PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : FSH yüksek olup hamile kalanlar bize de umut olun



srncr
04-05-2009, 21:12
arkadaşlar şu fsh hormonu yüksek olup ta hamile kalanlar varsa aranızda lütfen bizimlede durumunuzu paylaşırmısınız??? belki azda olsa umudumuz olur:((

nihal58
04-05-2009, 22:13
Merhaba,
Ocak ayında FSH 30 du ve ultrasonda hiç folikül görünmemişti ve ben o ay hamile kaldım şu anda 18 haftalık hamileyim :)) FSH'i unut , stres yapma, kafandan bebek fikrini çıkart (söylemesi kolay yapması zor gibi görünse de bende işe yaradı), her akşam hayıt tohumunu tazeden bir fincan sıcak suda 10 dk.bekletip suyunu süz ve iç fsh düşürmeye birebir. Allah isteyen herkese bebek versin...

srncr
05-05-2009, 07:48
Merhaba,
Ocak ayında FSH 30 du ve ultrasonda hiç folikül görünmemişti ve ben o ay hamile kaldım şu anda 18 haftalık hamileyim :)) FSH'i unut , stres yapma, kafandan bebek fikrini çıkart (söylemesi kolay yapması zor gibi görünse de bende işe yaradı), her akşam hayıt tohumunu tazeden bir fincan sıcak suda 10 dk.bekletip suyunu süz ve iç fsh düşürmeye birebir. Allah isteyen herkese bebek versin...

çok teşekkür ederim canım moral oldu:))

pelin035
07-05-2009, 16:58
merhaba;
benimde fsh ilk ölçümde 12,65 çıktı dr elimizi çabuk tutalım dedi. ilk anda bi üzüntü yaşadım eşimde öyle tabi. sonra korunmayı bıraktık ve hayırlısı rabbimden dedim hiç kafama takmadım moralimi yüksek tuttum ilk ayda hamile kaldım ve şu anda 12 haftalık hamileyim. allah isteyen herkese hayırlısını nasip etsin...

srncr
07-05-2009, 23:51
pelincim çok sağol..kutlarım seni canım. peki başka bir tedavi görmüşmüydün?

srncr
11-05-2009, 22:15
yüksek fsh li hamişlerimiz nerdesiniz?

srncr
26-05-2009, 20:05
ya arkadaşlar 4 ay bitti bu beşinci ayyy yine bişi yok senağlamasenağlamasenağlama

ravza1818
26-05-2009, 23:15
ya arkadaşlar 4 ay bitti bu beşinci ayyy yine bişi yok senağlamasenağlamasenağlama

selam arkadaşım bende aynı durumdan muzdaribim ben 9 ay bekledim ve şu an 8 haftalık hamileyim biraz geç hamile kalırsın ama işallah sonunda kalırsın tedavisini görüyorsun değilmi hapını düzgün kullandığın sürece hiç bir sorun yok moralini bozma daha önce hamile kaldınmı yoksa bu ilk denemenmi yılmak yok çalışmalara devam kendine sakın stres yapma inan değerlerin normale döneceği yerde dahada fırlıyo kendimden biliyorum biraz zamana biraz oluruna bırak sakin ol özellikle strese girme ve sinirlenme işallah sende bebişine kavuşursun allahım gönlünün muradını versin:Saruboceq::Saruboceq::Saruboceq:

srncr
28-05-2009, 00:00
selam arkadaşım bende aynı durumdan muzdaribim ben 9 ay bekledim ve şu an 8 haftalık hamileyim biraz geç hamile kalırsın ama işallah sonunda kalırsın tedavisini görüyorsun değilmi hapını düzgün kullandığın sürece hiç bir sorun yok moralini bozma daha önce hamile kaldınmı yoksa bu ilk denemenmi yılmak yok çalışmalara devam kendine sakın stres yapma inan değerlerin normale döneceği yerde dahada fırlıyo kendimden biliyorum biraz zamana biraz oluruna bırak sakin ol özellikle strese girme ve sinirlenme işallah sende bebişine kavuşursun allahım gönlünün muradını versin:Saruboceq::Saruboceq::Saruboceq:

çok saool canım ama ben tedavi falan olmuyorum ilaçda yok tabiki....doktora gitmek istemiyorum öle bekliyorum bigün olcak diye....belki zor ama umut işte....

srncr
28-05-2009, 20:35
bu konuyu hamilelerin topiğinde açmıştım daha çok umut bulurum belki diye ama ona bile izin verilmemiş buraya taşınmış konu.....napalım demekki hamilelerin topiğinde bile yerimiz yokmuş.....

zumrut8136
28-05-2009, 21:00
canım benimde sorunum fsh bu ay tüp bebek tedavisine başladık. fsh değerin kaç?

