PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bebek odası yada yatak odası için avize yapımı (resimli)



Sayfa : [1] 2

drydeniss
27-04-2009, 13:37
kızlar merhaba öncelikle buna ilham olan
themis in annesine teşekkür ederim...

ister bebek odasına yapabilirsiniz ister yatak odasına... buyrun bizim emeğimize

malzemeler

1 kg beyaz tutkal ( boyacılardan alabilirsiniz )
1 tane orta kalınlıkta örgü ipi istediğiniz renk
1 tane büyük balon
süslemek için boncuk, kelebek, uğur böceği,taş vs
plastik bir kap
ve size yardımcı olacak istekli bir arkadaş (biz bu işi genelde eltimle yapıyoruz)( şimdiye kadar toplam 5 tane yaptık)

öncelikle balonu şişiryorsunuz. istediğiniz büyüklükte...
kabın içine tutkalı döküyorsunuz içine biraz su ekliyoruz az sulu akışkan bi kıvam elde ediyoruz
ipi açıp tutkala buluyoruz. sonra elimizle tutkalın fazlasını silkiyoruz diyeyim. resimde nasıl yaptığım anlaşılır..
bu tutkallı ipi balona sarmaya başlıyoruz..

http://img23.imageshack.us/img23/1299/adszpxw.jpg

ipi yumağından boşattıp tutkala yediriyoruz yedirdiğimiz tutkalı elimzle fazlasını ipten sıyırızıyoruz ve bi taraftan doluyoruz..
http://img23.imageshack.us/img23/5872/45712906.jpg

bu da dolarken
http://img23.imageshack.us/img23/7127/71948087.jpg

bu dolama işinin bitme aşaması

http://img23.imageshack.us/img23/6979/adsz4siv.jpg

buda bitmiş hali.. en son kalan tutkalı iplere boca edip yediriyoruz...

http://img23.imageshack.us/img23/4867/adsz5ove.jpg

bu da tam bitmiş hali. şu an asıp kuruması için hazır durumda bi ip geçirip bağlıyoruz.. bu kuruyana kadar böyle bir yerde asılacak altına kap veya poşet sermeniztavsiye edilir çünkü fazla olan tutkal aşağı akıyor..

http://img23.imageshack.us/img23/3370/adsz6o.jpg

kızlar kışın 3 günde flan kuruyor.yazın kurutulduğu yerin güneş görmemesi lazım. çünkü balon sıcakta patlayabilir. biz genelde banyo veya tuvaletlere asarak kuruttuk yaptıklarımızı.. tam tıkır tıkır kuruduğu zaman içindeki balonu patlatıyoruz ve aşağıda ki gibi kesiler atıyoruz. büyük olan kesik aşağıda kalacak kücük olan kesik de lambanın duy a asıldığı kısım olacak..

http://img23.imageshack.us/img23/8703/adsz7o.jpg

geriyede en güzel kısmı kalıyor süslemesi
kestiğinizyerlerin kenarlarını tülle kaplıyoruz. tabi vazgeçilmezimiz silikon tabancası yardıma koşar... ve üzerini süsleriz

http://img23.imageshack.us/img23/239/adsz8ala.jpg

bu da başka bir açıdan görünüşü

http://img23.imageshack.us/img23/7858/adsz9q.jpg

bu da ışık yandığında görüntüsü. tam montaj yapılmadı elimizle tutuyoruz. bu arada yaptığımız avize mi desem ne desem uçuk yeşil rengi. erkek bebek odası için yapıldı..
kızımınki uçuk pembe onun resmini çekmeyi unutmuşum. :utangac:

http://img23.imageshack.us/img23/6295/adsz10m.jpg

bu da krem .. görümceme yapıldı yatak odası için...

http://img23.imageshack.us/img23/1768/adszkrem.jpg

buda ışıklı hali

http://img23.imageshack.us/img23/9166/adszkremkl.jpg

http://img23.imageshack.us/img23/3666/kremm.jpg

http://img23.imageshack.us/img23/8232/kremmmm.jpg

kızlar şimdiye kadar 2 tane yeşil, 2 tane krem, 1 tane de pembe yaptım kaydirigubbakcemile5

drydeniss
27-04-2009, 14:37
çok güzel yaaa,elinize sağlık..
bu arada balon çabuk patlamaz mı...??


valla yaptıklarım hiç patlamadı ama themis yaparken patlamış..o zaman hemen bi ucundan balon katıp tekrar şişirmişler..


çok güzel olmuş çok şeker deniycem bende yardımcı birini bulursam :-)

bulursun canım.. resmini ekle olurmu yapınca


eline sağlık vaktim olsa denerdim

a.s.


ellerine sağlık çok güzel olmuş ve basit gözüküyor tabi yapabilene bi denemek gerek

evet ilk yaparken zor oluyor. ip birden çözülüveriyor sararken...


vay anasını yaaa:delphin:

Çok güzel olmuş. Ellerinize sağlık. yaratıcılığınıza da hayranımkaydirigubbakcemile5
teşekkür ederim..a.s.


gerçekten çok güzel ellerinize sağlık

teşekür ederim canım


Muhtesem olmus ,ellerinize saglik

teşekkür ederim



ellerine sağlıkkkk süper vallla
teşekkür ederim



vallaha süper kesin denemek istiyorum ama bir sorum var... kışın 3 gündede bu havalarda kaç günde kurucak?? birde bir soru daha balon patladımı bunun biyerine bişiy olmuyo demi kuruduğunu nasıl anlıcazda balonu patlatıcaz??? ellerinize sağlık süper güzel bişiymiş...

çabuk kurur canım ya. tam tıkır oluyor zaten kuruyunca anlammaak imkansız :roflol:


ellerine sağlık çok hoşş bende yapabilirimm:ecrin_bebek:
resmini eklemeyi unutma...


cok cok cici cok guzel valla becerı ıster .. tek kısı yapamaz bunu.. ne etsem kocaylamı yapsam bende.. yalnız renklerı nasıl ayarlıyorsunuzzz.. o kısmı kaçırdım mı yoksa ben ?
tek kişi olmaz canım.. ipi istediğin renk alıyorsun..


maşallah maşallah çok şık ve şeker bişey yapmışsın canım :nazar:
eline emeğine sağlık :)
teşekkür ederim a.s.


