile3

gulkurusuu
17-04-2009, 00:44
eşinizin arkadaşı prezervatif almaya utanıyor, ama prezervatifle o işi yapmaya utanmıyor... senı uzmek ıstemem ama yalan çok saçma geldı bana. ancak şu da olabılır erkekler dıger erkeklere hava atmak ıçın bu tarz şeyler taşırlar. kuzenlerımden bılıyorum :) belkı boyle bırşey de olabılır. gerçi çocukça ama... bıraz sıkıştır bence.

PurpleRain
17-04-2009, 10:12
eşinizin arkadaşı prezervatif almaya utanıyor, ama prezervatifle o işi yapmaya utanmıyor... senı uzmek ıstemem ama yalan çok saçma geldı bana. ancak şu da olabılır erkekler dıger erkeklere hava atmak ıçın bu tarz şeyler taşırlar. kuzenlerımden bılıyorum :) belkı boyle bırşey de olabılır. gerçi çocukça ama... bıraz sıkıştır bence.

evet canım bu daha çok ergen davranışı gibi gamyoncuiremsu

YAMAN
17-04-2009, 11:58
Canım bunun cevabını anca sen bilirsin eşin sonuçtamirmirmirmir
son zamanlarda nasıl sana karşı
cinsel hayatınız özellikle nasıl gidiyor
banada saçma gibi geldi bu mazeret benneyaptımki
ama olabilirde belki çocuğun parası yoktur
çaktırmadan iyi takip et
telefonuna bak :smiley-cool:
fatura dökümanına bak
şehir dışına çıkarmı
yani sen daha iyi anlarsın durumu
belki sana kızmıştır şüphelen diye böyle bişey yapmıştır
korkutmak için olabilir yani....:çok üzgünüm:
Son zamanlarda aranız nasıl kaç yıllık evlisin çocuk varmı:CüvCüv:
bunlar önemli bence neden ararken
umarım dediği gibidir eşinin nedeni

zelinda
17-04-2009, 14:28
Canım bunun cevabını anca sen bilirsin eşin sonuçtamirmirmirmir
son zamanlarda nasıl sana karşı
cinsel hayatınız özellikle nasıl gidiyor
banada saçma gibi geldi bu mazeret benneyaptımki
ama olabilirde belki çocuğun parası yoktur
çaktırmadan iyi takip et
telefonuna bak :smiley-cool:
fatura dökümanına bak
şehir dışına çıkarmı
yani sen daha iyi anlarsın durumu
belki sana kızmıştır şüphelen diye böyle bişey yapmıştır
korkutmak için olabilir yani....:çok üzgünüm:
Son zamanlarda aranız nasıl kaç yıllık evlisin çocuk varmı:CüvCüv:
bunlar önemli bence neden ararken
umarım dediği gibidir eşinin nedeni

son zamanlarda bana karsi suphe yaratacak hareketleri olmadi yani aldatacagina inanmak istemiyorum
telefonlari fatura dokumanlari cuzdani yani hepsi ortalikta durur yani saklamaz ama bu arkadasina prezevatif goturmesi cok kafami karistirdi 3 yillik evliyiz ve 2 yasinda kizimiz var evde oldugu gunler disari cikmaz zamanini bizimle gecirir simdilik olayi buyutmedim ama unutmadigimi ve bu olayi takip ettigimi o da anladi
kendisinin aptallik yaptigini kabul ediyo ama arkadasim icin yaptim diye de yemin ediyo bende sastim kaldim

Mihriban
17-04-2009, 15:32
canım bir kere bende eşimin cüzdanında bir prezervatif buldum
bende sinirlenip sordum işyerinde bir arkadaşım verdi bana dedi sanada söylemiştim dedi ama benim aklıma hiç gelmidi söylediği
eşimede çok güvenirim ama yinede sinirlenmiştim.yalnız şu da var adam aldatmak istese niye cüzdanında gezdirsin ki istediği dakka alabilir.
sende olayı büyütme derimyerimseniben

EU3
17-04-2009, 16:15
çok saçma bir bahaneee
bu erkeklerde hiç başka yalan bilmez mi yaaa
eski papağan gibi aynı yalanları evirip çevirip söylüyorlar

fmk
17-04-2009, 16:22
süphelenmekte sonuna kadar haklisin. Esini caktirmadan yakin takipe al. Gerekirz adam tut takip etsin

PurpleRain
17-04-2009, 18:07
durum ne,haber var mı?

