PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Serklaj ameliyatından sonra hangi ilaçlar kullanılmalı ?



EU2
31-05-2009, 20:06
Merhaba arkadaşlar,serklaj ameliyatının yanında bazı ilaçlar kullanan arkadaşlar var...Neler kullandınız ve hangi haftadan itibaren? a.s.

ssaslan
31-05-2009, 21:01
bana nidilat ve antibiyotik-adını hatırlayamadım şimdi- biokadın fitil- ve endol fitil vermişlerdi
tabi bir kabız olmamak gerektiğinden duphalac bağırsak düzenleyici
vitamin demir hapı zaten standarttı

irem tuana
31-05-2009, 21:19
canım serklaşdan hemen sonra agrı kesici fitil daha sonrakı haftalarda once prepar daha sonrada nıdlat ve magnezyum kulanmıstım ben ama nıye dert edıyonkı dr ne gerekıyosa verırı zaten .

EU2
01-06-2009, 04:40
canım serklaşdan hemen sonra agrı kesici fitil daha sonrakı haftalarda once prepar daha sonrada nıdlat ve magnezyum kulanmıstım ben ama nıye dert edıyonkı dr ne gerekıyosa verırı zaten .
Tabiiki dert edicem canım..Her doktor hastasına karşı o kadar sorumlu davranmıyor malesef..Ben rahim ağzı yetmezliği yüzünden 2 sağlıklı bebeğimi canlı doğurup ertesi gün mezara gömmek zorunda kaldım..serklaja rağmen kendisine herhangi bir ilaç verdilmeyip te bebeğini kaybeden arkadaşlar var sitede..Onlara da yardımcı olabilmek gerekir..Ayrıca benim eşim de dr babam da....Her doktorun bir olmadığını görüyorum..:delphin:


bana nidilat ve antibiyotik-adını hatırlayamadım şimdi- biokadın fitil- ve endol fitil vermişlerdi
tabi bir kabız olmamak gerektiğinden duphalac bağırsak düzenleyici
vitamin demir hapı zaten standarttı

Teşekkürler canım,peki kaçıncı haftalardan itibaren başladınız nidilata serklajdan hemen sonra mı?

tugba_ŞEKER
01-06-2009, 05:49
ben doktoruma sordm kasılma önleyic iilacı ileriki haftalarda vericekmiş.ben şu anda progestan coraspin demir kalsiyum foliic asid 20 günde birde antbiyotik kullanıyorum.allah sana ve hepimizin yardımcısı olsun

EU2
01-06-2009, 06:03
ben doktoruma sordm kasılma önleyic iilacı ileriki haftalarda vericekmiş.ben şu anda progestan coraspin demir kalsiyum foliic asid 20 günde birde antbiyotik kullanıyorum.allah sana ve hepimizin yardımcısı olsun

Amin canım :1hug::Saruboceq:

ggamsee
01-06-2009, 06:26
bana verilmemişti ilaç falan.
her doktorluk yapana güvenmemek lazım.
bazıları diplomayı kasaptan almış.
araştırmakta fayda var tabi.

EU2
01-06-2009, 06:31
bana verilmemişti ilaç falan.
her doktorluk yapana güvenmemek lazım.
bazıları diplomayı kasaptan almış.
araştırmakta fayda var tabi.

kesinlikle canım..peki bebeğin yaşıyor mu ?

mumudihaba
01-06-2009, 07:42
serklajdan sonra bana anibiyotik damardan 6 saatte bir verildi

progesteron kan ve vitamin ilaçlarına devam ettim

xxnilxx
01-06-2009, 08:09
serklajdan sonra ben hastanede 1 gün kaldığım için antibiyotik aldım birde serum yemiştim başkada birşey vermediler şükür 1 haft oldu sorun yok gibi

ssaslan
01-06-2009, 21:21
Tabiiki dert edicem canım..Her doktor hastasına karşı o kadar sorumlu davranmıyor malesef..Ben rahim ağzı yetmezliği yüzünden 2 sağlıklı bebeğimi canlı doğurup ertesi gün mezara gömmek zorunda kaldım..serklaja rağmen kendisine herhangi bir ilaç verdilmeyip te bebeğini kaybeden arkadaşlar var sitede..Onlara da yardımcı olabilmek gerekir..Ayrıca benim eşim de dr babam da....Her doktorun bir olmadığını görüyorum..:delphin:



Teşekkürler canım,peki kaçıncı haftalardan itibaren başladınız nidilata serklajdan hemen sonra mı?


bizim serklaj acil serklajdı canım 20. haftamda rahim 3 cm açılmıştı ve kese dışarı sarkmıştı keseyi içeri itip serklaj yapıldı
bu yüzden hemen kullandırdı
fakat benim kasılma problemim olmadı pek o haftalarda
o yüzden gittikçe dozu azaltarak kesti
ilk başta 4 saatte 1 di ki 3-4 gün sonra göğsüm sıkışmaya nefes alamamaya başlayınca 6 saatte 1 e düşürdüler 1 hafta öyle devam edip 8 saate indirdik sonra da 12 saatte bir ve kestik
tabi her an başucumdaydı o ayrı :))
zaten acil durumlar içn nidilatın dil altı versiyonu da varmış galiba çabuk etki eden

xeno
01-06-2009, 21:50
Nidilat ve prepar kullandım. Sürflemden sonra doğuma kadar her ay 1 tane penedur iğne oldum

ggamsee
02-06-2009, 20:38
kesinlikle canım..peki bebeğin yaşıyor mu ?

malesef onu kaybettim canım.
daha sonra bi oğlum oldu:nazar::nazar:

EU2
02-06-2009, 20:40
malesef onu kaybettim canım.
daha sonra bi oğlum oldu:nazar::nazar:

Allah nazarlardan saklasın..:nazar: opuyorumnanaktan peki serklaj yapıldı mı sonra ?