PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Özgü Namal'ın Burnu



birdbeakk
16-05-2009, 20:41
kızlar, özgü namalın burnunun estetik olup olmadıgını bilen var mı? drunu bilen varsa yazar mısınız?? ben bayılıyorum onun burnuna.

cansoo
23-05-2009, 22:44
mrb özgü namalın burnu estetik diil :)

incikuboncik
24-05-2009, 00:56
evet özgü namalın burnu estetikli değillllll
allah yapmış

cilek.35
24-05-2009, 21:36
ben burnumu suan ona benzetıyorum ve moralım cok bozuluyo ama doktorum zamanla duzeleceğini söyledihihoyyythttp://img268.imageshack.us/img268/2209/image125j.th.jpg

angel_angel
24-05-2009, 21:50
estetik değil

incikuboncik
24-05-2009, 23:14
kız çilek daha ne
burnun harika olmuş
üzülme datlum

cilek.35
25-05-2009, 00:14
kız çilek daha ne
burnun harika olmuş
üzülme datlum


saol cnm güzel olduda ucu şişti alçı çıktıktan sora böle cocuk burnu gibi oldu ama inicek sivrelicekmiş bekliorum sabırsızlıkla:delphin:

bianco
01-07-2009, 18:18
Geçen gün bir dergide, estetiksiz güzeller diye bir bölüm koymuşlar, Namal da o güzellerin arasındaydı ..Oldukça şaşırdım , estetikli değilmiş.

esyn
01-07-2009, 18:28
Özgü Namal'ın ailesini tanıyorum annesine benziyor estetikli filan da değil.....

KilicBaligi
02-07-2009, 03:53
Özgü'nin burnu kul yapısı değil Allah yapısı, nazar değmesin...

butterfly
04-09-2009, 12:43
bende cok begenirim onun burnunu. masallah

lebeaute
05-02-2010, 21:19
estetik sanıodm bende.Maşallah cok estetik duruyor ama

edamisra
06-02-2010, 12:30
bende cok begenirim özgü namalın burnunu acaba estetikmi diyordum olmadıgını burdan ögrenmis oldum :)

lalelal
06-02-2010, 12:45
En beğendiğim burunlardan Özgü Namal ın burnu...

mertece
08-02-2010, 12:13
Bencede çok güzel burnu var.Allah özenmişte yaratmış......

bartingen
09-02-2010, 15:40
degıl estetık cok guzel ama dımı:)

frapan
09-02-2010, 15:43
evet muhteşem bir burnu var her gördüğümde içim gidiyor resmenkaydirigubbakcemile3

esyn
12-02-2010, 10:21
http://img704.imageshack.us/img704/6046/13534164378208220556793.jpg (http://img704.imageshack.us/i/13534164378208220556793.jpg/)

supergirll
12-02-2010, 12:38
bayılıyorum o hatunun burnuna..ama başka birine bukadar yakışmaz ..önden baya burun delikleri görünüyo çünkü..:emir_bebek:

TIFF
12-02-2010, 13:09
özgü namalın burnu estetik olmadığı için bu kadar güzel bence. ben bakar bakmaz estetikli burnu tanıyabiliyorum çünkü acayip sırıtıyor. kul yapısı rabbiminkine benzemez tabiii..

AskAsk
30-04-2010, 09:52
çok güzel bir burun bencede gördüğüm en güzel burun diyebilirim

Dishy_____
30-04-2010, 10:01
KEndide güzel maşllh

AskAsk
30-04-2010, 11:03
evet maaşallah bide boyu 10-15 cm daha uzun olsaymış uufffff dahada harika olurdu herhalde

laracroft
30-04-2010, 11:09
10-15 santim mi ? Onun bacaklari cok uzun ve boyu da gayet ideal, kisa degil ki.

su.ay
30-04-2010, 11:36
ooofff yaaa bende bayılıyorum burnuna . ne kadar şirin duruyor maşallah.

Pink7
30-04-2010, 12:07
bencede süper maşallah :)

mipa34
30-04-2010, 12:49
ewt canım onu bende çok araştırdım diğilmişş kendi doğal haliymişşş ama çok tatlıııııııııııı

AskAsk
30-04-2010, 13:29
10-15 santim mi ? Onun bacaklari cok uzun ve boyu da gayet ideal, kisa degil ki.

bence kısa herkesin güzellik anlayışıda farklı olabilir internetteki bi sitede 1.63 olarak yazıyordu boyu ve boyu 1.74 - 1.80 olsa dahada güzel olurdu bence benim fikrim çünkü uzunboylu kızlari çok beğeniyorum ben.