EU1
17-04-2009, 18:08
babamda annem telefon dökümünü gördüğünde arkadşaımdaydı o aramıştı demişti ben inanmam hemen arkaşı sunuyolar yazık valla aratsaydın msj çektirsyedin sen bilmiomuş gibi o arkadaşa cevabı ne olacakmış üzülme cnm ama ben böle düşündüm

nesrin111
17-04-2009, 18:39
tabii,tabii,çocukcağıza almıştır.:delphin:
ilahi. daha güzel bir yalan uydursaydı barii:kahve:

aman zaten bu erkekler çok saf oluyor yaaa
yalan söyleyemiyorlar birde açık veriyorlar birde çapkınlık
pehhhhhhhhhhh

nesrin111
17-04-2009, 18:41
ben yerinizde olsam inanmazdım çünkü hiç inandırıcı değil.

diyelim ki doğru söylüyor işyerindeki çocuğa prezervatif götürmek sana mı kaldı diye sorsaydınız ya

bu ne demek hatta bunu söylemesi daha da ağır çok başka sıfatlar yüklenir bu prezervatif götürme işine

her arkadaşlığın bir sınırı vardır ona mı kalmış işyerindeki çocuğun cinsel hayatı utangaçlığı çok ayıp

inanmayın bu yalana ve takip edin ama çaktırmadan



ya şu da var
prezervatif almaya utanıyor ama bir kadınla beraber olmaya utanmıyor
ilginççççççççççççççççççbenneyaptımki

myflowers
17-04-2009, 18:45
ben hayatta oyle bıseye ınanmasdımm kendı acımdan soyluyorum cok sacma esım gıdıcek baska bırıne prezervatif alıcakk ve bende bunda guvensızlık armıycam oylemııııı yaa bu erkler bayanalrın ne sanıyolarr cokmuuu akıllılarrrr dahılermııı

myflowers
17-04-2009, 18:49
ya bıde elın herıfınden sızın esınıze ne sorması ayıppp yanı sız bıde yurtdısında yasıyosunuz bu tur seylerın daha normal karsılandıgını bılıyorummm gencelerr orda daha serbest turkıye kadar tutucudeılll nedense esınızın dedıgıne hız anlam veremedım bu ıste bı bıt yenıgı var benceeee

egeli..
17-04-2009, 19:17
bende belcikada yasiyorum okadar kolayki marketlerde heryerde satiliyor desemki sadece ezanelerde satiliyor belkide utanir almaya ama yurdisinda yasayanlar icin hic promlem deyil ben olsam yutmam bu yalani

PurpleRain
17-04-2009, 19:19
bir de başkasına alsa iki tane mi olur ya, kutu olmaz mı :uhm:

EU1
17-04-2009, 20:42
tabii,tabii,çocukcağıza almıştır.:delphin:
ilahi. daha güzel bir yalan uydursaydı barii:kahve:

kesinlikle katiliyorum. oyle olsa iki tanecik mi olur? kutu ile satiliyor onlar. tek tek satilanlari da hemen ayak ustu almalik. yani hani tam o ise giderken bakarsin yaninda yoiktur falan.

oyle bile olsa gizli bolmeden ne isi var?

ben olsam iskillenirdim.

EU1
17-04-2009, 20:45
canım bir kere bende eşimin cüzdanında bir prezervatif buldum
bende sinirlenip sordum işyerinde bir arkadaşım verdi bana dedi sanada söylemiştim dedi ama benim aklıma hiç gelmidi söylediği
eşimede çok güvenirim ama yinede sinirlenmiştim.yalnız şu da var adam aldatmak istese niye cüzdanında gezdirsin ki istediği dakka alabilir.
sende olayı büyütme derimyerimseniben

canim istedigi dakika almiyorlar iste. o her zaman ozel durumlar icin. yani olur d ais cikar yaninda hemen bulunsun. araba olmaz. isyeri olmaz. en iyisi cuzdan.

tum capkinlik yapan erkekler, bekarlar cuzdanlarinda mutlaka birer tane acil durumlar icin bulundurur. cunku o zmaanin ne zaman gelecegi belli olmaz. du ben bi kosu prezervatif alip gelyim dememek icin her daim yaninda olsun ister.