Duy kısmını yapı marketlerde satılan düz aparatmı kullanıyosunuz orasınıda anlatırmısınız
Tşkler

canım ben evdeki hazır aslılı olana ekleyiverdim. herkese öyle yaptık yani.. hazır olana geçiriveriyoruz..:utangac:


çok güzel olmuş ellerine sağlık bende deneyeyim inşallah yapabilirim.
resmini bekliyoruz canım


ellerine saglik cnm hepsi cok cicihihoyyyt
teşekkürler lora


bayıldım mukemmel olmus gercekten bunu esımle yapıcam:CüvCüv:alkisalkisalkis

resmini de koymayı unutma...


canım bu ip normal örgü ipimi birde ne kadar ip gidiyor aşağı yukarı ne kadar ip doluyoruz yarım ipmi yoksa 100 gr lık ip mi gidiyor bunu da açıklarsan sevinirim bizimki çok seyrek yada çok sık olmasın.....
bildiğin örgü ipi. orta kalınlıkda canım.. kaç gr hiç bakmadım



ayyyyyyyyyyyyyy ben buna bayıldım
çok enterasan bişi denemek lazım
yanlız tek başına yapılmazmı bu iş acaba
bana yardımcı kimse yokta.

tek başına çook zor :1no2:


valla maşallah hem pratik hemde gayet şık ve güzel olmuş ellerinize sağlık

teşekkür ederima.s.

drydeniss
27-04-2009, 14:39
vay bee kırk yıl düşünsem aklıma gelmez ..harika bişey olmuş ..ellerinize sağlık,kısa zamanda ablamı ayartıp yapıyorum..

resmini eklersen çok sevinirim..


bayildim ellerine saglik bende denemeye calisicam

resmi ri de ekle emi...


evet tatlım arkdaşın dediği gibi kaç gramlık ip ve nasıl bi olması lazım yerimseniben

canım bildiğin bi tane örgü ipi hiç gramına bakmadım valla. eksik gelmez sanırım 100 gr lıktır..

drydeniss
27-04-2009, 15:32
çok güzel olmuş canım ellerine sağlık valla :)))))))
teşekkür ederim canım.a.s.


Ay nefis bir şey yaaaa çok güzel olmuş.
Emeğine, ellerine sağlık...
teşekkür ederim canım a.s.


canım hani 100 gr lık iptir gramına bakmadım dedin ya en azından ipin hepsini mi doluyorsun balona yoksa biraz kalıyormu bunu söylesen az çok fikir olur......
işte o balonun boyutuna göre değişiyor. seyrekliğini sıkılığını siz ayarlayın. kimi çok dolayım istedi kimi az.. en yaptığım hep aynı yumaktan aldım ama ip sündü ( esnedi ) arttı hepsini kullanmadım..
o sizin istediğiniz büyüklüğe göre değişir..a.s.


evet gözüktü harika olmuşellerinize sağlık valla bayıldım
teşekkür ederim a.s.


süper olmuş tek kelime ile.bunu daha önce biyerde görmüştüm ama tam görmemişim cünkü bu süper olmuş.bende deniycem en kısa zamanda minikten fırsat bulabilirsem tabii.ellerinize saglık tekrar

teşekkür ederim..a.s. resimini bekliyoruzi


Canım çokl güzel olmuş eline sağlık...nereden buluyorsun bu fikirleri....
themis in annesinin fikri ilk ona yaptılar. sonra ben çarptım onlardan 5 kişiye daha yaptım..alkisalkisalkis
eltiminki kaldı bi tek delikafadulden oysa kadıncık hepsine yardıme tti :roflol: terzi kendi söküğünü dikemezmiş dedikleri bu olsa gerek.. onunkine alttan taş sarkıtcaz biraz farklı olcak. yaptığımızda eklerim onuda:dance:

drydeniss
27-04-2009, 16:21
ayy bayıldım ben bu fikre.. ellerine sağlık canım.. ayrıca açıklayıcı anlatımın için çok teşekkur etmek istiyorum. gule gule kullan. bende yapacam bende :))
rica ederim. senin yaptıkların kadar güzel olmasada.. kendi çapımda taklıyorum işte..a.s.


gerçekten çok çok güzel olmuş. hiç elde yapılmış gibi değil gayet profesyonel. şimdi tv.de falan görüyoruz uyduruk kaydırık herşeye tasarım diyorlar bu şahanee. Üstündeki malzemelerdenden dolayı mı o kadar pahalıya çıkıyor?
evet malzemelerden kaynaklı
ip 1 tl
tutkal 6,5 lira
balon 5 tanesi 1 lira
ama kelebekler le araya kristal taşlardan atıyorum onlar pahalıtutuyor
yoksa boncuklar falan ucuz
kriztal taşın tanesi 15 kuruş .. çokca alınca pahalı tutuyor o da toplu aldığım için uyguna geliyor. tabi ucuz olanları da var ama güzel parlamıyorlar
kelebekler 75 kuruştan mı ne alıyorum bilmioyrum ki.. ortalama 15 liralık falan zaten kelebek alıyorum.
ebik kabuk derken baya mal oluyor. ama sadece süsü.tabi uygun mal etmek isterseniz düşüyor fiyat..:utangac:

drydeniss
27-04-2009, 17:56
anam bizim hatunda ne maharet varmış..
eline sağlık canım çok hoşuma gitti bende görümcemle yapabilirim bölr bişi
thanks canım a.s.

bak bi de kelebek kanadı yapmıştım linkini verem

http://www.kadinlarkulubu.com/kendi-el-emeklerimiz/272131-kizim-icin-kelebek-kanadi.html

kızımın doğum gününe yaptım. aslında yaptığım birşeydaha var ama resmini aktaramadım tel. den..

EU1
01-05-2009, 22:48
selam cnm bize çok güzel bir fikir vermiş oldun bu çalışmayla bir kaç kez balon patlasada tekrar yeni balon şişirdik.ilk denemede acemilik oldu ama sonunda başardım galiba.resimleri ekliyorum umarım beğenirsin.

http://img204.imageshack.us/img204/6030/fotoraf0016g.jpg (http://img204.imageshack.us/my.php?image=fotoraf0016g.jpg)


http://img204.imageshack.us/img204/2378/fotoraf0017.jpg (http://img204.imageshack.us/my.php?image=fotoraf0017.jpg)
buda asıldıktan sonraki hali oda loş pembe oldu kullanmadığım tokalarla yaptım süslemelerini.

