PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : SAÇ BOYAMA ve SAÇ RENGİ HAKKINDA Sorular Ve Öneriler



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50

Sibel80
08-09-2008, 08:24
merhabalar yakında saçlarımı boyatacağım.beyaz tenliyim.gözlerim kahverengi.sarı saç sanki yaşınızı biraz daha fazla gösteriyor gibi geliyor bana.kızıl istiyorum oda çok akıyor.eşimde siyah yap diyor siz ne renk önerirsiniz

mhrmhclk
08-09-2008, 11:17
gözlerin koyu olmayan bariz bir kahverengiyse ve kaşların da çok koyu değilse siyahı öneremem pek yapay durabilir ama kahverengi ağırlıktaysan kızıl ya da karamel fındık kabuğu koyu sarı sarı tonları olabilir canım kızıl da çok zor bir renk onun yerine kızıl kahve çikolata kahve de deneyebilirsin sarının tonuna bağlı büyük gösterip göstermemesi zemin karamel ya da açık kahve üzerine ışıltılı balyaj da deneyebilirsin ince röfle gibi

Osso
09-09-2008, 13:00
Kızlar selective diye bir boya markası varmış profesyonellerin kullandığı.
Kaliteli bir boyamıdır acaba? Bir de kullanan var mı yorumları neler? Her yerde bulunan bir boyamıdır bir de.
Saçlarımı boyama vaktim geldi de merak ettim eğer bilen biri varsa bu konuda yazarsa sevinirim

h.derya
09-09-2008, 17:51
Bana'da yardımcı olabilirmisiniz.
Ben daha yeni üye oldum yani 2 gün oldu.Bende saçımı boyamak istiyorum bana'da yardımcı olurmusun.
Bende dr.dizisindeki Yasemin Ergene'nin saç rengini istiyorum sayfa 41 de var buraya resmi nasıl koyucam bilemedim.
Benim yıllar önce kuaförüm o renge yakın saçımı boyamıştı.
Şimdi evde boyamak istiyorum ltf. yardımcı olurmusun.

Saçlarım kütten biraz daha uzun ve 1,5 aydır boyamıyorum bakım yapıyorum.
Rengide kahverengi.
Benim istediğim renk için hangi boyayı kullanmam gerekiyor ?


Küllümango benim mesajımı görmedinmi lürfen bana yardımcı olurmusun ?

h.derya
10-09-2008, 00:55
kızlar,lütfen bana da yardımcı olurmusunuz.........

alex
10-09-2008, 10:42
Kızlar selective diye bir boya markası varmış profesyonellerin kullandığı.
Kaliteli bir boyamıdır acaba? Bir de kullanan var mı yorumları neler? Her yerde bulunan bir boyamıdır bir de.
Saçlarımı boyama vaktim geldi de merak ettim eğer bilen biri varsa bu konuda yazarsa sevinirim

çok berbat bir boya canım.bu konuda açılmış bir başlık da var.
ben saçlarımı zor kurtardım yalnızca 1 kez kullanmış olmama rağmen.arkadaşımın saçları yandı hatta.
hiç tavsiye etmem yani:oklava:

küllümango
10-09-2008, 16:15
kızlar,lütfen bana da yardımcı olurmusunuz.........

canım o rengi bilmiyorum kusra bakma

h.derya
10-09-2008, 17:30
teşekkürler küllümango,

lasoledad
11-09-2008, 14:41
selam kızlar ben saçımı bir hafta önce 7.3 rengine boyattım zemin koyu old dan oryal ile açıldı saçımda mahvoldu şu an devamlı yağlar la bakım yapmaya çalışıyorum bir ay kadar sonra saçımı tekrar boyamayı düşünüyorum şu rengi çok beğeniyorum sizce hangi boyayla ya da boya karışımlarıyla bu renk elde edilir ?
http://www.hairfinder.com/celebrityhair/eva-longoria2.jpg
küllümango sana güveniyorum canım :)

küllümango
11-09-2008, 14:48
selam kızlar ben saçımı bir hafta önce 7.3 rengine boyattım zemin koyu old dan oryal ile açıldı saçımda mahvoldu şu an devamlı yağlar la bakım yapmaya çalışıyorum bir ay kadar sonra saçımı tekrar boyamayı düşünüyorum şu rengi çok beğeniyorum sizce hangi boyayla ya da boya karışımlarıyla bu renk elde edilir ?

küllümango sana güveniyorum canım :)

canım ben kulluler ve acık kızılları bılıyor sayılırım. bu resimdeki saç tonunu nasıl elde edersin hiç bilmiyorum. ama forumda yardımcı olurlar mutlaka kahve köpüğüe benzıyor aslında

lasoledad
11-09-2008, 15:33
peki sence loreal 7.3 ile 8.1 karıştırsam buna yakın bi renk olur mu ?

küllümango
11-09-2008, 16:19
peki sence loreal 7.3 ile 8.1 karıştırsam buna yakın bi renk olur mu ?

canım 7.3 dore kumral 8.1 açık kullu kumral bunların ıkısını karıştırırsan doreyle kullu bırbırını notrler. duz kumral bır boya elde etmış olursun. palette de kahve köpüğü vardı sanırım onlara bak ıstersen pek emin değilim ama .

lasoledad
11-09-2008, 17:33
teşekkürler canım sağol :)

kelebek1238
12-09-2008, 15:39
kızlar gulben ergen ve selenanın sac rengı ne bilen varmı.bende oyle istiyorum.