35sevi35
28-05-2009, 23:04
bu konuyu hamilelerin topiğinde açmıştım daha çok umut bulurum belki diye ama ona bile izin verilmemiş buraya taşınmış konu.....napalım demekki hamilelerin topiğinde bile yerimiz yokmuş.....

canım benimde fsh ım yüksek bende 1 yıldır bekliyorum hamile kalmak için ama yok işte kafaya takmayın ddeniyor ama olmuyor işte takıyor insan elinde değilkib ben 1 kere aşılama denedim olmadı tüp bebk dedi dr onu yaptıramadık şimdide doğal yolla bekliyorum burada duyunca çok seviniyorum bizde anne olacakmıyız acaba ben umutluyum canım olacağız bak görürsün bizde başaracağız burada bebklerimizin ne kadar yaramaz olduğundan bahsedeceğiz canım

srncr
29-05-2009, 07:46
canım benimde sorunum fsh bu ay tüp bebek tedavisine başladık. fsh değerin kaç?

ben 2 ay önce baktırdım fsh 12 idi....bidahada üzülmemek için yaptırmadım...sinirlerim bozuluyo...

srncr
29-05-2009, 07:50
canım benimde fsh ım yüksek bende 1 yıldır bekliyorum hamile kalmak için ama yok işte kafaya takmayın ddeniyor ama olmuyor işte takıyor insan elinde değilkib ben 1 kere aşılama denedim olmadı tüp bebk dedi dr onu yaptıramadık şimdide doğal yolla bekliyorum burada duyunca çok seviniyorum bizde anne olacakmıyız acaba ben umutluyum canım olacağız bak görürsün bizde başaracağız burada bebklerimizin ne kadar yaramaz olduğundan bahsedeceğiz canım

inşallah sevicim inşallah....bana rüya gibi geliyor sanki hiç olmayacakmış gibi....kendimi avutuyorum bende olacak diye ama ne bilim işte farklı duygular yaşıyorum...bazen umutlu bazen karamsar....daha çok olumsuz duygularım aslında..........düün gece eşimle aynı rüyayı görmüşüz....bi kız kardeşim var bu ay evleniyo...o rüyamızda hamileymiş doğum yapmışş ama bende hala bişe yok:((((aynı rüyayı görmüşüz........bugün yine moralim bozuk yani....üstelik adet belirtileri başladı bugün yarın olur....

srncr
31-05-2009, 22:05
kimseler yok....ağrılarım başladı sabaha kalmaz herhalde yani yine yok bebek:(((

srncr
05-06-2009, 22:13
5haziran kırmızı kartı gördüm yine yaaaaaaaa....................

35sevi35
05-06-2009, 23:11
5haziran kırmızı kartı gördüm yine yaaaaaaaa....................

üzülme canım yaaa bende o durumu yaşıyorum her ay hemde ama artık üzülmücem kendimide kasmıcam çünkü dr bana kendiliğimden hamile kalma şansımın % 1 dedi tüp bebeklede % 20 dedi bu çok az benim için çünkü fsh ım bu ay 27 çıktı çok canım skıldı ama yapacak başka bişeyim yok canım allahım inşallah biizmde sesimizi duyar ve dualarımızı geri çevirmez ve bizde annelik duygusunu tattırır ama hayırlıysa tabiki buda çok önemli canım kendini üzme allah ne derse o oluyor napalım kısmet

umut_sevgim
06-06-2009, 10:39
Canım benım ya uzulme valla tsh falan hepsı bahane rabbım ol dıyecek hamıle kalacagız benımde tsh 9 du 3 kere yaptırdım emın olmak ıcın sonra endrıkolojı uzmanına gıttım tahlıllerım normal cıktı sasırdım yanı tahlıle gıttıgımde basım donmudtu bende azıcık ekmek yedım bu tahlıller ac karnınamı yapılması gerkıyo canım rabbım yardımcımız olsun.....

srncr
09-06-2009, 20:27
üzülme canım yaaa bende o durumu yaşıyorum her ay hemde ama artık üzülmücem kendimide kasmıcam çünkü dr bana kendiliğimden hamile kalma şansımın % 1 dedi tüp bebeklede % 20 dedi bu çok az benim için çünkü fsh ım bu ay 27 çıktı çok canım skıldı ama yapacak başka bişeyim yok canım allahım inşallah biizmde sesimizi duyar ve dualarımızı geri çevirmez ve bizde annelik duygusunu tattırır ama hayırlıysa tabiki buda çok önemli canım kendini üzme allah ne derse o oluyor napalım kısmet


evet Rabbim ne derse o olur tabiki ...zaten içimizin de nasıl yandığını bir o bilir....bizimde dualarımızı kabul eder inşallah....


Canım benım ya uzulme valla tsh falan hepsı bahane rabbım ol dıyecek hamıle kalacagız benımde tsh 9 du 3 kere yaptırdım emın olmak ıcın sonra endrıkolojı uzmanına gıttım tahlıllerım normal cıktı sasırdım yanİ tahlıle gıttıgımde basım donmudtu bende azıcık ekmek yedım bu tahlıller ac karnınamı yapılması gerkıyo canım rabbım yardımcımız olsun.....