EU1
01-05-2009, 22:52
http://img204.imageshack.us/img204/9573/fotoraf0018x.jpg (http://img204.imageshack.us/my.php?image=fotoraf0018x.jpg)

EU1
01-05-2009, 23:08
evet malzemelerden kaynaklı
ip 1 tl
tutkal 6,5 lira
balon 5 tanesi 1 lira
ama kelebekler le araya kristal taşlardan atıyorum onlar pahalıtutuyor
yoksa boncuklar falan ucuz
kriztal taşın tanesi 15 kuruş .. çokca alınca pahalı tutuyor o da toplu aldığım için uyguna geliyor. tabi ucuz olanları da var ama güzel parlamıyorlar
kelebekler 75 kuruştan mı ne alıyorum bilmioyrum ki.. ortalama 15 liralık falan zaten kelebek alıyorum.
ebik kabuk derken baya mal oluyor. ama sadece süsü.tabi uygun mal etmek isterseniz düşüyor fiyat..:utangac:[/QUOTE]


valla cnm ben yarım kiloluk tutkalı 3 tlye aldım otrişim vardı bayadır.balon da vardı kullanmadığım iple yaptım 3 tlye mal oldu bana anlıycan:hooray::dance:

EU1
01-05-2009, 23:12
bir de bunların takılmış hallerini görsek.
yani duylarıyla vs falan..
bağlantı olayını da görmek istiyorum ben açıkçası..
zahmet olmazsa tabi..

canım bizim lambaların tepelerinde kıvrılmış teller var baya sert.eşim ona bağladı iple :1hug:a.s.

EU1
02-05-2009, 00:01
Bayıldım ya süper olmuş. Ama bu sadece bebek odası için kullanılmaz ki. :) Gümüşi ipten yapılıp kristal plastik taşlar sallandırılırsa da ço güzel olur. ay heyecan yaptım ben de denemek istiyorum. a.s. Süpersiniz. Şeniz

edit,levestoriy seninki de çok güzel olmuş ben de o tüylü avizlerin beyazından aradım ama bulamamıştım. Seninki de süper olmuş. Bir de iki ayrı ipten veya daha farklı iplerden ipler uç uca eklenerek de yapılabilir. Çok keyifli. a.s.

canım sen otriştenmi aramıştın.eğer istda oturuyosan eminönü tam yeri bir kaç ay önce ablam geldiğinde sormuştu 2 metresi 6 tl idi.2 metre olarak satılıyor.bendeki çok uzun zamandır vardı tek renk duruyordu.ayna kenarı için harika oluyorlar

themis
07-05-2009, 00:21
Merhabalaaaar,

Benim yaptığım avize de bu. kızımın odası için yapmıştım. Annemin fikriydi.
drydenissin yaptıklarını görünce kıskandım, yeniden yapıcam. bir tek tutkalım eksik. Bunu da kızkardeşime veririm artık :lepi:
Aslında bu ikinci avizem, ağustos ayında balkonda kurutmak gibi bi gaflette bulunduğumdan balon patladı ve biz çok geç farkına vardık. Tabiki olduğu gibi çöpe gitti. Sonra fotoğraftakini yaptık, bunda da yine balon patladı, bu sefer erken farkedip aralardan bi yerden balonu yerleştirip şişirdik, kuruttuk. o yüzden biraz yamuk oldu. artık üçüncüsü daha güzel olacak inşallah alkisalkisalkis sengözlerimebaksanab

http://img26.imageshack.us/img26/4879/abajurvari.jpg http://img24.imageshack.us/img24/1985/abajurvari1.jpg

hııı başka hünerlerimde var, görmek isterseniz,
kızımın odası için yaptığım kapı süsü
http://www.kadinlarkulubu.com/el-sanatlari/187124-bebisime-kapi-susu-yaptim.html

mutfağımın duvarı
http://www.kadinlarkulubu.com/el-sanatlari/187119-mutfagim-cicekler-acti.html

qusel
09-05-2009, 18:27
http://img24.imageshack.us/img24/5743/80045106.jpg

http://img24.imageshack.us/img24/6723/63912041.jpg


bunu acele denemek ıcın yapmıstım ve elımdekılerle susledım sadece uzerlerınde boy boy gercek denız yıldızları var

http://img24.imageshack.us/img24/6171/29652806.jpg

http://img24.imageshack.us/img24/7440/32832059.jpg

bu bıraz kalın oldu tutkalı sulandırmadıgım ıcın

drydeniss
12-05-2009, 13:01
denisim anam ettim le nasıl olmuş buyo bi bak http://i0905.hizliresim.com/2009/5/11/3998.jpg (http://urlal.com/rj)http://i0905.hizliresim.com/2009/5/11/4008.jpg (http://urlal.com/rj)

güsel olmuş yafrıımmm. eline emeğine sağlık a.s.


canım ya ben bunu yapmaya çalıştım ama daha evvel balonla acayip birleşti ip ayıramadım ikisini siz nasıl çıkardınız
ben elimle bi delikten balonu ittiriyorum toplanıyor.
ayrıca bi yöntem daha söyleyeyim size
güneşe koyun kendiliğinden toplanıyor balon.
uğraşmanıza gerek kalmazsüprizzzzz

themis
15-06-2009, 23:31
ışte sonunda bitirdim.
ılk yaptığım ile pek bi farkı olmadı ama bunun ipi ince olduğundan sanki daha kibar duruyor gibi geldi.

Eee yok mu başka yapan, ekleyin fotoğraflarını fikir edinelim.


Eskisi

http://img33.imageshack.us/img33/5360/abajurvarih.jpg (http://img33.imageshack.us/i/abajurvarih.jpg/)


Yenisi

http://img33.imageshack.us/img33/2213/1001535f.jpg (http://img33.imageshack.us/i/1001535f.jpg/) http://img33.imageshack.us/img33/4237/1001537b.jpg (http://img33.imageshack.us/i/1001537b.jpg/)

http://img33.imageshack.us/img33/1684/1001538b.jpg (http://img33.imageshack.us/i/1001538b.jpg/) http://img33.imageshack.us/img33/3281/1001539x.jpg (http://img33.imageshack.us/i/1001539x.jpg/) http://img33.imageshack.us/img33/444/1001545s.jpg (http://img33.imageshack.us/i/1001545s.jpg/)

themis
19-06-2009, 12:56
merhaba bayanlar, yapan arkadaslara bır kac sorum olucaktı yardımcı olursanız cok sevınırım, ılk once sormak ıstedıgım o tüylerı takmadan once kesme işlemini neyle ve nasıl yapıyosunuz ayrıca aldıgınız 1 kg tutkalın hepsınımı kullandınız...