TatLiGaci
17-04-2009, 23:07
Erkeklerde bazen böyle bir furya oluyor herhalde...
Cüzdanda prezervatif taşıma furyası....kaydirigubbakcemile3

Liseden kız arkadaşım da eşinin cüzdanında bulmuş...
Hemde o korunma yöntemini kullanmadığı halde...
Gelde iyi niyetli düşün...:uhm:

Bence de takipte ol...
Belki acemi çaylak eşin ilk kez bu işe teşebbüs edecekken sana yakalandı...:teselli:

gül_güzeli
17-04-2009, 23:16
Açıkcası ben bu konuda seni üzmek istemiyorum ama biraz uyanık ol çünkü eşinin arkadaşı hiç tanımadığı marketçiden prezervatif almaya utanıyorda eşine anlatırken mi utanmıyor?Canım erkekler bu konuda çok rahattır merak etme.
Bu konunun altını deş derim çok masumane bir durum değil...sengözlerimebaksanab

Slinn
17-04-2009, 23:26
arkadaslar cok sinirim bozuk tam anlatamayabilirim derdimi
esimin cuzdanini karistirma huyum yoktur ama dun gozume carpti kalin duruyodu bende acaba parami cekti hesaptan diye merak ettim esimde uyuyodu tabi baktim ama cuzdanin gizli bolmesinde 2 adet prezervatif vardi sok oldum ne dusunecegimi sasirdim tabiki alip cope attim esim az once ise gitmek icin kalkti tabi dayanamadim sordum ama is yerinde bi cocuga goturuyomus cocuk bilmiyomus utaniyomus yani avrupa da yasiyoz turkiye olsa neyse burda markette satiliyo onlar inanmak istesemde inanmadim cunku esimin bugun 4 saatlik bi bos zamani var isle ev ayri sehirlerse oldugu icin eve gelmeyecek yani 4 saati orda gecirecek cok kafam karisti sizce bunlari kafama takmakta haksizmiyim bana guvenmiyosun gibi duygu somuruleri yapti ama aklima da baska bisey gelmiyo o prezervatifleri ne yapacak

ahh canim benim ne vicdanli bir erkekmisin deseydin avrupada cocuk iliskiye girebiliyormus ama prezervatifimi bilmiyormus yada almaya utaniyormus cocukda seyini gostermeye utanmiyor ama prezervatif almaya utaniyor ama senin kocaya kizi becerecegini soylemeye utanmamis vay be :uhm: bu adam bence kendini cok zeki saniyor canim kusura bakma ama :kızgın:
sinir oldum benim esim yapsa kiyamati koparmistim beni salakmi saniyorsun ordan cokmu saf gorunuyorum diye o prezevatifi yedirirdim valla:kızgın:

ay bende bugun cok sinirliyim ya regl mi olacam ne kafamçokkarıştı

ifrit
17-04-2009, 23:27
:S içine kurt düşürmek olmasın benimkiside yani artık bu seyler turkiyede de ciklet gibi satılıyor. en krosu bile nasıl kullanacagnı bilir. zaten nedir ki yani:P bi kılıf. uzmanlık gerekktirmiyor kullanmak.
gözlerin üzerinde olsun bence esinin:oklava:

fatolina
17-04-2009, 23:48
soru :1 siz prezarvatif kullanıyomusunuz? soru :2 neden o 4 saat boş geçireceği zamanda cüzdanında o prezarvatif ,arkadaş ayaklarını geçsin bikere ; bana inandırıcı gelmez ben yemem ama yiyene afiyet olsun

zelinda
18-04-2009, 00:03
ahh canim benim ne vicdanli bir erkekmisin deseydin avrupada cocuk iliskiye girebiliyormus ama prezervatifimi bilmiyormus yada almaya utaniyormus cocukda seyini gostermeye utanmiyor ama prezervatif almaya utaniyor ama senin kocaya kizi becerecegini soylemeye utanmamis vay be :uhm: bu adam bence kendini cok zeki saniyor canim kusura bakma ama :kızgın:
sinir oldum benim esim yapsa kiyamati koparmistim beni salakmi saniyorsun ordan cokmu saf gorunuyorum diye o prezevatifi yedirirdim valla:kızgın:

ay bende bugun cok sinirliyim ya regl mi olacam ne kafamçokkarıştı

canim bende sinirliyim ama inan beni guldurdun keske benimde sinirli olma sebebim seninki gibi olsaydi:1no2:

ayrica bizde prezervatifle korunuyoruz ve esim 2 haftada bir 4 saatlik bos zaman denk geliyo o da ev cok uzak gelip gitmek zor oluyo diye orda kaliyo aklima hic gelmezdi onceden cunku kitabini laptopunu goturuyo yaninda vakit gecsin diye ama o gun ne kitap ne laptop goturdu simdi kizimin yaninda kavga etmek istemiyorum soruyorum guzellikle ama bana sebebini arkadasinin kim oldugunu tam anlatmiyo ben bahanesine inanmadim ama nasil ogrenecegimi de bilemiyorum

MeriSu
18-04-2009, 00:10
Tatlım en yakın arkadaşımla buna benzer bir olay bu yaz yaşadık hala erkeklere güvenim 0. Eşim bile olsa...Onun eşi de dışarda sürekli arayan soran başka tel olmayan öle biriydi. Meğer saklı başka simkartı varmış vs vs.. Birçok sinsice aşağılık numara.
1.si korkutma,inandır yine yelkenlerini suya indirsin. Ama sen ipleri asla elinden bırakma. Çekirge 3. sıçrayışında mutlaka yakalanıyor. Onu gözlemle, belki de tek gecelik bişi olacağını düşünmüş, her ihtimale karşı yanına almıştır. Ama sana vereceğim tek tavsiye; bulandırma işi. Anlamamazlıktan gelince gevşetiyorlar.