ChiRKinsHeyy
13-09-2008, 12:56
http://img352.imageshack.us/img352/673/dfdgfdgdgfby2.jpg



http://img149.imageshack.us/img149/1618/dgfddgfflg8.jpg



Kızlar bu rengin adı tam olarak ne ? Bide bnm saclarım siyah bu renge dönüşebilirmi saçlarım cok yıpranırmı yani

mn54
13-09-2008, 14:00
merhaba arkadaşlar.benim bi sorum varda küllümango bize yardımcı olacağını düşünüyorum.arkadaşımla loreal exellence 4 numaraya (kestane adı) boyamaya karar verdik.koyu kahve gibi bi renk olucaktır heralde.siyah deil demiştin.3-4 hafta sonra sıkılırsak falan...o rengin üstüne karamel veya açık bi kahve tonuna boyarsak tutarmı?yoksa siyah renkteki gibi sorun olur mu?arkadaşım özellikle siyah saçını daha yeni açtırdığı için biraz korkuyoda o yüzden sorduk.exellence ile preference arasında bi fark varmı?teşekkürler...

küllümango
13-09-2008, 15:18
merhaba arkadaşlar.benim bi sorum varda küllümango bize yardımcı olacağını düşünüyorum.arkadaşımla loreal exellence 4 numaraya (kestane adı) boyamaya karar verdik.koyu kahve gibi bi renk olucaktır heralde.siyah deil demiştin.3-4 hafta sonra sıkılırsak falan...o rengin üstüne karamel veya açık bi kahve tonuna boyarsak tutarmı?yoksa siyah renkteki gibi sorun olur mu?arkadaşım özellikle siyah saçını daha yeni açtırdığı için biraz korkuyoda o yüzden sorduk.exellence ile preference arasında bi fark varmı?teşekkürler...

canım ıyıkı sormuşşun:) bence loreal exelence alacagınıza loreal amonyaksız castıng boyanın 400 numarasını alın. boylece arkadaşın sıkıldıgı takdırde geri dönüşü kolay olacaktır. çünkü bu boya yarı kalıcıdır. loreal exelence krem boyadır preference ise jel boyadır. ve yansımaları daha çoktur. genelde beyazları çok olan ve dogal bır gorunum ısteyen orta yaşlı hanımlara hitap eder loreal exelence. ama siz kesinlikle loreal castıng amonyaksız boyanın 400 numarasını alın derım

mn54
13-09-2008, 15:28
saol küllümangocm ben şuan adapazarında yaşıyorum castingi burada bulmaya çalışıcam migroslarda varmı acaba?ama bulamazsam preference mı alalım exellense mı?yani saçımız doğal gibi olsun istiyoruz... yardımların içinde ayrıca çok teşekkürler... :)

küllümango
13-09-2008, 15:31
saol küllümangocm ben şuan adapazarında yaşıyorum castingi burada bulmaya çalışıcam migroslarda varmı acaba?ama bulamazsam preference mı alalım exellense mı?yani saçımız doğal gibi olsun istiyoruz... yardımların içinde ayrıca çok teşekkürler... :)

canım bulursun eminim ki adapazarıda çok geri kalmış bı yer değil. yanı arkadaşının saçının saglıgı açısından en ıyısı o . hem bırde sıkılırsa dıyorsun daha sonra dönüşü kolay olur saça tamamen nufus etmedigi için. bıkaç yere bakın canım mutlaka bulursunuz

mn54
13-09-2008, 15:36
teşekkür ederim küllümango.. :D

eda_izmirli
13-09-2008, 16:39
Kıslarrrrrr,ben evde saç boyamayı beceremiyorum galiba.Kızıl boyalı saçımı kahveye boyadım,birkeresinde de kumrala boyadım üstü şişhane altı memişhane oldu,üstü daha açık olup kahve rengi,altı hala kızıl.Ben tüp boyaların sıvısının fazla kullanıldımı(1 den fazla) saç rengini açtığını duydum,ne derece doğru bilmiyorum,acaba saçımın koyu olan alt kısmına daha çok peroksit kullansam açılırmı? Lütfen yardımcı olun bu saçlarla dışarı çıkamıyorum.:1ninca:





canım hiç bir zaman kızılın üzerine boya olmaz asla açamassın o saç renginden kurtulman için tyine kızıla boyama şansın var hangi rengi boyarsan boya akar tutmaz. bana ulaş konuşalım yanlızımkumsalda@hotmail.com

eda_izmirli
13-09-2008, 16:50
merhaba arkadaşlar.benim bi sorum varda küllümango bize yardımcı olacağını düşünüyorum.arkadaşımla loreal exellence 4 numaraya (kestane adı) boyamaya karar verdik.koyu kahve gibi bi renk olucaktır heralde.siyah deil demiştin.3-4 hafta sonra sıkılırsak falan...o rengin üstüne karamel veya açık bi kahve tonuna boyarsak tutarmı?yoksa siyah renkteki gibi sorun olur mu?arkadaşım özellikle siyah saçını daha yeni açtırdığı için biraz korkuyoda o yüzden sorduk.exellence ile preference arasında bi fark varmı?teşekkürler...

canım saçının renginde kesinlikle sorun yaşarsın ayrıca arkadaşın sakın saçını boyamasın siyah saçı açtırdğı için zaten saçı yeteri kadar yıpranmış eğer üerine ayrıca bir boya uygularsa saçı yanar kopmaya başlar ve kolay kolay saçını eski hLİNE ÇEVİREMEZ EN AZ 3 AY FİLAN GEÇMESİ LAZIM ÜZERİNDEN ....

osge01
13-09-2008, 17:55
kızlar mrb ben saçımı 7,3 rengınden daha açık kumral bı tona boyamak ıstıyorum hangi renk yada numara önerirsınız??

küllümango
15-09-2008, 16:23
MAESTRO arkadaşım sana özelden de ziyaretçi bölümündende msj atamıyorum. kapalı çünkü ayarlarını yaparsan msj yazabılırım.

bOniTO
15-09-2008, 19:27
ya kızlar saclarımda kına var su an kızıl ucları daha koyu kızıl
ben kahve yapmak istiyorum ama ne cok acık ne de koyu kahve olsun istemiyorum

http://img82.imageshack.us/img82/8062/011uf1.jpg

kınadan sonra böyle bi renk elde etmem mümkün mü

bi de sonradan akıp turunculasırmııCADIARZU

küllücüm yardımlarını bekliorum cnmm :D

küllümango
15-09-2008, 19:46
kınadan sonra böyle bi renk elde etmem mümkün mü

bi de sonradan akıp turunculasırmııCADIARZU

küllücüm yardımlarını bekliorum cnmm :D[/QUOTE]

canım kınalı saça boya yapmaman gerek tutmaz hiçbir sekilde ıstedıgın renk.
ama kendi doğal saçın koyu kahveyse loreal 7.1 exelence la boyadıgın zaman bu fotodakı kadının saç renginin aynısını elde edersin tabı açık olan yerler hariç

bOniTO
15-09-2008, 20:17
senağlamasenağlamasenağlama

bi türlü istediğim rengi bulamadım bende yaa ooff
galiba yine kala kala siyah saca kalıcammm:1no2:
siyah yada kolestonun küllü yada kahvelerinden biri kapatmaz mı
turuncu parlıyo sacım resmen kaslar da siyahh offsenağlama

kendi sac rengim cok güsel altın kahve gbi acık renk ama kestirmeden geriye dönemicem galiba

neyse bakalım eger su cildim düzelirse kısa kestiririm kendi renginde uzatırım artık napalımm..mirmirmirmir

saol cnm yine de..