Merhaba,
Makasla boşluktan girip kesiyorsun canım, zor değil.
Ben 500 gr. tutkal kullandım. Kolay gelsin şimdiden.
Yapınca ekle resimlerini. kaydirigubbakcemile2

themis
31-08-2009, 23:03
bişi sorcam ben beyaz tutkal istedim boyacı bana ahşap tutkalı verdi aynı şey aynı görevi yapar dedi.ahşap tutkalıyla deneyen varmı arkadaşlar? bende yapabilirsem kırmızı yapıcam.

aynı şey zaten canım, benimki de ahşap tutkalıydı.
Yapınca fotoğraflarını ekle ama tamam mı zemuszemus

pumpkins
04-09-2009, 10:03
buda benim bebek odası için yaptığım avizezemuszemusvesile olan herkese çok teşekkürleropuyorumnanaktan
http://i0909.hizliresim.com/2009/9/6/3473.jpg (http://urlal.com/bn)

pumpkins
04-09-2009, 10:07
bu da gece ışık yanarkenki görünümükaydirigubbakcemile3
http://i0909.hizliresim.com/2009/9/6/3481.jpg (http://urlal.com/bn)

meyrik
09-09-2009, 23:50
kızlar bu avizeyi örgü ipiyle değilde başka bir iple yapmışlar o da güzel olmuş aşağıda resimini verdim sizde denemek isterseniz fikir olsun.


http://img215.imageshack.us/img215/6495/dsc8303.jpg (http://img215.imageshack.us/i/dsc8303.jpg/)


http://img215.imageshack.us/img215/5345/200903110306.jpg (http://img215.imageshack.us/i/200903110306.jpg/)

ZARACI
10-09-2009, 20:33
buda benim bebek odası için yaptığım avizezemuszemusvesile olan herkese çok teşekkürleropuyorumnanaktan
http://i0909.hizliresim.com/2009/9/6/3473.jpg (http://urlal.com/bn)

canım senin ipin farklı duruyor.tüylü gibi sanki ne ipi bu??

bizsizegeldikbitlendik
11-09-2009, 12:10
Evet bunun adı kendir ipi işte görüntüsü böyle sanırsam.

http://www.hpmystore.com/Ambalaj_Ambalaj_ipi_Kendir_ip.jpg

drydeniss
11-09-2009, 15:32
Evet bunun adı kendir ipi işte görüntüsü böyle sanırsam.

http://www.hpmystore.com/Ambalaj_Ambalaj_ipi_Kendir_ip.jpg

normal ipin yumağını 1 liraya alıyorsun
ama kendir ipinin yumağı3-4 lira . ve narmol örgü ipi gibi bereketli değildir
birkaç yumak kullanmak gerekir. süsüleriyle falan pahalıya gelir yaff:uhm:

karazeytin
14-09-2009, 15:24
http://img42.imageshack.us/img42/64/s6300643.jpg
slm kıslar yapılanlar çok hoşuma gitti
ne zamandır yapmaya niyetlendiydim
kısmet bugüneymiş
bazı arkadaşlar birileriyle yapmış ama ben kimseyi bulamayınca kendim yapam dedim
gerçi o kadar zorlanmadım
sadece hamile olduğum için bel ağrım oldu o kdr
ipim mordu ama lilaya döndü tutkal sürüncü
zaten bende lila istiyordum o yüzden koyu ip tercih ettim
şimdilik kurumasını bekliyecem inşallah balon patlamaz da devam edebilirim
3 gün sonra inşallah süslü püslü halini de paylaşabilirim sizlerle
avizelerini tamamlayanların ellerine sağlık çok güsel olmuşlar

karazeytin
18-09-2009, 17:32
http://img41.imageshack.us/img41/7418/s6300645.jpg

şuan da gidişatımı göstermek için çektim bu resmi
balonu her yerinden toplu iğneyle batırdım
balon ipten ayrılırken baya zorluk çekti ama
şekil bozulur gibi oldu önce
görmek istemediğim için yanından ayrıldım ama
hava boşaldıkça tutkallı ipten balon ayrılırken içerden
sanki mısır patlatıyormuş gibi pat pat sesler geldi bakmadım ses kesilene kadar
moralimin boulmasını istemedim çünkü
ve batığımda ipimi balonda görmeyince tamam dedim herşey bozulmuş kaydirigubbakcemile3
meğer gördüğünüz gibi aşağıya ölece düşüvermiş ipim
şimdilik herşey yolunda ama bugün gezmediğim yer kalmadı
tüy bulamadım.o yüzden bayramdan sonra inşallah bitirir fotosunu koyarım kıslar
ama dikkat ettiyseniz ipin boşluk kısımlarında hala tutkal izleri var
içtende tam olarak kurussun o tutkalları temizliyecem

karazeytin
19-09-2009, 23:58
http://img87.imageshack.us/img87/8360/s6300646.jpg
bu ipimi iptal etmek zorunda kalıyorummafoldumben
araları hep beyaz tutkal kaldı.temizlenmesi de çok zor
bu çalışmam da ne topum patladı ne de ipimin şekli bozulmuştu güzelcede kurudu
ama hiç bu sorunla karşılacağımı düşünmemiştim
drydenissimin dediği gibi sanırım tutkala az su koydum.tutkalda aralarda tıkandı kaldı sanırım
ipi iptal etmeden önce üzerine ölesiye kondorduğum malzemelerle bir dahaki çalışmama fikir olsun istedim.sanırım mor kelebekler belli olmuyor o yüzden beyaz kelebek kullanacam
aşağıdaki ipimi az önce tamamladım
bu sefer biraz fazla su kattım.bakalım hayırlısı bu sefer net bir sonuç elde edebilecekmiyimsenağlama
http://img198.imageshack.us/img198/1872/s6300648.jpg
bu yeni ip çalışmam
ipimde değişik geçenkine nazaran daha ince ve tüysüz rengi biraz daha açık
bu sefer tutkalımın içine çok az mor rengi ahşap boyası koydum
çünkü koyu renkli iplerde beyaz tutkal rengi belli oluyor
koyu renk ip kullanacaklara tavsiye edebilirim bu yöntemi
bakalım bu çalışmamın sonuçları ne gösterecek
bu da olmazsa üçüncüsüne cesaret edebilirmiyim bilmiyorum

karazeytin
23-09-2009, 16:24
http://img62.imageshack.us/img62/1403/s6300667.jpg
http://img170.imageshack.us/img170/6100/s6300669.jpg

bitirdim sonunda:teytey::teytey::teytey:
kıslar bu işin formülünü çözdüm artık.
drydenissim saolsun.ilk denemem de tutkala az su koymuşum ondan olmamış gerçekten
ayran kıvamında yaptım bu sefer oldiiiiiiii:teytey:
darısı yapmak isteyenlerin başına.
henüz asamadım. eşimle birlikte asacaz inşallah
şimdilik doğalgaz borusuna astımkaydirigubbakcemile3
gündüz olduğu içinde ışıklı halini çekemedim.inşallah onuda çeker koyarımbir ara
eeeee nasıl olmuş bakim emme uğraştım ama

pumpkins
09-10-2009, 09:54
bu da benim bebeklerimin abajuru,daha önce lambasını yapıp eklemiştim,şimdi de abajurunu yaptım takım olduzemuszemus
http://i0910.hizliresim.com/2009/10/9/714.jpg (http://urlal.com/bn)
bu da ışık yanarken görüntüsü
http://i0910.hizliresim.com/2009/10/9/720.jpg (http://urlal.com/bn)