Hamiye
18-04-2009, 00:13
Erkekler bu konuda bahane ve inkar konusunda çok iyi rol yaparlar bilginize .

zelinda
18-04-2009, 00:31
Tatlım en yakın arkadaşımla buna benzer bir olay bu yaz yaşadık hala erkeklere güvenim 0. Eşim bile olsa...Onun eşi de dışarda sürekli arayan soran başka tel olmayan öle biriydi. Meğer saklı başka simkartı varmış vs vs.. Birçok sinsice aşağılık numara.
1.si korkutma,inandır yine yelkenlerini suya indirsin. Ama sen ipleri asla elinden bırakma. Çekirge 3. sıçrayışında mutlaka yakalanıyor. Onu gözlemle, belki de tek gecelik bişi olacağını düşünmüş, her ihtimale karşı yanına almıştır. Ama sana vereceğim tek tavsiye; bulandırma işi. Anlamamazlıktan gelince gevşetiyorlar.

canim sagol da korkutma inandir yelkenleri suya indirsin demissin nasil yapayim yani fazla bu konuyla ilgili konusmayimmi inanmis gibimi durayim canim biraz daha acikla lutfen sizin fikirleriniz benim icin onemli tanidik kimseye anlatamam cunku bu olayi

SEN_KOLIK
18-04-2009, 01:00
erkek adam utanirmiymis ya ben olsam bide balon yapip patlatirim şakkıdı

Quelle
18-04-2009, 02:03
erkek adam utanirmiymis ya ben olsam bide balon yapip patlatirim şakkıdı

Turkiyeden marketten orkid bile alamayan ben dusunun yani:)

burda prezervatifi hic cekinmeden inceliyorum hahaha cok degisikleride var yanlis almim

diye cok rahat kasaya geciyorum...

gercekten bunu artik yollarda bedavaya dagitiyorlar esin belki bir sey yapacakti

bomba elinde patladi ama arabasi varsa orayi kontrol et bence..

EU1
18-04-2009, 03:51
canim laptopunu karistir biraz. maillerine bak.

biz bu sitede yemin edeni birak, yapmadim diye Kuran'a el basip yapanini gorduk.

MeriSu
18-04-2009, 18:10
canim sagol da korkutma inandir yelkenleri suya indirsin demissin nasil yapayim yani fazla bu konuyla ilgili konusmayimmi inanmis gibimi durayim canim biraz daha acikla lutfen sizin fikirleriniz benim icin onemli tanidik kimseye anlatamam cunku bu olayi

Canım inan erkeklerin akılları bizim kadar kompleks çalışmıyor. Daha düzler. Hele de yakalanmayınca daha da cürretkar oluyorlar. Çocukluk arkadaşımın eşi evlilikleri iyi giderken, hiç beklemediği bir anda aldattı. Uzun zmndır başka evli bir kadınla ilişkisi varmış ve kadınla tel falan konuşmuyorlarmış. Neyse... Suçu kanıtlanmadan herkes suçsuzdur. Ona hata yapması için fırsat ver. Bikaç ay durulur ama emin ol o pisliğe bulaşan, adrenalin tadını alan bi daha yapar. 1 kez aldatan bir daha bir daha aldatır. Üstüne gitme unutmuş gibi davran ama unutma, çaktırmadan araştırmaya devam et. Arkadaşım tam yakalayamıcam dediği anda yakaladı.