hayalli
15-09-2008, 20:30
mangocum sonunda sacımı boyadım dedigin gibi excelence alıp önce dipleri boyayıp fön tuttum acık kestane boyamıstım ama siyaha yakın oldu anlamadım neden. cok koyulastı sacım

emineee88
15-09-2008, 22:12
slm arkadaşlar ben yeniyim siteyi bayadır takip ediyorum sonunda üye olmaya karar verdim. benimde bi derdim var saçlarımla daha doğrusu dert değilde bi değişiklik istiyorum ben esmerim simsiyah kaşlarım var saçım normalde kahve ama en son altın sarısı boyadım karamel gibi açık kahve tonlarında bişey oldu aradan bayada bi zaman geçti nerdeyse 1 sene olcak. şuan palettenin yoğun açıcı boyasını aldım ama bi türlü cesaret edemiyorum çok sarı olurmu yada bana yakışırmı ne olur yardım edin arkadaşlar düşüncelerinizi bekliyorum...

DENİZ
16-09-2008, 09:27
SELAM KIZLARRRRR

BENİM TEN RENGİM BEYAZ GÖZLERİM ELA BANA RÖFLE YAKIŞIRMI?
ŞİMDİ KOYU RENK BOYATMAK İSTİYORUMMM
AMA KAŞ RENGİM SİYAH OLUR MU?
TUBA BÜYÜKÜSTÜNÜ ANDIRIYORUM
ÇOK KARARSIZIM UZUN ZAMANDAN BERİ:çok üzgünüm:

16eslem
16-09-2008, 11:21
Merhaba kızlar saçımda sarı röfle var hangi boyalar kullanıldı bimiyorum ama röfle saçımı çok döktü aslında doğum sonrası ilk 6 ay saç döküleleri olurmuş ikisi üst üste gelince baya yıprandı saçlarım yaptıralı 2 yada 3 ay geçti şimdi başka renge boyatmak istiyorum birde saçlarım da çok beyaz var yaşım 24 ama genetik bizde kızılı seviyorum fakat beyazlardan dolayı kullanamıyorum önerinizi bekliyorum

küllümango
16-09-2008, 13:40
mangocum sonunda sacımı boyadım dedigin gibi excelence alıp önce dipleri boyayıp fön tuttum acık kestane boyamıstım ama siyaha yakın oldu anlamadım neden. cok koyulastı sacım

canım pek hatırlamıyorum ne dedigimi sana:) ama sanırım saçın renk renk ve bende tek renk olması için mi önerdim acaba? genelde açık kestane rengini pek onermem çünkü. ama bıkaç zaman sonra açılır rengi canım acele etme açılması için.

emineee88
16-09-2008, 18:51
kızlaar bana cvp veren yokmuu?? aşk olsun ya bişey danıştım

mn54
16-09-2008, 19:17
slm arkadaşlar.loreal exellencenin 7 numara kumral rengi var.çikolata kahvenin (baya aktı hafif karamelimsi)üstüne yaparsam kutudaki rengi elde edebilir miyim??çok güzel bi rengi var.. bence loreal kolestondan daha kaliteli.annemin saçlarını lorealle boyadım gerçekten daha hoş durdu daha doğal oldu... :D .bide lorealin karamel renginin numarasını bilen varmı? küllümango ve bilgisi olan arkadaşlar yardım ederseniz sevinirim.

küllümango
16-09-2008, 20:03
slm arkadaşlar.loreal exellencenin 7 numara kumral rengi var.çikolata kahvenin (baya aktı hafif karamelimsi)üstüne yaparsam kutudaki rengi elde edebilir miyim??çok güzel bi rengi var.. bence loreal kolestondan daha kaliteli.annemin saçlarını lorealle boyadım gerçekten daha hoş durdu daha doğal oldu... :D .bide lorealin karamel renginin numarasını bilen varmı? küllümango ve bilgisi olan arkadaşlar yardım ederseniz sevinirim.

canım saçında karamellik varsa saçını 7.1 ile boyarsan anca 7 numaralı boya kutusundakı renk gibi bir renk elde edersin . yoksa dore bır saçı duz 7 numara ıle boyarsan nötr bı renk elde edemezsin.

mn54
16-09-2008, 20:19
saol cnm tşkler çok hoş bi rengi var sana danışmak istedim saol... :)

osge01
16-09-2008, 22:15
ya banada kimse bişe demıo :(( son kez sorcam artık :((
kızlar şöyle tam bronz kahve rengi kaç numara oluyor?

tekiz
16-09-2008, 22:25
ya banada kimse bişe demıo :(( son kez sorcam artık :((
kızlar şöyle tam bronz kahve rengi kaç numara oluyor?


numara bilmiyorum canım ama palette de görmüştüm.bronz kahve diye.güzel de bir renk.

GökyüzündeDans
17-09-2008, 08:39
Kızlar ben esmer tenlıyım saç rengim siyah ben saçlarımı çikolata kahve rengine boyatmayı düşünüyorum sizce esmer tene gidermi bu renk başka önereceğiniz renkler varmı ?