evet tahliller sabah aç karnına yapılması gerekiyor eğer idrar tahlili yapacaksanda yemek ve su içme hatta gece 8 den sonra bildiğim kadarıyla... ben bir kez yaptırdım 2 ay önce bidha yaptırmaya cesaretim olmadı....moralim inanılmaz bozuk bir kez daha yüzleşmek istemedim ne yapacağımıda bilmiyorum içimden bi ses bekle diyor ama bi yandanda nasıl beklerim diyorum çok üzülüyorum hayal bile kuramıyorum nerde bi hamile görsem ağlamaya başlıyorum....birde insanların sürekli bebek bebek baskısı sanıyorlarki istemiyoruz da yapmıyoruz bilseler her sorduklarında nasıl canımı yaktıklarını:(((

nilAYTURK
24-11-2009, 13:45
selam arkadaşlar,ben aranıza yeni katıldım ancak üyelik öncesi de sizleri takip ediyordum. başımdan geçen ve sizlerle ortak olan bir takım sıkıntılar yaşadım. ve burayı takip ederken sizlerden çok şey öğrendim ve uyguladım. şimdi ise sıra bende diyerek sizlere moral kaynağı olmak istedim. arkadaşlar sizlere kısaca hikayemi aktarmak istiyorum. Şöyleki; 38 yaşındayım, 4 aylık evliyim. geçen ay hamilelik öncesi genel bir kontrol için herhangi bir jinekoloğa eşimle birlikte gittik. Bu şehirde yeni olduğumuz için sıradan birine gittik. Özel bir hatanede çalışan bu bayan doktor, doktormu yoksa felaket tellalımı anlayamadım açıkçası. benimde bildiğim ancak çok ta önemli olmayan sorunları felaketmiş gibi anlattıktan sonra adetin 3. günü için kan teseti verdi. yaptırdım ve sonuç, FSH çok yüksek çocuğunuz olmaz. derhal vakit kaybetmeksizin tüp bebek dedi. dünya yıkıldı başıma sanki, Doktora bu hormonların deişken olup olamayacağını sorduğumda, hayır düşmez, erken menopoz dedi.
eşimin de büyük desteği ve kararımızla şubat tatiline kadar doğal yoldan denemeye karar verdik. bu klübün forumundan öğrendiklerimi sıkı biçimde uyguladım. Her gün sabah ve akşam aç karnına bir su bardağı hayıt tohumu içtim. protein ağırlıklı beslendim. Keçiboynuzu pekmezini bir kaşık sabah aç karnına yedim. Folik asit, zinco , her gün bir aspirin aldım. Ama bu kullandıklarımdan ama fsh hormonunun değişkenlikgösterebilirliğinden olacak ben bu ay doğal yoldan hamile kaldım arkadaşlar. Ama stres yapmadım, planlı ilişkiye özen göterdim ve hırs yapıp o doktora gününü götereceğim fikrini hep taşıdım. Allah hepinizin gönlüne göre versin .... Bu arada fsh değerim 21.90 çıkmıştı. azimli olun yelkenleri suya indirmeyin hanımlar

tuval
24-11-2009, 15:34
Merhaba arkadaşlar,
Ben de çok uzun zamandır siteyi takip edenlerdenim.FSH problemi olanların yaşadıklarını bildiğimden moral olsun diye yazmaya karar verdim.Ben 39 yaşındayım.2003 yılından beri FSH değerlerim hep yüksek çıkıyordu.Bana da doktorum hamilelik için zorlanabileceğimi söyledi.Ayrıca da yumurta kapasitem çok düşüktü.Hatta doktorum bir defasında hiç yumurtam olmadığını bile söylemişti.Şunu bilmek lazım ki, bunlar çok önemli değil.FSH ve yumurtlama, aylara göre değişkenlik gösterebiliyor.En önemli şey "eyvah FSH değerim yüksek" dememek ve kesinlikle kafaya takmamak.Kafanıza takıp bunu sorunmuş gibi algılarsanız,beyniniz FSH hormonunu yine fazla salgılamaya devam edecektir.Çok klasik bir laf ama, herşey beyinde bitiyor inanın.Ben şu an 14 haftalık hamileyim.Allah'a duam,tüm dileyenlerin en kısa sürede bu mutluluğu yaşamaları.Kendinize sürekli telkin verin sağlıklı olduğunuza dair."Ben son derece sağlıklıyım,herşey yolunda" demeyi ihmal etmeyin.Bunu mutlaka "inanarak" hergün birçok defa tekrar edin.Tabi forumda önerilen şeyleri de deneyin derim ( "Her gün sabah ve akşam aç karnına bir su bardağı hayıt tohumu içtim. protein ağırlıklı beslendim. Keçiboynuzu pekmezini bir kaşık sabah aç karnına yedim. Folik asit, zinco , her gün bir aspirin aldım " iyen arkadaşımız gibi). Moralinizi her zaman yüksek tutun.Sevgiler.