bu da daha önce eklediğim lambamız
http://i0910.hizliresim.com/2009/10/9/734.jpg (http://urlal.com/bn)

karazeytin
22-10-2009, 19:40
SEVVALKCIM hemen sertleşmesini bekleme zaten
kuruması en az 2 gün
iplerin sağa sola oynamaması lazım
sarış şeklin önemli tabi karışık sarman lazım aralarda boşluk kalması açısından
tutkalı çok koyu yapmaman gerekiyor
ayran kıvamında olması lazım yani
astığın zaman tutkal aşağıya doğru damla damla akmalı
sende bu şekilde oldumu
asmış halinin fotosunu çekde bir de resmini görelim cnm

karazeytin
25-10-2009, 19:04
http://img301.imageshack.us/img301/7864/s6300861e.jpg

kırnap ipinden yaptığım avize
yemek masası bölümüne koymak için yaptım
tüy kullanmayı düşünmüyorum
üzerindeki yıldızlar biraz acemice olabilir onlarıda ben yaptım çünkü nasıl olmuş kıslar

karazeytin
27-10-2009, 16:29
saol drydeniscim
aslında altını kestim ama öncekiler gibi değil
lambayı sokmak için gerekliydi
lamba olayı olmasaydı hiç kesmeyi düşünmüyordum
mecburen az da olsa kesmek zorunda kaldım
uzun bir duy bakıyorum bunu biraz uzatarak kullanacam sanırım
yemek masası üstüne uygun olur dedim
beğendiysen ne mutlu bana
öpüyorum cnm seniopuyorumnanaktan

Hülya
03-11-2009, 01:48
Daha önceleri üyelerimizden tek bir konu açıp orada emeklerini sunmaları yönünde istekte bulunmuştuk..Zira Kendi El Emeklerimiz bölümü her yeni konu için çok uzayıp gidiyor ve takip etmek zorlaşıyor..
Sizden ricamız bir konunuzu seçip el emeklerinizi ordan sunmanızdır.Herşey daha temiz ve düzenli bir forum adına.
Kolaylıklar diliyorum.

karazeytin
06-11-2009, 18:07
ben ilk olarak tüyü bebek ürürnleri satan yerden bulmuştum
bebek şekerleri ve süsleri yapan yerden yani
daha sonrada tuhafiyeciden ama her tuhafiyecide yok maalesef
her yeri dolaşmak lazım sanırım

karazeytin
09-11-2009, 00:37
canım sen yutdışındasın sanırım
biz burdan bebek ürünleri satan yerler var ordan aldık
yani bebek şekerleri kapı süsüleri satan yerlerde bulabiliyorsun ama
senin yaşadığın yerde böle yerler varmı bilmiyorum
hiç olmadı netten siperiş verirsin bebek şekerleri diye araştır netten bulursun cnm

karazeytin
09-11-2009, 00:59
canım istanbuldaysan bulman kolay
eminönünde çok var bulabileceğin yerler
mısır çarşısının arkasında bulabilrsin-havuzlu handa var cnm
istanbulda değilsen bulman için hobi marketlere tuhafiyecilere ve de bebek ürünleri satan yerlere bakabilirsin.

ohcanimadeysin
09-11-2009, 18:45
bugü gidip bütün malzemeleri aldım ama kelebek bulamadım..bende boncuk ve taşlarla süsleyeceğim..
yalnız bi sorum var..arada gidip geldekçe kontrol ediyorum.normal ip gibi duruyor.sanki kurusa bile katılışmayacak..benmi beceremedim acaba yoksa ilk gün böyle mi oluyor...

eğer güzel olursa yatak odasına krem kahve tonlarında yapacağım

cicikom
09-11-2009, 20:45
arkadaşımın bebeği oldu bende buaralar çok sıkışık olduğum için bir türlü ziyarete gidemedim,ziyarete de elim boş gitmek istemedim.. Bence en güzel hediye kendi ellerimle yaptığım hediye olabilir çok beceriksizim ama inşallah yaparım tabi arada soru sorabilirm... :D

ımm evde şuan ipim var gider yarın balon alırım bide tutkal gerekiyor dimi ayy inşallah mafetmem..

drydeniss
10-11-2009, 10:40
bugü gidip bütün malzemeleri aldım ama kelebek bulamadım..bende boncuk ve taşlarla süsleyeceğim..
yalnız bi sorum var..arada gidip geldekçe kontrol ediyorum.normal ip gibi duruyor.sanki kurusa bile katılışmayacak..benmi beceremedim acaba yoksa ilk gün böyle mi oluyor...

eğer güzel olursa yatak odasına krem kahve tonlarında yapacağım
kışın biraz geç kuruyor canım. kuruması 3 günü alır.. takır tukur olana kadar indirme sakın asıldığı yerden.. becermişsindir canım takma kafana.. olur.. resmini koymayı unutma...
a.s.

arkadaşımın bebeği oldu bende buaralar çok sıkışık olduğum için bir türlü ziyarete gidemedim,ziyarete de elim boş gitmek istemedim.. Bence en güzel hediye kendi ellerimle yaptığım hediye olabilir çok beceriksizim ama inşallah yaparım tabi arada soru sorabilirm... :D

ımm evde şuan ipim var gider yarın balon alırım bide tutkal gerekiyor dimi ayy inşallah mafetmem..
yaparsın canım zaten açıklamalarda herşeyi yazıyor.. tutkalı da aldınmı malzemeler tamam.. iyi günlerde kullanır arkadaşın inşallah..
bu arada resini bekliyoruzzz a.s.

alisim365
10-11-2009, 14:42
bende malzemeleri aldım yapacam bu akşam bakalım hatta bu bloğu sonra farkettim. zeytincim ipek kızı için yapmıştı,hep o blogtan şimdiye kadar her aklıma geleni ona sordum. oda sağolsun hep yardımcı oldu ya. bakalım bu akşam yapcam olunca resim koyarım artıkın:hulya: sadece altını kuruduktan sonra bi açıklıktan girip makasla kesecem demisırnaşık şey

drydeniss
11-11-2009, 10:53
çok kolay gibi gözüküyor ama bilmiyorum işin içine girince nasıl bişey çıkarıcam merak ediyorum resmi diji mi bulunca mutlaka koyarım orta da yok da mazemeleri alınca tekrar dönücem konuya...=)))

çabuk dön bizi merakta bırakma cicikom... a.s.