DENİZ
17-09-2008, 14:23
:utangac:
SELAM KIZLARRRRR

BENİM TEN RENGİM BEYAZ GÖZLERİM ELA BANA RÖFLE YAKIŞIRMI?
ŞİMDİ KOYU RENK BOYATMAK İSTİYORUMMM
AMA KAŞ RENGİM SİYAH OLUR MU?
TUBA BÜYÜKÜSTÜNÜ ANDIRIYORUM
ÇOK KARARSIZIM UZUN ZAMANDAN BERİ:çok üzgünüm:

KİMSE CEVAP VERMEDİ BANA:1no2:

emineee88
17-09-2008, 15:04
denizcim bence sana röfle gider koyu rengi pek tavsiye etmem yakışmayacağı için değil hani beyaz tenli ela gözlüsün ya röfle dikkat çeker hoş olur bence yinede senin kararın

bak banada cvp veren yok yaw..

emineee88
17-09-2008, 15:06
[QUOTE=emineee88;3875798]slm arkadaşlar ben yeniyim siteyi bayadır takip ediyorum sonunda üye olmaya karar verdim. benimde bi derdim var saçlarımla daha doğrusu dert değilde bi değişiklik istiyorum ben esmerim simsiyah kaşlarım var saçım normalde kahve ama en son altın sarısı boyadım karamel gibi açık kahve tonlarında bişey oldu aradan bayada bi zaman geçti nerdeyse 1 sene olcak. şuan palettenin yoğun açıcı boyasını aldım ama bi türlü cesaret edemiyorum çok sarı olurmu yada bana yakışırmı ne olur yardım edin arkadaşlar düşüncelerinizi bekliyorum...[/QUOTE

NEOLUR BİRİ CVP VERSİN

giizemlii
17-09-2008, 19:45
merhabalar.benim soruma kimse yanıt vermedi.beni de görün ve duyun:))yardımcı olursanız sevinirim.benim ilk saç boyatmam 1 ay önce saçımı röfle yaptırdıım begenmedim.şimdi platin röfle istiyorum aralara .kuaförüm 5 ay geçmesi gerekir bunun üstüne boya yapılmaz yıpranır saçın dedi.başka yere sordum bişey olmaz boyanır dedi.sizce hangisi dogru söylüyor.hiç bilgim yok bu konuda.eger boyanabiliyorsa boyatacagım en kısa zamanda 5 ay bekleyemem.benim gibi hale düşenler, tecrübeli olanlar lütfen yanıtlasın.teşekkürler ediyorum bu msj okuyan herkese

osge01
17-09-2008, 21:04
canım ustune değiil araya atar o olur dıyen kuaför o yuzden çok aşırı yıpranmaz , mutlaka yıpranır ama yanacak derecde değil onu da bakımlarla felan halledersin kadınlar klubunde biçok bakım var hem kuaförunde yapar...

osge01
17-09-2008, 21:05
kızlar çağla şikelin saç rengi kaç numara oluyo??

sinem.b
17-09-2008, 23:32
arkdaşlar benim saç rengim şuanda resmdeki . önceden kızıl tonlarıydı üzerine koyu kahve boyadım ve şuan bu halde http://img381.imageshack.us/my.php?image=s6304356rl0.jpg bende saçımı açmak istiyorum hiç bişeklde turunculuk kızıllık istemiyorum:( beğendiğim saç rengi bu tarz http://img381.imageshack.us/my.php?image=4005sprnoneuxq1.jpg nolur biri bana yol göstersn:( ne yapmam gerekio??

16eslem
18-09-2008, 08:02
Merhaba kızlar saçımda sarı röfle var hangi boyalar kullanıldı bimiyorum ama röfle saçımı çok döktü aslında doğum sonrası ilk 6 ay saç döküleleri olurmuş ikisi üst üste gelince baya yıprandı saçlarım yaptıralı 2 yada 3 ay geçti şimdi başka renge boyatmak istiyorum birde saçlarım da çok beyaz var yaşım 24 ama genetik bizde kızılı seviyorum fakat beyazlardan dolayı kullanamıyorum önerinizi bekliyorum
bana cevap yok mu kızlar :çok üzgünüm:

merve_black
18-09-2008, 08:36
slm 16eslem benim saçlarım kızıl çokta kullanışlı oluyo koleston markasını kullanıyorum ve saçlarımda hiç bir şekilde yıpranma yok. sanada öneririm beyazlarını kapatman için kapatıcılar var ilk onlardan kullan istersen. bide kuaföre gidince saçlar çok yıpranıyor kimyasal maddelerden olsa gerek baya karıştırıyorlar bişeylerle. ben evde boyuyorum ve süper sende istersen evde dene beyazların çıktıkça boyarsın kuaföre o kadar para dayanmaz evde boyamanında bi zararı yok hatta yıpranma konusunda yararı var. sana yardımım dokunduysa ne mutlu bana. yardım etmeye çalışırım

giizemlii
18-09-2008, 10:14
osge 1 teşekkür ediyorum yanıtladıgın için.saçımın röflesi yeşile dönük sarı oldu.ama senin resmindeki sarı gibi istiyorum ben o rengi begeniyorum.olurmu o renkte hemen boyanabilirmi.teşekkürler

*KurabiYe*
18-09-2008, 12:53
Saçlarım sarıya yakın bir tonda
Ama ben kumrala boyatmak istiyorum

[img=http://img229.imageshack.us/img229/6563/90296040tz5dy6.th.png] (http://img229.imageshack.us/my.php?image=90296040tz5dy6.png)
Bu rengide çok beğendim nasıl yapabilirim..
Kuaföre boyatmak istemiyorum , yardımcı olursanız sevinirim..

küllümango
18-09-2008, 19:29
Saçlarım sarıya yakın bir tonda
Ama ben kumrala boyatmak istiyorum

[img=http://img229.imageshack.us/img229/6563/90296040tz5dy6.th.png] (http://img229.imageshack.us/my.php?image=90296040tz5dy6.png)
Bu rengide çok beğendim nasıl yapabilirim..
Kuaföre boyatmak istemiyorum , yardımcı olursanız sevinirim..

canım kendi saç rengin rofleyle açılmış bır sarı mı? eğer oyleyse ıstedıgın bu ton ekstra küllü kumral oluyor ve sen kulluye boyadıgında rofleyle sarartılmış saçını saçın yeşilimsi olur. kendi saçın hakkında bıraz daha bılgı verırsen daha ıyı olur

sinem.b
18-09-2008, 23:39
arkdaşlar benim saç rengim şuanda resmdeki . önceden kızıl tonlarıydı üzerine koyu kahve boyadım ve şuan bu halde http://img381.imageshack.us/my.php?i...6304356rl0.jpg bende saçımı açmak istiyorum hiç bişeklde turunculuk kızıllık istemiyorum:( beğendiğim saç rengi bu tarz http://img381.imageshack.us/my.php?i...prnoneuxq1.jpg nolur biri bana yol göstersn:( ne yapmam gerekio??