mammek
24-11-2009, 21:02
Merhaba arkadaşlar, ben de evliliiğimin 1 yılını doldurduktan sonra genel kontrol için doktora gittim, tahlil sonuçlarında fsh yüksek çıktı 13 gibi birşeydi galiba. Doktor bir proble yok dedi ama en netten araştırmalarım sonucunda fsh yüksekliği ile ilgili olumsuz bilgiler edindim, sonra başka bir doktora gittim tahlil tekrarlandı yine yüksek 12 gibi çıkmıştı, doktorda herşey normal dedi.Moralim iyice bozuldu tabi ve bir profa gidip durumu anlattım. Doktor önemli olanın ultrasonda yapılacak muayene olduğunu ve bu anlamda ben de hiçbir problem olmadığını söyledi. Doğal yoldan hamile kalabilirsin dedi. İçim biraz rahatladı ve ben 3-4 ay kadar hayıt tohumu içtim, bu arada zaman zaman tahlilleri tekrarlattım ve fsh'ım düşmüştü, sonra da düzene girdi Allah'a şükür. Bu arada eşim tahlil yaptırıdı, iki ay klomen ve çatlatma iğnesiyle denedik sonuç alamadık, sonra bıraktık herşeyi, günleri eskisi gibi takip etmedik. Vee adetim gecikti,şimdi 14 haftalık hamileyim Allah'a şükür, moralinizi bozmayın, hayıt tohumunu mutlaka aksatmadan kullanın ve Rabbimize güvenin, Allah isteyen herkese tez vakitte hayırlısıyla nasip etsin inşallah.

srncr
03-03-2011, 23:52
uzun zaman oldu...bir arkadaş sayesinde tekrar bu sayfaları okudum....bu başlığıda ben açmıştım...kabusum FSH....şimdi 7.ayında olan dünyalar tatlısı bir prenses uyuyor kucağımda....Rabbim izin verdi....sakın üzülmeyin gerçekten...ümitlerimin tükendiği anda,kendimi çocugu olmuyor ilan ettiğim anda bebeğim bana merhaba dedi...daha ne yazayım bilemiyorum...ama şuanda bu sorunu olup da o üzüntüyü yasayan arkadaşlarım bende çok iyi biliyorum duygularınızı ama pes etmek yok sadece stres yapmadan tavsiye edilen bazı bitkisel çözümleri deneyin derim...Allah isteyen her kadına nasip etsin bu duyguyu:nazar::emir_bebek:

subuo
04-04-2011, 18:20
merhaba arkadaslar bende yüksek fsh dan muzdaribim
45 65 degisken olan ama iddialı seviyelerde be kıbrısı denedim ama kısmet olmadı yıne düsünürken tabi tamamen kendi yumurtamdan umutsuzken
hamile oldugumu ogrendim
bu gün kese gordüm
bakalım devam eder mi ama
belki bi arkadasıma umut olurum belki bi arkadasımın kendine olan inancını kuvvetlendiririm cünkü ben bu sayfalarda cok umut aradım

AskAsk
24-05-2011, 14:05
bu yazılar gercekten umut oluyor bıze benımde 6 ay önce 3,5 olan fsh buay 11,3 cıktı sok oldum hele menopoz kelımesını duydum doktordan esımde karsımdaydı basımdan kaynarsular dokuldu anlatamam sıze ne kadar kotu hıssettıgımı,ultrasonla baktı doktor solda hıc yumurta olusmamıs sag tarafta bı tane var bakalım klomen verdı gunde ıkı tane ıc dedı ınsallah buyur bende enkısa zamanda hamıle kalabılırım.
buarada asılama olmak ıcın gıttım ama yapmam dedı doktor önce 3 ay klomen kullanacaksın sonra asılama dedı offfffff offfffffffffffffffffffffffffffffffff:(((

AskAsk
02-06-2011, 10:02
bu yazılar gercekten umut oluyor bıze benımde 6 ay önce 3,5 olan fsh buay 11,3 cıktı sok oldum hele menopoz kelımesını duydum doktordan esımde karsımdaydı basımdan kaynarsular dokuldu anlatamam sıze ne kadar kotu hıssettıgımı,ultrasonla baktı doktor solda hıc yumurta olusmamıs sag tarafta bı tane var bakalım klomen verdı gunde ıkı tane ıc dedı ınsallah buyur bende enkısa zamanda hamıle kalabılırım.
buarada asılama olmak ıcın gıttım ama yapmam dedı doktor önce 3 ay klomen kullanacaksın sonra asılama dedı offfffff offfffffffffffffffffffffffffffffffff:(((

kızlar dun 14.gunumdu doktora gıttım sag tarafımda 3 tane cok guzel yumurta olmus dedı gösterdı bana da, bırı 22mm-23mm-24mm buyuklukteler sasırdım gunde ıkı tane klomenle buyumusler ama ıctıgım hayıt suyununda faydası olduguna ınanıyorum catlatma ıgnesı vermedı vucutta zaten var bu hormon gerek yok dedı bu ay boyle deneyelım dedi.ınsallah tekrar buraya güzel haberler i yazmayı nasip eder Allahım. :52:

AskAsk
28-06-2011, 13:36
kızlar benden sonra hala yazan olmamıs bu baslıga ama ben bu başlıkda son görevimi yerime getirip bir daha bende ugramayacagım.
sizlere daha öncede bahsetmıstım fsh yukseklıgımden ve menepoz baslangıcından gecen ay öğrendım bunu ıkı yıldır bebegımız olmuyordu korunmadıgımız halde.doktor tekrardan klomen tedavısıne baslayalım dedi.ben doktora soylemeden her gun 3 bardak yada 2 bardak hayıt tohumu kaynatıp ıctım ama hergun aralıksız ve bende o kadar cok ıse yaradıgına ınanıyorum ki,suan hamıleyım Allahıma sukurler olsun.sizde bu hayıtın faydasından yararlanın benım gıbı sorunu olanlar varsa ınsallah herkesın hersey gonlunce olsun hoscakalın.