Allah aldatılma acısı yaşatmasın, umarım o kadar masumdur olay.
:teselli:

Mrs.Sönmez
19-04-2009, 08:35
Buradada prezarvatifler markette satılıyor güzelim, eşin bir çapkınlık yapacaksa akşamdan alıp cüzdanına koymaz. Merak etme sen.
Ayrıca insan utanırsa avrupada da Türkiyede de utanır. Yani utanmanın yeri ve zamanı yoktur. Belkide arkadaşına almıştır gerçekten.

aynen katılıyorum
burasıda yurt dışı kadar olmasada ilerledi

ankakuşu
19-04-2009, 23:17
valla bu erkeklerin işi hiç belli olmaz. sırf iş arkadaşlarına daha çapkın görünmek için bile taşıyo olabilir. ama bence de inceden takip et bi süre

banueralp
19-04-2009, 23:59
arkadaşım neler odu? konuştunmu eşinle ekrar. neler yaptın

sewal84
20-04-2009, 00:27
bence hemen kendini yiyip bitirme ama ayaktada uyuma yani kontrollerine devam et (cüzda,telefom,mail vs)baktın bi iki tane daha şüphe çekici durum var üstüne git

Asmin
20-04-2009, 00:33
prezarvatif dedigin cuzdanda tasinir zaten yahu yani hani hakkaten arkadasini goturuyorsa mantikli bir yere koymus.
ama yok baska amac icinse sacma olmus neticede senin yakalama olasigilin cok ama cok yuksek..
bana aldatma gibi gelmiyor canim cidden.

clochette
20-04-2009, 01:07
arkadasa aldimkaydirigubbakcemile3
kaydirigubbakcemile3 (sadece arkadasiz) gibi olmus
yemeyin bence bu yalani

zelinda
20-04-2009, 01:48
valla bekliyorum herhangi bi acik yakalamadim daha
kafamin karisik oldugunun farkinda o da diyo zaten o niyetim olsa cuzdanda tasimam diye cunku cuzdani telefonu hep ortada durur
su aralar olayi hatirlatmamaya calisiyorum unutmus gibi gorunup ona caktirmadan olayi takip ediyorum
birde evle is yeri arasi yaklasik 1 saati buluyo arabayla bende isyerine yakin bir yere tasinalim dedim bir kac gundur ev ariyoruz zaten tasinacaktik hic olmazsa gozumun onunde olur takip etmek kolay olur esyalarimizi toparlamaya basladik yarinda bi eve bakicaz kizlar dua edin insallah olur yoksa hep icimde bi supheyle ise gondermek zorunda kalicam

pamuksekeri
20-04-2009, 02:01
ınşallah şüphelerin boşa çıkar canım benim.Şimdilik sakin ol ve takipte ol.Evini yakına götürmek istemekle en iyisini yapmışsın canım.

PeSpEmBe
20-04-2009, 08:59
Yahu ne arar prezervatif adamın cüzdanında .. Ya masum olsa bile kadının aklına kurtu düşürmüş bi

kere... Kimbilir nasıl kötü oldun görünce ... :1closedeyes:

PeSpEmBe
20-04-2009, 09:05
valla bekliyorum herhangi bi acik yakalamadim daha
kafamin karisik oldugunun farkinda o da diyo zaten o niyetim olsa cuzdanda tasimam diye cunku cuzdani telefonu hep ortada durur
su aralar olayi hatirlatmamaya calisiyorum unutmus gibi gorunup ona caktirmadan olayi takip ediyorum
birde evle is yeri arasi yaklasik 1 saati buluyo arabayla bende isyerine yakin bir yere tasinalim dedim bir kac gundur ev ariyoruz zaten tasinacaktik hic olmazsa gozumun onunde olur takip etmek kolay olur esyalarimizi toparlamaya basladik yarinda bi eve bakicaz kizlar dua edin insallah olur yoksa hep icimde bi supheyle ise gondermek zorunda kalicam

Yapmaya niyeti olan insan , eninde sonunda yapar bir yolunu bulup.. O yüzden bence kuruntu yapmayın. ınsanın içinde varsa ne yapsan boş , ama içinde yoksa da o ne kadar uzak olsa boş .

Eşinizin bu konuda nasıl , sadık mı , güvenilir mi, güvenilmez mi, maceracı mı .. olup olmadığını siz iyi bilirsiniz...

yarennkara
22-04-2009, 15:09
evli adamın cüzdanın içinde prezervatif ilginç....

aysun444
22-04-2009, 21:00
Bende şüpelenirdim açıkcası arkadaşlar diyor ya alsa zaten marketten alırdı o iş için diye, ne yapacak ki o koca kutuyu boynunamı asacak, tabiki evden alıp gidecek...
Neyse sizin bundan sonra yapacağınız şey şu dur çok iyi gözlem yapmak, ben olsaydım şüpelendiğim günlerde ilişkiye girmek isterdim, biraz açık olacak ama isteklilik durumu yada yine pardon ama boşalma süresi, doluluk oranına falan bakardım:))) Ayyy koptum şimdi yazdıklarıma
delikafaduldenaaaa delirim ben taktik uygulamazsam.