*KurabiYe*
19-09-2008, 07:53
canım kendi saç rengin rofleyle açılmış bır sarı mı? eğer oyleyse ıstedıgın bu ton ekstra küllü kumral oluyor ve sen kulluye boyadıgında rofleyle sarartılmış saçını saçın yeşilimsi olur. kendi saçın hakkında bıraz daha bılgı verırsen daha ıyı olur


Küllü kumralı denedim hiç beğenmedim..
Saçlarımdaki sarı tonuda tek renk yani röfle yok..
Resim koyum diyecem ama sen geç giriyorsun siteye ve ben buyük ihtimalle bu akşam boyamış olurum..

organikim
19-09-2008, 12:21
kızlarrrr star tv deki esra erolun saç rengini biliyomusunuzzz? çok begendim ama bilemiorumm rengin adını:(:(:( yardımcı olabilirmisinizz?

osge01
19-09-2008, 12:40
7,1 galiba o saç rengi

organikim
19-09-2008, 12:48
anlamadım canımm. renk olarak nedir?

giizemlii
19-09-2008, 12:49
osge 01 teşekkürler.senin saç rengini begendim öle boyanırmı hemen.röflem hafif yeşilimsi bir sarı.aralara atılırsa senin saç rengin gibi hoş olurmu sence.yanmaz dimi eminsin. yanmasını hiç istemem de.yaşım 23 kumralım.yakışır dimi.

giizemlii
19-09-2008, 12:57
osge 01 teşekkürler.senin saç rengini begendim öle boyanırmı hemen.röflem hafif yeşilimsi bir sarı.aralara atılırsa senin saç rengin gibi hoş olurmu sence.yanmaz dimi eminsin. yanmasını hiç istemem de.yaşım 23 kumralım.yakışır dimi.

küllümango
19-09-2008, 14:59
Küllü kumralı denedim hiç beğenmedim..
Saçlarımdaki sarı tonuda tek renk yani röfle yok..
Resim koyum diyecem ama sen geç giriyorsun siteye ve ben buyük ihtimalle bu akşam boyamış olurum..

göstermış oldugun saç rengi dogal bır saç ve ekstra küllü kumral. daha aşagısını boyarsan saçın dore olur kullu kullansanda. ve kullandııgn boya markasına göre de değişiyor kullu kumrallar

osge01
19-09-2008, 21:17
bana küllü kumral gibi geldi

osge01
19-09-2008, 21:36
yeşilimsi derken? o küllü kumarıl konusu ::D:DD:
ya küllü renkler kullanınca sarıda yeşillik oluyomuş ama o yeşilliğin üstüne cila atarsa ve aralara platin rengi balyaj attırrısan bence duzelır ınsallah

osge01
19-09-2008, 21:38
cokacimcoookcanım o resmde kı ben değilim ki bende o renk ıstıyorum valla :)

BenBusra
20-09-2008, 08:49
http://img146.imageshack.us/img146/4788/ashleesimpson54947da8b3zn5.jpg

http://img301.imageshack.us/img301/2202/iremgg0.jpg

Arkadaşlar bu saç renklerini hangi boyayla yapabilirim? saçımı 3 aydır boyamıyorum saç rengim sonbahar kızılı fakat akmış bi şekilde turuncumsu gözüküyor)

esilaaa
20-09-2008, 12:24
slm arkadaşlar ben yeniyim siteyi bayadır takip ediyorum sonunda üye olmaya karar verdim. benimde bi derdim var saçlarımla daha doğrusu dert değilde bi değişiklik istiyorum ben esmerim simsiyah kaşlarım var saçım normalde kahve ama en son altın sarısı boyadım karamel gibi açık kahve tonlarında bişey oldu aradan bayada bi zaman geçti nerdeyse 1 sene olcak. şuan palettenin yoğun açıcı boyasını aldım ama bi türlü cesaret edemiyorum çok sarı olurmu yada bana yakışırmı ne olur yardım edin arkadaşlar düşüncelerinizi bekliyorum...

canım annem palettenin yoğun açıcı sarısını kullandı saçları turuncu oldu,çok sarı yapmak istersen evde olmuyor maalesef kuaförde yapmanı öneririm.

manolya40
20-09-2008, 12:29
kızlar aranızda 6.3 ultra açıcı dore kahve kullanan varmı? benim saçlarım kumral ama bu ton hoşuma gitti kullanan ve memnun kalan varmı acaba ona göre cesaret edip boyatıcam ????yerimseniben

sinem.b
20-09-2008, 13:33
2gün önce ultra açıcı dore kahveyi aldm saçlarım kahve kızıldı koyu bi renkti belki biraz açar diye düşündüm. lutunun üzerinde bal rengi falan yazıyordu boyadım ve inanamadm çok iyi sonuç verdi koyu kızıl kahveden şu an saçlarm çok tatlı bir bal rengi tavsiye ederm..

osge01
20-09-2008, 14:09
canımm dore kahveın markası ne ve tam numarası

16eslem
20-09-2008, 14:20
2gün önce ultra açıcı dore kahveyi aldm saçlarım kahve kızıldı koyu bi renkti belki biraz açar diye düşündüm. lutunun üzerinde bal rengi falan yazıyordu boyadım ve inanamadm çok iyi sonuç verdi koyu kızıl kahveden şu an saçlarm çok tatlı bir bal rengi tavsiye ederm..
sakıncası yoksa görmek isteriz birde markası neydi acaba

wiLd_qirL
20-09-2008, 15:26
ya kızlaR ben esmeRm koyulaştırmak istiyorm saçımı sizce nasl oluR ve hangi rengi deniym

siyahmı koyu kahveMi

kirke
20-09-2008, 18:23
arkadaşlar acilen yardımınıza ıhtıyacım var kuaforumun tavsıyesı uzerıne loreal castıng gloss u kullandım ve cok memnun kaldım bu konuda cok basarılı bır boya ancak acık kumral alıcagıma kumral almısım sızden rıcam bana acık kumral ve acık kullu kumralın resımlerını koyabılırmısınız yada nerden bulabılırım su anda katalogdan balamıyorum cunku cook tesekkurler sımdıden:D

sinem.b
20-09-2008, 23:05
tem adı Loreal Recital Preference 6.3 - Ultra Açıcı / Dore Kahve resmi en kısa zamanda paylaşıcam ..