srncr
25-09-2011, 22:09
uzun zaman oldu KKya ugramayalı...arkadasın da dedıgı gıbı hayıtın faydası olduguna ınanıyorum...bende ıcmıstım bı ara...sora da hamıle kaldım zaten:)

tam
22-06-2012, 10:48
MErhabalar....yazıyorum ama okuyan olacak mı bilmiyorum. bebek olur umuduyla regl olduğum ilk günler hep buraya gelip bu yazılarıokuyorum...FSH maduru olupta burada dert analatanların güncel mesajlarına baktığımda hemen hepinizin bebek sahibi olduğunu görmek bana umut oluyor. bugun yine o 'kırmızı' günlerdeyim ve hepiniz bana yine umut oldunuz...evlatlarınızla uzun ömürler diliyorum

melahatt
06-10-2012, 00:30
Merhaba arkadaslar , geçtiğimiz ay 3. Denememizdi.adetin 3.günü ayrıca fsh im 11.78 çıkmıştı.nette okuyunca korktum.10 un üzerinde olursa yumurta rezervleriazaliyormus.üstelik amh yaptırdım 1.12 azalmış yani.yaşım 29.eşimden sperm testi yaptırdı varikosel varmış .nörolojik sadece %2.hemen ameliyat oldu.daha iyileşmeden.ve meğer ben HAMILE kalmışım o değerlerle.ümidimizi kaybetmeyin.bugun kan testi yaptırdım 106 çıktı.umarim sağlıkla devam eder.dua edin.ben de isteyen herkese edeceğim.hepinize edeceğim.

melahatt
06-10-2012, 00:34
Nörolojik değil morfoloji olacak.

srncr
02-12-2012, 22:35
arkadaşlar sizlere umut olabilmek çok güzel...Rabbim herkese sağlıklı hayırlı evlatlar versin...bu arada benim prensesim 28.ayına girdi ve annesiyle birlikte okula gidiyor...bugünleri gördük şükür Rabbime

nasla99
09-12-2012, 01:23
Bu yorumları okudukça o kadar çok umutlanıyorum ki... Benim de fsh 16 ... Üç tüp bebek üç aşılama yaptırdım yaptırdım olmadı sebepsiz inf. Dedi Dr lar ... İki yıldır ne Dr gittim ne birşey bıraktım herşeyi... Geçen ay bi gideyim ne oldu diye ... Fsh hormonunun yüksek olduğunu öğrendim netten okuyunca çok endişelendim... Fakat sizler gibi yüksek olup hamile kalanları duyunca çok umutlandım ... Benimde olur inşallah diyerek hayıt çayı içmeye başladım... Stres yapıyorum çok fazla aklıma geldikçe ağlıyorum... Ama kendime söz verdim inşallah tutarım ... Ağlamayacağım ve fsh ı düşürecek bu ay klomen tedavisine başlayacağım... İnşallah Rabbim sizler gibi bana da nasip eder ve ben bu duyguyu yaşarım ... Teşekkürler paylaşımlarınız için moral çok önemli moralim düzeldi.... :))))

sunbal
09-12-2012, 01:25
mini tüp bebek yöntemini duydunuz mu bilmiyorum ama tüp bebkte basarılı olamaynlar meneopoz riski olanlarda etkiliymiş hem daha ucuz ve daha zahmetsiz bi arastırın derim inş faydalı olur

ALISALIS
10-02-2013, 02:22
güzel bir konu açılmış ve fakat nedense takipçisi az, ben de katılmaya caılışacağım, fsh yüksek ve ilik denememi yapacaığım, mini tüp bebek yöntemi ile tedavi oluyorum..... şu hayıt tohumu gerçekten ne mücizevi bir bitki imiş... teşekkürler....


uzun zaman oldu...bir arkadaş sayesinde tekrar bu sayfaları okudum....bu başlığıda ben açmıştım...kabusum FSH....şimdi 7.ayında olan dünyalar tatlısı bir prenses uyuyor kucağımda....Rabbim izin verdi....sakın üzülmeyin gerçekten...ümitlerimin tükendiği anda,kendimi çocugu olmuyor ilan ettiğim anda bebeğim bana merhaba dedi...daha ne yazayım bilemiyorum...ama şuanda bu sorunu olup da o üzüntüyü yasayan arkadaşlarım bende çok iyi biliyorum duygularınızı ama pes etmek yok sadece stres yapmadan tavsiye edilen bazı bitkisel çözümleri deneyin derim...Allah isteyen her kadına nasip etsin bu duyguyu:nazar::emir_bebek:
canım, ara ara da olsa topiğine gir bence, güzel bir konu,,, bak ben 3 hatta 4 yıl sonra bile ümitlendim.... ben 43 yaşındayım fsh en son 17 idi, minitüpbebek yöntemi deniyorum, fazla vaktim yok çünkü....... iyi dileklerin için teşekkürler.