bende malzemeleri aldım yapacam bu akşam bakalım hatta bu bloğu sonra farkettim. zeytincim ipek kızı için yapmıştı,hep o blogtan şimdiye kadar her aklıma geleni ona sordum. oda sağolsun hep yardımcı oldu ya. bakalım bu akşam yapcam olunca resim koyarım artıkın:hulya: sadece altını kuruduktan sonra bi açıklıktan girip makasla kesecem demisırnaşık şey
burayada koy resmiini alisim


peki arkadaşlar bunları takınca lambayı yaktıktan sonra oda çok karanlık olmuyormu

loş oluyor, karanlık değil, tam yatak odası ve çocuk odası için ideal bence tabi sırnaşık şey


bende yapınca ekleyeceğim ama şu kelebeklerden bulamadım bulsam çok güzel olurdu..
kelebek yerine başka şeylerle süsle canıma.s.

alisim365
11-11-2009, 13:57
deniscim altını nasıl kestiğini söylememişsin.anlatırsan sevinirim. ben dün akşam balona sarma işlemini yaptım. 2-3 gün sonrada süsleme işini yapcam bakalım.balonu bir yerden patlatıyosun değilm yoksa 2-3 yerdenmi deliyon. kusura bakma cahilliğime var ben buraya üye olduktan sonra bu işlere merak saldımda annem memleketten gelip bunları görünce çok şaşıracak. hiç benden böle şeyler beklemezdide:hulya:

ohcanimadeysin
11-11-2009, 18:58
bende yaptım çok şirin oldu eşimde çok beğendialkisalkisalkis..şimdi sıra yatak odasındakaydirigubbakcemile4
ben taşlarla süsledim ama aklım kelebeklerde kaldı..bir yerde bulursam alacağım sonradan kondururm artık üstüne...
resim ekleyeceğim..
teşekkürler dryderinssopuyorumnanaktan

drydeniss
12-11-2009, 11:14
bende yaptım çok şirin oldu eşimde çok beğendialkisalkisalkis..şimdi sıra yatak odasındakaydirigubbakcemile4
ben taşlarla süsledim ama aklım kelebeklerde kaldı..bir yerde bulursam alacağım sonradan kondururm artık üstüne...
resim ekleyeceğim..
teşekkürler dryderinssopuyorumnanaktan

rica ederim bebek zemuszemus
resmini bekliyoss :1ninca:


deniscim altını nasıl kestiğini söylememişsin.anlatırsan sevinirim. ben dün akşam balona sarma işlemini yaptım. 2-3 gün sonrada süsleme işini yapcam bakalım.balonu bir yerden patlatıyosun değilm yoksa 2-3 yerdenmi deliyon. kusura bakma cahilliğime var ben buraya üye olduktan sonra bu işlere merak saldımda annem memleketten gelip bunları görünce çok şaşıracak. hiç benden böle şeyler beklemezdide:hulya:

ne güzel eşine süpriz olmuş olacak alisim..
balonu istediğin gibi çıkart, ister tek yerinden ister iki üç yerinden..
altını makasla kestim yuvarlak şekilde...
üstünüde aynı
duy takılacak kısmı küçük yuvarlak kesiyorsun
alta gelecek kısmı büyük ...
resmini bekilyorummm :1ninca:

alisim365
12-11-2009, 14:17
tmm ben salı akşamı yapmıştım baktım kurumuş ama yinede kış olduğu için yarın iş dönüşü patlatacağım balonu ve süsleyeceğim. koyarım resimi artık tabi becerebilirzemuszemussem.

drydeniss
14-11-2009, 13:18
tmm ben salı akşamı yapmıştım baktım kurumuş ama yinede kış olduğu için yarın iş dönüşü patlatacağım balonu ve süsleyeceğim. koyarım resimi artık tabi becerebilirzemuszemussem.

ooo onu yaptıysan resmin ieklemeyi de becerirsin canım.. bekliyoruz fotonua.s.

drydeniss
21-11-2009, 14:08
yokmu yeni resim arkadaşlar ???

senolum
07-12-2009, 10:54
ya cnm bu tutkal beyaz renk deılmı ıstedıgımız renk ıp alınca deıstırmezmı
cvppp

aysen_34
07-12-2009, 12:20
drydeniss
canım bende yaptım resmi ayrı yere koydum başka şeyleride yaptığım için
bak bakalım becerebilmişmiyim

paylaşım için tekrar teşekkürler şekerrr opuyorumnanaktan

karazeytin
07-12-2009, 12:24
aysencim nereye koydun cnm bende merak ettim bir göreyim

aysen_34
07-12-2009, 16:28
canım dekorasyona dair el emekleri bölümünde
yani bu işlerde acemi olduğum için oraya koymuşum farkında olmadan:kedi:

drydeniss
08-12-2009, 13:33
ya cnm bu tutkal beyaz renk deılmı ıstedıgımız renk ıp alınca deıstırmezmı
cvppp
yok canım değştirmiyor


drydeniss
canım bende yaptım resmi ayrı yere koydum başka şeyleride yaptığım için
bak bakalım becerebilmişmiyim

paylaşım için tekrar teşekkürler şekerrr opuyorumnanaktan
burayada koy yine canımmm


aysencim nereye koydun cnm bende merak ettim bir göreyim
zeytinim bebişin hayırlı uğurlu olsun..


canım dekorasyona dair el emekleri bölümünde
yani bu işlerde acemi olduğum için oraya koymuşum farkında olmadan:kedi:

:1shok:

aysen_34
08-12-2009, 14:15
ayy canım koycam da nasıl koycağımı bilmiyorum yaaaa bi denim yinede :hulya:

aysen_34
08-12-2009, 14:17
işte benim yaptığım lambam

aysen_34
08-12-2009, 14:18
oleyyyyy başardım sonunda :lepi:

aysen_34
08-12-2009, 14:22
kızlar bari eklemeyi başarabiliyorum aynamı çerçevemi ve sepetimide paylaşmak istiyorum

yagmurbk
08-12-2009, 15:24
çok güzel olmuşlar alkisalkisalkis ellerinize sağlık kızlar bende denemek istiyorum ama ne zaman yaparım Allah bilir delikafadulden süpersiniz :enbuyukkk:

drydeniss
11-12-2009, 12:32
oleyyyyy başardım sonunda :lepi:

süpersin canım a.s. ellerine emeğine sağlıkkaydirigubbakcemile2

portakal_suyu
11-12-2009, 12:35
kuzum ne güzel şeyler yapmışsın.Ellerine sağlık valla ben boşuna size hamarat demiyorum.
En çok kovayı beğendim ;)

aysen_34
11-12-2009, 13:40
sağol drydeniss
ilham sensinn lambadaopuyorumnanaktan


portakalım hayatımm kısss benim özel albümde var hepsi sen görmemişmiydin
sanada yapim canım opuyorumnanaktan

karazeytin
11-12-2009, 14:12
aysencim emeğine sağlık canım
çok güsel olmuş diğer yaptıklarında çok şirin
ben de ponpondan kızım için çerçeve yapmıştım
http://www.kadinlarkulubu.com/doguma-hazirlik/307323-ipek-kizim-icin-yaptigim-tum-hazirliklar.html
burdan kızım için yaptıklarıma bakabilrisiniz
bu arada teşekkür ederim cnm hayırlısıyla kucağıma aldım yavrumu
darısı tüm bekleyenlerin başına
öptük kızımla seni