Pink7
30-04-2010, 17:36
Çok uzun boylularada sorsan bissürü şikayet sayarlar sana kısalarda sayıyo :)) bende kısa kervanında olarak ama ben memnunum yaa bide özgüyü uzun boylu düşünemiyorum yüzü falan herşeyiyle bence orantılı şuan :)

ecesu19
01-05-2010, 16:37
estetıklı degıl çunkı guzel degıl yamuk mumuk hhe:D

asksinsen
01-05-2010, 16:39
estek burnu ve kaslarida boyama cok yapmacik olmus

TMYy
01-05-2010, 16:40
estetikli değil çok güzel. çok beğeniyorum burnunu ve kendisini.

pelusatugce
01-05-2010, 17:51
Özgü Namal herşeyi ile doğal arkadaşlar ztn estetik olmuş kişler burnun inişinden bunu rahatlıkla anlar. Bence allah burnunu özene bezene yaratmış maş :) ama özgü namal'ı yine de güzel bulamıyorum bir bütün olarak.. sadece O. çocuklarında çok beğenmiştim

smurfin
01-06-2010, 15:16
0zgu namalin kendi burnu bende cok begeniyorum fakat estetik degil dogal annadan dogma :)))

hazal_k
01-06-2010, 20:14
ya bende çok beğeniyorum onun burnunu,,,, acaba benim burnumu ole yapabilecek bi doktor varmıdır...

smurfin
01-06-2010, 22:59
cnm nezaman doktordan birisinin burnundan istedigini soylersen resimle gitsen bile hicte aynisi olmuyor malesef biraz benzeyebilir ama aynisi olmaz keske okadar kolay olsaydi herkes resimle giderdi

AskAsk
02-06-2010, 09:15
evettttt

miracleeee
02-06-2010, 10:53
bence kısa herkesin güzellik anlayışıda farklı olabilir internetteki bi sitede 1.63 olarak yazıyordu boyu ve boyu 1.74 - 1.80 olsa dahada güzel olurdu bence benim fikrim çünkü uzunboylu kızlari çok beğeniyorum ben.


ozgu namalı reklam cekımınde gordum ınanılmaz kısa cocuk sandım once herkes aaa ozgu namalmıs dedı. Bı roportajındada sadece burnumda estetık var demıs . Herkes ınkar edıyo

AskAsk
03-06-2010, 09:33
ozgu namalı reklam cekımınde gordum ınanılmaz kısa cocuk sandım once herkes aaa ozgu namalmıs dedı. Bı roportajındada sadece burnumda estetık var demıs . Herkes ınkar edıyo


evet canım boyu çok kısa zaten dizilerde de belli diğer bayanların yanında küçücük kalıyor
ama burnunu hep doğal sanıyordum estetikli diye bilmiyordum .

catlakliklarim90
03-06-2010, 13:46
ya su burnumuzu estetiksizde biraz degistiremezmiyiz? benimkinin ucu biraz kalin yani eti biraz kalin diye düsünüyorum, ama estetik olmak istemioyrum :S

okyonuss
25-02-2011, 17:18
özgü namalın burnu estetik arkadaşlar küçük onur diye bir dizi vardı hatta orda bandajlı oynamıştı bir bölüm

pelingnr
25-02-2011, 19:48
Halla halla şaşırdım şimdi.Estetik değil diye biliyordum.

fikirdelisi
25-02-2011, 19:59
bayaa once ben de bi roportajinda okumustum bir tek burnumda estetik var demisti

arnnn
26-02-2011, 18:58
evt kızlar estetik oldugu yazıyor nette ama doktoru yazmıyo

okyonuss
28-02-2011, 12:00
Arkadaşlar özgü namalın burnu estetik çok önceden bir dizi vardı,onda bandajlı oynamıştı o zamanlar çok iyi hatırlıyorum

okyonuss
28-02-2011, 12:06
arkadaşlar özgü namalın burnu estetik,çok ünlü olmadan çok zaman önce bir dizide bandajlı oolarak oynamıştı.Bir röportajında da sadece burnumda estetik var diyordu.

eylemcik
28-02-2011, 12:14
onun burnu cok güzel ama neden moralini bozuyosun ki?


ben burnumu suan ona benzetıyorum ve moralım cok bozuluyo ama doktorum zamanla duzeleceğini söyledihihoyyythttp://img268.imageshack.us/img268/2209/image125j.th.jpg

eylemcik
28-02-2011, 12:16
seren serengilin burnunu en son hangi doktor yapmis, bilen varmi aranizda?

ebrum84
28-02-2011, 12:26
ben burnumu suan ona benzetıyorum ve moralım cok bozuluyo ama doktorum zamanla duzeleceğini söyledihihoyyythttp://img268.imageshack.us/img268/2209/image125j.th.jpg

sen burnunu hangi doktora yaptırdın canım???

ebrum84
28-02-2011, 12:28
arkadaşlar bence önemli olan kişiye yakışan bir burunun yapılması.
özgü namalın burnu ona yakışmış gerçekten, ama belki aynı burun bize yapılsa, yakışmıya bilir.