merhaba arkadaslar bende yüksek fsh dan muzdaribim
45 65 degisken olan ama iddialı seviyelerde be kıbrısı denedim ama kısmet olmadı yıne düsünürken tabi tamamen kendi yumurtamdan umutsuzken
hamile oldugumu ogrendim
bu gün kese gordüm
bakalım devam eder mi ama
belki bi arkadasıma umut olurum belki bi arkadasımın kendine olan inancını kuvvetlendiririm cünkü ben bu sayfalarda cok umut aradım
tebrik ederim... darısı başımıza.

kızlar benden sonra hala yazan olmamıs bu baslıga ama ben bu başlıkda son görevimi yerime getirip bir daha bende ugramayacagım.
sizlere daha öncede bahsetmıstım fsh yukseklıgımden ve menepoz baslangıcından gecen ay öğrendım bunu ıkı yıldır bebegımız olmuyordu korunmadıgımız halde.doktor tekrardan klomen tedavısıne baslayalım dedi.ben doktora soylemeden her gun 3 bardak yada 2 bardak hayıt tohumu kaynatıp ıctım ama hergun aralıksız ve bende o kadar cok ıse yaradıgına ınanıyorum ki,suan hamıleyım Allahıma sukurler olsun.sizde bu hayıtın faydasından yararlanın benım gıbı sorunu olanlar varsa ınsallah herkesın hersey gonlunce olsun hoscakalın.
tebrik ederim.

Merhaba arkadaslar , geçtiğimiz ay 3. Denememizdi.adetin 3.günü ayrıca fsh im 11.78 çıkmıştı.nette okuyunca korktum.10 un üzerinde olursa yumurta rezervleriazaliyormus.üstelik amh yaptırdım 1.12 azalmış yani.yaşım 29.eşimden sperm testi yaptırdı varikosel varmış .nörolojik sadece %2.hemen ameliyat oldu.daha iyileşmeden.ve meğer ben HAMILE kalmışım o değerlerle.ümidimizi kaybetmeyin.bugun kan testi yaptırdım 106 çıktı.umarim sağlıkla devam eder.dua edin.ben de isteyen herkese edeceğim.hepinize edeceğim.
ne şanslısınız arkadaşlar, tebriklerrrrrr

arkadaşlar sizlere umut olabilmek çok güzel...Rabbim herkese sağlıklı hayırlı evlatlar versin...bu arada benim prensesim 28.ayına girdi ve annesiyle birlikte okula gidiyor...bugünleri gördük şükür Rabbime
prensesini çok çok öperim.... darısı başımıza

mini tüp bebek yöntemini duydunuz mu bilmiyorum ama tüp bebkte basarılı olamaynlar meneopoz riski olanlarda etkiliymiş hem daha ucuz ve daha zahmetsiz bi arastırın derim inş faydalı olur

evet canım, mini tüp tedavisi görüyorum, şubat 2013 te transferim olacak, bir aksilik olmaz ise,,,, dualarınızı eksik etmeyin,,, isteyen herkesin bebişi olsun inşallahhhhh

twobi
13-02-2013, 22:24
Yaklaşık 6 ay önce tesadüfen öğrendiğim FSH 22 değeri tüm hayatımı adeta karartmıştı. Arkasından öğrendiğim AMH 0,14 değeri sanki çok sevilen bir dizinin finali gibiydi. Bir cuma günü tüm bunları öğrenip aradan 15 saat geçmeden cumartesi günü kendini tüp bebek tedavisi içinde bulmak, 1.5 yıllık evliliğimi, iş hayatımı, herşeyi, aynadaki beni, ruhumu, eski beni yok etti adeta.

Yarım yamalak bir tedaviyi, her aşamasında hüngür hüngür ağlayarak geçirmek sonucun çok da iyi olmayacağını gösteriyordu. Ve öyle de oldu ilk deneme negatif. Tekrar sonun başlangıcına dönmek...3 ay boyunca gözyaşlarını kurutmaya çalışıp bir yandan 2.deneme için araştırma yapmak...

Bir anda kendimi Ankara'da buldum. Eşimde morfoloji problemi ve varikoselin de olduğunu öğrenince bir kez daha yıkıldık. Görüşme yaptığımız merkezlerden HŞ Klinik ve Hakan Hocaya duyduğum güvenle 2.denememize 14 ocakta başladık. Sürec herkesin bildiği gibi işledi. Ta ki dün kü final dokunuşuyla bambaşka hale dönüştü....

Sabah ağlayarak verdiğim BetaHCG kan testi 589 çıktığını eşimden duyduğumda her yerim titriyordu. İnanamdım kaç kez labatovarı sorguladım. Sonucu kliniğe söyledğimde "Hayırlı Olsun" biri kız biri erkek olsun dediler.. Nasıl yani?? diyordum hala..
Kendimi o kadar negatife hazırlamışım ki iş dönüşü sonuç kağıdını hastaneden aldığımda bile rüyadayım zannediyordum.