......Elmas......
15-12-2009, 18:42
merhaba arkadaşlar çok beğendim yaptıklarınızı ilk işim bende yapmak olacak şimdi bana akıl verin kızımın odası kırmızı krem perdesi pembe uykusetide pembe hangi renk yapayım avizeyi akıl verin ona göre malzeme alayım....

karazeytin
15-12-2009, 19:46
bence perdeye uyumlu olsun derim
bakıldığında perdeyle uyumu göze çarpıyor çünkü
diğer renkleri süslemede kullanabilrisin zaten
şimdiden kolay gelsin

shekeriw
16-12-2009, 10:30
çooook begendim ellerinize saglık vereliniortak

drydeniss
16-12-2009, 13:56
teşekkür ederiz

nastasia
20-12-2009, 22:34
çok güzel olmuşlar hepsi bende heves ettim en kısa zmnda deneyecem::D

poliy
21-12-2009, 02:00
Derya Baykalın programında görmüşdüm ellerinize sağlık.Ben sade halini çok beğeniyorum

atıka81
21-12-2009, 17:57
çok güzel olmuşlar çok beğendim bende yapmak istiyorum bakalım bir ara deniyeceğim fırsat bulursam

gulvergil
24-12-2009, 15:11
deneme avizesi

karazeytin
24-12-2009, 15:12
nerde nan

karazeytin
24-12-2009, 15:16
*http://img686.imageshack.us/img686/5769/sdc10915z.jpg
gul vergilin avizesi

sütlü gayfe
24-12-2009, 15:43
çok güzel olmuşlar oğlumun odası için yapmak isterim ama tüylü olmaz ki demi.
altına ne kullanabilirim.peki bu ip bildiğimiz kazak örgü ipimi.


süsler neyle yapışacak peki....

kortakal
24-12-2009, 23:09
gerçekten çok beğendim.derya baykalın programında görmüştüm o da yapmıştı aynısından.belki bir gün bende yaparım.

EFTEL
27-12-2009, 22:38
ellerinize sağlık çok güzel olmuş bende yaptım şimdi.. kurumasını bekliyorum..inşalah olur :))

aysegul.ceren
28-12-2009, 20:22
çokk güzell olmuşş ben de deniyeceğimmm

rkyogn
30-12-2009, 14:56
beni de heveslendirdiniz valla yaptım dün gece tek başıma biraz zor oldu ama bakalım sonuç nasıl olacak dün gece astım kuruyo ama sanki yumuşak hala kaç günde sertleşiyo yoksa olmadımı benimki?

karazeytin
30-12-2009, 15:03
avizesi tamam olan arkadaşlar fotolarını koyunda görelim
merak ettim bekliyom

asutaha
02-01-2010, 11:06
çok güzel olmuş ellerinize sağlık derya bykalda yapmıştılar bunu

drydeniss
07-01-2010, 13:32
tüylü ipten yapan arkadaş çok güzel olmuş..
herkesin fotolarını bekiyoruz...

kardelen44
08-01-2010, 12:16
çoook güzel olmuş.süper fikir...ileride çocuğum olursa yaparım inş.ama çocuğu olanlara yapıp verilecek muhteşem bi hediye olur...

alisim365
08-01-2010, 16:00
valla bende yaptım hemde yeşil tüy ve pullarla süsledim. sağolsunlar drydenis ve karazeytin arkadaşlar yardım ettiler. valla çokta şık oldu pembesinide yatak odasına yapmayı düşünüyorum. yatak odasınıda yaptıktan sonra foto koyacam.

karazeytin
08-01-2010, 16:03
valla bende yaptım hemde yeşil tüy ve pullarla süsledim. sağolsunlar drydenis ve karazeytin arkadaşlar yardım ettiler. valla çokta şık oldu pembesinide yatak odasına yapmayı düşünüyorum. yatak odasınıda yaptıktan sonra foto koyacam.

opuyorumnanaktan
çabuk foto bekliyoz ya merak ettik ama:mymeka:

alisim365
08-01-2010, 16:12
tmm zeytincik bu arada kızın nasıl? resimde süper gözüküyo ama biraz ciddiyiz galiba

karazeytin
08-01-2010, 16:22
alisim ya hiç sorma gaz sorunu yaşıyoruz o yüzden tadını çıkaramıyoz bu günlerin
kıyafet giydirmek pek bir sorun olu o yüzden de o fotoyu zar zor çekebildik
yaygarayı koparıyor anca bu pozu yakalayabilmişiz
sende varmı cnm çoluk çoçuk

parlayanyildizim
08-01-2010, 16:27
..

süper görünüyorlar, bende yapacagim

örgü ipi kalin ip olmasiy gerekiyor dimi??

karazeytin
08-01-2010, 16:29
ben orta kalınlıkta bir iple yaptım cnm
bence gerekmiyo ama çok ince de olmasın

kardelen44
08-01-2010, 19:03
çok heveslendim.hemen yapmayı düşünüyorum odam için.ipi normal örgü ipi mi yoksa sakallı ip mi?bilgi verir misiniz?

karazeytin
08-01-2010, 19:17
normal örgü ipi cnm
sakallı ip olmas sanırım

olgu35
08-01-2010, 20:35
hepsi çok güzel olmuş:nazar: emeklerinize sağlık. güle güle kullanın. çok güzel bir paylaşım olmuşa.s.

gulvergil
10-01-2010, 20:54
buda benim avizem
http://img63.imageshack.us/img63/1425/resim103.jpg

karazeytin
11-01-2010, 14:42
buda benim avizem
http://img63.imageshack.us/img63/1425/resim103.jpg

çok güsel olmuş kardeşimopuyorumnanaktan
ellerine sağlık.alkisalkisalkis
kırmızısını da bekliyorum:hulya:

gulvergil
11-01-2010, 15:59
sağol canım..malzemeleri böyle buldum ancak.kırmızıyı yaparken altını kesmeyecem...

drydeniss
12-01-2010, 15:09
buda benim avizem
http://img63.imageshack.us/img63/1425/resim103.jpg

coook güzel olmuş... çok beğendimalkisalkisalkis


hepsi çok güzel olmuş:nazar: emeklerinize sağlık. güle güle kullanın. çok güzel bir paylaşım olmuşa.s.