sinem.b
20-09-2008, 23:20
ya kızlaR ben esmeRm koyulaştırmak istiyorm saçımı sizce nasl oluR ve hangi rengi deniym

siyahmı koyu kahveMi

bnde esmerm ve denemediim saç rengi kalmadı siyah çok itici geldi bana siyah esmerde tek bir modeli kaldırıyor uzun düz ve kahküllü onun haricinde ben esmere her zman kahveyi yaşırtırmşmdır bence koyu kahveyi dene ..

wiLd_qirL
21-09-2008, 08:55
bnde esmerm ve denemediim saç rengi kalmadı siyah çok itici geldi bana siyah esmerde tek bir modeli kaldırıyor uzun düz ve kahküllü onun haricinde ben esmere her zman kahveyi yaşırtırmşmdır bence koyu kahveyi dene ..

tşkler cnm ama bişy riCa edecm tam olark nasl bi kahve olsn resm olaRk göSterirmisn a.s.

manolya40
21-09-2008, 10:08
bende bu dore kahveyi deniycem inş güzel olur

zeynep.ss
21-09-2008, 10:34
ben 3,4 hafta kadar önce sacımı dore kahveyle kendim boyadım..boyamadan önce sacım kızıl kahve karışımı gibiydi,boyadıktan sonra bal rengine döndü..ışıkta çok kötü duruyo ama bu yüzden simdi baska renge boyucam sacımı..sacınız cok koyu renk değilse dore kahveyi önermiyorum sahsen..a.s.

sinem.b
21-09-2008, 15:28
tşkler cnm ama bişy riCa edecm tam olark nasl bi kahve olsn resm olaRk göSterirmisn a.s.

cnm bak ben arkadaşıma tavsiye ettim boyadı ve mükemmel oldu palettenin altın parıltılı serisnden en koyu 4-5 olanı dene ..

cadı_bihter
21-09-2008, 15:45
http://i58.photobucket.com/albums/g277/bihter2006/cadi2008/Resim.jpg

Kızlar bu hangi renk bir türlü bulamıyorum 50 çeşit boya baktım tutmadı kimi daha kızıl kimi daha sarı boyaların. Karıştırmam mı lazım 2 ayrı rengi acaba :((

küllümango
21-09-2008, 15:56
http://i58.photobucket.com/albums/g277/bihter2006/cadi2008/Resim.jpg

Kızlar bu hangi renk bir türlü bulamıyorum 50 çeşit boya baktım tutmadı kimi daha kızıl kimi daha sarı boyaların. Karıştırmam mı lazım 2 ayrı rengi acaba :((

saçın koyu kumral veya kestane rengiyse tıerra 8.44 le boyadıktan 10 gun kadar sonra boyle bır renk alıyor.boyaları karıştırırsan yapay bı renk alırsın

cadı_bihter
21-09-2008, 16:03
Yok bu benim saçlarım zaten kuaför boyadı açma yaptıktan sonra bu renk boyadı ama 15 günde dipler çıkıyor ve ben çok sık seyahat ediyorum kendim boyamak zorundayım gıcık rengini de söylemiyor :(( altları da zaten koyu bir saç değildi bu rengin biraz daha koyusuydu. Piyasadaki boyalarda bu rengin aynını bulamadım ne yapabilrim??

cadı_bihter
21-09-2008, 17:23
Bu saç sarıya döner mi, dönerse nasıl olur aceba :(

manolya40
21-09-2008, 17:31
kızlar saçımı kahveye boyadıktan sonra zamanla kızılımsı bi renk aldı bunun geçmesini istiyorum saçım kahverengi ama güneşte kızılımsı parlıyo sinir oluyorum..hangi renklerle veya hangi boyalarla tam güzel bi kahverengi elde edebilirim.dore kahve sanırım kızılımsı yapıyo saçı :1no2:

küllümango
21-09-2008, 17:39
Yok bu benim saçlarım zaten kuaför boyadı açma yaptıktan sonra bu renk boyadı ama 15 günde dipler çıkıyor ve ben çok sık seyahat ediyorum kendim boyamak zorundayım gıcık rengini de söylemiyor :(( altları da zaten koyu bir saç değildi bu rengin biraz daha koyusuydu. Piyasadaki boyalarda bu rengin aynını bulamadım ne yapabilrim??

kuaforun saçını açmadan bu renge çevirmesi gerekliydi. olan olmuş ama market boyalarıyla bulamazsın. ve oyle bıkaç renk karıştırırsanda yapay turuncu bı renk çıkar ortaya pişman olursun. bulundugun yerde tıerra marka satan kozmetıkçi bulabılırsen 8.44 le boya yuzde 9 luk peroksitiyle diplerini.
sarıya cevırmenıçın 1 ay kadar dınlendirmen lazım. zaten açma işlemi görmuş saçın. sonradanda kullulerle saçını koyulaştırıp akmasını beklemen gerek yıne yıpranmasın ıstıyorsan tabı. 2 3 ayını alır

cadı_bihter
21-09-2008, 17:45
Sağol Küllü Mangocuğum öyle deneyeyim :))

giizemlii
21-09-2008, 18:10
KÜLLÜMANGO birde sana sorayım tecrübelisin galiba.herkes sana soruyor bana da yardımcı olurmusun daha kimseye sormayacagım:)benim ilk saç boyatmam 1.5 ay önce saçımı röfle yaptırdıım begenmedim yeşilimsi sarı gibi duruyor..şimdi platin röfle istiyorum aralara .kuaförüm 5 ay geçmesi gerekir bunun üstüne boya yapılmaz yıpranır saçın dedi.YANAR MI.başka yere sordum bişey olmaz boyanır dedi.sizce hangisi dogru söylüyor.hiç bilgim yok bu konuda.eger boyanabiliyorsa boyatacagım en kısa zamanda 5 ay bekleyemem.teşekkür ediyorum.en kısa zamanda yanıtlarsan sevinirim.