Ve hep diyordum kendime buradaki ortak kaderi paylaştığım kadınlara ben de ümit olmak istiyorum diye....
Bunları yazarken bile ağlamaklıyım... Şimdilik benden bu kadar...Umarım önümdeki 9 ayım Rabimin izniyle sıkıntısız geçer ve bebek ya da bebeklerimi hayırlısıyla kucağıma alırım...

Bu kaderi yaşayan sizlerin de bir an önce güzel sonuçlar almanız, sağlıklı bebekler sahip olmanız dileğiyle....
Dua...Sabır...Ümit...

(Bu mesajı konuyla ilgili tüm başlıklara yolluyorum..)

pamukksheker
13-03-2013, 16:20
merhaba arkadaşlar.. ben 2.5 yıllık evliyim ve yaklaşık 4 ay önce çocuk sahibi olmaya karar verdik.. sağlık ocağına danışmaya gittiğimde gebelikten önce folik asite başlamamı ve kadın doğum dr na gidip kansızlık var mı diye bakılmasını önerdiler.. ilk denememizde olmadı.. kansızlık olup olmadığına bakılması için(rutin gebelik öncesi testler için ) dr a gittim ve sonuçlara göre fsh değerim 12.47 çıktı..tesadüfen öğrenmiş oldum.. yaşım 24..doktora rutin kontrol için gitmiştim ve doktor bu sonuca göre bana bir sürü olumsuz şey söyledi... yok çatlatma iğnesi 6ay tedavi yok tüp bebek bir sürü yöntem sıraladı ve ben neye uğradığımı şaşırdım..ağlaya ağlaya odadan çıktım.. daha bir aydır denemeye başlamıştık ve doktor onca olumsuz ihtimal saymıştı..hiç çocuk sahibi olamayacağımı düşündüm..günlerce ağladım üzüldüm, internette araştırdım.. birkaç kişinin yazdığı umut verici hikayeleri okuyunca biraz ümitleniyordum..bu doktorun söylediklerinin üzerinden 4 hafta geçmişti ki evde test yaptım ve hamile olduğum öğrendim.. hem de 4 haftalık yani o doktor öyle moralimi bozduktan sonra hamile kalmışım.. allahıma şükürler olsun şu an 14 haftalık hamileyim... günlerce dua ettim ve dedim ki inşallah hamile kalırsam ben de bu sayfaya ümit vermek için bir şeyler yazacağım...
fsh ı yüksek olan arkadaşlar üzülmeyin moralinizi bozmayın, doktora gidin tedavi gerekiyorsa olun... unutmayın ki allah nasip ederse, isterse her şey oluverir.. allahım evlat isteyen herkese hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah ....

nurayy_yy
08-07-2013, 16:34
arkadaşlar doktora gittim fsh ım 25 çıktı sonra tabi ne olduğunu anladım ,üzüldüm yeni evlenmiştim bir yıl geçtikten sonra çocuk olsun istiyorduk.neyse bazı doktorlar hemen aşılama yada tüp bebek dedi ,başka bir doktorda özel doktor muayene etti yumurtlamamım gayet iyi olduğunu söyledi folliküller iyi ama neden fsh yüksek anlamadım dedi amh değerim de 0.33 çıktı .3-4 ay bekleyin olmazsa tedavi olursunuz dedi.neyse düşün düşün üzül üzül her gün böyle geçti.internetten bu durumda olupda hamile kalanları okuyup umutlandım.çörek otu bal yedim bir iki ay ve sonunda güzel sonuca ulaştım hamileyim.bende burda okuyup umutlananlardandım şimdi allahım banada nasip etti ,üzülmeyin ve inancınızı kaybetmeyin,

tax
18-02-2014, 23:08
Selam kızlar.Nereden başlasam bilmiyorum, şu birkaç gündür allak bullak oldum resmen. Bir yıldır çocuğumuz olmadığından ve ekim 2013 ten beri bir ay adet olup bir diğer ay adet olamadığından doktora gittim. Yapılan kan testine göre FSH 31,48 çıktı, çekilen rahim filminde de rahim agzı dar olduğundan zar zor film çekilebildi, sonuç ise tüplerden biri kapalı. Doktorun dediğine göre, fsh yüksek ve tüp bebek merkezleri bu durumda seni kabul etmezler, fsh yüksek ise normal bir yolla da hamile kalamazsın, zaten rahim agzı neredeyse kapalı ve bir tüp kapalı, bunları açmak için operasyon geçirmen gerek, yani yine hamile kalamazsın.Şimdi ben hiçbir yolla hamile kalamıyorum anlamına mı geliyor bu durumlar?? Fsh 31 ise tüp bebek yapma şansım hiç yok mu, aranızda bu fsh veya daha yüksek fsh ile tüp bebek deneyen veya yapan oldu mu?Yardımcı olursanız çok sevinirim.