teşekkürler cicimbayanssulusmile

GuNeS28
15-01-2010, 12:30
EMEGINIZE saglik harika olmus
yakinda tasiniyorum bunu mutlaka denecegim
alkisalkisalkis

unefille42
24-01-2010, 19:47
hanımlar bende yaptım ama bir hafta sonra söndü gitti. mutfağa takmıştım acaba ışığın ısısındanmı söndü anlamadım . sizinkilerde böyle oldumu yda olmaması için ne yapmak lazım

drydeniss
26-01-2010, 15:36
hanımlar bende yaptım ama bir hafta sonra söndü gitti. mutfağa takmıştım acaba ışığın ısısındanmı söndü anlamadım . sizinkilerde böyle oldumu yda olmaması için ne yapmak lazım

şimdiye kadar yaptıklarımda hiç sönen olmadı canım..
belki tutkalını çok az koymuşsundur.. o yüzden bırakmıştırkendini..:smiley-cool:

YenidenDogdum
29-01-2010, 13:33
cok guzel bende yapmak ıstıyorum ancak benım avızem dortlu uclarında mor var avıze onları sokturup dogacak ogluma mavını alıcaktık oda tek lamba ıle aydınlanmaz dıye
bırazx da kucugunu yapsam dört tane yanma falan olurmu acaba ampulden bırde ıp normal ıp degıl kalın geldı bana markası ne

YenidenDogdum
29-01-2010, 13:53
http://i46.tinypic.com/23r64is.jpg
bu avizeye olurmu yaw çok abartılı durmasın acık kısımlrı dışa bakıcak tüy takmam bende ama ne takarım

gulvergil
30-01-2010, 21:46
bu da salonum için
http://img237.imageshack.us/img237/8114/resim104q.jpg

gulvergil
30-01-2010, 21:50
http://img199.imageshack.us/img199/3387/resim105k.jpg

karazeytin
31-01-2010, 15:02
http://img199.imageshack.us/img199/3387/resim105k.jpg

bu süper olmuş valla alkisalkisalkisalkisalkisalkisalkisalkisalkis
kesmeden yapmak da iyi fikiraklinialirimsmile
gız nasıl soktun duyu o zaman bilmiyorumkismile

karazeytin
31-01-2010, 15:06
http://i46.tinypic.com/23r64is.jpg
bu avizeye olurmu yaw çok abartılı durmasın acık kısımlrı dışa bakıcak tüy takmam bende ama ne takarım

canım bence bir duy al tek yapsan daha iyi olur
gül kardeşim gibi kesmeden yaparsan tüy takmana da gerek kalmamış olur
ama yukardaki avizeye de yapabilirsen daha şık ve değişik olur
istersen bir tane küçük yap bi nasıl olcek hem denemiş olursun
ilk denemelerde bazen hata yapabiliyoruz
ama küçük bir balon şişirmen gerekecek bilmiyorumkismile
hadi şimdiden sana kolay gelsin

Dora
08-02-2010, 17:27
ben bu avizelere bayıldım.sırnaşık şey en kısa zamanda gerekli malzemeleri tamamlayıp:lepi: çocuk odasına yapacağımhihoyyyt
hepinizinde ellerine sağlık kızlarrr:nazar::nazar:

Stella
19-02-2010, 17:56
şu ucuna taktığınız tüylü şeyleri üstüne yaptığınız süsleri nerden alabilirim
bide kelebekle süslenmiş onlar tokamı

Arsima
01-03-2010, 12:37
merhaba
dün ablamla beraber bizde yaptık
sarma işlemi bitince astık kuruması için
bir süre şıp şıp damlatı tutkal (acaba çok sulu yaptık ondanmı yoksa herkesin öylemiydi)
sonra bikaç kez gittik baktık ip yumuşaktı
sabah baktım hafif sertleşme vardı
sizlerinde öylemi odlu :uhm:

karazeytin
01-03-2010, 16:32
merhaba
dün ablamla beraber bizde yaptık
sarma işlemi bitince astık kuruması için
bir süre şıp şıp damlatı tutkal (acaba çok sulu yaptık ondanmı yoksa herkesin öylemiydi)
sonra bikaç kez gittik baktık ip yumuşaktı
sabah baktım hafif sertleşme vardı
sizlerinde öylemi odlu :uhm:

doğru yoldasın canımkaydirigubbakcemile5
aynen gidişat öle 1 gün daha geçsin yukardan aşağıya doğru yavaş yavaş sertleşiyor
bitince fotosunu bekliyoruz ona göre

Arsima
01-03-2010, 16:33
doğru yoldasın canımkaydirigubbakcemile5
aynen gidişat öle 1 gün daha geçsin yukardan aşağıya doğru yavaş yavaş sertleşiyor
bitince fotosunu bekliyoruz ona göre

peki balonu ne zaman patlatayım bilmiyorumkismile
tabiki eklerim heleki olsun

NES84
02-03-2010, 11:39
kızlar bence bunu balon dışında bir şeye sararakda deişik şekillerde yapabiliriz gibi geldi plastik kutular ve bardaklara mesela değişik olmzmı vakit bulursam deniycemm çok hoşşşş

Arsima
02-03-2010, 11:42
kızlar bence bunu balon dışında bir şeye sararakda deişik şekillerde yapabiliriz gibi geldi plastik kutular ve bardaklara mesela değişik olmzmı vakit bulursam deniycemm çok hoşşşş

sonra içerisinden çıkartmak zor olmazmı :uhm:

NES84
02-03-2010, 11:45
pet bardaklar varya mesela onlar hani yumuşak oluyor onun için sorun olmıycanı düşündüm onlardan bikaç tane yan yana yapıp gece lambası gibi küçük lambalar takılabilir ama denemek lazım

karazeytin
02-03-2010, 14:10
peki balonu ne zaman patlatayım bilmiyorumkismile
tabiki eklerim heleki olsun

3 gün geçsin tam sertleşiyor her bi yeri o zaman patlat canım
yoksa yamulur.en alt kısmı da sertleştimi tamamdır yani

firuze-1524
04-03-2010, 20:55
kızlar bitmiş halini nasıl asıyoruz lambaya bulamadım ben yaaa

cancer68
08-03-2010, 12:50
kızlar bu avizeyi sakallı ipten yapsak nasıl olurki?elimde bi miktar sakallı ipim varda değerlendirecek yer arıyorum.:hulya:

filizim
12-03-2010, 21:27
Nereye asıp kurutuyorsunuz arkadaşlar.Birde ipin kalınlığı ne olmalı ip renkli olurmu???