küllümango
21-09-2008, 20:44
KÜLLÜMANGO birde sana sorayım tecrübelisin galiba.herkes sana soruyor bana da yardımcı olurmusun daha kimseye sormayacagım:)benim ilk saç boyatmam 1.5 ay önce saçımı röfle yaptırdıım begenmedim yeşilimsi sarı gibi duruyor..şimdi platin röfle istiyorum aralara .kuaförüm 5 ay geçmesi gerekir bunun üstüne boya yapılmaz yıpranır saçın dedi.YANAR MI.başka yere sordum bişey olmaz boyanır dedi.sizce hangisi dogru söylüyor.hiç bilgim yok bu konuda.eger boyanabiliyorsa boyatacagım en kısa zamanda 5 ay bekleyemem.teşekkür ediyorum.en kısa zamanda yanıtlarsan sevinirim.

canım teşekkürler önce:) yanar dıyen dıyen ve sana beklemen gerek dıyen kuaforun çok doğru soylemiş. onu alnından öpmek istiyorum:)hala boyle dogru yonlendiren kuaforlerde varmış demek ki. yanmaz dıyen kuaforde işguzar para amac güttügü için yanmaz bışey olmaz demiş.
saçındakı yeşilimsilik yıkadıkça azalır . ama şuandakı saçından daha açık bır renk ıstıyorsan mutlaka bekletmelisin saçını. 5 ay değil belki ama sık sık bakım yaparak 3 ay kadar bekletmen faydalı olucaktır.

uyumsuzfani
21-09-2008, 21:09
arkdaşlar bende saç rengi konusunda kararsız kalanlardanım 2 yıdır saçlarım kızıl kolestonun kızıllarını kullanıyordum en son kızıl büyü yaptım 3 aydır boyamadım ve saçımın bu rengi bile güzel oldu bakır tonlarında:) fakat şimdi saçımı açık kızl bakır tonlarına boyatmak istiyorum tenim beyaz açık kahve gözlerim normalde kumralım ve ne ton bakır yaptıracağıma karar veremedim kristen dunst un sitenizdeki fotosuna baktım beğendim fakat bana sağlam öneriler gerekli arkdaşlar yardımınızı bekliyorum:utangac: ve saçımın rengini açtırmadan yapmak istiyorum bu hafta boyatmam lazım yani acilll!!!kaydirigubbakcemile4

osge01
22-09-2008, 00:49
kızlar lütfen banada cevap verın saçımın ustu kızıl kahve altı kumral oldu, ben şimdi tek renk olcak açık kahve ıstıyorumm yada karamel gibi işte varmı önereeceğiniz bi renk aynı renk olsun kızıllık olmasın yeter

giizemlii
22-09-2008, 07:17
çok teşekkür ediyorum küllümango.sen 3 ay geçmesi gerekir diyosan bekleyecegiz.başka çarem yok.ilkten daha güzeldi ama yıkadıkça degişti.kuaför 1 ay sonra rengi oturur dedi ama yeşilimsi hale geldi:)).galiba röfleden dolayı saçım çok sertleşti.krem kullanıyorum ama degişmiyor.3.ayın sonunda ilk işim boyatmak olacak:))yanıtladıgın için çok saol

küllümango
22-09-2008, 13:14
çok teşekkür ediyorum küllümango.sen 3 ay geçmesi gerekir diyosan bekleyecegiz.başka çarem yok.ilkten daha güzeldi ama yıkadıkça degişti.kuaför 1 ay sonra rengi oturur dedi ama yeşilimsi hale geldi:)).galiba röfleden dolayı saçım çok sertleşti.krem kullanıyorum ama degişmiyor.3.ayın sonunda ilk işim boyatmak olacak:))yanıtladıgın için çok saol

canım beklemen senin yararına olacaktır. eğer saçındakı yeşilimsilikten çok rahatsızsan soyle ona göre saçına cıla at evde kendin. istersen anlatırım nasıl yapacagını. cila saçına boya kadar zarar vermez. bırde sampuanına camterebetın yagı koyarsanda saçın yumuşar oldukça ama doznu ıyı tutturmangerekli yoksa tam tersi sertleştirebliri.

tekiz
22-09-2008, 14:29
canım beklemen senin yararına olacaktır. eğer saçındakı yeşilimsilikten çok rahatsızsan soyle ona göre saçına cıla at evde kendin. istersen anlatırım nasıl yapacagını. cila saçına boya kadar zarar vermez. bırde sampuanına camterebetın yagı koyarsanda saçın yumuşar oldukça ama doznu ıyı tutturmangerekli yoksa tam tersi sertleştirebliri.


canım çam terbentinin dozunu iyi ayarlamalısın demişsin arkadaşa acaba ne kadar koymalıyız.bende kullanıyorum ama kafama göre döküyorum şampuana.saçımı dayanamayıp röfle yaptırdım şimdi acayip sert bakayım tekrar çam terebentin kullanayım.

küllümango
22-09-2008, 16:35
canım çam terbentinin dozunu iyi ayarlamalısın demişsin arkadaşa acaba ne kadar koymalıyız.bende kullanıyorum ama kafama göre döküyorum şampuana.saçımı dayanamayıp röfle yaptırdım şimdi acayip sert bakayım tekrar çam terebentin kullanayım.

canım camterebentın yagı hakkında başlık var forumda amatabı herkes farklı soyluyor bu konuda. bende uzun sure kullandıktan sonra kendim için en ıyı olan oranı buldum. 200 ml sampuana 8 yada 9 ml yag koyuyorum. enjektör yardımıyla olçebilirisin

lasoledad
22-09-2008, 18:18
kızlar ben celine dion un bu saç rengine bayıldım ama ne renk bulamadım bildiğiniz bir boya da bu renk var özellikle uçlardaki renk çünkü dipleri daha açık geldi yardım nolur
http://i426.photobucket.com/albums/pp345/selcent/celine-dion-nrj-music-awards-2008-1.jpg

osge01
22-09-2008, 18:26
bana nıe kımse cevap vermıyo yavs

lucifern
22-09-2008, 19:31
http://img387.imageshack.us/img387/8760/21003472667829019dmn6.jpg (http://imageshack.us)
http://img387.imageshack.us/img387/21003472667829019dmn6.jpg/1/w445.png (http://g.imageshack.us/img387/21003472667829019dmn6.jpg/1/)
kızlar bu sarıyı nasıl elde ederim