tutibutikpasta
09-03-2014, 23:40
Kızlar benim hikayemde cok uzun ama ben kısaca ozetlicem sizlere umut olmak adina yaziorum. Ben nisanliyken basladi regl duzensizligim tedavi oldum düğüne kadar, evlendim adetim tekrar duzensizlesti doktorlariçindeyimr kaplicalar bitkisel tedaviler derken stresle dahada yukseldi. Tup bebek tedavisi icin bi merkeze gittik fsh bakildi 48di kabul edilmedim. Pes etmedim tekrar proflar doktorlar derken fsh 66 ya çıktı herzaman bana umutla konusan doktorum bile artık çok uzuluyorsun ara verelim tedavine dinlen ve kafanı başka şeylerle meşgul et dedi beni eve yolladı. Halimi tahmin edersiniz çok ağladım çok perişan oldum artık umutlarim bitmeye başladı ki bigun birden bi kanamam oldu çok şaşırdım sancim çoktu doktoruma gittim ilaçsız adet oldum bu cok iyiydi ama kistin var dedi yasmine doğum kontrol hapı verdi ilacimi içtim bitti sancim coktu heralde adet olacam diye seviniyordum goguslerim şişti istahim arttı neyse eşim yarin doktora gidelim dedi tamam dedim. Sonra aklima geldi hastaneyi aradim özel hastane mutlaka nöbetçi kadin doğum uzmqni vardır diye tesadüfen kendi doktorumun nöbetçi olduğunu öğrendim, doktorum muayene etti ve dediki ne yaptin sen yumurtaliklarini coşturmussun tabi mutlu oldum kendiliğinden adet olacağım diye biz böyle sevinirken doktor dediki gebelik ihtimali çok yüksek test yapalım kanda gec çıkar diye idrarda bakıldı 4haftalik hamileydim agliyorduk kosuyordum doktorumun arkasindan gerçek mi diye doktorumuzu bile aglatmistik eşimle cigliklar attik resmen. Dünya Tatlısı bi oğlum oldu şimdi 3yadinda teyzeleri. ..
Lütfen umut edin sizi en iyi ben anlarım kuzularim Rabbim hepinizi evlat ile ödüllendirsin İnşallah o güzel kokuyu evlat kokusunu en kisa zamanda çekin içinize canlarim... sevgilerimle

srncr
02-04-2014, 21:05
güzel bir konu açılmış ve fakat nedense takipçisi az, ben de katılmaya caılışacağım, fsh yüksek ve ilik denememi yapacaığım, mini tüp bebek yöntemi ile tedavi oluyorum..... şu hayıt tohumu gerçekten ne mücizevi bir bitki imiş... Teşekkürler....


Canım, ara ara da olsa topiğine gir bence, güzel bir konu,,, bak ben 3 hatta 4 yıl sonra bile ümitlendim.... Ben 43 yaşındayım fsh en son 17 idi, minitüpbebek yöntemi deniyorum, fazla vaktim yok çünkü....... Iyi dileklerin için teşekkürler.

Tebrik ederim... Darısı başımıza.

Tebrik ederim.

Ne şanslısınız arkadaşlar, tebriklerrrrrr

prensesini çok çok öperim.... Darısı başımız


evet canım, mini tüp tedavisi görüyorum, şubat 2013 te transferim olacak, bir aksilik olmaz ise,,,, dualarınızı eksik etmeyin,,, isteyen herkesin bebişi olsun inşallahhhhh





kaç yıldır uğramıyordum tesadüfen takrar girdim üyeliğime...bu fsh acaba hayıt tohumu gerçekten etkili mi? öyleyse gerçekten çok sevindirici...ben de içmiştim,burda da içen arkadaşların hamile olduklarını okudum sevindim....ümit kaybetmek yok.ne mucizeler duyuyoruz.

şimdi kız kardeşim bebek sahibi olamıyor. Eşinde de kendinde de sorun yok.aşılama da oldu ama olmuyor.üzülüyorum...
Bunu yanında etrafımda o kadar çok insan var ki bebek isteyip olmayan....nedir bu ? Bu kadar zor oluyor çoğu insanın? Bizim çocuklarımızın zamanı nasıl olacak acaba?
Inşallah rabbim isteyen herkese sağlıklı bir bebek nasip eder...buna yürekten dua ediyorum...çünkü bir evlat sahibi olunduğunda tekrar doğuyorsun hayata..............

eLann
04-04-2014, 15:25
Biz 2. bebeğimiz için doktora gittik ve bu FSH illetiyle tanıştım.İlk hamileliğim sorunsuzdu,evlendim hamile kaldım,hamile kaldıktan sonra doktora gittim.Şimdi 2013 eylül ayından beri korunmuyoruz gideyim bakayım dedim neden olmuyor.İlkinde FSH 22.4çıktı. Adetin 3. günü gel öyle bakalım dedi gittim.Bu sefer FSH 3.2 gibi birşey çıktı. Bu sefer E2 hormonum yüksek çıktı ilaçverdi adetin 3. günü yine gel dedi.Gittim bu sefer FSH 16.2 çıktı. Ve doktor TÜP bebek dedi vakit kaybetmeden.32 yaşındayım bu doktor çok aceleci değil mi? Bu hayıt tohumunu ve saraçoğunun kürlerini deneyip öyle bakacağım önüme.