tekiz
22-09-2008, 23:18
canım camterebentın yagı hakkında başlık var forumda amatabı herkes farklı soyluyor bu konuda. bende uzun sure kullandıktan sonra kendim için en ıyı olan oranı buldum. 200 ml sampuana 8 yada 9 ml yag koyuyorum. enjektör yardımıyla olçebilirisin

canımm sağol dediğin gibi yaptım.şampuana dediğin ölçülerde çam terebentin koydum.saçlarım çam çam kokuyor yine :roflol:

tekiz
22-09-2008, 23:22
kızlar lütfen banada cevap verın saçımın ustu kızıl kahve altı kumral oldu, ben şimdi tek renk olcak açık kahve ıstıyorumm yada karamel gibi işte varmı önereeceğiniz bi renk aynı renk olsun kızıllık olmasın yeter


canım kızıl taraf yani üstler kendi saçındı sanırım.çok mu belirgn saçındaki fark.benim bildiğim bu durumlarda boyayı diplerde daha çok bekletiyorlar.sonra uçlara sürüyorlar.bu şekilde aradaki fark biraz kapanabilir.karamelde kızıl kahveye dönük bir renk bence deneyebilirsin.

osge01
23-09-2008, 14:32
yok hayır saçım sıyah ama boya kzııl kahve oldu üstü altında röfle olduğu içinde altlar açık kahve oldu ... aktı yani altlardaki kızıllık onun için şimdi bütün saçımı karamel yada açık kahve yapmak ısıtıyorum ama hangi renge boyayacağımı bılmıoyrm

osge01
23-09-2008, 14:33
kaydirigubbakcemile4yok hayır saçım sıyah ama boya kzııl kahve oldu üstü altında röfle olduğu içinde altlar açık kahve oldu ... aktı yani altlardaki kızıllık onun için şimdi bütün saçımı karamel yada açık kahve yapmak ısıtıyorum ama hangi renge boyayacağımı bılmıoyrm

Beltin
23-09-2008, 19:49
http://img159.imageshack.us/my.php?image=adszbu4.jpg


şu renk nedir ?
http://img159.imageshack.us/my.php?image=adszbu4.jpg

mn54
23-09-2008, 21:14
gerçekten çok güzel bi renk koyu kumral mı ki???

tekiz
23-09-2008, 22:44
kaydirigubbakcemile4yok hayır saçım sıyah ama boya kzııl kahve oldu üstü altında röfle olduğu içinde altlar açık kahve oldu ... aktı yani altlardaki kızıllık onun için şimdi bütün saçımı karamel yada açık kahve yapmak ısıtıyorum ama hangi renge boyayacağımı bılmıoyrm

canım valla en iyi karamel tonunu bn palettede gördüm.lorealde de var gerçi.kataloglara baksan aslında itediğin rengi bulursun.ancak üstlerin koyu bir renkse karamel istediğin gibi olmayabilir.ama bir kaç boyamada tutturursun istediğin rengi bence.

Beltin
24-09-2008, 13:12
şu renk nedir ?
http://img159.imageshack.us/my.php?image=adszbu4.jpg


lütfen biri cvp varsin acil

tu_ba
24-09-2008, 13:48
slm kızlar..bugün birden kendimde değişiklik yapmak istedim boya aldım..bundan önce sürekli siyaha boyuyordum çokta sevdiğim bi renk ama daha farklı bişey olsun dedim patlıcan moru aldım.ama şimdi korkuyorum boyamaya beyaz tenliyim ama kaşlarım falan siyah.nasıl durur acaba.tam bayram üstü palyaço gibi olmam değilmi.. :çok üzgünüm:

lasoledad
24-09-2008, 15:38
kızlar ben celine dion un bu saç rengine bayıldım ama ne renk bulamadım bildiğiniz bir boya da bu renk var özellikle uçlardaki renk çünkü dipleri daha açık geldi yardım nolur
http://i426.photobucket.com/albums/pp345/selcent/celine-dion-nrj-music-awards-2008-1.jpg

küllümango izinde galiba :)

lasoledad
24-09-2008, 15:40
slm kızlar..bugün birden kendimde değişiklik yapmak istedim boya aldım..bundan önce sürekli siyaha boyuyordum çokta sevdiğim bi renk ama daha farklı bişey olsun dedim patlıcan moru aldım.ama şimdi korkuyorum boyamaya beyaz tenliyim ama kaşlarım falan siyah.nasıl durur acaba.tam bayram üstü palyaço gibi olmam değilmi.. :çok üzgünüm:
canım siyah üstüne boyucaksan çok farketmez zaten sadece güneşte belli olur o da yansıma gibi korkma:)

tu_ba
24-09-2008, 16:40
teşekkür ederim umarım öyle olur beğenirsem tekrar boyar daha parlak durmasını sağlarım ama şimdi birdenbire mosmor olmayayımda sositososito

Beltin
24-09-2008, 17:17
şu renk nedir ?
http://img159.imageshack.us/my.php?image=adszbu4.jpg


lütfen biri cvp varsin acil


..........................................

tu_ba
24-09-2008, 21:36
boyadım beklediğimden güzel oldu ama dipler kızılımsı uçlar siyah kaldı..tamamını aynı renk nasıl tutturabilirim.. :uhm:

lasoledad
24-09-2008, 21:54
canım büyük ihtimal diplerin boyasız ondan öyle olmuştur bir daha ki sefere eşitlenir büyük ihtimal ama diplerde daha uzun tutarsan daha koyu sonuç alabilirsin

lasoledad
25-09-2008, 12:54
hamileyken uzun süre saç boyatamıyacağından bence yapacağın en akıllıca şey ya kendi doğal rengine yakın boyamak ya da sadece saçların uçlarına kızıl ya da sarı tonlu balyaj yaptırmak olabilir böylece dibi geldiğinde göze batmaz

küllümango
25-09-2008, 18:14
küllümango izinde galiba :)

:utangac: canım açıkcası bılmıyorum tam olarak yanıltmak ıstemem o yuzden

lasoledad
25-09-2008, 21:43
bulamayınca bende 7.1 aldım l'oreal recital umarım iyidir.yine de teşekkürler canım

sodi-certila
26-09-2008, 07:47
http://www.freshdames.com/images/uploads/jessica-alba-l.jpg

bu tam olarak hangi renk acaba bilen varmı karamel gibi ama